Dat is dan op zich wel een gave functie! Ik zal het eens uittesten door de weeks wanneer ik het alarm aan heb staan.Xerox schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:45:
[...]
Ik heb het idee dat dit alleen werkt als je een alarm hebt gezet voor de volgende ochtend. Hij weet dan hoe laat je je telefoon nodig hebt en stelt het laden uit. (Dit geeft hij in ieder geval bij mijn telefoon aan als ik een wekker heb gezet)
Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Ik heb mijn wekker op 6 uur staan.Xerox schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:45:
[...]
Ik heb het idee dat dit alleen werkt als je een alarm hebt gezet voor de volgende ochtend. Hij weet dan hoe laat je je telefoon nodig hebt en stelt het laden uit. (Dit geeft hij in ieder geval bij mijn telefoon aan als ik een wekker heb gezet)
Vaak ben ik al rond 5:15 a 5:30 wakker en dan is hij al op 100% dus dat klopt niet helemaal
Misschien zorgt hij ervoor dat hij ongeveer 1 uur voor je wekker af gaat vol is, mocht je onverhoopt toch eerder op moeten staan.hardtarget schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:34:
[...]
Ik heb mijn wekker op 6 uur staan.
Vaak ben ik al rond 5:15 a 5:30 wakker en dan is hij al op 100% dus dat klopt niet helemaal
Stond er wel een melding dat ervoor gezorgd werd dat hij vol was zodra je wekker ging?
PSN: Redrafted
Ja die melding staat er dan welXerox schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 09:07:
[...]
Misschien zorgt hij ervoor dat hij ongeveer 1 uur voor je wekker af gaat vol is, mocht je onverhoopt toch eerder op moeten staan.
Stond er wel een melding dat ervoor gezorgd werd dat hij vol was zodra je wekker ging?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zie o.a. Mous voorbij komen, maar vroeg me af of iemand soortgelijke ervaringen had met een protector die sneller leverbaar was.
Im notorious
Ik kan niet spreken voor sneller leverbare opties, maar ik kan wel speken over Mous en PanzerGlazz.Thenotorious schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:08:
Ik lees verschillende ervaringen, maar heeft iemand een screenprotector die echt goed past op de Pixel 7?
Ik zie o.a. Mous voorbij komen, maar vroeg me af of iemand soortgelijke ervaringen had met een protector die sneller leverbaar was.
Laat ik eerst maar negatief beginnen: blijf weg bij PanzerGlazz. Eerlijk is eerlijk, de kwaliteit van het geharde glas is erg netjes, maar daar houdt het ook mee op. Het lijkt wel alsof de pasvorm niet goed was waardoor de randen bijna niet meer reageerde op aanrakingen. Er zat zo ruimte tussen alles dat je de plakrand tussen het scherm en het glas kon horen als je hard drukte. Daarnaast zit er een hele lelijke cirkel in midden in het glas boven de vingerafdrukscanner. Ik snap waarom ze hem erin gedaan hebben, maar als je naar de concurentie kijkt is het nergens voor nodig.
Ik heb netjes me geld terug gekregen via de klantenservice van PanzerGlazz nadat ik met deze constateren een mailtje had gestuurd. Ik wil best geloven dat ze normaal degelijke producten maken, maar hier hebben ze in mijn ogen een aardige misser gemaakt.
Dan door naar het positieve: de kwaliteit van Mous is geweldig. Ik heb het hoesje met de houten achterkant en de screen protector voor mijn Pixel 7 Pro bij ze besteld. Het is even een kleine rib uit je lijf, maar het is het allemaal zeker waard. De screenprotector is half flexibel - als dat ergens op slaat - en is via de meegeleverde tool erg simpel op te plakken. Na ongeveer 48 uur waren ook de laatste belletjes bij mij weggetrokken en zit alles er nu super strak op. Het is nauwelijks te zien dat er iets over je scherm zit en ook tijdens gebruik voelt het niet anders dan anders. Het is inderdaad even wachten tot je bestelling binnen is, maar dat is het in mijn ogen zeker waard.
Ik zie Whitestone vaak voorbij komen, maar dat vind ik net wat te duur (met de kans dat het verkeerd gaat en je 50 euro weg heb gegooid).
Minder gebruikersvriendelijk, maar ome Ali heeft ook UV loca screenprotectors. Daar zit alleen niet altijd een goede handleiding of zo'n mooie jig bij om het perfect te doen.Knamix schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:32:
Iemand een tip voor een goede (goedkope) glazen screen protector (Pixel 7 Pro)?
Ik zie Whitestone vaak voorbij komen, maar dat vind ik net wat te duur (met de kans dat het verkeerd gaat en je 50 euro weg heb gegooid).
De Whitestone is duur, maar wel een van de weinige die écht het hele scherm beslaat (samen met andere LOCA protectors)
Share and Enjoy!
Die Whitestone Dome Glass is voor de Pixel 7 Pro bij Amazon.de nu voor 32.83 euro. Weet niet of je toevallig ook nog Prime hebt daar of iemand kent die het heeft, anders komen er nog 3.95 euro verzendkosten bij.Knamix schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:32:
https://www.amazon.de/gp/product/B0B99PPTPJ/.
Nog nooit eerder screenprotectors gebruikt. Maar na vijf jaar mijn Oneplus 5T geupgrade naar de Pixel 7 Pro en nooit gedacht dat ik zoveel geld zou uitgeven voor een telefoon, vandaar ook de keuze om er toch maar even een screenprotector op te plakken
In de Amerika schijnt een Chinese screenprotector van het merk IMBZBK echt geweldig te zijn. Is 28 USD voor 3 stuks, maar helaas niet hier in Europa te verkrijgen.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 15:55 ]
Geen probleem.Philtjens schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:56:
[mbr] *knip* aub geen producten aanbieden op het forum. [/]
Hier werd wel alleen meer aangeboden en niet geblokkeerd wat is het verschil dan de bijgeleverde bijlage ?
Geen verwijt terug on topic !
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 11-12-2022 17:57 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Dan is dat blijkbaar niet altijd gerapporteerd. Het blijft hoe dan ook niet de bedoeling. Inderdaad weer ontopicPhiltjens schreef op zondag 11 december 2022 @ 16:34:
[...]
Geen probleem.
Hier werd wel alleen meer aangeboden en niet geblokkeerd wat is het verschil dan de bijgeleverde bijlage ?
Geen verwijt terug on topic !
Geen glas, maar ik heb de screenprotector van Mous erop en ben er best wel over te spreken! Las eerder hier dat iemand anders ook die ervaring had!Knamix schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:32:
Model nr: EP-P4300
[ Voor 9% gewijzigd door N0EL op 15-12-2022 11:51 ]
Google stand 2, ik tik hem er ook niet afzunrob schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:17:
Ik ben op zoek naar een goede, QI gecertificeerde, draadloze oplaad pad voor op mijn nachtkastje. Geen staande variant omdat ik bang ben hem eraf te stoten. Wat gebruiken jullie?
Staat zeer stevig en ben uitermate tevreden! Vooral de extra opties die erbij zitten.
Goed om te horen, maar vind hem nog flink aan de prijs. Zeker vergeleken met andere laders van rond de 15 euro. Aangezien het voor laden in de nacht is heb ik niet per se een hoge snelheid nodig. Ik kijk ook nog met een schuin oog naar een MagSafe lader, lijkt me met de Mous case ook ideaal.rolfie23 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:30:
[...]
Google stand 2, ik tik hem er ook niet af
Staat zeer stevig en ben uitermate tevreden! Vooral de extra opties die erbij zitten.
Heeft er iemand overigens een tip voor een goede extra usb C kabel? Ik lees bij veel kabels van o.a. Anker dat het toch niet zomaar werkt met iedere Pixel.
Heb zelf wel goede ervaringen met de draadloze laders van Spigen. Zijn niet zo duur (via de Duitse Amazon) en kunnen tot 15W laden. De stand is zowel als stand als plat te gebruiken, deze is inklapbaar én komt zelfs met een lader.zunrob schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:17:
Ik ben op zoek naar een goede, QI gecertificeerde, draadloze oplaad pad voor op mijn nachtkastje. Geen staande variant omdat ik bang ben hem eraf te stoten. Wat gebruiken jullie?
/f/image/uzBR7A0TV3pOFQSZ3k2TwVwA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5Yddn6Trb31cR0blBcaQCiCP.png?f=fotoalbum_large)
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Mvg
Ivo
Hoe is je ervaring met die tweede? Dat is de enige Qi lader die ik zo gauw kon vinden die ook Qi gecertificeerd is voor 15 Watt. De reviews lijken wat wisselend te zijn. Zie ook de opmerking len hierboven en onder. Wordt ie warm? En je telefoon? Welke van de twee vind jij fijner?Yellowneck schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:52:
[...]
Heb zelf wel goede ervaringen met de draadloze laders van Spigen. Zijn niet zo duur (via de Duitse Amazon) en kunnen tot 15W laden. De stand is zowel als stand als plat te gebruiken, deze is inklapbaar én komt zelfs met een lader.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 16-12-2022 17:19 ]
Gebruik zelf een Belkin BoostCharge voor mijn Pixel 6 Pro en ja dat wordt best warm.red bull schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:26:
Ik heb een 15 watt draadloze van ali, telefoon wowrdt goed warm is dat normaal bij draadloos 15 watt laden?
Mvg
Ivo
Heb die Arcfield slechts anderhalve week gehad en een paar keer gebruikt. Daarna kwam ik die andere (Steadiboost) tegen, aangezien daar een lader bij zat en ook als stand te gebruiken was, heb die genomen.zunrob schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:03:
[...]
Hoe is je ervaring met die tweede? Dat is de enige Qi lader die ik zo gauw kon vinden die ook Qi gecertificeerd is voor 15 Watt. De reviews lijken wat wisselend te zijn. Zie ook de opmerking len hierboven en onder. Wordt ie warm? En je telefoon? Welke van de twee vind jij fijner?
De paar keer dat ik em gebruikt heb, werd de telefoon niet noemenswaardig warm, in ieder geval lang niet warm als dat de P7P wordt met een bekabelde quick charger.
Verder vond ik de Arcfield vrij klein, dus je moet wel zorgvuldig zijn met het plaatsen van de telefoon. De Steadiboost is daarentegen lekker groot.
Dat lijkt mij inderdaad ook onhandig, het feit dat je hem nauwkeurig moet positioneren. In mijn Mous case zitten MagSafe compatible magneetjes ingebouwd, dus als het goed is zou ik ook een MagSafe lader moeten kunnen gebruiken. Daarmee heb je niet het probleem dat je nauwkeurig moet uitlijnen, dat zou zelf gebeuren. Echter, ik vind geen enkele MagSafe lader die Qi gecertificeerd is.Yellowneck schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:10:
[...]
Heb die Arcfield slechts anderhalve week gehad en een paar keer gebruikt. Daarna kwam ik die andere (Steadiboost) tegen, aangezien daar een lader bij zat en ook als stand te gebruiken was, heb die genomen.
De paar keer dat ik em gebruikt heb, werd de telefoon niet noemenswaardig warm, in ieder geval lang niet warm als dat de P7P wordt met een bekabelde quick charger.
Verder vond ik de Arcfield vrij klein, dus je moet wel zorgvuldig zijn met het plaatsen van de telefoon. De Steadyboost is daarentegen lekker groot.
Ik twijfel om nu deze te kopen, lijkt me ook iets groter dan de Spigen. https://www.amazon.nl/gp/...smid=A2PGPJL0BBLHLX&psc=1
[ Voor 7% gewijzigd door zunrob op 16-12-2022 18:14 ]
Ik heb die van Mous. Werkt nu al sinds de P7P uitkwam perfect om 's nachts op te laden.zunrob schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:17:
Welke precies bedoel je? Mous heeft er een paar...Yihaaa schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:39:
[...]
Ik heb die van Mous. Werkt nu al sinds de P7P uitkwam perfect om 's nachts op te laden.
https://eu.mous.co/produc...er?variant=39384502206557zunrob schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:52:
[...]
Welke precies bedoel je? Mous heeft er een paar...

Weg met dat plastic troep
D brand doet alleen de achterkant, maar niet de bezels zoals ze vroeger wel deden
Je betaald dan €34,61 ipv €44,95 incl. verzenden.
Ik heb de whitestone van mijn oude s9 moeten verwijderen, ging heel simpel en liet niets achter.zunrob schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:42:
Ik kwam zojuist dit artikel tegen, waar het gebruik van screenprotectors met UV-lijm wordt afgeraden: https://www.ad.nl/tech/da...creenprotectors~a02a583e/
Voelt een beetje als wij van wc eend.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
hi!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VqAoaFM9BPOMlr2uN3g6PeA3.jpg?f=user_large)
Ik heb deze besteld, ziet er goed uit!
Ook nog een leuke GaN lader met PPS support.
[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey48 op 01-01-2023 10:46 ]
Leuk! De pad zelf is niet Qi gecertificeerd, net zoals de Mous lader. Ben dan ook benieuwd met welke wattages je kunt laden. Ik heb nog niemand gehoord die de 15 Watt bij Mous haalt.Whiskey48 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:45:
[Afbeelding]
Ik heb deze besteld, ziet er goed uit!
Ook nog een leuke GaN lader met PPS support.
Ah verrek, deze is niet Qi idd!zunrob schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:52:
[...]
Leuk! De pad zelf is niet Qi gecertificeerd, net zoals de Mous lader. Ben dan ook benieuwd met welke wattages je kunt laden. Ik heb nog niemand gehoord die de 15 Watt bij Mous haalt.
De lader, moet die dan ook Qi zijn?
Wat is Mous?
Edit: hier staat dat hij wel Qi heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Whiskey48 op 01-01-2023 14:35 ]
Dat doen ze heel stiekem bij draadloze laders; Qi gecertificeerd vs Qi compatible. Als ze Qi gecertificeerd zijn vind je dat terug in de Qi database. https://www.wirelesspowerconsortium.com/productsWhiskey48 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 14:32:
[...]
Ah verrek, deze is niet Qi idd!
De lader, moet die dan ook Qi zijn?
Wat is Mous?
Edit: hier staat dat hij wel Qi heeft.
Ik heb daar gezocht, en vind hem niet. Dat betekent dat ie volgens de fabrikant Qi compatible is, en dan ben je dus helemaal afhankelijk van de implementatie van de fabrikant.
Mous is een fabrikant van hoesjes en andere accessoires, waaronder ook een draadloze MagSafe compatible lader. Die zou tot 15 Watt kunnen laden. In de praktijk lees je echter dat ie niet veel verder dan 2 Watt komt. Die is ook niet gecertificeerd.
Ik zeg niet dat je een slechte koop hebt gedaan, maar persoonlijk zou ik bij draadloos laden willen dat de lader iig officieel Qi gecertificeerd is. Dat weet je dat alles conform standaard gaat, waardoor het risico op oververhitting etc hopelijk kleiner is.
Overigens had ik zelf een 5 Watt Qi gecertificeerde lader gekocht, maar die kwam ook niet verder dan 2 Watt.
15 Watt Qi gecertificeerd maakt gebruik van EPP, daar beschikken nog niet zoveel laders over.
[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 01-01-2023 15:42 ]
Ah merci, dat is handig om te weten!zunrob schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:40:
[...]
Dat doen ze heel stiekem bij draadloze laders; Qi gecertificeerd vs Qi compatible. Als ze Qi gecertificeerd zijn vind je dat terug in de Qi database. https://www.wirelesspowerconsortium.com/products
Ik heb daar gezocht, en vind hem niet. Dat betekent dat ie volgens de fabrikant Qi compatible is, en dan ben je dus helemaal afhankelijk van de implementatie van de fabrikant.
Mous is een fabrikant van hoesjes en andere accessoires, waaronder ook een draadloze MagSafe compatible lader. Die zou tot 15 Watt kunnen laden. In de praktijk lees je echter dat ie niet veel verder dan 2 Watt komt. Die is ook niet gecertificeerd.
Ik zeg niet dat je een slechte koop hebt gedaan, maar persoonlijk zou ik bij draadloos laden willen dat de lader iig officieel Qi gecertificeerd is. Dat weet je dat alles conform standaard gaat, waardoor het risico op oververhitting etc hopelijk kleiner is.
Overigens had ik zelf een 5 Watt Qi gecertificeerde lader gekocht, maar die kwam ook niet verder dan 2 Watt.
15 Watt Qi gecertificeerd maakt gebruik van EPP, daar beschikken nog niet zoveel laders over.
Voor m'n auto heb ik wel de Xiaomi Mi 20W wireless Car Charger met 27W voeding gehaald, deze heeft wel EPP zie ik.
De meegeleverde adapter vind ik verveld (heeft bij mijn Skoda niet altijd goed contact), dus gebruikte ik mijn Baseaus 65W PPS Car Charger (ook met voldoende vermogen voor 2 telefoons), maar deze kan ik dan denk ik beter niet gebruiken?
Die laatste Baseus oplader die je doorstuurt lijkt me geschikt om je telefoon direct met kabel op te laden, hij ondersteunt namelijk PD PPS, wat onze Pixels gebruiken.Whiskey48 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 07:22:
[...]
Ah merci, dat is handig om te weten!
Voor m'n auto heb ik wel de Xiaomi Mi 20W wireless Car Charger met 27W voeding gehaald, deze heeft wel EPP zie ik.
De meegeleverde adapter vind ik verveld (heeft bij mijn Skoda niet altijd goed contact), dus gebruikte ik mijn Baseaus 65W PPS Car Charger (ook met voldoende vermogen voor 2 telefoons), maar deze kan ik dan denk ik beter niet gebruiken?
Hoe de combinatie oplader met wireless pad is weet ik niet. Anker geeft bij hun 313 Qi pad (5 Watt) aan dat je een 5V 2A lader nodig hebt voor 5 Watt, maar bij voorkeur een QC 3.0 lader als je met meer Watt wilt laden. Dit doet mij vermoeden dat het type lader dus ook zorgt voor de wijze waarop de stroom draadloos wordt doorgegeven. Ik zou daarom denk ik de originele lader van de autohouder gebruiker. Van de andere kant, die Baseus ondersteunt wel de juiste telefoon protocollen. Je kunt gewoon eens proberen en met de Ampere app kijken of je verschil ziet.
Ik heb zelf sinds een kleine maand een Whitestone Dome Glass screen protector op mijn Pixel 7 Pro. Is geregeld bij Amazon.de in de aanbieding voor ca. 37 euro voor een 2-pack.dimmak schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:35:
Ik heb de Pixel 5 een jaar caseless bij mij gedragen en dat beviel mij wel. Daarom heb ik voor de Pixel 7 een wrap van Xtremeskins gekocht (Ik heb ooit eens van Dbrand gehad, maar daar kwamen waarschijnlijk nog extra kosten bij). Dat bevalt tot op heden goed. Zijn er nog aanraders qua glasplaatjes?
Het is wel een beetje prijzig voor een screen protector, maar het is dan ook wel qua kwaliteit erg goed. Duidelijke instructies, kwaliteits onderdelen om de screen protector aan te brengen en wellicht het meest belangrijk: de screen protector past en werkt fantastisch (ook vingerafdruksensor, zelfs zonder de screen protector optie in settings aan).
Bij mij is echter wel een barst in de screen protector ontstaan na 3,5 week gebruik. Ik heb em in die tijd nooit laten vallen of iets dergelijks, dus beetje vreemd. Ben wat reviews gaan lezen en zag dat er wel wat andere mensen waren met iets vergelijkbaars. Van Amazon heb ik wel het geld teruggekregen, dus dat is erg netjes. Heb nog de tweede liggen die ik nog kan aanbrengen.
Toevallig gisteren ook binnen gekregen. Prima skins, kosten een derde.dimmak schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:35:
Ik heb de Pixel 5 een jaar caseless bij mij gedragen en dat beviel mij wel. Daarom heb ik voor de Pixel 7 een wrap van Xtremeskins gekocht (Ik heb ooit eens van Dbrand gehad, maar daar kwamen waarschijnlijk nog extra kosten bij). Dat bevalt tot op heden goed. Zijn er nog aanraders qua glasplaatjes?
Al vind ik de Dbrand skins vaak wel gaaf. Ben je met de extra kosten gewoon 4 tientjes kwijt

Zijn er meer mensen met dit probleem of die hier wat over gehoord/gelezen hebben?
Nu zoek ik daar nog een goed hoesje voor.
Het volgende zoek ik daarbij in een hoesje:
- Stevig hoesje met enige structuur aan de zijkant
- Een ingebouwde screenprotector.
Het volgende hoesje lijkt eraan te voldoen (NB: mijn vorige telefoon heeft ook een hoesje van onderstaande leverancier):
https://www.poeticcases.c...es?variant=43505605869818
Nu ben ik daar wel zeer tevreden over, het enige nadeel wat ik echter had ondervonden was de levertijd. Het hoesje moet namelijk helemaal uit de USA komen. De levertijd is op het moment van schrijven 2 weken wat ik een beetje aan de lange kant vindt.
Iemand eventueel suggesties voor een hoesje wat zeer vergelijkbaar is met bovenstaande, maar een veel kortere levertijd heeft?
Die hebben ze toch gewoon bij amazon ?zoek34 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 23:45:
Vermoedelijk vanaf morgen ben ik in het bezit van een Google Pixel 7 Pro.
Nu zoek ik daar nog een goed hoesje voor.
Het volgende zoek ik daarbij in een hoesje:
- Stevig hoesje met enige structuur aan de zijkant
- Een ingebouwde screenprotector.
Het volgende hoesje lijkt eraan te voldoen (NB: mijn vorige telefoon heeft ook een hoesje van onderstaande leverancier):
https://www.poeticcases.c...es?variant=43505605869818
Nu ben ik daar wel zeer tevreden over, het enige nadeel wat ik echter had ondervonden was de levertijd. Het hoesje moet namelijk helemaal uit de USA komen. De levertijd is op het moment van schrijven 2 weken wat ik een beetje aan de lange kant vindt.
Iemand eventueel suggesties voor een hoesje wat zeer vergelijkbaar is met bovenstaande, maar een veel kortere levertijd heeft?
https://www.amazon.de/-/e...poetic%2Caps%2C104&sr=8-3
De achterkant van de Pixel voelt soms erg glad aan en met de kinderen in de buurt is de kans op een ongelukje wat groter geworden. Geen idee hoe stevig dat Gorilla Glass in de praktijk is tegenwoordig.
PSN ID = Jorco
Merkbare verbetering in mijn geval. Ik ben er blij mee.Jorco schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 20:18:
In hoeverre verbetert de grip met XtremeSkin?
De achterkant van de Pixel voelt soms erg glad aan en met de kinderen in de buurt is de kans op een ongelukje wat groter geworden. Geen idee hoe stevig dat Gorilla Glass in de praktijk is tegenwoordig.
Hoe lang heb je moeten wachten op levering?dimmak schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:35:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat heeft niet langer geduurd dan een week met de feestdagen.Rubman schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Hoe lang heb je moeten wachten op levering?
[ Voor 97% gewijzigd door Robbie T op 08-02-2023 09:17 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Robbie T op 28-01-2023 20:16 ]
Mous heeft daar een mooie optie voor. Maar ik geloof dat magsafe ook werkt op de pixel toestellenRobbie T schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 14:58:
Ik kan mij ook melden bij de Pixel Family.
Zijn er al mensen die een mooie dunne card case hebben met ruimte voor 1 of 2 passen? (geen wallet case).
PSN & XBL: Denkoyugo
Edit: Mijn hoesje is snel binnen gekomen. Zoals je verwacht van Spigen past hij perfect. Goede dikke rand om de lens zodat die ook een stootje kan hebben:
De Macro stand van mijn P30 pro zag toch wat meer stof dan ik zelf
:strip_exif()/f/image/QXrTVZUPlwePI8EoK9UnGZyF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6e9uQo2EK4OwgYi1hFFo3Slk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CMR5feqKqXjKNrwdbCW8qZ9N.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk heb ik morgen de screen protector ook binnen.
[ Voor 86% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 14-02-2023 17:52 ]
Ziet er goed uit.MRDutchfreakNL schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:34:
Ik heb de Spigen Thin Fit case besteld met de Omazu 3D Flex TPU Screenprotector voor de Pro 7. Hopelijk bevalt het.
Edit: Mijn hoesje is snel binnen gekomen. Zoals je verwacht van Spigen past hij perfect. Goede dikke rand om de lens zodat die ook een stootje kan hebben:
De Macro stand van mijn P30 pro zag toch wat meer stof dan ik zelf
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hopelijk heb ik morgen de screen protector ook binnen.
Eigenlijk vind ik een case helemaal niks. Maar je telefoon even laten vallen gebeurt natuurlijk erg makkelijk.
Een skin is prima tegen krasjes. Maar het is te weinig voor een lichte val.
Je kan dan toch bij een case uit. Maar dan het liefst zo dun/slim mogelijk. Uiteraard begrijp ik dat je daarmee dan weer meer kans hebt op schade bij een val. Maar dat risico wil ik wel nemen.
Ik vind een doorzichtige wel mooi. Zodat je het mooie design van de Pixel 7 (Pro) nog kan zien.
Zelf kwam ik de Ringke Fusion tegen. Die ziet er wel mooi en dun uit.
Hebben anderen nog een optie voor een hele dunne case?
Toen ik de 7Pro kocht heb ik als eerste bescherming een simpel/goedkoop hoesje en screenprotector gekocht.
iMoshion Carbon Softcase Backcover
Selencia Gehard Glas Premium Screenprotector
Beide paste perfect, alleen de cover vond ik te bulky, en het nadeel van de protector was dat er een zichtbare rondje inzat voor de vingerafdrukscanner. Geen gat maar een minder transparant deel. Het is ook een enorme vingerafdrukmagneet.
Later een transparante case geprobeerd, dit oogte minder bulky, maar was weer gladder dan de vorige case.
tpu case
Nu zeer tevreden met wat aliexpress spul.
mooi dun hoesje Beschermd misschien minder dan de dikke hoesjes, maar dit soort hoesje heeft ook m'n oneplus 5, jaren goed beschermd. Goede pasvorm en geen gladde achterkant.
en een uvlijm screenprotector
De screenprotector was best makkelijk aan te brengen, egaal transparant en veel minder last van vette vinger. Ook de aanraakgevoeligheid is verbeterd ten opzichte van de Selencia protector. Zeker rond de randen.
::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::
Heb zojuist mn Pixel 7 Pro besteld 😃insomniac schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:53:
mijn ervaring met hoesjes en screenprotectors.
Toen ik de 7Pro kocht heb ik als eerste bescherming een simpel/goedkoop hoesje en screenprotector gekocht.
iMoshion Carbon Softcase Backcover
Selencia Gehard Glas Premium Screenprotector
Beide paste perfect, alleen de cover vond ik te bulky, en het nadeel van de protector was dat er een zichtbare rondje inzat voor de vingerafdrukscanner. Geen gat maar een minder transparant deel. Het is ook een enorme vingerafdrukmagneet.
Later een transparante case geprobeerd, dit oogte minder bulky, maar was weer gladder dan de vorige case.
tpu case
Nu zeer tevreden met wat aliexpress spul.
mooi dun hoesje Beschermd misschien minder dan de dikke hoesjes, maar dit soort hoesje heeft ook m'n oneplus 5, jaren goed beschermd. Goede pasvorm en geen gladde achterkant.
en een uvlijm screenprotector
De screenprotector was best makkelijk aan te brengen, egaal transparant en veel minder last van vette vinger. Ook de aanraakgevoeligheid is verbeterd ten opzichte van de Selencia protector. Zeker rond de randen.
Ook gelijk een Ringke Fusion Matt case. Nu nog een screenprotector.
Die whitestone dome screenprotector schijnt wel de beste te zijn. Maar vind het nogal een prijs voor een screenprotector.
Bedekt jouw screenprotector het hele scherm goed? Dan ga ik die misschien maar bestellen.
Volgende accessoires zijn in gebruik:
- Whitestone dome glass (bevalt erg goed, sluit goed bij de randen en is niet hinderlijk wanneer er vanaf de zijkant wordt geswiped)
- Xtremeskin skin op de achterkant (Red gloss en brushed gold)
- Ringke fusion matte case (vrij dun, wel opstaande randen voor extra protectie, wordt alleen nog gebruikt bij activiteiten)
Tot nu toe erg tevreden over de telefoon en de skin, het hoesje en de screenprotector.
Skin ziet er als volgt uit:
:strip_exif()/f/image/4OXqQi9x2adbDMPq9rlTwfEG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Cas33 op 22-02-2023 12:32 . Reden: Typfout ]
Wil je eens met de app Ampere kijken met welke waardes je laadt?iestyn99 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:52:
Ik kan bevestigen dat de draadloze oplader stand van de Hema prima werkt met de Pixel 7 pro. Geen snelladen natuurlijk maar best OK, niet echt traag of zo, mits aangesloten op een goed oplaadblokje (dat je dan zelf moet hebben).
Ongeveer 1700 mA bij een Samsung oplader van 10W.zunrob schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:36:
[...]
Wil je eens met de app Ampere kijken met welke waardes je laadt?
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-met-camera-slider-zwart
Niet voor de Pixel maar wel voor een iPhone. De case zit stug. Knoppen reageren best goed. Slider is stevig, schuift niet zomaar open en dicht.g86 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 23:54:
Iemand een ervaring met deze case met cameraslider voor de P7P?
https://www.gsmpunt.nl/ho...e-met-camera-slider-zwart
Hou wel rekening dat je een extra handeling moet doen voordat je een foto kan maken. Met kids is dat niet altijd handig en is het moment voorbij.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Nu ben ik op zoek naar een screenprotector.
Die whitestone dome vind ik te duur.
Er zijn er zo veel. Maar misschien hebben jullie nog tips voor de 7?
Heb ook een textured white en wat mat gouden decals erbij.
Iets met een verkeerde bestelling voor de 7 terwijl ik een 7 pro heb.
Ik ben daarnaast ook op zoek naar een dun transparant hoesje.
Hoe dunner hoe beter want merk dat hij kaal toch wel heel fijn vasthoud en ik ga hem niet altijd in mijn quadlock case houden.
Wat zijn nu goede dunne transparante hoesjes?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb wel interesse in de skin.Rubman schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:33:
Heeft er nog iemand behoefte voor een clear mat xtremeskinbvoor de pixel 7
Heb ook een textured white en wat mat gouden decals erbij.
Iets met een verkeerde bestelling voor de 7 terwijl ik een 7 pro heb.
Ik ben daarnaast ook op zoek naar een dun transparant hoesje.
Hoe dunner hoe beter want merk dat hij kaal toch wel heel fijn vasthoud en ik ga hem niet altijd in mijn quadlock case houden.
Wat zijn nu goede dunne transparante hoesjes?
Zelf heb ik de Pro ingeruild voor de normale 7.
Ik had al een Ringke Fusion Matte hoesje voor de Pro.
Dat is een transparant mat hoesje. Misschien kunnen ruilen?
[ Voor 23% gewijzigd door zunrob op 15-03-2023 13:16 ]
Ik kwam deze 2 tegen:
- https://www.amazon.nl/UGR...0B3CKYSMR?ref_=ast_sto_dp
Goede reviews, en PPS op de USB C poort (45 Watt). Op de andere poort 18 Watt. Edit: deze doet PPS 11V en 4,05A.
- https://www.amazon.nl/dp/B0B4NLRRH5?ref=emc_p_m_9_mob_b Ook PPS (30 Watt) en 22,5 Watt op de andere poort. Zou voor de Pixel 7 Pro meer dan genoeg moeten zijn, en heeft als voordeel dat de 2e poort een iets hoger vermogen heeft. Edit: deze doet PPS 11V en 3A, exact gelijkt aan originele Google oplader.
Gebruikt iemand van jullie een van deze?
[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 29-04-2023 08:38 ]
Echter, met een lader met meer vermogen ben je mss beter voorbereid op de toekomst/laad je ook nog makkelijk iets anders zoals bijvoorbeeld je laptop. Meer vermogen kan dus beter zijn.
Nu heb ik altijd begrepen dat dit geen probleem is, het op te laden apparaat vraagt zelf wat ie nodig heeft. Dus een oplader met een hoger vermogen, maar wel PPS, werkt even goed.
Echter nu kwam ik juist dit tegen, waardoor ik toch wat twijfel:
Mijn vraag: kan ik toch prima de 45W of 65W PPS lader pakken, of liever de 30W?How to Choose the Right PPS Power Delivery Charger
When choosing a PPS Power Delivery Charger, it's essential to consider the following factors:
Power Output: Make sure the charger's power output is compatible with your device. A higher output may charge your device faster, but it's essential to ensure it doesn't damage your device.
Hij pakt inderdaad wat ie nodig heeft. Die lader 'duwt' de stroom er niet full power doorheen zeg maar. Jij kunt ook uit je stopcontact 3kW halen, maar een 15W lampje brandt er ook prima op.zunrob schreef op zondag 30 april 2023 @ 00:06:
Echter nu kwam ik juist dit tegen, waardoor ik toch wat twijfel:
[...]
Mijn vraag: kan ik toch prima de 45W of 65W PPS lader pakken, of liever de 30W?
Ik prik net mijn Pixel als test aan de PD poort van mijn monitor die 98W kan leveren, en dan laadt ie gewoon met 15W op volgens AccuBattery. Anders zou ie ineens heel erg warm worden.
Ik denk voor deze te gaan van Baseus.
De Anker Nano (511) heb ik hier in het topic al regelmatig zien passeren, maar die is niet veel voordeliger als de Baseus met 2 usb C en 1 usb A.
Iemand die me toch de Anker zou aanbevelen ipv de Baseus?
Zo te zien is die van Baseus een stuk groter, de Anker is echt klein. Zover ik weet is Anker ook al veel langer actief in deze markt en maken ze producten van hoge kwaliteit. Nu met twintig procent korting voor 20 euro een super deal. Ik gebruik hem ook en ben erg tevreden.Drwho1 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:01:
Er is al veel gezegd over laders. Het is ook een flink kluwen aan het worden met al die standaarden.
Ik denk voor deze te gaan van Baseus.
De Anker Nano (511) heb ik hier in het topic al regelmatig zien passeren, maar die is niet veel voordeliger als de Baseus met 2 usb C en 1 usb A.
Iemand die me toch de Anker zou aanbevelen ipv de Baseus?
Edit: ik zie bij de Baseus zo gauw niet staan dat ie PPS ondersteunt, wat je wel wilt.
[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 20-05-2023 08:55 ]
[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 20-05-2023 10:27 ]
Thx. Dan toch maar de Anker 511 besteld om zeker te zijn dat ik er alles uithaal.zunrob schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:54:
[...]
Zo te zien is die van Baseus een stuk groter, de Anker is echt klein. Zover ik weet is Anker ook al veel langer actief in deze markt en maken ze producten van hoge kwaliteit. Nu met twintig procent korting voor 20 euro een super deal. Ik gebruik hem ook en ben erg tevreden.
Edit: ik zie bij de Baseus zo gauw niet staan dat ie PPS ondersteunt, wat je wel wilt.
Ow daar ga ik ook even naar kijken, ik gebruik gewoon 1 van de blokjes die ik nog van mijn andere telefoons heb liggen, ik wist dat de Pixel zelf PD PPS had, maar wist niet dat dat dus ook afhankelijk van de oplader zelf was.zunrob schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:27:
De Pixel maakt gebruikt van PD PPS, zorg dus dat je zo een oplader hebt voor optimaal laden. Zie het andere topic. Adaptieve opladen kan idd ook een rol spelen.
Don't make me use myself on ya baby!
https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
De supercharger van mijn oude mate20pro, laadt mijn Pixel7Pro ook niet. Soms wel, soms nietNeutraleTeun schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 09:12:
Een supercharger van mijn vorige telefoon, een Huawei P10.
Ik ga nu (toch) maar de Pixel Stand kopen.
Zo'n setup miste ik al sinds mijn Lumia 1020.
(1x was trouwens een hele nacht)
Nu nog eens geprobeerd, telefoon staat op 1%, zelfde lader eraan en krijg de melding 'vol over 3 uur'.
Dus dat zal goed moeten zijn.
Ligt bij mij aan een andere lader dan de Huawei lader.
Vreemd mijn snelle opladers van samsung werken gewoon en ook mijn nog oudere opladers zonder snel laden werken gewoon.Superman schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:41:
Snelle opladers van vorige telefoons werken niet waardoor ik gebruik maak van een 25W die als "snellader" wordt gezien door 7pro.
https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1
Don't make me use myself on ya baby!
Artikel snel gescand, maar dat gaat over het maximale wattage. 30 Watt doet de telefoon niet, 23 Watt is voor de P7 Pro volgens mij het maximum.Frup schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:29:
Over PPS las ik dit artikel: “You still really don't need that Google Pixel 7 30W fast charger“
Hierin wordt aangegeven dat de verschillen niet groot zijn, en dat een bestaande lader prima volstaat. Tenzij je sneller wilt laden.
Ik heb er zelf geen verstand van, dus kan het artikel niet op waarde beoordelen.
Mijn volgende feun wordt een Pixel 7. Dus ben zeker geïnteresseerd in de meningen.
PPS gaat echter niet alleen over hoe snel het laden gaat, maar vooral over hoe het gaat. PPS zorgt voor (meer) communicatie tussen oplader en telefoon waardoor het efficiënter en dus beter voor de accu is.
https://blog.ravpower.com/2021/02/pps-fast-charging/
[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 20-05-2023 23:14 ]
Pasvorm, gemak en kwaliteit 10/10.
4,99
https://www.action.com/nl-nl/p/re-load-dual-snellader/
[ Voor 10% gewijzigd door Sunrise op 21-05-2023 20:01 ]
Je weet dat die Chinezen er van alles op drukken dat niet persé waar hoeft te zijn? Ik wil niet zeggen dat het met deze het geval is, maar hoe goedkoper hoe verdachter zou ik zeggen. Vaak ontbreken allerlei beveiligingen waardoor ie het wel goed doet, totdat er iets mis gaat in dat ding en hij niet automatisch afslaat en je huis in de fik zet.Sunrise schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:59:
Voor mensen (met een 7a, andere versies kunnen wellicht sneller opladen) die een goedkope en geschikte oplader willen kan ik die van de action aanraden. Tuv getest en ik gebruik ze al tijdje met veel plezier, ze zitten altijd in mijn stopcontacten en ik leef nog.
Maar er zit ook nog een "QC passed" sticker opmphilipp schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:32:
[...]
Je weet dat die Chinezen er van alles op drukken dat niet persé waar hoeft te zijn? Ik wil niet zeggen dat het met deze het geval is, maar hoe goedkoper hoe verdachter zou ik zeggen. Vaak ontbreken allerlei beveiligingen waardoor ie het wel goed doet, totdat er iets mis gaat in dat ding en hij niet automatisch afslaat en je huis in de fik zet.
Hier hetzelfde en de Spigen Glas.tR EZ Fit Optik Camera Protector.NeutraleTeun schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:28:
Spigen Though Armor Case en AlignMaster Screenprotector voor de 7a.
Pasvorm, gemak en kwaliteit 10/10.
Oh, dan heb ik niets gezegdmitsumark schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:43:
[...]
Maar er zit ook nog een "QC passed" sticker op
Hier twijfelde ik over.Flavius schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:47:
[...]
Hier hetzelfde en de Spigen Glas.tR EZ Fit Optik Camera Protector.
Dat moet de kwaliteit van de foto's aantasten.
Ik denk niet dat action hier een risico mee wil lopen, ik geloof wel dat ze hun huiswerk gedaan hebben.mphilipp schreef op zondag 21 mei 2023 @ 23:32:
[...]
Je weet dat die Chinezen er van alles op drukken dat niet persé waar hoeft te zijn? Ik wil niet zeggen dat het met deze het geval is, maar hoe goedkoper hoe verdachter zou ik zeggen. Vaak ontbreken allerlei beveiligingen waardoor ie het wel goed doet, totdat er iets mis gaat in dat ding en hij niet automatisch afslaat en je huis in de fik zet.
Het is ook geen klein frummel dingetje en weegt wel wat.
Dat gezegd hebbende ik kan er ook helemaal naast zitten.
Ipad oplader (20 watt 2022 model geloof ik) - action oplader - pixel 6a. Beide opladers wegen hetzelfde (niet dat het iets zegt over de kwaliteit maar ter indicatie)
:strip_exif()/f/image/8oBdLK7723vhCyzw8bNJp16r.jpg?f=fotoalbum_large)
Als iemand 5 euro overmaakt zaag ik hem doormidden en dan hebben we een beter zicht op de materie.
Edit hier het tuv certificaat:
:strip_exif()/f/image/U8UsyDRv1Gjv5vr4qRSbN8zk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Sunrise op 22-05-2023 09:32 ]
Action hoeft dat helemaal niet te weten. Er worden regelmatig producten aangetroffen die gewoon nep blijken te zijn, zoals stoomschakelaars op een schip die zogenaamd van Brown Boveri is, maar als ze het ding proberen na te bestellen, weet BBC er helemaal niets van en blijkt het een Chinees brol te zijn dat er heel echt uit ziet.Sunrise schreef op maandag 22 mei 2023 @ 08:43:
[...]
Ik denk niet dat action hier een risico mee wil lopen, ik geloof wel dat ze hun huiswerk gedaan hebben.
Het is ook geen klein frummel dingetje en weegt wel wat.
Bigclivedotcom heeft een verontrustend filmpje gemaakt over een nep groepenschakelaar waar ik best wel van schrok. Als zoiets ergens bij een webshop verkocht wordt, kan je zomaar een levensgevaarlijk ding in huis halen. En de winkelier hoeft hier niets van te weten. De gelijkenis met een echt product is natuurlijk niet toevallig. Het is de bedoeling om mensen te misleiden en dit ding zoveel mogelijk te verkopen.
Hoewel dit offtopic is voor deze thread, hoop ik dat het mag bljven staan. Zie het als awareness.
Ik weet dat er een hoop rotzooi verkocht wordt, dat wil niet zeggen dat alles rotzooi is waar je niet de hoofdprijs voor betaald. Ik heb het tuv certificaat gevonden, meer kan ik niet doen. Maar ik waardeer ieders waarschuwingen natuurlijk. ( einde discussie want idd we gaan off topic )mphilipp schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:14:
[...]
Action hoeft dat helemaal niet te weten. Er worden regelmatig producten aangetroffen die gewoon nep blijken te zijn, zoals stoomschakelaars op een schip die zogenaamd van Brown Boveri is, maar als ze het ding proberen na te bestellen, weet BBC er helemaal niets van en blijkt het een Chinees brol te zijn dat er heel echt uit ziet.
Bigclivedotcom heeft een verontrustend filmpje gemaakt over een nep groepenschakelaar waar ik best wel van schrok. Als zoiets ergens bij een webshop verkocht wordt, kan je zomaar een levensgevaarlijk ding in huis halen. En de winkelier hoeft hier niets van te weten. De gelijkenis met een echt product is natuurlijk niet toevallig. Het is de bedoeling om mensen te misleiden en dit ding zoveel mogelijk te verkopen.
[YouTube: Inside a fake un-trippable circuit breaker.]
Hoewel dit offtopic is voor deze thread, hoop ik dat het mag bljven staan. Zie het als awareness.
Nee, klopt. Niet alles is rommel, maar gezien dat filmpje dat ik deelde, ben ik nu erg op mijn hoede voor goedkope Chinese spullen die op netspanning lopen. Dat was de boodschap.Sunrise schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:37:
[...]
Ik weet dat er een hoop rotzooi verkocht wordt, dat wil niet zeggen dat alles rotzooi is waar je niet de hoofdprijs voor betaald. Ik heb het tuv certificaat gevonden, meer kan ik niet doen. Maar ik waardeer ieders waarschuwingen natuurlijk. ( einde discussie want idd we gaan off topic )
Goeie tip, koop ik dan misschien wel als just-in-case lader om op kantoor in de schuif te bewaren.Sunrise schreef op zondag 21 mei 2023 @ 19:59:
Voor mensen (met een 7a, andere versies kunnen wellicht sneller opladen) die een goedkope en geschikte oplader willen kan ik die van de action aanraden. Tuv getest en ik gebruik ze al tijdje met veel plezier, ze zitten altijd in mijn stopcontacten en ik leef nog.
4,99
https://www.action.com/nl-nl/p/re-load-dual-snellader/