Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12-09-2023
Hoi,
Ik had al ondertussen wat gelezen over curve, maar ben er nog niet bekend mee.
Kan curve ook elke virtuele kaart koppelen? (want google pay aanvaardt deze virtuele kaarten helaas niet)
Groet,
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:18
mrzipper schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:03:

Echter, het lukt met niet om deze aan google pay te koppelen, de kaart wordt door de uitgevende bank geweigerd omdat het niet compatibel is met google pay.
Hoe doe jij dat dan, betalen in een supermarkt (lidl)?
Google Pay en Apple Pay worden nog niet ondersteund. Schijnt niet te kunnen bij kaarten die net gelanceerd zijn. Het staat echter wel op de roadmap.

In de tussentijd zou je de Curve kaart kunnen bestellen en daar je Hi en/of andere kaarten aan kunnen koppelen. Curve ondersteunt wel Google Pay/Apple Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
Timmy schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:15:
[...]

Google Pay en Apple Pay worden nog niet ondersteund. Schijnt niet te kunnen bij kaarten die net gelanceerd zijn. Het staat echter wel op de roadmap.

In de tussentijd zou je de Curve kaart kunnen bestellen en daar je Hi en/of andere kaarten aan kunnen koppelen. Curve ondersteunt wel Google Pay/Apple Pay.
Geweldig idee, dat ga ik ook doen ! ;)
Heeft iemand al ervaring met het gebruiken van een Hi kaart bij een tankbeurt? Lukt dat ivm de cashback?
Groet
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:35
mrzipper schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:03:
Goedemorgen!
Ik heb je bericht gelezen over Hi, wat een mooie en volledig uitleg, bedankt hiervoor !
Zelf heb ik vorige week de virtuele mastercard van Hi ontvangen.
Echter, het lukt met niet om deze aan google pay te koppelen, de kaart wordt door de uitgevende bank geweigerd omdat het niet compatibel is met google pay.
Hoe doe jij dat dan, betalen in een supermarkt (lidl) ?
Want ik heb nog geen fysieke kaart ontvangen.
Alvast bedankt !
Groet,
Danny.
Dat gaat nu alleen via Curve. Er is een apart topic over Curve waar je alle info kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
mrzipper schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Geweldig idee, dat ga ik ook doen ! ;)
Heeft iemand al ervaring met het gebruiken van een Hi kaart bij een tankbeurt? Lukt dat ivm de cashback?
Groet
Danny.
Je kan het beste dit via curve eerst met je gewone cc betalen, als eenmaal de transactie gesetteld is Go Back In Time gebruiken om de transactie over te zetten naar je HI kaart.
Als je direct je HI kaart gebruikt reserveren ze €150-200 en je hebt kans dat dat 30 dagen duurt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
mrzipper schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:34:

Zeker! Maar houd er rekening mee dat debit kaarten een reservering van 150-200 euro op je kaart doen. Het kan tot 30 dagen duren alvorens dat is teruggedraaid.
Bij dit soort tankbeurten betaal ik via Curve, eerst met een normale credit card en hang het daarna om naar Hi. Op die manier heb je nauwelijks last van de reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:11

knakworst

Get more sats!

nlmobile schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:16:
[...]

Die was goed, giraal.

Eergisteren $1 = 0.94 Euro of 1 Euro = $1.06.
Inderdaad heel fijn dat Hi niet dat soort idiote trucs als CDC haalt. Ik heb het uitgerekend met de interbancaire koers, en kwam op een verschilletje van 0,5% voor Hi uit. Alleszins redelijk. Voor echt grote hoeveelheden blijft het dus wel voordeliger om via bv bitvavo of kraken alles naar euro's om te wisselen, naar Revolut te sturen, en euro's naar Hi. Maar zoals gezegd het verschil is niet groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 07:52
knakworst schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:35:
[...]
Inderdaad heel fijn dat Hi niet dat soort idiote trucs als CDC haalt. Ik heb het uitgerekend met de interbancaire koers, en kwam op een verschilletje van 0,5% voor Hi uit. Alleszins redelijk. Voor echt grote hoeveelheden blijft het dus wel voordeliger om via bv bitvavo of kraken alles naar euro's om te wisselen, naar Revolut te sturen, en euro's naar Hi. Maar zoals gezegd het verschil is niet groot.
Voordeel is dat je hi verkoopt voor USDT en terug stort naar Hi en je boodschapjes met USDT afrekent _/-\o_ Geen convert actie naar euro in app meer nodig.

Heb al 3100 hi rewards geswapped voor ~90 USDT. Slow but steady :9 Daarnaast ook nog 60 USDT verdient door de hi desposit acties, hi earn rente en de verkoop van hi die vrijkomen door 1 year release sinds november. Nog $150 te gaan en we hebben een gratis zilver kaartje. *O*

[ Voor 15% gewijzigd door enermax op 08-01-2023 14:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Curve 22.89 euro betaald. In Hi USDT afgerekend: 24.39 USDT.
Volgens google rate was 24.39 USD: 22.87 Euro. 2 cent winst gemaakt ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g68MNy0N1WckDUfbu7_6QjXdG-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/obNtQPH1rVIkzxKeWyHBEQKG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Zilver 5% rewards en 3 perks kopen voor €200, 7.200 hi. (~7200* 33% + 7200*10% =10.000 hi)

Ik heb al zilver dus zelf niet getest (link) maar mocht je cro/nexo willen gebruiken dit is wat je moet doen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jy5OexPrZnVqzitkLZ5COtEHtlo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D3bjMnbF4j4oMewN23I1Gpht.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door enermax op 08-01-2023 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:07
Er waren hier nog meer mensen die zaten te wachten tot de kyc gedaan wordt toch? hopelijk volgende werkweek dat het gedaan wordt, 4 werkdagen en een weekend verder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:42
enermax schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:54:
[...]

Voordeel is dat je hi verkoopt voor USDT en terug stort naar Hi en je boodschapjes met USDT afrekent _/-\o_ Geen convert actie naar euro in app meer nodig.

Heb al 3100 hi rewards geswapped voor ~90 USDT. Slow but steady :9 Daarnaast ook nog 60 USDT verdient door de hi desposit acties, hi earn rente en de verkoop van hi die vrijkomen door 1 year release sinds november. Nog $150 te gaan en we hebben een gratis zilver kaartje. *O*
Stomme vraag, maar hoe doe je dit? Ik kijk er denk ik overheen, maar waar kan ik hi verkopen voor usdt? Zou heel mooi zijn om earn of cashback direct te kunnen gebruiken om mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:20
Gongbao schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:35:
[...]

Stomme vraag, maar hoe doe je dit? Ik kijk er denk ik overheen, maar waar kan ik hi verkopen voor usdt? Zou heel mooi zijn om earn of cashback direct te kunnen gebruiken om mee te betalen.
Via Pancakeswap of Mexc exchange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrzipper
Niann-Tsyr schreef op maandag 9 januari 2023 @ 01:42:
[...]

Via Pancakeswap of Mexc exchange.
Op verschillende exchanges eigenlijk, ook bij voorbeeld op ZB exchange ook.
https://www.zb.com/en/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 22:09
Kol Nedra schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:20:
Er waren hier nog meer mensen die zaten te wachten tot de kyc gedaan wordt toch? hopelijk volgende werkweek dat het gedaan wordt, 4 werkdagen en een weekend verder.....
Nee, duurde letterlijk twee minuten bij mij. Wordt weer een verhaal zoals bij Plutus bij jou. :$

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:32
Kol Nedra schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:20:
Zeker! Level 1 KYC was een fluitje van een cent maar Level 2 daar nemen ze bij mij ook flink de tijd voor...
enermax schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:47:
[...]

Als het goed is kun je met usdt betalen. Ik ga het binnenkort eens proberen.
Ik kan dus (nog) niets met IBAN maar sinds ik dat betalen met USDT heb ontdekt lig ik daar niet wakker van. Dat werkt echt als een zonnetje en de koers is nog gunstig ook. Alleen hiervoor al 100 punten voor Hi; alles wat het nog meer op gaat leveren is mooi meegenomen!

IBAN is echt zó 2022 :+

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 09-01-2023 09:48 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de neiging is gewoon alles te deleten en weer opnieuw beginnen en dan maar met een ander email adres, ook al hebben ze mijn kyc al moeten hebben
Ze reageren ook niet via mail, maar zo vermoeiend dat dit soort dingen niet meewerken, ook met dat PLU gebeuren.
Als het goed is komt deze week mijn PLU kaart aan, maar eerst zien natuurlijk ^^

ze hadden ook discord toch? wat is hun officiële channel?
edit: Telegram zeker en niet discord?

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 09-01-2023 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Gongbao schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:35:
[...]
Staat in openingspost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Kol Nedra schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:45:
...
ze hadden ook discord toch? wat is hun officiële channel?
Link in topicstart.

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 09-01-2023 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Heeft er hier iemand ervaring met Hi kaart die geweigerd wordt via Curve maar dat Anti Embarrassment niet werkt?
Net een betaling gedaan waarbij HI geselecteerd is in Curve, te weinig saldo en daardoor hele transactie geweigerd. Terwijl bij andere kaarten dan Anti Embarrassment inschakelt en mijn ING CC gebruikt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:26

Ypho

Allround Nerd

StefanoZ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:00:
Heeft er hier iemand ervaring met Hi kaart die geweigerd wordt via Curve maar dat Anti Embarrassment niet werkt?
Net een betaling gedaan waarbij HI geselecteerd is in Curve, te weinig saldo en daardoor hele transactie geweigerd. Terwijl bij andere kaarten dan Anti Embarrassment inschakelt en mijn ING CC gebruikt..
Ja, precies dat. Apple betaling via Curve>Hi, werd geweigerd want saldo. Maar geen Anti-Embarassment naar Plutus of ING CC (wat wel ingesteld was).

/edit: hierover staat een ticket van mij open bij Curve, maar nog geen reply

[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 09-01-2023 11:32 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
Goedemiddag,
Weet iemand toevallig als er bij HI Cashback (5% in mijn geval) ook een (maandelijkse) limiet op zit? Indien ja, welke is de limiet, ik vind daar op de website van Hi niks over terug.
Merci !
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
StefanoZ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:00:
Meer iets voor het Curve topic. Bij curve->settings moet je de kaarten selecteren die "anti-embarrassment" mode mogen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:26

Ypho

Allround Nerd

enermax schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:49:
[...]

Meer iets voor het Curve topic. Bij curve->settings moet je de kaarten selecteren die "ant-embarrassment" mode mogen doen.
Klopt, maar dit lijkt niet te werken icm de Hi kaart. Bij mij werkt het met alle kaarten, behalve als ik iets met Curve>Hi wil betalen. Dat is iets dat zowel ik als @StefanoZ is opgevallen. Wat de reden is dat dit niet (goed) werkt met Curve>Hi, geen idee, maar lijkt (in mijn geval) wel Hi-kaart specifiek te zijn.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
enermax schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:49:
[...]

Meer iets voor het Curve topic. Bij curve->settings moet je de kaarten selecteren die "anti-embarrassment" mode mogen doen.
Hoi, ik bedoel de HI cashback limieten, niet die van Curve. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:05
mrzipper schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:42:
Goedemiddag,
Weet iemand toevallig als er bij HI Cashback (5% in mijn geval) ook een (maandelijkse) limiet op zit? Indien ja, welke is de limiet, ik vind daar op de website van Hi niks over terug.
Merci !
Danny.
Er is (voorlopig) alleen een limiet op gebruik van de Debit Card. Uit mijn hoofd $3000/10000/30000 (dag/maand/jaar).

Staat in de hi.app onder Card > Settings > View Card Limits

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 09-01-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
Domino schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:14:
[...]

Er is (voorlopig) alleen een limiet op gebruik van de Debit Card. Uit mijn hoofd $3000/10000/30000 (dag/maand/jaar).

Staat in de hi.app onder Card > Settings > View Card Limits
Ok handig. Ik heb al getest met crypto aankopen via de curve (gekoppeld aan de HI kaart).
Je kan dus zonder problemen crypto aankopen bij bij voorbeeld crypto.com.
Dus als ik het goed begrijp kan je onbeperkt je coins verkopen (euro/usdt) en dan snel daarna dezelfde coins terugkopen via de curve kaart en dan 5% Hi cashback verkrijgen. En dit zou je dus onbeperkt kunnen blijven doen? (want bitcoin gaat bij voorbeeld niet op een paar minuten 5% zakken).
Lijkt te mooi om waar te zijn?
:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
mrzipper schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:42:
Er zit momenteel geen limiet op.
Op de kaartbesteding trouwens wel, die limieten kan je in de app terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
mrzipper schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Ok handig. Ik heb al getest met crypto aankopen via de curve (gekoppeld aan de HI kaart).
Je kan dus zonder problemen crypto aankopen bij bij voorbeeld crypto.com.
Dus als ik het goed begrijp kan je onbeperkt je coins verkopen (euro/usdt) en dan snel daarna dezelfde coins terugkopen via de curve kaart en dan 5% Hi cashback verkrijgen. En dit zou je dus onbeperkt kunnen blijven doen? (want bitcoin gaat bij voorbeeld niet op een paar minuten 5% zakken).
Wanneer je snel je account gecancelled wilt hebben moet je vooral misbruik maken. Hi heeft via meerdere wegen laten weten dat dit niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
glatuin schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:58:
[...]

Wanneer je snel je account gecancelled wilt hebben moet je vooral misbruik maken. Hi heeft via meerdere wegen laten weten dat dit niet de bedoeling is.
Ik ga me hier inderdaad niet mee bezighouden, maar ik kan me voorstellen dat er daytraders bij zijn die hier geen erg in zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
mrzipper schreef op maandag 9 januari 2023 @ 13:25:
[...]
En dit zou je dus onbeperkt kunnen blijven doen?
Ja, dat zou je kunnen doen. Je kan ook ineens 3K op de kaart storten en daarna aan jezelf betalen via revolut. Heb je ineens de cashback gemaximaliseerd, komt geen crypto aan te pas.
Is het ook, het is een gegarandeerde manier om je account af te laten sluiten.

Maar ze hadden het wel beter mogen testen bij Hi, CDC en Plutus herkennen dit soort transacties wel (merchant id oid)en zijn derhalve uitgesloten van cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Vandaag zijn er twee 'subscriptions' afgeschreven, Netflix en Spotify.
Wel een rebate op Spotify (via Curve nog wel) en geen rebate op Netflix:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLJMxd84MWo74jnj_ADcDcCB2og=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tgJU2Yn7jQJuVavlPTCQf4cw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyf8uWXGq9q3UozC5B9XGdTOvWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ilIfWw1ekDZJI28GScaGhNSh.jpg?f=user_large

Zucht |:(

Meteen maar even het contact formulier ingevuld betreffende de missende rebate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Domino schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:14:
Vandaag zijn er twee 'subscriptions' afgeschreven, Netflix en Spotify.
Wel een rebate op Spotify (via Curve nog wel) en geen rebate op Netflix:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zucht |:(

Meteen maar even het contact formulier ingevuld betreffende de missende rebate.
Tis een bijzondere situatie ;) Met 'het contact formulier' bedoel je dat Google Docs ding?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Tomba schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Tis een bijzondere situatie ;) Met 'het contact formulier' bedoel je dat Google Docs ding?
Inderdaad, zal even een linkje bijvoegen voor anderen die wellicht tegen dezelfde problemen aanlopen:
https://forms.gle/tX1t7ZohwhAGbVws5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Domino schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:09:
[...]

Inderdaad, zal even een linkje bijvoegen voor anderen die wellicht tegen dezelfde problemen aanlopen:
https://forms.gle/tX1t7ZohwhAGbVws5
Helaas niet te gebruiken als je geen Google account hebt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Tomba schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Helaas niet te gebruiken als je geen Google account hebt ;)
Ik zag je reactie al in de telegram chat ;)
Blijft een hobby project atm, gelukkig heb ik al 70% van de inleg eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Domino schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:12:
[...]

Ik zag je reactie al in de telegram chat ;)
Blijft een hobby project atm, gelukkig heb ik al 70% van de inleg eruit.
Sssst niet verklappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik krijg geen rebates, en wacht nog op refunds die ik vorig jaar gedaan heb. Ik heb gezien dat er meer mensen hier tegenaan lopen. Dus wacht wel af. Het zal wel gekkenhuis zijn bij support

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:53:
Ik krijg geen rebates, en wacht nog op refunds die ik vorig jaar gedaan heb. Ik heb gezien dat er meer mensen hier tegenaan lopen. Dus wacht wel af. Het zal wel gekkenhuis zijn bij support
denk dat ze het druk hebben, mijn kyc is nog steeds on review en kyc@hi.com nog geen antwoord gehad :Z

volgens discord kan het week/weken duren en niet dag/dagen

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2023 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:04:
[...]

denk dat ze het druk hebben, mijn kyc is nog steeds on review en kyc@hi.com nog geen antwoord gehad :Z

volgens discord kan het week/weken duren en niet dag/dagen
Jij hebt wel elke keer mazzel met dit soort dingen hè. Heb je al een Curve? Dan kan je in elk geval beginnen met alles via Curve te betalen, en zodra het een keertje werkt gbitten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:06:
[...]

Jij hebt wel elke keer mazzel met dit soort dingen hè. Heb je al een Curve? Dan kan je in elk geval beginnen met alles via Curve te betalen, en zodra het een keertje werkt gbitten
komt door de selfie natuurlijk, ze schrikken zich dood als ze mij zien!

hopelijk snel mijn PLU kaart binnen, er zit dit keer echt beweging in, in de app ziet het iig goed uit waarbij status inactive is geworden ipv ''card will be send in 14-19 days''
en volgens mailen met PLU service is het daadwerkelijk verzonden vorige week donderdag :7

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2023 12:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Community Updates // 10th Jan 2023

Hi everyone,

Here comes a long one….!

We’re delighted to see so many of you using the cards already. Hopefully this message will help clarify some of the questions arising in the group. Thank you to everyone who has provided feedback, comments and assistance so far.

We’re aware there are big improvements to be made on user experience overall, stay patient while we work through this. So you are all aware, we are currently working on a new App deployment for later this month which will include a number of fixes and improvements as well as some new functionality.

Digital Subscription Rebates

*Please note that the digital subscription rebate product is still a work-in-progress. If you’re not OK with this - please wait a month or two while we have the initial teething issues worked out.

How much and in which currency will I get the rebate paid back to me?
Up to $12 US per subscription per month, paid to you in HI. If the monthly fee for your subscription costs less than the equivalent of $12 US, you will receive that amount.

Will I receive the rebate amount instantaneously?
In some cases yes, in most cases no. In the near future all will be automated and almost instantaneous. We’re working through this functionality at the moment.

My subscription rebate amount is not showing in my Transaction History, what do I do?
Please fill in 👉 this form. Don’t forget to include the amount of your subscription, and ideally a payment screenshot, you’ll then be credited the rebate amount in the future.

Can I choose to pay for an annual subscription, as it is cheaper?
At this point, please choose monthly payment options only. In the future we will look to offer other options for you.

Can I change subscriptions?
Yes you can, on a rolling 30 day basis. But again, it’s recommended to hold off on jumping around between subscriptions until we get everything running more smoothly.

Do I get Cashback as well as a rebate when I pay for my Digital Subscription?
Yes currently, you receive both Card Spend Rewards (Cashback) and Rebate. The cashback will be credited to you instantaneously.

Which Digital Subscriptions are available?
Those you see in the hi App. Please note to qualify as a subscription, the service must offer a monthly fee. We understand there are complexities with several of the subscriptions, please allow us some time to work through them.

When will digital subscriptions rebates be automated?
You should assume that both this month and next will not have an optimal experience. Thank you for your patience.

If I pay for a digital subscription using Curve, do I still get the rebate?
No, you will need to use your hi Card to pay for the digital subscription directly.

Card Spend Rewards

Will there be changes to Card Spend Rewards in 2023?
All benefits, including Card Spend Rewards are subject to change. Where relevant, we will consult the community before introducing changes. We understand it’s important that existing members have a clear understanding of the benefits available before recommending hi to friends.

Will hi introduce new referral incentives to encourage me to refer my friends?
Yes, new referral rewards and incentives will be introduced very soon with a view to rewarding existing members for introducing new people to hi.

Card Restrictions

How/where am I not allowed to use my Card?

We would like you to be able to use your card at any merchant that accepts Mastercard.

However, Card Spend Rewards (Cashback) will not be given for the following:

- Money transfers
- Manual cash
- Automated cash
- Financial institutions
- Brokers, Stocks, Bonds
- Cards / Wallets top-ups
- Timeshares
- Gambling

We may add to this list over time.

What happens if I already used my Card for one of these types of transactions?
We are completing a review of accounts and will share more information soon. Action will be taken against members who clearly abused the Card Spend Reward system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dus toch via hi betalen.

No, you will need to use your hi Card to pay for the digital subscription directly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:34:
Dus toch via hi betalen.

Is bullshit, ik krijg wel rebates via curve en niet als ik direct via hi betaal:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLJMxd84MWo74jnj_ADcDcCB2og=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tgJU2Yn7jQJuVavlPTCQf4cw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyf8uWXGq9q3UozC5B9XGdTOvWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ilIfWw1ekDZJI28GScaGhNSh.jpg?f=user_large

Heb zo een vermoeden dat ze dit zeggen zodat je de transactie niet over kan zetten na verloop van tijd (gbit). Maar dat is een vermoeden van mij, geen feit.

[edit]
Overigens geen slecht woord van mij over Hi, tot nu toe werkt het vrijwel vlekkeloos. Qua snelheid is het beter dan plutus, zowel topup, direct beschikbaar budget ipv card topup en de direct beschikbare cashback. Lijkt wat dat betreft meer op CDC in de goede tijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Domino op 10-01-2023 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:09
Eindelijk door de KYC level 2 heen (geloof 4 dagen geduurd ofzo) en virtuele debit kaart actief.
Alleen als ik de pin code wil bekijken is die optie niet aanklikbaar, staat nog niet aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ik heb zojuist m'n verzekeringspremie van Univé betaald in de winkel met m'n Curve kaart *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:23:
Ik heb zojuist m'n verzekeringspremie van Univé betaald in de winkel met m'n Curve kaart *O*
Wel een gedoe hoor iedere maand naar een winkel gaan om de premie te betalen. Dat gaat mij te ver voor wat cashback. De hypotheek betalen dat zou nog uitmaken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
glatuin schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:24:
[...]

Wel een gedoe hoor iedere maand naar een winkel gaan om de premie te betalen. Dat gaat mij te ver voor wat cashback. De hypotheek betalen dat zou nog uitmaken ;-)
Ik heb de betaling op jaarlijks gezet. Dus 1x per jaar 5% korting op een dikke rekening. Daarvoor fiets ik wel even naar de stad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Emcee schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:21:
Eindelijk door de KYC level 2 heen (geloof 4 dagen geduurd ofzo) en virtuele debit kaart actief.
Alleen als ik de pin code wil bekijken is die optie niet aanklikbaar, staat nog niet aan?
PIN code is toch alleen voor een fysieke kaart? Je hebt een sms ontvangen (als het goed is) met het statische password van de virtuele kaart.

Hier is de optie PIN iig ook grijs.
Gelukszoekr schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:23:
Zorgverzekering of automobiel oid?

[ Voor 20% gewijzigd door Domino op 11-01-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:47:
Zorgverzekering of automobiel oid?
In mijn geval.alles behalve zorg. Maar dat moet geen verschil maken lijkt me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb vandaag niets uit te geven. Voelt gewoon jammer dat ik vandaag geen cashback "verdien". Terwijl ik eigenlijk nog meer verdien door niets uit te geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08-2024

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

knakworst schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:12:
Ik heb vandaag niets uit te geven. Voelt gewoon jammer dat ik vandaag geen cashback "verdien". Terwijl ik eigenlijk nog meer verdien door niets uit te geven :X
Je verdient iedere dag Hi van je Hi stake. :P Ik neem aan dat die van jou ook vaststaat voor half jaar of 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ja er valt 280 per dag vrij. Maar moet binnenkort gewoon weer erbij vastzetten, zit nog net iets boven de 100k hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Duurt bij jullie een withdrawal ook zo lang?
M’n eerste was binnen 2 uur of zo iets.
Deze keer is al sinds maandag ochtend en staat nog op pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
StefanoZ schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:10:
Ik annuleer het verzoek en schiet een nieuwe in als het langer dan een paar uur duurt. Over het algemeen werkt dat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vanochtend 9 minuten. Keer annuleren en opnieuw inschieten is mijn advies.

Hahah wat @Timmy zegt dus :p

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 11-01-2023 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Zit ook al 3 dagen te prutsen. Elke 12 uur cancelled en nieuwe gestart. Nu 25uur al pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:13:
[...]

Zit ook al 3 dagen te prutsen. Elke 12 uur cancelled en nieuwe gestart. Nu 25uur al pending.
Is het een heel grote dan? En waar naartoe?

Ik gebruik MEXC, bijna 500 Hi vanochtend binnen 9 minuten withdrawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vanochtend nog binnen twee uurtjes bijna 1.000 hi naar trustwallet verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Tomba schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:30:
[...]
Is het een heel grote dan? En waar naartoe?
Ik gebruik MEXC, bijna 500 Hi vanochtend binnen 9 minuten withdrawn.
1000 naar mexc. Normaal naar pancakeswap maar kan een paar dagen niet op desktop dus dacht doe het op "Oude manier*. Officieel kan het 2 dagen duren. Daarna ga ik weer cancellen en opnieuw starten.

Ben begonnen met 500 3 dagen geleden en ik doe bewust niet max maar iets minder om afrond problemen uit te sluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 11-01-2023 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:42
Bij mij gingen de KYC stappen vlot, maar wacht een week op iban activatie. Hebben anderen dat ook gehad? Mijn kaart is actief maar kan er geen geld op zetten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gongbao schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:35:
Bij mij gingen de KYC stappen vlot, maar wacht een week op iban activatie. Hebben anderen dat ook gehad? Mijn kaart is actief maar kan er geen geld op zetten…
Door er USDT, ETH of BTC op te zetten kan je m toch al gebruiken (max 90% van de waarde van die crypto)

Als je sneller een IBAN wil even via telegram 1 van de Hi medewerkers aanspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gongbao schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:35:
ik wacht al 8 dagen nu, al geprobeerd om contact op te nemen via Discord en mail, maar geen reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:39:
[...]

ik wacht al 8 dagen nu, al geprobeerd om contact op te nemen via Discord en mail, maar geen reactie
Ik zou je Telegram adviseren. Daan van Hi zit in de Nederlandse groep en is zeer behulpzaam. In de Buyers groep kan ik je Sam en T aanraden. They get sh.t done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:20
Ik zie op de website geen info over withdrawal fees. Maar als ik geld van IBAN wil terugboeken naar bankrekening staat er 1 euro fee erbij. Hebben meerdere mensen dit al ondervonden?

Net kwam AH langs. Hadden ze pinstoring gehad; zou opgelost zijn, maar kon niet met Curve betalen met dit rotweer ;__;

[ Voor 25% gewijzigd door Niann-Tsyr op 12-01-2023 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Tomba schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:55:
[...]

Vanochtend 9 minuten. Keer annuleren en opnieuw inschieten is mijn advies.

Hahah wat @Timmy zegt dus :p
Al 2 keer geannuleerd, heeft helaas niets geholpen.
Naar pancakeswap ging prima, dit is de eerste keer naar MEXC en het is maar 80 HI. heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ik lees eea hier over USDT op de kaart zetten en dat gebruiken. Ik heb wat zaken bekeken maar lijkt ongunstig. Wanneer ik USDT in de wallet heb staan is het bedrag op de kaart een stuk lager. Beter is het om het in Euro's om te zetten. Althans dat is wat ik zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:10:
Ik zie op de website geen info over withdrawal fees. Maar als ik geld van IBAN wil terugboeken naar bankrekening staat er 1 euro fee erbij. Hebben meerdere mensen dit al ondervonden?

Net kwam AH langs. Hadden ze pinstoring gehad; zou opgelost zijn, maar kon niet met Curve betalen met dit rotweer ;__;
Klopt, storting < 10 euro is 1 euro fee en eraf halen ook.
Via Revolut kun je het echter gratis doen (je rekening spekken via creditcard en dan doorboeken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

glatuin schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:32:
Ik lees eea hier over USDT op de kaart zetten en dat gebruiken. Ik heb wat zaken bekeken maar lijkt ongunstig. Wanneer ik USDT in de wallet heb staan is het bedrag op de kaart een stuk lager. Beter is het om het in Euro's om te zetten. Althans dat is wat ik zie.
Je kan max 90% van je crypto waarde uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-02 13:20
StefanoZ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:22:
[...]

Al 2 keer geannuleerd, heeft helaas niets geholpen.
Naar pancakeswap ging prima, dit is de eerste keer naar MEXC en het is maar 80 HI. heel irritant
Heeft niks met pancakeswap of mexc te maken lijkt mij, beiden bsc. Wellicht is je account 'flagged' door verdachte activiteit? Als in veel gbit's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
willemhendrik schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:35:
[...]

Heeft niks met pancakeswap of mexc te maken lijkt mij, beiden bsc. Wellicht is je account 'flagged' door verdachte activiteit? Als in veel gbit's ofzo?
Denk het ook, maar toch vreemd dat de eerste withdraw naar pancakeswap vrijwel direct ging en met deze ben ik al 1,5 week bezig...
Zou kunnen maar uiteindelijk zou die toch een keer goedgekeurd (of afgekeurd) moeten worden. kan niet eeuwig op pending blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
StefanoZ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:13:
[...]
Denk het ook, maar toch vreemd dat de eerste withdraw naar pancakeswap vrijwel direct ging en met deze ben ik al 1,5 week bezig...
Zou kunnen maar uiteindelijk zou die toch een keer goedgekeurd (of afgekeurd) moeten worden. kan niet eeuwig op pending blijven
Heb 2 withdrawal naar mexc cancelled (36 uur en 3uur). Nu maar weer pancakeswap proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tier 1 is gelukt, ik heb ook 1.100 Hi tokens die ik gekocht had op PCS verstuurd en kwam al na 2 minuten aan op mijn Hi account.
IBAN aangevraagd, hopelijk binnen enkele dagen actief.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbrftX8mQ17YxQsBzl-fSKTQYEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gE7ROt06SjfU3OtYiahEJcFF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQL-7EJrWJBePR6agz7V0ik6D6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M18ye3xq67MkYTE7M5yCXUa2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MF35RdP8bYGBIUNCXDDM-IfVaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8HAx4AwNIPXBcBzyV8h9VrSB.jpg?f=fotoalbum_large

IBAN is processing....

ik heb nog geen black card aangeklikt, kan ik in alle tijden altijd upgraden als ik wil? Silver kost nog een aardige duit extra en twijfel hiervoor nog. maar stel ik klik black aan en ik wil bijv volgende week naar Silver, is dat mogelijk?
mijn verwachting is namelijk toch wel dat ik PLU meer ga gebruiken dan Hi; maar met black card gebruik ik de gratis Spotify rebate.

waarom PLU meer? ik vind hun verdien model veel stabieler met hun steady €5 per maand abbo. maar Hi ga ik ook zeker gebruik van maken. trouwens BNB blijf ik ook gebruiken, zo "dca" ik PLU, Hi en BNB :P

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2023 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Wat voor documenten worden geaccepteerd voor de Hi Creditcard? Ik had foto van Belastingdienst teruggave ingediend maar werd afgekeurd.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:32
makooy schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:11:
Wat voor documenten worden geaccepteerd voor de Hi Creditcard? Ik had foto van Belastingdienst teruggave ingediend maar werd afgekeurd.
Stukkie teruglezen

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bij mij geprinte bank afschrift, zwart maken van waardes mbv stift werd niet geaccepteerd maar met een Post-it afplakken was wel oké.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1k-CRJ7TOl-hxhXRo1eGvl8CHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cE5Ybk8dlMJ3563bwZQbRUf8.jpg?f=fotoalbum_large

Zo wachten maar, geen idee hoe snel het gaat, ook gelijk voor 1 jaar vast gezet, die ~€28 kan ik wel missen :z

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-05 22:26

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Het is complete willekeur.
Bij mij werd een pdf van de belastingdienst en een pdf gedownload bij de bank moeiteloos geaccepteerd.

Maar over het algemeen moet je een printje maken en hier een foto van maken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
@pimsaint @Tomba @WishmasterNL dank allen!
bankafschrift geprint, daar foto gemaakt en binnen 30minuten was het akkoord.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Wat zijn de ervaringen hier met de benefits?
Ik heb spotify en hello fresh geselecteerd en deze er vandaag mee betaald maar krijg alleen de 5% (silver) vergoeding in hi en niet het bedrag wat er voor staat.
Heb betaald met hi via de curve kaart overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door Emcee op 13-01-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Emcee schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:25:
Ik heb spotify en hello fresh geselecteerd en deze er vandaag mee betaald maar krijg alleen de 5% (silver) vergoeding in hi en niet het bedrag wat er voor staat.
Bij mij ging spotify via curve goed, netflix direct via hi niet. Screenshots staan hier in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Hi support op de discord zegt het volgende erover:
Rebates from subscriptions may take up to 30 days to appear in your account
Wat is trouwens de resetdatum van de subscription rebates? gewoon de eerste van de maand?

[ Voor 24% gewijzigd door Emcee op 13-01-2023 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Domino schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 23:08:
[...]

Bij mij ging spotify via curve goed, netflix direct via hi niet. Screenshots staan hier in het topic
Ik krijg mijn Hi kaart niet aan Netflix toegevoegd. Ik krijg steeds een melding "Er is iets fout gegaan". CDC en Curve gingen destijds wel goed. Ik denk dat ik Cashback op Netflix via Hi kan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Emcee schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:25:
Op dit moment werkt t nog vrij random, ik kreeg Curve bv direct, Nord VPN en SoundCloud niet. Er zijn mensen die zeggen dat t niet via curve mag maar er zijn weer anderen die t wel via Curve krijgen etc.

Let iig op 1 ding op: alleen subscriptions tellen mee, tis niet net zoals bij Plutus bij bv Asos dat je t eerste tientje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
makooy schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 20:48:
@pimsaint @Tomba @WishmasterNL dank allen!
bankafschrift geprint, daar foto gemaakt en binnen 30minuten was het akkoord.
maar wat laat je dan zien? alleen je adres en je IBAN?
ik kan hem activeren, moet alleen deze stap nog uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
Tomba schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 08:00:
[...]

Op dit moment werkt t nog vrij random, ik kreeg Curve bv direct, Nord VPN en SoundCloud niet. Er zijn mensen die zeggen dat t niet via curve mag maar er zijn weer anderen die t wel via Curve krijgen etc.

Let iig op 1 ding op: alleen subscriptions tellen mee, tis niet net zoals bij Plutus bij bv Asos dat je t eerste tientje krijgt.
Vannacht is het bedrag voor spotify teruggestort (refund) zonder reden. Wat natuurlijk vreemd is, ik zie het even aan en anders maar een support ticket aanmaken.

Hoe zit het dan met de aldi en lidl benefits? Dat zijn toch geen subscriptions? Sowieso balen dat ze die wel in de grote lijst erbij zetten maar nog niet beschikbaar zijn als je daadwerkelijks benefits gaat selecteren :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het is gelukt, ik had een 2 maanden oude aanmaning afschrifte :o vd belasting liggen die werkte ook :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vdUdBKNuhumdvCQUrpnJ00MYHuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hjNi2OsqSTyHGtyAl1GN5rTF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:16:
Het is gelukt, ik had een 2 maanden oude aanmaning afschrifte :o vd belasting liggen die werkte ook :7

[Afbeelding]
Nog meer schultenbräu... oh nee, geen ALDI bij Hi.
Heb je ineens twee cashback kaarten, sterren zijn je goed gezind deze dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Wat me wel opvalt is dat als ik bedragen richting mijn Hi Iban toestuur dit instant is.
Maar nu stuur ik een wat groter bedrag vandaag, en nu staat het er niet op.
Kan me herinneren dat het vorig weekend wel gewoon instant ging, dus dat het nu weekend is heeft er weinig mee te maken.

Mensen wel eens gehad?

Edit; uiteindelijk nog geen 2 uur nadat ik heb overgeboekt is het bedrag aangekomen

[ Voor 12% gewijzigd door WishmasterNL op 14-01-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Emcee schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Vannacht is het bedrag voor spotify teruggestort (refund) zonder reden. Wat natuurlijk vreemd is, ik zie het even aan en anders maar een support ticket aanmaken.

Hoe zit het dan met de aldi en lidl benefits? Dat zijn toch geen subscriptions? Sowieso balen dat ze die wel in de grote lijst erbij zetten maar nog niet beschikbaar zijn als je daadwerkelijks benefits gaat selecteren :/
Oei das bijzonder, zeker ook even navragen bij Spotify! Die reageren vermoedelijk sneller dan Hi ;)

Er zijn geen Aldi en Lidl benefits…

Zie ook Tomba in "Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen"

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 14-01-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Van de week kon ik de hi card niet gebruiken om Netflix te betalen. Nu weer issue met een aanbieding voor zo'n groene Duitse milieu sticker.
Tot op heden alleen kunnen betalen bij Google (Youtube Premium) met de gegevens van hi card. De rest alleen via Curve.
Via zo'n bin check site lijkt het ook een Amerikaans kaart nummer. (Corpbanca) Wellicht alleen die van mij of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

WishmasterNL schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:09:
Wat me wel opvalt is dat als ik bedragen richting mijn Hi Iban toestuur dit instant is.
Maar nu stuur ik een wat groter bedrag vandaag, en nu staat het er niet op.
Kan me herinneren dat het vorig weekend wel gewoon instant ging, dus dat het nu weekend is heeft er weinig mee te maken.

Mensen wel eens gehad?

Edit; uiteindelijk nog geen 2 uur nadat ik heb overgeboekt is het bedrag aangekomen
Het wisselt heel erg. Tot 1-1 was t bij mij instant, toen 12-24 uur, gisteren ineens weer instant…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Emcee schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Ik wacht al meer dan een week op een refund van Spotify/Netflix die ik deze maand nog 1 maal via CDC laat gaan. IK had een GBIT gedaan met Curve maar nog geen refund gezien van Hi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Domino schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:56:
[...]

Nog meer schultenbräu... oh nee, geen ALDI bij Hi.
Heb je ineens twee cashback kaarten, sterren zijn je goed gezind deze dagen!
ja lol wat wil je nog meer in 1 week tijd:
1. Plutus card
2. Hi card
3. BTC pump
:*)

BTC gewoon hodl natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

glatuin schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:11:
Van de week kon ik de hi card niet gebruiken om Netflix te betalen. Nu weer issue met een aanbieding voor zo'n groene Duitse milieu sticker.
Tot op heden alleen kunnen betalen bij Google (Youtube Premium) met de gegevens van hi card. De rest alleen via Curve.
Via zo'n bin check site lijkt het ook een Amerikaans kaart nummer. Wellicht alleen die van mij of zo?
Zowel NordVPN, als Asos als Curve kon ik via Hi betalen. Alle andere betalingen gingen bij mij via Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Zou Apple Care werken icm de Apple Store perk?
Als je hem via Duitsland afsluit kost dit maandelijks €9,95 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik kan al een weekje geen hi withdrawal doen. Blijft pending. Ticket is al aangemaakt in app en op discord.

Heb in app withdrawal probeert naar mexc en pancakeswap. En ook via https://web.hi.com/ werkt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:52:
Ik kan al een weekje geen hi withdrawal doen. Blijft pending. Ticket is al aangemaakt in app en op discord.

Heb in app withdrawal probeert naar mexc en pancakeswap. En ook via https://web.hi.com/ werkt het niet :(
Heb er zojuist 1 geïnitieerd, laat je weten of en wanneer hij lukt. (Vorige was op 11-1 zie ik)

[update]
@enermax daar is ie al;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypbA_EYt8EXFXVfJwegOby01beY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/agVsYV9hoMfoGMvsZW3bf6rv.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyZx_jwYl7wQl-8ZHezp9HiK0dE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u9KThBl1J2fkykFA7t8KQQRU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Tomba op 14-01-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
enermax schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:52:

Heb je toevallig onlangs een mail gehad dat je cashback hebt gehad terwijl dat niet de bedoeling was? (Bijvoorbeeld revolut top up d.m.v. Hi kaart)
Dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd tot ze de onterecht verkregen hi van je account hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
StefanoZ schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:35:
[...]
Heb je toevallig onlangs een mail gehad dat je cashback hebt gehad terwijl dat niet de bedoeling was? (Bijvoorbeeld revolut top up d.m.v. Hi kaart)
Dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd tot ze de onterecht verkregen hi van je account hebben gehaald
Dat zal het wel zijn. Ooit 1x gebruikt met revolut.
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!