Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Ik krijg morgen mijn P7P binnen, maar de screen protector is vertraagd naar 12 november.. Enige optie nu is een Clearplex screen protector.

Heeft iemand deze aangebracht op zijn P7(P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:28
ivo001 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:30:
[...]

Zoals ook op de pagina staat zijn die van glas.

Als je een plastic versie van dezelfde producent wilt moet je deze hebben:
https://www.amazon.nl/Whi...0B99NLWQP?ref_=ast_sto_dp
Ze maken gebruik van speciale lijm. Beschadigd deze op termijn je scherm niet? Is het weer makkelijk te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Knamix schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:55:
Ik krijg morgen mijn P7P binnen, maar de screen protector is vertraagd naar 12 november.. Enige optie nu is een Clearplex screen protector.

@wari42 heeft deze erop!

Je kunt ook de Panzerglass beschermer overwegen, die is goed te verkrijgen. Staat ook op google officiële compatibiliteitslijst. https://9to5google.com/20...en-protector-fingerprint/

[ Voor 23% gewijzigd door zunrob op 26-10-2022 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 10:34
zunrob schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:57:
[...]

Ze maken gebruik van speciale lijm. Beschadigd deze op termijn je scherm niet? Is het weer makkelijk te verwijderen?
Laatst mijn Pixel 6 Pro verkocht waar de white stone dome op heeft gezeten voor ongeveer een half jaartje. Creditcard ertussen en deze gleed er zo af. Doekje over de telefoon en krasvrij/als nieuw. Als je begint te pulken breekt het glas.

Op mijn Pixel 7 Pro zit er ook weer 1. Het geld zeker waard. Ik moet wel zeggen dat het wat sneller smerig wordt kwa vingervlekken dan een standaardfolie van Amazon die ik erop heb gezet toen ik de telefoon heb binnengekregen.

[ Voor 19% gewijzigd door qwasd op 26-10-2022 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1358524

Knamix schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:55:

Ik heb nog een goede voor je van LK TPU folie.
Past en zit perfect.
Interesse pb maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Stjin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:28:
[...]

Gisteren mijn WhiteStone Dome binnengekregen en geinstalleerd voor mijn 7 Pro. Een hele operatie maar hij zit er netjes op! Werkt ook prima i.c.m. mijn Caseology Athlex case.
Kan geen close-ups maken omdat ik mijn andere toestel niet in de buurt heb maar erg tevreden.

[Afbeelding]
Tevreden met je Athlex case en hoe is de totale grootte van het toestel nu (i.e. nog steeds handelbaar)? Die van mij komt maandag a.s. binnen. Waarom heb je gekozen om naast een case ook nog een screenprotector te nemen :) ?

Veel vragen, alvast dank!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stjin
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 07:53
Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 05:51:
[...]

Tevreden met je Athlex case en hoe is de totale grootte van het toestel nu (i.e. nog steeds handelbaar)? Die van mij komt maandag a.s. binnen. Waarom heb je gekozen om naast een case ook nog een screenprotector te nemen :) ?

Veel vragen, alvast dank!
Ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen, vandaar de case + glass protector :P

Ik wilde wachten op de Dbrand Grip case maar dat duurde me net te lang. Ik heb gekozen voor Athlex omdat die ietswat "Bulky" is waardoor ik het idee heb dat deze wel een keer kan stuiteren. Daarnaast zag de case er wel goed en grippy uit (mede door dat die "drempel" in het midden waar ik mijn vinger in kan rusten)

Totale grote is vrij bulky/groot (net iets groter dan mijn Pixel 4XL met een Spigen case) maar dat is waarschijnlijk gewoon even wennen. Met one-handed mode is de telefoon zeker nog handelbaar, maar dat ligt natuurlijk ook aan de grootte van je handen ;)

Ik gebruik zelf tevens al jaren deze app die een soort muisaanwijzer toevoegt aan je telefoon i.p.v. one-handed mode. Dat maakt het bedienen van dit soort toestellen echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 12-06 11:55
zunrob schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:57:
[...]

YouTube: How-to Remove Whitestone Done Glass for Samsung S22 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 22:16

Wihakayda

Dracarys

Stjin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:28:
[...]

Gisteren mijn WhiteStone Dome binnengekregen en geinstalleerd voor mijn 7 Pro. Een hele operatie maar hij zit er netjes op! Werkt ook prima i.c.m. mijn Caseology Athlex case.
Kan geen close-ups maken omdat ik mijn andere toestel niet in de buurt heb maar erg tevreden.
Blijft er bij jou ook een horizontale streep in het midden zoals op de review filmpjes die ik heb gezien?
Dat weerhoud mij er momenteel nog van om er 1 te kopen...

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Zojuist bij Zagg de Crystal Palace Clear Case besteld voor de Pixel 7 Pro. Het gebruik van D3O in de case sprak me aan.
Ze hebben een 25% Halloween sale op het moment. Sale zou eigenlijk tot 8u vanmorgen lopen, maar krijg de korting nog in het mandje.
€30 voor de case ipv €40, maar wel nog €5 shipping. Zag wel toen ik perongeluk 2 cases in mijn mandje had gestopt dat dan de shipping gratis was.

https://www.zagg.com/en_eu/shop-by-device/google-pixel-7-pro

Duurt waarschijnlijk nog wel een maand voor ik de telefoon heb maar ja.

[ Voor 21% gewijzigd door ivo001 op 27-10-2022 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stjin
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06 07:53
Wihakayda schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

Blijft er bij jou ook een horizontale streep in het midden zoals op de review filmpjes die ik heb gezien?
Je bedoelt een dikke verticale streep (beneden naar boven) na het plakken van de whitestone dome? Ik zag deze inderdaad na het curen. Maar als ik nu kijk kan ik hem niet meer vinden, zelf niet als ik er een grote lamp opzet. Óf die streep is alleen zichtbaar onder UV licht óf die streep is weggetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 14:50

WCA

Iemand die een goede wallet case weet voor de pixel 7, waar het gedeelte dat om je telefoon gaat ook nog echt bescherming biedt? OtterBox had vroeger de Strada serie, zoiets zoek ik. Met ruimte voor minimaal 2 pasjes, maar liefst meer

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Stjin schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Je bedoelt een dikke verticale streep (beneden naar boven) na het plakken van de whitestone dome? Ik zag deze inderdaad na het curen. Maar als ik nu kijk kan ik hem niet meer vinden, zelf niet als ik er een grote lamp opzet. Óf die streep is alleen zichtbaar onder UV licht óf die streep is weggetrokken
Klopt, die ja :) Bij de YT Filmpjes was die juist horizontaal over het midden. Maar als het wegtrekt, helemaal prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
WCA schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:45:
Iemand die een goede wallet case weet voor de pixel 7, waar het gedeelte dat om je telefoon gaat ook nog echt bescherming biedt? OtterBox had vroeger de Strada serie, zoiets zoek ik. Met ruimte voor minimaal 2 pasjes, maar liefst meer
Wil je een wallet case omdat die je scherm afdekt, of omdat je pasjes wil meenemen?

Indien het laatste kan je misschien voor de Spigen Slim Armor CS gaan:
https://www.amazon.nl/Spi...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 12:02
Na het Spigen Liquid Air drama is gelukkig vandaag de Mous Limitless 5 binnengekomen... ik durf m'n p7p weer te gebruiken boven een harde vloer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

ivo001 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:05:
[...]

Wil je een wallet case omdat die je scherm afdekt, of omdat je pasjes wil meenemen?

Met name voor de pasjes, ben wel benieuwd want dat ziet er uit alsof het van metaal is. Dat zou misschien betekenen dat die pasjes dan ook de NFC van de telefoon niet triggeren, da's wel nice. 't is voor mijn zusje, ik zal het voorleggen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:48
Wihakayda schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

Stjin schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Wihakayda schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:29:
[...]

Klopt, die ja :) Bij de YT Filmpjes was die juist horizontaal over het midden. Maar als het wegtrekt, helemaal prima d:)b
Ik heb de eerste dag ook een horizontale streep gezien, maar door nog een aantal keer met de UV lamp eroverheen te gaan, en met een microvezel doekje nog een beetje op de streep gedrukt te hebben, is deze helemaal verdwenen! ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30
De 2-pack whitestone dome lijkt genoeg materialen te hebben voor maar één telefoon. Of begrijp ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
mister_S schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:52:
De 2-pack whitestone dome lijkt genoeg materialen te hebben voor maar één telefoon. Of begrijp ik dit verkeerd?
Er zijn dingen wat maar 1 keer geleverd wordt (protector achterzijde, dust stickers) maar je kan er 2 telefoons mee doen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:14
hutch schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:10:
Ik heb vandaag de Spigen glass protector geïnstalleerd icm de originele Google case op de Pixel 7. Zit er netjes op maar zit wel een kleine gap van 1 tot 2 mm rondom de glass protector naar het opstaande randje van de case. Had eigenlijk wel verwacht dat ze dat iets strakker zouden afwerken.
En werkt de fingerprint scanner nog steeds goed?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:12
xtreme_lunatic schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

En werkt de fingerprint scanner nog steeds goed?
Fingerprint scanner werkt nog prima in mijn geval. Misschien dat hij een fractie minder vergevingsgezind is, maar dat kan ik me ook inbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Heb tot diep in de nacht gezocht naar een fatsoenlijke screenprotector, maar niets is op korte termijn leverbaar, zo lijkt (of ik kijk niet goed). :? Toestel is al in gebruik zonder screenprotector en wil snel bescherming.
- Spigen glass protecter is nergens meer leverbaar.
- Panzerglass onduidelijk wanneer leverbaar.

Enige dat over lijkt te blijven is die White Stone Dome protector. Maar ik zie dat gieten echt nog niet zitten...

Iemand nog een goede tip of link?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:57
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 07:56:
Heb tot diep in de nacht gezocht naar een fatsoenlijke screenprotector, maar niets is op korte termijn leverbaar, zo lijkt (of ik kijk niet goed). :? Toestel is al in gebruik zonder screenprotector en wil snel bescherming.
- Spigen glass protecter is nergens meer leverbaar.
- Panzerglass onduidelijk wanneer leverbaar.

Enige dat over lijkt te blijven is die White Stone Dome protector. Maar ik zie dat gieten echt nog niet zitten...

Iemand nog een goede tip of link?
Heeft je plaatselijke gsm boer niet een oplossing? De mijne had nl (voor mij) onverwacht een "soort" van clearplex. Werd mooi op maat gesneden en zit perfect ook met de gebogen randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
wari42 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:02:
Heeft je plaatselijke gsm boer niet een oplossing? De mijne had nl (voor mij) onverwacht een "soort" van clearplex. Werd mooi op maat gesneden en zit perfect ook met de gebogen randen.
Precies... hier ook. Geen DIY geklooi, zit perfect en swiped prima.

Mous case eerste indruk is zeer goed trouwens. Buttons lekker clicky, zouden wel ietsje meer mogen uitsteken. Niet enorm bulky, de grip is enorm verbeterd tov voorgaande limitless series - het materiaal zelf is wat grippy-er en ze hebben een soort van patroonje op de zijkant die voor meer grip zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
wari42 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:02:
[...]

Even een update: in omgeving van Venlo kunnen ze me hier niet aan helpen.

Wellicht dat ik maar Panzerglass via hun eigen winkel bestel. Bezorgen zal dan wel even duren, maar in tussentijd voorzichtig doen.
Enige nadeel vind ik wel dat de fingerprint scanner locatie zichtbaar blijft op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:50:
Even een update: in omgeving van Venlo kunnen ze me hier niet aan helpen.
Bij de Mediamarkt kunnen ze toch Clearplex erop zetten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Vergelijking van de officiële Google case met de Spigen Thin Fit. Beide voor de P7. Let op, net de (veel te grote doos voor de case) geopend dus nog niet dagen in gebruik.

- Google is gladder. Maar is ook ander materiaal (meer plastic tegenover TPU). Misschien wordt het nog minder glad met de tijd. Het is niet te glad, maar komend van TPU is het wel even wennen.

- Google is niet zwart. Zoals ze zeggen Obsidian. Ik zou zeggen mat grijzig.. met wat fantasie zelfs groenig-grijzig.. ik vind het chique. Hierdoor komt de camera vizor in ieder geval qua kleur beter tot zijn recht. Zilver bij grijs ipv zilver bij zwart. De knoppen zijn wel zwart en meer shiny. Subtiel detail. In reviews prijst men de clickyness van de knoppen, maar dit is in mijn beleving hetzelfde als bij de Spigen. De knoppen van de Pixel klikken nou eenmaal.

- Over de vizor. De Google heeft toch een iets wat gekke afronding aan de zijkanten van de vizor. Bij de Spigen is het gewoon een rechtkader. Bij de Google loopt deze iets breder waardoor je (en dat zal ook de bedoeling ervan zijn) de buiging van de vizor ziet. Ik moet eraan wennen. Het maakt 'm misschien ook minimaal kwetsbaarder, maar zeker niet veel. Zie deze video waarin dat ook wordt benadrukt: YouTube: Official Google Pixel 7 Pro Obsidian Case Unboxing and Review

- Qua afmetingen. Ik heb hierover niets opgezocht, maar op gevoel zijn ze even groot. Maar, toen ik ze op elkaar legde en daarna met de zijkant en kopse kant tegen de muur aan leek de Google toch echt breder en langer. Millimeterswerk en in gebruik merk ik het niet.

- Qua hoogte denk ik dat de Google juist minder opstaande randen heeft. Ik denk dit met name te merken bij het back en forward swipen van de zijkanten. Veel fijner! De bump rondom de visor is ook lager. Hierdoor ligt de Pixel vlakker. Wel ietsje minder vast op een glad oppervlak, doordat deze an sich gladder is, zie punt 1.

- Enige wat me nu enigzins irriteert is dat doordat de randen minder hoog zijn, je nét de rand van het scherm met de zijkant ziet. Dit had wat mij betreft niet gehoeven.

Al met al. Blij met beide cases. Spigen's heb ik al sinds jaar en dag en hebben me ook vaak gered van een gebarsten scherm.
Toch ga ik (ook wel met de kleine hoop dat deze iets wat ruwer gaat worden) voorlopig voor de Google.

P.s. prijs is wel een ding, Google case is bijna 2x zo duur.

Geen fotootjes van de cases om de Pixel, maar wel los. Met en zonder flits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpPDH1J6Ie2SkbF7xPU-ct0UZ7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CIsXwfwO9gQPE2dUVxsmw1IO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0SSXs5POl3mQLxqQK73kzqEpAiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qi4KcOchoxs2OD8DjX5oONXa.jpg?f=fotoalbum_large
Wihakayda schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:16:
[...]

Ja de officiële case inderdaad. Zit te twijfelen tussen allerlei hoesjes. Voor mijn oude toestel, Galaxy S21, ben ik het meest blij geweest met €2,- hoesjes van ome Ali eigenlijk :P Maar wil iets chiquere voor m'n Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
catchingfire schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Bij de Mediamarkt kunnen ze toch Clearplex erop zetten?
Even update: Zoals @catchingfire aangaf, het is gelukt bij Mediamarkt. Voor 25 euro is een protector er op gezet. Tegenwoordig heet het "Fast skin".

Tot nu toe werkt het prima, met fingerprint unlock merk ik geen verschil. Scherm is wel (nog) iets stroever als zonder protector. Enige nadeel is wellicht dat klein randje scherm aan zijkanten zichtbaar is. Voor mij geen probleem. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:02
Ik leef al 2 weken on the edge of life zonder screenprotector en moet zeggen het bevalt prima en tot op heden 0 krassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30
Ik heb net de Whitestone Dome op twee telefoons gezet, ik ben onder de indruk. Ik heb een YT filmpje gevolgd, was zo gedaan. Als je de randen niet zou zien, met een hoesje om de telefoon bijvoorbeeld, zou je niet eens weten dat er een screenprotector op zit. Alles werkt prima, ik heb niets aangepast aan de instellingen of de fingerprints. Hopelijk hoef ik niet te ondervinden hoe sterk/zwak het is, maar dat lijkt me goed gezien de ervaringen met dit product.
Ik had mijn twijfels over de prijs, maar ik vind het achteraf gezien prima. Voelt stukken beter dan een el cheapo tempered glass of plastic screen protector.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Die Dome wil ik ook gaan bestellen.

Omdat de Whitestone Dome uitverkocht was toen ik mijn P7P ontving heb ik de Spigen Neoflex Film er als tijdelijke oplossing op gezet. [Amazon]

Aanbrengen gaat relatief eenvoudig. [instructie]
Mijn (subjectieve) ervaringen:
  • Sluit mooi aan.
  • Kan van case wisselen zonder dat de folie los komt.
  • Merk geen kleurverschil of verminderde helderheid
  • Fingerprint sensor werkt na aanbrengen nog prima
  • Screen protector mode niet hoeven inschakelen
  • Voelt iets stroever dan een tempered glass oplossing maar niet vervelend stroever.
  • Vingerafdrukken zie je op de folie, poets je eenvoudig weer weg.
  • Geen "mal" of alignment hulpmiddel bij het aanbrengen.
  • Aanbrengen relatief eenvoudig maar wel een beetje natte bende.
Je gebruikt een vloeistof bij het aanbrengen van de folie. In de "natte" situatie kan je de folie nog wat goed schuiven. Tijdens het aanbrengen heb ik keukenpapier bij de hand gehouden om overtollig vloeistof op te zuigen voordat het richting de poorten kon gaan.

Helaas wel een vuiltje onder de film gekregen. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, de film ging rechtstreeks op het toestel na het verwijderen van de folie dat af fabriek op het toestel was geplaatst. Voor mij geen probleem aangezien ik uiteindelijk toch een tempered glass oplossing wil hebben.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Voor diegene die nog op zoek zijn naar een screenprotector: bij belsimpel is de Panzerglass screenprotector voor de P7P weer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
Iemand ervaring met de Caseology Parallax case? Maakt deze je foon niet bulky met die piramidetjes op de achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

wari42 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:29:
Iemand ervaring met de Caseology Parallax case? Maakt deze je foon niet bulky met die piramidetjes op de achterkant?
Staan meerdere berichten in dit topic over; ik vind hem het allerfijnste hoesje;

Steeffoon in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:45
wari42 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:29:
Ik gebruik hem zelf ook en vind hem helemaal niet bulky. Het patroon zorgt juist voor extra grip en dat was mi. ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:18
Ik heb die van mij inmiddels ook binnen, ik ben dankzij de tips in dit topic uitgekomen (dank!) bij de Ringke Onyx groen: goeie look, slank en beschermend maar wel een beetje scherp op m'n pink en ik had het materiaal iets plakkeriger verwacht. Misschien dat ik die Caseology Nano Pop nog wel eens ga proberen.
Anker charger en kabel, irritant dat je dat tegenwoordig erbij moet kopen maar werkt goed.
En Spigen Align Master screenprotector van glas, past perfect en is zo goed als onzichtbaar, en dankzij dat plasticje om het op te lijnen voor het eerst dat het een kluns als mij gelukt is om dat ding zonder fouten te plakken. Alleen de vingerafdrukscanner werkt toch behoorlijk matig, nou vraag ik me af of ik de duim misschien eerst had moeten registreren voordat ik het glaasje erop heb geplakt. Beetje aan het klooien ermee dus :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sebastiaannn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:46:
Ik heb die van mij inmiddels ook binnen, ik ben dankzij de tips in dit topic uitgekomen (dank!) bij de Ringke Onyx groen: goeie look, slank en beschermend maar wel een beetje scherp op m'n pink en ik had het materiaal iets plakkeriger verwacht. Misschien dat ik die Caseology Nano Pop nog wel eens ga proberen.
Anker charger en kabel, irritant dat je dat tegenwoordig erbij moet kopen maar werkt goed.
En Spigen Align Master screenprotector van glas, past perfect en is zo goed als onzichtbaar, en dankzij dat plasticje om het op te lijnen voor het eerst dat het een kluns als mij gelukt is om dat ding zonder fouten te plakken. Alleen de vingerafdrukscanner werkt toch behoorlijk matig, nou vraag ik me af of ik de duim misschien eerst had moeten registreren voordat ik het glaasje erop heb geplakt. Beetje aan het klooien ermee dus :p .
Je bedoelt de Anker 511? Ik las ergens dat deze toch niet zo goed zou werken met de Pixel. Hoe is jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:18
zunrob schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:52:
[...]

Je bedoelt de Anker 511? Ik las ergens dat deze toch niet zo goed zou werken met de Pixel. Hoe is jouw ervaring?
Ja die Nano 3.Werkt gewoon prima, laadt volgens de Ampère app met 3800 mAh wat volgens mij 20 watt is, de snelheid die ik verwacht. Wat zou er niet goed aan kunnen zijn dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Sebastiaannn op 29-10-2022 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sebastiaannn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 23:37:
[...]

Ja die Nano 3.Werkt gewoon prima, laadt volgens de Ampère app met 3800 mAh wat volgens mij 20 watt is, de snelheid die ik verwacht. Wat zou er niet goed aan kunnen zijn dan?
Wat ik tegenkwam was dat ie niet dezelfde snelheid zou halen, en trager zou zijn dan de Google oplader. Goed om te horen dat ie het prima doet. Geen last van coil whine?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:13
Mini case review ... Voor mijn P7 gebruik ik de Spigen Liquid Air. In tegenstelling tot de verhalen over de P7Pro, zit deze case heel strak rond de P7. Geen zorgen dat de telefoon los zou komen.
Persoonlijk vind ik de case iets aan de bulky kant. Maar ik gebruikte voorgaande telefoons altijd zonder of met een dunne case. De randen rond het scherm zijn ook relatief hoog. Merkbaar als je van of naar de zijkant wil swipen. Dit geeft natuurlijk wel de nodige bescherming wanneer de P7 valt of omgekeerd op tafel ligt.
De knoppen werken super en de uitsnijdingen zijn heel goed uitgelijnd tov de P7. Klein nadeel wel is dat het randje van de speaker uitsnijdingen onderaan de telefoon redelijk scherp is. Ik gebruik mijn pink als steun en dat snijdt dan wel.
Verder is de achterkant nog redelijk glad maar de zijkanten zijn heel grippy. Vingerafdrukken/vlekken zie je enkel van dichtbij.

Zelf ben ik op zoek naar iets dunner voor alledaags gebruik. Maar ik ga deze case zeker houden voor het wat ruwere werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:27
Hier ook de spigen liquid air, en vind vooral fijn dat bij de camera verdiept is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liaque
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-01 19:31
Sinds vrijdag heb ik de Mous case om mijn pixel 7 zitten. Direct bij Mous besteld, bedankt voor de kortingscode in dit topic. Case is iets bulkier dan een gemiddelde case maar voelt goed aan. Houtlook valt echt in de smaak. Wat mij betreft zeker zijn geld waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoJhPQ8WFRZSiQbcbo16v75hwpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xjIjSHTdoKkxT1Ry99ablXWf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Pietje7 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:21:
Vergelijking van de officiële Google case met de Spigen Thin Fit. Beide voor de P7. Let op, net de (veel te grote doos voor de case) geopend dus nog niet dagen in gebruik.
..........
[...]
Wow, dankjewel voor je uitgebreide review!
Ik heb hem zojuist ook besteld, samen met de Caseology Parallax omdat ik snel een hoesje nodig heb. Nieuwe telefoon kaal gebruiken word ik helemaal zenuwachtig van.

On another note, Heeft Er iemand ervaring met Popsockets?

Ik heb altijd Ali hoesjes gehad met geïntegreerde ring, zoals deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCJwO4lj2Ic5BZGMzA4jrRhT5j0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oeKxBMxFlfkTogYhOAq18lmj.jpg?f=fotoalbum_large

Daar was ik juist erg tevreden over gezien het geen los plakding is dus per definitie niet eraf kan vallen.
Hoe is jullie ervaring met zo'n Popsocket?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

De Caseology Parallax kan ik niet echt vinden voor de P7P.
Wel voor de P7.

Ik heb drie covers voor de P7P.

VAKS Heavy Duty beschermhoes met ringstandaard en schuifcamera Cover voor Google Pixel 7 Pro, zwart
  • Goedkoop.
  • Past prima. Eenvoudig te plaatsen en weer te verwijderen.
  • Heavy Duty, wat lomp.
  • Stevige hoeken, goede opstaande randen, boven / onder en aan de zijkanten.
  • De mogelijkheid om 'm neer te zetten.
  • Camera is te beschermen met een schuifje.
  • Buttons gebruiken vraagt iets meer kracht.
  • Pakt niet fijn vast vanwege de dikte maar ook vanwege de dikke rand.
  • Geen vingerafdrukken te zien.
  • Ligt niet vlak op zijn rug door de standandaard
Niet echt heel mooi en de sterke punten veroorzaken ook de zwakke punten.

CYRILL by Spigen Stone Cover Compatibel met Pixel 7 Pro (2022) Premium TPU Protection Case - Dusk
  • Past goed.
  • Aan de bovenkant is er in het midden extra ruimte gelaten. Reden mij onbekend.
  • Toont geen speling. Eenvoudig te plaatsen en weer te verwijderen.
  • Dun
  • Pakt fijn vast.
  • Niet glad.
  • Buttons bedienen nog steeds fijn.
  • Randen zijn minder dik en daardoor minder bescherming. Bescherming bij een val op de zijkant onzeker.
  • Geen vingerafdrukken zichtbaar.
TUDIA DualShield Ontworpen voor Google Pixel 7 Pro Geval, [Merge] Schokbestendige dubbellaagse, slanke, zware bescherming van militaire kwaliteit voor: Pixel 7 Pro Telefoonhoesje (metalen leisteen)
  • Past goed.
  • Eenvoudig te plaatsen en weer te verwijderen.
  • Dik maar oogt niet lomp
  • Pakt ondanks dikte fijn vast door afgeronde hoeken.
  • Niet heel glad.
  • Stevig, goede randen boven/onder en aan de zijkanten.
  • Buttons bedienen vraagt ook iets meer kracht. Hoop dat dit na meer gebruik minder wordt.
  • Geen vingerafdrukken zichtbaar.
Normaal moet ik niets van hard plastic hebben maar de Tudia heeft voor mij een prettige combinatie van TPU en hard plastic.

De VAKS en de Tudia hebben een uitsparing rechtsboven in de rand waar volgens mij de antenne van de Pixel zit. De Cyrill heeft een dergelijke uitsparing niet. Ik heb (nog) geen verschil in bereik gemerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door NiPeng op 30-10-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
Ben ook op zoek naar een zwarte Caseology Parralax voor m’n P7P, maar zie op Amazon alleen dat bordeaux rood of groen. En op de eigen site zijn ze inclusief verzendkosten wel heel veel duurder…of heeft iemand een andere optie waar ik die case kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 19:01

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ben op zoek naar een goede draadloze houder voor in de auto.

Maarrrr nu komt de kicker mijn telefoon zi 9/10 keer in een Quadlock MAG hoesje (voor de motor houder) en die zijn wat dik.en mijn vrouw heeft een Iphone 12 met Apple siliconen hoes, die wilt geen ander hoesje punt.

Beide telefoons moeten er goed in passen net hoesje.

Heb nu een houder waar mij Pixel met hoes net te grof voor is en ik toch wel wat moet hannesen om hem te laten laden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Wihakayda schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:30:
[...]

Daar was ik juist erg tevreden over gezien het geen los plakding is dus per definitie niet eraf kan vallen.
Hoe is jullie ervaring met zo'n Popsocket?
Mijn dochter gebruikt een popsocket, op een case geplakt. Zit nog steeds muurvast. En zo gaat nu niet bepaald voorzichtig met haar telefoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

wari42 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:25:
Ben ook op zoek naar een zwarte Caseology Parralax voor m’n P7P, maar zie op Amazon alleen dat bordeaux rood of groen. En op de eigen site zijn ze inclusief verzendkosten wel heel veel duurder…of heeft iemand een andere optie waar ik die case kan vinden?
Hij zou (hier) gewoon tussen moeten komen te staan, naast de andere kleuren. Via die link heb ik hem ook besteld, de zwarte. Denk dat ie nu zo populair is, dat ie uitverkocht is. Zie dat Amazon Duitsland hem ook niet heeft.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

ivo001 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:05:
[...]

Mn zusje heeft deze gekocht en is er erg blij mee. Eigenlijk moesten er drie pasjes in, maar ze heeft de bankpas eruit gelaten en betaalt nu met Gpay. Thanks!

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

NiPeng schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:27:
De Caseology Parallax kan ik niet echt vinden voor de P7P.
Wel voor de P7.

Ik heb drie covers voor de P7P.

.................
Ik heb de Parallax P7P besteld op amazon, moet nog wel binnen komen. https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Rubman schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:15:
Ben op zoek naar een goede draadloze houder voor in de auto.

Maarrrr nu komt de kicker mijn telefoon zi 9/10 keer in een Quadlock MAG hoesje (voor de motor houder) en die zijn wat dik.en mijn vrouw heeft een Iphone 12 met Apple siliconen hoes, die wilt geen ander hoesje punt.

Beide telefoons moeten er goed in passen net hoesje.

Heb nu een houder waar mij Pixel met hoes net te grof voor is en ik toch wel wat moet hannesen om hem te laten laden.
Ik heb zelf al jaren een Mobile hangup. Ging een oude Galaxy in, een Galaxy S20 FE 6,5" en een iPhone 13 6,1", past allemaal. Geen krassen op hoesje of in de auto. Supersimpel design maar doordoor wel buigzaam en effectief.

https://www.mobilehangup.nl/

Of je met "draadloze houder" bedoeld dat je er draadloos mee op kan laden: Nee, dat kan deze niet...
Maar als je bedoeld houder zonder draden, dan is dat het wel.
SonnyBBQ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Mijn dochter gebruikt een popsocket, op een case geplakt. Zit nog steeds muurvast. En zo gaat nu niet bepaald voorzichtig met haar telefoon om.
Dankje! Dit geeft wel wat vertrouwen (y) Ik zal er eens naar kijken

[ Voor 71% gewijzigd door Wihakayda op 31-10-2022 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

-dubbel-

[ Voor 98% gewijzigd door Wihakayda op 31-10-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Wihakayda schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:12:
[...]

Ik heb de Parallax P7P besteld op amazon, moet nog wel binnen komen. https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Dank u.

Ik was niet duidelijk genoeg, ben op zoek naar de zwarte of de grijze variant. De twee kleuren die hier getoond worden durf ik niet aan. :)

[update]Hey, ik zie dat sage green vervangen is door ash grey.

[ Voor 7% gewijzigd door NiPeng op 31-10-2022 12:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• supernovasx
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-01 14:34
Mijn vriendin heeft van de week deze laders voor onze pixels besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmqoeM9TlwMYQxtSeyZPX00Stes=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TBI16lxZItIMXTo65fIuzF4T.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was er wat sceptisch over maar deze laders werken echt goed! Laden gaat snel. Spigen Liquid Air hoesje eromheen geen enkel probleem.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:18
supernovasx schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:22:
Mijn vriendin heeft van de week deze laders voor onze pixels besteld:

[Afbeelding]

Ik was er wat sceptisch over maar deze laders werken echt goed! Laden gaat snel. Spigen Liquid Air hoesje eromheen geen enkel probleem.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s01?ie=UTF8&psc=1
Goeie tip, stukken voordeliger als die van Google zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Laatst online: 19:01

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wihakayda schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:12:

[...]

Ik heb zelf al jaren een Mobile hangup. Ging een oude Galaxy in, een Galaxy S20 FE 6,5" en een iPhone 13 6,1", past allemaal. Geen krassen op hoesje of in de auto. Supersimpel design maar doordoor wel buigzaam en effectief.

https://www.mobilehangup.nl/

Of je met "draadloze houder" bedoeld dat je er draadloos mee op kan laden: Nee, dat kan deze niet...
Maar als je bedoeld houder zonder draden, dan is dat het wel.
Tsja draadloos opladen is wel gewenst.
Als het Qi is is het prima beetje wattage is prettig maar niet pure noodzaak heb nu 5W en dat doet het goed genoeg.

Zoek vooral 1 die wat ruimer is qua dikte want dat is de belemmerende factor in deze.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:59
Klovan schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:38:
[...]

Ik had exact hetzelfde dat de analoge USB C naar Jack niet werkte. Gelukkig ontvang je hier wel een melding van op de Pixel. Vanavond ontvang ik diezelfde kabel en dan laat ik het je weten.
PS: wellicht beter om dit verder in het accessoires topic te bespreken.
Ik had hem gister ook besteld en hij werkt! :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ivo001
De whitestone dome protectors voor pixel 7 pro zijn weer te bestellen op amazon.nl

[ Voor 39% gewijzigd door ivo001 op 01-11-2022 09:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wari42
Jjjjeeeuuu vannacht eindelijk m'n Caseology Parralax matte black kunnen bestellen voor m'n P7P via Amazon. Meteen daarna kon ik h'm weer niet meer vinden :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
Jjjjeeeuuu vannacht eindelijk m'n Caseology Parralax matte black kunnen bestellen voor m'n P7P via Amazon. Meteen daarna kon ik h'm weer niet meer vinden :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
wari42 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 02:33:
Ik kan hem wel vinden:
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A2HD7ZHM334EJG&psc=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:47:
En dat was vandaag het geval, dus besteld:
- Waveform-body met brushed aluminium-accenten
- Silverblack Wood-body met clear matt-accenten
Google Pixel 7 Pro - XtremeSkins
Na de vakantie (denk ik) even plakken, of ik neem de 7 Pro mee in plaats van de 6 Pro... kan ook:
XtremeSkins - Google Pixel 7 Pro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
Wel raar ze worden door zelfde winkel verkocht en bij de mijne staat 8 november leveren en bij jou advertentie morgen in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
wari42 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:57:
[...]

Wel raar ze worden door zelfde winkel verkocht en bij de mijne staat 8 november leveren en bij jou advertentie morgen in huis....
Ja af en toe is het vreemd.
Ik heb op 19 oktober de Pixel Stand 2nd Gen besteld bij Amazon.fr. Leverdatum staat op 3-4 januari nu, maar als ik naar de productpagina ga staat daar 9-15 november. Heb daar gisteren over gechat met de support van amazon, maar die konden niks anders zeggen dan dat ik hem tussen 3-4 januari kan verwachten. En dat ik anders maar opnieuw moet proberen te bestellen. (alleen is hij inmiddels €15 duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
wari42 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:01:
[...]

Die is voor de 7 niet voor de 7pro
Verrek, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:08

Mimiix

Professioneel Prutser

Ziet er tof uit! Ik had ooit zoiets voor m'n Z1 gemaakt van amandel hout (of iets dergelijks).

Wat ik me af vraag: Isoleert dit niet je telefoon met het gevolg dat ie sneller heet wordt?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:27
Edit oeps verkeerde topic..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHdnIjxnehjQYF86QurWuDV8PHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ym7OUFn7r5LXIWWKuBqEFyfn.jpg?f=fotoalbum_large

Viel mij op dat hij avond fotografie reflectie van de glasplaat voor de lens laat zien....

[ Voor 3% gewijzigd door flaskk op 01-11-2022 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:28
flaskk schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:43:
Edit oeps verkeerde topic..

[Afbeelding]

Viel mij op dat hij avond fotografie reflectie van de glasplaat voor de lens laat zien....
Welke glasplaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Als ik die volg dan kom ik bij de Pixel 7 versie uit, niet bij de Pixel 7 Pro.

[edit] Dat was al duidelijk. Ik moet beter het topic lezen. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NiPeng op 01-11-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Iemand ervaring met deze?

Spigen Neo Flex Pixel 7 Pro screenprotector 2 pack

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

ivo001 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 00:29:
De whitestone dome protectors voor pixel 7 pro zijn weer te bestellen op amazon.nl
Ik zit erover na te denken om die te halen maar 40 piek voor een screen protector klinkt nogal overdreven... Is het het waard denken jullie? En waarom dan?

Thnx :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

pdavie2311 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:35:
Iemand ervaring met deze?

Spigen Neo Flex Pixel 7 Pro screenprotector 2 pack
Ja ik heb er eerder wat over geschreven hier.
Best aardig. Als permanente oplossing niet het beste naar mijn mening.
Wihakayda schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:36:
[...]

Ik zit erover na te denken om die te halen maar 40 piek voor een screen protector klinkt nogal overdreven... Is het het waard denken jullie? En waarom dan?

Het is een two pack.
Tempered glass vind ik persoonlijk wat fijner voelen dan film.
Meer vertrouwen in de bescherming dan film.
Goede reviews.

Verder voor mij gaat het een probeersel worden. Ik ken het Panzerglass spul beter en dat is ook niet goedkoop.. Ik ben vooral benieuwd hoe goed dit merk aan te brengen is. Heb in het verleden wel eens wat verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
Meer mensen hier met het officiële (groene) hoesje van de 7 Pro bij wie de aan/uit knop een klein beetje los zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
Wihakayda schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:36:
[...]

Kijk even terug in dit topic of die van de Pixel 6 Pro voor ervaringen.

mister_S in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"

Je krijgt 2 stuks en je krijgt zeker waar voor je geld. Je zou bijvoorbeeld samen kunnen kopen met iemand die je kent. Maanden op mijn 6 Pro gehad en ook gelijk voor de 7 Pro besteld. Makkelijk aan te brengen, goede bescherming, voel nauwelijks dat er een protector op zit en gelukkig geen issues met de fingerprint sensor wat je wel eens ziet met folies.

[ Voor 28% gewijzigd door qwasd op 01-11-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik ben toch wel een beetje geschrokken van hoe relatief makkelijk de 7 Pro lijkt te verbuigen. Een case met een sterkere achterkant om dit te voorkomen lijkt me daarom de voorkeur te hebben, en dus niet een case alleen van TPU. Welke cases kom je dan bij uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

zunrob schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:06:
Ik ben toch wel een beetje geschrokken van hoe relatief makkelijk de 7 Pro lijkt te verbuigen. Een case met een sterkere achterkant om dit te voorkomen lijkt me daarom de voorkeur te hebben, en dus niet een case alleen van TPU. Welke cases kom je dan bij uit?
Hoezo? Is dit bij je gebeurt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
pdavie2311 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:11:
[...]

Hoezo? Is dit bij je gebeurt dan?
Nee, mijn telefoon is nog niet geleverd, maar ik zag het filmpje van JerryRigEverything. Normaal zou ik niet zoveel nadenken over een hoesje en gewoon een TPU kiezen, echter nu lijkt me dat wat extra stevigheid in de hoes geen kwaad kan. Dus ben benieuwd welke hieraan voldoen. Volgens mij sowieso de Mous.

@catchingfire en @Yihaaa , hebben jullie foto's van de telefoon in de Mous?

[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 01-11-2022 23:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• catchingfire
zunrob schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:13:
Nee, mijn telefoon is nog niet geleverd, maar ik zag het filmpje van JerryRigEverything. Normaal zou ik niet zoveel nadenken over een hoesje en gewoon een TPU kiezen, echter nu lijkt me dat wat extra stevigheid in de hoes geen kwaad kan. Dus ben benieuwd welke hieraan voldoen. Volgens mij sowieso de Mous.

@catchingfire en @Yihaaa , hebben jullie foto's van de telefoon in de Mous?
Filmpje nog niet gezien, maar de conclusie wel al gelezen.

Heb geen foto's van de P7P in de Mous, maar die staan er toch genoeg online, Mous heeft zelfs een filmpje? Ik heb de Limitless 5 aramid fibre en dat ziet er wel echt strak uit, je volt ook de "patronen" van het fibre, het is geen simpele sticker. Mous luistert ook goed naar hun klanten, ik merk dat enkele pijnpunten van de vorige versies van de Limitless zijn opgelost: buttons beter, overall grippier textuur van het materiaal, soort van grippy groeven aan de zijkant van de case.

Persoonlijk zou ik niet bezuinigen op een simpele case, het is een grote en zware telefoon, da's valt toch anders dan een iPhone SE. Heb helaas de prijs al mogen betalen in m'n eerste paar dagen in een goedkope Spigen case voordat ik de Mous had. In mijn optiek kun je niet fout gaan met een Mous of een dBrand Grip. Casetify heeft helaas alleen maar de "Impact" en niet de "Ultra Impact" voor de P7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
catchingfire schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:30:
[...]

Heb geen foto's van de P7P in de Mous, maar die staan er toch genoeg online, Mous heeft zelfs een filmpje? Ik heb de Limitless 5 aramid fibre en dat ziet er wel echt strak uit, je volt ook de "patronen" van het fibre, het is geen simpele sticker. Mous luistert ook goed naar hun klanten, ik merk dat enkele pijnpunten van de vorige versies van de Limitless zijn opgelost: buttons beter, overall grippier textuur van het materiaal, soort van grippy groeven aan de zijkant van de case.

Persoonlijk zou ik niet bezuinigen op een simpele case, het is een grote en zware telefoon, da's valt toch anders dan een iPhone SE. Heb helaas de prijs al mogen betalen in m'n eerste paar dagen in een goedkope Spigen case voordat ik de Mous had. In mijn optiek kun je niet fout gaan met een Mous of een dBrand Grip. Casetify heeft helaas alleen maar de "Impact" en niet de "Ultra Impact" voor de P7.
Hoe ervaar je de "grip ribbels" aan de zijkant? Ik las dat enkelen die erg aanwezig vinden, en ze hard in de hand drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
wari42 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 17:01:
[...]

Die is voor de 7 niet voor de 7pro
Nu wel:
https://www.amazon.nl/Cas...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1

Overigens heeft Amazon.fr mijn Pixel Stand gisteren toch al verzonden, ondanks dat de leverdatum op 3-4 januari stond.

[ Voor 18% gewijzigd door ivo001 op 02-11-2022 09:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• catchingfire
zunrob schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:34:
Hoe ervaar je de "grip ribbels" aan de zijkant? Ik las dat enkelen die erg aanwezig vinden, en ze hard in de hand drukken.
Hard in de hand drukken? :? Kan me totaal niet vinden in dat commentaar. Ik ervaar de groeven als zeer prettig, ze voegen echt wat toe terwijl ze absoluut niet over-aanwezig zijn. Voorheen was de limitless een harde gladde case, nu zowel grippy textuur (lijkt ook wat softer materiaal te zijn?) en zinvolle groeven. De dbrand heeft ook iets soortgelijks, maar die is zo grippy dat de binnenkant van je broekzak meekomt.

Als ik ergens over mag zeuren voor wat de Mous betreft is het de buttons, ze steken minimaal uit, waardoor het in het begin wat zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
catchingfire schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:28:
[...]

Hard in de hand drukken? :? Kan me totaal niet vinden in dat commentaar. Ik ervaar de groeven als zeer prettig, ze voegen echt wat toe terwijl ze absoluut niet over-aanwezig zijn. Voorheen was de limitless een harde gladde case, nu zowel grippy textuur (lijkt ook wat softer materiaal te zijn?) en zinvolle groeven. De dbrand heeft ook iets soortgelijks, maar die is zo grippy dat de binnenkant van je broekzak meekomt.

Als ik ergens over mag zeuren voor wat de Mous betreft is het de buttons, ze steken minimaal uit, waardoor het in het begin wat zoeken is.
Super, klinkt goed! Werkt draadloos opladen ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:45
Zijn er mensen met de combi P7P + Whitestone Dome + Caseology Parallax hebben? En hoe bevalt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
zunrob schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:28:
Super, klinkt goed! Werkt draadloos opladen ook nog?
Op de 1st gen Pixel Stand in ieder geval wel.

edit: en Pixel Stand 2 ook.

[ Voor 6% gewijzigd door catchingfire op 03-11-2022 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Ik heb hier nog een nieuwe screen protector liggen van LK. Mocht iemand geïnteresseerd zijn kan deze gratis opgehaald worden.

Zit zelfs een protector voor de camera bar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:05:
Ik heb hier nog een nieuwe screen protector liggen van LK. Mocht iemand geïnteresseerd zijn kan deze gratis opgehaald worden.

Zit zelfs een protector voor de camera bar in :)
Voor de Pro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 22:01
catchingfire schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:30:
[...]

Helemaal mee eens.
Voor mij de 1e keer dat ik een Mous case heb. Ik ben erg tevreden, duidelijk premium kwaliteit. En aangezien ik een paar jaar met een telefoon doe is mij de prijs meer dan waard :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:34

red bull

Keeps me awake !

Wat Ali spul binnen:
€ 3,73 36%OFF | Hifi Dac Oortelefoon Versterker Usb Type C Naar 3.5Mm Headphone Jack Audio Adapter Digitale Decoder Aux Converter Voor Xiaomi huawei P40
https://a.aliexpress.com/_EQUpXUZ

€ 4,84 53%OFF | 15W Snelle Oplader Qi Usb C Magnetische Draadloos Opladen Apparaat Voor Iphone 14 13 12 11 Pro Max Mini 8 Plus Xr X Xs Max Airpods Pro
https://a.aliexpress.com/_EIONvzT

€ 2,87 41%OFF | 1-3Pcs Hydrogel Film Sceen Protectors Voor Google Pixel 6a 5a 4a 3a Volledige Cover Beschermende Film Voor google Pixel 3 4 Xl 5 6 7 Pro
https://a.aliexpress.com/_Ey87Prf

Werken allemaal prima! Met de draadloze lader wordt hij wel wat warm. De screenprotector doet het prima en de vingerafdruk scanner is net zo goed (of slecht) dan er voor.. wel even opnieuw inleren ... DAC kabel geeft prima geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

red bull schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:07:
Wat Ali spul binnen:
€ 3,73 36%OFF | Hifi Dac Oortelefoon Versterker Usb Type C Naar 3.5Mm Headphone Jack Audio Adapter Digitale Decoder Aux Converter Voor Xiaomi huawei P40
https://a.aliexpress.com/_EQUpXUZ

€ 4,84 53%OFF | 15W Snelle Oplader Qi Usb C Magnetische Draadloos Opladen Apparaat Voor Iphone 14 13 12 11 Pro Max Mini 8 Plus Xr X Xs Max Airpods Pro
https://a.aliexpress.com/_EIONvzT

€ 2,87 41%OFF | 1-3Pcs Hydrogel Film Sceen Protectors Voor Google Pixel 6a 5a 4a 3a Volledige Cover Beschermende Film Voor google Pixel 3 4 Xl 5 6 7 Pro
https://a.aliexpress.com/_Ey87Prf

Werken allemaal prima! Met de draadloze lader wordt hij wel wat warm. De screenprotector doet het prima en de vingerafdruk scanner is net zo goed (of slecht) dan er voor.. wel even opnieuw inleren ... DAC kabel geeft prima geluid
Je gebruikt de MagSafe oplader voor je Pixel? Hij zal dan niet vastklikken door ontbreken magneet denk ik? Blijft hij er wel op liggen dan? Door trillingen, niet dat hij eraf glijdt met mogelijk vallen als gevolg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:34

red bull

Keeps me awake !

pdavie2311 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 07:38:
[...]

Je gebruikt de MagSafe oplader voor je Pixel? Hij zal dan niet vastklikken door ontbreken magneet denk ik? Blijft hij er wel op liggen dan? Door trillingen, niet dat hij eraf glijdt met mogelijk vallen als gevolg..
Werkt ook met hoesje en gewoon op tafel... Moet nog even proberen met zo'n ring er op of er in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Dit lijkt me trouwens ook een prima lader voor €25,49:
UGREEN USB C Charger 65W Charger with GaN Tech Power Delivery Compatible
https://www.amazon.nl/-/e...?smid=AXZ3JQ1GVFPIF&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Laatst online: 16:23
Ik heb deze case trouwens, is echt perfect Ringke Fusion Matte Compatible with Google Pixel 7 Pro Case, Translucent Hard PC Back Cover TPU Shockproof Bumper Protective Case for Pixel 7 Pro (2022) - Matte Clear https://amzn.eu/d/4JaetKq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
@Bakkertje_01 en vallen vingerafdrukken echt niet op, of is het meer marketing speak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 00:08
outlandos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:35:
Meer mensen hier met het officiële (groene) hoesje van de 7 Pro bij wie de aan/uit knop een klein beetje los zit?
Zou je een paar foto's van het toestel in het hoesje kunnen maken.
En deze hier posten.
Er is bijna niks te vinden van gewone gebruikers met dit hoesje in deze kleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Laatst online: 16:23
SonnyBBQ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:14:
@Bakkertje_01 en vallen vingerafdrukken echt niet op, of is het meer marketing speak?
Zitten er niet op nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Mijn Caseology Parallax is binnen. Op het eerste oog een mooi hoesje, netjes afgewerkt en stevig. Voel fijn in de hand qua structuur, absoluut niet glad. Goede klik-knoppen. Ik heb de rood/paarse "burgundy" voor de P7P.

Moet wel ontzettend wennen aan de grootte nu... Een week gebruikt zonder hoesje dus nu voelt hij heel lomp.

Het officiële google hoesje is besteld via Belsimpel (vorige week) maar nog geen updates over... Misschien dat ik die wel annuleer... Er kan toch maar 1 hoesje per keer om en deze is wel heel mooi....

Foto's:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/romaLHDRaSM4cfBY7nLcJDV2I5Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BnJ0BvffUZ08dGjRprQu91WE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBbj5YULtxsYOLjU1QI2-rbikq0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8nkW5Pr6PA20Po7ReClc5A7o.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oH9x4rf7BR73zsV_gPMXJs5ETXE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/osVeDg0EdjWTWffdwJ0IQtYr.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sE5DpZH87g_bsJ447VOuOYYnZgU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Haj1PwekjOmItQdDpeyM3GBX.jpg?f=fotoalbum_tile

Zit me alleen wel te bedenken dat mocht ik op dit hoesje een popsocket of ring willen plakken, dat dat misschien lastig wordt met dat reliëf in de achterkant :/

[ Voor 95% gewijzigd door Wihakayda op 04-11-2022 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
Ik heb ClearPlex op de Pixel 7 laten plakken. De eerste indruk is positief: zeer dunne screenprotector. De rand van de Pixel case steekt nog boven het scherm uit, zodat het scherm goed beschermd blijft.

Bij de PhoneLab was ik de eerste die ClearPlex op de Pixel 7 liet plakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Xfile op 04-11-2022 15:31 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Xfile schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:29:
Ik heb ClearPlex op de Pixel 7 laten plakken. De eerste indruk is positief: zeer dunne screenprotector. De rand van de Pixel case steekt nog boven het scherm uit, zodat de scherm goed beschermd blijft.
Ik zit er aan te denken ervoor naar Utrecht te reizen 8)7 (Vanuit Nijmegen/Overasselt)...
Ik twijfel nog, maar ben ook geen fan van glass protectors dus misschien ga ik het toch doen haha

Kunnen ze daar ook het camera eiland plexxen?

[ Voor 4% gewijzigd door Wihakayda op 04-11-2022 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:57
Bakkertje_01 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:00:
Ik heb deze case trouwens, is echt perfect Ringke Fusion Matte Compatible with Google Pixel 7 Pro Case, Translucent Hard PC Back Cover TPU Shockproof Bumper Protective Case for Pixel 7 Pro (2022) - Matte Clear https://amzn.eu/d/4JaetKq
Ik heb die retour gestuurd, na een week was het een vuil vettig boeltje vol vingerafdrukken.

Momenteel deze er op https://www.amazon.de/gp/...tle_o06_s00?ie=UTF8&psc=1 . Mooie case, goede grip (niet te glad, niet te ruw), goede bescherming met slechts 1 nadeel namelijk dat de rechterbovenhoek in bepaalde omstandigheden durft loskomen (er zit een opening voor de ontvangstmodule).

Deze ook hier liggen: https://www.amazon.de/gp/...tle_o03_s01?ie=UTF8&psc=1
Erg dun, voelt goed (niet glad) maar biedt totaal geen bescherming aan het glas. Is echt zo'n case die je er op doet voor de show. Bovendien niet valbestendig.

Daarnaast ook de officiële van Google binnen gekregen https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Mooi en stevig maar enorm glad.

Volgende week komt de mat zwarte Parallax binnen en dan bekijk ik even welke ik hou.
Ga dan waarschijnlijk de carbon case en de google case terugsturen en kijken om een Mous case te bestellen en misschien ook nog een Quad Lock case voor op de fiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
Wihakayda schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:31:
[...]
Kunnen ze daar ook het camera eiland plexxen?
Geen idee.

Je zou kunnen appen. Op de site https://thephonelab.nl/# Whatsapp 06 41 42 29 91.
Bellen is niet aan te raden, dan sta je een half uur in de wachtrij.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste