Ik kom hier vele parels tegen die ik nog nooit gelezen had!

Ik hoop dat TS het niet bij een top 3 houdt maar gewoon een mooie lijst maakt met al die serie-blogs op volgorde van meeste stemmen oid.
Ook ben ik uitermate nieuwsgierig naar het verhaal van @
b2vjfvj75gjx7 (waarvan de hoogtijdagen voor mijn tijd waren dus ik kende het nog niet, maar ik ben onder de indruk van de cartoons op wetransfer, die overigens vrij onschuldig zijn):
Maar ik werd weggepest door de SlimmeMensen bij Tweakers en ben zelfs gebeld dat ik er mee moest stoppen (de cartoons namen ook Tweakers op de hak).
Ik schreef ook af en toe een blogje. De enige memorabele (voor mezelf dan) was de blog in het begin van de pandemie nadat ik twee keer van GoT was verbannen wegens paniek zaaien in het Covid-topic:
Covid-19: RIVM's Normalcy Bias (1 maart 2020). Maar die is vooral memorabel omdat de bans me bijna 3 jaar later nog steeds dwars zitten, en zo gek was wat ik schreef niet.
offtopic:
Mijn redenering dat het misschien een strategie was van het RIVM om covid maar gecontroleerd te laten gebeuren zou een samenzweringstheorie in een zero-tolerance topic zijn, terwijl twee weken later bleek dat "uitrazen" en "gecontroleerd laten uitrazen" twee van de drie scenario's zijn die het ICCB van het RIVM heeft laten uitwerken. Ook werd ik gebanned wegens nepnieuws omdat ik aangaf dat nu.nl herhaaldelijk onnauwkeurig berichtte en dat (met bronnen) corrigeerde. Voorbeeld: ".3%" (bronbericht) is niet hetzelfde als "3%" (bericht op nu). (Mijn vriendin werkt bij een grote farmaceut en heeft een medaille gekregen voor de hulp bij het bestrijden van de pandemie.)
Overigens vind ik het in
Het afscheid van Tweakblogs een beetje flauw om te lezen dat het zoveel werk kost (
"de tijd en moeite die we in het onderhoud van Tweakblogs stoppen") om het te onderhouden, omdat het er uit ziet als een weg die in geen 15 jaar onderhoud heeft gezien. En dat ziet iedereen, dus het klinkt een beetje (onbedoeld) onnodig misleidend. Zeg dan:
"Tweakblogs waren een leuk extraatje, maar als we het nog langer willen laten bestaan, dan ontkomen we niet aan hoognodig groot onderhoud. Die tijd besteden we liever aan nieuwe initiatieven." Want dan zou ik kunnen zeggen: Moet het per sé
in house gemaakt zijn? Kan het niet met Antville, Ghost, Wordpress, Grav (read only), FlatPress (read only), Serendipity, Typo3 of één van de
vele andere blog-oplossingen voortgezet worden met misschien een leuke éénmalige conversie-uitdaging, maar zonder de hoeveelheid onderhoud die een in-house oplossing vergt?
[
Voor 23% gewijzigd door
Sando op 28-10-2022 01:34
]