Volgens mij is de update nog niet beschikbaar voor LTE modellen. De mijne (PW2 LTE) kan ook nog geen update vinden.
Meestal heb ik de updates op de dag zelf dat deze uitkomen, dit keer ook netjes bij de Pixel Watch 2.
Op de Pixel Watch 1 komt de update ook niet met de 'geforceerde' manier naar voren. Deze manier probeer ik altijd standaard als hij zelf geen nieuwe update aangeeft.
Op de Pixel Watch 1 komt de update ook niet met de 'geforceerde' manier naar voren. Deze manier probeer ik altijd standaard als hij zelf geen nieuwe update aangeeft.
Dit werkt goed bij mijn pw2. Wist ik niet, bedankt!Ad de Jong schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:00:
En als je ze bij beide forceert (aantal keren tikken op het horloge tekentje bij systeemupdates)?
Vindt ie dan nog niets?
Dat is de methode die ik meestal probeer en dat werkt eigenlijk altijd zodra er een nieuwe update is.
Pixel Watch 2
Update wordt nu geïnstalleerd
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE
Thanks, heb er ook nog het eerste model met LTE. Is het inmiddels al mogelijk om het LTE gedeelte werkend te krijgen bij KPN of blijft dat voorbehouden voor de latere modellen dat iemand weet?inTIMidate schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:38:
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE
De uitrol van de Pixel Watches update April 2025 is gestart. Zie ook,:
https://9to5google.com/20...-watch-april-2025-update/
Update: Mijn Pixel Watch 2 is nu de update aan het binnenhalen.
Update: Mijn Pixel Watch 2 is nu de update aan het binnenhalen.
[ Voor 19% gewijzigd door Makie op 09-04-2025 19:51 ]
Op dit moment rolt Google een nieuwe april 2025 update voor de Pixel Watch, Watch 2 en Watch 3 uit.
Mijn Pixel Watch 2 had de eerdere april update al ontvangen en is nu de nieuwe april update aan het downloaden.
Zie ook:
Mijn Pixel Watch 2 had de eerdere april update al ontvangen en is nu de nieuwe april update aan het downloaden.
Zie ook:
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
volledig uit, dan nog 2% verlies smorgens. Is dat normaal ?
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
Zal maar terug naar mijn Samsung gaan.
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
In de regel haal ik, met enige moeite, twee dagen gebruik. Dag 1 08:00 om de pols, dag 2 18:00 meestal wel leeg.andremichel schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:25:
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
Batterij gebruik was met name in het begin vrij fors, met recente updates is dat beter geworden.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Omdat ik het klokje mooi vind wil ik verder zoeken naar een aanvaardbaar batterij verbruik.
Heefd iemand zijn Watch 2 al geroot. Verbruikt hij dan minder batterij en werkt alles?
Heefd iemand zijn Watch 2 al geroot. Verbruikt hij dan minder batterij en werkt alles?
Er rolt weer een Pixel Watch update binnen:
https://9to5google.com/20...l-watch-june-2025-update/
Behalve bugfixes weinig nieuws onder de zon.
https://9to5google.com/20...l-watch-june-2025-update/
Behalve bugfixes weinig nieuws onder de zon.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Mijn watch (PW2) zit al een tijdje vast op de update van 5 maart 2025, ik krijg hem er ook niet overheen - ook niet als ik de update probeer te forceren met de bekende "tap the icon" truc.
Iemand hier ook last van?
*edit*
Blijkt dat de datum alleen refereert naar de beveiligingspatch, die schijnbaar nog op Maart staat. Build nummer is BP1A.250305.019.W8 - wat schijnbaar past bij de April update.
De update van Juni krijg ik dus nog niet binnen, dat zou BW1A.250605.004 moeten zijn - en wel een beveiligingsspatch met zich mee moeten brengen.
Lekker duidelijk allemaal.
*edit 2*
Juni update toch binnen nu
Iemand hier ook last van?
*edit*
Blijkt dat de datum alleen refereert naar de beveiligingspatch, die schijnbaar nog op Maart staat. Build nummer is BP1A.250305.019.W8 - wat schijnbaar past bij de April update.
De update van Juni krijg ik dus nog niet binnen, dat zou BW1A.250605.004 moeten zijn - en wel een beveiligingsspatch met zich mee moeten brengen.
Lekker duidelijk allemaal.
*edit 2*
Juni update toch binnen nu
[ Voor 53% gewijzigd door Steef op 24-06-2025 22:55 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Google Pixel watches Pixel drop juli 2025:
Gemini on Pixel Watch: Get the help you need right on your wrist, with our advanced AI models powered by WearOS.
Zie ook:
YouTube: Your Pixel Watch, Now With Gemini | July '25 Pixel Drop
Gemini on Pixel Watch: Get the help you need right on your wrist, with our advanced AI models powered by WearOS.
Zie ook:
YouTube: Your Pixel Watch, Now With Gemini | July '25 Pixel Drop
Ik heb mijn Pixel Watch 2 LTE bijna 1,5 jaar geleden gekocht, samen met een Pixel 8. Had toen een zakelijk Odido abonnement incl. multisim voor de watch. Had daar wel tijdelijk een Vodafone DE esim voor nodig om de esim te activeren op de watch, maar dat werkte daarna perfect.
SInds kort heb ik dat zakelijk abonnement niet meer, maar prive een Simpel abonnement op de Pixel 8. Dus de Watch is nu weer gewoon een bluetooth/wifi ding geworden. Simpel heeft wel esim, maar ondersteund geen multisim dus zoals het bij Odido werkt gaat niet meer.
