Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:19
Volgens mij is de update nog niet beschikbaar voor LTE modellen. De mijne (PW2 LTE) kan ook nog geen update vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:48
Meestal heb ik de updates op de dag zelf dat deze uitkomen, dit keer ook netjes bij de Pixel Watch 2.

Op de Pixel Watch 1 komt de update ook niet met de 'geforceerde' manier naar voren. Deze manier probeer ik altijd standaard als hij zelf geen nieuwe update aangeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 20:53
Ad de Jong schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:00:
En als je ze bij beide forceert (aantal keren tikken op het horloge tekentje bij systeemupdates)?
Vindt ie dan nog niets?
Dat is de methode die ik meestal probeer en dat werkt eigenlijk altijd zodra er een nieuwe update is.
Pixel Watch 2
Dit werkt goed bij mijn pw2. Wist ik niet, bedankt!
Update wordt nu geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Update is nu ook eindelijk beschikbaar voor mijn PW2 LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:25
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
inTIMidate schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:38:
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE
Thanks, heb er ook nog het eerste model met LTE. Is het inmiddels al mogelijk om het LTE gedeelte werkend te krijgen bij KPN of blijft dat voorbehouden voor de latere modellen dat iemand weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
De uitrol van de Pixel Watches update April 2025 is gestart. Zie ook,:

https://9to5google.com/20...-watch-april-2025-update/

Update: Mijn Pixel Watch 2 is nu de update aan het binnenhalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Makie op 09-04-2025 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makie
Op dit moment rolt Google een nieuwe april 2025 update voor de Pixel Watch, Watch 2 en Watch 3 uit.

Mijn Pixel Watch 2 had de eerdere april update al ontvangen en is nu de nieuwe april update aan het downloaden.

Zie ook:

https://9to5google.com/20...-watch-april-2025-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:33
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
volledig uit, dan nog 2% verlies smorgens. Is dat normaal ?
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
Zal maar terug naar mijn Samsung gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

andremichel schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:25:
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
volledig uit, dan nog 2% verlies smorgens. Is dat normaal ?
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
Zal maar terug naar mijn Samsung gaan.
In de regel haal ik, met enige moeite, twee dagen gebruik. Dag 1 08:00 om de pols, dag 2 18:00 meestal wel leeg.

Batterij gebruik was met name in het begin vrij fors, met recente updates is dat beter geworden.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:33
Omdat ik het klokje mooi vind wil ik verder zoeken naar een aanvaardbaar batterij verbruik.
Heefd iemand zijn Watch 2 al geroot. Verbruikt hij dan minder batterij en werkt alles?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:06

crashtestdummy

Ajoeto member

Er rolt weer een Pixel Watch update binnen:
https://9to5google.com/20...l-watch-june-2025-update/

Behalve bugfixes weinig nieuws onder de zon.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Mijn watch (PW2) zit al een tijdje vast op de update van 5 maart 2025, ik krijg hem er ook niet overheen - ook niet als ik de update probeer te forceren met de bekende "tap the icon" truc.

Iemand hier ook last van?

*edit*

Blijkt dat de datum alleen refereert naar de beveiligingspatch, die schijnbaar nog op Maart staat. Build nummer is BP1A.250305.019.W8 - wat schijnbaar past bij de April update.

De update van Juni krijg ik dus nog niet binnen, dat zou BW1A.250605.004 moeten zijn - en wel een beveiligingsspatch met zich mee moeten brengen.

Lekker duidelijk allemaal.

*edit 2*

Juni update toch binnen nu

[ Voor 53% gewijzigd door Steef op 24-06-2025 22:55 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makie
Google Pixel watches Pixel drop juli 2025:

Gemini on Pixel Watch: Get the help you need right on your wrist, with our advanced AI models powered by WearOS.

Zie ook:

YouTube: Your Pixel Watch, Now With Gemini | July '25 Pixel Drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Ik heb mijn Pixel Watch 2 LTE bijna 1,5 jaar geleden gekocht, samen met een Pixel 8. Had toen een zakelijk Odido abonnement incl. multisim voor de watch. Had daar wel tijdelijk een Vodafone DE esim voor nodig om de esim te activeren op de watch, maar dat werkte daarna perfect.

SInds kort heb ik dat zakelijk abonnement niet meer, maar prive een Simpel abonnement op de Pixel 8. Dus de Watch is nu weer gewoon een bluetooth/wifi ding geworden. Simpel heeft wel esim, maar ondersteund geen multisim dus zoals het bij Odido werkt gaat niet meer.

