Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Ik heb aanvankelijk geopteerd voor de Silver card en 10k Hi gekocht. Ik heb toen gebruik gemaakt van de 1 jaar vastzetten voor de 5% bonus. Hierbij komt elke dag Hi vrij uit de staking.
Nu keek ik bij card en was ik eligble voor de Black card en niet Silver. Komt dit doordat er dagelijks Hi vrijkomt uit staking en je dus niet automatisch 10k staked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

enermax schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:34:
Mexc is te duur als je hi usdt weer terug wilt storten: 1 dollar.
Metamask/binance external wallet: Kost 17,5ct dacht ik om bnb uit te boeken van binance app cex naar external bnb wallet. Ik heb 5 euro aan bnb verstuurd.
Kost iets van 30ct per pancakeswap transactie incl terugsturen usdt naar hi. Kan ik wel een jaartje vooruit. Tot nu toe usdt ook weer in euro omgezet in hi app.
Ik heb ook een berg usdt in earn staan voor hi rente. Daily payout kiezen!
Ik heb geen BNB, ga gewoon wat USDT op sparen zodat t procentueel mee valt ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PHPResource schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:11:
Ik heb aanvankelijk geopteerd voor de Silver card en 10k Hi gekocht. Ik heb toen gebruik gemaakt van de 1 jaar vastzetten voor de 5% bonus. Hierbij komt elke dag Hi vrij uit de staking.
Nu keek ik bij card en was ik eligble voor de Black card en niet Silver. Komt dit doordat er dagelijks Hi vrijkomt uit staking en je dus niet automatisch 10k staked?
Correct je moet altijd 10k vast hebben staan. Flexibel is niet vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Tomba schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:16:
[...]

Correct je moet altijd 10k vast hebben staan. Flexibel is niet vast.
Oké dus iedere keer dat ik de virtuele kaart wil gebruiken, Hi overzetten naar vast voor de juiste cashback. Thanks :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 08:04
PHPResource schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:17:
[...]
Oké dus iedere keer dat ik de virtuele kaart wil gebruiken, Hi overzetten naar vast voor de juiste cashback. Thanks :).
De hi die daily vrijkomt stake je terug voor 6maanden of een jaar ;) Even daily payout aanvinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Minder dan 6 uurtjes te gaan. Vul je voorspelling in van de Bitcoin bodem en win eeuwige roem!!
De Bitcoin Bodemvis Challenge!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-07 15:53
Ik wil graag Hi kopen alleen lukt dit nog niet helemaal. Ik heb de KYC doorlopen en een IBAN aangevraagd en die staat nu op Pending.

De manier om via Binance USDT te kopen en die naar Hi.com te sturen lukt niet. Als ik bij Binance euro's wil storten krijg ik de melding:

Payment Method Unavailable
Fiat deposit have temporarily been suspended for your region

Hoe kan ik vandaag nog wel aan Hi komen voor staking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:57
TobiasdePagter schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:14:
Ik wil graag Hi kopen alleen lukt dit nog niet helemaal. Ik heb de KYC doorlopen en een IBAN aangevraagd en die staat nu op Pending.

De manier om via Binance USDT te kopen en die naar Hi.com te sturen lukt niet. Als ik bij Binance euro's wil storten krijg ik de melding:

Koop bijvoorbeeld BTC of CRO via crypto.com of andere Exchange, versturen naar je Hi Wallet en Hi ermee kopen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZdVoq8O2_KfbbkneQuKgCgu8EE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PaoaoFracWPLhlJtNMOFBLZY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJyi0qJOHsl4-tOKntnTVwHT5tI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JqW4F3mVQMhnbqBMeifXKWEP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

TobiasdePagter schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:14:

Bij Binance kun je al anderhalf jaar niet via euro's crypto kopen. Heb je een andere CEX? bitvavo of coinbase bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
enermax schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:44:
[...]

Crypto.com app heeft vaak verschillende chains per coin. Heb app niet op deze telefoon. Neem aan dat ze bnb op bsc chain ondersteunen. Maar misschien ook usdt op bsc chain. Even op de coin drukken in crypto app Dan deposit. Dan zie je alle chains+ jou addres.
Thanks.
Crypto.com heeft geen busd op BNB netwerk, dus HI omgezet naar BNB en die overgezet naar crypto.com.
Daar kwam ik er achter dat je BNB niet direct kan omzetten naar CRO, dus eerst omgezet naar USDC en die kan ik dan omzetten naar CRO.
Denk niet dat dit een handige route is gezien de spread, dus nog ff kijken of ik een betere route kan vinden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
StefanoZ schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 21:52:
[...]
Thanks.
Crypto.com heeft geen busd op BNB netwerk, dus HI omgezet naar BNB en die overgezet naar crypto.com.
Daar kwam ik er achter dat je BNB niet direct kan omzetten naar CRO, dus eerst omgezet naar USDC en die kan ik dan omzetten naar CRO.
Denk niet dat dit een handige route is gezien de spread, dus nog ff kijken of ik een betere route kan vinden…
Daarom zei ik usdt, gaat denk ik wel. https://crypto.com/exchange/document/fees-limits?tab=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
knakworst schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 21:01:
[...]

Bij Binance kun je al anderhalf jaar niet via euro's crypto kopen. Heb je een andere CEX? bitvavo of coinbase bijvoorbeeld?
Nee, sinds begin dit jaar heb ik Plutus en wilde nu ook graag met Hi.com meedoen. Via de manier van @lubbertkramer is het me gelukt om een Silver-kaart aan te vragen. Heeft me wel 20 euro gekost dus duurt iets langer om mijn inleg terug te krijgen. Met het voorbehoud dat de munt nog enige waarde heeft, heb er wel minder vertrouwen in dan Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Dit is ook raar. Vrijdag nog extra HI gekocht om tot 10k voor silver te komen. Bevestiging gekregen dat ik silver level had, kaart aangevraagd en gebruikt.
Nu vannacht terug gezet naar Black, en als ik Vault + earnings bij elkaar op tel kom ik op 8.8k hi. Staat maar 47 op flexibel
Wat is er met de overige HI gebeurt?
En als ik nu weet zou upgraden, krijg ik dan silver met 5% of omdat het nieuwe jaar is 3%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:17
StefanoZ schreef op zondag 1 januari 2023 @ 09:48:
Dit is ook raar. Vrijdag nog extra HI gekocht om tot 10k voor silver te komen. Bevestiging gekregen dat ik silver level had, kaart aangevraagd en gebruikt.
Nu vannacht terug gezet naar Black, en als ik Vault + earnings bij elkaar op tel kom ik op 8.8k hi. Staat maar 47 op flexibel
Wat is er met de overige HI gebeurt?
Is een bekend probleem lees ik op Telegram, er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 16:07
StefanoZ schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:39:
Ik wilde er eigenlijk een andere munt van maken (CRO) maar dat lijkt nog niet heel eenvoudig gezien het netwerk (bnb)
Nu maar ff nadenken wat ik wil doen met Hi
Ja ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik CRO van de Cronos/crypto.org chain op de BSC krijg. Ik heb een hele sloot CRO waarvan ik eigenlijk best wel wat om wil zetten in Hi om zo'n kaartje te proberen. Maar ik krijg het niet voor elkaar...

