Zojuist ook de mouse case, leather besteld met de screenprotector. Wil een perfect fit en deze combi moet dat dus zijn. Kreeg nog 10 extra korting bij eerste order dus prima. Krijg je de glazen protector er goed opgeplakt dus ook met curved edge? Levering 4 dagen vind ik ook nog wel netjes eigenlijk..Yihaaa schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:04:
[...]
De case is wel redelijk stevig, maar dat ben ik gewend. Hiervoor altijd Spigen cases gehad en telefoon best paar keer flink laten vallen en altijd goed afgelopen.
De bijpassende Mous screenprotector bedekt het volledige scherm. Is ook speciaal gemaakt om in combinatiie met de case geplaatst te worden.
Het ook een magnetische Mous auto-ventilatie-houder erbij gekocht en de combinatie werkt gewoon prima
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Zijn er hier mensen die bescherming op hun cameraeiland hebben zitten?
Helaas kwam ik er tijdens het uitpakken achter dat ik niet goed gekeken had en een 2 pack voor de 7pro besteld heb ipv de 7😰.
Iemand interesse in een (reeds alleen geopend maar verder compleet) whitestone glass 2 pack voor de 7pro?
P.s. Nu snel de juiste bestellen en iets beter opletten🥲
MagSafe werkt maar weet dat de magneet niet sterk genoeg is in de pixel. Je kan wel eventueel een case met MagSafe aanschaffen.pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:29:
Zie door de bomen het bos even niet meer. Wat is de nu de beste wireless Charger voor de Pro 7? Pixel stand 2, die is best aan de prijs. Of toch mijn MagSafe van Apple gebruiken maar is die daar voor gemaakt. Wil geen Ali meuk aub..
Pixel Stand 1 werkt prima voor mij.pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:29:
Zie door de bomen het bos even niet meer. Wat is de nu de beste wireless Charger voor de Pro 7? Pixel stand 2, die is best aan de prijs. Of toch mijn MagSafe van Apple gebruiken maar is die daar voor gemaakt. Wil geen Ali meuk aub..
Leg ik hem 's avond bij slapen gaan op, dan gaat ie aangepast opladen tot de wekker.
Heb de mous case in bestelling staan. Daar zit MagSafe in volgens mij .Ekfad schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:45:
[...]
MagSafe werkt maar weet dat de magneet niet sterk genoeg is in de pixel. Je kan wel eventueel een case met MagSafe aanschaffen.
Ook nog een optie natuurlijkMegupe schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:45:
[...]
Pixel Stand 1 werkt prima voor mij.
Leg ik hem 's avond bij slapen gaan op, dan gaat ie aangepast opladen tot de wekker.
Ik heb door een tip hier in het topic deze besteld:pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:29:
/f/image/b1Li2nnwJRfQFse47GjoeZMW.png?f=fotoalbum_large)
Werkt prima 👍🏼
Leuk! Heb je wat foto's? Ben benieuwd naar de opstaande rand, hoeveel steekt ie boven het scherm uit?wari42 schreef op zondag 6 november 2022 @ 01:47:
De Caseology Parallax binnen... Zit mooi om toestel (P7P) en door de wat op staande randen geen last van ongewenste aanrakingen van curved screen
Vandaag als lightning deal op Amazon.deB-Art schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:08:
[...]
Ik heb door een tip hier in het topic deze besteld:
[Afbeelding]
Werkt prima 👍🏼
€20,24 + €3,49 verzending voor het paar.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Ik weet niet of je er wat aan hebt, want geen doorzichtig hoesje, maar de officiële case is goed uitgevoerd. Eerste keer eigenlijk dat ik me niet stoor aan een hoesje.SonnyBBQ schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:26:
Hier ook de zwarte p7 en toch veel vingerafdrukken. Daarom op zoek naar een clear case die dit goed verbergt. Ik heb hier al een ringke case voorbij zien komen ...
To dare is to do
Heeft het nog voordelen om deze te combineren?
Twijfel tussen de buds en de wf-1000XM4.
Ik heb zowel de 7 Pro alsmede de Buds Pro. Werken heel fijn naast elkaar! Vooral de assistent ingebouwd werkt heel fijn! Geluid is heel goed, ruisonderdrukking misschien iets minder goed als de Sony, maar ik ben zeker tevreden. Echt voordelen van de combinatie Pixel buds Pro en 7 Pro kan ik zo 123 niet bedenken, behalve dan de fast pair dat je Buds Pro super snel herkend worden ingesteld zijn....spacecrap schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
Heeft iemand hier de Pixel buds pro icm. de Pixel 7 pro?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Klopt heb ik ook, in combinatie met een draadloze magsafe oplader van Mous. Prima combi.pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:07:
[...]
Heb de mous case in bestelling staan. Daar zit MagSafe in volgens mij .
Ik heb deze, sluit mooi aan:SonnyBBQ schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:26:
Hier ook de zwarte p7 en toch veel vingerafdrukken. Daarom op zoek naar een clear case die dit goed verbergt. Ik heb hier al een ringke case voorbij zien komen ...
https://amzn.eu/d/cr6wYwD
ik heb de sony, werkt echt heel erg primaspacecrap schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
Heeft iemand hier de Pixel buds pro icm. de Pixel 7 pro?
