Knalrode kaart. Wat komt die Argentijn walgelijk in.
Maar Mercator was een Belg!carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:12:
Als Argentinië wint ga in dat Mercatorplein helemaal slopen. Allemaal dat plein z’n schuld dan!
Pak dan ieder random steakhouse rondom Centraal
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook goed, ik zie je daar? Al laten we hopen dat het niet nodig is.Maarten_E schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:14:
[...]
Maar Mercator was een Belg!
Pak dan ieder random steakhouse rondom Centraal
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Had ook mijn twijfel, maar kritische vragen stellen aan Infantino is opmerkelijk scherp.Agent47 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:13:
Ze doet het ook echt goed hoor. Maar de vraag is of ze daar gekomen was zonder familie.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wie is de Pool?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De scheidscarpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:15:
Wie is de Pool?
Maar ik neem aan dat je De Paul bedoelt.
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 18-12-2022 18:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Weer geen geel, gaat gewoon aan ze arm hangen joh
Eindelijk een kaart? Nee….
[ Voor 19% gewijzigd door carpebios op 18-12-2022 18:16 ]
Geef die gek geel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Heel goed van die scheidsrechter dat hij niet nu in die schwalbes van de Argentijnen trapt
Hahaha, is dit echt de “beste” speler van de wereld volgens velen?
Balverlies doelpunt en corner koppen
Balverlies doelpunt en corner koppen
De Poolse Bas Nijhuis dit. Kaarten thuis vergeten.
Fantastisch corner gekopt door Messi, wat een actie.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Messi balverlies, dan was het een minuut geleden buitenspel ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
💰💸LZ86 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:16:
Waarom geeft die vent Argentinie geen gele kaarten......
Jaaaaa!
spoiler:
Mijn pizza is klaar, eetze!
www.google.nl
Fantastisch schot van Montiel zeg
Mijn hart
Die tweede poging ging er anders ook in
De Franse “Minister of defence”.
[ Voor 9% gewijzigd door Woodsy op 18-12-2022 18:22 ]
Hoe gaat die er niet in?
Pfffff stop eens
Pfffff.
Als je na 75 minuten ingeschakeld hebt… wedstrijd van het jaar.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lautaro Martinez is het hele wk al geen echte killer.hoevenpe schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:22:
Hoe gaat die er niet in?
Dat Frankrijk heeft echt een percect team op papier. Lukt het met snelheid niet, dan kan je een Giroud nog brengen voor voorzetten.
Die zitten in onze poule voor het EK
[ Voor 13% gewijzigd door Agent47 op 18-12-2022 18:24 ]
Penalties voor de cup?jaapstobbe schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:22:
Arg is helemaal terug
Heerlijk drama...
Klopt. Ik zou heel verdrietig zijn. Mijn zwager is Frans, telt dat?Stylze schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:23:
[...]
Als argentinie nu toch nog wint is het weer 2 dagen rouw voor nederlanders
Giroud is al gewisseld hoorAgent47 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:23:
Dat Frankrijk heeft echt een percect team op papier. Lukt het met snelheid niet, dan kan je een Giroud nog brengen voor voorzetten.
Dat was Groningen Psv..Dr. Strangelove schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:23:
Pfffff.
Niet te overmoedig worden he
Frankrijk moet vooral gas geven. Afwachten gaat ze de kop kosten.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Het is wel weer heel opvallend met hoeveel de Argentijnen wegkomen, zonder bestraft te worden. Ook het constante praten tegen de scheids, nu net na het fluitsignaal ook weer.
Klopt, maar was meer algemeen bedoeld.
Als het op pingels aankomst winnen de Argentijnen
Dat vrees ik ook.Vlassie1980 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:25:
De Fransen moeten gewoon nu gas geven
Yup. Lloris heeft blijkbaar slechte cijfers als het op penalties tegenhouden aankomtVlassie1980 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:25:
Waarom worden sommige posts van mij verwijderd?