Hi kopen met euro's kan ook (tijdelijk?) niet meer in de Hi App. Iemand een idee hoe ik mijn CRO (nu in de cypto.com app wallet) omgezet krijg in Hi?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

@Timmy zag dat Curve bij jou nu full cashback geeft :D
Benieuwd wat ze gaan doen met de perks van vorige maand….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Timmy schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:06:
[...]

Is een bekend probleem lees ik op Telegram, er wordt aan gewerkt.
Bedankt voor je reactie.
Mocht je er nog wat over lezen op Telegram dan hoor ik het graag 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Tomba schreef op zondag 1 januari 2023 @ 11:05:
@Timmy zag dat Curve bij jou nu full cashback geeft :D
Benieuwd wat ze gaan doen met de perks van vorige maand….
Ik ook... Ik ben überhaupt benieuwd wat ze met de perks gaan doen, wanneer en op welke manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Timmy schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:15:
[...]

Ik ook... Ik ben überhaupt benieuwd wat ze met de perks gaan doen, wanneer en op welke manier.
Wel vreemd, Curve zou afgeschreven moet zijn;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/urHfDbvix6aO6j62SHB8NRzRHr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/196EOHJRqrvXLdkcMKElant9.jpg?f=fotoalbum_large
(Stond toen ik jouw screenshot zag nog 1 januari)

Maar ik zie nog helemaal niks bij Hi (geen geld afgeschreven, geen cashback)

[Update]
Ik was te ongeduldig ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od18UOyoQMusFw2hHXyfTdZ9amE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPh6sNSUeO5rH0S676xlitwR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 01-01-2023 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

In de Telegram groep zojuist een melding dat Perk via Curve GBIT werkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/641OpkLB8wmbQVg869681-kgvls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzD0zonokFU7CTdJ0ed6u3D8.jpg?f=fotoalbum_large

Als dit klopt betekent dat dat we om die rare 30 dagen rolling reset heen kunnen werken rond februari (een maand met jawel 28 dagen)

Hmm schijnbaar toch per maand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECukn9S1tV2cAGJZWgYT-1wNhVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dp9jVFunpzZpdn3urxwgL5KV.jpg?f=fotoalbum_large
(Uit de hi Official telegram groep)

[ Voor 41% gewijzigd door Tomba op 01-01-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Hoe zet ik m'n display currency naar EUR?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemhendrik
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-07 09:51
pimsaint schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Ja ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik CRO van de Cronos/crypto.org chain op de BSC krijg. Ik heb een hele sloot CRO waarvan ik eigenlijk best wel wat om wil zetten in Hi om zo'n kaartje te proberen. Maar ik krijg het niet voor elkaar...

Hi kopen met euro's kan ook (tijdelijk?) niet meer in de Hi App. Iemand een idee hoe ik mijn CRO (nu in de cypto.com app wallet) omgezet krijg in Hi?
Uhm, naar je CRO address (ERC20) op Hi sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ik probeer al sinds vrijdag contact te krijgen met support via live chat / mail en via telegram blijven ze daar maar naar terugsturen. Na mijn upgrade van zilver naar goud is alles omgezet behalve de kaartlimieten. Best vervelend nu mijn daglimiet 3000 is ipv 10000 en ik 7000 euro op Hi klaar heb staan om een factuur te betalen. Hopelijk dat ze vanaf morgen de support wat meer op orde krijgen door alle drukte rond de feestdagen en de last minut kaart aanvragen / wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:23
lubbertkramer schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:46:
Ik probeer al sinds vrijdag contact te krijgen met support via live chat / mail en via telegram blijven ze daar maar naar terugsturen. Na mijn upgrade van zilver naar goud is alles omgezet behalve de kaartlimieten. Best vervelend nu mijn daglimiet 3000 is ipv 10000 en ik 7000 euro op Hi klaar heb staan om een factuur te betalen. Hopelijk dat ze vanaf morgen de support wat meer op orde krijgen door alle drukte rond de feestdagen en de last minut kaart aanvragen / wijzigingen.
Ik hoop het voor je. Ik wacht nog steeds op antwoord van ze op een email van begin december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Support is Plutus-worthy ;) Heeeel langzaam dus. Wellicht heb jij een Google account? Dan kun je bugs melden via https://docs.google.com/f...dpsZzm9S0wXNBnY9ib9k/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Niann-Tsyr schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:17:
[...]

Ik hoop het voor je. Ik wacht nog steeds op antwoord van ze op een email van begin december.
En daar ook al achteraan gezeten?

In het ergste geval ga ik halverwege deze week de betaling in drie keer versturen, qua cashback/kosten is het gelijk alleen kan de cashback iets variëren door de koers.
Tomba schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:28:
[...]

Support is Plutus-worthy ;) Heeeel langzaam dus. Wellicht heb jij een Google account? Dan kun je bugs melden via https://docs.google.com/f...dpsZzm9S0wXNBnY9ib9k/edit
Bug/probleem ook al daar gemeld inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-06 22:04
Ook HI.com maar eens een kans geven, ik ben voorzichtig met staken door het crypto.com gebeuren. Ben heel benieuwd hoe dit platform uit gaat pakken. Tot nu toe mis ik nog veel informatie, maar dat zal vast beter worden in de komende maanden. (mochten ze dat halen :p). Plutus nu voor de reguliere betalingen (lidl + thuisbezorgd) en HI.com voor het spotify abonnement.

Duurde het bij jullie trouwens lang voordat je IBAN was goedgekeurd?

Ik vind het ook nog wel vreemd dat je HI niet kunt verkopen, ben benieuwd of ze dat snel toe kunnen voegen. Anders moet het naar een ander platform en daar verkopen, voor euro en dan weer naar je bank.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 16:07
willemhendrik schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:40:
[...]
Uhm, naar je CRO address (ERC20) op Hi sturen?
Dat was uiteindelijk misschien inderdaad het makkelijkst geweest. Ik heb door de jaren heen de gewoonte ontwikkeld om ERC20 te ontwijken ivm hoge gas fees, maar dat tegenwoordig misschien helemaal anders.

Desalniettemin een avondje zitten spelen met de CDC exchange, verschillende wallets en verschillende chains. Kostte wat tijd maar kwam onderweg hier en daar nog wat wisselgeld tegen. Uiteindelijk alles omgezet in USDT, naar Hi verzonden en Hi voor gekocht. Is een week tijd wel veel gestegen zeg (had dit plan vorige week al).

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
lubbertkramer schreef op maandag 2 januari 2023 @ 02:04:
[...]

En daar ook al achteraan gezeten?
Ja, al paar vervolgmailtjes tegenaan gegooid. Nog steeds geen antwoord. Dus ik verwacht er niks meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Reactie die ik gekregen heb van Hi over de missende perks:
Yes, will be fixed this month - and any subscriptions that are missing will be credited manually. The issue is non-availability of merchant codes, so we essentially have to collect them manually via transactions.

Yep, any missing ones will be credited manually

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hi everyone.

A very Happy New Year to you all! I’m not really one for resolutions, but feeling super motivated about what 2023 has to hold.

I took a couple of days away from Telegram, but reading back through all the messages thought it might be helpful to summarise responses to some of the themes in all the questions. This group def works best when you guys all help each other out, which happened over the past few days, so thanks for that!

🎁 Benefits
Before the New Year, we announced that EEA/UK members on the waitlist OR with card activated before 31.12.22 2359GMT would retain the original benefits until 12 months later.

Please note this includes upgrades. So if you eg. go from Silver to Gold in later this year, you’ll still be eligible for the “2022” benefits.

There was a mis-perception that Benefits would change at midnight on 31.12.22, this is not the case, though Benefits are subject to change.

---

🔵 NEXO/CRO Bonus
i) if you bought HI at the 1-Year price (BEFORE it was removed) with CRO/NEXO, the bonus will be credited to you soon. No action required.

ii) If you deposited CRO/NEXO AFTER the 1-Year price was removed, and sent an email to bonus@hi.com, your bonus will be calculated and credited to you soon. We need to calculate and distribute these manually, you'll get HI price based on when you made the deposit.

Given what I wrote above in Benefits, there is no urgency per say to receive the bonus, apart from that of course you’ll want the tier upgrade where applicable. So we’ll get through these as soon as we can. Please patient, teams are still on leave.

The campaign runs til the end of Jan.

---

💳 Physical Card Issuance
Good news! Physical cards are locked in for production. You can see an overview of the different options available per tier in this https://help.hi.com/en/articles/6572244-card-fees-limits

Silver = PVC & NFT options (no regular metal)

Gold = PVC, Metal, NFT options

---

🌍 Travel Benefits
There was an issue with Travel Benefits not displaying for members on iOS. We have fixed this (along with some other fixes), and v 2.4.5 will be deployed shortly.

Members from non-eligible card markets who are Gold Tier + are also eligible for Travel Benefits. Check your email for details on how to activate.

NB: We are aware that the benefits shown on the membership page in the App are outdated. Please ignore. These have been re-designed and are in the dev backlog for engineering.

---

📚 Terminology, as there appears to be some confusion:

Card Spend Rewards =
Cashback on spending. We are not allowed to call this cash back as it is paid in tokens and not cash persay. These are credited instantaneously.

Subscription Rebate =
Up to 12 Euro / 12 Pounds paid back to you in HI for any supported digital subscription service you pay for using your hi Card. (Depending on Tier). These are not currently all credited instantaneously. This is for subscription services only. Those you see in the app are those that are currently available.

We have alot of work to do on the subscription service, expect the experience to be improved alot of the next 2 deployments.

Merchant Offers (not yet available) =
In the future we will be working with merchants to provide more offers for you. (For example a free coffee every 10 times you buy a coffee at Starbucks using your card. This is JUST an example!).

---

🥩 stake.hi.com
There is a known issue with staked LP tokens not showing as contributing to tier in the hi App. We have not changed policy and this is being fixed.

---

🙋‍♂️ Members from non-eligible card markets
You have not been forgotten. Our focus for the first half of this year is on improving the European product while we expanding to new markets. In the meantime we'll work on clarifiyng which benefits are avaialable to you and how you can access them. Please understand that it's impossible for us to issue everywhere at once. We'll do right by you once we have a clearer sense of timelines etc.

---

I think that covers most known issues and questions.
(Source: Sam van Hi in Telegram Buyers group)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Iemand een idee hoelang een IBAN transactie duurt voordat deze verwerkt is? Vanmorgen vroeg heb ik overgemaakt, vooral benieuwd hoe snel dit gaat.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:52:
Iemand een idee hoelang een IBAN transactie duurt voordat deze verwerkt is? Vanmorgen vroeg heb ik overgemaakt, vooral benieuwd hoe snel dit gaat.
Vanaf ABN near instant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@Tomba nice, Dan stijgt het nog even door... Moeten we voor goud gaan ;)
Please note this includes upgrades. So if you eg. go from Silver to Gold in later this year, you’ll still be eligible for the “2022” benefits.

There was a mis-perception that Benefits would change at midnight on 31.12.22, this is not the case, though Benefits are subject to change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:52:
Sommige banken binnen seconden, anderen een paar dagen. Niet alle banken ondersteunen international instant transfers (ING bijvoorbeeld niet), daar duurt het meestal tenminste een werkdag. En daar komt nog bij dat ze transacties van bepaalde banken en hogere bedragen handmatig controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ook een update over extra virtual cards en wanneer je betaald voor je kaarten. Black heeft pech.

https://help.hi.com/en/articles/6572244-card-fees-limits

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 02-01-2023 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:14:
Ook een update over extra virtual cards en wanneer je betaald voor je kaarten. Black heeft pech.

https://help.hi.com/en/articles/6572244-card-fees-limits
Met gold kost een metalen kaartje 125 euro 8)7

Dat wordt plastic dan maar.

Misschien eens Curve Metal overwegen, van de 15 euro ongeveer 11,5 euro terug maar wel 3 merchants extra 1% cashback, en mobieltje verzekerd.

[ Voor 17% gewijzigd door knakworst op 02-01-2023 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Ik heb Hi Silver, maar er staat me iets van bij dat je 5 subscriptions kunt krijgen, en ik zie er echter maar 3?

Also, weet iemand of de perk "Apple Store" geldt op de winkels van Apple? Of Apple in het algemeen, bijvoorbeeld mijn Apple tegoed opwaarderen, of een aankoop in de App Store?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:26:
Ik heb Hi Silver, maar er staat me iets van bij dat je 5 subscriptions kunt krijgen, en ik zie er echter maar 3?

Also, weet iemand of de perk "Apple Store" geldt op de winkels van Apple? Of Apple in het algemeen, bijvoorbeeld mijn Apple tegoed opwaarderen, of een aankoop in de App Store?
de 5 subscription rebates zijn teruggeschroefd naar 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:26:

Ergens in december hebben ze bedacht dat 3 perks voor zilver beter is. Goud 5 perks.

Website tabel is nu goed:

https://hi.com/products/debit-card

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 02-01-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
Ik heb zojuist een zwik betalingen uit December via curve omgezet naar de hi debit card, maar na grofweg $1000 werkt GBIT niet meer. Ik zou nochtans een dagelijkse limiet hebben van $3000 (silver tier) en er staat nog geld op de kaart.

Ook een withdrawal van $Hi naar metamask blijft op pending staan (20+ min).

Begint goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Domino schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:53:
Ik heb zojuist een zwik betalingen uit December via curve omgezet naar de hi debit card, maar na grofweg $1000 werkt GBIT niet meer.
Daar kwam ik de afgelopen week ook achter. Curve blijkt een limiet van 25 betalingen per 24 uur te hebben.

Een withdrawal die 20 minuten in pending staat is niet zo vreemd. Ze worden handmatig goedgekeurd. Als het langer dan een uur duurt dan annuleer ik meestal de transfer en maak een nieuwe.

[ Voor 21% gewijzigd door Timmy op 02-01-2023 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Timmy schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:04:
[...]

Daar kwam ik de afgelopen week ook achter. Curve blijkt een limiet van 25 betalingen per 24 uur te hebben.

Een withdrawal die 20 minuten in pending staat is niet zo vreemd. Ze worden handmatig goedgekeurd. Als het langer dan een uur duurt dan annuleer ik meestal de transfer en maak een nieuwe.
Volgens mij hebben we elkaar zojuist gesproken op telegram ;)
Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

StefanoZ schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:36:
[...]

de 5 subscription rebates zijn teruggeschroefd naar 3
Thanks, ik dacht dat dit nog een jaar op het oude niveau zou blijven voor de members van "vanouds"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
11:22 geld naar hi overgemaakt. Even naar de bakker en Lidl betaald met Curve met normale creditkaart. Toen ik thuis kwam had Hi de euros binnen. Ik zet Lidl met Curve over naar Hi en gelijk 5% rewards -> Dat gaat naar pancakeswap-> usdt en weer terug naar Hi. Life is beautiful: 5% van Hi en 1% van Curve.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14mV3VcsMQlvUGmUut9zk7K9M5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o2Myr8X2bHrMxpskU3iqpRgB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 02-01-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Geld is binnen bij Hi. Eerste uitgaven gedaan, ben benieuwd naar de cashback. Perks zijn Curve en YT Premium, 3e nog even over nadenken.

Ik zie de 5% spend rewards direct binnenkomen, dat is mooi. Hoe lang duurt het voordat de rebate wordt bijgeschreven (bv die van Curve)?

Ik heb Curve direct laten afboeken van de Hi-card, de YT Premium via GBIT van Curve gedaan (vanaf deze maand direct op Hi. Ben benieuwd of de CRV-premium ook een rebate krijgt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enermax
Voor degene die nieuw zijn en geen Metamask/BNB wallet willen gebruiken kun je naar mexc Hi transfereren en USDT kopen. Usdt terug sturen naar Hi zou ik doen vanaf 20 dollar. Het kost namelijk 1 dollar. Zal deze toevoegen in de startpost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYwfTSenoI0s7W1UJ_unz8UgmkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4GHJrbvG7oewtqDnbhSEHnGJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 02-01-2023 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Ook een hoofdstuk Curve toegevoegd. Altijd geld op je debit kaart en 1% extra bij 3 winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:52:
11:22 geld naar hi overgemaakt. Even naar de bakker en Lidl betaald met Curve met normale creditkaart. Toen ik thuis kwam had Hi de euros binnen. Ik zet Lidl met Curve over naar Hi en gelijk 5% rewards -> Dat gaat naar pancakeswap-> usdt en weer terug naar Hi. Life is beautiful: 5% van Hi en 1% van Curve.
[Afbeelding]
Ook maar even wat go back in time gedaan. In dit tempo verdient die kaart zich snel terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ib_qcYnIe9hGCuG1BuP5PR-AXXM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4q8m63cte6k5Efl2atb1HEtS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Ypho schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:17:

Ik zie de 5% spend rewards direct binnenkomen, dat is mooi. Hoe lang duurt het voordat de rebate wordt bijgeschreven (bv die van Curve)?
Dat werkt op dit moment niet goed. Zou met terugwerkende kracht moeten worden hersteld maar wanneer is nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
knakworst schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:17:
[...]

Ook maar even wat go back in time gedaan. In dit tempo verdient die kaart zich snel terug.

[Afbeelding]
Top!
Ik wil ook graag voor 4300€ aan transacties overzetten maar mijn tier is spontaan van zilver naar black (dus minder cashback) en HI support zegt dat de mannen die dit moeten oplossen een aantal dagen vrij zijn... Gaat nog wel even duren heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Wat hebben jullie genomen als proof of residency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

PHPResource schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:29:
Ik heb een printje gemaakt van mijn bank statement (ING). Deze geprint, alle bedragen/rekeningnummers/begunstigden zwartgelakt, en toen een foto gemaakt en ingestuurd.

Er stond alleen mijn naam/adres etc op, plus mijn rekeningnummer.

Screenshot wordt niet geaccepteerd overigens. Ik wilde een printje van mijn Ziggo factuur doen, maar ik kon dit weekend niet inloggen, dus ING was tweede keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
PHPResource schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:29:
Ik heb een nota van de energie uitgeprint en mijn klantnummer en factuurnummer onzichtbaar gemaakt. Dit werd geaccepteerd! En net als hierboven, een screenshot werd niet geaccepteerd bij mij.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
En oppassen:

If you've joined the waitlist after 31st Dec 2022
Things and Spend Rewards rewards the same for now. (Basic 1%, Black 3%, Silver 5%, Gold 8%, Platinum 9%, Diamond 10%). But in case they're changed anytime between 2023, you'll get the new Spend Rewards/changes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
Vanwege dat het erop lijkt dat de problemen met mijn kaart limiet op zilver i.p.v. goud nog even gaan duren de factuur maar in drieën gesplitst zodat die deze week betaald kan worden (daglimiet van 3000 nu i.p.v. 10.000 zoals het bij goud hoort). Toch leuk om dan zoveel Hi voor 1 van de 3 deel betalingen te zien door de 8% cashback. Nu een +-190 euro cashback en 79 euro billhop kosten per deel betaling voor deze factuur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C53kw7UsriEVA59kPWh94RCwdiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBkF1ixIma6k8VoqBuHEPd4F.jpg?f=fotoalbum_large

Bericht van support dat de engineers even rust houden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvzm4QKRPLBzEN0paqJoGPzSeQ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mfjN1bOOauh5QLrpDrMnDcxP.jpg?f=fotoalbum_large
enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:21:
Voor degene die nieuw zijn en geen Metamask/BNB wallet willen gebruiken kun je naar mexc Hi transfereren en USDT kopen. Usdt terug sturen naar Hi zou ik doen vanaf 20 dollar. Het kost namelijk 1 dollar. Zal deze toevoegen in de startpost.

[Afbeelding]
Mooie toevoeging!
Idee om de MetaMask / BNB route ook aan de TS toe te voegen met screenshots?

Wellicht ook goed daar te zeggen dat je vanuit Hi ook euro’s terug kunt sturen naar je rekening of kunt gebruiken voor je volgende aankoop?

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 02-01-2023 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
lubbertkramer schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:03:
[...]
Mooie toevoeging!
Idee om de MetaMask / BNB route ook aan de TS toe te voegen met screenshots?
Hoe ver moet je dan gaan? Je moet ook vertellen hoe je een een decentrale wallet aanmaakt, bnb overmaken via Binance enz.
Wellicht ook goed daar te zeggen dat je vanuit Hi ook euro’s terug kunt sturen naar je rekening of kunt gebruiken voor je volgende aankoop?
Staat er al in. Met "Convert" in Hi app maak je er dan weer Euros van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik ben er trouwens nog niet over uit of Mexc duurder is dan pancakeswap. 4x30cent swappen bij pancakeswap is al 1.20. Dan is voor 1usdt bij Mexc versturen goedkoper. Ik heb al 1keer Mexc withdrawal gedaan en die usdt is aangekomen in de hi app ;)

Mexc vs pancakeswap koers.
Mexc 1000 hi 38.43 Pancakeswap 38.46.

[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 02-01-2023 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:06:
[...]

Hier ver moet je dan gaan? Je moet ook vertellen hoe je een een decentrale wallet aanmaken, bnb overmaken via Binance enz.
Gezien de vragen die hier voorbij kwamen dacht ik een mooie toevoeging maar eens waar stop je. Wellicht dan maar zo laten als benoeming.
enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:06:
Staat er al in. Met "Convert" in Hi app maak je er dan weer Euros van.
Top, had ik daar overheen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Heeft iemand al kunnen bevestigen/ontkrachten dat perks door Curve volledige rebates geven? Ik zie namelijk gemixte berichten. Ik lees hier dat het niet kan, op andere plekken van wel, en op Discord zeggen ze "weten we niet, probeer het". Maar het is zonde als ik een maand aan rebates mis omdat het niet werkt.

Ik heb namelijk Curve als basis voor al mijn transacties, en met smart rules wordt alles netjes verdeeld naar de juiste kaarten. Ik heb voor nu Curve abbo direct op de Hi-card, en YT premium via Curve, maar het duurt dus tot einde van de maand voordat de rebates worden uitgekeerd begreep ik, en dan is het te laat om nog om te zetten.

Weet hier iemand toevallig ook hoe snel de IBAN Hi bonus wordt bijgeboekt? Gaat hier ook een einde-van-de-maand overheen, of wel eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Ypho schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:52:
Weet hier iemand toevallig ook hoe snel de IBAN Hi bonus wordt bijgeboekt? Gaat hier ook een einde-van-de-maand overheen, of wel eerder?
Eerste 50 Hi duurde bij mij een week maar de aanvulling tot 100 Hi (limiet) is nog niet gebeurd ondanks meerdere overboekingen. Gok dat ze een flinke achterstand hebben door het gebruik/feestdagen en het handmatig gaat.

Hier zojuist van Hi een mailtje gehad voor een "compliance check" vanwege mijn "hogere" uitgaven. Of ik kan verklaren waarom en of ik de factuur kon aantonen voor de overboeking. Gelijk van het contact gebruik gemaakt om de bug van zilver limiet op de gouden kaart nogmaals onder de aandacht te brengen :9 Ben benieuwd naar het vervolg. Dit ook al een keer bij Plutus gehad maar daar zonder problemen na beantwoording verder kunnen blijven uitgeven.

[ Voor 48% gewijzigd door lubbertkramer op 03-01-2023 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1superheld
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 20:18
De perks worden als het goed is eind van de maand maand uitgekeerd, dus zeker weten we het nog niet.

Ik verwacht uiteindelijk van wel, volgens mij gaan ze goed om met de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikenpeer
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-07-2023
wat is de limiet bij black waarover je 3% cashback kan krijgen? bij plutus is dit 2000 euro voor everyday bijvoorbeeld is er ook zo'n limiet bij Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
erikenpeer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:34:
wat is de limiet bij black waarover je 3% cashback kan krijgen? bij plutus is dit 2000 euro voor everyday bijvoorbeeld is er ook zo'n limiet bij Hi?
Naar mijn weten is er alleen een kaart limit: 3k/10k/30k (resp. dagelijks, maandelijks, jaarlijks)
Die limiet is hetzelfde voor basic/black/silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:53:
[...]

Hier zojuist van Hi een mailtje gehad voor een "compliance check" vanwege mijn "hogere" uitgaven.
Zolang je kan aantonen dat het legitieme uitgaven zijn en dat je geen geld aan het wit wassen bent of katvanger speelt, zou compliance tevreden moeten zijn. Als ze dat niet zijn kunnen we binnenkort cashback limieten verwachten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Vergeet niet onze supermarkten te melden/spammen op dit email adres.

Absolutely, we'll have more Lifestyle subscriptions coming soon, make sure you drop your suggestions to cards@hi.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02:13
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:36:
[...]

Zolang je kan aantonen dat het legitieme uitgaven zijn en dat je geen geld aan het wit wassen bent of katvanger speelt, zou compliance tevreden moeten zijn. Als ze dat niet zijn kunnen we binnenkort cashback limieten verwachten :+
Het is behoorlijk wat cashback per persoon die ze moeten uitkeren. Ik geef ongeveer 15k per jaar uit (kun je heel goed zien in Curve) dus dat is 750 euro in mijn geval (silver). Lijkt me dat ze dit enigszins hebben kunnen inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
erikenpeer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:34:
Op dit moment alleen nog maar je kaartlimiet, gok wel dat dit toekomstig gaat veranderen en ze het strakker trekken zoals bijvoorbeeld bij Plutus.
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:36:
[...]

Inderdaad, zo sta ik er ook in. Kan de facturen overhandigen dus vind het geen probleem dat ze vragen stellen. Verbaasd mij eerder gezegd dat mijn bank nog geen vragen gesteld heeft over de overboekingen naar Plutus en Hi in de afgelopen drie maanden nu een +- 30K overgeboekt naar de debit kaarten.
glatuin schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:18:
[...]

Het is behoorlijk wat cashback per persoon die ze moeten uitkeren. Ik geef ongeveer 15k per jaar uit (kun je heel goed zien in Curve) dus dat is 750 euro in mijn geval (silver). Lijkt me dat ze dit enigszins hebben kunnen inschatten.
Zeker nu Mastercard/Visa op steeds meer plekken als betaalmiddel geaccepteerd wordt door de uitfasering van Maestro wordt het bedrag alleen maar meer en meer wat je uitgeeft via je debit kaart. Hier staat Curve bij ons beide als eerste betaalmiddel op de iPhone, alleen bij geen ondersteuning switch nog naar de digitale bankpas. Hier nu ook aan het kijken om de nuts, verzekeringen e.d. via Billhop te gaan betalen, met 8% cashback is dat 4,5% winst
enermax schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:10:
Vergeet niet onze supermarkten te melden/spammen op dit email adres.

Absolutely, we'll have more Lifestyle subscriptions coming soon, make sure you drop your suggestions to cards@hi.com.
Zou mooi zijn als AH nog een perk krijgt :9
Timmy schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:04:
[...]

Werkt dat opnieuw doen? Hier een van 16500 Hi sinds 14:27 op pending staan, vind ik stiekem te lang
Domino schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:53:
Ik heb zojuist een zwik betalingen uit December via curve omgezet naar de hi debit card, maar na grofweg $1000 werkt GBIT niet meer. Ik zou nochtans een dagelijkse limiet hebben van $3000 (silver tier) en er staat nog geld op de kaart.

Ook een withdrawal van $Hi naar metamask blijft op pending staan (20+ min).

Begint goed....
Hoelang duurde die van jou uiteindelijk, heb er hier een sinds 14:27 op pending staan?

[ Voor 27% gewijzigd door lubbertkramer op 03-01-2023 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
lubbertkramer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:53:

Hoelang duurde die van jou uiteindelijk, heb er hier een sinds 14:27 op pending staan?
Ik had hem gecanceled en opnieuw gedaan tegen 17.00. Heeft ettelijke uren geduurd, ergens in de nacht. Heb het vanochtend pas op pancake om kunnen zetten.

Maar goed, de eerste $100 aan investering is weer terug, nu wachten tot de rest van het geld op hi.com staat om de rest van de betalingen via gbit over te zetten. Ik ben er na een maand of twee à drie qua investering wel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Domino schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:40:
[...]

Ik had hem gecanceled en opnieuw gedaan tegen 17.00. Heeft ettelijke uren geduurd, ergens in de nacht. Heb het vanochtend pas op pancake om kunnen zetten.

Maar goed, de eerste $100 aan investering is weer terug, nu wachten tot de rest van het geld op hi.com staat om de rest van de betalingen via gbit over te zetten. Ik ben er na een maand of twee à drie qua investering wel uit.
Ik zal dan ook een annulering doen en het nogmaals proberen. Zodra de bug van mijn kaartlimiet aangepast is hoop ik de goud investering er uiterlijk eind februari uit te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:46:
[...]

Het is de nieuwe Plutus, Plutus is zoooo 2022 _O-

Wat betreft de kaart. Direct niet. Wel heel snel, sneller dan jij die plutus kaart hebt... Heel goedkoop om 5 procent cashback te scoren. Zie verder hi topic: Hi.com Debit Kaart en App - Ervaringen
100k Hi voor 5% cashback is voor mij toch wel aan de hoge kant, vooral vanwege in mijn achterhoofd dat ik hard gefaald heb met CRO kaart.

ik heb overigens wel 1.100 Hi gekocht via PancakeSwap, kan ik deze gebruiken om te staken voor de black kaart? of moet je die Hi via de app kopen?

overigens ben ik nu heel close bij de Plutus kaart, er zit vooruitgang 🤣

ik zat te denken om zowel PLU te gebruiken (ook blijf ik BNB-kaart gebruiken) en de black Hi versie voor 3% cashback.
De fysieke kaarten worden verstuurd nadat je geregistreerd bent bij Hi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Kol Nedra schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:52:
[...]

100k Hi voor 5% cashback is voor mij toch wel aan de hoge kant, vooral vanwege in mijn achterhoofd dat ik hard gefaald heb met CRO kaart.

ik heb overigens wel 1.100 Hi gekocht via PancakeSwap, kan ik deze gebruiken om te staken voor de black kaart? of moet je die Hi via de app kopen?

overigens ben ik nu heel close bij de Plutus kaart, er zit vooruitgang 🤣

ik zat te denken om zowel PLU te gebruiken (ook blijf ik BNB-kaart gebruiken) en de black Hi versie voor 3% cashback.
De fysieke kaarten worden verstuurd nadat je geregistreerd bent bij Hi?
Volgens mij krijg je nu nog 8% alleen de gebruikers voor 31-12-22 behouden dat tot 31-12-23 en voor de rest zal het veranderen als ze het aanpassen. Met 8% trek je het er vrij snel weer uit (hier tenminste) en ga ik de winst juist gebruiken om bij PLU meer in te kopen voor 31-3-23 omdat je daar grandfathered zolang je je staking level behoudt.

Ik gebruik onze twee Plutus kaarten ook nog naast die van Hi nu maar vooral voor perks, aankopen met cashback of facturen via Billhop lopen via Hi

Fysieke kaarten zijn nog coming soon, zijn nog niet verzonden.

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 03-01-2023 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ah oke duidelijk, dus alleen digitale versie nog.
lijkt me wel dat na registratie dat je die dan snel hebt?
morgen wellicht aanmelden, ik ga voor veilig en ga dan voor de 1.000 Hi versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Kol Nedra schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:00:
Je hebt hem zeer snel merk ik. Nog een voordeel vs Plutus; gestort geld staat direct op je kaart dus geen tussenstap en je kan als je wil ook Crypto sturen en daarmee betalen (op dit moment BTC, ETH en USDT)
Als je net als @lubbertkramer een hoop kosten hebt die je via Billhop kunt betalen kan t hard gaan daar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Heb je Curve? Zoja dan knal je alles naar je hi kaart. Zie topicstart. Al zouden ze zilver aanpassen naar:
2% CB, 3 Perks. Dan is 3 perks (30euro) nog altijd fijn voor die 280 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:09
Tomba schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:02:
[...]
Nog een voordeel vs Plutus; gestort geld staat direct op je kaart dus geen tussenstap
Wat ik dan wel nog een nadeel van Hi vind, is dat het (nog) niet mogelijk is om de Hi rechtstreeks bij het met de card besteedbaar tegoed is over te zetten.
Dat kan het Plutus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

nobleone schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:29:
[...]

Wat ik dan wel nog een nadeel van Hi vind, is dat het (nog) niet mogelijk is om de Hi rechtstreeks bij het met de card besteedbaar tegoed is over te zetten.
Dat kan het Plutus wel.
Klopt dan moet je via PancakeSwap of MEXC de tussenstap maken naar bv USDT.
Mijn doel voor nu is mijn inleg eruit halen. Dankzij Curve gaat t al best hard, zit nu op ongeveer 30% van mijn inleg na 5 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
enermax schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:52:
[Afbeelding]
Even een vraag. Waarom stuur je het weg en dan weer terug laten komen naar Hi? Kan je toch meteen beter staken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:30:
[...]

Even een vraag. Waarom stuur je het weg en dan weer terug laten komen naar Hi? Kan je toch meteen beter staken?
Ik ga het ook zo doen, USDT is iets zekerder dan de Hi koers dus van Hi -> USDT maken en dat staken bij Hi vanwege bonus als gold en dat je USDT 7, 30 en 90 dagen kan staken i.p.v alleen 180/360 met Hi momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Als je tijd hebt zou ik het vandaag aanvragen, de oude voorwaarden gelden nog maar de vraag is voor hoe lang. Ook met 'black' ben je dan grandfathered voor eventuele upgrades.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwJmZv0c2tb8mn5pQlKG4JuU4VI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZIj5tESgc6O1cG6K9FAsWHM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
lubbertkramer schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:32:
[...]

Ik ga het ook zo doen, USDT is iets zekerder dan de Hi koers dus van Hi -> USDT maken en dat staken bij Hi vanwege bonus als gold en dat je USDT 7, 30 en 90 dagen kan staken i.p.v alleen 180/360 met Hi momenteel
Ok, ik had zijn post verkeerd begrepen. Ik dacht hij ging weer Hi kopen 🤦🏻‍♀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
Domino schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:01:
[...]

Metamask is een software wallet, eentje die heel veel coins/tokens ondersteund. Ik heb zelf een metamask account via mijn ledger, daar stuur ik zowel $hi (bsc) als ook $plu (erc20) heen. Die wallet koppel je dan op de pancake website, en dan kun je allerlei coins/tokens wisselen voor een andere.

Ik had er ook nog nooit iets mee gedaan, gisteren een half uurtje voor gaan zitten en ik was klaar.

Heb je geen zin in gedoe dan maak je een mexc account en stuur je daar je $hi heen
Als ik het goed begrijp gaat dit dus als volgt:

Mijn Metamask verbind ik met Pancakeswap (https://pancakeswap.finance/?) en daarna zet ik de Hi $ die ik op mijn Metamask heb staan om naar USDT. Deze USDT komen dan in mijn Metamask en die kan ik dan weer storten in de Hi-app. Daarna kan ik in de Hi-app deze USDT omzetten naar EUR en zo heb ik van mijn Hi $ uiteindelijk EUR gemaakt.

Klopt dit bovenstaande? En is USDT het handigste om deze werkwijze mee te doen? Zijn er naast de 10 Hi aan transferkosten van de Hi-app naar Metamask (10 Hi) nog andere kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:55:
[...]
Als ik het goed begrijp gaat dit dus als volgt:

Mijn Metamask verbind ik met Pancakeswap (https://pancakeswap.finance/?) en daarna zet ik de Hi $ die ik op mijn Metamask heb staan om naar USDT. Deze USDT komen dan in mijn Metamask en die kan ik dan weer storten in de Hi-app. Daarna kan ik in de Hi-app deze USDT omzetten naar EUR en zo heb ik van mijn Hi $ uiteindelijk EUR gemaakt.

Klopt dit bovenstaande? En is USDT het handigste om deze werkwijze mee te doen? Zijn er naast de 10 Hi aan transferkosten van de Hi-app naar Metamask (10 Hi) nog andere kosten?
Je hebt ook BNB nodig voor de gas fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik heb Hi op mijn MetaMask staan, dit kan ik dus versturen naar de Hi app om te staken en zo dus Black Edition krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Kol Nedra schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:12:
ik heb Hi op mijn MetaMask staan, dit kan ik dus versturen naar de Hi app om te staken en zo dus Black Edition krijgen?
Ja even je hi deposit adress pakken en dan staken voor half jaar of 1 jaar. Je krijgt dan met black 15*10% of 20*10%=22% rente. Je kan dan daily payout vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Spotify cashback van perk werkt bij sommige al. Ik heb HBO net afgesloten maar werkt nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:12:
Klopt, zo heb ik het ook gedaan. Stond er meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:09
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:59:
[...]

Daar ben ik gisteren ook achter gekomen... 🤬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:47:
[...]
Ok, ik had zijn post verkeerd begrepen. Ik dacht hij ging weer Hi kopen 🤦🏻‍♀️
Ik zet het om naar euro met convert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:59:
[...]

Bedankt, hoe kan ik daar het goedkoopste aankomen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:47:
[...]
Bedankt, hoe kan ik daar het goedkoopste aankomen? 8)7
17ct transfer via binance of stuur mij even jou bsc wallet adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlmobile
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08-2024

nlmobile

bit.ly/3vxU4U8

[...]

Inderdaad, zo sta ik er ook in. Kan de facturen overhandigen dus vind het geen probleem dat ze vragen stellen. Verbaasd mij eerder gezegd dat mijn bank nog geen vragen gesteld heeft over de overboekingen naar Plutus en Hi in de afgelopen drie maanden nu een +- 30K overgeboekt naar de debit kaarten.

[...]
De vragen kun je misschien pas verwachten als je geld stort NAAR de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
enermax schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:02:
[...]

17ct transfer via binance of stuur mij even jou bsc wallet adres.
Toch nog een vervolgvraag hierop, mijn kennis in crypto is nog niet zo groot. Een paar dagen geleden heb wilde ik via Binance USDT kopen echter kon ik daar geen EUR storten en volgens mij loop ik zo ook weer tegen dit probleem aan. Hoe kan ik toch op Binance die BNB aanschaffen? Of begrijp ik het niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:19:
[...]
Toch nog een vervolgvraag hierop, mijn kennis in crypto is nog niet zo groot. Een paar dagen geleden heb wilde ik via Binance USDT kopen echter kon ik daar geen EUR storten en volgens mij loop ik zo ook weer tegen dit probleem aan. Hoe kan ik toch op Binance die BNB aanschaffen? Of begrijp ik het niet goed?
Je kan gewoon bnb kopen in de hi app :/

Nee sorry dat kan niet. Maar je kan ook crypto naar binance sturen, hoeft niet met cash?

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 03-01-2023 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:20:
[...]

Je kan gewoon bnb kopen in de hi app :/

Nee sorry dat kan niet. Maar je kan ook crypto naar binance sturen, hoeft niet met cash?
dit idd, mijn manier om te kunnen handelen op Binance is euro storten op mijn Kraken account, hier koop ik bitcoin voor en deze bitcoin stuur ik vervolgens naar Binance om verder mee te handelen (zoals bijv BNB token te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
nlmobile schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:02:
[...]

De vragen kun je misschien pas verwachten als je geld stort NAAR de bank.
Die mogen ze stellen als ik dat doe, zoals ik al zei ben ik verbaasd dat ze nog niets gevraagd hebben over de +- 30K van de afgelopen 2-3 maanden die ik overgemaakt heb naar debit kaarten 😂 maar goed de facturen en aankopen van de nieuwe woning lopen nu ook pas echt. Uiteindelijk is het gewoon een inkomstenbron wat “legaal” is, ook nog geen vragen gehad de afgelopen jaren over andere crypto uitbetalingen of betalingen vanuit cashbackxl, shopbuddies e.d.

Nog niet volledig zeker dat het geld teruggaat, ik ga eerst van Hi -> USDT om verder te staken en vervolg kosten van Billhop te dragen. Inleg in USDT weer veilig op de ledger is ook de investering eruit hebben. Zoals ik eerder zei wil ik daarna mijn Plu op de ledger die gekoppeld is aan Plutus via MetaMask verder aanvullen voor 31-3-23 met de winst uit Hi om daar grandfathered te worden zolang ik het staking level heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
TobiasdePagter schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:19:
[...]
Ik gebruik normaal niet metamask. Maar als je pancakeswap gebruikt ,heb je als het goed is al een hi bedrag. Als je chain op bsc staat dan wil ik je best 40ct BNB overmaken. Dan verkoop je een beetje hi voor meer bnb. En rest van hi stuur je naar hi app. Anders moet je crypto.com gebruiken voor bnb te kopen, of bitvavo enz.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yynkFMxL6Y4Crvi1w7XflOFK_2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cKRaYJqpzyPPqqixmP5h86TN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 03-01-2023 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Of je koopt Usdt met hi.com app, en dan swap je naar bnb in hi app en verstuur je dat naar je decentral wallet. Maar de swap in hi zelf heb ik nog geen ervaring mee.

[ Voor 19% gewijzigd door enermax op 03-01-2023 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
enermax schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:46:
[...]

Ik gebruik normaal niet metamask. Maar als je pancakeswap gebruikt ,heb je als het goed is al een hi bedrag. Als je chain op bsc staat dan wil ik je best 40ct BNB overmaken. Dan verkoop je een beetje hi voor meer bnb. En rest van hi stuur je naar hi app. Anders moet je crypto.com gebruiken voor bnb te kopen, of bitvavo enz.
[Afbeelding]
geen BNB kopen op Bitvavo, deze kun je niet versturen!
cdc kan volgens mij wel maar cdc staat bekend om hoge transactie fees.

BNB kopen op Binance lijkt mij de beste keuze
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Hi.com is een nieuwe partij en brengt daarom een hoog risico met zich mee. Wees terughoudend en zeer voorzichtig. Investeer alleen geld dat je bereid bent te verliezen. Ga geen lange termijn verplichtingen (Bijv. staking) aan.

Referrals / invites aanbieden of er om vragen is niet toegestaan. Wees je er daarnaast van bewust dat sommige gebruikers voordelen kunnen krijgen door jou iets te adviseren (bijv. referral/invite inkomsten).

Er is melding gedaan van oplichting via Telegram groepen. Wees je ervan bewust dat niet iedereen de intentie heeft om je daadwerkelijk te helpen, maar je ook kan proberen op te lichten.

Blijf daarom kritisch en voorzichtig!