Bij het aan proberen te zetten van mijn Samsung TV klikt die en 'start niet door', gaat dus niet aan.
Dit klikken had deze al langer en dan ging die wel aan, maar nu niet meer.
Het gaat om de UE46C7700 (UE46C7700WSXXN SQ01).
Ik heb al meer over vergelijkbare problemen gelezen, oa:
[Samsung SyncMaster 206BW] heeft opstart probleem, [Samsung TV] werkt niet meer, kapotte condensators?, Advies gevraagd voor vervangende elco's t.b.v. Samsung TV, Samsung tv klikt en led knippert
Ik heb de TV open gemaakt, maar behalve dat ik niet zeker weet wat nu de elco's zijn, zie ik ook niks vreemds.
Het doormeten zoals in het laatste topic staat heb ik nog niet gedaan. Ik heb een multimeter, maar hoe kan ik daar het beste mee beginnen?
@Brent123 Heb jij wellicht al de oplossing gevonden?
(Ik wist niet of het goed was om op dat topic te reageren, omdat vaker wordt aangegeven beter een eigen topic te beginnen met een eigen probleem.)
Foto:
:strip_exif()/f/image/HIIXX6NtNXd6xBzTdWBjhhUc.jpg?f=fotoalbum_large)
Als er detailfoto's nodig zijn, hoor ik het graag.
Dit klikken had deze al langer en dan ging die wel aan, maar nu niet meer.
Het gaat om de UE46C7700 (UE46C7700WSXXN SQ01).
Ik heb al meer over vergelijkbare problemen gelezen, oa:
[Samsung SyncMaster 206BW] heeft opstart probleem, [Samsung TV] werkt niet meer, kapotte condensators?, Advies gevraagd voor vervangende elco's t.b.v. Samsung TV, Samsung tv klikt en led knippert
Ik heb de TV open gemaakt, maar behalve dat ik niet zeker weet wat nu de elco's zijn, zie ik ook niks vreemds.
Het doormeten zoals in het laatste topic staat heb ik nog niet gedaan. Ik heb een multimeter, maar hoe kan ik daar het beste mee beginnen?
@Brent123 Heb jij wellicht al de oplossing gevonden?
(Ik wist niet of het goed was om op dat topic te reageren, omdat vaker wordt aangegeven beter een eigen topic te beginnen met een eigen probleem.)
Foto:
:strip_exif()/f/image/HIIXX6NtNXd6xBzTdWBjhhUc.jpg?f=fotoalbum_large)
Als er detailfoto's nodig zijn, hoor ik het graag.