Echter, met sporten vind ik het onhandig om mijn telefoon mee te moeten nemen. Ik wil muziek kunnen streamen, en in noodgevallen iemand kunnen bereiken. Ik hoef niet bereikbaar te zijn op mijn normale nummer, liever niet zelfs dan wordt ik ook niet gestoord.

Dus... nou dacht ik... ik heb die Vodafone DE esim nog en als ik die activeer kan ik nog steeds een willekeurige esim activeren op mijn Pixel Watch 2. Heeft iemand het wel eens geprobeerd met een esim van Simpel (of Simyo, of andere budget provider)? Werkt dat? En naast dat het dan natuurlijk een ander nummer is, wat voor beperkingen heb je dan?

Natuurlijk kan ik het zelf proberen, maar om nou minimaal een jaar een abonnement te nemen alleen om er achter te komen dat het niet (goed) werkt is ook zo weer wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Even mezelf (deels) beantwoorden: Simyo gaat sowieso niet werken. Daar moet je een esim met een app activeren, dat gaat natuurlijk niet op de PIxel Watch.

Aangezien ik geen andere budget providers kan vinden die een esim met QR code aanbieden, heb ik mijn eigen esim van Simpel opnieuw aangevraagd. Uiteraard moest ik daarvoor wel weer mijn oude Vodafone DE esim even aanzetten. Maar vervolgens kon ik eenvoudig deze QR code scannen op mijn Pixel 8 en werdt deze geactiveerd op mijn PIxel Watch 2. Bij een korte test lijkt alles goed te werken. Ik heb mijn telefoon voor de zekerheid uitgezet en ik kon gewoon data gebruiken (o.a. Spotify).

Een SMS kwam niet aan (ik las later dat je daarvoor een aparte SMS app moet installeren op de watch), en bellen heb ik niet geprobeerd. Ik had sowieso geen ander toestel waarmee ik kon bellen / gebeld kon worden.

Binnenkort maar eens een jaarabo Simpel erbij nemen. Ben ik echt de enige die dit geprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:36
Ik ben gewoon voor de wi-fi only variant gegaan, gok dat de meeste mensen die hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-09 12:47
Overspark schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:45:
Ik ben gewoon voor de wi-fi only variant gegaan, gok dat de meeste mensen die hebben.
Ja die heb ik ook, want vrijwel iedereen neemt ook de telefoon mee in de broekzak, ik vind het nog steeds erg handig, ff snel kijken wat die melding is😂😂. En ik heb er nog steeds erg veel plezier mee.

• Flowiee
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 08:11
Goedemiddag iedereen,
Ik ben geinteresseerd in de Pixel Watch 4 en vroeg me af waar je deze makkelijk kan passen, aangezien de verschillende maten en kleuren van de kast.
Als ik het goed kan herinneren bij mijn lokale MM in Dordrecht hebben ze veel Samsung en Apple, maar google blijft een beetje achter.
Wie weet hebben jullie tips

• Makie
Goedemiddag Flowiee,
Je zou bij Belsimpel kunnen checken zij hebben een aantal fysieke winkels of bij winkels van Coolblue.

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:36

Ves

A gadget addicted Bounty

Flowiee schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:45:
Goedemiddag iedereen,
Ik ben geinteresseerd in de Pixel Watch 4 en vroeg me af waar je deze makkelijk kan passen, aangezien de verschillende maten en kleuren van de kast.
Als ik het goed kan herinneren bij mijn lokale MM in Dordrecht hebben ze veel Samsung en Apple, maar google blijft een beetje achter.
Wie weet hebben jullie tips
Als het goed is zijn deze nog niet beschikbaar. Dat zal in oktober zijn samen met de release van de Fold.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Flowiee
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 08:11
Ves schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:59:
[...]

Als het goed is zijn deze nog niet beschikbaar. Dat zal in oktober zijn samen met de release van de Fold.
Dat weet ik, maar vroeg me meer af waar deze op dat moment dat in de schappen liggen zodat je ze ook ecth kan passen en kijken welke kleur je mooier vind.

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:36

Ves

A gadget addicted Bounty

De MM in Amsterdam heeft Pixel Watches op display. Verwacht dat dit met de 4 ook zo zal zijn. Wellicht dat MM Rotterdam het wel heeft.

En Belsimpel zoals Makie schrijft.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste