Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MarcoTM overleden

Pagina: 1
Acties:
  • 9.307 views

• deathgrunt
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Het is oud nieuws, maar ik ontdekte het vandaag pas.

Marco TM is overleden.

Ik heb hem in de jaren '90 leren kennen op de kunstacademie in Enschede, waar hij Media Kunst studeerde en ik Grafische Vormgeving - uiteindelijk zijn we beiden vooral verder gegaan in de "Nieuwe Media", oftewel het internet...

Hij was slechts 50 jaar oud, en het is vreemd dat iemand die ik zoveel jaren van dichtbij heb gekend, maar nooit echt heb gekend, er niet meer is.

Admin-toevoeging: Aangezien er TR's gemaakt worden met de vraag waarom dit relevant is voor Tweakers: MarcoTM had hier ook een account.

[Voor 15% gewijzigd door NMe op 25-10-2018 01:10]

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-06 19:56

3DDude

I void warranty's

Hij was een apart figuur. Veel te dik ook natuurlijk.

Voor degene die hem zullen missen, in ieder geval gecondoleerd.

Is er bekend wat de doodsoorzaak is?

Interessante documentaire uit 2015 van het programma Zembla (35 minuten) YouTube: Zembla De Farma Methode

• deathgrunt
  • Niet online
3DDude schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:49:
Hij was een apart figuur. Veel te dik ook natuurlijk.

Voor degene die hem zullen missen, in ieder geval gecondoleerd.

Is er bekend wat de doodsoorzaak is?
Door zijn overgewicht had hij een scootmobiel, en daar is hij meerdere keren vanaf gevallen.

Eén van die kleine ongelukken werd hem te veel, een wond aan zijn been - met alle ontstekingen ten gevolg - was fataal.

Zijn laatste filmpje, in het ziekenhuis - ten gevolge van het ongeluk, heeft hij vlak voor zijn dood nog op Facebook gepost.

https://www.facebook.com/...videos/10216827925592923/

Redelijk in de war, niet meer helder, maar toch nog iets met internet doen...

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-06 19:56

3DDude

I void warranty's

Jammer dat die overleden is, maar misschien is het ook maar beter zo?
ik heb even door dat filmpje gescrold, maar ik denk dat het beter is dat die heen gegaan is.
Wel naar dat je van een wond aan je been dan de pijp uit gaat..

Interessante documentaire uit 2015 van het programma Zembla (35 minuten) YouTube: Zembla De Farma Methode

• deathgrunt
  • Niet online
Persoonlijke gegevens mag je enkel met toestemming van de betrokkenen op Tweakers plaatsen. Vandaar dat ik de foto van de rouwkaart heb verwijderd.

[Voor 87% gewijzigd door Ardana op 25-10-2018 18:41]

• deathgrunt
  • Niet online
Uit respect voor Marco wil ik mijn OP niet "vervuilen" met een edit.

Daarom deze toevoeging - Marco TM a.k.a. "Verleemen" had inderdaad een account op Tweakers.net en een eigen blog - MarcoTM

Vandaar dat ik het hier meld, Marco was, hoe dan ook, een bekend persoon op Tweakers.

En ondanks alle controverse had hij zeker lezenswaardige posts - MarcoTM: 1 bit music (beeper)

Love it, hate it - he's dead.

[Voor 19% gewijzigd door deathgrunt op 25-10-2018 02:06]

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08:46
Ik heb het overlijden van Marco gemist, bedankt voor dit topic. Hij had er zo nu en dan best een leuke blog bijzitten. Spijtig dat hij niet oud heeft mogen worden. Hopelijk is er ook een goed onderkomen voor de hond gevonden inmiddels.

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Als ik het goed lees is zijn moeder nu al twee zoons en haar man verloren. Wat ontzettend naar.

• Siask
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:15
Ach, wat jammer. Een echte paradijsvogel die mensen (en in ieder geval mij) aan het denken zette.

Jammer genoeg vaak onbegrepen en daarom bespot. Alhoewel ik nooit gereageerd heb op zijn blogs hier op Tweakers, heb ik er toch vaak van genoten. Met name over de verhalen over 'het begin' en de vorming van zijn autobiografie staan mij bij.

Ik hoop dat dat een steun is voor zijn familie en vrienden.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 08:32

LankHoar

Professionele amateur

deathgrunt schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 01:59:
En ondanks alle controverse had hij zeker lezenswaardige posts - MarcoTM: 1 bit music (beeper)
Pareltje was die blogpost. Met veel interesse gelezen hoe hij zo enthousiast kon schrijven over 1 bit muziek.

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• Freee!!
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 07:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Moge hij in vrede rusten.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• GB2
  • Laatst online: 20-06 00:15
Vaak met glimlach zijn blogs gelezen ooit per toeval op een blog van hem beland.

Ken hem verder niet maar dit is toch een beetje falende maatschappij als ik lees, 50 jaar pas, veel te jong.

RIP....

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ik had ook een haat/liefde verhouding met zijn schrijfsels en gedachten.
Soms kwam hij iets te uitgesproken naar buiten, maar inhoudelijk had hij altijd toch wel ergens een goed punt.

Waar ik eerst van gedachte was met een echte troll te maken te hebben, bleek ik zo gigantisch verkeerd gezeten te hebben ...
De man was intelligenter dan menigeen hem gaf !

Hij zal gemist worden !

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Mens

GB2 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:04:
Vaak met glimlach zijn blogs gelezen ooit per toeval op een blog van hem beland.

Ken hem verder niet maar dit is toch een beetje falende maatschappij als ik lees, 50 jaar pas, veel te jong.

RIP....
Hoezo falende maatschappij? Iemand die zichzelf zo slecht verzorgd dat hij er aan overlijdt, daarvan kun je niet de maatschappij de schuld geven. Nu ben ik er uiteraard niet bij geweest, en als jij er wel bij bent geweest, hoor ik het graag, want dan heb je wellicht goede redenen om de maatschappij de schuld te geven? Zo niet, dan zijn beide stellingen op ongefundeerde aannames gebaseerd.

Note to self: being good is often more important than being right.

• GB2
  • Laatst online: 20-06 00:15
Ik weet niet waarom je direct zo fel hier bovenop duikt, -ik kende de beste man niet- maar ik vind (dat is mijn mening en heeft niets te maken met dat dit fundering nodig heeft) dat wij als maatschappij falen dat dit soort dingen gebeuren, uiteraard kan je iemand met de beste wil van de wereld niet gedwongen opnemen maar het feit dat dit gebeurt en dat iemand zich zo slecht verzorgd heeft vaak een -diepe- reden en zou in een land zoals Nederland niet mogen gebeuren, maar dat vind ik dan.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Ok, dit topic heeft z'n doel bereikt: Informeren. Voordat het nog verder off-topic gaat, gooi ik deze op slot. Moge hij rusten in vrede.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True