Ik zag in een filmpje op Youtube (zoveel filmpjes gezien, kan het niet meer terugvinden), dat een reviewer van de Air Liquid met de 7 Pro schudde en dat het hoesje links onder los kwam. Dat was een kleinigheidje zei de reviewer, maar dat is ook wat ik hier las. Dat de pasvorm net wat minder is dan de Caseology Parallax. Helaas is deze in het zwart niet te vinden. Ik vind de askleur niet zo mooi.
Om de 7 zit de spigen air liquid super netjes! Nu nog een goede screenprotector die wel werkt met de vingerafdruk scanner.. iemand tips?Binnetie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:24:
Ik zag in een filmpje op Youtube (zoveel filmpjes gezien, kan het niet meer terugvinden), dat een reviewer van de Air Liquid met de 7 Pro schudde en dat het hoesje links onder los kwam. Dat was een kleinigheidje zei de reviewer, maar dat is ook wat ik hier las. Dat de pasvorm net wat minder is dan de Caseology Parallax. Helaas is deze in het zwart niet te vinden. Ik vind de askleur niet zo mooi.
Ja, bovenkant en knoppen zijn open. De onderkant ook. Dat maakt bij de bescherming weinig uit. Als iets valt zal het nooit precies recht vallen. Het is altijd een hoek die als eerste iets raakt.Binnetie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:54:
[...]
Zoiets heb ik nu om mijn 9T Pro zitten, maar dan van het merk MSVIII.
De onderkant, bovenkant en zijkant zijn open zie ik? Bij de MSVII is dat ook zo, alleen de zijkant zijn wel afgedekt met bescherming op de volumeknoppen en de powerknop.
Mocht hij echt helemaal plat vallen dan is de kracht over zo'n enorm oppervlak verdeeld dat het weinig meer uit maakt of er wel of geen hoesje omheen zit
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Wel balen. De verwachting was dat ik zowel pixel 7 pro hoesje van mobiel.nl als de whitedome van gsmpunt zou krijgen vandaag. Maar allemaal veranderd in levertijd onbekend. Ik ben zo bang mijn p7p te beschadigen
Klopt dan wel redelijk met wat ze op hun productpagina aangeven:red bull schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:50:
Ik heb nu ook de 30 watt Google charger(gle6s los) binnen.. snelle test gedaan met Baseus 45 ga charger(ccgan45ce), action re load 20 watt pd(21cl02) en Baseus 25 watt lader (bs-eu905).. zelfde resultaat, allemaal rond de 20 voor de watt voor de gewone pixel 7[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat dat betreft denk ik dat de Belkin Boost Charge 27W lader die ik heb ook prima moet voldoen.9 De snelheden voor snel opladen op netvoeding (tot 21 W op de Pixel 7 en tot 23 W op de Pixel 7 Pro) zijn gebaseerd op het gebruik van de 30W USB-C®-oplader van Google die is aangesloten op een stopcontact. De werkelijke resultaten kunnen langzamer zijn. Adapters zijn apart verkrijgbaar. De oplaadsnelheid is gebaseerd op tests waarbij de batterijen van het apparaat tot 1% zijn verbruikt en worden opgeladen met de 30W USB-C®-oplader van Google. De oplaadtests zijn halverwege 2022 uitgevoerd door Google op preproductie-hardware en -software met standaardinstellingen en een apparaat dat aanstaat. De oplaadsnelheid is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder het gebruik tijdens het opladen, hoe oud de batterij is en de omgevingstemperatuur. De werkelijke oplaadsnelheid kan lager zijn.
10 De snelheid van draadloos opladen tot 20 W (Pixel 7) en tot 23 W (Pixel 7 Pro) met de Google Pixel Stand (2e generatie) (apart verkrijgbaar). Tot 12 W met Qi-gecertificeerde EPP-opladers (apart verkrijgbaar). De werkelijke resultaten kunnen langzamer zijn.
Ben vooral benieuwd of je met andere QI wireless chargers dan de Pixel Stand echt niet boven de 12W uit kan komen. Heb de Pixel Stand nu in de order staan, maar vind hem toch wel erg prijzig.
Ik heb nog ergens een Blitzwolf BW-FWC1 wireless Qi charger liggen die ik noot heb gebruikt, maar weet niet of die volgens het EPP protocul werkt. Heb alleen kunnen vinden dat die 9V bij 1.3A kan (=11,7W).
[ Voor 12% gewijzigd door ivo001 op 21-10-2022 10:03 ]
Ik heb via Belsimpel deze 30W snellader van Fairphone gekocht omdat ik geen zin had € 40 uit te geven voor een oplader (hoewel de originele Google lader nu ook goedkoper te krijgen is). Die heeft geen PD 3.0 maar QC 3.0, de Qualcomm versie van Power Delivery. Had er vooraf twijfels bij of dit wel snel genoeg zou laden, maar tot 90% zag ik wattages van 16 tot 20W dus dat is prima. Boven de 90% ging het wel terug tot 6W trouwens.ivo001 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:49:
[...]
Klopt dan wel redelijk met wat ze op hun productpagina aangeven:
[...]
Wat dat betreft denk ik dat de Belkin Boost Charge 27W lader die ik heb ook prima moet voldoen.
Ben vooral benieuwd of je met andere QI wireless chargers dan de Pixel Stand echt niet boven de 12W uit kan komen. Heb de Pixel Stand nu in de order staan, maar vind hem toch wel erg prijzig.
Ik heb nog ergens een Blitzwolf BW-FWC1 wireless Qi charger liggen die ik noot heb gebruikt, maar weet niet of die volgens het EPP protocul werkt. Heb alleen kunnen vinden dat die 9V bij 1.3A kan (=11,7W).
Ik kan de specs zo 1-2-3 net vinden, maar ik denk dat de usb c port wel degelijk PD isOmnivore schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:34:
[...]
Ik heb via Belsimpel deze 30W snellader van Fairphone gekocht omdat ik geen zin had € 40 uit te geven voor een oplader (hoewel de originele Google lader nu ook goedkoper te krijgen is). Die heeft geen PD 3.0 maar QC 3.0, de Qualcomm versie van Power Delivery. Had er vooraf twijfels bij of dit wel snel genoeg zou laden, maar tot 90% zag ik wattages van 16 tot 20W dus dat is prima. Boven de 90% ging het wel terug tot 6W trouwens.
Ik heb nu een week de Rosso Google Pixel 7 9H Tempered Glass Screen Protector Zwart op mijn Pixel 7 zitten. Het glas is mooi helder, voelt goed en heeft, heel fijn, géén cut-out voor de front camera. Echter, de vingerafdruksensor werkt maar matig. En de protector is zowel in lengte als breedte net een millimeter te kort en te smal. Hierdoor voel je een hinderlijk randje bij een back-swipe. Ik raad deze protector af.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vu5ICY0F8CDNGyAw0D6epj3A.jpg?f=user_large)
Amazon.nl heeft de whitestone dome gisteren aan mij verzonden. Mss kun je annuleren en daar proberenvinpower schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:39:
Wel balen. De verwachting was dat ik zowel pixel 7 pro hoesje van mobiel.nl als de whitedome van gsmpunt zou krijgen vandaag. Maar allemaal veranderd in levertijd onbekend. Ik ben zo bang mijn p7p te beschadigen
Ik kan deze nergens vinden op amazon?pc01 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Amazon.nl heeft de whitestone dome gisteren aan mij verzonden. Mss kun je annuleren en daar proberen
Ik zie hem ook niet staan. Wel voor de pixel 6 op amazon.nl. Of heb jij net de laatste gekregenpc01 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:05:
[...]
Amazon.nl heeft de whitestone dome gisteren aan mij verzonden. Mss kun je annuleren en daar proberen
ik gok dat hij deze bedoeld. Op het moment niet leverbaar:
https://www.amazon.nl/Whi...0B99NLWQP?ref_=ast_sto_dp
Die voor de gewone Pixel 7 is wel vooruit te bestellen.
Die had ik ook gevonden maar is idd niet leverbaar.ivo001 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
Online vond ik die ook nergens, maar op het doosje en het blok staat alleen QC vermeld. Het werkt echter wel via USB-C inderdaad, prima lader!red bull schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:46:
[...]
Ik kan de specs zo 1-2-3 net vinden, maar ik denk dat de usb c port wel degelijk PD is
Afgelopen week bij GSMpunt zowel het transparante Spigen hoesje als de Spigen screenprotector gekocht (P7P). Deze zouden eergisteren geleverd worden, maar nog steeds niks binnen gekregen. Net even gebeld met de klantenservice en alles duurt langer dan verwacht. Levertijd van het hoesje is ongeveer een week extra. En de screenprotector kan rekenen op een extra 3 weken
Tijd om verder te shoppen.
Spigen Hybrid transparant via Amazon besteld. Volgende dag in huis. Fijn hoesjeSejoerdO schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:11:
Afgelopen week bij GSMpunt zowel het transparante Spigen hoesje als de Spigen screenprotector gekocht (P7P). Deze zouden eergisteren geleverd worden, maar nog steeds niks binnen gekregen. Net even gebeld met de klantenservice en alles duurt langer dan verwacht. Levertijd van het hoesje is ongeveer een week extra. En de screenprotector kan rekenen op een extra 3 wekenTijd om verder te shoppen.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Nu niet leverbaar inderdaad. Toen ik m bestelde was het vooruitbestellen voor 30oktober of zo , maar vandaag al geleverd...ivo001 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
Ik heb deze 35W oplader gekocht van Samsung voor mijn Pixel 7 Pro.
https://amzn.eu/d/bN1MmE1
Maar ga hem weer retour sturen want hij laad net zo snel als mijn 18W oplader van mijn pixel 3a
https://www.gsmoplader.nl...ter-18w-snellader-3a.html
Gecheckt met de Ampère app. Komt op max 2340mA.
/f/image/E3FdXk7wupRu8xSTZrb4Q1b6.png?f=fotoalbum_large)
Iemand die een andere oplader weet die wel sneller laad? Of is dit al het maximaal haalbare?
Maar ga hem weer retour sturen want hij laad net zo snel als mijn 18W oplader van mijn pixel 3a
/f/image/E3FdXk7wupRu8xSTZrb4Q1b6.png?f=fotoalbum_large)
Iemand die een andere oplader weet die wel sneller laad? Of is dit al het maximaal haalbare?
Hij is er weer hoor op Amazon.nlpc01 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:59:
[...]
Nu niet leverbaar inderdaad. Toen ik m bestelde was het vooruitbestellen voor 30oktober of zo , maar vandaag al geleverd...
Is er al een oplossing voor een eventuele glazen screen protector? Ik heb een afkeur tegen afgeronde randen omdat je dan vast zit aan clearplex van de Mediamarkt (als je het goed wil hebben) en een glazen protector nagenoeg niet goed er op te krijgen is.
Gaat om de P7P uiteraard
Gaat om de P7P uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 21-10-2022 23:56 ]
Zie dat XtremeSkins nu ook skins heeft voor de Pixel 7 (Pro), dat wordt smullen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
23 watt is het maximale wat een Pixel 7 (Pro) kan ladeninTIMidate schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:11:
[Afbeelding]
Dus een hogere wattage lader dan 23 heeft geen nut
“ However, the catch is that the Pixel 7 supports up to 20W speeds, while the Pixel 7 Pro supports up to 23W wired charging speeds.”
[ Voor 7% gewijzigd door Knamix op 22-10-2022 10:13 ]
Sneller dan de 18w die ik nu heb! Kan niet wachten!!!Knamix schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 10:11:
[...]
23 watt is het maximale wat een Pixel 7 (Pro) kan laden![]()
Dus een hogere wattage lader dan 23 heeft geen nut
“ However, the catch is that the Pixel 7 supports up to 20W speeds, while the Pixel 7 Pro supports up to 23W wired charging speeds.”
Is er nog een goed (technisch) argument om voor de originele Google lader te kiezen i.p.v. de Anker 511 Nano 3?
Overigens is mij het verschil tussen de 511 en 711 nier duidelijk. Ze lijken vrij identiek. Volgens Amazon is de 511 de opvolger van de 711. Dat vind ik niet terug bij Anker zelf.
Bij Amazon.nl koop je de 511 nu met 2,50 Euro korting.
Overigens is mij het verschil tussen de 511 en 711 nier duidelijk. Ze lijken vrij identiek. Volgens Amazon is de 511 de opvolger van de 711. Dat vind ik niet terug bij Anker zelf.
[ Voor 58% gewijzigd door zunrob op 23-10-2022 00:46 ]
Ik heb zojuist de Anker 521 Nano Pro besteld op Amazon.
40 watt en bij 2 apparaten opladen per poort 20 watt, maar ik zal voornamelijk toch alleen mijn Pixel 7 Pro opladen. Af en toe een Ipad erbij dus was specifiek op zoek naar een dual port oplader.
40 watt en bij 2 apparaten opladen per poort 20 watt, maar ik zal voornamelijk toch alleen mijn Pixel 7 Pro opladen. Af en toe een Ipad erbij dus was specifiek op zoek naar een dual port oplader.
[ Voor 14% gewijzigd door qwasd op 23-10-2022 00:29 ]
Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven.zunrob schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 00:22:
Is er nog een goed (technisch) argument om voor de originele Google lader te kiezen i.p.v. de Anker 511 Nano 3?
Ik heb wel de keuze gemaakt voor Anker.
Al jaren tevreden klant.
Het verschil tussen de nano ii (711) en nano iii (511) lijkt inderdaad minimaal. Zie onderstaande:
Ik zou gewoon voor de 511 gaan.Compact design = Less plastic
This compact sized charger with GaN tech comes with a foldable plug that makes the Nano 3 not only more portable, but more sustainable too since it is constructed using 30.9 g less plastic than comparable chargers.
Greener packaging
This commitment to reducing plastic extends to the packaging as well. Each Nano 3 comes lovingly packaged using 90% less plastic and features an inner tray made from pulp instead of plastic. The packaging paper is FSC-certified 100% recyclable and printing is done using recyclable soy ink.
A safer way to charge
With all the possible use cases, Anker's exclusive ActiveShield 2.0 technology offers heat protection to safeguard connected devices by intelligently monitoring temperature and adjusting power output. The sensor monitors temperature over 3 million times per day.
Omdat mijn Spigen Liquid Air als Pixel 7 hoes werd geleverd (en ik en 7 Pro heb), heb ik vrijdag een order gedaan bij GSMpunt. Mijn Caseology Parallax zou pas 5-8 nov binnenkomen.
Ik had deze besteld: https://www.gsmpunt.nl/ho...teld-tpu-back-cover-zwart
Deze is vaker benoemd in dit topic. De order werd geannuleerd omdat er geen voorraad meer was. Dus heb ik als alternatief een doorzichtig goedkoper hoesje doorgegeven, maar dat was pas vrijdagavond heel laat en ik had niet meer verwacht dat er iets verzonden zou worden.
Zaterdag bleek toch de zwart hoes binnen gekomen te zijn, super. Maar ook blek dat mijn Caseology hoes ook al aanstaande dinsdag komt in plaats van 5-8 november. Nou prima ik ben blij.
Ik maak straks met licht wel een fotos van de Spigen Liquid Air en die van GSMpunt.
Ik had deze besteld: https://www.gsmpunt.nl/ho...teld-tpu-back-cover-zwart
Deze is vaker benoemd in dit topic. De order werd geannuleerd omdat er geen voorraad meer was. Dus heb ik als alternatief een doorzichtig goedkoper hoesje doorgegeven, maar dat was pas vrijdagavond heel laat en ik had niet meer verwacht dat er iets verzonden zou worden.
Zaterdag bleek toch de zwart hoes binnen gekomen te zijn, super. Maar ook blek dat mijn Caseology hoes ook al aanstaande dinsdag komt in plaats van 5-8 november. Nou prima ik ben blij.
Ik maak straks met licht wel een fotos van de Spigen Liquid Air en die van GSMpunt.
Even benieuwd, ik merk dat goedkope kabels slecht laden. Op welke specificaties moet ik letten bij kopen van extra kabel, bijv voor in de auto?
En, ik vind laders van 40 euro echt aan de prijs. Is dat nou zoveel beter dan 1 van 10 euro?
En, ik vind laders van 40 euro echt aan de prijs. Is dat nou zoveel beter dan 1 van 10 euro?
Dit zijn de fotos.
Links GSMpunt rechts de Spigen Liquid Air (die is verkeerd geleverd en voor de Pixel 7).

Beide voelen nog iets glad aan. Maar vind persoonlijk dat geborstelde van de linker hoes wel mooier. Pasvorm is goed. vandaag maar eens testen met gebruik.
Links GSMpunt rechts de Spigen Liquid Air (die is verkeerd geleverd en voor de Pixel 7).

Beide voelen nog iets glad aan. Maar vind persoonlijk dat geborstelde van de linker hoes wel mooier. Pasvorm is goed. vandaag maar eens testen met gebruik.
Heb deze ook, werkt perfect, laad lekker snelRonald38 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 09:36:
Ik zit te denken om deze oplader te bestellen, wat vinden jullie ervan? Het is de originele oplader van Google
Google USB-C Snellader 30W Wit
[Afbeelding]
Prima lader, zit ook bij de stand 2 geleverd, en los nu 24 euro bij Amazon!Ronald38 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 09:36:
Ik zit te denken om deze oplader te bestellen, wat vinden jullie ervan? Het is de originele oplader van Google
Google USB-C Snellader 30W Wit
[Afbeelding]
Ik had een tijd geleden deze screenprotector besteld op Amazon:
https://www.whitestonedom...n-protector-with-uv-light
Ik ben er niet echt over te spreken, je ziet tussen de 12 gedeeltes die je op het scherm "plakt" nog steeds een dunne lijn horizontaal over het midden van het scherm gaan. Zelfs met de bijbehorende UV lamp gaat het niet weg.
edit: toch na een beetje drukken op het scherm met een microvezel doekje is de streep eruit gegaan, maar neemt niet weg dat het toepassen van de screen protector toch wel een aardig werkje was en ik ze toch alle 2 moest gebruiken helaas.....
Ik wacht wel op de glazen variant met vloeistof die je in een soort van case bevestigd die op die manier "plakt"aan het scherm, denk dat die toch wat beter is.
deze dus:
https://www.whitestonedom...-protector-2pack-of-glass
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?
Ik ben er niet echt over te spreken, je ziet tussen de 12 gedeeltes die je op het scherm "plakt" nog steeds een dunne lijn horizontaal over het midden van het scherm gaan. Zelfs met de bijbehorende UV lamp gaat het niet weg.
edit: toch na een beetje drukken op het scherm met een microvezel doekje is de streep eruit gegaan, maar neemt niet weg dat het toepassen van de screen protector toch wel een aardig werkje was en ik ze toch alle 2 moest gebruiken helaas.....
Ik wacht wel op de glazen variant met vloeistof die je in een soort van case bevestigd die op die manier "plakt"aan het scherm, denk dat die toch wat beter is.
deze dus:
[ Voor 15% gewijzigd door blueman85 op 23-10-2022 12:08 ]
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Heb je een linkje van die aanbieding? Ik zie hem wel alleen veel duurder
Zeker!Ronald38 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:54:
Heb je een linkje van die aanbieding? Ik zie hem wel alleen veel duurder
https://www.amazon.nl/dp/B0B99NLWQP?ref=ppx_pop_mob_ap_share
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ben al tijdje aan het kijken, welke kleurstelling ik nou wil of wat een mooie match is.CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:06:
Zie dat XtremeSkins nu ook skins heeft voor de Pixel 7 (Pro), dat wordt smullen!
Vond die zwarte camerabalk bij de 6 Pro gewoonweg veel mooier, nu is het lastig.
Heb een wit toestel, dus met zilverkleurige glimmende randen en camerastrook
Heb op m'n 6 Pro Brushed Aluminium, denk nu simpel 'textured matte white' en wat zilverkleurige accenten...
Of toch helemaal loco met 'Matt Morpheus' of iets als 'Silverblack Wood'. Keuzes keuzes, wel leuk om te doen.
Volgens mij had Xtremeskins ook regelmatig acties, bijvoorbeeld tweede skin gratis op woensdagen enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 23-10-2022 12:37 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Official Google case weer te bestellen via Google Store. Belsimpel staat nog op 'verwacht, bestel vast'.
Jammer genoeg de grijsgroene voor de Pro niet op vooraadPietje7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:59:
Official Google case weer te bestellen via Google Store. Belsimpel staat nog op 'verwacht, bestel vast'.
Huh? Niet? Ik heb zelf de zwarte voor de P7, maar nav jouw post: Kan de grijsgroene Pro wel in mijn winkelmandje stoppen..
blueman85 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:00:
[...]
Jammer genoeg de grijsgroene voor de Pro niet op vooraad
Net weer geprobeerd, is volgens de NL Google Store niet op voorraadPietje7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:02:
Huh? Niet? Ik heb zelf de zwarte voor de P7, maar nav jouw post: Kan de grijsgroene Pro wel in mijn winkelmandje stoppen..
[...]

/f/image/Ot3CSFUi7506myGBPpPu70gH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door blueman85 op 23-10-2022 13:46 . Reden: screenshot toegevoegd ]
Mijn nieuwe Bellroy lederen hoes donkerblauw voor de 7 Pro gaat retour vanwege terugsturen telefoon. Iemand hier interesse, pb maar.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Bedankt voor het meldenPietje7 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:59:
Ik heb zojuist de kleur Obsidian besteld voor de Pixel 7 Pro.
[ Voor 34% gewijzigd door qwasd op 23-10-2022 15:18 ]
Heb altijd whitestone dome gebruikt op mijn oude OnePlus 8 pro. Totdat er een klein beetje van de "lijm" in de bovenste speaker inkeping druppelde. Kreeg dit er met geen mogelijkheid meer uit. Sindsdien nooit meer zulke producten gebruikt.blueman85 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:14:
Ik had een tijd geleden deze screenprotector besteld op Amazon:
deze dus:
Ok, bedankt voor je reactieSamOneElse1 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:16:
[...]
Heb altijd whitestone dome gebruikt op mijn oude OnePlus 8 pro. Totdat er een klein beetje van de "lijm" in de bovenste speaker inkeping druppelde. Kreeg dit er met geen mogelijkheid meer uit. Sindsdien nooit meer zulke producten gebruikt.
De Spigen GlastR ALM Pixel 7 glazen screenprotector aangeschaft.
https://www.appelhoes.nl/...0awHwEAQYASABEgKPDPD_BwE#
Het is makkelijk aan te brengen door de meegeleverde sjabloon.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Dat is een handige app!inTIMidate schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:11:
[Afbeelding]
Ik heb de Samsung USB-C Snellader 45W EP-TA845.
De ampère app aangezet:
/f/image/Wq2BitGjmVU3E2SVG2YocRdD.png?f=fotoalbum_large)
Iets met je cache ofzo? Zie:
/f/image/cKWd2bUl3o1YpqNzKC08Gnaa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cKWd2bUl3o1YpqNzKC08Gnaa.png?f=fotoalbum_large)
blueman85 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 13:44:
[...]
Net weer geprobeerd, is volgens de NL Google Store niet op voorraad
[Afbeelding]
Even op kopen klikken.
Daarna is ie (grijsgroen) niet op voorraad en de andere 2 kleuren wel.
Je kunt het dus niet toevoegen aan de winkelwagen.
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 23-10-2022 20:09 ]
Werkt de vingerafdruk sensor nog een beetje?Xfile schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:50:
Klopt niet, dit is meer een knop om naar de verschillende kleuren gaat....als je op kopen klikt en dan de kleur , zie je dat die niet op voorraad is.
Cache is ok, want ook op m'n Pixelbook is die niet op voorraad
Dacht al, ligt toch niet aan mij?qwasd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:08:
[...]
Even op kopen klikken.
Daarna is ie (grijsgroen) niet op voorraad en de andere 2 kleuren wel.
Je kunt het dus niet toevoegen aan de winkelwagen.

Ik heb dezelfde lader aangeschaft, er vanuit gaande dat deze dankzij PD 3.0 PPS de 7 Pro op de zelfde snelheid kan opladen als de Google oplader. Weet niet helemaal wat ik kan opmaken van dit plaatje. Is deze oplader een goede vervanger voor de Google lader?Xfile schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
Dat is een handige app!
Dit lijkt me eerder traag.Xfile schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
Dat is een handige app!
De ampère app aangezet:
[Afbeelding]
Ik heb een adapter genomen van mijn oude Pixel tablet en haal een veel hogere laadsnelheid.
/f/image/EQaffbwsuICfSqcwvWAzvRP2.png?f=fotoalbum_large)
Mijn ervaring met de p7p en pixelstand 2 lader is 1% per minuut en de laatste 10% zakt hij naar 1% per 3 minuten tot hij vol is.
Dit op de middelste (normale) oplaadstand van de pixelstand 2.
Dit op de middelste (normale) oplaadstand van de pixelstand 2.
Zijn er nu ook mensen die veel stof hebben aan de onderkant van het scherm en zelfs bovenop de camera bar?
Ik gebruik een hoesje van GSMpunt, ben erg benieuwd of de Spigen of Caseology hoesjes dit ook hebben. Mijn vorige telefoon had dit niet.
Ik gebruik een hoesje van GSMpunt, ben erg benieuwd of de Spigen of Caseology hoesjes dit ook hebben. Mijn vorige telefoon had dit niet.
Die had ik dus ook. Het probleem bij deze is echter dat er toch wat teveel speling in het frame zit waardoor je de screen protector alsnog net wat teveel naar links of rechts kunt alignen. Voor iemand met ocd zoals ik, erg irritant. Toen ik hem eindelijk goed had geplakt zag ik dat er beneden een haartje achter zat, welke ik er met geen mogelijkheid weer af kreeg. Ik heb de screen protectors retour gestuurd naar Amazon met als melding dat het frame simpelweg niet goed aligned.Xfile schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:50:
Jammer, normaal altijd heel goede ervaringen met Spigen. En oja, de fingerprint scanner werkt prima met dit glas.
Geen idee, ik gebruik de vingerafdrukoptie niet.spacecrap schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:14:
[...]
Werkt de vingerafdruk sensor nog een beetje?
Ik ben er achter gekomen dat het afhankelijk is van het percentage dat de accu vol is.dirkv69 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:10:
[...]
Dit lijkt me eerder traag.
Ik heb een adapter genomen van mijn oude Pixel tablet en haal een veel hogere laadsnelheid.
[Afbeelding]
De lader is de Samsung USB-C Snellader 45W EP-TA845.
De eerste meting was, zoals je zag, de accu 79% vol:
/f/image/Wq2BitGjmVU3E2SVG2YocRdD.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb nu een 2de meting gedaan, met accu op 39% vol:
/f/image/0YW2CrSC4g8hRdSd941SkjV1.png?f=fotoalbum_large)
Dat is balen, misschien een productiefoutje.injectx schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:50:
[...]
Die had ik dus ook. Het probleem bij deze is echter dat er toch wat teveel speling in het frame zit waardoor je de screen protector alsnog net wat teveel naar links of rechts kunt alignen. Voor iemand met ocd zoals ik, erg irritant. Toen ik hem eindelijk goed had geplakt zag ik dat er beneden een haartje achter zat, welke ik er met geen mogelijkheid weer af kreeg. Ik heb de screen protectors retour gestuurd naar Amazon met als melding dat het frame simpelweg niet goed aligned.
Jammer, normaal altijd heel goede ervaringen met Spigen. En oja, de fingerprint scanner werkt prima met dit glas.
Bij mij was er geen speling in het frame.
Ja heb ik ook met mijn Spigen Thin Fit. Irritant inderdaad. Krijg morgen of overmorgen de officiële Google case binnen. Benieuwd of het daarmee ook is.
Binnetie schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:24:
Zijn er nu ook mensen die veel stof hebben aan de onderkant van het scherm en zelfs bovenop de camera bar?
Dat 2e plaatje lijkt er al wat meer op. 4,08V x 3,930A = 16,03W.Xfile schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:37:
[...]
Ik ben er achter gekomen dat het afhankelijk is van het percentage dat de accu vol is.
De lader is de Samsung USB-C Snellader 45W EP-TA845.
De eerste meting was, zoals je zag, de accu 79% vol:
[Afbeelding]
Ik heb nu een 2de meting gedaan, met accu op 39% vol:
[Afbeelding]
Dat komt omdat de accu op dat moment maar 39% vol is.ivo001 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:18:
[...]
Dat 2e plaatje lijkt er al wat meer op. 4,08V x 3,930A + 16,03W.
Nu een meting gedaan op 95% vol:
/f/image/frKWKplKzzQkz3oNj2uNacC6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Xfile op 24-10-2022 15:25 ]
Belsimpel update:
Google PC Back Cover Groen Google Pixel 7 Pro
Verzonden
Google PC Back Cover Groen Google Pixel 7 Pro
Verzonden
Heb ooit een laadcurve gemaakt voor de P6 omdat deze nooit de max beloofde snelheid haalt. P7 heeft dezelfde. Het is nog geen 20w op zijn piek.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q0MBtBURyrW3U5VzWdazGQ0W.jpg?f=user_large)
Is dat Google logo nou wel echt goudkleurig?outlandos schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:40:
[Afbeelding]
Eindelijk mn hoesje binnen van belsimpel, kleur groen.
Inderdaad Google's hoesje vandaag ontvangen. Vind hem niet zo lekker aanvoelen. Ik mis toch wel de sandstone materiaal van OnePlus!
Daarnaast ook de Whitestone dome ontvangen. Ik had toch wel verwacht dat ie wat meer doorliep bij de zijkanten. Maar ik ben benieuwd, een hele ervaring is het geweest voor het aanbrengen van de screenprotector
Daarnaast ook de Whitestone dome ontvangen. Ik had toch wel verwacht dat ie wat meer doorliep bij de zijkanten. Maar ik ben benieuwd, een hele ervaring is het geweest voor het aanbrengen van de screenprotector
Haha ja net zoals de knoppen.Upbeat schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:48:
[...]
Is dat Google logo nou wel echt goudkleurig?
Ik vind het wel een fijn materiaal overigens.
Ben benieuwd hoe de whitestone dome bevalt!vinpower schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:33:
Inderdaad Google's hoesje vandaag ontvangen. Vind hem niet zo lekker aanvoelen. Ik mis toch wel de sandstone materiaal van OnePlus!
En hoe was het plaatsen?
Achteraf een eitje. Gelukkig geen pluisje eronder gekomen. Hij ligt door het systeem echt perfect in het midden van het scherm. Fingerprint scanner reageert nog steeds goed, had wel verwacht dat ie nog wat meer doorliep bij de randen.spacecrap schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:38:
[...]
Ben benieuwd hoe de whitestone dome bevalt!
En hoe was het plaatsen?
[ Voor 14% gewijzigd door vinpower op 25-10-2022 21:05 ]
Ik zou echt bang zijn dat de lijm ergens in een opening komt tijdens het plaatsen... Heb je een foto van hoe hij zit?vinpower schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:02:
[...]
Achteraf een eitje. Gelukkig geen pluisje eronder gekomen. Hij ligt door het systeem echt perfect in het midden van het scherm. Fingerprint scanner reageert nog steeds goed, had wel verwacht dat ie nog wat meer doorliep bij de randen.
@outlandos, wat voor materiaal is het hoesje?
[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 25-10-2022 21:16 ]
Heeft iemand ervaring met onderstaande screen protector?
https://www.bol.com/nl/nl...RA9A_0_13.16.ProductTitle
https://www.bol.com/nl/nl...RA9A_0_13.16.ProductTitle
[ Voor 81% gewijzigd door Knamix op 25-10-2022 21:59 ]
Sry verkeerde plek
[ Voor 93% gewijzigd door robotjoek op 25-10-2022 22:18 ]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Lijkt heel erg op die van de 6P. Beetje plastic achtig maar wel fijn imo.zunrob schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Ik zou echt bang zijn dat de lijm ergens in een opening komt tijdens het plaatsen... Heb je een foto van hoe hij zit?
@outlandos, wat voor materiaal is het hoesje?
Heeft iemand ervaring met goede screenprotectors? Ik zit nu aan de Whitestone Dome te denken, misschien dat iemand anders die al heeft geprobeerd?
Zoek en gij zult vinden. In bovenstaande zoekvenster en in [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Er is al veel over bericht
Er is al veel over bericht
rayfano schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:44:
Heeft iemand ervaring met goede screenprotectors? Ik zit nu aan de Whitestone Dome te denken, misschien dat iemand anders die al heeft geprobeerd?
Sorry niet bij stilgestaan... -_- Dankjewel!Pietje7 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:55:
Zoek en gij zult vinden. In bovenstaande zoekvenster en in [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Er is al veel over bericht![]()
[...]
Heb je misschien een foto zodat we (ik) kunnen zien hoe de screenprotector zit?vinpower schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:02:
[...]
Achteraf een eitje. Gelukkig geen pluisje eronder gekomen. Hij ligt door het systeem echt perfect in het midden van het scherm. Fingerprint scanner reageert nog steeds goed, had wel verwacht dat ie nog wat meer doorliep bij de randen.
Je hebt helaas pech. Het is mij niet gelukt om een knappe foto te maken met me oude telefoon.rayfano schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:00:
[...]
Heb je misschien een foto zodat we (ik) kunnen zien hoe de screenprotector zit?
Geen probleem, bedankt voor de moeite! Komt het enigszins overeen met deze video: https://youtu.be/7TY8VE2ANM8?vinpower schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:13:
[...]
Je hebt helaas pech. Het is mij niet gelukt om een knappe foto te maken met me oude telefoon.
Nog niet leverbaar (heb ze wel even gesproken, is onderweg), maar ik haal hier altijd mijn screenprotectors:
https://www.telefoonglaas...gehard-glas-edge-to-edge/
Prijs is acceptabel, en het heeft mijn P30 Pro al meerdere malen gered bij een val op steen. Ja, ik ben echt onhandig met telefoons.
https://www.telefoonglaas...gehard-glas-edge-to-edge/
Prijs is acceptabel, en het heeft mijn P30 Pro al meerdere malen gered bij een val op steen. Ja, ik ben echt onhandig met telefoons.
Ja zoals bij 3:45 en 5:50 dat is inderdaad hoe het er bij mij ook uitziet. maar met het Google hoesje erom heen zie je dat niet meer zo.rayfano schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:16:
[...]
Geen probleem, bedankt voor de moeite! Komt het enigszins overeen met deze video: https://youtu.be/7TY8VE2ANM8?
En dat was vandaag het geval, dus besteld:CLB schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:32:
Volgens mij had Xtremeskins ook regelmatig acties, tweede skin gratis op woensdagen enzo.
- Waveform-body met brushed aluminium-accenten
- Silverblack Wood-body met clear matt-accenten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jU2RzTHuLJD60zfeVzR6lWtG.jpg?f=user_large)
Totaal 18,77 euro kwijt inclusief verzending, dus prima. Bij de 6 Pro was het binnen een weekje binnen...
Heb hier een witte Pixel 7 Pro, dus met zilveren frame en camerastrook, ben benieuwd hoe de match is.
Keep you posted!
Nog even een foto van m'n 6 Pro:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7lZTRyMD29iCPeLjLSocGrSQ.jpg?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 26-10-2022 12:49 ]
Ziet er gaaf uit, maar weet niet of ik zo'n dure telefoon durf te gebruiken zonder een beschermend hoesje.CLB schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
En dat was vandaag het geval, dus besteld:
[Afbeelding: Google Pixel 7 Pro - XtremeSkins]
Totaal 18,77 euro kwijt inclusief verzending, dus prima. Bij de 6 Pro was het binnen een weekje binnen...
Heb hier een witte Pixel 7 Pro, dus met zilveren frame en camerastrook, ben benieuwd hoe de match is.
Keep you posted!
[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro - ExtremeSkins]
Gisteren mijn WhiteStone Dome binnengekregen en geinstalleerd voor mijn 7 Pro. Een hele operatie maar hij zit er netjes op! Werkt ook prima i.c.m. mijn Caseology Athlex case.rayfano schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:44:
Kan geen close-ups maken omdat ik mijn andere toestel niet in de buurt heb maar erg tevreden.
:strip_exif()/f/image/pCZaz5GjMVkzNGLauQXXL0PM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik doe dit keer ook mee. Op mijn Pixel 6 Pro was ik er ook vrij blij mee. Al leek hij na langdurig gebruik een beetje te krimpen, herken je dat toevallig?CLB schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
En dat was vandaag het geval, dus besteld:
[Afbeelding: Google Pixel 7 Pro - XtremeSkins]
Keep you posted!
[Afbeelding: Google Pixel 6 Pro - ExtremeSkins]
Heb precies dezelfde 2e skin als jij, en als nummer 1 ben ik voor de Brushed Titanium gegaan met de Clear Matt accenten. Twijfel wel een beetje of het niet iets té is, maar gelukkig heb ik dan een backup skin.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VNOx1pBFR1QeoSmPxAd6Ngim.png?f=user_large)
Foto van de 6 Pro: (met Brushed Aluminium)
:strip_exif()/f/image/1AGwWCY56yOFJ0eZWXMewILn.jpg?f=fotoalbum_large)
Blijft lastig inderdaad, maar met een hoesje wordt een Pixel 7 Pro wel echt huge, fingers crossed!ivo001 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:59:
Ziet er gaaf uit, weet niet of ik zo'n dure telefoon durf te gebruiken zonder een beschermend hoesje.
Nee.... zit er nu op vanaf het begin, nog steeds erg fijn en goed...serhat schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:29:
Ik doe dit keer ook mee. Op mijn Pixel 6 Pro was ik er ook vrij blij mee.
Al leek hij na langdurig gebruik een beetje te krimpen, herken je dat toevallig?
Cool! Heb nu Brushed Titanium op de 6 Pro, is erg mooi!Heb precies dezelfde 2e skin als jij, en als nummer 1 ben ik voor de Brushed Titanium gegaan met de Clear Matt accenten. Twijfel wel een beetje of het niet iets té is, maar gelukkig heb ik dan een backup.
Zoals ik al iets eerder postte zou ik bang zijn dat er lijm langs loopt en terecht komt op plaatsen waar het niet hoort. Hoe was dit bij jou?Stjin schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Gisteren mijn WhiteStone Dome binnengekregen en geinstalleerd voor mijn 7 Pro. Een hele operatie maar hij zit er netjes op! Werkt ook prima i.c.m. mijn Caseology Athlex case.
Kan geen close-ups maken omdat ik mijn andere toestel niet in de buurt heb maar erg tevreden.
[Afbeelding]
Er komen zwarte strips (stickers) mee die je vooraf plakt op je knoppen en poorten.zunrob schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:53:
[...]
Zoals ik al iets eerder postte zou ik bang zijn dat er lijm langs loopt en terecht komt op plaatsen waar het niet hoort. Hoe was dit bij jou?
Er is bij mij vrijwel niets langs de randen gelekt, hetgeen wat gelekt is, is door de absorpsiepads opgevangen die je erbij krijgt.
Zolang je de instructies duidelijk opvolgt en je hebt een oppervlakte die waterpas is kan het eigenlijk niet misgaan.
Whitestone Dome protectors voor de Pixel 7 Pro zijn inmiddels weer te bestellen.
https://www.amazon.nl/dp/...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it
Zijn die van glas of plastic? Ik dacht eerder plastic te lezen namelijkivo001 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:26:
Whitestone Dome protectors voor de Pixel 7 Pro zijn inmiddels weer te bestellen.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Zoals ook op de pagina staat zijn die van glas.Mimiix schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:26:
[...]
Zijn die van glas of plastic? Ik dacht eerder plastic te lezen namelijk
Als je een plastic versie van dezelfde producent wilt moet je deze hebben:
Ik zit er aan te denken die case ook te halen, wat is je ervaring tot nu toe?Pietje7 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:13:
Ja heb ik ook met mijn Spigen Thin Fit. Irritant inderdaad. Krijg morgen of overmorgen de officiële Google case binnen. Benieuwd of het daarmee ook is.
[...]
Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
De officiële, kan ik je dit weekend pas vertellen.. Spigen is het prima alternatief want heb eigenlijk altijd Spigen's gehad..
Wihakayda schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:22:
[...]
Ik zit er aan te denken die case ook te halen, wat is je ervaring tot nu toe?
Ik heb vandaag de Spigen glass protector geïnstalleerd icm de originele Google case op de Pixel 7. Zit er netjes op maar zit wel een kleine gap van 1 tot 2 mm rondom de glass protector naar het opstaande randje van de case. Had eigenlijk wel verwacht dat ze dat iets strakker zouden afwerken.
Ja de officiële case inderdaad. Zit te twijfelen tussen allerlei hoesjes. Voor mijn oude toestel, Galaxy S21, ben ik het meest blij geweest met €2,- hoesjes van ome Ali eigenlijkPietje7 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:47:
De officiële, kan ik je dit weekend pas vertellen.. Spigen is het prima alternatief want heb eigenlijk altijd Spigen's gehad..
[...]
Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Helaas kon ik de foto niet nemen met mijn Pixel 7 Pro maar bij deze.rayfano schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:00:
[...]
Heb je misschien een foto zodat we (ik) kunnen zien hoe de screenprotector zit?
:strip_exif()/f/image/J4yhaOd2rr4ZkVH25SSHEKT4.jpg?f=fotoalbum_large)