Niet woke genoeg? Heb je iets over Messi gezegd?Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:26:
Waarom worden sommige posts van mij verwijderd?
Misschien hebben de Fransen erop getraindVlassie1980 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:25:
Ouch
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja plus dat de arbitrage veel harder mag optreden tegen duiken en zeiken. Daar staat toch gewoon een gele kaart voor?Eli3l schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:25:
Het is wel weer heel opvallend met hoeveel de Argentijnen wegkomen, zonder bestraft te worden. Ook het constante praten tegen de scheids, nu net na het fluitsignaal ook weer.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Buitenspel?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Klotezooi
Ik ga nu naar het Mercatorplein
Mijn voorspelling kwam uit, ook al was het niet de 124e minuut.
Fuckaduck.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is die hand ook geen buitenspel?
Nog 10 minuten
Wie is nu topscoorder? Ik vraag dit voor mijn wk poule
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou, Mbappé voor zijn 8ste!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooie rush. Maar dat wordt 10 minuten liggende Argentijnen kijken.
Haal dat hoofd van tv
+ minstens 3 minuten extra door dat overdreven juichenMatis schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:29:
Nog 10 minuten
Grrrr! Jammer, maar Frankrijk speelt net als Nederland als een natte krant in de verlenging. Afwachtend en Argentinie maar laten komen.
Als je de extra tijd meetelt in de eerste en tweede helft, heeft Argentinië in de 124e minuut de 3-2 gemaakt.
Iemand heeft dit hier al lopen voorspellen.
ajaj Frankrijk toch.Nu gaan we nooit meer het einde horen over Messi en hoe hij een God is
Die verheerlijking is ook vaak overdreven. Die hebben ook hun fouten. Bij de BBC maken ze goede analyses maar daar denken ze soms dat ze het hebben uitgevonden. En de Belgen zijn net zo chauvinistisch als wij. En anti-NederlandBossie schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:12:
[...]
Misschien, ik heb het na 2-3 wedstrijden opgeven en verder gegaan op bbc/belg
Dat was ikmavaros schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:29:
Als je de extra tijd meetelt in de eerste en tweede helft, heeft Argentinië in de 124e minuut de 3-2 gemaakt.
Die reservespelers die telkens het veld inrennen mogen zo ook allemaal een kaart geven
Dames en Heren,
Ik geef U aanstellerij komende 10 minuten.
Ik geef U aanstellerij komende 10 minuten.
Goal afkeuren, er stonden al 3 wisselspelers binnen de lijnen toen ze nog bezig waren.
Die Argentijn stond op iemand z’n hakken, doorspelen!
Aan al die flapdrollen die hier met hun memes liepen te jinxen, bedankt he
Geel! Spelbederf
Met nog enkele minuten dit WK alvast bedankt voor wekenlang mooie draadjes en reacties, gezelligheid en soms wat te kort door de bocht emotie.
Het was weer gezellig, op naar het volgende toernooi.
Het was weer gezellig, op naar het volgende toernooi.
Verwijderd
Graag gedaan, of heb ik je toto verpest?jaapstobbe schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:32:
Aja, want in Qatar zitten ze vooral op pagina 114 van tweakers.net te kijken.jaapstobbe schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:32:
Doe normaal joh. Dat halve team had al geel moeten hebben.
Want Argentijns?Zingo schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:33:
Hoe is dat niet direct rood?
Eindelijk een kaart
Die niet maar Maradona wel, en die heeft een kort lijntje naar God.Maarten_E schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:33:
[...]
Aja, want in Qatar zitten ze vooral op pagina 114 van tweakers.net te kijken.
Ik zeg niet omkoping maar er had toch al lang een Argentijn rood moeten hebben?
En niet alleen nu
En niet alleen nu
Bijzonder jaeric.1 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:34:
Waar is de herhaling in zo'n geval?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)