Echter, met sporten vind ik het onhandig om mijn telefoon mee te moeten nemen. Ik wil muziek kunnen streamen, en in noodgevallen iemand kunnen bereiken. Ik hoef niet bereikbaar te zijn op mijn normale nummer, liever niet zelfs dan wordt ik ook niet gestoord.
Dus... nou dacht ik... ik heb die Vodafone DE esim nog en als ik die activeer kan ik nog steeds een willekeurige esim activeren op mijn Pixel Watch 2. Heeft iemand het wel eens geprobeerd met een esim van Simpel (of Simyo, of andere budget provider)? Werkt dat? En naast dat het dan natuurlijk een ander nummer is, wat voor beperkingen heb je dan?
Natuurlijk kan ik het zelf proberen, maar om nou minimaal een jaar een abonnement te nemen alleen om er achter te komen dat het niet (goed) werkt is ook zo weer wat...
SInds kort heb ik dat zakelijk abonnement niet meer, maar prive een Simpel abonnement op de Pixel 8. Dus de Watch is nu weer gewoon een bluetooth/wifi ding geworden. Simpel heeft wel esim, maar ondersteund geen multisim dus zoals het bij Odido werkt gaat niet meer.
Echter, met sporten vind ik het onhandig om mijn telefoon mee te moeten nemen. Ik wil muziek kunnen streamen, en in noodgevallen iemand kunnen bereiken. Ik hoef niet bereikbaar te zijn op mijn normale nummer, liever niet zelfs dan wordt ik ook niet gestoord.
Dus... nou dacht ik... ik heb die Vodafone DE esim nog en als ik die activeer kan ik nog steeds een willekeurige esim activeren op mijn Pixel Watch 2. Heeft iemand het wel eens geprobeerd met een esim van Simpel (of Simyo, of andere budget provider)? Werkt dat? En naast dat het dan natuurlijk een ander nummer is, wat voor beperkingen heb je dan?
Natuurlijk kan ik het zelf proberen, maar om nou minimaal een jaar een abonnement te nemen alleen om er achter te komen dat het niet (goed) werkt is ook zo weer wat...
Even mezelf (deels) beantwoorden: Simyo gaat sowieso niet werken. Daar moet je een esim met een app activeren, dat gaat natuurlijk niet op de PIxel Watch.
Aangezien ik geen andere budget providers kan vinden die een esim met QR code aanbieden, heb ik mijn eigen esim van Simpel opnieuw aangevraagd. Uiteraard moest ik daarvoor wel weer mijn oude Vodafone DE esim even aanzetten. Maar vervolgens kon ik eenvoudig deze QR code scannen op mijn Pixel 8 en werdt deze geactiveerd op mijn PIxel Watch 2. Bij een korte test lijkt alles goed te werken. Ik heb mijn telefoon voor de zekerheid uitgezet en ik kon gewoon data gebruiken (o.a. Spotify).
Een SMS kwam niet aan (ik las later dat je daarvoor een aparte SMS app moet installeren op de watch), en bellen heb ik niet geprobeerd. Ik had sowieso geen ander toestel waarmee ik kon bellen / gebeld kon worden.
Binnenkort maar eens een jaarabo Simpel erbij nemen. Ben ik echt de enige die dit geprobeerd heeft?
Aangezien ik geen andere budget providers kan vinden die een esim met QR code aanbieden, heb ik mijn eigen esim van Simpel opnieuw aangevraagd. Uiteraard moest ik daarvoor wel weer mijn oude Vodafone DE esim even aanzetten. Maar vervolgens kon ik eenvoudig deze QR code scannen op mijn Pixel 8 en werdt deze geactiveerd op mijn PIxel Watch 2. Bij een korte test lijkt alles goed te werken. Ik heb mijn telefoon voor de zekerheid uitgezet en ik kon gewoon data gebruiken (o.a. Spotify).
Een SMS kwam niet aan (ik las later dat je daarvoor een aparte SMS app moet installeren op de watch), en bellen heb ik niet geprobeerd. Ik had sowieso geen ander toestel waarmee ik kon bellen / gebeld kon worden.
Binnenkort maar eens een jaarabo Simpel erbij nemen. Ben ik echt de enige die dit geprobeerd heeft?
Ik ben gewoon voor de wi-fi only variant gegaan, gok dat de meeste mensen die hebben.
Ja die heb ik ook, want vrijwel iedereen neemt ook de telefoon mee in de broekzak, ik vind het nog steeds erg handig, ff snel kijken wat die melding is😂😂. En ik heb er nog steeds erg veel plezier mee.Overspark schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:45:
Ik ben gewoon voor de wi-fi only variant gegaan, gok dat de meeste mensen die hebben.
Goedemiddag iedereen,
Ik ben geinteresseerd in de Pixel Watch 4 en vroeg me af waar je deze makkelijk kan passen, aangezien de verschillende maten en kleuren van de kast.
Als ik het goed kan herinneren bij mijn lokale MM in Dordrecht hebben ze veel Samsung en Apple, maar google blijft een beetje achter.
Wie weet hebben jullie tips
Ik ben geinteresseerd in de Pixel Watch 4 en vroeg me af waar je deze makkelijk kan passen, aangezien de verschillende maten en kleuren van de kast.
Als ik het goed kan herinneren bij mijn lokale MM in Dordrecht hebben ze veel Samsung en Apple, maar google blijft een beetje achter.
Goedemiddag Flowiee,
Je zou bij Belsimpel kunnen checken zij hebben een aantal fysieke winkels of bij winkels van Coolblue.
