Ik heb zelf gebeld met het centrale nummer van Essent 0900-1550 en daarna steeds teruggebeld via 073-6861011. Eens om eerst je jaarrekening af te wachten en dan te gaan bellen. Dan heb je iets om over te klagen. Tevens is Essent tegen 25 maart misschien zover dat ze inzien ook over een geheel jaar te moeten salderen. Tegen 25 maart zijn er hopelijk ook weer wat zon uren geweest waardoor je verbruik van januari gecompenseerd kan worden.snameroc schreef op maandag 13 februari 2023 @ 21:25:
[...]
Mag ik vragen met wie je gebeld hebt of welk nummer? Ik heb vandaag een half uur met een mevrouw van essent gebeld van de klanten service. Ze was heel correct maar kon me niet verder helpen dan te herhalen dat het via het prijsplafond betekend zou worden. Verder zei ze dat voor het salderen een splitsing gemaakt zou worden op 1 jan.

Tot slot: als je nu overstapt, moet je toch ook afrekenen? Dan doen ze ook de knip op 31-12-2022, krijg je overschot 2022 uitbetaald aan € 0,055, betaal je je verbruik van 01-01-2023 tot opzegging aan gedeeltelijk plafondtarief en gedeeltelijk aan contract tarief EN krijg ook nog eens een boete erbovenop. Dus maak je keuze.....
[Voor 15% gewijzigd door MajaMestreech op 13-02-2023 22:37]