Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fp1eVrGuE9MewTkNjUdkeyhoisQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klRXglctc2qneyJOhqgUymmW.jpg?f=fotoalbum_large

Ze staan braaf te wachten tot papa eindelijk thuis komt uit Tsjechië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:32

pdavie2311

Live life to the fullest..

Yihaaa schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 20:04:
[...]

De case is wel redelijk stevig, maar dat ben ik gewend. Hiervoor altijd Spigen cases gehad en telefoon best paar keer flink laten vallen en altijd goed afgelopen.

De bijpassende Mous screenprotector bedekt het volledige scherm. Is ook speciaal gemaakt om in combinatiie met de case geplaatst te worden.

Het ook een magnetische Mous auto-ventilatie-houder erbij gekocht en de combinatie werkt gewoon prima _/-\o_
Zojuist ook de mouse case, leather besteld met de screenprotector. Wil een perfect fit en deze combi moet dat dus zijn. Kreeg nog 10 extra korting bij eerste order dus prima. Krijg je de glazen protector er goed opgeplakt dus ook met curved edge? Levering 4 dagen vind ik ook nog wel netjes eigenlijk..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:07
Vandaag komt m'n Caseology Parallax binnen... Ben benieuwd hoe hij in het echt uitziet en aanvoelt.... Vind hem er op de foto's echt mooi uitzien...
Zijn er hier mensen die bescherming op hun cameraeiland hebben zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatch
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:17
Zojuist de whitestone glass binne gekregen, erg uitgebreid wat je er allemaal bij krijgt.
Helaas kwam ik er tijdens het uitpakken achter dat ik niet goed gekeken had en een 2 pack voor de 7pro besteld heb ipv de 7😰.

Iemand interesse in een (reeds alleen geopend maar verder compleet) whitestone glass 2 pack voor de 7pro?

P.s. Nu snel de juiste bestellen en iets beter opletten🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zie door de bomen het bos even niet meer. Wat is de nu de beste wireless Charger voor de Pro 7? Pixel stand 2, die is best aan de prijs. Of toch mijn MagSafe van Apple gebruiken maar is die daar voor gemaakt. Wil geen Ali meuk aub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 13:53
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:29:
Zie door de bomen het bos even niet meer. Wat is de nu de beste wireless Charger voor de Pro 7? Pixel stand 2, die is best aan de prijs. Of toch mijn MagSafe van Apple gebruiken maar is die daar voor gemaakt. Wil geen Ali meuk aub..
MagSafe werkt maar weet dat de magneet niet sterk genoeg is in de pixel. Je kan wel eventueel een case met MagSafe aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Pixel Stand 1 werkt prima voor mij.
Leg ik hem 's avond bij slapen gaan op, dan gaat ie aangepast opladen tot de wekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ekfad schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:45:
[...]

MagSafe werkt maar weet dat de magneet niet sterk genoeg is in de pixel. Je kan wel eventueel een case met MagSafe aanschaffen.
Heb de mous case in bestelling staan. Daar zit MagSafe in volgens mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Megupe schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:45:
[...]

Pixel Stand 1 werkt prima voor mij.
Leg ik hem 's avond bij slapen gaan op, dan gaat ie aangepast opladen tot de wekker.
Ook nog een optie natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:17
Ik heb door een tip hier in het topic deze besteld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0d_Vzjekfk0coY7jZ2PLrJKEF8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/b1Li2nnwJRfQFse47GjoeZMW.png?f=fotoalbum_large

Werkt prima 👍🏼

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wari42
De Caseology Parallax binnen... Zit mooi om toestel (P7P) en door de wat op staande randen geen last van ongewenste aanrakingen van curved screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 21:34
wari42 schreef op zondag 6 november 2022 @ 01:47:
De Caseology Parallax binnen... Zit mooi om toestel (P7P) en door de wat op staande randen geen last van ongewenste aanrakingen van curved screen
Leuk! Heb je wat foto's? Ben benieuwd naar de opstaande rand, hoeveel steekt ie boven het scherm uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
B-Art schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:08:
[...]

[Afbeelding]

Werkt prima 👍🏼
Vandaag als lightning deal op Amazon.de

€20,24 + €3,49 verzending voor het paar.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 22:54
Hier ook de zwarte p7 en toch veel vingerafdrukken. Daarom op zoek naar een clear case die dit goed verbergt. Ik heb hier al een ringke case voorbij zien komen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 23:09
SonnyBBQ schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:26:
Hier ook de zwarte p7 en toch veel vingerafdrukken. Daarom op zoek naar een clear case die dit goed verbergt. Ik heb hier al een ringke case voorbij zien komen ...
Ik weet niet of je er wat aan hebt, want geen doorzichtig hoesje, maar de officiële case is goed uitgevoerd. Eerste keer eigenlijk dat ik me niet stoor aan een hoesje.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41
Heeft iemand hier de Pixel buds pro icm. de Pixel 7 pro?
Heeft het nog voordelen om deze te combineren?
Twijfel tussen de buds en de wf-1000XM4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:13
spacecrap schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
Ik heb zowel de 7 Pro alsmede de Buds Pro. Werken heel fijn naast elkaar! Vooral de assistent ingebouwd werkt heel fijn! Geluid is heel goed, ruisonderdrukking misschien iets minder goed als de Sony, maar ik ben zeker tevreden. Echt voordelen van de combinatie Pixel buds Pro en 7 Pro kan ik zo 123 niet bedenken, behalve dan de fast pair dat je Buds Pro super snel herkend worden ingesteld zijn....

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 23:37
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:07:
[...]

Heb de mous case in bestelling staan. Daar zit MagSafe in volgens mij .
Klopt heb ik ook, in combinatie met een draadloze magsafe oplader van Mous. Prima combi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
SonnyBBQ schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:26:
Ik heb deze, sluit mooi aan:
https://amzn.eu/d/cr6wYwD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Laatst online: 16:12
spacecrap schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
ik heb de sony, werkt echt heel erg prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

ivo001 schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:15:
[...]

Vandaag als lightning deal op Amazon.de

€20,24 + €3,49 verzending voor het paar.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Voor dat geld toch maar besteld nu..Kijken of het wat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
pdavie2311 schreef op maandag 7 november 2022 @ 07:24:
[...]

Voor dat geld toch maar besteld nu..Kijken of het wat is..
Het is me alleen onduidelijk wie de verkoper is van deze deal? Is dat dezelfde als bij de reguliere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
Iemand bekend met deze?
De bescherming van de camera is wel slim lijkt me, of totaal overbodig?
https://cayzme.com/produc...7twNDksc2dtuRCmMoFF62V5wg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07 11:20

Wihakayda

Dracarys

glatch schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:30:
Zojuist de whitestone glass binne gekregen, erg uitgebreid wat je er allemaal bij krijgt.
Helaas kwam ik er tijdens het uitpakken achter dat ik niet goed gekeken had en een 2 pack voor de 7pro besteld heb ipv de 7😰.

Iemand interesse in een (reeds alleen geopend maar verder compleet) whitestone glass 2 pack voor de 7pro?

P.s. Nu snel de juiste bestellen en iets beter opletten🥲
Misschien wel :*) Ik stuur je een PB

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
zunrob schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:27:
[...]

Leuk! Heb je wat foto's? Ben benieuwd naar de opstaande rand, hoeveel steekt ie boven het scherm uit?
Niet heel erg veel.. Net genoeg om minder last van curved screen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
wari42 schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:44:
[...]

Niet heel erg veel.. Net genoeg om minder last van curved screen te hebben
Beschermt het je scherm wel voldoende als je de telefoon op de kop neerlegt? Hoeveel ruimte zit er dan tussen scherm en oppervlak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wari42
zunrob schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:43:
[...]

Beschermt het je scherm wel voldoende als je de telefoon op de kop neerlegt? Hoeveel ruimte zit er dan tussen scherm en oppervlak?
net gemeten 0,8mm om precies te zijn :) , je kunt er onderdoor kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
De Whitestone binnengekregen vandaag en toch niet geheel positief als de meesten hier. Ondanks het zorgvuldig volgen van de instructies zit ik toch nog met 3 miniscuul kleine luchtbelletjes. Echt ongeveer 0,5mm in diameter en kleiner maar o zo vervelend. Ze zijn er pas in gekomen na de uv behandeling. Ervoor niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Heeft iemand dit hoesje?
De foto is niet groot genoeg, het lijkt alsof de camera uitsteekt, is dat zo?
https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-7-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:15

Mimiix

Professioneel Prutser

Ook vandaag de whitestone geïnstalleerd. Had hem ooit eens op de Xperia z1 gehad en het is toch wel verbeterd. Wat ik anderen mee wil geven : zorg er voor dat het zwart plakkertje over de top speaker niet te laag zit, anders lijm je hem mogelijk mee. Is mij bijna overkomen.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yihaaa
pdavie2311 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:17:
[...]

Zojuist ook de mouse case, leather besteld met de screenprotector. Wil een perfect fit en deze combi moet dat dus zijn. Kreeg nog 10 extra korting bij eerste order dus prima. Krijg je de glazen protector er goed opgeplakt dus ook met curved edge? Levering 4 dagen vind ik ook nog wel netjes eigenlijk..
Nog nooit een screenprotector er zo netjes opgeplakt gekregen _/-\o_
Je krijgt een soort malletje erbij geleverd en daardoor gaat de screenprotector er perfect op 8)
Krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Yihaaa schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:31:
[...]

Nog nooit een screenprotector er zo netjes opgeplakt gekregen _/-\o_
Je krijgt een soort malletje erbij geleverd en daardoor gaat de screenprotector er perfect op 8)
Krijg je geen spijt van.
Top! Komt trouwens uit Engeland? Blijft het zeker ook nog paar dagen liggen bij douane? Inklaringkosten ook nog dan..
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
In de Mous case is een magneet ingebouwd. Is dat op termijn niet slecht voor de componenten in de telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:30

WCA

zunrob schreef op maandag 7 november 2022 @ 23:16:
In de Mous case is een magneet ingebouwd. Is dat ook termijn niet slecht voor de componenten in de telefoon?
Nee

Share and Enjoy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkxl8kSye7iOhJz-uGoCo8NDfMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aQSXeYBnJhv6e0kVuXuY03bF.jpg?f=user_large
Het duurde langer dan verwacht en heb dit nu een paar dagen in gebruik. Foto is gemaakt met een oudere iPhone door een bekende, in het echt vind ik hem er beter uit zien!
Ik was een beetje aan het prutsen met de matte sticker voor de camera, daar zie je idd luchtbelletjes door stof etc.

top: silverblack wood
camera: clear matt
bottom: silverblack wood
accent: clear matt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
pdavie2311 schreef op maandag 7 november 2022 @ 21:54:
[...]

Top! Komt trouwens uit Engeland? Blijft het zeker ook nog paar dagen liggen bij douane? Inklaringkosten ook nog dan..
Ben benieuwd..
Ja duurt wel paar dagen. Geen inklaringskosten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ivo001
GLS zou tussen 11:30-14:30 mijn telefoon komen leveren. Dat werdt uiteindelijk 17:15. Maar constructie via MailboxDE met gratis pixel watch is toch gelukt 🙂

Nu mijn Zagg Gear4 Crystal Palace hoesje er omheen. Eerste indruk is positief. Lip rond de camera en scherm is wel klein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q04vqgf63IqzA4V5DKMYlJv-GAc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ta205LpLm3F3CZHDPssQVUTU.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sCm11PWUbBNhuJApINX_xeYz61Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/txDblUfCus6gMkizlbOSTdfj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iij2Izr23SbRQ84FtssvWS-5i7U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJPz81qb4bJwhJG0GWnXbNW0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmbl2ComxsZ3VPBoPo32Bfo9I9I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XfnF7tRDniaGINxkd4NApQ0M.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 15:12
Zien jullie meerwaarde in de smart watch icm de Pixel?