Je zou bij Belsimpel kunnen checken zij hebben een aantal fysieke winkels of bij winkels van Coolblue.
Als het goed is zijn deze nog niet beschikbaar. Dat zal in oktober zijn samen met de release van de Fold.Flowiee schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:45:
Goedemiddag iedereen,
Dat weet ik, maar vroeg me meer af waar deze op dat moment dat in de schappen liggen zodat je ze ook ecth kan passen en kijken welke kleur je mooier vind.Ves schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 16:59:
[...]
Als het goed is zijn deze nog niet beschikbaar. Dat zal in oktober zijn samen met de release van de Fold.
De MM in Amsterdam heeft Pixel Watches op display. Verwacht dat dit met de 4 ook zo zal zijn. Wellicht dat MM Rotterdam het wel heeft.
En Belsimpel zoals Makie schrijft.
En Belsimpel zoals Makie schrijft.
Ik heb nu een galaxy watch 8 classic, samen met de fold 7… (ben overgestapt van Apple ecosysteem naar Android)…
Ik heb de pixel 4 gezien bij de mediamarkt en ik ben aangenaam verrast…. (En mooie inruil op de Apple Watch Ultra 1 via Google, helpt mee ;-)
Persoonlijk vind ik hem erg mooi… alleen reviews kan ik maar weinig vinden… ook qua kleuren mager op internet.. de moonstone / grijs kleur lijkt mij erg mooi (Mm heeft alleen de zwarte liggen) .. maar hoe ziet dat eruit met andere kleur bandjes.. (of veilig voor zwarte gaan)
Apple/ Samsung hebben op site dat je kan zien hoe het staat.. is er ook zoiets voor de pixel? Is er überhaupt een winkel waar de bandjes liggen? De elastieke bandjes hebben 6 maten ofzo… zoals gezegd kom ik van Apple af.. dat ligt serieus overal, dus dit valt even wat tegen ;-)
Ik heb de pixel 4 gezien bij de mediamarkt en ik ben aangenaam verrast…. (En mooie inruil op de Apple Watch Ultra 1 via Google, helpt mee ;-)
Persoonlijk vind ik hem erg mooi… alleen reviews kan ik maar weinig vinden… ook qua kleuren mager op internet.. de moonstone / grijs kleur lijkt mij erg mooi (Mm heeft alleen de zwarte liggen) .. maar hoe ziet dat eruit met andere kleur bandjes.. (of veilig voor zwarte gaan)
Apple/ Samsung hebben op site dat je kan zien hoe het staat.. is er ook zoiets voor de pixel? Is er überhaupt een winkel waar de bandjes liggen? De elastieke bandjes hebben 6 maten ofzo… zoals gezegd kom ik van Apple af.. dat ligt serieus overal, dus dit valt even wat tegen ;-)
GM,superericje schreef op zondag 21 september 2025 @ 00:15:
Ik heb nu een galaxy watch 8 classic, samen met de fold 7… (ben overgestapt van Apple ecosysteem naar Android)…
De Pixelwatch 4 word pas op 9 oktober gereleased, dus ik denk dat je nu nog geen reviews kan verwachten van consumenten , misschien wel van Tech reviewers
In mijn geval is de stap van een PW 2 naar PW4 45 mm een verandeming, vooral het scherm
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ja klopt, maar had wel iets verwacht.. meer dan uitgebreide 1st looks zijn er weinig… maar ok..blueman85 schreef op zondag 21 september 2025 @ 07:14:
[...]
GM,
De Pixelwatch 4 word pas op 9 oktober gereleased, dus ik denk dat je nu nog geen reviews kan verwachten van consumenten , misschien wel van Tech reviewers![]()
In mijn geval is de stap van een PW 2 naar PW4 45 mm een verandeming, vooral het scherm
Even geduld helaas…
Zal wel een embargo op zitten vanuit Googlesuperericje schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:52:
[...]
Ja klopt, maar had wel iets verwacht.. meer dan uitgebreide 1st looks zijn er weinig… maar ok..
Even geduld helaas…
Zijn de bandjes niet hetzelfde als die voor de PW3 45mm? Ik ben een groot fan van de Geweven Band van Google zelf. Hun eigen bandjes zijn absurd duur (iets goedkoper via Amazon), maar wel erg goed. En dit specifieke model zit niet vol PFAS zoals bijna alle andere bandjes van vrijwel elke smartwatch maker (ook Apple), wat ik persoonlijk ook wel een fijn idee vind.superericje schreef op zondag 21 september 2025 @ 00:15:maar hoe ziet dat eruit met andere kleur bandjes.. (of veilig voor zwarte gaan)
Ja volgens mij zij de 3 en 4 gelijk, qua bandjesOverspark schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:40:
[...]
Zijn de bandjes niet hetzelfde als die voor de PW3 45mm? Ik ben een groot fan van de Geweven Band van Google zelf. Hun eigen bandjes zijn absurd duur (iets goedkoper via Amazon), maar wel erg goed. En dit specifieke model zit niet vol PFAS zoals bijna alle andere bandjes van vrijwel elke smartwatch maker (ook Apple), wat ik persoonlijk ook wel een fijn idee vind.
Ja wil zelf graag een Milanese, die had ik bij de ultra ook.. al was die iets groter…. Even zoeken naar waar goede bandjes zijn te vinden.. vaak zijn de neppe qua kwaliteit ook onder de maat.. maar sommige ook dik prima… ff zoeken ;-)
Ik heb dit bandje op de Pixel Watch 2 sinds januari, nog steeds erg blij mee: https://amzn.eu/d/bGOVC4BOverspark schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:40:
[...]
