I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Hij is inderdaad vooral van zichzelf aan het verliezen.St@m schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:57:
Dirk lekker bezig met zich irriteren, hij zou moeten gooien.. maarja.. het is niet altijd zo makkelijk als het klinkt.
Deze Smith is gewoon te pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Niet zo moeilijk tov DirkQuad schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:02:
Smith lijkt me emotioneel wel het meest stabiel.
Twente komt eraan!

⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lewis heeft niet die bijnaam vanwege z'n scores.gambieter schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:11:
Smith is zoveel beter op de hoge scores. Jackpot name transfer, Adrian verliest de naam?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
Twente komt eraan!

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:53
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Gaatje.
Twente komt eraan!
Verwijderd

Ik dacht overigens dat bij een tiebreak er altijd voor de Bull gegooid moest worden om te bepalen wie de sudden death leg mocht beginnen
Een Nederlandse clash naast een Belgische clash!
Moest worden inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:26:
Godsamme Dirk. Zo staan klooien en dan aan 1 matchdart voldoende hebben.
Ik dacht overigens dat bij een tiebreak er altijd voor de Bull gegooid moest worden om te bepalen wie de sudden death leg mocht beginnen
⏩ PVOutput☀️
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2HZiZpyN8dC0CuM2B7jp1R1B.gif?f=user_large)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Edit: En al 3-0, contrast qua wedstijdverloop kan bijna niet groter met partij van net
[ Voor 23% gewijzigd door !mark op 29-12-2022 16:06 ]
Verwijderd
De meesten hebben MvG - DvD in de 8ste finales. Ik had Ross Smith tot in de halve finale

Beide wel redelijke doorgooiers in ieder gevalVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:33:
Nu Chisnall - Bunting. Ook zo'n partij met de potentie om lang te duren.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon beide ff 104 gemiddeld.Quad schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:15:
Hoog niveau darts, Bunting zeer effectief op de dubbels.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Beiden stonden 2 jaar geleden in de halve finales.!mark schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:30:
We worden wel verwend de 3e ronde zo.
Bunting heb al tijden niet zien spelen op dit niveau
⏩ PVOutput☀️
Ja chizzy gooide toen in een wereldmatch MvG naar huis..Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:34:
[...]
Beiden stonden 2 jaar geleden in de halve finales.
Klopt, hij gooide daar ook wel goed, maar wat hij nu laat zien is nog wel duidelijk een stapje beterVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:34:
[...]
Beiden stonden 2 jaar geleden in de halve finales.
Chisnall heeft het op bijv. datzelfde WK tegen notabene MvG wel vaker zo laten zien
----
Poe, gelijk weer een 104 uit direct in de set van Chisnall. Bunting speelt echt geweldig
--
En dan Chisnall er weer overheen met een 108
[ Voor 5% gewijzigd door !mark op 29-12-2022 17:44 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik kan het nergens vinden? Ik kijk nu via Sky Sports Arena (Engelse zender) maar heb met darten toch liever het Nederlands commentaar.
Voor Nederlandstalig commentaar is vtm go een optie, gratis.GluonC schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:07:
Zit het WK Darten nu serieus ook al achter een betaalzender ?
Ik kan het nergens vinden? Ik kijk nu via Sky Sports Arena (Engelse zender) maar heb met darten toch liever het Nederlands commentaar.
Zie hiervoor de TS, staat alle info over, ook voor 2023 gaat vtm 2 de grote toernooien uitzenden.
⏩ PVOutput☀️
Yes, Vincent is door!Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:18:
Laatste wedstrijd uit de 3e ronde... Tijd voor een potje speeddarts
Grapje, dat was wel heel snel he.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 29-12-2022 20:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nou ja. Humphries gooit net zo snel he.Quad schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:21:
[...]
Yes, Vincent is door!
Grapje, dat was wel heel snel he.
Vandaar mijn opmerking
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
dus extra knap dat ie nu op 2-2 staat
Verwijderd
En Vincent lijkt het publiek mee te hebbengambieter schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:02:
Humphries vecht tegen zichzelf en VvdV maakt er goed gebruik van.

Terwijl van der Voort het juist vaak over setups van tegenstanders heeft, of hoe pijlen vliegen en in het bord komen door bepaalde werpstijlen. Dus lijkt er toch wel mee bezig te zijnGrindtegel schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:01:
als ik vd voort zie gooien dan vind het al knap dat ie een single 20 raak kan gooien.
dus extra knap dat ie nu op 2-2 staat
Nvm

[ Voor 11% gewijzigd door Pinobigbird op 29-12-2022 21:28 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Verwijderd
Sterke laatste set van Humphries, maar de hele partij ook te veel afzwaaiers van Vincent. Vooral in de 1.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik heb de PDC app op mijn iPhone geïnstalleerd, en via de PDC live tv kun je vervolgens subscriptions nemen op jaar, maand of dagbasis. Ik koos voor het GBP 9,99 maandabonnement - om het huidige tournooi te kunnen bekijken. Afrekenen via credit card. Netjes alle gegevens ingevuld en dan blijkt er bij het afrekenen GBP 0.00 te worden gecharged… goedkeuring gegeven voor de betaling en er blijkt idd niets afgeschreven.
Vervolgens kan ik nu al de hele avond live streamen binnen de officiele app. Ik weet niet of dit komt doordat het al bijna einde-maand is en deze subscription dus over 2 dagen afloopt (en dus afgerond geen kosten), maar het lijkt meer op een fout in het betaalsysteem?
Werkt bij mij met ABN/Mastercard…
- tweakduke
Vincent is ook niet zo'n type als Barneveld of Wattimena. Is ook haast wel de reden dat hij het al zolang volhoudt als middenmoot.Quad schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:33:
Professional ten voeten uit, direct na verlies bij Viaplay kunnen staan, zegt wel veel over z'n kwaliteit als prof.
Verwijderd
Ja, doet ie bij mij ook.marijn15 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:33:
kijken er meer naar VTM, ook last van dat hij vastloopt of zelfs een zwart scherm krijgt tijdens de reclames?
Ah, gelukkig, dacht dat ik ergens een probleem had. Ik heb namelijk ook dat hij steeds bij de Radio 2 stream even vastloopt.
En sterk in de analyse zonder daarbij oorzaken buiten het darten te zoeken (fysieke malheur daargelaten, tenminste ik kan het me niet herinneren). Weet ook donders goed wat hij wel en niet kan.tweakduke schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:35:
[...]
Vincent is ook niet zo'n type als Barneveld of Wattimena. Is ook haast wel de reden dat hij het al zolang volhoudt als middenmoot.
Edit: mijn bracket is alleen nog te redden door Joe Cullen denk ik
[ Voor 7% gewijzigd door Dagion op 29-12-2022 21:49 ]
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Quad schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:47:
Helaas Gelukkig, Price was toch een maatje te groot.
⏩ PVOutput☀️

3-0, in de tas.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Clayton kan aan de bak.
Rock erg goed op de triples.
(o.a. T18-T18-T20 & T18-T18-T19).
⏩ PVOutput☀️
Toernooicenter TS: Quad in "Het grote Darts topic - Deel 2"
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings: https://www.dartsrankings.com
Actuele toernooi informatie, zie de topic start.
Aanbieders van dartsuitzendingen, zie de topic start.
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.