• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:10

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

marijn15 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:36:
Ik zit ook erg te twijfelen om hier speciaal een playstation 5 voor aan te schaffen, opzich wel redelijk waarde vast en waarschijnlijk goed door te verkopen na een maand of 3. Alleen wel jammer dat je dan de game niet op disk kunt krijgen en die dan ook niet mee kunt verkopen.
Same here! Ook nog niet de knoop doorgehakt maar ik denk dat ik even wacht tot na de release om nog wat meer reviews te lezen. HIer in dit topic is het vooral hype train en komen "we" superlatieven te kort om GTA6 te hemel in te prijzen maar wil toch wel iets meer informatie hebben.

Daarbij is het een enorme bak geld voor zowel een PS5 en de game. Heb ook een sociaal leven met gezin dus gamen zoals tijdens GTA5 waarbij ik dagen achtereen zat te te spelen en online was zit er ook niet in. Kan best even wachten tot er wat anderen hun PS5 gaan verkopen.

Lastig!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

D. Ninjai schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 07:41:
[...]

Moet het steeds maar meer zijn? Het is nu al indrukwekkend wat ze op de PS5 kunnen toveren qua drukte. Laat het los en ga gewoon lekker spelen.
Dit is natuurlijk een dooddoener want met deze redenatie hadden we nu nog steeds 8 bit graphics gehad omdat dat toen ook voldoende was

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:08
Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:11:
[...]

Dit is natuurlijk een dooddoener want met deze redenatie hadden we nu nog steeds 8 bit graphics gehad omdat dat toen ook voldoende was
Nee hoor, gewoon waarderen wat het team na 13 jaar al heeft gebouwd.

• CloudPrutser
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 04-09 10:17
SacreBleu schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 08:09:
[...]

Het zal er op de PC beter uitzien, sowieso. Maar dat is bij de vorige GTA's ook geweest, en dat heeft in mijn ervaring niet geuit in een 'heel andere' of 'veel betere' ervaring.

Voor mij was het grootste verschil nog altijd dat ik kon spelen met muis en toetsenbord in plaats van een gamepad.
:D :D

Dat kan ik dus echt niet meer! Ik gebruik zelf de controller van mijn PS4 Pro.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CloudPrutser schreef op donderdag 3 september 2026 @ 22:36:
De hardware is inmiddels 6+ jaar oud. Mijn gamecomputer beschikt over een Core i9 en een 5090 videokaart.

Wat is jullie mening?
dat je genoemde 6 jaar niet klopt:
PlayStation 5 Pro model was released on November 7, 2024
:+

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 04-09-2026 09:22 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• CloudPrutser
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 04-09 10:17
YakuzA schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:21:
[...]

dat je genoemde 6 jaar niet klopt:

[...]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-09 17:01

ScreamGT

joejoe

Is er ondertussen nog iets nieuws te melden? Benieuwd of Rockstar eind deze maand weer een soort van trailer deelt.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:03
ScreamGT schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:46:
Is er ondertussen nog iets nieuws te melden? Benieuwd of Rockstar eind deze maand weer een soort van trailer deelt.
Niemand weet dat, het is gewoon afwachten. Ik verwacht eigenlijk voorlopig even niks.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

ScreamGT schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:46:
Een nieuwe trailer verwacht ik niet snel(Extended look was vrij lang), eventueel nog wat screenshots deze maand/ volgende maand.
Aangezien spel pas midden November uit komt, pas ergens eind Oktober of begin November een laatste trailer eventueel.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik verwacht nog wel een release trailer. Als je naar RDR2 en GTA5 kijkt dan zal die 1-2 weken voor de release uitkomen.

Ik zou in de tusseliggende tijd nog wel een soort van developer dairy of deep dive willen zien waarin bepaalde game mechanics worden toegelicht

[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 04-09-2026 10:19 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:06
RobinNL schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:56:
[...]

Niemand weet dat, het is gewoon afwachten. Ik verwacht eigenlijk voorlopig even niks.
Vanuit Rockstar zelf is aangegeven dat de extended look het 'voorgerecht' was en dat we nog een 'hoofd- en nagerecht' kunnen verwachten voor de release.

"Speaking to GamesIndustry.Biz, a presumably hungry Zelnick described the gameplay premiere as "one of the hors d'oeuvres." If you're feeling confused over what that means, exactly, he goes on to say "there's appetizers, main course, and dessert to follow."

https://www.gamesradar.com/games/grand-theft-auto/gta-6s-divisive-netflix-exclusive-gameplay-reveal-is-just-the-start-take-two-boss-promises-theres-appetizers-main-course-and-dessert-to-follow/

• d1psaus
  • Registratie: Februari 2021
  • Niet online
Sparkiezz schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:05:
[...]

Vanuit Rockstar zelf is aangegeven dat de extended look het 'voorgerecht' was en dat we nog een 'hoofd- en nagerecht' kunnen verwachten voor de release.

"Speaking to GamesIndustry.Biz, a presumably hungry Zelnick described the gameplay premiere as "one of the hors d'oeuvres." If you're feeling confused over what that means, exactly, he goes on to say "there's appetizers, main course, and dessert to follow."

https://www.gamesradar.com/games/grand-theft-auto/gta-6s-divisive-netflix-exclusive-gameplay-reveal-is-just-the-start-take-two-boss-promises-theres-appetizers-main-course-and-dessert-to-follow/
Wat ook nog kan impliceren dat het hoofdgerecht GTA6 zelf is en er alleen nog een appetizer wacht.

Dessert kan dan GTAO zijn of uitbreidingen bijvoorbeeld. We’ll see 🤷‍♂️

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 13:07

BioHazard

*\o/*

Ik wil eigenlijk verder zo weinig mogelijk extra zien. Ik bewaar alles liever voor wanneer ik het zelf kan spelen, en zelf alles kan ontdekken.

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Heeft iemand nog de directe download link naar de extended look zodat ik die op mijn 150" SuperOLED crystalclear UltraMaX 20K superView TV kan kijken?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:44:
Heeft iemand nog de directe download link naar de extended look zodat ik die op mijn 150" SuperOLED crystalclear UltraMaX 20K superView TV kan kijken?
https://www.rockstargames.com/VI/media/videos

Van hun eigen website 14.2GB

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:12
Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:44:
Als het niet in je signature staat geloof ik er niks van ;)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21

lord_fh

Môge!

YouTube: GTA 6: 38 New Details - Gore, Enterable Hotels, Interiors & First-Person

Weer interessante nieuwe info! de andere creators die in Juli bij Rockstar waren, kregen andere dingen te zien, dat is nu vertaald uit bijv. het spaans en TGG heeft daar een video van gemaakt, van dingen die hij niet had gezien maar de ander dus wel.

Bizar echt wat deze game allemaal kan straks

[ Voor 6% gewijzigd door lord_fh op 04-09-2026 12:14 ]

PS5 Pro + AOC U32G4U

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 16:06
BioHazard schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:19:
Ik wil eigenlijk verder zo weinig mogelijk extra zien. Ik bewaar alles liever voor wanneer ik het zelf kan spelen, en zelf alles kan ontdekken.
Ik hoef geen spoilers verder. Maar zo een gameplay-trailer waar ze een beetje laten zien wat er dit keer allemaal mogelijk is, lijkt mij wel leuk om te zien. Die vond ik van GTA 5 en RDR2 altijd leuk om te zien.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G9 OLED | Corsair RM850x

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Shadow_Agent schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:08:
[...]

Same here! Ook nog niet de knoop doorgehakt maar ik denk dat ik even wacht tot na de release om nog wat meer reviews te lezen. HIer in dit topic is het vooral hype train en komen "we" superlatieven te kort om GTA6 te hemel in te prijzen maar wil toch wel iets meer informatie hebben.

Daarbij is het een enorme bak geld voor zowel een PS5 en de game. Heb ook een sociaal leven met gezin dus gamen zoals tijdens GTA5 waarbij ik dagen achtereen zat te te spelen en online was zit er ook niet in. Kan best even wachten tot er wat anderen hun PS5 gaan verkopen.

Lastig!
Haha. Ik had 13 jaar geleden hetzelfde: GTA V kwam uit en ik had toen geen console. Heb toen de PS3 gekocht (speciale GTA V launch bundle).
Geen moment spijt van gehad. Verder niet heel veel gegamed met de PS3, maar ik zou het zo weer doen.
Inmiddels wel een PS5 in huis en speel daar bij vlagen op. De meeste titels zijn niet geschikt om in het bijzijn van jonge kinderen te spelen ;)

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:55
Ik heb ook vorig jaar speciaal voor GTA VI een PS5 gehaald. Paar x aangezet voor een spel. Daarna niet meer, begin volgende maand breng ik hem weg voor een schoonmaak beurt zodat die compleet stofvrij is, nieuwe ventilator, & nieuwe koel liquid. Je weet niet hoe de vorige eigenaar ermee is omgegaan. Dan is die binnenkort weer in top conditie :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

JDdeV1992 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 09:04:
[...]

Ieder zijn/haar ding toch? Ik vind het geen moeten maar wel een leuk item om te hebben.
100% eens. Ik heb meer dan 70 paar sneakers 8)7 .

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 21:02
Bij mij is de hype nu na een week ook een beetje gaan liggen. Ik vind het eind van de trailer nog steeds geweldig, met die Salad Years quote, maar voor de rest skip ik vanaf nu de meeste 'info' video's etc. Puur om los van wat ik al weet, zo bleu als ik kan de game te spelen als het straks zo ver is :)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Milan1NL schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:49:
[...]

Eens! Vroeger klaagde wij ook niet over de fps. Ja een andere tijd. Maar nu zijn wij zo verwend dat veel mensen schijnbaar alleen op 60+ fps kunnen spelen 😜
Dit. Vroeger, en ook op de pc, was je blij als je 30fps haalde. Sterker nog, met wat tweaken om de laatste settings naar high te krijgen nam je genoegen met 24 fps, want dan zag het er mooier uit.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 12:54:
[...]
Inmiddels wel een PS5 in huis en speel daar bij vlagen op. De meeste titels zijn niet geschikt om in het bijzijn van jonge kinderen te spelen ;)
Kijken of je op marktplaats een PS5 Pro kan scoren en terwijl je dan toch op marktplaats zit, wellicht kan je je kinderen ook meteen slijten daar. Dat zou ik doen :+ :P

[ Voor 22% gewijzigd door vosss op 05-09-2026 08:48 ]

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:55
Schiet al aardig op! Nog 74 dagen 🤞🏼🎉

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18
vosss schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:37:
[...]

Dit. Vroeger, en ook op de pc, was je blij als je 30fps haalde. Sterker nog, met wat tweaken om de laatste settings naar high te krijgen nam je genoegen met 24 fps, want dan zag het er mooier uit.
Je vergeet daarbij wel een belangrijk verschil met vroeger en nu.

De tv/beeldscherm.

Op een oude CRT tv van 20 jaar terug is 30fps inderdaad perfect.

Op een moderne OLED krijg je te maken met stutters etc. Dus visueel heel anders qua ervaring met 30fps.

Het is er dus zeker niet beter op geworden, moderne TVs zijn gemaakt voor 60fps minimaal imo.

30 kan, maar dan moet je de compromissen ook voor lief nemen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.

Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic
• geen console war; de voordelen op de PS5 Pro zijn nu nog onbekend.
• geen waardediscussie over games of standaard vs ultimate edities. Zie TS.
• digital only discussies horen in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• Geen discussie over waarom een bepaalde FPS beter is.

Countdown Timer