Heb nu een S21 ultra en Samsung smart watch wat prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb gekozen voor de Watch 5 Pro ipv de Pixel Watch. Heb grote polsen en de Pixel was echt te klein voor mij. Daarbij heeft de 5 Pro saffierglas en titanium. Bevalt prima tot nu toe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
Wackmack schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:46:
Zien jullie meerwaarde in de smart watch icm de Pixel?

Heb nu een S21 ultra en Samsung smart watch wat prima gaat.
Ik heb de pixel watch (puur omdat die er gratis bij kwam), en had in een ver verleden een Huawei smartwatch en een fitbit. De pixel watch is wat mij betreft gewoon een fitbit met iets meer functionaliteit.

Dus nee zou ik zeggen, bovendien is de autonomie erg matig (bij gewoon gebruik ongeveer 22u), doe je zoals ik en zet je alles zo goed als uit, ongeveer 48u. Edit: weet dat veel functionaliteit wegvalt als je batterij onder de 30% komt.

Back on topic.
Voor diegenen met een MOUS case, kunnen jullie even wat foto's uploaden. En hoe bulky komt die case over?

[ Voor 5% gewijzigd door Ekfad op 09-11-2022 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ekfad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:17:
[...]

Ik heb de pixel watch (puur omdat die er gratis bij kwam), en had in een ver verleden een Huawei smartwatch en een fitbit. De pixel watch is wat mij betreft gewoon een fitbit met iets meer functionaliteit.

Dus nee zou ik zeggen, bovendien is de autonomie erg matig (bij gewoon gebruik ongeveer 22u), doe je zoals ik en zet je alles zo goed als uit, ongeveer 48u. Edit: weet dat veel functionaliteit wegvalt als je batterij onder de 30% komt.

Back on topic.
Voor diegenen met een MOUS case, kunnen jullie even wat foto's uploaden. En hoe bulky komt die case over?
Hoop mijn Mous case snel te hebben. Zending aangemeld bij DHL maar daar blijft hij even op staan. Ik post wel wat fotos hier als ik alles heb geïnstalleerd. Heb ook de screenprotector erbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Iemand een idee waar ik vanuit BE de pixel buds pro 2 kan kopen ?

Pricewatch bied geen echt idee en scalpersites zoals FNAC in BE ben ik ook al geen fan van...

Bedankt voor de tip(s) :)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Als je nog een leuke (kleine reis)lader zoekt voor de Pixel 7 Pro: de witte Samsung 25 Watt fast charger mét USB type C kabel (EP-TA800) is maar 9.52 euro bij Amazon.nl.
Ondersteunt gewoon PD + PPS en is ruim genoeg voor de Pixel 7 en Pixel 7 Pro. Geen geld voor een A-merk gelabelde lader met dito garantie bij een reputabele shop.

uitvoering: Samsung 25W Fast Charger USB-C (met kabel) Wit (Galaxy S10 5G, A8...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• pdavie2311

pdavie2311

Yihaaa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:55:
[...]

Bleef hij bij jou ook lang bij DHl hangen? Aangemeld...

Edit. Lijkt vandaag wel pakjes dag. Mous case + screenprotector komen binnen en 2 bandjes voor de Watch 5 Pro. Kijken of alles bevalt en ik de screenprotector er zonder stof op ga krijgen 🤔

[ Voor 30% gewijzigd door pdavie2311 op 11-11-2022 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
pdavie2311 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:46:
[...]

Bleef hij bij jou ook lang bij DHl hangen? Aangemeld...

Edit. Lijkt vandaag wel pakjes dag. Mous case + screenprotector komen binnen en 2 bandjes voor de Watch 5 Pro. Kijken of alles bevalt en ik de screenprotector er zonder stof op ga krijgen 🤔
Leuk! Foto's worden gewaardeerd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Yihaaa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:55:
[...]

Er zitten wel immens veel bubbels onder nog. Alles gedaan volgens aanwijzing en ook met de tool wrijf ik ze niet zo gemakkelijk weg. Trekt dit nog weg met de tijd? Pasvorm icm Mous case is wel gruwelijk..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Net de pro gekocht bij Belsimpel. Dat wallet hoesje daar is prima.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZuFn_9xOyqGdkgAdOEXoDYaLy30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBSn0vJnN14WXx0tZzKpAsP1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

pc01 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:35:
ik heb de spigen neoflex vanmiddag op de pixel 7 pro gedaan. Het scherm is erg unresponsive; ik hoop dat die protector nog beter moet drogen ; anders gaat ie er morgen weer af..
Heb je hem er nog op gelaten of niet?
Ik ben zelf erg aan het twijfelen over de spigen neoflex of de Whitestone Film. Vind het nogal wat in prijs schelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 19:36
Hij zit er nog op; maar ik ga hem wisselen naar een whitestone dome. Die neoflex werd beter na een aantal dagen ; dus ik vermoed dat hij te nat was.. geen idee of je er te veel vloeistof onder kunt spuiten... Maar de whitestone dome op de 6pro voelt gewoon veelt beter en is meer repsonsive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Screen protector Mous eerste ervaring ook niet best.
Hybrid Glass protector gekocht maar ik vind het gewoon folie met ribbels en sinaasappel effect. Daarbij ook nog eens vele kleine luchtbellen die je ook niet weg krijgt of ze moeten met een dag weg gaan? Case is wel aardig. Wel wat lomper dan de Google case maar prima te doen. Ik ga ze denk ik toch mailen en klagen over de protector.

Heb vele protectors geplaatst in mijn leven en echt de eerste keer dat het niet goed lukt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ekfad
pdavie2311 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:25:
Screen protector Mous eerste ervaring ook niet best.
Hybrid Glass protector gekocht maar ik vind het gewoon folie met ribbels en sinaasappel effect. Daarbij ook nog eens vele kleine luchtbellen die je ook niet weg krijgt of ze moeten met een dag weg gaan? Case is wel aardig. Wel wat lomper dan de Google case maar prima te doen. Ik ga ze denk ik toch mailen en klagen over de protector.

Heb vele protectors geplaatst in mijn leven en echt de eerste keer dat het niet goed lukt..
Foto van de case wordt gewaardeerd. Ben nog aan het twijfelen gezien de prijs.

Heb wel bij quad lock de case voor de 7Pro besteld. Die is ook onderweg. Voor diegenen die quad lock materiaal hebben, je krijgt er nu 30% korting.

Mijn ervaring met de cases in dalende volgorde:

Cruzemite Carbon: mooie pasvorm, goede bescherming en mooie vormgeving, niet slank maar ook niet lomp. Goede grip.
Caseology parallex: mooie pasvorm, goede bescherming en mooie vormgeving. Goede grip. Niet slank noch lomp. Scoort net wat minder omdat het cameraeiland minder beschermd is.
Google official case: mooie pasvorm, redelijke bescherming, slank, erg glad (jammer genoeg). Getwijfeld om te retourneren maar kunnen kopen aan 20€. Hou hem maar voor later.
Ringke Fusion: goede pasvorm, redelijk lomp, vette vinger magneet op de achterzijde. Geretourneerd.
Gimenohig koolstofverbindingen case: erg strakke pasvorm, erg slank en strak, maar biedt geen enkele (val)bescherming. Geretourneerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4-QA4dYMFcdwR9KVLlgSWGGYuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/adcGMyjP8tfFpVQcqywOkwSt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IJ8KznRppzAhQiQEqZ4tu9h1W4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6OfHUUqNrDQPEZKLUrB1DSoZ.jpg?f=fotoalbum_large

Foto van voorkant moet ik nog even maken. Skin erop en de Mous Case. Dit is gewoon af zo! Gewoon kloten dat de die dure Mous protector echt drama is. Was er bang voor om door het edge scherm geen goede GLAZEN protector te kunnen vinden. Ik ga niet met lijm etc klooien op mijn scherm met de White Dome of zo..

En de voorkant. Schrik niet..Bubbels en sinaasappel effect. Doet de telefoon echt geen eer aan. Spuuglelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkVpavcYoKZHxspGmZlsQzKQmRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewRY4xihGkDZMwbN4q7LalJ0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CMoGcpjlcC4A3Mtkcd4o8SFyXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yni0QjTaTHnorgUtJtFnim0u.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door pdavie2311 op 12-11-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
pdavie2311 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Foto van voorkant moet ik nog even maken. Skin erop en de Mous Case. Dit is gewoon af zo! Gewoon kloten dat de die dure Mous protector echt drama is. Was er bang voor om door het edge scherm geen goede GLAZEN protector te kunnen vinden. Ik ga niet met lijm etc klooien op mijn scherm met de White Dome of zo..

En de voorkant. Schrik niet..Bubbels en sinaasappel effect. Doet de telefoon echt geen eer aan. Spuuglelijk.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Moet zeggen de combinatie skin en Mous case ziet er goed uit! Begrijp ik nu alleen dat het een lastige combinatie is vanwege de screen protector? Want ik zou het wel zo laten :)

Inderdaad jammer van de screen protector, maar daar zou je eventueel nog wel een andere voor kunnen vinden. Ik gebruik de Whitestone Dome film variant ipv de vloeibare

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

blueman85 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:12:
[...]

Moet zeggen de combinatie skin en Mous case ziet er goed uit! Begrijp ik nu alleen dat het een lastige combinatie is vanwege de screen protector? Want ik zou het wel zo laten :)

Inderdaad jammer van de screen protector, maar daar zou je eventueel nog wel een andere voor kunnen vinden. Ik gebruik de Whitestone Dome film variant ipv de vloeibare
Het is alleen die lelijke protector idd..doet echt afbreuk. Zitten 2 in verpakking voor 26.99 maar zonde om gelijk al alletwee te moeten gebruiken omdat er 1 niet goed gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door pdavie2311 op 12-11-2022 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

pc01 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 16:57:
Hij zit er nog op; maar ik ga hem wisselen naar een whitestone dome. Die neoflex werd beter na een aantal dagen ; dus ik vermoed dat hij te nat was.. geen idee of je er te veel vloeistof onder kunt spuiten... Maar de whitestone dome op de 6pro voelt gewoon veelt beter en is meer repsonsive...
Thnx! Ga je naar de Whitestone Dome Glass of Film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
pdavie2311 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:31:
[...]

Het is alleen die lelijke protector idd..doet echt afbreuk. Zitten 2 in verpakking voor 26.99 maar zonde om gelijk al alletwee te moeten gebruiken omdat er 1 niet goed gaat.
Te begrijpen. Mijn Whitestone met miniscule luchtbelletjes er onder zit er ook nog steeds op. Gewoon omdat ik het te duur vind om zo maar er af te gooien.

Ps welke skin is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ekfad schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:24:
[...]

Te begrijpen. Mijn Whitestone met miniscule luchtbelletjes er onder zit er ook nog steeds op. Gewoon omdat ik het te duur vind om zo maar er af te gooien.

Ps welke skin is dat?
Xtreme Skin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Wihakayda schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:55:
[...]

Thnx! Ga je naar de Whitestone Dome Glass of Film?
Glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb de P7 met een Spigen Liquid Air hoes maar deze is niet heel erg grippy.

Volgens mij zijn mijn opties dan de DBrand Grip Case of de Caseology Athlex. Iemand ervaring met deze twee? Ben bang dat ze erg bulky zijn vergeleken met de Liquid Air.

Verder, is die DBrand te bestellen zonder gelijk een skin erbij te nemen? Daar heb ik echt geen interesse in
B-Art schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:08:
[...]

[Afbeelding]

Werkt prima 👍🏼
Ook besteld naar aanleiding van dit topic. Erg tevreden mee d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Joolee schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:50:
Ik heb de P7 met een Spigen Liquid Air hoes maar deze is niet heel erg grippy.

Volgens mij zijn mijn opties dan de DBrand Grip Case of de Caseology Athlex. Iemand ervaring met deze twee? Ben bang dat ze erg bulky zijn vergeleken met de Liquid Air.

Verder, is die DBrand te bestellen zonder gelijk een skin erbij te nemen? Daar heb ik echt geen interesse in

[...]
Ook besteld naar aanleiding van dit topic. Erg tevreden mee d:)b
Mijn dbrand Grip case is onderweg, maar zal nog wel een weekje duren ongeveer verwacht ik uit de VS.

Als ik hem binnen heb zal ik zeker ervaringen delen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pc01
Ik heb de whitestome dome glas zojuist op de 7pro gezet. Je bent een goed kwartier bezig (dit is de derde keer dat ik het doe; 2x eerder op de 6pro; waarvan de eerste mislukte [ik denk doordat ik de blacklight niet goed had gebruikt]).

Het glas voelt "fantastisch" in vergelijking met de neoflex. Het is wat duurder; maar ik vind het op deze telefoon zeker waard. Er zit een sticker bij voor het camera eiland. DIe heb ik er niet opgezet. Ik weet niet goed of het nodig is; en ik "vertrouw" niet helemaal of het impact op de kwaliteit van de foto's heeft.

Wat ik ook aardig vind is dat whitestone je een nieuw kit opstuurt (exclusief de lamp) mocht het glas kapot gaan.. Of dat ooit nodig is zullen we gaan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
pdavie2311 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:15:
[...]

Er zitten wel immens veel bubbels onder nog. Alles gedaan volgens aanwijzing en ook met de tool wrijf ik ze niet zo gemakkelijk weg. Trekt dit nog weg met de tijd? Pasvorm icm Mous case is wel gruwelijk..
Oh okay, Ik heb geen bubbels. Hopelijk trekt het nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunfong
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-08-2024
Heeft iemand toevallig al zn pixel pro earbuds binnen gekregen met de T-mobile actie?

Ze zeiden binnen 6 weken, maar het duurt echt best lang ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41
blueman85 schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:53:
[...]

Ik heb zowel de 7 Pro alsmede de Buds Pro. Werken heel fijn naast elkaar! Vooral de assistent ingebouwd werkt heel fijn! Geluid is heel goed, ruisonderdrukking misschien iets minder goed als de Sony, maar ik ben zeker tevreden. Echt voordelen van de combinatie Pixel buds Pro en 7 Pro kan ik zo 123 niet bedenken, behalve dan de fast pair dat je Buds Pro super snel herkend worden ingesteld zijn....
@blueman85 ik heb inmiddels ook de Buds Pro gekocht. Wat me opvalt is dat er behoorlijk wat static/ white noise is als ik de ANC aan heb staan. Ervaar jij dit ook?
Weet nog niet of ik het storend vind, maar kan me voorstellen dat ik dit wel storend ga vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
spacecrap schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:07:
[...]

@blueman85 ik heb inmiddels ook de Buds Pro gekocht. Wat me opvalt is dat er behoorlijk wat static/ white noise is als ik de ANC aan heb staan. Ervaar jij dit ook?
Weet nog niet of ik het storend vind, maar kan me voorstellen dat ik dit wel storend ga vinden.
Goedemorgen,

Nee ik ervaar het zelf niet zo. Misschien heb ik er niet zoveel op gelet, dus dat ga ik de komende dagen wel doen. Heb je overigens wel gecheckt of je op de laatste firmware versie zit?

Eventueel kan ik je ook een PB sturen om niet teveel off topic te gaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door blueman85 op 14-11-2022 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

pc01 schreef op zondag 13 november 2022 @ 14:17:
[...]

Ik heb de whitestome dome glas zojuist op de 7pro gezet. Je bent een goed kwartier bezig (dit is de derde keer dat ik het doe; 2x eerder op de 6pro; waarvan de eerste mislukte [ik denk doordat ik de blacklight niet goed had gebruikt]).

Het glas voelt "fantastisch" in vergelijking met de neoflex. Het is wat duurder; maar ik vind het op deze telefoon zeker waard. Er zit een sticker bij voor het camera eiland. DIe heb ik er niet opgezet. Ik weet niet goed of het nodig is; en ik "vertrouw" niet helemaal of het impact op de kwaliteit van de foto's heeft.

Wat ik ook aardig vind is dat whitestone je een nieuw kit opstuurt (exclusief de lamp) mocht het glas kapot gaan.. Of dat ooit nodig is zullen we gaan zien...
Als je de camera eiland sticker over hebt en hij is nog bruikbaar, dan zou ik hem wel willen overnemen van je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Mous heeft nu ook black friday sale, al valt de korting op de case voor de 7 Pro wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 13:01
Dankzij dit topic voor de P7, de mous case houtlook besteld, samen met magsafe en screenprotector. Kost wat, maar hopelijk heb ik dan ook wat. ;)

Zat eerst op de UK site, had alles in de cart, kon niet verder met bestellen. Adres fout.
Na switchen op EU, rechtsboven, kon ik weer alles selecteren. Uiteindelijk toch gelukt.
Site van mous is beetje buggie en soms wat vaag. :P

[ Voor 44% gewijzigd door atomix9 op 15-11-2022 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Is het hout van de Mous case eigenlijk echt hout? Of plastic met een printje?

@atomix9, heb jij nog een werkende 15 procent kortingscode gevonden voor Mous?
Edit: MRHTECHBUSINESS15TFL voor 15 procent korting.

[ Voor 49% gewijzigd door zunrob op 15-11-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:33

Sandyman538

SandstorM [148839]

Yunfong schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:36:
Heeft iemand toevallig al zn pixel pro earbuds binnen gekregen met de T-mobile actie?

Ze zeiden binnen 6 weken, maar het duurt echt best lang ):
Ik wacht ook nog op de buds pro via Tele 2, maar dat is hetzelfde als T-mobile. In de mail stond 6 weken nadat je de bevestigingsmail hebt gekregen en dat zou voor mij betekenen dat ze nog steeds 10 dagen de tijd hebben. Hier dus ook nog niks ontvangen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Zijn er mensen die de magsafe lader van Mous ook besteld hebben? Kun je dan met 15 Watt laden? Of is dat voorbehouden aan iPhones? Ik kan erg weinig info over de lader vinden, weinig reviews ook, maar lijkt (erg) goedkoop voor wat je krijgt. Vraag me af of het OK is of gewoon een Ali lader met Mous sticker erop.
Yihaaa schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:21:
[...]

Klopt heb ik ook, in combinatie met een draadloze magsafe oplader van Mous. Prima combi.
Kun jij de vraag beantwoorden? :)

Edit: Kom zojuist deze tegen. https://www.amazon.nl/gp/...smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1 Lijkt me dat die ook gewoon werkt met een Mous case.

Edit 2: Ik zie dat het een 10 Watt lader is. Die wat je bij Mous kunt bestellen kost iets meer, maar lijkt 15 Watt te doen.

Edit 3: Het voldoet niet aan de QI standaard (de Belkin ook niet). Hoe erg is dat?

[ Voor 92% gewijzigd door zunrob op 16-11-2022 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Net via Mouse 2 screenprotectors ontvangen voor de Pixel 7 Pro. Gezien ik de Pixel niet meer heb, PB maar bij interesse. Snelle levering dus ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:36
red bull schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:07:
Wat Ali spul binnen:
€ 3,73 36%OFF | Hifi Dac Oortelefoon Versterker Usb Type C Naar 3.5Mm Headphone Jack Audio Adapter Digitale Decoder Aux Converter Voor Xiaomi huawei P40
https://a.aliexpress.com/_EQUpXUZ
Dit ding ook zojuist ontvangen. Werkt hier ook perfect.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:29
Sinds gisteravond de blauwe Bellroy case binnen die ik om de witte Pixel 7 heb geslagen. Ik moet zeggen dat de case vele malen beter past dan dat hij dat bij de Pixel 6 deed. Daar kon ik de telefoon nog schuiven in het hoesje waar hij nu gewoon goed strak er omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb voor mijn Pixel 7 Pro de Mous case besteld. Echter, met draadloos laden heb ik nog geen ervaring. Nu twijfel ik wat te kopen: een reguliere Qi charger (dus een pad waar je hem op legt), een pad met magneten a la MagSafe (en welke dan? Deze variant lijkt meestal geen Qi certificering te hebben) of een staande lader zoals hier al vaker langs is gekomen (ben bang dat ik hem hier op mijn nachtkastje vanaf stoot...). Hoe zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Vandaag mijn gisteren ontvangen glazen screenprotector op mijn p7p gemonteerd en ben uiterst tevreden. Ik verdenk de fabrikant ervan ook aan de bekende duurdere merken te leveren, maar dan in een 'whitelabel' doos zonder bracket.

Op Ali besteld en binnen 2 weken in huis. Aanrader (2 stuks met UV lamp voor € 18,27).
https://nl.aliexpress.com/item/1005003490262469.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vandaag m'n setje Mous accessoires voor mijn Pixel 7 binnengekregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7pW2hZd1eoGVih3uXxDrITie1eo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QrcmuUuPXRwvfY29YfWstKu4.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vyDq1PObL8_l2E8jjpLYM8ItYD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GdJhTUKW9qLS5RxXFB0p4ZyF.webp?f=user_large

Dus hoesje en zowel een draadloze lader voor op m'n bureau en een voor in de auto.

Na testen valt het volgende op:

Draadloze laadvermogen valt erg tegen. De autolader haalt een maximum van 8W (gemeten met AccuBattery). De bureaulader haalt echter slechts 2W. Dat maakt hem praktisch onbruikbaar als lader. Volgens de specificaties zouden ze allebei tot 15W moeten kunnen.

Verschillende bronnen geprobeerd: QC3.0, PD20W, PD15W, PD3.0. Ook aangesloten op dezelfde bron zit er een factor 4 verschil in het laadvermogen van deze laders i.c.m. de Pixel 7.

Heel vreemd en behoorlijk teleurstellend. Waarom zouden ze uberhaupt laders met verschillende specificaties verkopen?

Iemand anders misschien (soortgelijke?) ervaring met de draadloze laders van Mous?

De kwaliteit van de producten is verder erg goed. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Wouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:33:
Vandaag m'n setje Mous accessoires voor mijn Pixel 7 binnengekregen:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dus hoesje en zowel een draadloze lader voor op m'n bureau en een voor in de auto.

Na testen valt het volgende op:

Draadloze laadvermogen valt erg tegen. De autolader haalt een maximum van 8W (gemeten met AccuBattery). De bureaulader haalt echter slechts 2W. Dat maakt hem praktisch onbruikbaar als lader. Volgens de specificaties zouden ze allebei tot 15W moeten kunnen.

Verschillende bronnen geprobeerd: QC3.0, PD20W, PD15W, PD3.0. Ook aangesloten op dezelfde bron zit er een factor 4 verschil in het laadvermogen van deze laders i.c.m. de Pixel 7.

Heel vreemd en behoorlijk teleurstellend. Waarom zouden ze uberhaupt laders met verschillende specificaties verkopen?

Iemand anders misschien (soortgelijke?) ervaring met de draadloze laders van Mous?

De kwaliteit van de producten is verder erg goed. Dat dan weer wel.
toon volledige bericht
Ik heb ook lang getwijfeld over de bureaulader, maar deze uiteindelijk bewust niet gekozen ondanks de scherpe prijs. Reden voor mij was omdat er nauwelijks technische specificaties te vinden. Zo is de lader niet Qi gecertificeerd en kan Mous alleen maar aangeven dat ie compatibel is. In de manual vind je wel een fabrikant (die verder niet echt te googelen is), maar geen info over gebruikte protocollen. Dat betekent niet dat het per se slecht is, zover ik kan vinden is originele Apple MagSafe lader namelijk ook niet Qi gecertificeerd. Maar kreeg bij de Mous lader toch een beetje een "bestickerd Ali" apparaatje idee. En dan kan je mss net zo goed de eerder gelinkte Ali lader kopen voor 4 Euro.
Geen idee of dit je probleem is natuurlijk, wel vervelend. Ik vind het setje namelijk erg mooi uitzien!

Edit: Geen idee of de specs van beide laders die je nu hebt verschillend zijn. De bureaulader zou namelijk 15 Watt moeten kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Heeft er trouwens iemand tips voor goede USB-C kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
zunrob schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:39:
[...]

Ik heb ook lang getwijfeld over de bureaulader, maar deze uiteindelijk bewust niet gekozen ondanks de scherpe prijs. Reden voor mij was omdat er nauwelijks technische specificaties te vinden. Zo is de lader niet Qi gecertificeerd en kan Mous alleen maar aangeven dat ie compatibel is. In de manual vind je wel een fabrikant (die verder niet echt te googelen is), maar geen info over gebruikte protocollen. Dat betekent niet dat het per se slecht is, zover ik kan vinden is originele Apple MagSafe lader namelijk ook niet Qi gecertificeerd. Maar kreeg bij de Mous lader toch een beetje een "bestickerd Ali" apparaatje idee. En dan kan je mss net zo goed de eerder gelinkte Ali lader kopen voor 4 Euro.
Geen idee of dit je probleem is natuurlijk, wel vervelend. Ik vind het setje namelijk erg mooi uitzien!

Edit: Geen idee of de specs van beide laders die je nu hebt verschillend zijn. De bureaulader zou namelijk 15 Watt moeten kunnen doen!
Oh ze zijn niet Qi gecertificeerd? Daar ging ik wel een beetje vanuit als dit erbij staat op hun website:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpZzfgiBpu5KcKB6AK3NUJO3ehw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FdYuAikLq19S5H6V8oglURPb.png?f=user_large

Nouja het hoesje is wel van erg hoge kwaliteit en magnetische + mechanische bevestiging is wel erg handig in gebruik. Op de fiets klik je hem zo muurvast en in de auto komt ie ook niet van z'n plek. Beste bevestigingssysteem dat ik heb geprobeerd tot nu toe.

En 8W vind ik voor navigatie in de auto nog wel acceptabel. Had graag 15W gezien natuurlijk, maar dit werkt.

De bureaustandaard en lader zijn echter wel behoorlijk nutteloos op deze manier. Hoogstens bruikbaar om een opgeladen telefoon op te plaatsen die bij licht gebruik z'n lading behoudt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter op 23-11-2022 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:55
Wouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:33:

Niet met deze hardware, maar wel met de P7P en AccuBattery. Daarbij kom ik op dezelfde teleurstellende waarden uit als jij, dus misschien moeten we het zoeken in de manier van meten?

Met deze draadloze laders kom ik niet hoger dan 9W (ipv 15W)
Met deze USB-C adapter niet hoger dan 19W (ipv 25W)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Wouter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:00:
[...]

Oh ze zijn niet Qi gecertificeerd? Daar ging ik wel een beetje vanuit als dit erbij staat op hun website:

[Afbeelding]

Nouja het hoesje is wel van erg hoge kwaliteit en magnetische + mechanische bevestiging is wel erg handig in gebruik. Op de fiets klik je hem zo muurvast en in de auto komt ie ook niet van z'n plek. Beste bevestigingssysteem dat ik heb geprobeerd tot nu toe.

En 8W vind ik voor navigatie in de auto nog nét acceptabel. Had graag minimaal 12W gezien natuurlijk, maar dit werkt.

De bureaustandaard en lader zijn echter wel behoorlijk nutteloos op deze manier. Hoogstens bruikbaar om een opgeladen telefoon op te plaatsen die bij licht gebruik z'n lading behoudt.

Sowieso vind ik de laadsnelheid en ondersteuning van laadstandaarden van de Pixel 7 enorm tegenvallen. Met de meeste bedrade laders kom ik niet boven de 5W uit. Maar meer daarover in het Pixel 7 topic.
toon volledige bericht
Hun oude vierkante laders zijn wel Qi gecertificeerd, die nieuwe ronde niet. Kun je hier zelf in de database checken: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products
Je ziet daar ook het gecertificeerde wattage.

Edit: Snel draadloos laden met iets anders dan de Google Stand 2 doe je met een 15 Watt lader. Bij voorkeur dus Qi gecertificeerd, dan maak je gebruik van de EPP standaard als ik me niet vergis. Voor snel bedraad laden wil je PPS hebben of PD (deze is volgens mij iets langzamer dan PPS).

Edit 2: https://www.amazon.nl/s?k...ref=nb_sb_ss_ts-doa-p_2_9 is een goede aanrader om het snelst te laden. Nu ook iets goedkoper.

Edit 3: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products/10516 Zoiets is dus officieel 15 Watt Qi. Ik verwacht daar minder problemen mee (maar nog niet zelf geprobeerd). Deze lijkt ook goed te presteren met (oudere) Pixels: https://www.amazon.nl/Bel...arp_d_product_top?ie=UTF8

Edit 4: Overigens is de originele Apple MagSafe lader ook niet Qi gecertificeerd. Heeft iemand die al eens geprobeerd met zijn Pixel 7 (Pro)?

[ Voor 25% gewijzigd door zunrob op 23-11-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Harmani schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:04:
[...]

Niet met deze hardware, maar wel met de P7P en AccuBattery. Daarbij kom ik op dezelfde teleurstellende waarden uit als jij, dus misschien moeten we het zoeken in de manier van meten?

Met deze draadloze laders kom ik niet hoger dan 9W (ipv 15W)
Met deze USB-C adapter niet hoger dan 19W (ipv 25W)
Die eerste lader is voor 5 Watt Qi gecertificeerd: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products/10914
Die tweede heeft waarschijnlijk alleen PD, en geen PPS. Ik heb ergens gezien dat je dan rond de 18 Watt maximum zou zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 23-11-2022 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 08:44
Zojuist de AnGrip glazen screen protector van Amazon binnen gekregen. Geen problemen meer met de FP scanner (had hiervoor wat dikker glas) en het opplakken ging super makkelijk met de bijbehorende uitsnede.

Voor 10 euro is er denk ik niets beters te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-07 17:48
Iemand ervaring met Magsafe hoesjes van aliexpres?
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=BFvsaaj4IHXE
Deze lijkt me erg mooi maar ben huiverig te bestellen zonder recensies

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Knamix schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:14:
Zojuist de AnGrip glazen screen protector van Amazon binnen gekregen. Geen problemen meer met de FP scanner (had hiervoor wat dikker glas) en het opplakken ging super makkelijk met de bijbehorende uitsnede.

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden; welke bedoel je precies? Heb je misschien een link?

• pdavie2311

pdavie2311

*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
zunrob schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:23:
[...]

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden; welke bedoel je precies? Heb je misschien een link?
Het heet iets anders.. oeps

https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Knamix schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:14:

Heb hem nu ook besteld, nog steeds geen krasjes sinds ik mijn Pixel 7 heb maar ja... Liever een protector en hoop dat hij een beetje makkelijk erop gaat inderdaad :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Tags NL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:38:
[...]

Heb hem nu ook besteld, nog steeds geen krasjes sinds ik mijn Pixel 7 heb maar ja... Liever een protector en hoop dat hij een beetje makkelijk erop gaat inderdaad :)
Goed tegen de rand zetten bij het plaatsen. Die van mij had ik niet goed geplaatst en kon het daardoor niet goed naar beneden duwen. Uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Anatidae schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:07:
Iemand ervaring met Magsafe hoesjes van aliexpres?
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=BFvsaaj4IHXE
Deze lijkt me erg mooi maar ben huiverig te bestellen zonder recensies
Is per case verschillend maar ik had https://nl.aliexpress.com/item/1005004832679850.html deze besteld en ik gebruik 'm in combinatie met https://www.ipitaka.com/products/magez-car-mount deze houder. En tot nu toe is de case nog geen kant opgegaan. Wel jammere van deze case is dat die niet de vertikale magneet heeft waardoor het net iets lastiger is om de case goed te plaatsen op de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acezeck
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-07 18:07
Ik heb het hoesje van MOUS.CO voor mijn Pixel 7 Pro. Erg mooi stevig, goed, misschien zelfs perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Laatst online: 08-07 19:15
Zojuist email van PostNL gekregen dat m'n leather skin van Dbrand in het land is. Of ik nog even 6,50 euro inklaringskosten wil betalen... Toch wel beetje dure skin zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Pilome243 schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:20:
Zojuist email van PostNL gekregen dat m'n leather skin van Dbrand in het land is. Of ik nog even 6,50 euro inklaringskosten wil betalen... Toch wel beetje dure skin zo.
Hier vandaag hetzelfde. Gelukkig € 6,23 voor case en skin samen, dus relatief iets minder duur. Voor mij ook mijn eerste ervaring met inklaringskosten voor een dbrand bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Knamix schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:00:
[...]

Goed tegen de rand zetten bij het plaatsen. Die van mij had ik niet goed geplaatst en kon het daardoor niet goed naar beneden duwen. Uiteindelijk wel gelukt.
In een keer goed gelukt net :) Misschien een mini stofje, maar prima te doen en geen bubbles waar ik bang voor was

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Hola,

Ik heb een (gekke?) vraag...
Bij aankoop van de P7P heb ik een (snel)lader bijgekocht, de Samsung USB-C Snellader 45W EP-TA845.
Nu heb ik jaren terug gehoord van een collega, die redelijk wat verstand had van elektronica, dat je het beste niet altijd kan snel laden. Omdat je dan vrij snel behoorlijk veel stroom in de cellen van de accu "propt", dit zou dan niet goed zijn voor die cellen in de accu.
Op mijn vorige samsung toetsel zette ik deze optie dan ook vaak uit wanneer het niet nodig was (bijvoorbeeld in de nacht aan de lader). En wanneer ik wel de snellaad optie wild gebruiken zette ik dit aan.
Deze optie lijkt op de Pixel niet aanwezig te zijn. Nu gebruik ik de nieuwe 45w lader dus alleen wanneer ik snel wil bijladen maar heb ik als "vaste" lader mijn oude samsung lader nog.

Ben ik hier te paranoia in? Zal de accu sneller slecht worden van de 45w lader als standaard gebruiken?
Ik laad mijn telefoon graag in de nacht op, zodat ik er de rest van de dag niet aan hoef te denken. Is dat misschien ook geen goed idee?
Ik zou graag het beste willen doen, maar heb geen idee wat dat dan is :?

[ Voor 6% gewijzigd door Wihakayda op 30-11-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Laatst online: 08-07 19:15
Wihakayda schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:13:
Hola,

Deze optie lijkt op de Pixel niet aanwezig te zijn.
Instellingen->Batterij->Aangepaste voorkeuren->Aangepast opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Pilome243 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:36:
[...]

Instellingen->Batterij->Aangepaste voorkeuren->Aangepast opladen
Dat heb ik inderdaad aan staan.
Maar dan laadt hij wel snel op wanneer ik de snellader aan sluit. (duhh klinkt logisch haha 8)7 )

Of zorgt dat aangepast laden ervoor dat de telefoon zelf bekijkt wat het beste is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:43
Wihakayda schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:41:
[...]

Dat heb ik inderdaad aan staan.
Maar dan laadt hij wel snel op wanneer ik de snellader aan sluit. (duhh klinkt logisch haha 8)7 )

Of zorgt dat aangepast laden ervoor dat de telefoon zelf bekijkt wat het beste is?
Ik heb het idee dat dit alleen werkt als je een alarm hebt gezet voor de volgende ochtend. Hij weet dan hoe laat je je telefoon nodig hebt en stelt het laden uit. (Dit geeft hij in ieder geval bij mijn telefoon aan als ik een wekker heb gezet)

PSN: Redrafted

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste