Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal WK 2022 topic

Pagina: 1 ... 43 ... 61 Laatste
Acties:
  • 113.130 views

Onderwerpen

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-11 12:06
milotic schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:04:
Pepe is na afloop van de kwartfinale van het WK woest voor de camera verschenen. De Portugese centrumverdediger werd na het verloren duel met Marokko (1-0) gevraagd de wedstrijd te analyseren, maar hij maakte van de gelegenheid gebruik om zijn onvrede te uiten over de Argentijnse arbiter Facundo Tello. “Het is onacceptabel dat een Argentijn ons fluit na wat gisteren gebeurd is”, aldus Pepe

“We hebben de hele wedstrijd gedomineerd”, opent Pepe. “We kregen een doelpunt tegen toen we het niet verwachtten. Maar ik moet dit zeggen: het is onacceptabel dat een Argentijn bij ons fluit na wat gisteren gebeurd is, met Messi die aan het klagen was.” Met die laatste woorden verwijst de centrale verdediger naar de kwartfinale tussen Oranje en Argentinië. In de ogen van Pepe hebben de spelers van la Albiceleste invloed uitgeoefend op de leiding, die de Argentijnen een voorkeursbehandeling zouden hebben gegeven.

Pepe vindt het onbegrijpelijk dat Tello niets deed tegen het vermeende tijdrekken van Marokko. “In de tweede helft lag het spel steeds stil en werden er slechts acht minuten toegevoegd. Zij waren negentig minuten lang bezig om ons spel te ontregelen met kleine overtredingen, maar de scheidsrechter deed er niets tegen. Na wat ik vandaag heb gezien, kan je Argentinië beter maar meteen de titel geven”, besluit de withete Pepe, die ook van mening is dat Bruno Fernandes vlak voor het rustsignaal een strafschop verdiende.

Fernandes was evenmin te sprek over het arbitrale optreden tijdens het duel met Marokko. “We wisten al wat voor scheidsrechters er op dit WK zouden zijn toen we hier aan begonnen. Ik weet niet of ze de titel gaan geven aan Argentinië. Het maakt mij niet uit, ik ga zeggen wat ik vind. Het is heel gek dat een scheidsrechter van een team dat nog in het toernooi zit onze wedstrijd fluit. Ze hebben ons duidelijk tegengewerkt. Deze scheidsrechters fluiten niet in de Champions League en zijn niet gewend aan dit soort wedstrijden met dit tempo”, aldus de aanvallende middenvelder.
Pepe heeft best een punt, vind ik.
Er werd heel veel tijd getrokken. Ik kan mij nog goed herinneren dat de extra tijd begon, er een Marokkaan ging liggen uit zichzelf en diep in de derde minuut er pas weer werd gevoetbald. Dan ben je direct al 2 minuten zuivere speeltijd kwijt van de 9. Dat was niet de laatste keer.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tweak_ers schreef op zondag 11 december 2022 @ 06:49:
[...]

Er werd heel veel tijd getrokken. Ik kan mij nog goed herinneren dat de extra tijd begon, er een Marokkaan ging liggen uit zichzelf en diep in de derde minuut er pas weer werd gevoetbald. Dan ben je direct al 2 minuten zuivere speeltijd kwijt van de 9. Dat was niet de laatste keer.
Wat een onzin over het feit dat de scheidsrechter een Argentijn is.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
Tweak_ers schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:49:
[...]

Mooi stukje, ik was het ook helemaal met de Belg eens. Ik heb Messi nooit geweldig gevonden. Ik heb het altijd al een irritant mannetje gevonden. Overrated bij het échte talent. De echte GOAT’s. Nu was ik ook nooit fan van Ronaldo, maar tussen die twee, zeker altijd voor Ronaldo geweest.

Ben blij dat de ogen van veel Nederlanders nu ook geopend worden.
Tja, als je regelmatig Barcelona keek dan weet je sowieso dat hij vaak alleen schittert in de samenvatting waarin het irritante gedoe sowieso vaak word weggelaten.