Zijn de bandjes niet hetzelfde als die voor de PW3 45mm? Ik ben een groot fan van de Geweven Band van Google zelf. Hun eigen bandjes zijn absurd duur (iets goedkoper via Amazon), maar wel erg goed. En dit specifieke model zit niet vol PFAS zoals bijna alle andere bandjes van vrijwel elke smartwatch maker (ook Apple), wat ik persoonlijk ook wel een fijn idee vind.
En nylon, dus voor zover ik weet ook geen PFAS met deze.
+1 voor exact dit bandje. Ik ga er 3x per week mee hardlopen en hij blijft prima. Ademt een stuk beter dan dat zweterige siliconen-bandje dat je er standaard bij krijgt.Gerjannn schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:09:
[...]
Ik heb dit bandje op de Pixel Watch 2 sinds januari, nog steeds erg blij mee: https://amzn.eu/d/bGOVC4B
Rammelt ook niet bij de aansluiting op de watch. Heb namelijk ook wel eens een ander knock-off bandje gehad die dat wel deed, erg irritant en maakt het geheel ook cheap aanvoelen.
Mooi bandje, helaas alleen 41 mm…. Goed om te weten!Gerjannn schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:09:
[...]
Ik heb dit bandje op de Pixel Watch 2 sinds januari, nog steeds erg blij mee: https://amzn.eu/d/bGOVC4B
Hier is de 45mm versie: https://www.amazon.nl/Sim...e-sportband/dp/B0DLVWGXPGsuperericje schreef op zondag 21 september 2025 @ 23:36:
[...]
Mooi bandje, helaas alleen 41 mm…. Goed om te weten!
Thanks!Gerjannn schreef op maandag 22 september 2025 @ 07:27:
[...]
Hier is de 45mm versie: https://www.amazon.nl/Sim...e-sportband/dp/B0DLVWGXPG
alleen is dat 1 bandje en welke kleur staat er niet bij... ;-)
Iemand hier die de watch heeft gepre-ordered op de Google Store en heeft betaald met creditcard? Zo ja, hebben jullie ook een refund ontvangen?
Ik had hem besteld, maar geannuleerd,,, bel simpel heeft de 4G versie voor de prijs van non 4G…outlandos schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:00:
Iemand hier die de watch heeft gepre-ordered op de Google Store en heeft betaald met creditcard? Zo ja, hebben jullie ook een refund ontvangen?
Had alleen een reservering staan.. zouden pas boeken bij zending..
wat voor refund heb je gekregen?
Oh ze hadden bij mij wel de 500 van mijn kaart afgeschreven, maar die heb ik inmiddels als refund weer terug ontvangen. Vandaar de vraag. Ze zullen dan wel opnieuw 500 in rekening gaan brengen tzt.superericje schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:45:
[...]
Ik had hem besteld, maar geannuleerd,,, bel simpel heeft de 4G versie voor de prijs van non 4G…
Had alleen een reservering staan.. zouden pas boeken bij zending..
wat voor refund heb je gekregen?
Goede tip trouwens over Belsimpel.
Ja vond ik ik ook
Zoals de naam het al zegt onderteunt dit product inderdaad 4G. Je kan hierbij 4G gebruiken doormiddel van een eSIM.
Daarnaast kan het goed kloppen dat je bij ons goedkoper uitkomt. Wij werken namelijk met de Beste Prijsgarantie en proberen altijd de voordeligste te zijn.
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
Dus via google de bestelling geannuleerd (ze hebben wel laagste prijs garantie zeggen ze maar alleen met BOL/ Mediamarkt) en geen zin om uberhaupt te proberen.. Deal van Belsimpel vond ik beter. dus bestelling daar is gedaan
Google Pixel Watch 4 4G 45mm zal goed zijn
Tip….
Google is jarig.. 20% korting op accessoires voor de pixel Watch… net extra lader en Milanees bandje besteld!
Google store
En Nomad gaat komen met een bandje voor de Pixel 45 mm.. voor de Apple Watch aantal van gehad.. prima spul!
Google is jarig.. 20% korting op accessoires voor de pixel Watch… net extra lader en Milanees bandje besteld!
Google store
En Nomad gaat komen met een bandje voor de Pixel 45 mm.. voor de Apple Watch aantal van gehad.. prima spul!
Op Coolblue kan je de pixel watch 4 morgen al in huis hebben als je besteld.
Ikzelf bij Mediamarkt pre-ordered en daar moet ik wachten tot de effectiefe release date.
Mag Coolblue dit zomaar?
Ikzelf bij Mediamarkt pre-ordered en daar moet ik wachten tot de effectiefe release date.
Mag Coolblue dit zomaar?
Hoi Bloobje,
In de Coolblue app staat bij de 2 modellen van de Pixel 4 watch ' Niet op voorraad ' Alleen de Pixel Watch 3 is morgen leverbaar.
In de Coolblue app staat bij de 2 modellen van de Pixel 4 watch ' Niet op voorraad ' Alleen de Pixel Watch 3 is morgen leverbaar.