Voor dat geld toch maar besteld nu..Kijken of het wat is..ivo001 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:15:
[...]
Vandaag als lightning deal op Amazon.de
€20,24 + €3,49 verzending voor het paar.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Het is me alleen onduidelijk wie de verkoper is van deze deal? Is dat dezelfde als bij de reguliere prijs?pdavie2311 schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:24:
[...]
Voor dat geld toch maar besteld nu..Kijken of het wat is..
De bescherming van de camera is wel slim lijkt me, of totaal overbodig?
https://cayzme.com/produc...7twNDksc2dtuRCmMoFF62V5wg
Misschien welglatch schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:30:
Zojuist de whitestone glass binne gekregen, erg uitgebreid wat je er allemaal bij krijgt.
Helaas kwam ik er tijdens het uitpakken achter dat ik niet goed gekeken had en een 2 pack voor de 7pro besteld heb ipv de 7😰.
Iemand interesse in een (reeds alleen geopend maar verder compleet) whitestone glass 2 pack voor de 7pro?
P.s. Nu snel de juiste bestellen en iets beter opletten🥲
Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Niet heel erg veel.. Net genoeg om minder last van curved screen te hebbenzunrob schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:27:
[...]
Leuk! Heb je wat foto's? Ben benieuwd naar de opstaande rand, hoeveel steekt ie boven het scherm uit?
Beschermt het je scherm wel voldoende als je de telefoon op de kop neerlegt? Hoeveel ruimte zit er dan tussen scherm en oppervlak?wari42 schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:44:
[...]
Niet heel erg veel.. Net genoeg om minder last van curved screen te hebben
net gemeten 0,8mm om precies te zijnzunrob schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:43:
[...]
Beschermt het je scherm wel voldoende als je de telefoon op de kop neerlegt? Hoeveel ruimte zit er dan tussen scherm en oppervlak?
De foto is niet groot genoeg, het lijkt alsof de camera uitsteekt, is dat zo?
https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-7-pro
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Nog nooit een screenprotector er zo netjes opgeplakt gekregenpdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:17:
[...]
Zojuist ook de mouse case, leather besteld met de screenprotector. Wil een perfect fit en deze combi moet dat dus zijn. Kreeg nog 10 extra korting bij eerste order dus prima. Krijg je de glazen protector er goed opgeplakt dus ook met curved edge? Levering 4 dagen vind ik ook nog wel netjes eigenlijk..
Je krijgt een soort malletje erbij geleverd en daardoor gaat de screenprotector er perfect op
Krijg je geen spijt van.
Top! Komt trouwens uit Engeland? Blijft het zeker ook nog paar dagen liggen bij douane? Inklaringkosten ook nog dan..Yihaaa schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:31:
[...]
Nog nooit een screenprotector er zo netjes opgeplakt gekregen![]()
Je krijgt een soort malletje erbij geleverd en daardoor gaat de screenprotector er perfect op![]()
Krijg je geen spijt van.
Ben benieuwd..
Neezunrob schreef op maandag 7 november 2022 @ 23:16:
In de Mous case is een magneet ingebouwd. Is dat ook termijn niet slecht voor de componenten in de telefoon?
Share and Enjoy!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aQSXeYBnJhv6e0kVuXuY03bF.jpg?f=user_large)
Het duurde langer dan verwacht en heb dit nu een paar dagen in gebruik. Foto is gemaakt met een oudere iPhone door een bekende, in het echt vind ik hem er beter uit zien!
Ik was een beetje aan het prutsen met de matte sticker voor de camera, daar zie je idd luchtbelletjes door stof etc.
top: silverblack wood
camera: clear matt
bottom: silverblack wood
accent: clear matt
Ja duurt wel paar dagen. Geen inklaringskosten.pdavie2311 schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:54:
[...]
Top! Komt trouwens uit Engeland? Blijft het zeker ook nog paar dagen liggen bij douane? Inklaringkosten ook nog dan..
Ben benieuwd..
Heb nu een S21 ultra en Samsung smart watch wat prima gaat.
Ik heb de pixel watch (puur omdat die er gratis bij kwam), en had in een ver verleden een Huawei smartwatch en een fitbit. De pixel watch is wat mij betreft gewoon een fitbit met iets meer functionaliteit.Wackmack schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:46:
Zien jullie meerwaarde in de smart watch icm de Pixel?
Heb nu een S21 ultra en Samsung smart watch wat prima gaat.
Dus nee zou ik zeggen, bovendien is de autonomie erg matig (bij gewoon gebruik ongeveer 22u), doe je zoals ik en zet je alles zo goed als uit, ongeveer 48u. Edit: weet dat veel functionaliteit wegvalt als je batterij onder de 30% komt.
Back on topic.
Voor diegenen met een MOUS case, kunnen jullie even wat foto's uploaden. En hoe bulky komt die case over?
[ Voor 5% gewijzigd door Ekfad op 09-11-2022 11:18 ]
Hoop mijn Mous case snel te hebben. Zending aangemeld bij DHL maar daar blijft hij even op staan. Ik post wel wat fotos hier als ik alles heb geïnstalleerd. Heb ook de screenprotector erbij gekomen.Ekfad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:17:
[...]
Ik heb de pixel watch (puur omdat die er gratis bij kwam), en had in een ver verleden een Huawei smartwatch en een fitbit. De pixel watch is wat mij betreft gewoon een fitbit met iets meer functionaliteit.
Dus nee zou ik zeggen, bovendien is de autonomie erg matig (bij gewoon gebruik ongeveer 22u), doe je zoals ik en zet je alles zo goed als uit, ongeveer 48u. Edit: weet dat veel functionaliteit wegvalt als je batterij onder de 30% komt.
Back on topic.
Voor diegenen met een MOUS case, kunnen jullie even wat foto's uploaden. En hoe bulky komt die case over?
Pricewatch bied geen echt idee en scalpersites zoals FNAC in BE ben ik ook al geen fan van...
Bedankt voor de tip(s)
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Ondersteunt gewoon PD + PPS en is ruim genoeg voor de Pixel 7 en Pixel 7 Pro. Geen geld voor een A-merk gelabelde lader met dito garantie bij een reputabele shop.
uitvoering: Samsung 25W Fast Charger USB-C (met kabel) Wit (Galaxy S10 5G, A8...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Bleef hij bij jou ook lang bij DHl hangen? Aangemeld...Yihaaa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:55:
[...]
Ja duurt wel paar dagen. Geen inklaringskosten.
Edit. Lijkt vandaag wel pakjes dag. Mous case + screenprotector komen binnen en 2 bandjes voor de Watch 5 Pro. Kijken of alles bevalt en ik de screenprotector er zonder stof op ga krijgen 🤔
[ Voor 30% gewijzigd door pdavie2311 op 11-11-2022 09:29 ]
Leuk! Foto's worden gewaardeerd!pdavie2311 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:46:
[...]
Bleef hij bij jou ook lang bij DHl hangen? Aangemeld...
Edit. Lijkt vandaag wel pakjes dag. Mous case + screenprotector komen binnen en 2 bandjes voor de Watch 5 Pro. Kijken of alles bevalt en ik de screenprotector er zonder stof op ga krijgen 🤔
Er zitten wel immens veel bubbels onder nog. Alles gedaan volgens aanwijzing en ook met de tool wrijf ik ze niet zo gemakkelijk weg. Trekt dit nog weg met de tijd? Pasvorm icm Mous case is wel gruwelijk..Yihaaa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:55:
[...]
Ja duurt wel paar dagen. Geen inklaringskosten.
Heb je hem er nog op gelaten of niet?pc01 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:35:
ik heb de spigen neoflex vanmiddag op de pixel 7 pro gedaan. Het scherm is erg unresponsive; ik hoop dat die protector nog beter moet drogen ; anders gaat ie er morgen weer af..
Ik ben zelf erg aan het twijfelen over de spigen neoflex of de Whitestone Film. Vind het nogal wat in prijs schelen...
Hybrid Glass protector gekocht maar ik vind het gewoon folie met ribbels en sinaasappel effect. Daarbij ook nog eens vele kleine luchtbellen die je ook niet weg krijgt of ze moeten met een dag weg gaan? Case is wel aardig. Wel wat lomper dan de Google case maar prima te doen. Ik ga ze denk ik toch mailen en klagen over de protector.
Heb vele protectors geplaatst in mijn leven en echt de eerste keer dat het niet goed lukt..
Foto van de case wordt gewaardeerd. Ben nog aan het twijfelen gezien de prijs.pdavie2311 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:25:
Screen protector Mous eerste ervaring ook niet best.
Hybrid Glass protector gekocht maar ik vind het gewoon folie met ribbels en sinaasappel effect. Daarbij ook nog eens vele kleine luchtbellen die je ook niet weg krijgt of ze moeten met een dag weg gaan? Case is wel aardig. Wel wat lomper dan de Google case maar prima te doen. Ik ga ze denk ik toch mailen en klagen over de protector.
Heb vele protectors geplaatst in mijn leven en echt de eerste keer dat het niet goed lukt..
Heb wel bij quad lock de case voor de 7Pro besteld. Die is ook onderweg. Voor diegenen die quad lock materiaal hebben, je krijgt er nu 30% korting.
Mijn ervaring met de cases in dalende volgorde:
Cruzemite Carbon: mooie pasvorm, goede bescherming en mooie vormgeving, niet slank maar ook niet lomp. Goede grip.
Caseology parallex: mooie pasvorm, goede bescherming en mooie vormgeving. Goede grip. Niet slank noch lomp. Scoort net wat minder omdat het cameraeiland minder beschermd is.
Google official case: mooie pasvorm, redelijke bescherming, slank, erg glad (jammer genoeg). Getwijfeld om te retourneren maar kunnen kopen aan 20€. Hou hem maar voor later.
Ringke Fusion: goede pasvorm, redelijk lomp, vette vinger magneet op de achterzijde. Geretourneerd.
Gimenohig koolstofverbindingen case: erg strakke pasvorm, erg slank en strak, maar biedt geen enkele (val)bescherming. Geretourneerd
:strip_exif()/f/image/adcGMyjP8tfFpVQcqywOkwSt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6OfHUUqNrDQPEZKLUrB1DSoZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto van voorkant moet ik nog even maken. Skin erop en de Mous Case. Dit is gewoon af zo! Gewoon kloten dat de die dure Mous protector echt drama is. Was er bang voor om door het edge scherm geen goede GLAZEN protector te kunnen vinden. Ik ga niet met lijm etc klooien op mijn scherm met de White Dome of zo..
En de voorkant. Schrik niet..Bubbels en sinaasappel effect. Doet de telefoon echt geen eer aan. Spuuglelijk.
:strip_exif()/f/image/ewRY4xihGkDZMwbN4q7LalJ0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yni0QjTaTHnorgUtJtFnim0u.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door pdavie2311 op 12-11-2022 09:41 ]
Moet zeggen de combinatie skin en Mous case ziet er goed uit! Begrijp ik nu alleen dat het een lastige combinatie is vanwege de screen protector? Want ik zou het wel zo latenpdavie2311 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Foto van voorkant moet ik nog even maken. Skin erop en de Mous Case. Dit is gewoon af zo! Gewoon kloten dat de die dure Mous protector echt drama is. Was er bang voor om door het edge scherm geen goede GLAZEN protector te kunnen vinden. Ik ga niet met lijm etc klooien op mijn scherm met de White Dome of zo..
En de voorkant. Schrik niet..Bubbels en sinaasappel effect. Doet de telefoon echt geen eer aan. Spuuglelijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inderdaad jammer van de screen protector, maar daar zou je eventueel nog wel een andere voor kunnen vinden. Ik gebruik de Whitestone Dome film variant ipv de vloeibare
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Het is alleen die lelijke protector idd..doet echt afbreuk. Zitten 2 in verpakking voor 26.99 maar zonde om gelijk al alletwee te moeten gebruiken omdat er 1 niet goed gaat.blueman85 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:12:
[...]
Moet zeggen de combinatie skin en Mous case ziet er goed uit! Begrijp ik nu alleen dat het een lastige combinatie is vanwege de screen protector? Want ik zou het wel zo laten![]()
Inderdaad jammer van de screen protector, maar daar zou je eventueel nog wel een andere voor kunnen vinden. Ik gebruik de Whitestone Dome film variant ipv de vloeibare
[ Voor 9% gewijzigd door pdavie2311 op 12-11-2022 10:33 ]
Thnx! Ga je naar de Whitestone Dome Glass of Film?pc01 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:57:
Hij zit er nog op; maar ik ga hem wisselen naar een whitestone dome. Die neoflex werd beter na een aantal dagen ; dus ik vermoed dat hij te nat was.. geen idee of je er te veel vloeistof onder kunt spuiten... Maar de whitestone dome op de 6pro voelt gewoon veelt beter en is meer repsonsive...
Te begrijpen. Mijn Whitestone met miniscule luchtbelletjes er onder zit er ook nog steeds op. Gewoon omdat ik het te duur vind om zo maar er af te gooien.pdavie2311 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:31:
[...]
Het is alleen die lelijke protector idd..doet echt afbreuk. Zitten 2 in verpakking voor 26.99 maar zonde om gelijk al alletwee te moeten gebruiken omdat er 1 niet goed gaat.
Ps welke skin is dat?
Xtreme Skin!Ekfad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:24:
[...]
Te begrijpen. Mijn Whitestone met miniscule luchtbelletjes er onder zit er ook nog steeds op. Gewoon omdat ik het te duur vind om zo maar er af te gooien.
Ps welke skin is dat?
GlasWihakayda schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:55:
[...]
Thnx! Ga je naar de Whitestone Dome Glass of Film?
Volgens mij zijn mijn opties dan de DBrand Grip Case of de Caseology Athlex. Iemand ervaring met deze twee? Ben bang dat ze erg bulky zijn vergeleken met de Liquid Air.
Verder, is die DBrand te bestellen zonder gelijk een skin erbij te nemen? Daar heb ik echt geen interesse in
Ook besteld naar aanleiding van dit topic. Erg tevreden meeB-Art schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:08:
[...]
Ik heb door een tip hier in het topic deze besteld:
[Afbeelding]
Werkt prima 👍🏼
Mijn dbrand Grip case is onderweg, maar zal nog wel een weekje duren ongeveer verwacht ik uit de VS.Joolee schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:50:
Ik heb de P7 met een Spigen Liquid Air hoes maar deze is niet heel erg grippy.
Volgens mij zijn mijn opties dan de DBrand Grip Case of de Caseology Athlex. Iemand ervaring met deze twee? Ben bang dat ze erg bulky zijn vergeleken met de Liquid Air.
Verder, is die DBrand te bestellen zonder gelijk een skin erbij te nemen? Daar heb ik echt geen interesse in
[...]
Ook besteld naar aanleiding van dit topic. Erg tevreden mee
Als ik hem binnen heb zal ik zeker ervaringen delen!
Ik heb de whitestome dome glas zojuist op de 7pro gezet. Je bent een goed kwartier bezig (dit is de derde keer dat ik het doe; 2x eerder op de 6pro; waarvan de eerste mislukte [ik denk doordat ik de blacklight niet goed had gebruikt]).
Het glas voelt "fantastisch" in vergelijking met de neoflex. Het is wat duurder; maar ik vind het op deze telefoon zeker waard. Er zit een sticker bij voor het camera eiland. DIe heb ik er niet opgezet. Ik weet niet goed of het nodig is; en ik "vertrouw" niet helemaal of het impact op de kwaliteit van de foto's heeft.
Wat ik ook aardig vind is dat whitestone je een nieuw kit opstuurt (exclusief de lamp) mocht het glas kapot gaan.. Of dat ooit nodig is zullen we gaan zien...
Oh okay, Ik heb geen bubbels. Hopelijk trekt het nog weg.pdavie2311 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:15:
[...]
Er zitten wel immens veel bubbels onder nog. Alles gedaan volgens aanwijzing en ook met de tool wrijf ik ze niet zo gemakkelijk weg. Trekt dit nog weg met de tijd? Pasvorm icm Mous case is wel gruwelijk..
Ze zeiden binnen 6 weken, maar het duurt echt best lang ):
@blueman85 ik heb inmiddels ook de Buds Pro gekocht. Wat me opvalt is dat er behoorlijk wat static/ white noise is als ik de ANC aan heb staan. Ervaar jij dit ook?blueman85 schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:53:
[...]
Ik heb zowel de 7 Pro alsmede de Buds Pro. Werken heel fijn naast elkaar! Vooral de assistent ingebouwd werkt heel fijn! Geluid is heel goed, ruisonderdrukking misschien iets minder goed als de Sony, maar ik ben zeker tevreden. Echt voordelen van de combinatie Pixel buds Pro en 7 Pro kan ik zo 123 niet bedenken, behalve dan de fast pair dat je Buds Pro super snel herkend worden ingesteld zijn....
Weet nog niet of ik het storend vind, maar kan me voorstellen dat ik dit wel storend ga vinden.
Goedemorgen,spacecrap schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:07:
[...]
@blueman85 ik heb inmiddels ook de Buds Pro gekocht. Wat me opvalt is dat er behoorlijk wat static/ white noise is als ik de ANC aan heb staan. Ervaar jij dit ook?
Weet nog niet of ik het storend vind, maar kan me voorstellen dat ik dit wel storend ga vinden.
Nee ik ervaar het zelf niet zo. Misschien heb ik er niet zoveel op gelet, dus dat ga ik de komende dagen wel doen. Heb je overigens wel gecheckt of je op de laatste firmware versie zit?
Eventueel kan ik je ook een PB sturen om niet teveel off topic te gaan
[ Voor 3% gewijzigd door blueman85 op 14-11-2022 10:23 ]
Als je de camera eiland sticker over hebt en hij is nog bruikbaar, dan zou ik hem wel willen overnemen van je?pc01 schreef op zondag 13 november 2022 @ 14:17:
[...]
Ik heb de whitestome dome glas zojuist op de 7pro gezet. Je bent een goed kwartier bezig (dit is de derde keer dat ik het doe; 2x eerder op de 6pro; waarvan de eerste mislukte [ik denk doordat ik de blacklight niet goed had gebruikt]).
Het glas voelt "fantastisch" in vergelijking met de neoflex. Het is wat duurder; maar ik vind het op deze telefoon zeker waard. Er zit een sticker bij voor het camera eiland. DIe heb ik er niet opgezet. Ik weet niet goed of het nodig is; en ik "vertrouw" niet helemaal of het impact op de kwaliteit van de foto's heeft.
Wat ik ook aardig vind is dat whitestone je een nieuw kit opstuurt (exclusief de lamp) mocht het glas kapot gaan.. Of dat ooit nodig is zullen we gaan zien...
Zat eerst op de UK site, had alles in de cart, kon niet verder met bestellen. Adres fout.
Na switchen op EU, rechtsboven, kon ik weer alles selecteren. Uiteindelijk toch gelukt.
Site van mous is beetje buggie en soms wat vaag.
[ Voor 44% gewijzigd door atomix9 op 15-11-2022 18:59 ]
Ik wacht ook nog op de buds pro via Tele 2, maar dat is hetzelfde als T-mobile. In de mail stond 6 weken nadat je de bevestigingsmail hebt gekregen en dat zou voor mij betekenen dat ze nog steeds 10 dagen de tijd hebben. Hier dus ook nog niks ontvangen.Yunfong schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:36:
Heeft iemand toevallig al zn pixel pro earbuds binnen gekregen met de T-mobile actie?
Ze zeiden binnen 6 weken, maar het duurt echt best lang ):
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kun jij de vraag beantwoorden?Yihaaa schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:21:
[...]
Klopt heb ik ook, in combinatie met een draadloze magsafe oplader van Mous. Prima combi.
Edit: Kom zojuist deze tegen. https://www.amazon.nl/gp/...smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1 Lijkt me dat die ook gewoon werkt met een Mous case.
Edit 2: Ik zie dat het een 10 Watt lader is. Die wat je bij Mous kunt bestellen kost iets meer, maar lijkt 15 Watt te doen.
Edit 3: Het voldoet niet aan de QI standaard (de Belkin ook niet). Hoe erg is dat?
[ Voor 92% gewijzigd door zunrob op 16-11-2022 11:05 ]
Dit ding ook zojuist ontvangen. Werkt hier ook perfect.red bull schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:07:
Wat Ali spul binnen:
€ 3,73 36%OFF | Hifi Dac Oortelefoon Versterker Usb Type C Naar 3.5Mm Headphone Jack Audio Adapter Digitale Decoder Aux Converter Voor Xiaomi huawei P40
https://a.aliexpress.com/_EQUpXUZ
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Op Ali besteld en binnen 2 weken in huis. Aanrader (2 stuks met UV lamp voor € 18,27).
https://nl.aliexpress.com/item/1005003490262469.html
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 18:04 ]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QrcmuUuPXRwvfY29YfWstKu4.webp?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GdJhTUKW9qLS5RxXFB0p4ZyF.webp?f=user_large)
Dus hoesje en zowel een draadloze lader voor op m'n bureau en een voor in de auto.
Na testen valt het volgende op:
Draadloze laadvermogen valt erg tegen. De autolader haalt een maximum van 8W (gemeten met AccuBattery). De bureaulader haalt echter slechts 2W. Dat maakt hem praktisch onbruikbaar als lader. Volgens de specificaties zouden ze allebei tot 15W moeten kunnen.
Verschillende bronnen geprobeerd: QC3.0, PD20W, PD15W, PD3.0. Ook aangesloten op dezelfde bron zit er een factor 4 verschil in het laadvermogen van deze laders i.c.m. de Pixel 7.
Heel vreemd en behoorlijk teleurstellend. Waarom zouden ze uberhaupt laders met verschillende specificaties verkopen?
Iemand anders misschien (soortgelijke?) ervaring met de draadloze laders van Mous?
De kwaliteit van de producten is verder erg goed. Dat dan weer wel.
Ik heb ook lang getwijfeld over de bureaulader, maar deze uiteindelijk bewust niet gekozen ondanks de scherpe prijs. Reden voor mij was omdat er nauwelijks technische specificaties te vinden. Zo is de lader niet Qi gecertificeerd en kan Mous alleen maar aangeven dat ie compatibel is. In de manual vind je wel een fabrikant (die verder niet echt te googelen is), maar geen info over gebruikte protocollen. Dat betekent niet dat het per se slecht is, zover ik kan vinden is originele Apple MagSafe lader namelijk ook niet Qi gecertificeerd. Maar kreeg bij de Mous lader toch een beetje een "bestickerd Ali" apparaatje idee. En dan kan je mss net zo goed de eerder gelinkte Ali lader kopen voor 4 Euro.Wouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:33:toon volledige bericht
Vandaag m'n setje Mous accessoires voor mijn Pixel 7 binnengekregen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dus hoesje en zowel een draadloze lader voor op m'n bureau en een voor in de auto.
Na testen valt het volgende op:
Draadloze laadvermogen valt erg tegen. De autolader haalt een maximum van 8W (gemeten met AccuBattery). De bureaulader haalt echter slechts 2W. Dat maakt hem praktisch onbruikbaar als lader. Volgens de specificaties zouden ze allebei tot 15W moeten kunnen.
Verschillende bronnen geprobeerd: QC3.0, PD20W, PD15W, PD3.0. Ook aangesloten op dezelfde bron zit er een factor 4 verschil in het laadvermogen van deze laders i.c.m. de Pixel 7.
Heel vreemd en behoorlijk teleurstellend. Waarom zouden ze uberhaupt laders met verschillende specificaties verkopen?
Iemand anders misschien (soortgelijke?) ervaring met de draadloze laders van Mous?
De kwaliteit van de producten is verder erg goed. Dat dan weer wel.
Geen idee of dit je probleem is natuurlijk, wel vervelend. Ik vind het setje namelijk erg mooi uitzien!
Edit: Geen idee of de specs van beide laders die je nu hebt verschillend zijn. De bureaulader zou namelijk 15 Watt moeten kunnen doen!
Oh ze zijn niet Qi gecertificeerd? Daar ging ik wel een beetje vanuit als dit erbij staat op hun website:zunrob schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:39:
[...]
Ik heb ook lang getwijfeld over de bureaulader, maar deze uiteindelijk bewust niet gekozen ondanks de scherpe prijs. Reden voor mij was omdat er nauwelijks technische specificaties te vinden. Zo is de lader niet Qi gecertificeerd en kan Mous alleen maar aangeven dat ie compatibel is. In de manual vind je wel een fabrikant (die verder niet echt te googelen is), maar geen info over gebruikte protocollen. Dat betekent niet dat het per se slecht is, zover ik kan vinden is originele Apple MagSafe lader namelijk ook niet Qi gecertificeerd. Maar kreeg bij de Mous lader toch een beetje een "bestickerd Ali" apparaatje idee. En dan kan je mss net zo goed de eerder gelinkte Ali lader kopen voor 4 Euro.
Geen idee of dit je probleem is natuurlijk, wel vervelend. Ik vind het setje namelijk erg mooi uitzien!
Edit: Geen idee of de specs van beide laders die je nu hebt verschillend zijn. De bureaulader zou namelijk 15 Watt moeten kunnen doen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/FdYuAikLq19S5H6V8oglURPb.png?f=user_large)
Nouja het hoesje is wel van erg hoge kwaliteit en magnetische + mechanische bevestiging is wel erg handig in gebruik. Op de fiets klik je hem zo muurvast en in de auto komt ie ook niet van z'n plek. Beste bevestigingssysteem dat ik heb geprobeerd tot nu toe.
En 8W vind ik voor navigatie in de auto nog wel acceptabel. Had graag 15W gezien natuurlijk, maar dit werkt.
De bureaustandaard en lader zijn echter wel behoorlijk nutteloos op deze manier. Hoogstens bruikbaar om een opgeladen telefoon op te plaatsen die bij licht gebruik z'n lading behoudt.
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter op 23-11-2022 18:34 ]
Niet met deze hardware, maar wel met de P7P en AccuBattery. Daarbij kom ik op dezelfde teleurstellende waarden uit als jij, dus misschien moeten we het zoeken in de manier van meten?Wouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:33:
Met deze draadloze laders kom ik niet hoger dan 9W (ipv 15W)
Met deze USB-C adapter niet hoger dan 19W (ipv 25W)
Science is stranger than fiction
Hun oude vierkante laders zijn wel Qi gecertificeerd, die nieuwe ronde niet. Kun je hier zelf in de database checken: https://www.wirelesspowerconsortium.com/productsWouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:00:toon volledige bericht
[...]
Oh ze zijn niet Qi gecertificeerd? Daar ging ik wel een beetje vanuit als dit erbij staat op hun website:
[Afbeelding]
Nouja het hoesje is wel van erg hoge kwaliteit en magnetische + mechanische bevestiging is wel erg handig in gebruik. Op de fiets klik je hem zo muurvast en in de auto komt ie ook niet van z'n plek. Beste bevestigingssysteem dat ik heb geprobeerd tot nu toe.
En 8W vind ik voor navigatie in de auto nog nét acceptabel. Had graag minimaal 12W gezien natuurlijk, maar dit werkt.
De bureaustandaard en lader zijn echter wel behoorlijk nutteloos op deze manier. Hoogstens bruikbaar om een opgeladen telefoon op te plaatsen die bij licht gebruik z'n lading behoudt.
Sowieso vind ik de laadsnelheid en ondersteuning van laadstandaarden van de Pixel 7 enorm tegenvallen. Met de meeste bedrade laders kom ik niet boven de 5W uit. Maar meer daarover in het Pixel 7 topic.
Je ziet daar ook het gecertificeerde wattage.
Edit: Snel draadloos laden met iets anders dan de Google Stand 2 doe je met een 15 Watt lader. Bij voorkeur dus Qi gecertificeerd, dan maak je gebruik van de EPP standaard als ik me niet vergis. Voor snel bedraad laden wil je PPS hebben of PD (deze is volgens mij iets langzamer dan PPS).
Edit 2: https://www.amazon.nl/s?k...ref=nb_sb_ss_ts-doa-p_2_9 is een goede aanrader om het snelst te laden. Nu ook iets goedkoper.
Edit 3: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products/10516 Zoiets is dus officieel 15 Watt Qi. Ik verwacht daar minder problemen mee (maar nog niet zelf geprobeerd). Deze lijkt ook goed te presteren met (oudere) Pixels: https://www.amazon.nl/Bel...arp_d_product_top?ie=UTF8
Edit 4: Overigens is de originele Apple MagSafe lader ook niet Qi gecertificeerd. Heeft iemand die al eens geprobeerd met zijn Pixel 7 (Pro)?
[ Voor 25% gewijzigd door zunrob op 23-11-2022 17:18 ]
Die eerste lader is voor 5 Watt Qi gecertificeerd: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products/10914Harmani schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:04:
[...]
Niet met deze hardware, maar wel met de P7P en AccuBattery. Daarbij kom ik op dezelfde teleurstellende waarden uit als jij, dus misschien moeten we het zoeken in de manier van meten?
Met deze draadloze laders kom ik niet hoger dan 9W (ipv 15W)
Met deze USB-C adapter niet hoger dan 19W (ipv 25W)
Die tweede heeft waarschijnlijk alleen PD, en geen PPS. Ik heb ergens gezien dat je dan rond de 18 Watt maximum zou zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 23-11-2022 16:19 ]
Voor 10 euro is er denk ik niets beters te krijgen
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=BFvsaaj4IHXE
Deze lijkt me erg mooi maar ben huiverig te bestellen zonder recensies
Nou dag he
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden; welke bedoel je precies? Heb je misschien een link?Knamix schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:14:
Zojuist de AnGrip glazen screen protector van Amazon binnen gekregen. Geen problemen meer met de FP scanner (had hiervoor wat dikker glas) en het opplakken ging super makkelijk met de bijbehorende uitsnede.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 18:03 ]
Het heet iets anders.. oepszunrob schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:23:
[...]
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden; welke bedoel je precies? Heb je misschien een link?
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Heb hem nu ook besteld, nog steeds geen krasjes sinds ik mijn Pixel 7 heb maar ja... Liever een protector en hoop dat hij een beetje makkelijk erop gaat inderdaadKnamix schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:14:
Zojuist de AnGrip glazen screen protector van Amazon binnen gekregen. Geen problemen meer met de FP scanner (had hiervoor wat dikker glas) en het opplakken ging super makkelijk met de bijbehorende uitsnede.
https://powershellisfun.com
Goed tegen de rand zetten bij het plaatsen. Die van mij had ik niet goed geplaatst en kon het daardoor niet goed naar beneden duwen. Uiteindelijk wel gelukt.Tags NL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:38:
[...]
Heb hem nu ook besteld, nog steeds geen krasjes sinds ik mijn Pixel 7 heb maar ja... Liever een protector en hoop dat hij een beetje makkelijk erop gaat inderdaad
Is per case verschillend maar ik had https://nl.aliexpress.com/item/1005004832679850.html deze besteld en ik gebruik 'm in combinatie met https://www.ipitaka.com/products/magez-car-mount deze houder. En tot nu toe is de case nog geen kant opgegaan. Wel jammere van deze case is dat die niet de vertikale magneet heeft waardoor het net iets lastiger is om de case goed te plaatsen op de houder.Anatidae schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:07:
Iemand ervaring met Magsafe hoesjes van aliexpres?
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=BFvsaaj4IHXE
Deze lijkt me erg mooi maar ben huiverig te bestellen zonder recensies
Hier vandaag hetzelfde. Gelukkig € 6,23 voor case en skin samen, dus relatief iets minder duur. Voor mij ook mijn eerste ervaring met inklaringskosten voor een dbrand bestelling.Pilome243 schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:20:
Zojuist email van PostNL gekregen dat m'n leather skin van Dbrand in het land is. Of ik nog even 6,50 euro inklaringskosten wil betalen... Toch wel beetje dure skin zo.
In een keer goed gelukt netKnamix schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:00:
[...]
Goed tegen de rand zetten bij het plaatsen. Die van mij had ik niet goed geplaatst en kon het daardoor niet goed naar beneden duwen. Uiteindelijk wel gelukt.
https://powershellisfun.com
Ik heb een (gekke?) vraag...
Bij aankoop van de P7P heb ik een (snel)lader bijgekocht, de Samsung USB-C Snellader 45W EP-TA845.
Nu heb ik jaren terug gehoord van een collega, die redelijk wat verstand had van elektronica, dat je het beste niet altijd kan snel laden. Omdat je dan vrij snel behoorlijk veel stroom in de cellen van de accu "propt", dit zou dan niet goed zijn voor die cellen in de accu.
Op mijn vorige samsung toetsel zette ik deze optie dan ook vaak uit wanneer het niet nodig was (bijvoorbeeld in de nacht aan de lader). En wanneer ik wel de snellaad optie wild gebruiken zette ik dit aan.
Deze optie lijkt op de Pixel niet aanwezig te zijn. Nu gebruik ik de nieuwe 45w lader dus alleen wanneer ik snel wil bijladen maar heb ik als "vaste" lader mijn oude samsung lader nog.
Ben ik hier te paranoia in? Zal de accu sneller slecht worden van de 45w lader als standaard gebruiken?
Ik laad mijn telefoon graag in de nacht op, zodat ik er de rest van de dag niet aan hoef te denken. Is dat misschien ook geen goed idee?
Ik zou graag het beste willen doen, maar heb geen idee wat dat dan is
[ Voor 6% gewijzigd door Wihakayda op 30-11-2022 11:15 ]
Instellingen->Batterij->Aangepaste voorkeuren->Aangepast opladenWihakayda schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:13:
Hola,
Deze optie lijkt op de Pixel niet aanwezig te zijn.
Dat heb ik inderdaad aan staan.Pilome243 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:36:
[...]
Instellingen->Batterij->Aangepaste voorkeuren->Aangepast opladen
Maar dan laadt hij wel snel op wanneer ik de snellader aan sluit. (duhh klinkt logisch haha

Of zorgt dat aangepast laden ervoor dat de telefoon zelf bekijkt wat het beste is?
Ik heb het idee dat dit alleen werkt als je een alarm hebt gezet voor de volgende ochtend. Hij weet dan hoe laat je je telefoon nodig hebt en stelt het laden uit. (Dit geeft hij in ieder geval bij mijn telefoon aan als ik een wekker heb gezet)Wihakayda schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:41:
[...]
Dat heb ik inderdaad aan staan.
Maar dan laadt hij wel snel op wanneer ik de snellader aan sluit. (duhh klinkt logisch haha)
Of zorgt dat aangepast laden ervoor dat de telefoon zelf bekijkt wat het beste is?
PSN: Redrafted