Ik heb even geen directe bronnen om het te ondersteunen, dus zie het volgende als mijn analyse op basis van wat ik de afgelopen tijd heb gelezen.asing schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:00:
[...]
Ik heb geen idee hoe ze dat zouden moeten doen. Ik neem aan dat ze het in overweging nemen. We zijn eerder verrast in deze oorlog.
Het innemen van de Krim is helemaal geen doel op zich. Rusland gebruikt het ter bevoorrading van het zuidelijke front, het controleren van de Zwarte zee en het lanceren van het nodige spul richting Oekraïne. Door de Krim onleefbaar te maken, valt deze logistiek in duigen. Of wordt het op zijn minst een stuk lastiger gemaakt.
Mogelijk zijn die effecten al zichtbaar aan het worden, samen door de campagne dichter bij het front om de logistiek onder vuur te nemen. Die landtong bij Kherson hebben ze al moeten verlaten. Bij Kamianske zijn de Russen momenteel in een terugtrekkende verdediging (waar ze voorheen terreinwinst boekten).
Dat, samen met het vormen van de publieke opinie zijn denk ik belangrijkere doelen dan het innemen van de Krim. Voor op dit moment dan
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
/f/image/zY998NuEHeHZxtIlrrMfAuxa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/06qk0hLx4o9HkIJi7akhBeZh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9VLksyQoBTthGj3SBUuvLwrS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Sutq5IhMJNN2TChDYpTeqdXm.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/De3dkzUY8InoibQyPbUMhEXf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ccjepPfumizhXHQ9PIjFw7bz.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S2e3OYMuxsk38ehkWQAflezA.png?f=user_large)
/f/image/AUUUGVqMcvy3rKH7yyFyVWZE.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/MrorJE8SrE0XmsPXkho4oKL6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IeZMbskzXQqTK3YNSYPGxqYf.png?f=fotoalbum_large)