Ow dat ga ik ook eens bekijken @
verkeerslicht. Dank je wel.
Bij de defrost zakt de aanvoertemp dan. naar 18 gr en is vrij snel weer op temp, maar dus wel in november. Wel echt leuk die grafieken!
Ik deel dit ook nog even met jullie. Ik had ook een vraag uitstaan naar de verkoper van de warmtepomp. Deze hebben ook experts in dienst die vee van Ferroli weten. Of dit nu klopt wat ze stellen weet ik ook niet

Ik ga eerst een proberen wat @
verkeerslicht geschreven heeft en wellicht ook een keer deze instellingen en dan eens kijken wat het doet.
Dit was de door mij gestelde vraag:
Ik heb nog een vraag waar jullie mogelijk antwoord op hebben maar misschien ook niet. Ik wil eigenlijk de warmtepomp laten draaien op de klimaat gerelateerde curve. Maar nu is de handleiding niet heel duidelijk (en mijn installateur tast ook in het duister). Hoe moet ik de controller instellen in menu 5 en 6 van het voor onderhoudsmonteur menu? Weten de experts bij jullie daar misschien meer van?
Voor de duidelijkheid. Ik heb dus een kamerthermostaat en de controller zit in de technische ruimte die in principe niet direct verwarmt wordt. Wel indirect.
Hopelijk kun jij me er mee helpen, omdat je wellicht ook de vraag bij ferroli neer kan leggen.
Antwoord:
De instelling gaat als volgt.
Menu voor de onderhoud monteur
5.1 op Nee
5.2 op Nee
5.3 op Nee
6.1 op 2 1 zone
Dan menu preset temp
-Weer temp inst.
Zone 1 H-modus Lage temp
-Eco modus
Huidige instl op aan
Dan de curve instelling klimaat gerelateerde curves in het Omnia handleiding boek. Dit zijn 8 voor geprogrammeerde curves.
Nr 9 kun je zelf een stooklijn instellen