Neen hoor. Sommige kleuren zijn effectief leverbaar, en stond al zo erop sinds gisteren. Dus had vandaag al geleverd kunnen worden:Makie schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 02:36:
Hoi Bloobje,
https://www.coolblue.nl/p...h-4-goud-groen-41-mm.html
/f/image/bNuxIf9aLou9THc5lY5tN7xR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door bloobje op 06-10-2025 03:46 ]
Pas op.... Belsimpel heeft de website en bestelling aangepast.... naar de NON 4G versie....... al gebeld en ging het uitzoeken.. (werd wel gezegd dat alle pixel 4 watch zonder 4G verkocht werden.. Meteen maar genomend dat dat niet waar is....) ik ben beniewd wat er gaat gebeuren......superericje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 09:21:
[...]
Ja vond ik ik ookIk heb het speciaal nog even via de klantenservice gevraagd...
Zoals de naam het al zegt onderteunt dit product inderdaad 4G. Je kan hierbij 4G gebruiken doormiddel van een eSIM.
Daarnaast kan het goed kloppen dat je bij ons goedkoper uitkomt. Wij werken namelijk met de Beste Prijsgarantie en proberen altijd de voordeligste te zijn.
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
Dus via google de bestelling geannuleerd (ze hebben wel laagste prijs garantie zeggen ze maar alleen met BOL/ Mediamarkt) en geen zin om uberhaupt te proberen.. Deal van Belsimpel vond ik beter. dus bestelling daar is gedaanbevestiging binnen en zegt:
Google Pixel Watch 4 4G 45mm zal goed zijn
Als het de niet 4G versie word geef ik mijn geld liever aan een andere partij... dit is niet netjes
Helemaal gelijk in. Op zich logisch dat het niet voor dezelfde prijs als de andere werd verkocht, maar dit is gewoon misleiding. Je besteld iets en opeens krijg je iets anders binnen zonder dat je hierover wordt ingelicht..superericje schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:59:
[...]
Pas op.... Belsimpel heeft de website en bestelling aangepast.... naar de NON 4G versie....... al gebeld en ging het uitzoeken.. (werd wel gezegd dat alle pixel 4 watch zonder 4G verkocht werden.. Meteen maar genomend dat dat niet waar is....) ik ben beniewd wat er gaat gebeuren......
Als het de niet 4G versie word geef ik mijn geld liever aan een andere partij... dit is niet netjes
Ja vind het niet zo netjes.. Als ze mij nou hadden geinformeerd (en gecompenseerdCenahej schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:23:
[...]
Helemaal gelijk in. Op zich logisch dat het niet voor dezelfde prijs als de andere werd verkocht, maar dit is gewoon misleiding. Je besteld iets en opeens krijg je iets anders binnen zonder dat je hierover wordt ingelicht..
Ik ga nog niks doen.. ik kijk waarmee ze terug komen..(zie sowieso helemaal geen 4G versies meer op hun site ;-))
ben beniewd hoe ze dit netjes gaan oplossen
Update:
/f/image/AQPQEXtXxJuaDMrMLvKFSA9Q.png?f=fotoalbum_large)
IETS gaat er niet goed daar.... De website staat nu dat de normale versie gewoon 4G ondersteunt... Zeiden ze aan de telefoon ook al, dat alle pixels dat hebben.... lijkt me bijzonder....
Sorry.. update 2.. krijg net mail:
In eerder contact hebben wij aangegeven dat we navraag gingen doen of de Google Pixel Watch 4 45mm Zwart (Zwarte Band) die je hebt besteld 4G ondersteund. Wij hebben dit intern nagevraagd en de watch ondersteund wel 4G.
Ik wacht gewoon even af.... Bij mijn weten zijn er 2 modellen... MET en zonder 4G... misschien krijgt BelSimpel alleen de 4G versie, waar het op lijkt na 2 bevestigingen
update 3:
gaat snel.... (ik denk dat iemand hier mee leest) ;-)
mail erachteraan ontvangen:
In de vorige e-mail is aangegeven dat het horloge wel 4G ondersteund. Mijn excuses voor het ongemak, maar dit is een fout. Dit is nu ook aangepast op onze website, maar het product ondersteund, geen 4G.
Alleen de site zegt nog steeds:
Ondersteunt 4G LTE, zodat je ook zonder telefoon verbonden blijft
[ Voor 48% gewijzigd door superericje op 08-10-2025 14:43 ]
Op deze manier zorgen ze er wel sneaky voor dat de meeste orders bij ze geplaatst worden.. enige compensatie is wel fijn maar gaat helaas niet gebeuren denk ik. Hopelijk zijn ze alsnog wel snel met verzenden..superericje schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:18:
[...]
Ja vind het niet zo netjes.. Als ze mij nou hadden geinformeerd (en gecompenseerd) actief.. dan had ik het gesnapt.. Ik heb niet voor niks voordat ik bestelde gevraagd of het klopte wat er stond en dan ineens sneaky mijn order wijzigen... Nee niet netjes.. ook niet gewend van ze (eerder alles prima)...
Ik ga nog niks doen.. ik kijk waarmee ze terug komen..(zie sowieso helemaal geen 4G versies meer op hun site ;-))
ben beniewd hoe ze dit netjes gaan oplossen
Update:
[Afbeelding]
IETS gaat er niet goed daar.... De website staat nu dat de normale versie gewoon 4G ondersteunt... Zeiden ze aan de telefoon ook al, dat alle pixels dat hebben.... lijkt me bijzonder....
Sorry.. update 2.. krijg net mail:
In eerder contact hebben wij aangegeven dat we navraag gingen doen of de Google Pixel Watch 4 45mm Zwart (Zwarte Band) die je hebt besteld 4G ondersteund. Wij hebben dit intern nagevraagd en de watch ondersteund wel 4G.
Ik wacht gewoon even af.... Bij mijn weten zijn er 2 modellen... MET en zonder 4G... misschien krijgt BelSimpel alleen de 4G versie, waar het op lijkt na 2 bevestigingen
update 3:
gaat snel.... (ik denk dat iemand hier mee leest) ;-)
mail erachteraan ontvangen:
In de vorige e-mail is aangegeven dat het horloge wel 4G ondersteund. Mijn excuses voor het ongemak, maar dit is een fout. Dit is nu ook aangepast op onze website, maar het product ondersteund, geen 4G.
Alleen de site zegt nog steeds:
Ondersteunt 4G LTE, zodat je ook zonder telefoon verbonden blijft
Ze moeten gewoon nakomen wat ze verkocht hebben.... Ze kunnen wel sneaky meer verkopen, maar als ik ga retouren kost het ze alleen maar geld... dat vinden ze vast ook niet leuk....Cenahej schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:13:
[...]
Op deze manier zorgen ze er wel sneaky voor dat de meeste orders bij ze geplaatst worden.. enige compensatie is wel fijn maar gaat helaas niet gebeuren denk ik. Hopelijk zijn ze alsnog wel snel met verzenden..
Kijk ik ga echt geen rechtzaak van maken natuurlijk, maar als ze enige klantenservice willen bieden hadden ze EN actief moeten komen EN compensatie moeten bieden...
Media markt heeft hem morgen gewoon liggen....
[ Voor 9% gewijzigd door superericje op 08-10-2025 15:18 ]
Volgens de website wordt het morgen wel bezorgd (45mm beige/zilver). Even afwachten morgen wat er geleverd wordt voordat ik ze ga contacteren hierover. Weet wel bijna zeker dat het het reguliere wifi model issuperericje schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:17:
[...]
Ze moeten gewoon nakomen wat ze verkocht hebben.... Ze kunnen wel sneaky meer verkopen, maar als ik ga retouren kost het ze alleen maar geld... dat vinden ze vast ook niet leuk....
Kijk ik ga echt geen rechtzaak van maken natuurlijk, maar als ze enige klantenservice willen bieden hadden ze EN actief moeten komen EN compensatie moeten bieden...
Media markt heeft hem morgen gewoon liggen....
ja in de order staat:Cenahej schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:17:
[...]
Volgens de website wordt het morgen wel bezorgd (45mm beige/zilver). Even afwachten morgen wat er geleverd wordt voordat ik ze ga contacteren hierover. Weet wel bijna zeker dat het het reguliere wifi model is
Je bestelling is klaar om verzameld te worden
daar staat ook normale versie.... bevestiging de 4G.. ze gaan waarschijnlijk doen alsof hun neus bloed....
Net ook met de klantenservice gebeld. Ik heb aangegeven dat ik als klant zijnde wel een mail had verwacht met de informatie dat de 4G variant toch niet leverbaar is via Belsimpel. Dan had ik als klant zijnde de keuze om toch mijn order te annuleren eventueel. Ik twijfel nog wat ik ga doen, mijn order is al wel verzonden. Wat gaan jullie doen?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ik wacht even af waarmee ze komen... PERSOONLIJK vind ik het niet netjes... Als ze hem zo afsturen zonder enige communcatie/ compensatie, dan stuur ik hem retour... geef ik mijn geld wel aan een andere partij (zal ze verder niks uitmaken, maar ik vind het niet netjes...)... Ik vind fouten maken niet erg en snap het... MAAR feit is dat er (aan mij) bevestigd is dat alles klopt.. Daarom heb ik de bestelling bij Google geannuleerd, om dan nu hier deksel op mijn neus te krijgen, waar ik per ongeluk achter ben gekomen, omdat ze denken meer te verkopen zo...... Nee dank u!!blueman85 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 16:40:
Net ook met de klantenservice gebeld. Ik heb aangegeven dat ik als klant zijnde wel een mail had verwacht met de informatie dat de 4G variant toch niet leverbaar is via Belsimpel. Dan had ik als klant zijnde de keuze om toch mijn order te annuleren eventueel. Ik twijfel nog wat ik ga doen, mijn order is al wel verzonden. Wat gaan jullie doen?
(als ze maar niet moeilijk doen dat ik een normale terug ga sturen en niet de 4G versie, die op de bestelling staat
Belsimpel heeft mijn Pixel Watch 4 (45mm zwart) verstuurd. Zo te zien zonder 4G, terwijl dat eerder met 4G was. Het is niet zo dat ik per se 4G wil hebben, maar wel jammer nu.
Begrijp ik nou goed dat Belsimpel de niet 4g versie opstuurt zonder communicatie?
Moet niet gekker worden...
Helemaal correct… ik kwam er vanmorgen zelf toevallig achter, dat de benaming aangepast was….outlandos schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:18:
Begrijp ik nou goed dat Belsimpel de niet 4g versie opstuurt zonder communicatie?
Mijne is ook verzonden… op de factuur staat 4G versie en in de mail hebben ze het over de normale… zie mijn eerdere berichten hier..
Eigenlijk is het (bewuste) misleiding… ik had het voor de koop nog gevraagd en was bevestigd… ik vind het gewoon niet netjes/ goed dat ze niet de bestelde pixel Watch mensen een mail met excuses of weet ik veel zeggen..OKA schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:16:
Belsimpel heeft mijn Pixel Watch 4 (45mm zwart) verstuurd. Zo te zien zonder 4G, terwijl dat eerder met 4G was. Het is niet zo dat ik per se 4G wil hebben, maar wel jammer nu.
gewoon nee… niet ok.. maar goed kan ook aan mij liggen ;-)
[ Voor 28% gewijzigd door superericje op 08-10-2025 21:16 ]
Terugsturen, je hebt op basis van informatie die zij hebben aangegeven een product gekocht. Die blijkt nu anders. Ze hadden contract moeten opnemen of je bestelling moeten annuleren als er hier een afwijking in zat.OKA schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 19:16:
Dit is echt 'not done'.
Helemaal mee eens, persoonlijk was ik echt wel een beetje pissig geworden om duidelijk te maken dat dit echt niet ok is.Ves schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:36:
[...]
Terugsturen, je hebt op basis van informatie die zij hebben aangegeven een product gekocht. Die blijkt nu anders. Ze hadden contract moeten opnemen of je bestelling moeten annuleren als er hier een afwijking in zat.
Dit is echt 'not done'.
Eerst maar eens afwachten wat er morgen bezorgd wordt, maar vrees dat het de non-4G gaat zijn. In dat geval ga ik wel met Belsimpel contact opnemen.Ves schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 21:36:
[...]
Terugsturen, je hebt op basis van informatie die zij hebben aangegeven een product gekocht. Die blijkt nu anders. Ze hadden contract moeten opnemen of je bestelling moeten annuleren als er hier een afwijking in zat.
Dit is echt 'not done'.
Maar elders kun je voor de prijs die ik betaald heb geen 4G versie krijgen, dus snap het wel, maar begrijp de actie van Belsimpel niet.
Gelukkig ben ik niet de enigste die zo denkt :-)Tuktop schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:13:
[...]
Helemaal mee eens, persoonlijk was ik echt wel een beetje pissig geworden om duidelijk te maken dat dit echt niet ok is.
Als ze nou 1 simpele mail hadden verstuurd….
Ik doe precies hetzelfde.. als het niet de juiste is, gaat hij terug.. koop ik de niet 4G versie wel ergens anders.. hele bijzondere zo.. Hoop wel dat iedereen die er zo een besteld heeft hem massaal terug stuurt… lekker voor ze..OKA schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:19:
[...]
Eerst maar eens afwachten wat er morgen bezorgd wordt, maar vrees dat het de non-4G gaat zijn. In dat geval ga ik wel met Belsimpel contact opnemen.
Maar elders kun je voor de prijs die ik betaald heb geen 4G versie krijgen, dus snap het wel, maar begrijp de actie van Belsimpel niet.
Kan je wel doen, maar wij als consument trekken altijd aan het kortste eind. Uiteindelijk is de PW4 overal dezelfde prijs voor de wifi only variant, hoe je het ook went of keert.... Ik heb liever de watch morgen in handen dan dat ik weer langer moet wachten voor exact hetzelfde horloge voor exact hetzelfde geld....superericje schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:22:
[...]
Ik doe precies hetzelfde.. als het niet de juiste is, gaat hij terug.. koop ik de niet 4G versie wel ergens anders.. hele bijzondere zo.. Hoop wel dat iedereen die er zo een besteld heeft hem massaal terug stuurt… lekker voor ze..
Neuh morgen kan je hem gewoon kopen bij lokale mediamarkt/ bol. Dag later vind ik dan niet erg.blueman85 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:41:
[...]
Kan je wel doen, maar wij als consument trekken altijd aan het kortste eind. Uiteindelijk is de PW4 overal dezelfde prijs voor de wifi only variant, hoe je het ook went of keert.... Ik heb liever de watch morgen in handen dan dat ik weer langer moet wachten voor exact hetzelfde horloge voor exact hetzelfde geld....
Tuurlijk snap ik de prijs. Ik heb het alleen voor de koop gevraagd en kreeg reactie dat het klopte en dat ze altijd de beste prijs kunnen bieden zoals ook voor de 4G versie. Ze liegen dus gewoon en willen hun fout niet toegeven/ negeren. Dat is niet oke vind ik dan. Feit is ze verkopen A en sturen B zonder enige uitleg iets. Alsof ik debiel ben. Dat vind ik niet ok ...
Ik wil de 4g omdat juist dus hij gaat in mijn geval zeker retour.blueman85 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 23:41:
[...]
Kan je wel doen, maar wij als consument trekken altijd aan het kortste eind. Uiteindelijk is de PW4 overal dezelfde prijs voor de wifi only variant, hoe je het ook went of keert.... Ik heb liever de watch morgen in handen dan dat ik weer langer moet wachten voor exact hetzelfde horloge voor exact hetzelfde geld....
De October update staat klaar (WearOS 6) voor PW2 en PW3: https://support.google.co...ch/thread/379145383?hl=en
[ Voor 6% gewijzigd door Tuktop op 09-10-2025 01:51 ]
En iemand de watch al binnen van Belsimpel? Betreft het idd de variant zonder 4g?
Zo ja dan weiger ik vanmiddag gewoon het pakketje aan de deur.
Zo ja dan weiger ik vanmiddag gewoon het pakketje aan de deur.
Ik heb mijn Watch 4 via de Google Store binnen, wat een upgrade is dat scherm vanaf een Watch 2 zeg
Krijg het alleen nog niet voor elkaar om Fitbit te koppelen, die blijft op een leeg scherm staan en de "Instellen starten" knop blijft uitgeschakeld.
Krijg het alleen nog niet voor elkaar om Fitbit te koppelen, die blijft op een leeg scherm staan en de "Instellen starten" knop blijft uitgeschakeld.
Reactie Belsimpel:
"Onlangs heb je een Google Pixel Watch 4 bij ons besteld met ordernummer 32402582669. We zijn erachter gekomen dat de verkeerde naam vermeld stond bij de Watch op het moment dat jij hem besteld hebt; hij stond namelijk op de website als Google Pixel Watch 4 4G, terwijl het bestelde product een Google Pixel Watch 4 is, en dus geen 4G connectiviteit ondersteunt.
We kunnen ons voorstellen dat je hiervan baalt en wij hadden deze fout ook graag willen voorkomen. Omdat je bestelling al onderweg is, willen we graag meedenken over een passende oplossing.
Dit zijn de mogelijkheden die we je graag aanbieden:
Je houdt de Google Pixel Watch 4 Wifi en ontvangt van ons €20,00 korting ter compensatie;
Je retourneert de Google Pixel Watch 4 Wifi. Dan zorgen wij dat we je betaling, na ontvangst van je retour, zo snel mogelijk terugstorten."
"Onlangs heb je een Google Pixel Watch 4 bij ons besteld met ordernummer 32402582669. We zijn erachter gekomen dat de verkeerde naam vermeld stond bij de Watch op het moment dat jij hem besteld hebt; hij stond namelijk op de website als Google Pixel Watch 4 4G, terwijl het bestelde product een Google Pixel Watch 4 is, en dus geen 4G connectiviteit ondersteunt.
We kunnen ons voorstellen dat je hiervan baalt en wij hadden deze fout ook graag willen voorkomen. Omdat je bestelling al onderweg is, willen we graag meedenken over een passende oplossing.
Dit zijn de mogelijkheden die we je graag aanbieden:
Je houdt de Google Pixel Watch 4 Wifi en ontvangt van ons €20,00 korting ter compensatie;
Je retourneert de Google Pixel Watch 4 Wifi. Dan zorgen wij dat we je betaling, na ontvangst van je retour, zo snel mogelijk terugstorten."
Uiteindelijk gelukt door mijn Watch 2 te ontkoppelen van Fitbit, en telefoon en Watch 4 te herstarten.Kiwi schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 12:25:
Voor de mensen die Raise to Talk van Gemini nog niet direct zien: deze komt beschikbaar na de eerste systeemupdate.
Nu ook hetzelfde mailtje van Belsimpel !
Wat ik begrijp: ze hebben zich gewoon vergist in de prijs!
De 45mm non-4G versie kost €449 en de 4G versie €549.
Ze verkopen per ongeluk de 4G versie voor €449 (dus €100 te weinig) en proberen zich nu er onderuit te kletsen.
En ondertussen staat nu nog steeds op hun website voor €449 de 4G 45mm versie!
Screenshot: https://app.screencast.com/md1BSUJkrg9As
Wat ik begrijp: ze hebben zich gewoon vergist in de prijs!
De 45mm non-4G versie kost €449 en de 4G versie €549.
Ze verkopen per ongeluk de 4G versie voor €449 (dus €100 te weinig) en proberen zich nu er onderuit te kletsen.
En ondertussen staat nu nog steeds op hun website voor €449 de 4G 45mm versie!
Screenshot: https://app.screencast.com/md1BSUJkrg9As
[ Voor 35% gewijzigd door erikmolenaar op 09-10-2025 13:50 ]
Ook de mail ontvangen en ik ga voor de 20 euro korting.
45mm vind ik qua afmetingen prima. Ik was bang dat het te groot zou worden, maar dat valt dus reuze mee.
Dit is mijn eerste smartwatch, dus ik moet nog veel dingen ontdekken. Alleen ik snap de Google Wallet niet. Ik zou verwachten dat alle kaarten die ik op mijn Pixel 10 Pro XL heb staan dan ook automatisch op de watch beschikbaar zijn. Ik kan alleen nieuwe kaarten toevoegen.
45mm vind ik qua afmetingen prima. Ik was bang dat het te groot zou worden, maar dat valt dus reuze mee.
Dit is mijn eerste smartwatch, dus ik moet nog veel dingen ontdekken. Alleen ik snap de Google Wallet niet. Ik zou verwachten dat alle kaarten die ik op mijn Pixel 10 Pro XL heb staan dan ook automatisch op de watch beschikbaar zijn. Ik kan alleen nieuwe kaarten toevoegen.
Ik heb helaas geen mail ontvangen, ondanks dat ik gisteren nog telefonisch contact met de klantenservice van Belsimpel heb gehad..... Vreemd
Ik neem morgen wel telefonisch contact met ze op hierover
Ik neem morgen wel telefonisch contact met ze op hierover
Goede review over het sport/fitness gedeelte en GPS in de PW4
Update naar Android 16 voor pw2&3 beschikbaar. https://androidworld.nl/n...zeker-de-moeite-waard-is/
Installeer via systeem update scherm, paar keer tikken op de watch en gaan.
Installeer via systeem update scherm, paar keer tikken op de watch en gaan.
Hebben jullie ook dat als je gebeld wordt en je neemt op via de watch dat het geluid dan niet via de watch loopt maar gewoon via de telefoon?
Met mn Pixel Watch 2 was ik gewend het geluid dan via mn horloge te horen.
Met mn Pixel Watch 2 was ik gewend het geluid dan via mn horloge te horen.
Ik heb dat af en toe op mijn PW2.
Dan wordt het voor een of andere reden doorgezet naar de telefoon.
Heb er geen oplossing voor kunnen vinden.
Dan wordt het voor een of andere reden doorgezet naar de telefoon.
Heb er geen oplossing voor kunnen vinden.