PSG kijk ik niet, geen idee of het verandert is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:08
Tweak_ers schreef op zondag 11 december 2022 @ 06:49:
[...]

Het waren 8 extra minuten, waarbij het fluitsignaal kwam rond 99:30 uit mijn hoofd. Verder kan ik mij niet herinneren dat er een Marokkaan is gaan liggen in de extra tijd, kan het ook niet terugvinden in de live blogs. De laatste keer dat een Marokkaan lag was Ziyech in de 78e minuut en die kon daadwerkelijk ook niet meer verder.

Pepe (en Portugal in het algemeen) is denk ik de laatste die wat mag zeggen over tijdrekken en kleine overtredingen maken om het spel te ontregelen. Cheddira (al vond ik dat een beetje streng) heeft hierdoor al binnen een paar minuten rood gekregen, dus daar werd wel zeker op gehandhaafd.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:45

Pierre

Van nature lui!

FreakNL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:42:
Zo en daar wordt Messi nog even gefileerd door Borst…

Blijkbaar is hij ambassadeur van Saudie Arabië.

Hij is nog meer af dan dat hij gisteren was. Eigenlijk gewoon een engnek.

Geef mij maar Modric :)
Jammer dat ik dat gemist heb.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Sjah schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:36:
Hier ook iemand die beetje Kroatie-moe is. Zou een schande zijn als ze opnieuw via strafschoppen verder komen, door 3x strafschoppen winnen de finale bereiken zou echt bbrrrr zijn.

Over de Engelsen, jammer dit, ze waren goed vanavond, en wat ik ook aan hen mag ze spelen zonder die ene ster op hun borst (tenminste ik zag de ster niet meer). Deze mening van me heeft te maken met dat wij geen ster hebben, klopt.
De ster staat wel op het shirt, maar in dezelfde kleur (wit en rood). Het viel me ook al op, dus heb het shirt ff van dichtbij bekeken bij Nike. Misschien zijn ze er toch niet helemaal van overtuigd dat die bal over de lijn was in 1966 >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57

Typhone

Who Dares Wins

Na het kijken van dit filmpje (geen idee why): YouTube: FIFA World Cup 1994 All Goals with commentary

Ligt het nu aan mij of lijken alle spelers daar relatief veel kleiner dan tegenwoordig?
Of is dat een heel vreemd camerastandpunt met een crop-ratio van 4:3 naar modern beeld ofzo?
Viel mij heel erg op als ik dat vergelijk met beelden van nu.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Tweak_ers schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:49:
[...]

Mooi stukje, ik was het ook helemaal met de Belg eens. Ik heb Messi nooit geweldig gevonden. Ik heb het altijd al een irritant mannetje gevonden. Overrated bij het échte talent. De echte GOAT’s. Nu was ik ook nooit fan van Ronaldo, maar tussen die twee, zeker altijd voor Ronaldo geweest.

Ben blij dat de ogen van veel Nederlanders nu ook geopend worden.
Dat mag je niet zeggen want dan valt de hele NOS redactie over je heen. Zolang Messi geen topvoetballers om zich heen heeft is hij als individu ernstig goed maar niet meer zo goed als in de Xavi, Iniesta tijd.
Ronaldo heeft daar zijn hele carrière veel minder last van gehad en was belangrijk bij meerdere clubs en ook veel groter voor zijn land.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:34
Ik ga vanavond bijna met evenveel enthiousiasme kroatie aanmoedigen als Nederland, gevaar is wel weer een kater op te lopen bij verlies haha. Maar ik gun het Modric zo ontzettend veel meer dan Messi..

Playstation 5

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:52

Spotmatic

Ken sent me

Typhone schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:38:
Na het kijken van dit filmpje (geen idee why): YouTube: FIFA World Cup 1994 All Goals with commentary

Ligt het nu aan mij of lijken alle spelers daar relatief veel kleiner dan tegenwoordig?
Of is dat een heel vreemd camerastandpunt met een crop-ratio van 4:3 naar modern beeld ofzo?
Viel mij heel erg op als ik dat vergelijk met beelden van nu.
Het 4:3 beeld hebben ze inderdaad naar 16:9 uitgerekt zodat alles breder wordt (niet korter! ;-))

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:57:
Ik ga vanavond bijna met evenveel enthiousiasme kroatie aanmoedigen als Nederland, gevaar is wel weer een kater op te lopen bij verlies haha. Maar ik gun het Modric zo ontzettend veel meer dan Messi..
Join the club :Y)

XXXVI

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:48
Eens kijken hoeveel Qatar heeft gedaan om Argentinië in de finale te krijgen....

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54

Vos

AFCA

Ik mis de herhaling van die sliding van die Argentijn. Alweer :p

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben ik nou de enige die eigenlijk geen zin heeft om een wedstrijd te kijken waar Argentinie in speelt?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Het is dit of GTST…..

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik word nu al misselijk van Argentinië...

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:19
Het is dt ik het Kroatie gun, anders had ik het al lang uitgezet :P Argentinië met hun gezeur en gerol, ...

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Hopelijk hebben de Kroaten de messi's geslepen. ;)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Moet zeggen dat ik Argentinië wat onzeker vind spelen, hopen op de counter denk ik.

www.google.nl

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-11 11:41
Bobo Messi

Hup Modric!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het zou toch heerlijk zijn als Kroatië wint!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
MisteRMeesteR schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:21:
Moet zeggen dat ik Argentinië wat onzeker vind spelen, hopen op de counter denk ik.
die kijken het nog even rustig aan. Maar de kroaten laten ze flink achter de bal aanrennen, die vinden elkaar redelijk simpel al gebeurd er nog niet veel/niks

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tactisch plan Argentinië = bij ieder contact naar het gras duiken.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Er zullen veel spelers op scherp staan nav de vorige wedstrijd ;)

Elect a clown, expect a circus.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:44
Slasher schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:26:
[...]

Er zullen veel spelers op scherp staan nav de vorige wedstrijd ;)
Die zijn toch allemaal vervallen?

• Grindtegel
  • Nu online
VidaR-9 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:27:
[...]

Die zijn toch allemaal vervallen?
yup behalve rood

• Nimflix
Matchfixing..

[ Voor 20% gewijzigd door Nimflix op 13-12-2022 20:32 ]

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Grmbl

www.google.nl

• Exocet
  • Niet online
Ach nee he

• forzav
  • Niet online
Waar moest die keeper heen dan?

• darkdesign
  • Niet online
Wat jammer.. weer een penalty voor Argentinië.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 22:51
Godsamme, die walgelijke Argentijnen weer een pingel. Hoe dom is die overtreding ook.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:24
Is geen penalty vind ik

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:10
Hoe is dit een penalty dan? Die keeper loopt niet tegen die Argentijn aan en kan toch ook niet in het niks oplossen...

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
Is dit een overtreding van de keeper, of Alvarez die doorloopt op de keeper?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hij loopt er tegenaan haha
Maar ja, Flessi moet zijn WK pakken waarschijnlijk

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
Nog een gekochte penalty :/

Walgelijke speler die Messi :r

[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 13-12-2022 20:34 ]

XXXVI

• Grindtegel
  • Nu online
die verdediger maakte wel een dikke fout door mee te rennen,als ie was blijven staan stond Arg dik buitenspel

[ Voor 8% gewijzigd door Grindtegel op 13-12-2022 20:34 ]

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:27
Is gewoon een penalty dit.

• Grindtegel
  • Nu online
ka-boem

• carpebios
Rot ventje dat het is.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 22:54

d0s

sssst

En aardig tegen de verhouding in. Komt niet slecht uit voor Argentinië

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17
Hopelijk wordt Frankrijk wereldkampioen.....van mijn part Marokko. Zo lang het Messi maar niet is.

[ Voor 38% gewijzigd door aveenhuysen op 13-12-2022 20:35 ]

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Nimflix
Makkelijk gegeven, mjah we weten allemaal dat de FIFA Messi wereldkampioen wil maken voor de GOAT story...

• carpebios
"En weer is het Messi", gast hij krijgt even een penalty, wat een wereldactie van Messi, poeh poeh.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25
Gekocht wk…. :+ :+

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Goedkope pingel

• Grindtegel
  • Nu online
nou dit was 100% pinantie hoor

• Exocet
  • Niet online
Vieze counter ploeg

• forzav
  • Niet online
Weer..

Speler loopt tegen keeper aan, niet andersom

• Chelseamarre123
d0s schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:34:
En aardig tegen de verhouding in. Komt niet slecht uit voor Argentinië
Lol Kroatië is echt niet beter dan Argentinië. Typische 0-0 wedstrijd.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:34:
"En weer is het Messi", gast hij krijgt even een penalty, wat een wereldactie van Messi, poeh poeh.
Ja kots op die geile NOS commentator die weer Messi Messi Messi Messi loopt te blaten bij elk balcontact.

• Lebans
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17
Typhone schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:36:
[...]

Ja kots op die geile NOS commentator die weer Messi Messi Messi Messi loopt te blaten bij elk balcontact.
Kijk via de belgen. EDit: Idem

Rob

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25
Ik hoop oprecht dat Kroatië wint!

Het is ze echt van harte gegund!

• d-vine
100% penalty.
Keeper staat voor blok door fout van verdediger.
Messi schiet hem nu wel heel overtuigend binnen.

Jammer ja, maar wel beter voor de wedstrijd nu moet Kroatië meer komen en dan komt het team beter tot zijn recht.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
zeiden die ook terechte penalty?

Want ik vind het maar vreemd. De keeper gokt dat die hem links lobt. Hij doet het rechts en loopt vervolgens tegen de keeper....

als het nu buiten de 16 was, maar mag de keeper niet meer keepen ofzo?

• Chelseamarre123
Keeper komt uit, raakt niks bal maar 100% de man. Tsja dan gaat de bal altijd op de stip.

• Grindtegel
  • Nu online
tja dat zag er verdedigend weer niet best uit van kroatie

• Vos

Vos

AFCA

Pff wat een geluk.

• Nimflix
Verdomme... ik zet het maar af... lucky Argentinië

• Chelseamarre123
Wat een doelpunt!

• Exocet
  • Niet online
Nou, dat is klaar

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

• carpebios
Typhone schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:36:
[...]

Hij kwam weer klaar

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:13
Geen zorgen, Frankrijk rekent wel met ze af :)

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:27

ricardo246

Life's what you make it!

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:38:
Keeper komt uit, raakt niks bal maar 100% de man. Tsja dan gaat de bal altijd op de stip.
Dit dus, o ja en 2-0 :X

I have no special talent. I am only passionately curious.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:55

vhal

ಠ_ಠ

Nederland deed het niet eens zo slecht denk ik :+

Strava

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-11 20:24
Ik ken slechtere counters.

• d0s
  • Laatst online: 12-11 22:54

d0s

sssst

Wat valt die bal gelukkig zeg

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-O-

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Zonder geluk kan je geen wk winnen

• darkdesign
  • Niet online
Een penalty en een counter.. 2 goals.. Jammer.

• Vos

Vos

AFCA

Haha hoeveel touches maakte die bal, 5?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Keeper vloert/bodyblockt een Argentijn
Argentinië countert, Kroaat probeert tegen te houden en de bal frommelt in het doel.

Twee leuke uitbraken en de wedstrijd is wel gespeeld zo.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan moeten we maar hopen op Frankrijk...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Exocet
  • Niet online
Bizar veel mazzel

• Grindtegel
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:40:
Zonder geluk kan je geen wk winnen
dit

• d-vine
Hoeveel geluk kun je hebben om met een aanval zo de bal mee te krijgen om hem in het doel te schieten.

En weer een fout van de eerst zo solide verdediging van Kroatië

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:40:
Dan moeten we maar hopen op Frankrijk...
ach, Nederland wist in 15 minuten ook weer langs zij te komen. O-) het blijft voetbal

• milotic
forzav schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:35:
[...]

Weer..

Speler loopt tegen keeper aan, niet andersom
Juist dat was ook mijn gedachten

• Vos

Vos

AFCA

Naja Argentinië stond vaker 2-0 voor. Hup Kroatië!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Geluk dwing je af net zoals een WK kopen

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga m'n Franse vlag profielfoto weer van stal halen op de socials. Allez les bleus! En anders natuurlijk hup Marokko.

Tesla M3LR '21

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:08
Gelukkig loopt al ares de keeper ook niet omver in keeper's gebied :+

• mavaros
  • Laatst online: 12-11 16:21
Als je net voor een overtreding fluit, had je nu ook moeten fluiten. Die Alvarez schopt de keeper op een smerige manier.

• OMX2000
  • Laatst online: 21:42

OMX2000

By any means necessary...

Penal was onhandig van keeper. Want verdedigers hadden bal nog weg kunnen halen.

2e aanval kan gebeuren omdat Kroatië meer gaat aanvallen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Vos

Vos

AFCA

mnarijnm schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:41:
Gelukkig loopt al ares de keeper ook niet omver in keeper's gebied :+
Wat zeg je? :+

• Nimflix
Heeft de NOS commentator een Argentijns paspoort? Gatverdamme man.... die vent heeft deze helft al 1000x de naam Messi op een erotische manier uitgesproken...

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:24
Was een andere wedstrijd ook niet 2-0 voor de Argentijnen? :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:17
Maradona blijft groter dan Messi.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waah schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:41:
[...]

ach, Nederland wist in 15 minuten ook weer langs zij te komen. O-) het blijft voetbal
Ons team was stiekem helemaal niet zo slecht. Het draaide gewoon niet totdat ze opeens 4-3-3 gingen spelen en ze werden echt gevaarlijk toen het even 4-2-4 werd...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• milotic
Wel hulde voor de supporters

• FreakNL
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:38:
Dat dus. Het is vooral heel erg ongelukkig maar het is echt geen gekochte penalty… Het is wel vaker zo dat de bal al gespeeld is maar er alsnog een botsing/overtreding is en de bal dan alsnog op de stip gaat…

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 22:19

marapuru

db.

Jezus miena zeg. Wat een geluk ineens.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zijn van die afzwaaiers en het stond bijna 3-0. Doet NL het nog niet zo slecht nee al was het een vechterswedstrijd ;)

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:10
Vos schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:41:
Naja Argentinië stond vaker 2-0 voor. Hup Kroatië!
Is het al tijd voor Wout Weghorstovic? :+

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 22:19

marapuru

db.

De Kroaten gaan ook echt wel een harde tweede helft spelen straks. Alles of niets.

Ze gaan de Argentijnen hopelijk gek maken en uitlokken. Dat kan nog wel eens een kaartenfeestje worden.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:54

Fiber

Beaches are for storming.

Neuh,

Bizar goed voetbal...

Maar dat mag je hier niet zeggen geloof ik... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Chelseamarre123
Hoezo geluk bij dei 2-0? Grote afgunst richting Argentinië hier.
Als Kroatië 2x normaal verdedigt staat het nog 0-0.

Bij de 1-0 enorm veel ruimte en Lovren die buitenspel opheft, 2-0 niemand die die bal wegtrapt.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01
Kroatië moet de rust halen met deze stand, dan kan het nog wel.

Zou de NOS nou werkelijk niet snappen dat niemand zit te wachten op het ophemelen van bepaalde spelers zoals Messi en Neymar?
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:44:
Hoezo geluk bij dei 2-0? Grote afgunst richting Argentinië hier.
Argentinië is het nieuwe Portugal. >:) zo’n land waar je niets mee hebt en alleen maar hoopt dat ze verliezen (deels vanwege historie in eigen nadeel :) )

[ Voor 49% gewijzigd door M@cer op 13-12-2022 20:47 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 43 ... 61 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de mensenrechten in Qatar of de corruptie binnen de Fifa mag in: [WK 2022]Corruptie Fifa en mensenrechten in Qatar

Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)