offtopic:
Zou xkcd die grap na de Parler en de Twitter Files nog steeds maken?
degenen die huilen dat ze nergens anders terecht kunnen.
offtopic:
Nogal een overdrijving. Hou je de zeespiegelmetingen al extra in de gaten vanwege al het gehuil?

Voor de duidelijkheid: in die zin wordt impliciet Tweakers bedoelt. Er zijn natuurlijk genoeg plekken waar de mening van bepaalde professoren van Stanford, Harvard en Oxford wel welkom is, zoals op Twitter 2.0 waar ik blij van wordt. En waar ze het hebben over zeg de enorme oversterfte. Ik vind het gewoon jammer om te zien dat hier op Tweakers voor de blue pill gekozen wordt. Net zoals ik het jammer vind dat er tegenwoordig in Nederland alleen nog met (omgekeerde) vlaggen tussen verschillende groepen gecommuniceerd lijkt te kunnen worden en er vrijwel nergens nog normale discussie plaats vind.
Iedereen is vrij om een eigen platform op te richten. T.net is niet verplicht om ook maar iemand te faciliteren.
Het is geen verplichting, het huidige beleid is ook een keuze en wellicht worden mensen daar hartstikke blij van. In het enige andere topic in dit forum gaat het over 'vriendelijker' en daar denken ze dat te bereiken door (gechargeerd) een ander groepje de '-1's te laten uitreiken. Maar er is in Nederland vast wel een markt voor een technologisch platform waar je geen '-1' kan krijgen en waar je aangroei hebt van studenten en/of middelbare scholieren die het over zeg hun netlogo werk willen hebben.
Het is gewoon jammer dat de plek waar ooit tientallen IT-discussies waren nu
vandaag 0 posts heeft. Als er gepost wordt, dan staan er 7 specifieke moderators klaar om de post eventueel snel te sluiten. De 0 posts komt omdat mensen zoals ik afschrikken of wegsturen heel erg veel makkelijker is dan nieuwe aanwas creëren of god verhoede accepteren dat er pluriformiteit aan standpunten is. Kijk bijvoorbeeld voor de grap eens hoe vriendelijk
deze nieuwe aanwas wordt begroet, iemand met een totaal ander standpunt dan ik. Voor de toekomst is al besloten dat zelfs met een barterdeal dat standpunt niet meer welkom is.
offtopic:
En zie dit ook maar als de feedback van iemand die na 1 jaar nog even terugkomt op de nieuwjaarsborrel en dat komt dan alleen maar door een herinneringsmail. Goede jaarwisseling!