Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:47
Zojuist een perk (Disney+) via curve afgetikt, werkt prima:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sgVHgQIue7tMbzwLekAnuaqSH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFl8S0Vif2Tkyzox50e8v8iT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8TN6AHL25ocsFpwOBEOPmn1atk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QOvHVWndtFx5LK5xUEbf0ibi.jpg?f=fotoalbum_large

Was nog een charge uit december, ben benieuwd wat de tweede D+ afschrijving doet deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:42

Ypho

Allround Nerd

Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:15:
[...]

geen BNB kopen op Bitvavo, deze kun je niet versturen!
cdc kan volgens mij wel maar cdc staat bekend om hoge transactie fees.

BNB kopen op Binance lijkt mij de beste keuze
CDC heeft sinds kort geen withdraw optie meer op het BSC netwerk. Dus die kan beter worden overgeslagen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik ben bezig met het instellen van de Hi app, ze vragen om:

''Tell us the nickname of your invite''

leeg houden werkt niet, wat vul ik hier in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:41:
ik ben bezig met het instellen van de Hi app, ze vragen om:

''Tell us the nickname of your invite''

Dat is voor een referral bonus, ik dacht dat het niet meer invite-only was

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:50
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:41:
Je kan de invite van een van de gebruikers hier invullen. Of je vult de invite van het team zelf in, dat is "sean".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Verification status
The system is reviewing your documents. This usually takes about 2 minutes

ik wacht nu al ruim 50-60 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Timmy schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:04:
[...]

Daar kwam ik de afgelopen week ook achter. Curve blijkt een limiet van 25 betalingen per 24 uur te hebben.
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan. GBIT werkte niet meer naar HI terwijl er wel geld op staat. Toevallig kwam ik er achter dat in 25 GBIT naar Hi heb gedaan, maar de 26e naar CDC werkte wel dus lijkt geen limiet van 25 van curve te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:45:
Verification status
The system is reviewing your documents. This usually takes about 2 minutes

2 uur nu al, meer mensen dit gehad?
ach ik zie het wel, wellicht in october 2023 heb ik wel mijn Hi card :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:50:
[...]

Ze hebben het vrij druk dus niet abnormaal ;) Voor je je kaart krijgt moet je ook nog adrescontrole doen dus nog even geduld :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:50:
[...]

Ligt aan jou @Kol Nedra, al die debit kaart verstrekkers willen jou klandizie niet :+

En terug ontopic:
Vanochtend ging een withdrawal van Hi zowaar binnen 30 minuten. Pannenkoek swap en de volgende 100 Euro aan investering is weer terug *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik heb me ook net aangemeld na verkrijgen van een referral code via DM. Nu vraag ik me wel af tot welk detail kan deze persoon mijn aankopen zien. Als het goed is krijgt hij 50% van mijn bonus Hi? Kan hij dan ook inzien wanneer en hoeveel ik aan het uitgeven ben?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-07 00:04
TimDJ schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:11:
Ik heb me ook net aangemeld na verkrijgen van een referral code via DM. Nu vraag ik me wel af tot welk detail kan deze persoon mijn aankopen zien. Als het goed is krijgt hij 50% van mijn bonus Hi? Kan hij dan ook inzien wanneer en hoeveel ik aan het uitgeven ben?
Als je hi koopt in app, dan krijgt je vriend 5% van dat bedrag in daily release. Hij ziet dan: Best friends bonus your friend purchased hi. You get a xxx hi bonus. Hij ziet niet jou uitgaven. Hi kopen doe je waarschijnlijk maar 1x. Daarna stake je die hi terug. Hij krijgt iets van 0.03cent per dag 365 dagen lang als jij Zilver koopt. En volgens mij krijgt hij ook 50% van jou daily rewards als je 7x claim drukt(totaal 10cent?). Daarna kun je toch niet meer claimen. Je wordt er niet rijk van ;)

Dit is waarschijnlijk black tier: 63*0.027*20=~34euro. Bonus: 63 hi/ 365 per dag = 0.17 hi per dag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lHP2fAYsHvDMdgzzy15qX69_Fw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N0DcUadv5MlBfYYI4x4apvsd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door enermax op 04-01-2023 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:29:
[...]

Ligt aan jou @Kol Nedra, al die debit kaart verstrekkers willen jou klandizie niet :+

En terug ontopic:
Vanochtend ging een withdrawal van Hi zowaar binnen 30 minuten. Pannenkoek swap en de volgende 100 Euro aan investering is weer terug *O*
de selfie die ik moest maken heeft het verpest natuurlijk, de verificatie is nog steeds niet geaccepteerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:55
Domino schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 06:50:
Zojuist een perk (Disney+) via curve afgetikt, werkt prima:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Was nog een charge uit december, ben benieuwd wat de tweede D+ afschrijving doet deze maand.
Ik probeerde hetzelfde, echter had Curve mijn Hi.com kaart naar GBP gezet (autodetect) , waardoor het bedrag 9,08 EUR werd bij Hi. Daar kreeg ik maar 17 Hi cashback op. Die gaat dus GBIT naar Plutus volgende maand.

Tip voor gebruik Hi+Curve: Zorg ervoor dat currency op EUR staat in Curve!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 02:22
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:09:
[...]

de selfie die ik moest maken heeft het verpest natuurlijk, de verificatie is nog steeds niet geaccepteerd
Je moet wel een beetje voor de dag komen he? Haren netjes kammen, beetje make up *O* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
Kol Nedra schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:45:
Heb je ook een IBAN aangevraagd?

Die lieve Mindy van support wees mij erop dat ik daarvoor de stappen voor KYC level 2 moet doorlopen. Afgerond en al sinds maandag 'pending', maar zowel Mindy als de rest bij support geven niet meer thuis...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
pimsaint schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 07:52:
[...]

Heb je ook een IBAN aangevraagd?

Die lieve Mindy van support wees mij erop dat ik daarvoor de stappen voor KYC level 2 moet doorlopen. Afgerond en al sinds maandag 'pending', maar zowel Mindy als de rest bij support geven niet meer thuis...
als ik op IBAN klik krijg ik geen optie om verder te gaan; verification status under review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Pfff wat een drama met dat HI, en ik ben echt al wel wat gewend met CDC en Plutus...
Er staat ruim €2000,- op m'n kaart maar hij lijkt geblokkeerd en nu kan ik er niks mee. Support geeft niet thuis.
Wat een slechte 'service' zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

StefanoZ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:34:
Pfff wat een drama met dat HI, en ik ben echt al wel wat gewend met CDC en Plutus...
Er staat ruim €2000,- op m'n kaart maar hij lijkt geblokkeerd en nu kan ik er niks mee. Support geeft niet thuis.
Hoe merk je dat hij geblokkeerd is?
(daarnaast, heb je in de Buyers groep op Telegram al 1 van de medewerkers aangesproken?)
Ze zitten in de opstart fase dus ik kan me voorstellen dat Support overloaded is (ze hebben hun website nog niet eens bijgewerkt aangaande de nieuwe voorwaarden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Hoe zie je dat ie geblokkeerd is? Krijg je foutmeldingen als je probeert te betalen en/of zie je iets in de app?

En voer je bij het betalen zowel de OTP (die je op dat moment via SMS krijgt) als de static password (kreeg je eveneens via SMS maar dan op het moment van activeren van de kaart) in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08-2024

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

Het is klein bedrijfje dat wereldwijd wilt opereren. Ik doe nog geen grote bedragen (<500 Euro). Ik kijk wel of alles een beetje werkt voordat ik meer betalingen doe. Stort geen grote bedragen in 1 keer, maar meerdere keren een klein bedrag.

Niet alleen bij Hi, maar ook bij Binance gaat niet alles goed als je met grotere bedragen werkt. Ik moest een keer mijn account nogmaals verifiëren met meer papierwerk. Ik had toen geen keus, omdat mijn account semi-gelockt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Is ie niet daadwerkelijk geblokkeerd? Was hij afgelopen week bij mij ook ineens.
Kun je in de app vrijgeven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0xomCIQYJgQrPjbisaZ8gzq6yY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JJNggBdu7P1NDGLmJPPUcjtc.jpg?f=fotoalbum_large

Ik knal er sinds de kaart actief is dagelijks gbit transacties heen, alleen de eerste dag een probleem gezien wat uiteindelijk aan Curve lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik heb ook nog geen problemen ontdekt. Het enige (luxe-)probleem dat ik nu heb is dat ik een hoop geld naar Hi moet overmaken, om met GBIT alles op de Hi-card te zetten, waarna ik een berg geld op mijn andere kaart heb staan, die ik niet naar mijn IBAN kan leegtrekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:56:
Ik heb ook nog geen problemen ontdekt. Het enige (luxe-)probleem dat ik nu heb is dat ik een hoop geld naar Hi moet overmaken, om met GBIT alles op de Hi-card te zetten, waarna ik een berg geld op mijn andere kaart heb staan, die ik niet naar mijn IBAN kan leegtrekken :D
Via Revolut kun je je kaart leegtrekken :P (Storten mbv Master/Visakaart en dan gratis doorboeken naar IBAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:50
Ik heb nog wat CRO die ik wil overzetten naar hi, hoe doe ik dat het handigste? Ik denk naar het hi platform en dan daar aanschaffen om de 10% bonus te pakken?

If so, wat is de handigste manier om het van crypto.com naar hi te verplaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gongbao schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:40:
Ik heb nog wat CRO die ik wil overzetten naar hi, hoe doe ik dat het handigste? Ik denk naar het hi platform en dan daar aanschaffen om de 10% bonus te pakken?

If so, wat is de handigste manier om het van crypto.com naar hi te verplaatsen?
Check je hi wallet, dan zie je dat er maar één netwerk ondersteund wordt. Hint: iets met Vitalik.

Daarna moet je een email sturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0tcEUPcg4e88xpY80ToNBl433U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MyQgvHR8aw8Z12iYw9dmdtgN.jpg?f=fotoalbum_large

Als je geluk hebt krijg je ook nog de 33 procent bonus, maar die is voor normale stortingen al niet meer mogelijk sinds ongeveer 30 december.

[ Voor 38% gewijzigd door knakworst op 05-01-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Even goed opletten met Hi Lifestyle subscriptions. Je krijgt schijnbaar alleen de 12$ cashback als je ook echt een subscription afneemt. One time aankopen gelden niet wordt nu gemeld in het Telegram Buyers kanaal. Erg sneaky als je t mij vraagt... (ik heb bv een aankoop bij Asos gedaan die ik normaliter niet gedaan zou hebben maar dacht ach met 12$ eraf nette prijs, die 12$ gaat dus niet komen aldus Sam van Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Tomba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:37:
Erg sneaky als je t mij vraagt...
Voor de mensen die niet goed lezen, want "subscriptions" wordt al lange tijd op de website en de support-pagina's genoemd. Ik denk dat we (mijzelf inclusief) vooral keken naar andere voorbeelden en hetzelfde verwachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Timmy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:45:
[...]

Voor de mensen die niet goed lezen, want "subscriptions" wordt al lange tijd op de website en de support-pagina's genoemd. Ik denk dat we (mijzelf inclusief) vooral keken naar andere voorbeelden en hetzelfde verwachtten.
Lidl en Aldi zouden later komen en die hebben toch echt geen subscriptions. Zelfde als 'Apple Store' waar ze nu van zeggen 'ja daarmee bedoelden we iCloud'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Tomba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:49:
[...]

Hoe merk je dat hij geblokkeerd is?
(daarnaast, heb je in de Buyers groep op Telegram al 1 van de medewerkers aangesproken?)
Ze zitten in de opstart fase dus ik kan me voorstellen dat Support overloaded is (ze hebben hun website nog niet eens bijgewerkt aangaande de nieuwe voorwaarden...)
Geen enkele betaling (via curve) ging er doorheen, toen support al aangesproken en gisteravond zag ik dat in de app de kaart ineens geblokkeerd was. Deze weer gedeblokkeerd en opnieuw geprobeerd; werkte nog steeds niet. vandaag via een webshop het kaartnummer van HI kaart zelf gebruikt, kreeg direct foutmelding dat er geen limiet meer was op de kaart.
Support verwijst me door naar een mailadres en google document dat ik moet invullen. Heb je niks aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Timmy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Hoe zie je dat ie geblokkeerd is? Krijg je foutmeldingen als je probeert te betalen en/of zie je iets in de app?

En voer je bij het betalen zowel de OTP (die je op dat moment via SMS krijgt) als de static password (kreeg je eveneens via SMS maar dan op het moment van activeren van de kaart) in?
Zag het per toeval in de app.
Betalingen via curve en direct met de HI kaart werden geweigerd. Bij curve zonder reden, met de HI kaart zelf kreeg ik melding 'geen limiet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Domino schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:49:
[...]

Is ie niet daadwerkelijk geblokkeerd? Was hij afgelopen week bij mij ook ineens.
Kun je in de app vrijgeven:

[Afbeelding]

Ik knal er sinds de kaart actief is dagelijks gbit transacties heen, alleen de eerste dag een probleem gezien wat uiteindelijk aan Curve lag.
Dit was gisterochtend niet zo, gisteravond was hij in de app wel ineens geblokkeerd. Toen gedeblokkeerd maar dat heeft niets geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Tomba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:00:
[...]

Via Revolut kun je je kaart leegtrekken :P (Storten mbv Master/Visakaart en dan gratis doorboeken naar IBAN)
Nice, goeie tip! Heb jij dit toevallig (ook) getest van Revolut naar je Hi IBAN? Dat scheelt namelijk weer een tussenstap met ING :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:10:
[...]

Nice, goeie tip! Heb jij dit toevallig (ook) getest van Revolut naar je Hi IBAN? Dat scheelt namelijk weer een tussenstap met ING :)
Jazeker en dat werkt ook dikke prima (Hint, land heet 'Verenigd Koninkrijk' in Revolut ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Timmy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:45:
[...]

Tomba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:03:
[...]

Lidl en Aldi zouden later komen en die hebben toch echt geen subscriptions. Zelfde als 'Apple Store' waar ze nu van zeggen 'ja daarmee bedoelden we iCloud'
Wil net vragen of Asos überhaupt wel een subscription heeft die je af kan nemen, Maar kom er net achter dat ze 'Asos Premier delivery' aanbieden a €20. Maar sowieso een vreemde zaak zoals @Tomba al aangeeft.
StefanoZ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:06:
[...]

Dit was gisterochtend niet zo, gisteravond was hij in de app wel ineens geblokkeerd. Toen gedeblokkeerd maar dat heeft niets geholpen...
Dan ben je aangewezen op de support afdeling ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 09:51
Ypho schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:10:
[...]

Bij mij werkt:
- Top up Revolut via de Hi creditcard.
- Top up Hi via Revolut met Iban.
- Top up Revolut via Curve met Hi als onderliggende kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Domino schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:14:
[...]

[...]

Wil net vragen of Asos überhaupt wel een subscription heeft die je af kan nemen, Maar kom er net achter dat ze 'Asos Premier delivery' aanbieden a €20. Maar sowieso een vreemde zaak zoals @Tomba al aangeeft.

[...]
Zoals ik al zei vrij sneaky, maar goed heel dat Hi is sowieso wat shady ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 09:51
knakworst schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Check je hi wallet, dan zie je dat er maar één netwerk ondersteund wordt. Hint: iets met Vitalik.

Daarna moet je een email sturen.

[Afbeelding]

Als je geluk hebt krijg je ook nog de 33 procent bonus, maar die is voor normale stortingen al niet meer mogelijk sinds ongeveer 30 december.
Die 33% zou je gewoon moeten krijgen. Dat kan t/m 31-01-23. Nexo/Cro storten op Hi, dan een mail sturen waarin je aangeeft hoeveel Nexo/Cro je wilt omzetten. Zij zetten je Nexo/Cro dan na een tijdje om in Hi. Niet zelf omzetten in Hi, gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikenpeer
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-07-2023
willemhendrik schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:15:
[...]

Bij mij werkt:
kan ik ook topup HI met ING creditcard (met/zonder curve?) doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Zojuist zelf m'n kaart geblokkeerd, app afgesloten en kaart weer gedeblokkeerd: curve werkte weer!
Tot de 25e transactie, toen hetzelfde verhaal als gisteren.

Dus ik weer kaart geblokkeerd, gedeblokkeerd en geprobeerd: werkte niet...

Dus of ik moet wachten tot HI mijn kaart nu automatisch als geblokkeerd weergeeft (vanavond?) en dan handmatig deblokkeren, of er zit een limiet van 25 transacties per .... op de HI kaart (maar daar wordt nergens over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
erikenpeer schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:20:
[...]

kan ik ook topup HI met ING creditcard (met/zonder curve?) doen?
Nee, HI kaart top up werkt alleen via iban overschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

StefanoZ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:27:
Zojuist zelf m'n kaart geblokkeerd, app afgesloten en kaart weer gedeblokkeerd: curve werkte weer!

Dus of ik moet wachten tot HI mijn kaart nu automatisch als geblokkeerd weergeeft (vanavond?) en dan handmatig deblokkeren, of er zit een limiet van 25 transacties per .... op de HI kaart (maar daar wordt nergens over gesproken.
25 transacties? Dan gok ik GBIT? Curve doet er niet meer dan 25 per dag en aan de kant van Hi wordt het ook nog eens geblokkeerd om misbruik tegen te gaan (las ik op Telegram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Tot de 25e transactie....
GBIT heeft een limiet van 25 transacties per 24uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Domino schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:34:
[...]

GBIT heeft een limiet van 25 transacties per 24uur
Curve heeft geen limiet van 25 GBIT transacties. GBIT naar andere kaarten werkt ook gewoon en curve support ontkent dit.
Schijnt dus een limiet van de hi kaart te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Tomba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:03:
Oh, Aldi en Lidl had ik destijds niet gezien maar als die er tussenstonden dan is het inderdaad wel vreemd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Hi kent een limiet van 25 transacties per 24 uur. Curve heeft ook een limiet maar daar ligt het aan je bestedingspatroon (naast de globale limieten).

[ Voor 13% gewijzigd door Timmy op 05-01-2023 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Timmy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:03:
[...]

Oh, Aldi en Lidl had ik destijds niet gezien maar als die er tussenstonden dan is het inderdaad wel vreemd.
Yup, 100%
Hier zie je het lijstje wat men deelde ten tijde dat Silver nog 5 perks zou krijgen en een metal card ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikenpeer
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-07-2023

Hoe lang duurt het ongeveer ING (iban) naar hi iban?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Niet heel gek dat ze na 25 transacties op een dag je kaart blokkeren eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
erikenpeer schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Hoe lang duurt het ongeveer ING (iban) naar hi iban?
Meestal 1 werkdag.
Vanaf revolut soms instant, maar meestal <4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
knakworst schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:22:
Niet heel gek dat ze na 25 transacties op een dag je kaart blokkeren eerlijk gezegd.
Denk ik persoonlijk anders over.
Maar hoe dan ook, had fijn geweest als HI hier transparant over had gecommuniceerd. Had mij (en een hoop andere) een hoop irritatie en verwarring voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
StefanoZ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:55:
[...]

Curve heeft geen limiet van 25 GBIT transacties. GBIT naar andere kaarten werkt ook gewoon en curve support ontkent dit.
Schijnt dus een limiet van de hi kaart te zijn
Bij mij werkte geen enkele GBIT meer na de 25 transacties naar Hi. Dus ook niet naar plutus en/of binance (klein bedrag ter test).
knakworst schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:22:
Agree to disagree. Ik laat alle curve transacties op mijn ing kaart boeken gedurende een maand. En dan een maal per maand alles (GBIT) overzetten naar de beste kaart. Dat zijn al snel heel veel meer transacties dan de genoemde 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapiteinRoel
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-07 15:12
willemhendrik schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:15:
[...]

Bij mij werkt:
Krijg je hier ook cashback over? Iban niet neem ik aan maar die andere 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
KapiteinRoel schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:44:
[...]
Krijg je hier ook cashback over? Iban niet neem ik aan maar die andere 2?
Oppassen met (onterecht) Hi leegtrekken voor rewards via Revolut - topup.
We are currently also aware of a number of members abusing the Card Spend Rewards mechanism by essentially moving money between hi and other platforms, purely to gain Card Spend Rewards. This is most definitely against the spirit of the platform and community. We would ask that those members cease this activity immediately, and note that we are conducting a review of accounts, and those members will likely find their hi accounts banned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:48:
[...]

Oppassen met (onterecht) Hi leegtrekken voor rewards via Revolut - topup.

[...]
Natuurlijk is het onterecht en ik doe het ook niet. Maar het is beter als Hi even naar de merchant codes kijkt en dit soort grappen asap blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:18
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Y244VwM/51515.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Oh, dubbel, excuus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Zojuist Skyshowtime overgezet naar Hi en die doet een check transactie van 1 euro maar die ging netjes van afschrijving naar refund zowel in euro als in Hi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aqi50Tierhodkj6tTyuPKDg7W8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoxMOJDB9l2K0Ixb5s5Z05mJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyT3GhgrWHFm9pMqDRRzAfgBuRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yy4VHi0fc2pcsoQmX8XrCL1y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Refund op hi lijkt ook te werken. Euro komen erbij in overzicht en rewards gaan eraf.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8MHqc5UGj0FQX44GnkLei5FwFg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zKzDBhIOJ9KhjP8uJsoKChru.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
waarschijnlijk daar heel druk? mijn kyc staat nog steeds op under review (2e dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Kol Nedra schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:26:
waarschijnlijk daar heel druk? mijn kyc staat nog steeds op under review (2e dag)
Bij mij was hij er eergister in no time doorheen met rijbewijs. Proof of address was iets lastiger. Mij gemeente aanslag biljet werd niet goed gekeurd. Bank afschrift wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaXGS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-02 20:07
Dankzij hi.com zijn we erachter gekomen dat onze rekening nog op het oude adres stond.

Na meerdere documenten kpn/mobiel/Revolut geprobeert te hebben krijg ik de Proof of address niet goedgekeurd. Heeft iemand nog een idee? Anders wordt het helaas wachten op de bankafschrift van februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
DaXGS schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 07:57:
Dankzij hi.com zijn we erachter gekomen dat onze rekening nog op het oude adres stond.

Na meerdere documenten kpn/mobiel/Revolut geprobeert te hebben krijg ik de Proof of address niet goedgekeurd. Heeft iemand nog een idee? Anders wordt het helaas wachten op de bankafschrift van februari.
Energie rekening van je nieuwe adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Als ik bij mijn bank een overzicht download wordt deze op dat moment gegenereerd met de adresinfo van dat moment. Is dat geen optie? En anders, (gemeentelijke) belasting, energie, tv/internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023

De tips hierboven lijken mij het beste en zorg dat je het document uitprint en dus geen screenshot upload! Dat accepteren ze niet namelijk.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
enermax schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:54:
Refund op hi lijkt ook te werken. Euro komen erbij in overzicht en rewards gaan eraf.[Afbeelding]
Oh ja joh? Ik wacht al sinds de 30e op een refund. Dat is ongebruikelijk. Bij Revolut heb je een refund een dag later binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Een gewaarschuwd mens telt voor 2...
Toen ik hier van iemand las dat je Auto earn uit moest zetten heb ik dat direct gedaan (en nog gecheckt). Gisteren via GBIT voor >2000€ aan transacties over gezet vanaf cc. Omdat ik er nog een paar te doen had liet ik de verkregen HI cashback een nachtje staan. Is dus vannacht allemaal via auto earn voor 180 dagen vastgezet 😅
Ben benieuwd of daar over 6 maanden nog iets van over is qua waarde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
TimDJ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 23:21:
[...]

Bij mij was hij er eergister in no time doorheen met rijbewijs. Proof of address was iets lastiger. Mij gemeente aanslag biljet werd niet goed gekeurd. Bank afschrift wel
Ik zit gewoon vast lijkt het wel, ik heb het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XP9fV_DBEjyKdy6ziGHiYLkgMFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhSJBXRlVCs12wQAkp5Qiqq2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXwhg17TOqBrnTPApEldI7OcHdo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PkhtfWxGsKgTIBzf88qwhuiv.jpg?f=fotoalbum_large

ik heb een mail naar ze gestuurd gisteren naar
kyc@hi.com maar nog geen respons....

dus wachten maar?

edit:
ik heb eens ingelogd op de web versie ipv op de telefoon en heb extra info gevonden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORyAMxi58430DIUcXayRNCmP_1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O384wU0UFuGBCOIy79do0IKG.jpg?f=user_large

dat geeft meer hoop, dan zijn ze wel 1 dag telaat want in Singapore is het nu al avond volgens mij :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 06-01-2023 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Is het nog de moeite waard om een Silver kaart aan te vragen? En als je er ook eentje wil voor je partner moet je er dan twee aanvragen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:40
Gelukszoekr schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Oh ja joh? Ik wacht al sinds de 30e op een refund.
Ik weet uiteraard niet om wat voor refund het gaat, maar dit is voor mij precies de reden waarom ik Curve gebruik. Refunds naar mijn ING creditcard zijn vrijwel direct, maar met cryptokaarten is het altijd maar de vraag wanneer ik er iets van terug zie.

Daarom betaal ik altijd eerst via mijn ING kaart met Curve en wanneer ik (bijna) zeker weet dat er geen refund nodig is, boek ik het via GbiT naar één van m'n cryptokaarten.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
pimsaint schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:57:
[...]

Ik weet uiteraard niet om wat voor refund het gaat, maar dit is voor mij precies de reden waarom ik Curve gebruik. Refunds naar mijn ING creditcard zijn vrijwel direct, maar met cryptokaarten is het altijd maar de vraag wanneer ik er iets van terug zie.

Daarom betaal ik altijd éérst via mijn ING kaart in Curve en wanneer ik (bijna) zeker weet dat er geen refund nodig is, boek ik het via GbiT naar één van m'n cryptokaarten.
Ja, dat doe ik nu ook. GBIT van een cryptokaart is gedoen. Naar een cryptokaart werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaXGS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-02 20:07
Sydney08 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:52:
[...]

De tips hierboven lijken mij het beste en zorg dat je het document uitprint en dus geen screenshot upload! Dat accepteren ze niet namelijk.
Best maf maar het is toch gelukt. Je opmerking over screenshot bracht me op een idee. Ik had de facturen van kpn al uitgeprint maar het kwam er niet doorheen, echter maakte ik de foto's met een zwarte achtergrond. Toen de facturen op een glazen tafel maakte (en bruine vloer) was het een kwestie van een paar minuten 8)7

Nu hopen dat mijn IBAN er snel doorheen gaat zodat ik geld kan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Is een zeer lage circulating supply geen probleem? Heb veel projecten met low circulating supply zien verdwijnen. Dit gaat toch op termijn als er meer tokens in omloop komen ervoor zorgen dat de waarde van Hi onder druk komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:26
Ik staat op het punt om voor een zilveren kaart te gaan. Het grootste voordeel zal vanuit mijn kant liggen bij Zwift. Heeft iemand deze perk al gebruikt?

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:59
Iemand al getankt met de Hi card en Cashback gekregen?
Hier overigens nog geen fridayfeeling rente gehad, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Supreme_One schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 01:54:
Is een zeer lage circulating supply geen probleem? Heb veel projecten met low circulating supply zien verdwijnen. Dit gaat toch op termijn als er meer tokens in omloop komen ervoor zorgen dat de waarde van Hi onder druk komt?
ligt aan de adoptie van de kaart, als men massaal Hi gaan kopen voor de hogere kaarten gaat de prijs omhoog, maar dan moet er wel echte adoptie komen. maar dat zal wel kunnen lopen wanneer de fysieke kaart in de omloop komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:32:
[...]

ligt aan de adoptie van de kaart, als men massaal Hi gaan kopen voor de hogere kaarten gaat de prijs omhoog, maar dan moet er wel echte adoptie komen. maar dat zal wel kunnen lopen wanneer de fysieke kaart in de omloop komt.
Ik denk eigenlijk dat Hi nog verder gaat zakken, kopen is alleen echt zinvol voor de mensen die nog een jaar grandfathered zijn denk ik zodra de nieuwe voorwaarden in gaan. Je moet dan 100.000 Hi kopen (huidige prijs €0,0239 dus das €2390) om hetzelfde cashbackpercentage te krijgen als je op de eerste 200€ al krijgt bij Plutus (3%)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pRBPmEAKWppWY-kf5BbJyu-MCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mCpRo9t4a9yTMqQ2s54BrCr3.png?f=fotoalbum_large

Investeer je hetzelfde bedrag in Pluton zit je ruimschoots op Hero staking niveau (huidige koers is €8,74 dus dan ben je voor €2185 'klaar' en krijg je 4% plus 4 perks. Plutus kost je dan wel weer minimaal 4.99 per maand als je het serieus wilt gebruiken)

Plutus lijkt echt een beter businessplan te hebben met hun verplichte maandelijkse abonnementen...

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 07-01-2023 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
eens, mijn doel is ook om de black versie te halen (als de kyc gedaan is lol) voor "gratis Spotify"

voor het meeste ga ik Plutus gebruiken (als ik die kaart ooit krijg) en deels ook de BNB kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
RisingSun schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:30:
Iemand al getankt met de Hi card en Cashback gekregen?
Hier overigens nog geen fridayfeeling rente gehad, jullie wel?
Als je bij de automaat tankt wordt een bedrag (150-200 euro) gereserverrd, dat wordt binnen 30 dagen weer vrij gegeven. Dat is normaal voor debit kaarten maar houd daar dus rekening mee. Verder werkt het zoals alle cashbacks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 10:22:
[...]

Ik denk eigenlijk dat Hi nog verder gaat zakken, kopen is alleen echt zinvol voor de mensen die nog een jaar grandfathered zijn denk ik zodra de nieuwe voorwaarden in gaan. Je moet dan 100.000 Hi kopen (huidige prijs €0,0239 dus das €2390) om hetzelfde cashbackpercentage te krijgen als je op de eerste 200€ al krijgt bij Plutus (3%)
[Afbeelding]

Investeer je hetzelfde bedrag in Pluton zit je ruimschoots op Hero staking niveau (huidige koers is €8,74 dus dan ben je voor €2185 'klaar' en krijg je 4% plus 4 perks. Plutus kost je dan wel weer minimaal 4.99 per maand als je het serieus wilt gebruiken)

Plutus lijkt echt een beter businessplan te hebben met hun verplichte maandelijkse abonnementen...
Of even CRO/NEXO kopen en die bonus vangen. Dan is 1600 euro volgens mij al genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 11:20:
[...]
Of even CRO/NEXO kopen en die bonus vangen. Dan is 1600 euro volgens mij al genoeg.
Ietsje meer 1780 euro~ 70.000 hi x 33% 1year release X 10% hi bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
Kol Nedra schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Dat gaat lastig worden er zijn veel concurrenten en er blijven nieuwe crypto cards komen. Low circulating supply is over het algemeen een red flag voor me. Heb de whitepaper niet gelezen maar heeft iemand deze vraag ooit gesteld aan hun en een degelijk antwoord gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
moshimoshi schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:51:
Is het nog de moeite waard om een Silver kaart aan te vragen? En als je er ook eentje wil voor je partner moet je er dan twee aanvragen?
Bij zilver is het de bedoeling dat je 2 kaarten kunt gebruiken. Link. Of het de moeite waard is... Blijft een gok omdat je niet weet wanneer rewards veranderen. Zilver is 255 dollar en 3 perks. Met 2 perks 5 maanden (100) en 3400 euro uitgaven (150). Heb je het er al snel uit. Ergste geval duurt het een jaar of verlies je een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 12:37:
[...]

Bij zilver is het de bedoeling dat je 2 kaarten kunt gebruiken. Link. Of het de moeite waard is... Blijft een gok omdat je niet weet wanneer rewards veranderen. Zilver is 255 dollar en 3 perks. Met 2 perks 5 maanden (100) en 3400 euro uitgaven (150). Heb je het er al snel uit. Ergste geval duurt het een jaar of verlies je een paar euro.
Of via de Cro route nog stukkie goedkoper.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 07-01-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Supreme_One schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 12:23:
[...]

Dat gaat lastig worden er zijn veel concurrenten en er blijven nieuwe crypto cards komen. Low circulating supply is over het algemeen een red flag voor me. Heb de whitepaper niet gelezen maar heeft iemand deze vraag ooit gesteld aan hun en een degelijk antwoord gekregen?
klopt, maar een gok voor ~€25-30 voor black wil ik wel wagen ;)
gratis Spotify voornamelijk, de bedoeling is PLU meer gebruiken en verwacht dat die beter zullen doen, dit jaar gaan ze naar de Amerikaanse markt +omdat velen een €5 per maand abbo nemen is hun inkomen zeker stabiel mits de service sterk blijft.

daarom blijf ik ook BNB gebruiken, verwachting dat BNB in next bullrun $800+ is zeker mogelijk

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2023 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 16:41
Mijn Iban is nog steeds niet gevalideerd.
Weet iemand of het dan mogelijk is om betalingen met de kaart te doen?

Zo ja, wat is de goedkoopste manier om fiat naar hi te krijgen om betalingen mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Sjors1999 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:39:

Zo ja, wat is de goedkoopste manier om fiat naar hi te krijgen om betalingen mee te doen?
Is niet mogelijk volgens mij; het geld dat op je kaart staat, staat op je iban (fiat) rekening…

Edit; bij nader inzien: je zou crypto via andere weg naar de HI account kunnen verzenden en kunnen verkopen voor EUR in hi app, maar dit is niet gunstig denk ik

[ Voor 16% gewijzigd door StefanoZ op 07-01-2023 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:41

Via Telegram heb je de beste support om het IBAN snel te verkrijgen. Let wel op stel je vraag in de groep, reageer met een DM op de persoon in de groep indien deze dat aangeeft en negeer alle DM's van de nep support accounts. En uiteraard vragen echte support mensen niet om wachtwoorden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

Die van mij is ook nog niet gevalideerd.

Op dit moment stuur ik USDT naar Hi. Dit werkt goed bij betalingen, maar liever via IBAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Hier ook nog niet gevalideerd, heb het afgelopen dinsdag aangevraagd.

hopelijk volgende week iedereen gevalideerd? ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2023 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BTC/ETH/USDT kun je tot 90% van de waarde. gebruiken (dus als je 100€ aan BTC bij Hi hebt staan kan je 90€ uitgeven met je kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 16:41
Thanks allemaal!

Wat ik nu heb gedaan is mijn euro's op nexo gezet, vanaf daar naar usdt en toen naar hi verzonden. Vanaf daar weer geconverteerd naar euro. Dit heeft mij 1,60 gekost. Wat opzich prima is als tijdelijke oplossing tot de Iban gevalideerd gaat worden. Heb er nu in elk geval geld op staan voordat Spotify geïncasseerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Sjors1999 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:17:
Thanks allemaal!

Wat ik nu heb gedaan is mijn euro's op nexo gezet, vanaf daar naar usdt en toen naar hi verzonden. Vanaf daar weer geconverteerd naar euro. Dit heeft mij 1,60 gekost. Wat opzich prima is als tijdelijke oplossing tot de Iban gevalideerd gaat worden. Heb er nu in elk geval geld op staan voordat Spotify geïncasseerd gaat worden.
Als het goed is kun je met usdt betalen. Ik ga het binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:41
enermax schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:47:
[...]

Ik ben erg benieuwd, doe regelmatig online aankopen in dollars en ben regelmatig in de VS. Scheelt wat conversie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

enermax schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:47:
[...]

Dat werkt. Ik heb al meerdere (Euro) betalingen uitgevoerd met USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:31
Tomba schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 13:14:
[...]

Of via de Cro route nog stukkie goedkoper.
Ik wil ook naar zilver en het klinkt aantrekkelijk om Cro te kopen, maar ik las dat het bij Coinbase en Kucoin toch wel duur wordt door de extra kosten en fees. Zijn er toevallig ook goedkopere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
nlmobile schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:05:
[...]

Dat werkt. Ik heb al meerdere (Euro) betalingen uitgevoerd met USDT.
Hoe was de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

Die was goed, giraal.

Eergisteren $1 = 0.94 Euro of 1 Euro = $1.06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrzipper
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12-09-2023
Goedemorgen!
Ik heb je bericht gelezen over Hi, wat een mooie en volledig uitleg, bedankt hiervoor !
Zelf heb ik vorige week de virtuele mastercard van Hi ontvangen.
Echter, het lukt met niet om deze aan google pay te koppelen, de kaart wordt door de uitgevende bank geweigerd omdat het niet compatibel is met google pay.
Hoe doe jij dat dan, betalen in een supermarkt (lidl) ?
Want ik heb nog geen fysieke kaart ontvangen.
Alvast bedankt !
Groet,
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
mrzipper schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:03:
Goedemorgen!
Ik heb je bericht gelezen over Hi, wat een mooie en volledig uitleg, bedankt hiervoor !
Zelf heb ik vorige week de virtuele mastercard van Hi ontvangen.
Echter, het lukt met niet om deze aan google pay te koppelen, de kaart wordt door de uitgevende bank geweigerd omdat het niet compatibel is met google pay.
Hoe doe jij dat dan, betalen in een supermarkt (lidl) ?
Want ik heb nog geen fysieke kaart ontvangen.
Alvast bedankt !
Groet,
Danny.
Hi Danny,
Ben je bekend met Curve?
Is een (fysieke) kaart waar je MasterCard / visa kaarten aan kan koppelen. Heeft een aantal erg handige functies en veel mensen die gebruik maken van crypto kaarten gebruiken dit i.c.m. Curve.
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!