Werkt echt top! wel exact op de manier doen waarop beschreven. Bij mij bleef er een bubbel aanwezig, met mijn vingers kreeg ik deze niet weg, maar met de bijgeleverde tool (die er voor gemaakt is) lukte dit wel.
Er is een youtube filmpje van.
Werkt echt top! wel exact op de manier doen waarop beschreven. Bij mij bleef er een bubbel aanwezig, met mijn vingers kreeg ik deze niet weg, maar met de bijgeleverde tool (die er voor gemaakt is) lukte dit wel.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Thx, ook beide besteld. De originele case van google is spekglad, dat gaat niet lang goed bij mijboswandeling schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 05:12:
[...]
Spigen Tough Armor Case Compatible with Google Pixel 7 - Black https://amzn.eu/d/6bgqGsm
En
Spigen AlignMaster Screen Protector Compatible with Google Pixel 7, 2 Pieces, Frame for Easy Installation, Crystal Clear, Case friendly, 9H Tempered Glass https://amzn.eu/d/1KB5iRQ
Voor de Pixel 7 dan.
Erg blij mee.
Zoek even op "DAC" in dit topic.Marbo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:05:
Ik ben nogal verknocht aan mijn oude Sennheiser oordopjes maar helaas werken ze niet met mijn nieuwe pixel 7a. Analoog audioapparaat wordt niet herkend is de melding. Ik heb het aangesloten via een usb c naar audio jack verloopstukje van mijn oude OnePlus. Is dit een definitief nee, kan niet, of er is er nog een workaround om de Sennheiser oordopjes werkend te krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door zunrob op 02-06-2023 16:54 ]
Ah, dat is het, dank!Zoek even op "DAC" in dit topic.Ik denk dat je oude OnePlus converter die namelijk niet heeft.
Ik had een donkere privacy erop gegooid. 2 dagen later er weer af.Salv schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:50:
Vanavond zal ik ook een Pixel 7 in ontvangst nemen nadat tijdens de vakantie mijn telefoon een dompel in het zeewater niet heeft weten te overleven. Nu wil ik hierop waarschijnlijk een screenprotector plaatsen en zie de laatste tijd vaker mensen met donker of privacy screenprotectors.
Nu vraag ik mij af hoe de ervaringen hier zijn met zulke donkere / privacy screenprotectors of is het beter / fijner om gewoon een heldere screenprotector erop te plaatsen?
Het gaat dan om dit model? Want er zijn ook nog enkele bamboe uitvoeringen. https://www.hema.com/nl-b...os-15w-10cm-39630150.htmlBounceCloud schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:53:
De eerder genoemde HEMA draadloze oplader is nu in de aanbieding. Vandaag eentje gescoord voor mijn nieuwe Pixel 7. Doel is als nachtkastje lader (dus: nachtje de tijd, snelheid is niet breekpunt).
Werkt prima en lijkt na een paar minuten zo rond de 1600mA te stabiliseren.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 08-06-2023 18:30 ]
Ik heb me deze vandaag aangeschaft in de Hema voor 12€ (promo ipv 16€). Viel me ook op dat die veel goede recensies krijgt. In combinatie met een Anker 511 lader ging het laden erg vlot voor draadloos laden te zijn. Ook het 'mikken' was niet nodig, gewoon erop en van de eerste keer contact. Met hoesje trouwens.Drwho1 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:10:
[...]
Het gaat dan om dit model? Want er zijn ook nog enkele bamboe uitvoeringen. https://www.hema.com/nl-b...os-15w-10cm-39630150.html
[ Voor 4% gewijzigd door Drwho1 op 10-06-2023 13:02 ]
Zou je eens een foto van de onderkant/technische gegevens willen posten? Denk namelijk dat het deze is: https://www.wirelesspowerconsortium.com/products/13838 Die gebruikt het basis Qi profiel tot 5 Watt. En niet EPP tot aan 15 Watt. Dus 5-15 Watt zal wel via een Qi compatibele manier gebeuren.Drwho1 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:02:
[...]
Ik heb me deze vandaag aangeschaft in de Hema voor 12€ (promo ipv 16€). Viel me ook op dat die veel goede recensies krijgt. In combinatie met een Anker 511 lader ging het laden erg vlot voor draadloos laden te zijn. Ook het 'mikken' was niet nodig, gewoon erop en van de eerste keer contact. Met hoesje trouwens.
Dacht ook nog zo'n Action Re-Load oplader ervoor te kopen, maar die zijn slechts 12W terwijl de laadpad 15W kan leveren.
Nog maar 1x gebruikt, maar dit lijkt wel echt een aanrader te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door zunrob op 10-06-2023 16:27 ]
bazzemans schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:11:
Zijn er hier Pixelgebruikers die een fietshouder/fietsmount gebruiken? Degene die ik heb is een goedkope die de telefoon vastzet met rubbers en een sluiting aan de zijkant. Die zijkant drukt precies op de uitknop of de geluidsknoppen. Hierdoor reset mijn telefoon of gaat het geluid helemaal op stil tijdens het fietsen.
In dit topic kwam ik Quad Lock en Mouse tegen. Mooi spul lijkt het. Alleen voor beide geldt dat je dan ook een hoesje van hetzelfde merk moet gebruiken. Dat wil ik liever niet, omdat ik vrij tevreden ben met het Googlehoesje in dezelfde kleur als mijn telefoon.
Iemand ervaringen met een goede fietshouder?
XPeng G6 + Ratio Solar
bazzemans schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:16:
@robotjoek Gebruiken jullie de telefoonhouder op een racefiets?
XPeng G6 + Ratio Solar
Oke. Ik heb een soortgelijke gehad, die alleen aan de zijkanten vastklemde en steun aan de onderkant had maar daar is mijn telefoon een keer uitgevlogen op 30+ km/u. Niet goed voor je telefoon. Vandaar dat ik wel wat zekerheid zoek over hoe goed het blijft zitten. Met deze heb je dus goede ervaringenrobotjoek schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:32:
Nope E-bike, maar die stuiteren ook bij vluchtheuvels etc, maar blijft super goed zitten hoor
[...]
GerkeP
Mijn P7 zit in een hoesje van Jaccet. Goede kwaliteit, ik heb daar al een paar keer eerder een hoesje gekocht.henri86 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 00:46:
Weet er iemand een insteekhoesje / pouch voor de Pixel 7?
Ik heb bij m'n laatste 3 telefoons telkens een Beyzacases hoesje gekocht, en wil voor m'n Pixel 7 het liefste eigenlijk ook weer zoiets.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Thnx. Dat is inderdaad een beetje waar ik naar op zoek ben.S!kje schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:11:
[...]
Mijn P7 zit in een hoesje van Jaccet. Goede kwaliteit, ik heb daar al een paar keer eerder een hoesje gekocht.
https://jaccet.com/nl/collections/google-pixel
Elke lader met USB-PD van minimaal 18w laadt op maximale snelheid. Ik heb er zelf een van Ugreen.mathy_ schreef op zondag 23 juli 2023 @ 12:33:
Welke 12 volt lader moet ik kopen (welke laad standaard) om de pixel 7a het snelst op te laden? In onze camper draait alles op 12 volt dus zijn we hier afhankelijk van. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Share and Enjoy!
Ja daar kwam ik al achter, telefoon in de zon en navigatie werkt gewoon niet. Eigenlijk te bizar voor woorden, het is verder een prima telefoon alleen dat laden is wel drama.WCA schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:19:
[...]
Elke lader met USB-PD van minimaal 18w laadt op maximale snelheid. Ik heb er zelf een van Ugreen.
Zorg wel dat de telefoon op een koele plek ligt, hij gaat nogal langzamer laden als ie in de zon ligt
Ik heb een telefoonhouder gekocht die de telefoon voor de airco positioneert, dan laadt ie als een speer. Beetje jammer dat dat zo moet maar goed, het werktmathy_ schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:23:
[...]
Ja daar kwam ik al achter, telefoon in de zon en navigatie werkt gewoon niet. Eigenlijk te bizar voor woorden, het is verder een prima telefoon alleen dat laden is wel drama.
Ik zag bij ugreen al wel 1 met PD nemen we die.
Share and Enjoy!
Neem er eentje met PD PPS, dan heb je de beste!mathy_ schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:23:
[...]
Ja daar kwam ik al achter, telefoon in de zon en navigatie werkt gewoon niet. Eigenlijk te bizar voor woorden, het is verder een prima telefoon alleen dat laden is wel drama.
Ik zag bij ugreen al wel 1 met PD nemen we die.
@Whiskey48 Gebruik je die Xiaomi autolader nog? En heb je de 7 (zoals ik) of de 7 pro?Whiskey48 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 07:22:
[...]
Voor m'n auto heb ik wel de Xiaomi Mi 20W wireless Car Charger met 27W voeding gehaald, deze heeft wel EPP zie ik.
Hoi nee ik vond hem zeer onprettig in gebruik, heb hem teruggestuurd.Rutgerpuntnet schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 22:34:
[...]
@Whiskey48 Gebruik je die Xiaomi autolader nog? En heb je de 7 (zoals ik) of de 7 pro?
Ik heb een andere draadloze auto sluitende lader geprobeerd maar die klemt de telefoon op de volumeknoppen. Ik zag een recensie van de Xiaomi lader met een 7 pro die volgens de recensent net boven de volumeknoppen klemde.
Of kan iemand mij vertellen wat bij de pro de afstand van de onderkant volumeknop tot de grond is (als ie rechtop staat)? kan het online nergens vinden
Mijn pixel 7 laadt draadloos op als ik die op de Qi pad van mijn oude Samsung leg. Geen idee waar een draadloze lader aan moet voldoen om de 7 te ladenRozeDwergbanaan schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:09:
Ik heb een MagSafe hoesje besteld om zo een draadloze powerbank te kunnen gebruiken. Nou krijg ik het hoesje pas na het weekend maar de Voomy p11 heb ik al even uitgepakt en getest door de pixel 7 erop te leggen. Maar nu gebeurt er dus niks. Ik dacht dat als hij ongeveer recht erop zou liggen dat ie wel zou gaan laden maar dat doet ie niet. Werkt het straks dan wel als ie door de magneten op het hoesje er perfect op valt? Ben beetje bang dat ie überhaupt gewoon niet draadloos werkt. (Via usb doet ie het wel). Heb ook geen andere draadloze lader in huis om te testen.
Iemand ervaringen?
Hallo, ik heb vorig jaar twee van deze screen protectors besteld, maar na een paar maanden in gebruik laten deze toch los aan de zijkanten op mijn 7P, vermoedelijk vanwege de curved edges. Daarom vroeg ik me af: bij degene die al een tijdlang een screen protector op 7P hebben, hoe tevreden zijn jullie nu? Ik twijfelde toen om bijvoorbeeld White Dome te kopen vanwege de hoge prijs, maar als het het waard is, dan liever een keer een goede protector.qwasd schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:36:
Ik heb onderstaande zojuist besteld. Heb ik tijdelijk iets. Later wil ik toch de case van Google en een screen protector van White stone. (bevalt namelijk goed op mijn Pixel 6 Pro).
Screen Protector
https://amzn.eu/d/cDxgDdt
Case
https://amzn.eu/d/4yu1i3l
[Afbeelding]
Ik heb hem er bijna een jaar op. Hij is bij mij gebarsten, maar heb hem nog niet vervangen. Ik heb er buiten dat geen klachten over. Zit nog steeds goed vast.rwr_ schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:26:
[...]
Hallo, ik heb vorig jaar twee van deze screen protectors besteld, maar na een paar maanden in gebruik laten deze toch los aan de zijkanten op mijn 7P, vermoedelijk vanwege de curved edges. Daarom vroeg ik me af: bij degene die al een tijdlang een screen protector op 7P hebben, hoe tevreden zijn jullie nu? Ik twijfelde toen om bijvoorbeeld White Dome te kopen vanwege de hoge prijs, maar als het het waard is, dan liever een keer een goede protector.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Vanaf de Amerikaanse Amazon is het lastig bestellen, maar via Ali is deze ook te bestellen :Whiskey48 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:52:
[...]
Hoi nee ik vond hem zeer onprettig in gebruik, heb hem teruggestuurd.
Ik gebruik nu naar zeer grote tevredenheid de Baseus Car Phone HOlder Wireleass Charger for Air Vent Mount
https://www.amazon.com/Wi...ng-Enlarged/dp/B0BNM9CH4Y
Deze zeg maar.
Ah ja daar zal ik hem vast vandaan hebben, kon hem zo snel niet vinden (iets te veel orders)Ted038 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Vanaf de Amerikaanse Amazon is het lastig bestellen, maar via Ali is deze ook te bestellen :
[Afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door DVDL op 06-09-2023 12:07 ]
Een "gewone" PD powerbank icm een USB-C naar USB-C kabel werkt prima. PPS laadt je telefoon marginaal (en dan ook écht marginaal) sneller op omdat het iets efficienter is, maar ik zou er niet specifiek een powerbank op uitzoeken.DVDL schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:56:
Ik heb sinds dit weekeind een Pixel 7, maar het is duidelijk dat ik een powerbank nodig heb. Echter lijken er niet veel beschikbaar te zijn die compatible is met dit type. De Pixel is nogal specifiek met zijn protocollen, blijkbaar. Als ik het goed begrijp heb ik een PD PPS nodig, maar specificaties geven (bij bol in elk geval) amper compabiliteit aan met de Pixel. Wie kan me op weg helpen? Ik schat dat 10.000 genoeg moet zijn, maar ik kom er even niet meer uit.
-Even gezocht in topic op "power bank" in plaats van "powerbank" en het resultaat leid naar deze:
https://www.bol.com/nl/nl...w-zwart/9300000128073947/
Ga die maar eens proberen..
Share and Enjoy!
Aan de specificaties die PPS erin hebben staan. Verder is het verschil tussen een PPS lader en een "gewone" PD lader van >20w echt extreem klein, het scheelt enkele losse minuten van 0-100.theduke1989 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:27:
Op advies van zunrob in "[Google Pixel 7 / 7 Pro / 7a] Ervaringen & discussie"
Zou ik graag willen weten hoe je een PD PPS oplader kan herkennen?
Op shein en temu heb je veel opladers.
Er staan wel enkele met PD20 Watt zou dat kunnen werken
Share and Enjoy!
Dank, heb een PD20 lader gekocht bij shein.WCA schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:16:
[...]
Aan de specificaties die PPS erin hebben staan. Verder is het verschil tussen een PPS lader en een "gewone" PD lader van >20w echt extreem klein, het scheelt enkele losse minuten van 0-100.
Als je een lader al hebt en je wil het zeker weten, heb je een usb tester nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 10-09-2023 11:52 ]
Ben benieuwd hoe die werkt. De lader is namelijk wel heel goedkoop. De meeste laders met PD / PPS vind ik tussen de 20/30 Euro..theduke1989 schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:44:
[...]
Dank, heb een PD20 lader gekocht bij shein.
Laat het jullie weten.
5 Port Fast Charging Head
I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out!
http://api-shein.shein.co...rom=GM7423376370879643648
Shein en temu leveren nu binnen 7 werkdagen vaak dus is snel geregeld.
Ik heb een Tester. Dus zal kijken of ze liegen of niet.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Heb sowieso een usb tester, dus zal ook kijken of het echt alles doet en zo doet zoals ze in SHEIN aangeven.keverjeroen schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:42:
[...]
Ben benieuwd hoe die werkt. De lader is namelijk wel heel goedkoop. De meeste laders met PD / PPS vind ik tussen de 20/30 Euro..
Kan best werken, de vraag is of ie het ook lang blijft doen. Voor dit geld maak je niet iets fatsoenlijkskeverjeroen schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:42:
[...]
Ben benieuwd hoe die werkt. De lader is namelijk wel heel goedkoop. De meeste laders met PD / PPS vind ik tussen de 20/30 Euro..
Share and Enjoy!
Zo ik kom op mijn vraag terug:theduke1989 schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:44:
[...]
Dank, heb een PD20 lader gekocht bij shein.
Laat het jullie weten.
5 Port Fast Charging Head
I discovered amazing products on SHEIN.com, come check them out!
http://api-shein.shein.co...rom=GM7423376370879643648
Shein en temu leveren nu binnen 7 werkdagen vaak dus is snel geregeld.
Ik heb een Tester. Dus zal kijken of ze liegen of niet.
[ Voor 3% gewijzigd door theduke1989 op 17-09-2023 11:05 ]
Waarop baseer je dat? De porten bij elkaar zijn 65W, niet per port.
Nickname does not reflect reality
Dat is toch juist verkeerd gedacht. Je koopt een oplader wat 65W levert en niet een lader wat 65W over alle poorten verdeeld?Brad Pitt schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:26:
[...]
Waarop baseer je dat? De porten bij elkaar zijn 65W, niet per port.
Een pixel kan helemaal niet opladen met 65w?theduke1989 schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:04:
[...]
Zo ik kom op mijn vraag terug:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De eerste foto is van mijn pocof3 en de tweede is van Pixel7Pro.
Ik denk dus dat ze liegen met 65W
Wel is het zo dat eindelijk de Pixel7Pro ook oplaad met deze lader. En niet vast gebonden zijn aan de originele
Share and Enjoy!
Het staat letterlijk op de lader geprint.theduke1989 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:30:
Dat is toch juist verkeerd gedacht. Je koopt een oplader wat 65W levert en niet een lader wat 65W over alle poorten verdeeld?
Wel met door 2 jongens uit een universiteit ontwikkelde laders met speciale chip
Bij Amazon daarvoor mijn geld teruggekregen aangezien no yellowing bij de advertentie stond. Heb inmiddels een Rinke https://www.ringkestore.c...pixel-7-case-fusion-matte (de zwarte). Hier schijn je er minder last van te hebben.Mimiix schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:25:
Ik heb nu een jaar een Spigen Hybrid Ultra transparant in gebruik en die is inmiddels verkleurd. Ziet er een beetje vies uit. Nu heb ik dat verkleuren met Spigen hoesjes vrij snel maar ik vind de pasvorm en kwaliteit erg goed. Toch zou ik eens willen wisselen. Is er iemand die een ander merk kan aanraden? Eventueel zelfs met Magsafe optie erop?
Beetje late reactie maar ik ben er ook voor gegaan en zeker geen spijt! Prima houder. Laadt snel (icm met een goeie oplader) en erg fijn dat er geen motortjes inzitten die waarschijnlijk eerder stuk gaan dan zo'n mechanisme.Ted038 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Vanaf de Amerikaanse Amazon is het lastig bestellen, maar via Ali is deze ook te bestellen :
[Afbeelding]
Thanks voor de tip!XoReP schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:40:
[...]
Bij Amazon daarvoor mijn geld teruggekregen aangezien no yellowing bij de advertentie stond. Heb inmiddels een Rinke https://www.ringkestore.c...pixel-7-case-fusion-matte (de zwarte). Hier schijn je er minder last van te hebben.
Zeker welMimiix schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:44:
[...]
Ik heb het er geloof ik niet bij staan https://www.amazon.nl/gp/...ppx_pop_mob_b_asin_title#
Die zag ik ook. Echter is het bij mij de rand die geel is... De achterkant zoals ie daar staat is niet zo geel.
Wat wel, helaas, zo is, is dat de marketing er soms iets te enthousiast mee aan de haal gaat:theduke1989 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:30:
[...]
Dat is toch juist verkeerd gedacht. Je koopt een oplader wat 65W levert en niet een lader wat 65W over alle poorten verdeeld?
Of is dat altijd zo dat wanneer je een oplader met meer uitgangen hebt dus ook minder levert. Dat is dan mijn fout om zo iets te kopen
[ Voor 54% gewijzigd door Eagle Creek op 11-10-2023 09:46 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
[ Voor 97% gewijzigd door pdavie2311 op 11-10-2023 11:01 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
[ Voor 4% gewijzigd door xray79 op 28-10-2023 20:07 ]
Ik heb deze van HEMA hier eens ergens zien passeren, zelf ook aangekocht met wat korting en is nu mijn draadloze lader op het nachtkastje.NoFate schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 09:17:
Hey guys, mijn pixel 7 is onderweg, nu wou ik nog een charger bestellen voor wireless? De pixel stand 2 is enorm duur, eventueel kan de pixel stand 1 ook voldoen?
Of andere voorkeuren?
Hoe snel laadt hij dan op ongeveer?Drwho1 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:04:
[...]
Ik heb deze van HEMA hier eens ergens zien passeren, zelf ook aangekocht met wat korting en is nu mijn draadloze lader op het nachtkastje.
Haalt het maximale uit het draadloze laden van mijn P7.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Lang geleden maar toch benieuwd of je een goede gevonden hebt.Raymon89 schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:41:
Ik zoek nog een goede wallet case waar je 5 pasjes in weg kunt stoppen voor de Pixel 7a. Aan de voorkant, achterkant moet vrij zijn ivm betalen met telefoon. Iemand tips?
Tja ik heb het op mijn nachtkastje liggen, dus het is sowieso slim laden tot vol wanneer de wekker afloopt.
Ja, deze: https://www.amazon.nl/dp/B0C3XN3JYV?ref=ppx_pop_mob_ap_shareIndiaan706 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:13:
[...]
Lang geleden maar toch benieuwd of je een goede gevonden hebt.
Ik gebruik zelf een Spigen Liquid Air voor mijn P7. Voegt naar mijn gevoel het minimum aan bulk toe om toch nog een deftige bescherming te bieden. Absoluut nog geen behoefte gehad om te wisselen, hooguit naar zo'n transparante case om wat meer van het design van de Pixel te kunnen genieten.meintje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:59:
Ik heb een Pixel 7a met de Spigen Ultra Hybrid case. Ik vind deze case veel te bulky. Ik doe hem eigenlijk alleen nog om de telefoon als ik naar de sportschool ga. Het idee is om de Pixel lang te gaan gebruiken en ik wil er dus wel permanent een case om hebben.
Kan iemand een clear case aanraden die de telefoon niet extreem veel groter maakt?
[ Voor 8% gewijzigd door Drwho1 op 15-01-2024 12:06 ]
Ik heb een Spigen Thin Fit case en ben er ontzettend tevreden over.meintje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:59:
Ik heb een Pixel 7a met de Spigen Ultra Hybrid case. Ik vind deze case veel te bulky. Ik doe hem eigenlijk alleen nog om de telefoon als ik naar de sportschool ga. Het idee is om de Pixel lang te gaan gebruiken en ik wil er dus wel permanent een case om hebben.
Kan iemand een clear case aanraden die de telefoon niet extreem veel groter maakt?
[ Voor 16% gewijzigd door meintje op 15-01-2024 12:59 ]
Je zou de Ringke Fusion kunnen proberen. Die gebruik ik nu voor mijn Pixel 8 en bevalt prima.meintje schreef op maandag 15 januari 2024 @ 12:59:
Bedankt voor de reactie. Ik zou alleen graag een clear case willen. Bovengenoemde opties zijn alleen in kleur beschikbaar.
[ Voor 18% gewijzigd door dimmak op 16-01-2024 08:49 . Reden: Pixel 7a ipv 7 ]
Bij mijn spigen ultra hybrid helaas wel.Drwho1 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:26:
Is dat vergelen van een transparante case bij de kwaliteitsmerken (Ringke, Spigen) nog een issue tegenwoordig? 8 jaar geleden ofzo wel eens een transparante case gehad, maar vergelen was toen wel een ding al moet ik zeggen dat het van een gekende chinese webshop kwam en dus lage kwaliteit was.
Dbrand zegt dat hun Ghost case niet vergeeld, met als tradeoff dat de case makkelijker krast. Ze geven aan dat dat een compromis is, vergelen óf krasvastheid, beide kan niet. Geen idee of dat klopt, maar het klinkt wel aannemelijk opzichDrwho1 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:26:
Is dat vergelen van een transparante case bij de kwaliteitsmerken (Ringke, Spigen) nog een issue tegenwoordig? 8 jaar geleden ofzo wel eens een transparante case gehad, maar vergelen was toen wel een ding al moet ik zeggen dat het van een gekende chinese webshop kwam en dus lage kwaliteit was.
Share and Enjoy!
Die krassen vind ik minder erg. Ik bedoel, daar is ie voorWCA schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Dbrand zegt dat hun Ghost case niet vergeeld, met als tradeoff dat de case makkelijker krast. Ze geven aan dat dat een compromis is, vergelen óf krasvastheid, beide kan niet. Geen idee of dat klopt, maar het klinkt wel aannemelijk opzich
Enig idee waar ik die case kan kopen?WCA schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:36:
[...]
Dbrand zegt dat hun Ghost case niet vergeeld, met als tradeoff dat de case makkelijker krast. Ze geven aan dat dat een compromis is, vergelen óf krasvastheid, beide kan niet. Geen idee of dat klopt, maar het klinkt wel aannemelijk opzich
https://dbrand.com/shop/ghost
Share and Enjoy!
Helaas zijn ze op de eigen website sold out en er pas in April weer. Vandaar ook m'n vraagWCA schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:26:
[...]
https://dbrand.com/shop/ghost
Niet schrikken, prijs is niet mals. Ik weet verder niet of het verder een goed hoesje is, ik heb van hun wel de Grip case, en die bevalt uitstekend. Houd ook rekening met BTW en inklaring evt want volgens mij doen ze geen aangifte voor je.
Helemaal gemist, excuses. Die voor andere telefoons zijn er nog wel. Dan heb je in ieder geval een plausibele verklaring, maar nog geen hoesje. Sorry 😅Mimiix schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:48:
[...]
Helaas zijn ze op de eigen website sold out en er pas in April weer. Vandaar ook m'n vraag
Share and Enjoy!
Geen idee, dit is mijn eerste transparante case ooit. Dus we gaan het zien.Drwho1 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:26:
Inmiddels de Ringke Fusion matt binnen voor de Pixel 7A. Deze is een stuk minder bulky dan de Spigen Ultra Hybrid. Bedankt voor de tip!dimmak schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:47:
[...]
Je zou de Ringke Fusion kunnen proberen. Die gebruik ik nu voor mijn Pixel 8 en bevalt prima.
+1, binnen 4 maanden was hij knal geel.
[ Voor 55% gewijzigd door ezra070 op 12-02-2024 11:14 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Waiting on the world to change
https://www.reddit.com/r/..._this_phone_case_company/Alouatta schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 12:26:
Hier een beetje hetzelfde verhaal.
Geen ervaring er mee, maar had al eens zitten kijken op:
https://thepixelcase.com/.../google-pixel-7-pro-cases
Waiting on the world to change
idd nog niet verder gekeken dan mijn neus lang was!pinda powerrr schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 13:17:
[...]
https://www.reddit.com/r/..._this_phone_case_company/
Zag er leuk uit, totdat ik bovenstaande tegenkwam op Reddit![]()
Next!....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq