Bron Abishek van Hi op TelegramHi all, the refunds issue has been resolved, and all new refunds especially from Curve will reflect on the app T+1, after the refund is received on Curve. For all the refunds that have happened before today, we will manually refund the amount. That will take some more time. Please bear for another day or two. Thank you for your support, as always.
Heb jij toevallig bij Asos de perk aan staan? En zo ja heb je op een 'gewone' aankoop de 12 dollar cashback ontvangen?Tomba schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:13:
[...]
Zowel NordVPN, als Asos als Curve kon ik via Hi betalen. Alle andere betalingen gingen bij mij via Curve.
Asos krijg je alleen ‘perk’ als je de subscription neemt dus nee alleen percentage. (Had ik dat vooraf geweten had ik de bestelling niet geplaatst…. Ever changing goalposts bij Hi)knakworst schreef op zondag 15 januari 2023 @ 13:44:
[...]
Heb jij toevallig bij Asos de perk aan staan? En zo ja heb je op een 'gewone' aankoop de 12 dollar cashback ontvangen?
Ik ben benieuwd. Ik zit nog op 600 euro te wachten. Dat waren overigens geen refunds via Curve maar direct op de Hi kaart...Tomba schreef op zondag 15 januari 2023 @ 09:31:
Bron Abishek van Hi op Telegram

zo, IBAN is gemaakt dus een testje naartoe gestuurd. als het werkt dan de eerstvolgende Spotify betalen met de Hi Black kaart
heb mijn huidige Spotify abbo opgezegd, kon geen optie vinden om betaalmethode aan te passen dus dan maar zo
heb mijn huidige Spotify abbo opgezegd, kon geen optie vinden om betaalmethode aan te passen dus dan maar zo
Staat net boven de 'opzeggen' button, betaling bijwerken.Kol Nedra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:47:
zo, IBAN is gemaakt dus een testje naartoe gestuurd. als het werkt dan de eerstvolgende Spotify betalen met de Hi Black kaart![]()
Zaterdag die form ingevuld voor m'n 3 perks waar ik 3x geen cashback over had gekregen (Curve, Zwift, GoPro+).
Iemand al succes mee gehad? Hoe lang duurde dat ongeveer?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik wacht nog steeds op refunds van 30 december.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik mis nog een netflix rebate sinds begin januari. Ook netjes het formulier ingevuld op de dag van de afschrijving.Th1x4nG schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:10:
Zaterdag die form ingevuld voor m'n 3 perks waar ik 3x geen cashback over had gekregen (Curve, Zwift, GoPro+).
Moet handmatig gebeuren dus tsja. Kan effe duren vrees ikGelukszoekr schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:41:
Ik wacht nog steeds op refunds van 30 december.
Doen ze dat handmatig ja? DamnTomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:26:
[...]
Moet handmatig gebeuren dus tsja. Kan effe duren vrees ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
gisteren een test gedaan, dat duurde 2,5 uur. Vandaag de echte transactie en die duurt al meer dan 7 uur. Toch jammer dat het niet gewoon steady werkt, want er komt een keer dat er haast bij zit...Tomba schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:57:
[...]
Heb er zojuist 1 geïnitieerd, laat je weten of en wanneer hij lukt. (Vorige was op 11-1 zie ik)
[update]
@enermax daar is ie al;
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik krijg sinds gisteren ook niets verzonden, aantal keren gecanceld en opnieuw geprobeerd. Één withdrawal niet gecanceld maar gewoon laten staan, inmiddels is die al meer dan 24u pending...deuceboss schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:04:
[...]
gisteren een test gedaan, dat duurde 2,5 uur. Vandaag de echte transactie en die duurt al meer dan 7 uur. Toch jammer dat het niet gewoon steady werkt, want er komt een keer dat er haast bij zit...
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Ik doe meestal gbit en withdrawals in de vroege ochtend. Nooit langer als 30 minuten hoeven wachten.
Ik spaar alle transacties op om een eventuele koersdaling van $hi op te vangen: Fool me once... ($cro)
Ik spaar alle transacties op om een eventuele koersdaling van $hi op te vangen: Fool me once... ($cro)
Zelfde issue als overal denk ik, zoveel Hi beschikbaar in de Hot Wallet en als die op is moet je wat langer wachten. Tot nog toe heb ik tijden tussen 7 minuten en 12 uur gezien voor withdrawals.deuceboss schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:04:
[...]
gisteren een test gedaan, dat duurde 2,5 uur. Vandaag de echte transactie en die duurt al meer dan 7 uur. Toch jammer dat het niet gewoon steady werkt, want er komt een keer dat er haast bij zit...
Toevallig iets gedaan wat ze nu niet leuk meer vinden?pimsaint schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:16:
[...]
Ik krijg sinds gisteren ook niets verzonden, aantal keren gecanceld en opnieuw geprobeerd. Één withdrawal niet gecanceld maar gewoon laten staan, inmiddels is die al meer dan 24u pending...
Zie Tomba in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen" kopje ‘Card Restrictions’
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 16-01-2023 18:15 ]
ik vind het meer dan logisch dat ze bij abuse of card actie ondernemen. misschien zien ze GBIT dit ook als een soort negatieve gebruik "abuse" van de kaart?Tomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:13:
[...]
Toevallig iets gedaan wat ze nu niet leuk meer vinden?
GBIT kunnen ze niet eens zien, komt gewoon binnen als reguliere aankoop. Heb zelf tientallen GBITs richting Hi, omdat op mijn account het altijd een uur of 12 duurt voor nieuwe funds binnen zijn en ik eea dus eerst moet parkeren op een andere kaart.Kol Nedra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:27:
[...]
ik vind het meer dan logisch dat ze bij abuse of card actie ondernemen. misschien zien ze GBIT dit ook als een soort negatieve gebruik "abuse" van de kaart?
Gbit an sich niet, maar ze zien wel een hoop curve charges. Ze zijn ook niet gek daar. Aan de andere kant, ze geven zelfs een perk voor curve.Tomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:41:
[...]
GBIT kunnen ze niet eens zien, komt gewoon binnen als reguliere aankoop. Heb zelf tientallen GBITs richting Hi, omdat op mijn account het altijd een uur of 12 duurt voor nieuwe funds binnen zijn en ik eea dus eerst moet parkeren op een andere kaart.
Dat stoute is cashback harken via revolut. Geld op de hi debit kaart zetten en weer aan zichzelf uitbetalen. Mooie scamKol Nedra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:27:
[...]
ik vind het meer dan logisch dat ze bij abuse of card actie ondernemen. misschien zien ze GBIT dit ook als een soort negatieve gebruik "abuse" van de kaart?
Welk formulier is dat? linkje? (dankDomino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:57:
[...]
Ik mis nog een netflix rebate sinds begin januari. Ook netjes het formulier ingevuld op de dag van de afschrijving.
Knip, dat is niet toegestaan, lees de topicwaarschuwing
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 16-01-2023 23:30 ]
Formulier vind je in de Hi app; Home, linksboven in menu kiezen, Live chat, dan helemaal onderaan "Go to the form".
Ik betaal (mede omdat Hi nog geen ApplePay ondersteunt) alles via Curve dus zij kunnen niet zien wat een directe betaling of GBIT is.Domino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 19:15:
[...]
Gbit an sich niet, maar ze zien wel een hoop curve charges. Ze zijn ook niet gek daar. Aan de andere kant, ze geven zelfs een perk voor curve.
[...]
Ik ook. Maar er zit wel degelijk een verschil in af en toe een curve transactie of zeg 10-20 in een uur, dat moet gbit zijn. Maar zoals eerder aangegeven, ik denk niet dat ze zich daar druk om maken.Tomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:42:
[...]
Ik betaal (mede omdat Hi nog geen ApplePay ondersteunt) alles via Curve dus zij kunnen niet zien wat een directe betaling of GBIT is.
Directe link: https://forms.gle/tX1t7ZohwhAGbVws5
Of inderdaad in de app onder live chat > Go to the form
Ah zo, ik ben niet zo van het opsparen. Gaat bij mij hooguit over 2-3 vlak achter elkaar.Domino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:44:
[...]
Ik ook. Maar er zit wel degelijk een verschil in af en toe een curve transactie of zeg 10-20 in een uur, dat moet gbit zijn. Maar zoals eerder aangegeven, ik denk niet dat ze zich daar druk om maken.
Ahh ja dan valt het mee. Ik tik meestal de eerste dagen van de maand mijn transactie limiet van hi aan (25). Spaar de hele maand transacties op de ing kaart en dan ineens pats-boem naar hi.
Die cashback gaat dan gelijk naar pancake > busd, en die gaat naar binance voor de dca.
Die cashback gaat dan gelijk naar pancake > busd, en die gaat naar binance voor de dca.
Ik weet nog niet precies wat ik met mijn Hi ga doen. Kans is ook dat ik ''dca'' in Hi blijf. mijn inleg is ook bijzonder laag (Hi Black) ~€28 geïnvesteerdDomino schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:03:
Ahh ja dan valt het mee. Ik tik meestal de eerste dagen van de maand mijn transactie limiet van hi aan (25). Spaar de hele maand transacties op de ing kaart en dan ineens pats-boem naar hi.
Ga Hi ook voornamelijk gebruiken voor ''gratis'' Spotify en soms voor wat uitgaven zoals bij bol.com oid
Gaat Hi bijzonder hard stijgen (bijv wanneer de fysieke kaart uitkomt) dan verkoop ik een fluff wel
Ook met PLU ga ik voornamelijk gewoon vasthouden, hierbij is mijn inleg enkel €5 per maand (geen start inleg gedaan) PLU kan ook hard gaan stijgen als ze op de Amerikaanse markt komen.
Mijn gevoel zelf zegt dat PLU het beter gaat doen, ze hebben immers een zeer steady inkomen omdat velen natuurlijk een €5 abbo hebben voor de extra perk +meer cashback per maand.
Nee, dat denk ik niet. Geen rariteiten of financiële trucjes, wel alles via Curve vanwege het gemak en de gunstige wisselkoers (ik verblijf buiten Europa).Tomba schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:13:
[...]
Toevallig iets gedaan wat ze nu niet leuk meer vinden?
Ach ja, KYC verificatie nam ook ruim een week in beslag, wellicht vertrouwen ze me niet zo daar bij Hi.
Ik wilde 1000 hi van m'n cashback naar een vriendin sturen voor een Black memberhip. Die transactie bleef dagen op pending staan. Later vond ik een 'send' knop ipv 'withdrawal'. 1000 hi versturen via 'send' naar haar Hi nickname was binnen 1 seconde gepiet...
Hi komt (mede ook door de rare strapatsen die ze uithalen qua voorwaarden) minder betrouwbaar over op de een of andere manier. Ik trek dus zsm mijn inleg eruit (nog een euro of 35€ te gaanKol Nedra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:24:
[...]
Ik weet nog niet precies wat ik met mijn Hi ga doen. Kans is ook dat ik ''dca'' in Hi blijf. mijn inleg is ook bijzonder laag (Hi Black) ~€28 geïnvesteerd
Ga Hi ook voornamelijk gebruiken voor ''gratis'' Spotify en soms voor wat uitgaven zoals bij bol.com oid
Gaat Hi bijzonder hard stijgen (bijv wanneer de fysieke kaart uitkomt) dan verkoop ik een fluff wel
Ook met PLU ga ik voornamelijk gewoon vasthouden, hierbij is mijn inleg enkel €5 per maand (geen start inleg gedaan) PLU kan ook hard gaan stijgen als ze op de Amerikaanse markt komen.
Mijn gevoel zelf zegt dat PLU het beter gaat doen, ze hebben immers een zeer steady inkomen omdat velen natuurlijk een €5 abbo hebben voor de extra perk +meer cashback per maand.
Hi gaat sowieso de voorwaarden voor nieuwe gebruikers (en gebruikers die na 1-1 hebben aangemeld) aanpassen (Tomba in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen" ) en dan denk ik dat ze zichzelf uit de markt prijzen.
Plutus lijkt mij inderdaad een beter businessplan te hebben inderdaad. maandelijks gegarandeerde inkomsten in fiat terwijl ze je een token terug geven dat ze ‘niets’ gekost heeft.
Heel raar dan, whitdrawals gaan bij mij eigenlijk altijd heel snel. (minutenwerk)pimsaint schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 04:13:
[...]
Nee, dat denk ik niet. Geen rariteiten of financiële trucjes, wel alles via Curve vanwege het gemak en de gunstige wisselkoers (ik verblijf buiten Europa).
Ach ja, KYC verificatie nam ook ruim een week in beslag, wellicht vertrouwen ze me niet zo daar bij Hi.
Ik wilde 1000 hi van m'n cashback naar een vriendin sturen voor een Black memberhip. Die transactie bleef dagen op pending staan. Later vond ik een 'send' knop ipv 'withdrawal'. 1000 hi versturen via 'send' naar haar Hi nickname was binnen 1 seconde gepiet...
Ik zou eens een mailtje sturen naar membersupport@hi.com of in de Telegram groep navraag doen.
Ik heb al na mijn CDC debacle besloten alles eruit te trekken zodra het vrij is en dca te doen in BTC. Dat voor hi als ook plutus. Ik gun ze alle twee een succesvolle onderneming, maar ik stoot mezelf niet twee keer aan dezelfde steen.Kol Nedra schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:24:
[...]
Ik weet nog niet precies wat ik met mijn Hi ga doen. Kans is ook dat ik ''dca'' in Hi blijf. mijn inleg is ook bijzonder laag (Hi Black) ~€28 geïnvesteerd
Even een testje gedaan:Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:41:
[...]
Heel raar dan, whitdrawals gaan bij mij eigenlijk altijd heel snel. (minutenwerk)
Ik zou eens een mailtje sturen naar membersupport@hi.com of in de Telegram groep navraag doen.
:strip_exif()/f/image/T79lgbjvjMLNWDEUuwhOs8Yk.jpg?f=fotoalbum_large)
51 minuutjes deze keer. (Naar MEXC)
Gaat hier op de eerste keer na die ik moest annuleren tegenwoordig ook onder de twee uurTomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:57:
[...]
Even een testje gedaan:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/aXIstH0kxomRhqCBefm8e82w.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand ervaring met grote betalingen? Ik wou vliegtickets boeken twv 4500 euro maar betaling telkens geblocked... Dat is wel erg jammer. Verder nog geen betalingen uitgevoerd met deze kaart, dus misschien is dat het probleem
Welke Tier zit je? Voor Silver is er bv een 3000€ maximum per dagSjors1999 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:33:
Iemand ervaring met grote betalingen? Ik wou vliegtickets boeken twv 4500 euro maar betaling telkens geblocked... Dat is wel erg jammer. Verder nog geen betalingen uitgevoerd met deze kaart, dus misschien is dat het probleem
Zoals @Tomba al vraagt welke subscription heb je, met een betaling van 4500 heb je gold nodig voor een daglimiet van 10000, zilver heeft daglimiet van 3000. Let op dat mocht je upgraden er momenteel een bug is waardoor een aantal (waaronder ik) zilver limiet hebben terwijl we Gold hebben. Moet worden opgelost in de aankomende (app) updateSjors1999 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:33:
Bedankt voor het testen!Tomba schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:57:
[...]
Even een testje gedaan:
[Afbeelding]
Het gaat hier ook goed, inmiddels. Ik las eerder ergens 'in de ochtend gaat het bij mij altijd goed'. Dus
gisteren nog maar eens iets naar Metamask gestuurd in de ochtend (10:00 CET) et voilà: withdrawal successful.
Is het je intussen gelukt om weer succesvol hi withdraw te doen?enermax schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:30:
[...]
Dat zal het wel zijn. Ooit 1x gebruikt met revolut.
48 uur later maar geannuleerd en opnieuw ingeschoten... en binnen 20 minuten geluktdeuceboss schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:04:
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door deuceboss op 18-01-2023 09:20 ]
Hier zojuist een withdrawal binnen 5 min!deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:56:
[...]
48 uur later maar geannuleerd en opnieuw ingeschoten... en binnen 20 minuten gelukt
Enig idee wanneer die update zou moeten komen? Ik moet (/wil) toevallig een bedrag van net iets boven de 3K overmaken binnen een week.lubbertkramer schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 23:09:
[...]
Zoals @Tomba al vraagt welke subscription heb je, met een betaling van 4500 heb je gold nodig voor een daglimiet van 10000, zilver heeft daglimiet van 3000. Let op dat mocht je upgraden er momenteel een bug is waardoor een aantal (waaronder ik) zilver limiet hebben terwijl we Gold hebben. Moet worden opgelost in de aankomende (app) update
Curve? en later omzetten?deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:42:
[...]
Enig idee wanneer die update zou moeten komen? Ik moet (/wil) toevallig een bedrag van net iets boven de 3K overmaken binnen een week.
Gisteravond nog gevraagd, nog geen datum. Ik wacht net zo ongeduldig want zit al aan mijn maandlimiet door de vele uitgaven en kan dus niet meer Hi verzamelen deze maand tot de limiet bug opgelost isdeuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:42:
[...]
Enig idee wanneer die update zou moeten komen? Ik moet (/wil) toevallig een bedrag van net iets boven de 3K overmaken binnen een week.

Ik denk dat ik het maar in twee bedragen split over twee dagen. Heb even geen creditcard om dit makkelijk te doen via Curve, maar anders een goede oplossing.
Ja, Hi heeft de rewards van die ene Revolut transactie terug gepakt en 2 dagen later werkt withdrawal weer.StefanoZ schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 08:01:
[...]
Is het je intussen gelukt om weer succesvol hi withdraw te doen?
Is bij mij altijd instant.deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:16:
Andere vraag: hoe lang zou het moeten duren voordat de afschrijving van Hi bij hi.com is bijgeschreven bij MEXC? Duurt intussen ook alweer een uur.
Hmm this is not good
:strip_exif()/f/image/gQxnkyyfITfMb7M4X9gr898r.jpg?f=fotoalbum_large)
Schijnbaar kan je van je referrals exact zien waar ze hun geld uitgeven
(Kan dit zelf niet verifiëren maar meerdere mensen in de Telegram chat melden dit)
Update is wel onderweg maar damn:
:strip_exif()/f/image/gQxnkyyfITfMb7M4X9gr898r.jpg?f=fotoalbum_large)
Schijnbaar kan je van je referrals exact zien waar ze hun geld uitgeven

(Kan dit zelf niet verifiëren maar meerdere mensen in de Telegram chat melden dit)
Update is wel onderweg maar damn:
:strip_exif()/f/image/QQ15u6rGkgbL1dnAzc6GGij0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Tomba op 18-01-2023 14:12 ]
Weer niet netjes van hi. Volgens mij zijn het alleen uitgaven van vandaag. Je ziet niet welke referral het koopt alleen de titel van aankoop. Maar als je maar 1 referral hebt dan weet je wat die persoon vandaag uitgeeft met hi card.
Dit is niet handig, ik wist dit niet maar zie idd een hele hoop transacties op die plek. Ik hoop dat ze het snel gaan fixen,Tomba schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:09:
Hmm this is not good
Ik heb geen referrals zelf die een kaart hebben die ze gebruiken zo te zien danenermax schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:23:
Weer niet netjes van hi. Volgens mij zijn het alleen uitgaven van vandaag. Je ziet niet welke referral het koopt alleen de titel van aankoop. Maar als je maar 1 referral hebt dan weet je wat die persoon vandaag uitgeeft met hi card.
Neemt niet weg dat ik wel iemand anders referral ben dus die ziet mijn aankopen dan

Als je weet dat die persoon maar 1 referral heeft dan kun je Curve gebruiken en na de update gobackintime richting hi. Ik zelf heb meerdere referrals en ken niemand persoonlijk dus dan is het anoniem. 20 euro uitgegeven bij Lidl. Geen idee wie?Tomba schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:37:
[...]
Ik heb geen referrals zelf die een kaart hebben die ze gebruiken zo te zien dan
Neemt niet weg dat ik wel iemand anders referral ben dus die ziet mijn aankopen dan
[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 18-01-2023 14:44 ]
Ja das wel een idee. Ik moet bekennen dat ik gewoon een random naam ingevuld heb destijdsenermax schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:43:
[...]
Als je weet dat die persoon maar 1 referral heeft dan kun je Curve gebruiken en na de update gobackintime richting hi. Ik zelf heb meerdere referrals en ken niemand persoonlijk dus dan is het anoniem. 20 euro uitgegeven bij Lidl. Geen idee wie?
Je krijg 50% van de hi daily reward als jou referral de eerste 7 dagen de vraag beantwoord dus totaal max 3.5 Hi. Gaat nergens over en dan krijg je dat uitgesmeerd over 365 dagen. Je kreeg ook 5% van 1 year release hi. Voor zilver was dat 15 euro (ook uitgesmeerd over 1jaar) Maar die bestaat niet meer. Dus eigenlijk hebben referrals geen nut meer en kun je beter plutus pakken. (2x 10 euro)Tomba schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:47:
[...]
Ja das wel een idee. Ik moet bekennen dat ik gewoon een random naam ingevuld heb destijdswist niet eens dat er kickbacks waren via de referrals eerlijk gezegd.
OK, ik ben erachter. De reden dat het nog niet zichtbaar is in m'n account is omdat ik een dombo ben...
ERC20 geselecteerd ipv BSC
Iemand hier ervaring mee om dat (zsm) op te lossen?
ERC20 geselecteerd ipv BSC

Beetje pech vragen ze $50/$100 om dat te fixen bij een CEX.deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:55:
OK, ik ben erachter. De reden dat het nog niet zichtbaar is in m'n account is omdat ik een dombo ben...
ERC20 geselecteerd ipv BSC![]()
Dat zul je met mexc moeten opnemen. Zij zijn eigenaar van de private keys van die wallet. Heb je zelf touwens ERC20 geselecteerd, standaard is naar mijn weten BSC bij een withdrawal.deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:55:
[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 18-01-2023 16:04 ]
Ouch das pijnlijkdeuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:55:

Erc-20 versturen is vrij kostbaar. Probeer met helpdesk, maar de kans is groot dat ze meer vragen dan het oplevert.deuceboss schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:55:
Overigens wordt het tijd dat je een adresboek kan maken in hi, lijkt me niet bijzonder moeilijk om te implementeren.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 18-01-2023 16:12 ]
Update aangaande subscriptions vanuit Helios van Hi op Telegram:
ℹ️ An important update related to rebate for digital subscriptions!
All the members who have filled in the Google form will receive the rebate for the month of January in the first week of February, and we aim to improve the rebate experience, but will be a bit rough until fully automated (expected to be completed by Feb-Mar). Thank you so much for your continued support and encouragement as always. 🙂
Daar is de nieuwe app release na de backend release van gisteren. Eerste bevinding, kaaartlimiet bug nog niet opgelost 

https://resources.hi.com/update-your-app-to-v2-4-6/It’s time to update your App version! And this one’s a good one. Here’s everything you need to know about version 2.4.6.toon volledige bericht
New Features & Updates
Update Your App Now to Enjoy:
New Feature! Referral Spend Rewards (Cashback on Cashback) – read more
New Feature! Trading Referral Bonus – read more
Non-eligible merchants removed from Card Spend Rewards
Add KYC steps to IBAN activation process
Auto-activation of IBAN for card-holding EEA/UK members
New functionality to Banners on App Home
Improvements to .hi domain claim process
Fix stake.hi.com staking for membership tier issue
… As well as many other improvements and bug fixes
We hope you enjoy these enhancements – and there’s lots more to look forward to – not least improvements to the Digital Subscription experience, the NFT customization flow and much more.
/f/image/zX2DG8ax0PlRRe7cKBud29bc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 69% gewijzigd door lubbertkramer op 19-01-2023 14:46 ]
Was ik nu maar joetjoep influencer.enermax schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:55:
Rijd straks iedereen in een Lambo? https://resources.hi.com/referral-spend-rewards/
[Afbeelding]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Is Sean even blij met mij als referralenermax schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:55:
Rijd straks iedereen in een Lambo? https://resources.hi.com/referral-spend-rewards/
[Afbeelding]

Ik heb bij toeval 1 referral, dus doe eens geld uitgeven
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Hahah wou net zeggenlubbertkramer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:06:
[...]
Is Sean even blij met mij als referral
In mijn geval whoever tomba al had geregistreerd voor ik me inschreef
Nou ja voor nu komt er niet veel meer bij op nog 2 x boodschappen na en wellicht nog iets om de 10k te vullen 😂 stomme bug met limiet en nu weer verwijzen naar nieuw bug form voor 2.4.6 🤷♂️Tomba schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:09:
[...]
Hahah wou net zeggen
In mijn geval whoever tomba al had geregistreerd voor ik me inschreef
[ Voor 28% gewijzigd door lubbertkramer op 19-01-2023 17:06 ]
Disney+ rebate
Hi, ik heb op 13.01.2023 mijn maandelijkse Disney+ abonnement betaald via de Hi kaart.
Weet iemand wanneer ik Hi coins (full rebate) zal ontvangen voor deze digital subscription?
Op de website van Hi staat niet duidelijk vermeld wanneer precies de uitbetaling volgt?
Alvast bedankt.
Danny.
Hi, ik heb op 13.01.2023 mijn maandelijkse Disney+ abonnement betaald via de Hi kaart.
Weet iemand wanneer ik Hi coins (full rebate) zal ontvangen voor deze digital subscription?
Op de website van Hi staat niet duidelijk vermeld wanneer precies de uitbetaling volgt?
Alvast bedankt.
Danny.
Zie bericht op Telegram en het gaat om dit formulier -> https://docs.google.com/f..._DsBWtyMcDD_X1cw/viewformmrzipper schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:14:
Disney+ rebate
Alvast bedankt.
Danny.
ℹ️ An important update related to rebate for digital subscriptions!
All the members who have filled in the Google form will receive the rebate for the month of January in the first week of February, and we aim to improve the rebate experience, but will be a bit rough until fully automated (expected to be completed by Feb-Mar). Thank you so much for your continued support and encouragement as always. 🙂
[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 19-01-2023 18:02 ]
ha Ok ik heb het formulier net ingevuldlubbertkramer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:01:
[...]
Zie bericht op Telegram en het gaat om dit formulier -> https://docs.google.com/f..._DsBWtyMcDD_X1cw/viewform
[...]
Bedankt Lubbertkramer !
Ik zag opeens referral rewards binnen komen. Je krijgt nu ook 10% van de rewards van je referral! Ook krijg je een deel bij het handelen van je referrals Heeft het opeens wel weer zin om mensen uit te nodigen. Zie https://resources.hi.com/referral-spend-rewards/
Had het al eerder gepost maar toch een reminder. Als je 195 euro aan CRO/NEXO stort (waarde ~7000hi) en hi een mail stuurt dan maken zij er 10.500 hi van en dan heb je Zilver. Samen met Curve pak je dan even 6% rewards bij de Albert heijn/Lidl/Amazon. En deze kun je gelijk verkopen. Daarnaast krijg je ook nog 3 subscriptions (Tip: Curve). Natuurlijk verandert er ergens dit jaar de rewards % maar dan heb je nog een leuke kaart met gratis Netflix/Curve/Spotify/HBO max etc.
Euro/USDT storten werkt
Met Hi kaart gelinkt aan Curve in supermarkt betalen Euro of USDT: werkt
Instant rewards bij uitgaven: werkt
Hi uitboeken en verkopen: werkt
Betalingen van Curve omzetten naar hi: werkt
Subscriptions werken nog niet helemaal~10%. Dit form invullen als het niet goed gaat.
En nu krijg je ook nog 10% van de uitgaven rewards van je vriend/referal
[ Voor 32% gewijzigd door enermax op 20-01-2023 19:32 ]
Kreeg net van Abishek bericht dat de limiet bug is opgelost, weet niet of er meer hier last van hadden maar als dat zo is check dan je limietlubbertkramer schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:16:
[...]
Nou ja voor nu komt er niet veel meer bij op nog 2 x boodschappen na en wellicht nog iets om de 10k te vullen 😂 stomme bug met limiet en nu weer verwijzen naar nieuw bug form voor 2.4.6 🤷♂️
Iedereen al lekker de Hi kaart aan het gebruiken? Ik zit met mijn 5% zilver kaarttje alweer op 4.950 hi rewards (~$145). Deel transacties van plutus, GoBackInTime -> Hi. Moeilijk om te bepalen hoeveel de kaart al heeft opgebracht. De actie bonussen komen meestal in de 1 year release vault en komen elke dag vrij. Daarnaast heb ik nog daily rente op USDT/HI earn en nu ook nog de referral rewards. Ik verkoop zelf alle Hi voor USDT en stort de USDT terug in Hi. En betaal weer in de winkel met deze USDT / euro op kaart.
Ik kan dus wel zien hoeveel USDT ik weer terug heb gedeposit in de hi app (verkochte hi). Dit is nu rond de $200. Ik heb $310 betaald voor het kaartje dus het gaat de goede kant op.
In de Hi vault zelf zit natuurlijk ook nog Zilver Tier Hi (>$300) dit heeft ook een economische waarde.
:strip_exif()/f/image/kcMJK3boxfxZUl1bgabd2wWZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt referrals
Ik kan dus wel zien hoeveel USDT ik weer terug heb gedeposit in de hi app (verkochte hi). Dit is nu rond de $200. Ik heb $310 betaald voor het kaartje dus het gaat de goede kant op.
:strip_exif()/f/image/kcMJK3boxfxZUl1bgabd2wWZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt referrals
:fill(white):strip_exif()/f/image/cyC4LNFLLrJS9YFsrLRM2GBm.png?f=user_large)
Het blijft een instabiele startup.
Nu al vier uurtjes down om unusual activity te onderzoeken. Zet gewoon withdrawals en die kaart uit maar laat mensen wel hun saldi zien en handelen in crypto. Wat een amateurs.
Nu al vier uurtjes down om unusual activity te onderzoeken. Zet gewoon withdrawals en die kaart uit maar laat mensen wel hun saldi zien en handelen in crypto. Wat een amateurs.
[ Voor 72% gewijzigd door knakworst op 23-01-2023 16:41 ]
de app openen gaat zeer traag en als je ingelogd bent zie je niks....
Lees de 3 voorgaande posts eens?Kol Nedra schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:11:
de app openen gaat zeer traag en als je ingelogd bent zie je niks....
Week verder, nog niks van gehoord. Iemand wel al?Th1x4nG schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:10:

Die zouden binnenkort uitgekeerd worden las ik op telegram. Maar nu zijn ze even druk met andere dingenTh1x4nG schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:14:
[...]
Week verder, nog niks van gehoord. Iemand wel al?

De kaart werkt niet meer, ook niet via curve. Is wel flink onderhoud zo. Of zijn ze met al het geld er vandoor?knakworst schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:09:
[...]
Die zouden binnenkort uitgekeerd worden las ik op telegram. Maar nu zijn ze even druk met andere dingen
Complete blokkade omdat er een Roemeense (*) bende massaal geld besteedt en recharges doet.glatuin schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:22:
[...]
De kaart werkt niet meer, ook niet via curve. Is wel flink onderhoud zo. Of zijn ze met al het geld er vandoor?
(*) speculatie van mijn kant.
:strip_exif()/f/image/X6KppwtqvDPqiydYe390ZCYc.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe zou deze scam dan moeten werken?knakworst schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:26:
[...]
Complete blokkade omdat er een Roemeense (*) bende massaal geld besteedt en recharges doet.
(*) speculatie van mijn kant.
Geen flauw idee, daarom ben ik geen scammer.
Mogelijk gevalletje witwassen via Hi mbv katvangers en/of gestolen identiteiten.
Of tis een ouderwetse Crypto rugpull
Aanvulling:
:strip_exif()/f/image/9XrrVT6Ax2aSsL4yeCfrsZWp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Tomba op 23-01-2023 19:30 ]
Wel bijzonder. Ik heb vanmiddag nog zo’n 80 euro uitgegeven via Curve>Hi. Dit is betaald, maar niet zichtbaar in Curve. Niet op m’n Hi card, en ook niet op mijn backup cards. Naja. We gaan het zien
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Die had ik van t weekend ook 1, niet zichtbaar in Curve maar wel afgeschreven van mijn geselecteerde kaart.Ypho schreef op maandag 23 januari 2023 @ 19:57:
Wel bijzonder. Ik heb vanmiddag nog zo’n 80 euro uitgegeven via Curve>Hi. Dit is betaald, maar niet zichtbaar in Curve. Niet op m’n Hi card, en ook niet op mijn backup cards. Naja. We gaan het zien
Kan er nog steeds niet in, maar ik vond dit wel een goed moment om achter de schermen wat van de berg CRO in te wisselen voor goedkope Hi Dollar.
laatste update (discord)pimsaint schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 06:32:
Kan er nog steeds niet in, maar ik vond dit wel een goed moment om achter de schermen wat van de berg CRO in te wisselen voor goedkope Hi Dollar.
''New update from Sam.
Hi everyone.
I don't have fresh news for you in terms of when the App and Card will be opened up again, but re-surfacing this message from earlier for those who missed it. Current status is the team are still working with our partners on the review.
It's extremely late/early here, so please don't expect the App to re-open within the next few hours. Once again, I apologise for this down-time on behalf of the team.
I'll go and get some sleep for a few hours, suggest you guys do to! Tomorrow is a new day. Thanks for bearing with us as we work through this ''
Hi everyone 👋
There's an email on its way to all members to inform you that access to the hi App will resume shortly.
All services will resume, with the exception of the Debit Card. Please note that while we continue to complete our reviews and system improvements with partners, attempted card transactions will currently result in declines.
We will notify you via email once normal Card Services resume again, and in the meantime ask that you continue to keep yourself updated via our Telegram groups.
Once again thanks for your understanding and patience and our sincere apologies for the prolonged downtime.
Wishing everyone a great Tuesday ahead, we'll keep you updated on status throughout the course of the day.
🙏 The hi Team
There's an email on its way to all members to inform you that access to the hi App will resume shortly.
All services will resume, with the exception of the Debit Card. Please note that while we continue to complete our reviews and system improvements with partners, attempted card transactions will currently result in declines.
We will notify you via email once normal Card Services resume again, and in the meantime ask that you continue to keep yourself updated via our Telegram groups.
Once again thanks for your understanding and patience and our sincere apologies for the prolonged downtime.
Wishing everyone a great Tuesday ahead, we'll keep you updated on status throughout the course of the day.
🙏 The hi Team
Yess, binnen:knakworst schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 07:31:
Hi everyone 👋
Allemaal leuk en aardig maar die kaart is eigenlijk het enige wat ik nodig heb. Nog even wachten dus..Dear hi member,toon volledige bericht
This is a service announcement to inform you that access to the hi App will resume soon, following a temporary suspension of services.
Shortly, members will be able to:
Sign in to the hi Mobile Apps
Sign in to the hi Web App
Use hi services (almost*) as normal
*All services will resume, with the exception of the Debit Card. While we continue to complete our reviews and system improvements with partners, attempted card transactions will currently result in declines.
We apologise for any inconvenience that this may cause you. Many thanks for your patience and understanding,
The hi Team
[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 24-01-2023 07:43 ]
Jij en iedereen denk ikpimsaint schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 07:42:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar die kaart is eigenlijk het enige wat ik nodig heb. Nog even wachten dus..
Je zou weer moeten kunnen inloggen maar lukt mij nog niet. Servers overbelast denk ik. Gaat lekker zo.
Idd - same here....ik kan inloggen maar alle waarden zijn blank ...bye moneyglatuin schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:00:
Je zou weer moeten kunnen inloggen maar lukt mij nog niet. Servers overbelast denk ik. Gaat lekker zo.

Dit hele gedoe zorgt toch wel voor een vertrouwensbreuk in Hi. Ik snap dat het een startup is enzo, maar betalingen worden ineens geweigerd, waardoor ik nu weer moet terugvallen op andere kaarten (Curve en Hi werkt niet goed samen als het gaat om fallback-kaarten). Mijn Hi withdraw naar mijn hardware wallet is ook nog niet doorgevoerd, en ik heb nul communicatie gezien (niet op de website, geen notificatie uit de app oid), ik zit niet standaard in Telegram/Discord, dus ik zie hier wel een en ander.
Ik hoop oprecht dat dit zsm opgelost gaat worden, aangezien ik nog een paar honderd euro daar heb staan. En als het weer draait, dat ze asap de problemen met Curve gaan oplossen, zodat Curve wel een fallback kaart kan pakken in plaats van de hele transactie afbreken
Ik hoop oprecht dat dit zsm opgelost gaat worden, aangezien ik nog een paar honderd euro daar heb staan. En als het weer draait, dat ze asap de problemen met Curve gaan oplossen, zodat Curve wel een fallback kaart kan pakken in plaats van de hele transactie afbreken
Nou dat zal waarschijnlijk wel meevallen, dit soort feestjes doen me denken aan de begintijden van zowel CDC als Plutus.mrzipper schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:57:
[...]
Idd - same here....ik kan inloggen maar alle waarden zijn blank ...bye money![]()
Het leek er even op dat de app weer werkte, maar toen:
Krijgen jullie hier ook dezelfde melding of ben ik nu de spreekwoordelijke Sjaak? (en de komende weken zoet met contact zoeken)Something went wrong
Your account has been locked, please contact member services at membersupport@hi.com
Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.
Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).
Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.
Blijf daarom kritisch en voorzichtig!
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.
Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).
Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.
Blijf daarom kritisch en voorzichtig!