We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja ok zet de tv dan uit en ga iets anders doen. Frankrijk doet niet veel, eigen schuldKlaasjeNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:52:
[...]
In een wedstrijd die je niet mag winnen?
Haha geen idee wat echte kerels doen maar dit is zeker geen gedrag voor kerels. Beetje lopen janken om niks, kan daar zo slecht tegen. Ook de reden waarom ik normaal geen voetbal kijk..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Telkens fluiten (geen verwijt aan de scheids) en doen alsof je geraakt bent door een atoombom. Krijgt iemand eerder geel als je heel hard schreeuwt of zo?
Doodvermoeiend.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Daarnaast lijkt Frankrijk meer met zich zelf in de knoop dan dat het bezig is met voetbal.
Wat wil je als de wedstrijd al kapot is gemaakt door zo'n goedkope penalty.bennieeee schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:54:
Frankrijk speelt ook wel echt dramatisch hoor. Geen normale kans gehad in 52 minuten.
Nou...ff off topic..brothermaynard schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:48:
[...]
Willem is een oranje, die heeft daar Máxima niet voor nodig😜
Wat is het verschil tussen Rutte en Willem?.
Rutte naait minima
Dit is natuurlijk wel waar. Naja, al zag ik voorheen Frankrijk pas ergens in de tweede helft lost komen - dus het kan nog wel.bennieeee schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:54:
Frankrijk speelt ook wel echt dramatisch hoor. Geen normale kans gehad in 52 minuten.
Of ze speelden vorige wedstrijden dus niet op "30%" ... kan ook.
[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 18-12-2022 16:57 ]
Tikkend kom je er niet door heen
En dan maar hopen dat ze die Pool niet genoeg betaald hebben…ze zullen in ieder geval flink aan de bak moeten.Harribo schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:57:
De Fransen moet veel meer ala Nederland spelen, alles hoog erin.
Elect a clown, expect a circus.
Dan hadden ze Giroud niet moeten wisselenHarribo schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:57:
De Fransen moet veel meer ala Nederland spelen, alles hoog erin.
Dat dacht ik tegen Oranje ook, wie weet wordt het nog leuk...Jedi_Pimp schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:55:
Dit gaan we dus uitzetten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Echt, hou op joh.talkatoo schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:48:
Dat snap ik wel.. maar de keuze om iemand als 2, 3 of 4e van het WK te bestempelen is dan dus een wassen neus? Dat is dus gewoon op basis van geluk in een loting?
Doe je dit zelfde bij tennis en andere sporten waarbij er knock-out toernooien worden gespeeld?
Echt hè!Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:59:
Die analisten zijn ook zo Messi idolaten, gatverdamme man..
Messi is gelukt wat Maradona nooit lukte, scoren in een wk finale.
Ja door een penalty. Niet helemaal eerlijk om die mee te laten tellen, want het was nooit zijn doelpunt geweest zonder pingel.
Maar echt, wanneer gaat de var eens ingrijpen tegen onterechte penalty’s???
Het is ongelofelijk, ze zeggen, er was contact, maar ik zie het niet. Hij valt volledig zelf.
Gewoon een vraag uit interesse voor de sport, misschien zag ik een argument over het hoofd. Toch niet erg dat alleen de eerste plek logisch is? daar gaat het uiteindelijk om.Sebas1979 schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:00:
[...]
Echt, hou op joh.
Doe je dit zelfde bij tennis en andere sporten waarbij er knock-out toernooien worden gespeeld?
De Argentijnen en Messi fanboys zijn blij en de rest van de wereld zal het hebben over het gekochte WK. de hand van Maradona en de centen van/voor Messi.Tweak_ers schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:04:
[...]
Echt hè!
Messi is gelukt wat Maradona nooit lukte, scoren in een wk finale.
Ja door een penalty. Niet helemaal eerlijk om die mee te laten tellen, want het was nooit zijn doelpunt geweest zonder pingel.
Maar echt, wanneer gaat de var eens ingrijpen tegen onterechte penalty’s???
Het is ongelofelijk, ze zeggen, er was contact, maar ik zie het niet. Hij valt volledig zelf.
Het erge is dat ik het ze ook nog wel eerlijk zag winnen tegen dit Frankrijk, want die zitten echt niet de wedstrijd.
Bij Wimbledon is er ook geen nummer drie of vier. Dat boeit ook niemand. En ken jij die onbekende tennisser nog die verslagen werd door Krajicek?Sebas1979 schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:00:
[...]
Echt, hou op joh.
Washington...D-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:08:
Bij Wimbledon is er ook geen nummer drie of vier. Dat boeit ook niemand. En ken jij die onbekende tennisser nog die verslagen werd door Krajicek?
Of bedoel je die streaker?
Toneelspel loont nu. Voetbal is door de VAR veranderd van een contactsport in een spelletje waarin je zo snel mogelijk op zoek moet naar contact binnen de 16 en zo theatraal mogelijk moet gaan vallen. Geen toeval dat die Argentijnen er zoveel meegekregen hebben dit toernooi.
En wij mogen ons in Nederland stevig achter de oren krabben want we hadden ze in de touwen en hebben ze laten gaan. Dertig minuten doorbeuken met De Jong en Weghorst en dit anti-voetbal was roemloos afgestraft. Nu moeten we pretenderen met zijn allen dat dit de beste ploeg van de wereld is vier jaar lang.
Treurigste WK dat ik ooit gekeken heb. Corruptie, VAR, matig voetbal en onsportief spel. Triest.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er zijn volgens mij minder schwalbes dan ooit.
Dat kun je kun zolang niet volhouden. Anders speelden er ook wel meer ploegen met vier spitsen en twee torens.En wij mogen ons in Nederland stevig achter de oren krabben want we hadden ze in de touwen en hebben ze laten gaan. Dertig minuten doorbeuken met De Jong en Weghorst en dit anti-voetbal was roemloos afgestraft.
Dan heb je er te weinig meegemaakt.Treurigste WK dat ik ooit gekeken heb. Corruptie, VAR, matig voetbal en onsportief spel. Triest.
Zowel in 1994 als 1998 werd Oranje genaaid tegen Brazilië. Foute beslissingen zijn van alle tijden. In 1990 werd er veel slechter en veel verdedigender gespeeld dan dan nu
Argentinië is gewoon veel beter, terechte winnaar als het zo blijft.Jelmer93 schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:12:
Allemaal omgekocht..
En fijn dat het Ronaldo/Messi debat ook klaar is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zeiden we vorige wedstrijden van ze ook. Misschien zijn ze als team gewoon niet zo goed (mentaal wellicht). Ze zitten er totaal niet bovenop, tweede ballen hebben ze bijna nooit, terugkomen na een gefaalde aanval zit er niet in.carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:14:
Alsof ze op 20% spelen.
Ze willen gewoon niet. Nou, die mentaliteit kennen we nog van hoeveel jaar terug?
Dat tweede doelpunt was fantastisch spel met een messcherpe pass van Messi, dat soort ballen zie ik al weken aan alle kanten mis gaan bij andere teams op cruciale momenten.hoevenpe schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:15:
[...]
Argentinië is gewoon veel beter, terechte winnaar als het zo blijft.
And to think they once said that computers would take away jobs.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik hoopte Frankrijk maar met dit spel is het gewoon verdiend voor Argentinië.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
100% Ronaldo iddMaarten_E schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:16:
Jammer dit. Enige mooie is dat wij als Nederland kunnen zeggen dat we behoorlijke tegenstand hebben kunnen geven in de tweede helft.
Hij verbeterde zichzelf daarna, post je dat ook effe?carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:18:
Die raakt de bal helemaal niet zegt de commentator. Terwijl je de speler de bal ziet raken.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat doe jij al, daarna zei hij, nou ja een beetje. Dus wat is de regel. De bal raken of een beetje of veel raken?ricardo246 schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:18:
[...]
Hij verbeterde zichzelf daarna, post je dat ook effe?
Dat was gewoon dom en onnodig van Mbappe.carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:20:
En er ligt er weer een te sterven
Zou hij al die tattoos onder narcose hebben gekregen?carpebios schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:20:
En er ligt er weer een te sterven
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
thsirt met printOogje schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:21:
[...]
Zou hij al die tattoos onder narcose hebben gekregen?
Ja met lachgas dan want bij een naald zou die het al uitschreeuwen.Oogje schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:21:
[...]
Zou hij al die tattoos onder narcose hebben gekregen?
Als Nederland in de finale had gestaan waren er waarschijnlijk ook wel (tien)duizenden mensen die kant opgevlogen. Op een bevolking van 40 miljoen zijn er natuurlijk altijd wel 30-40.000 mensen met geld en genoeg passie voor voetbal te vinden om naar Qatar te vliegen.Nimflix schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:51:
[...]
Volgens mij is het stadion ook voor 95% gevuld met Argentijnen. Hoe doen ze dat eigenlijk?
In het voordeel van Ronaldo inmiddels ja.Maarten_E schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:16:
Jammer dit. Enige mooie is dat wij als Nederland kunnen zeggen dat we behoorlijke tegenstand hebben kunnen geven in de tweede helft.
Die krijgt niet het totale scheidsrechtsers corps mee en 4 onterechte pingels op 1 toernooi
En je hoeft natuurlijk een paar dagen niet te stoken thuis, dan heb je de kosten van de reis er al bijna uit tegenwoordigPolarBear schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:23:
[...]
Als Nederland in de finale had gestaan waren er waarschijnlijk ook wel (tien)duizenden mensen die kant opgevlogen. Op een bevolking van 40 miljoen zijn er natuurlijk altijd wel 30-40.000 mensen met geld en genoeg passie voor voetbal te vinden om naar Qatar te vliegen.
Ik zag er drie kwartier geleden nog een.D-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:15:
[...]
Er zijn volgens mij minder schwalbes dan ooit.
Speel je zelf voetbal? Ik trap wekelijks een balletje met wat lui hier in de buurt en op werk, meestal spits. Wat denk je dat er zou gebeuren als ik me zou gedragen zoals bij al die pingels van die Argentijnen? Dan zit ik in de kleedkamer en dan gaat er tussen alle lol toch een serieus gesprek plaatsvinden en dat gaat eindigen met het verzoek aan mij of ik me niet zo wil aanstellen. Bij voetbal hoort dat je elkaar zo nu en dan aanraakt. Niet elk tikje op de schoen is meteen een overtreding. En ik speel alleen met mensen die echt, echt niet fanatiek zijn, iedereen speelt voor de lol.
Op deze manier kan je bijna niks meer als verdediger.
Vanaf 1990. En ja, die was inderdaad misschien nog matiger. Maar in elk geval niet corrupt. En geen BS VAR.Dan heb je er te weinig meegemaakt.
Zowel in 1994 als 1998 werd Oranje genaaid tegen Brazilië. Foute beslissingen zijn van alle tijden. In 1990 werd er veel slechter en veel verdedigender gespeeld dan dan nu
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-12-2022 17:29 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
In mijn wereld is Saudi Arabië dan eerste geworden.danslo schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:25:
Dat Frankrijk vindt het wel best zo.
In mijn wereld is Oranje gewoon tweede geworden
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
In mijn wereld heeft Nederland gewoon met 2-1 gewonnen van Argentinië. Onterecht pingel telt nietdanslo schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:25:
Dat Frankrijk vindt het wel best zo.
In mijn wereld is Oranje gewoon tweede geworden
Het is zomer in Argentiniëzacht schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:24:
[...]
En je hoeft natuurlijk een paar dagen niet te stoken thuis, dan heb je de kosten van de reis er al bijna uit tegenwoordig
Die penalty was geen schwalbe. Ook al was het contact te licht dan nog kan hij gewoon vallen natuurlijk. Dat is niet direct opzet.Dr. Strangelove schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:26:
[...]
Ik zag er drie kwartier geleden nog een.
En er zijn tegenwoordig toch echt minder schwalbes. Bij een opzichtige loop je namelijk tegen de lamp.
[ Voor 24% gewijzigd door D-e-n op 18-12-2022 17:31 ]
Komt deschamps met Coman... Maar volgens mij heeft Frankrijk in het centrum voorin een paar zwaargewichten nodig
Spelregel 108, Argentinië kan geen hands maken.Agent47 schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:30:
Hands Argentinie?
Giroud eruit halen snapte ik ook totaal niet die speelt een wereldwk... enige dreiging kwam nog van hem uit.D-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:30:
Domme wissel overigens. Nu haal je zelf de angel uit je spel. Breng dan een aanvaller voor Di Maria
Playstation 5
De angel (Di Maria) wordt er niet uitgehaaldD-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:30:
Domme wissel overigens. Nu haal je zelf de angel uit je spel. Breng dan een aanvaller voor Di Maria
I see what you did thereD-e-n schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:30:
Zo die is scherp.Harribo schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:32:
[...]
De angel (Di Maria) wordt er niet uitgehaald
Of hun pijngrens is gemiddeld echt onder 0?darkdesign schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:37:
Argentinië is wel echt veel beter dan Frankrijk, maar wat een theatershow de hele tijd.
Wat is Frankrijk slecht zeg. Ongehoord.
@eric.1 we zijn als NL gewoon te eerlijk. Je ziet het ook bij de EL en CL. Je moet zuigen, liegen, bedriegen als je in het FIFA/UEFA voetbal iets wil bereiken.
We hadden gewoon de eerste helft meer pit moeten laten zien.dr.lowtune schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:40:
Het is wel armoede wat Frankrijk laat zien.
@eric.1 we zijn als NL gewoon te eerlijk. Je ziet het ook bij de EL en CL. Je moet zuigen, liegen, bedriegen als je in het FIFA/UEFA voetbal iets wil bereiken.
Maar een penalty, het kan nog
Weet Frankrijk wel dat ze er 2 moeten scoren??
Ze lijken weinig haast te hebben
Speel ook Balls Connect en Repeat
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar niet gelijk qua terechte penaltiesdarkdesign schreef op zondag 18 december 2022 @ 17:41:
Nu staat het weer gelijk qua penalties.
Dit topic is gesloten.
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)