Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Liever niet, welk merk gebruik jij?blueman85 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:12:
[...]
Als jij je telefoon zonder bescherming gebruikt is dat natuurlijk helemaal jou keuzeook mét screen protector werkt de sensor prima!
Schopje naar het accessoires topic.
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 16-10-2022 13:23 ]
Ik heb deze besteld en binnen, https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title. Maar het ziet er zo goedkoop en slecht uit... Ik ga ze niet gebruiken. Als je wil mag je ze voor kostprijs en verzendkosten overnemen, anders stuur ik 'm retourStep-han schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:04:
[...]
Moet een screenprotector wel leverbaar zijn he? Ik vind verder nergens een screenprotecter (geen 9H glasplaat) die leverbaar is deze week?
Anders zou ik graag een linkje ontvangen..
Liever iets dan niets...
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Dank voor je aanbod, ik heb er nu al 1 besteld via Amazon, waarschijnlijk zelfde 'kwaliteit' als die jij hebt.Steeffoon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:22:
[...]
Ik heb deze besteld en binnen, https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title. Maar het ziet er zo goedkoop en slecht uit... Ik ga ze niet gebruiken. Als je wil mag je ze voor kostprijs en verzendkosten overnemen, anders stuur ik 'm retour
Het is hoogstwaarschijnlijk tijdelijk totdat ik iets anders gevonden heb. Ik zit te denken aan een clearplex, maar zag dat de mediamarkt deze niet meer levert.
Deze:red bull schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:17:
[...]
Liever niet, welk merk gebruik jij?
[mbr]Schopje naar het accessoires topic.[/]
https://www.amazon.nl/dp/B0BG15VPNK
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Dank... ik had er eentje van glass en ik heb de gewone 7
Past voor een 95% slechts een klein deel is niet gedekt momenteel
Heb je daar misschien een foto van?Ekfad schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:14:
Voor de OnePlus gebruikers die nog aan het wachten zijn op een screenprotector. Ik had hier nog een TPG screen protector liggen van mijn 7 pro die ik er op aangebracht heb tot ik een screen protector binnenkrijg.
Past voor een 95% slechts een klein deel is niet gedekt momenteel
bij de 6 pro liet clearplex steeds los na een paar weken bij de gebogen randen; en dat werd gauw vies door vuil / stof etc..wari42 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:51:
Is dat clearplex echt zo geweldig? Ken dat helemaal niet…blijft het ook goed zitten met die gebogen randen?
op de 6a zit clearplex nu ongeveer een maand goed vast en zonder bubbels etc.
op de 7 pro ben ik voor iets anders gegaan..
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar je ziet het amper.
Om je een idee te geven. Bovenaan 1mm, onderaan 2mm, zijkanten 1mm en in de hoeken iets meer.
ik heb het over deze lader, die kreeg ik samen met de OnePlus 8 pro. 30 watt, warp charge staat er op het blokjeXfile schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:11:
[...]
Is het deze lader: https://www.oneplus-shop....-65-power-adapter-eu.html ?
Zie foto
:strip_exif()/f/image/HLAreKLbT3oeC42WWeNnHQ2u.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag heb ik hem opgeladen met een 10 watt draadloze lader, maar dat gaat echt te traag. Nu orginele 30watt Google lader besteld maar duurt een weekje of 2 voordat die binnen is.
Daarom mijn vraag of het met de OnePlus 8 pro lader mogelijk is om veilig de Pixel 7 pro op te laden.
[ Voor 66% gewijzigd door Supertroeper op 16-10-2022 20:35 ]
Veilig wel. Dat is aan alle kanten beveiligd door chips in de telefoon, kabel en lader.Supertroeper schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:16:
[...]
Daarom mijn vraag of het met de OnePlus 8 pro lader mogelijk is om veilig de Pixel 7 pro op te laden.
Maar het zou zomaar kunnen dat deze nog trager is. Hij kan wel 30 watt leveren, maar het 'protocol' is Warp Charge. Een wat afwijkend systeem dat door Oneplus wordt gebruikt.
De Pixel gebruikt het meer standaard PD (PowerDelivery) systeem. Dat bv ook voor laptops wordt gebruikt zoals die van Lenovo.
Bij het aansluiten van de lader wordt er tussen telefoon, kabel en lader onderhandeld over wat er kan en maf. Dat kan dan wel een 5V en 1A zijn omdat ieder systeem dat wel aan kan. Effectief heb je dan een 5 W lader.
Of ze komen niet tot overeenkomst en hij laadt gewoon niet.
Je kan het gewoon proberen. Ik laad ook gewoon met mijn laptop lader van 100 Watt. De telefoon neemt niet meer dan hij nodig heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 16-10-2022 20:42 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik twijfel of ik deze zou aanschaffen. Iemand ervaring met een autolader voor de P7P?Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Misschien dat ik deze maar ga proberen: https://www.amazon.nl/Wic...harger%2Caps%2C292&sr=8-8 ondersteund PD3.0, is 30W. Ze zijn er ook met 65W maar dat lijkt me allemaal wat overdreven.
[Afbeelding]
Ik snap het.Step-han schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:04:
[...]
Moet een screenprotector wel leverbaar zijn he? Ik vind verder nergens een screenprotecter (geen 9H glasplaat) die leverbaar is deze week?
Anders zou ik graag een linkje ontvangen..
Liever iets dan niets...
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Als je die van 25 euro hebt gepakt op Amazon, die werd bij mij veel sneller verzonden dan aangegeven. Werd 27 oktober aangegeven, maar heb hem morgen al in huis (donderdag besteld).Supertroeper schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:16:
Nu orginele 30watt Google lader besteld maar duurt een weekje of 2 voordat die binnen is.
[ Voor 42% gewijzigd door JoepD op 16-10-2022 23:02 ]
Ik heb dat hoesje ook en bevalt zeker prima. Spigen is sowieso een fijn merk. Dinsdag verwacht ik de screenprotector te ontvangen van dat merk. Op Amazon besteld voor €14. Zit nu hele lange wachttijd op:JoepD schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:57:
Tot nu toe zeer tevreden over het Spigen Liquid Air hoesje. Een beetje een middenweg tussen dunheid en bescherming, maar voelt erg goed aan. Hoe hij de val van het toestel breekt heb ik nog niet getest gelukkig.
[...]
Als je die van 25 euro hebt gepakt op Amazon, die werd bij mij veel sneller verzonden dan aangegeven. Werd 27 oktober aangegeven, maar heb hem morgen al in huis (donderdag besteld).
https://www.amazon.nl/gp/...tomer-reviews_feature_div
Wel beetje gemengde reviews zie ik.
Hmm ik heb daar een bestelling voor staan bij GSMpunt, ik hoop dat het toch goed is...outlandos schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:13:
[...]
Ik heb dat hoesje ook en bevalt zeker prima. Spigen is sowieso een fijn merk. Dinsdag verwacht ik de screenprotector te ontvangen van dat merk. Op Amazon besteld voor €14. Zit nu hele lange wachttijd op:
https://www.amazon.nl/gp/...tomer-reviews_feature_div
Wel beetje gemengde reviews zie ik.
En @outlandos, ik vind dit ook by far het mooiste hoesje, het is me alleen niet duidelijk hoe hoog de opstaande rand voor display bescherming is. Kunnen. Jullie dit aangeven/zouden jullie een foto willen maken? Mijn OnePlus 6T heeft de standaard hoes die voor redelijk wat afstand tussen scherm en ondergrond zorgt als je hem ook de kop legt.JoepD schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:57:
Tot nu toe zeer tevreden over het Spigen Liquid Air hoesje. Een beetje een middenweg tussen dunheid en bescherming, maar voelt erg goed aan. Hoe hij de val van het toestel breekt heb ik nog niet getest gelukkig.
[...]
Als je die van 25 euro hebt gepakt op Amazon, die werd bij mij veel sneller verzonden dan aangegeven. Werd 27 oktober aangegeven, maar heb hem morgen al in huis (donderdag besteld).
Ook met de speciale instelling voor screenprotectors? Instellingen > Scherm > Modus voor screenprotectorpc01 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:35:
ik heb de spigen neoflex vanmiddag op de pixel 7 pro gedaan. Het scherm is erg unresponsive; ik hoop dat die protector nog beter moet drogen ; anders gaat ie er morgen weer af..
Ik zal morgen kijken of ik een foto kan maken, maar er is zeker voldoende opstaande rand aanwezig vind ik.zunrob schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:39:
[...]
En @outlandos, ik vind dit ook by far het mooiste hoesje, het is me alleen niet duidelijk hoe hoog de opstaande rand voor display bescherming is. Kunnen. Jullie dit aangeven/zouden jullie een foto willen maken? Mijn OnePlus 6T heeft de standaard hoes die voor redelijk wat afstand tussen scherm en ondergrond zorgt als je hem ook de kop legt.
[ Voor 10% gewijzigd door JoepD op 17-10-2022 00:34 ]
Mijn oplader is ook verzonden en afgelopen week besteldJoepD schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Yes die modus staat aan; ik zie wel dat er vandaag nog steeds vloeistof/lucht lijkt te zitten onder de protector. Ik ging er gisteren vanuit dat dit nog ging opdrogen (bij reviews staat; dat het scherm er vaak een beetje cloudy uitziet in het begin). Wellicht heb ik te veel vloeistof gebruikt ....JoepD schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 00:33:
[...]
Ook met de speciale instelling voor screenprotectors? Instellingen > Scherm > Modus voor screenprotector
.
Ik heb op mijn P6 pro whitestome dome glas zitten; dat voelt veel beter aan dan de neoflex op de p7 pro... Daar was echter het nadeel van dat het 2x zo duur was & het eerste glas liet na een dag al los aan de zijkanten... (het 2e heb ik pas gisteren gezet; zit nu prima; maar geen idee hoe lang dat goed gaat).
Iemand een aanrader voor een langere kabel van 1.5 - 2 meter lang?
Allekabels.nl meeste kans denk ikHendrik1987 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:39:
Volgens mij is de originele usb-c naar usb-c 1 meter toch?
Iemand een aanrader voor een langere kabel van 1.5 - 2 meter lang?
zunrob schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:39:
[...]
En @outlandos, ik vind dit ook by far het mooiste hoesje, het is me alleen niet duidelijk hoe hoog de opstaande rand voor display bescherming is. Kunnen. Jullie dit aangeven/zouden jullie een foto willen maken? Mijn OnePlus 6T heeft de standaard hoes die voor redelijk wat afstand tussen scherm en ondergrond zorgt als je hem ook de kop legt.

Betere foto kan ik helaas niet maken op het moment. Heb alleen mijn oude telefoon, een OnePlus 5T.
Service is ook om te janken. Werd me verteld dat ik zelf maar moet zorgen dat het hoesje terug bij Tech21 komt. Op eigen kosten...nightcrow schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:20:
[...]
Matig zeg, nog niet eerder gezien zo'n mismatch
Daarop heb ik met niet mis te verstane woorden duidelijk gemaakt dat hun reactie totaal onacceptabel is en dat als ik geen retour label of refund krijg ik alles in t werk zal stellen om dit alsnog te bewerkstelligen, inclusief negatieve reviews op de grote sites. Binnen een uur had ik de refund op mn kaart. Zo zie je maar, als je niet voor jezelf opkomt lopen ze gewoon over je heen.
https://www.gsmpunt.nl/ho...teld-tpu-back-cover-zwart
:strip_exif()/f/image/UxY9vSliELJYCh5iMnfQ1A1V.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ze zojuist een mail gestuurd met de vraag wanneer deze word aangeboden.
Phnx cases (vroeger MNML) hebben wel slim cases, maar zijn incl shipping cost (EUR42) in mijn ogen veel te duur. en dan zelf nog met een kortingscode van EUR5 inclusief
een maat van mij stuurde deze, kwam hij op YouTube ergens tegen:mister_S schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:37:
Is er nog geen goede, dunne wallet case beschikbaar voor de P7P? Ik kan er geen vinden. Screenprotectors ben ik geen fan van, dan is zo'n wallet case prima. Ik gebruik eentje van Dux Ducis voor mijn Poco F3, voor wat het kost erg goed. Helaas hebben ze nog niets voor de P7P.
:strip_exif()/f/image/z5BDVW1f5Q0jx6k9mH6KQ9N5.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor de P7
Whatever.
Dat is een case van mous.co, idem wat de bankhouder betreft. Met MagSafe integratie, bankhouder is dus magnetisch vermoed ik.blueman85 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:47:
[...]
een maat van mij stuurde deze, kwam hij op YouTube ergens tegen:
[Afbeelding]
Lijkt of m’n scherm er ook beter uitziet qua kleuren. Zonder de optie aan te hoeven zetten van gebruik met screenprotector werkt alles goed ook de vingerafdrukscanner.
Jammer alleen dat de contactloze betaling niet goed ging
https://store.google.com/product/pixel_7_case
https://store.google.com/product/google_pixel_7_pro_case
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er voorraad gaat zijn...
Ik ben benieuwd of het goed blijft zitten door de scherpe randen van het edge scherm.wari42 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:35:
Net een clearplex screenprotector op m’n P7P laten zetten voor €20 bij de plaatselijke GSM winkel. Man was super enthousiast want ik was de 1e in de winkel met dit toestel wat hij al veel had bekeken op YT.
Lijkt of m’n scherm er ook beter uitziet qua kleuren. Zonder de optie aan te hoeven zetten van gebruik met screenprotector werkt alles goed ook de vingerafdrukscanner.
Jammer alleen dat de contactloze betaling niet goed ging
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.Upbeat schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:45:
[...]
Ik ben benieuwd of het goed blijft zitten door de scherpe randen van het edge scherm.
Ik twijfel nog erg over welke screenprotector ik nou op de Pro ga plakken.
Zag deze voorbij komen op Amazon Duitsland, heeft eigenlijk als enige goede reviews (https://www.amazon.de/-/n...?smid=A2IIQMZZDSJWZX&th=1).
Of misschien toch een (dure) Clearplex?
Ik zoek vooral iets wat gewoon goed stevig blijft zitten aan de zijkanten, en bovenal géén opening heeft voor de vingerafdrukscanner, dat ziet er echt verschrikkelijk ui...
Iemand ervaring met die LK screenprotector op de Pro?
Oh dan ben ik echt net op tijd geweest, heb hem net binnen gekregen.CodeGuy schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:49:
Nu zijn beide pixel cases niet meer op voorraad.
https://store.google.com/product/pixel_7_case
https://store.google.com/product/google_pixel_7_pro_case
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er voorraad gaat zijn...
To dare is to do
Helaas blijft er zo van de mooie achterkant niets meer over.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-7-pro
Ik heb de groene besteld en dit staat er bij mij:qwasd schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:50:
Weet iemand wanneer onderstaande wordt verwacht?
https://www.belsimpel.nl/...-zwart-google-pixel-7-pro
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
quote]PSV-EHV schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:41:
Ik heb de officiële Pixel 7 Pro case van Google nu een dag in gebruik, wat een fantastische case! Fijn afgewerkt materiaal wat goed in de hand ligt, aluminium knoppen die goed aanvoelen, top hoesje!
[/quote]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
De Caseology vind ik absoluut het allerfijnst. Ziet er erg goed uit, ligt met goede grip in de hand. De Spigen Liquid Air is op zich ook prima, maar voel wat speling aan de zijkant. Die van GSMpunt is ook erg fijn, voelt erg stevig.
Doe er je voordeel mee.
Helemaal met je eens, heb hem voor de normale 7 en vooral die knoppen die "clicky" zijn is erg fijn!PSV-EHV schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:41:
Ik heb de officiële Pixel 7 Pro case van Google nu een dag in gebruik, wat een fantastische case! Fijn afgewerkt materiaal wat goed in de hand ligt, aluminium knoppen die goed aanvoelen, top hoesje!
To dare is to do
Bevalt super goed, je merkt dat het echt premium is (maar ja ook premium prijs....)
[ Voor 4% gewijzigd door Yihaaa op 18-10-2022 21:54 ]
PSV-EHV schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:59:
@robotjoek ik heb de Chalk versie, maar qua materiaal zijn ze allemaal hetzelfde volgens mij. Ik heb de zwarte versie ook gepreorderd bij Belsimpel, hopelijk komt die er binnenkort ook aan.
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
https://amzn.eu/d/fQMdm4U
Af en toe laad ik ook een ipad erbij op en dan is een dual charger wel handig.
Pietje7 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:25:
Heb deze transparante hoesjes besteld. Deze zijn identiek, ik kan werkelijk geen verschil ontdekken behalve de prijs en dat er bij nr. 2 een jaar garantie (of wat dan ook) gegeven wordt:
1. https://www.smartphonehoe...-pixel-7-transparant.html
2. https://www.smartphonehoe...-pixel-7-transparant.html
Ze bedekken net zoals de foto van @Newday de hele visor. Ik dacht dat ik dit mooi en fijner zou vinden dan de balk, maar begin nu toch wel te twijfelen. Ik weet niet hoe kwetsbaar de visor is in een hoesje, maar een case waarbij de visor d.m.v. een balk uitsparing wordt vrijgehouden zoals bij de officiële hoesjes is toch ook wel gaaf.
Dank voor de tip! Ga het ook wagen.Yihaaa schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
Hier de Mous case en Mous screenprotector (vingerafdruk werkt gewoon zoals het hoort), voor de P7P.
Bevalt super goed, je merkt dat het echt premium is (maar ja ook premium prijs....)
Met
1
| JABBERTECH15OFF |
Ik heb deze gekocht: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Die is een stuk voordeliger en veel goede ervaringen. Ik keek eerst ook naar een dure oplader.qwasd schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:11:
Is deze lader geschikt voor de Pixel 7 Pro?
https://amzn.eu/d/fQMdm4U
Af en toe laad ik ook een ipad erbij op en dan is een dual charger wel handig.
Excuses, ik dacht dat ik een autolader zag, maar dit is een gewone thuislader
[ Voor 8% gewijzigd door Binnetie op 19-10-2022 09:41 ]
Deze kopen jullie rechtstreeks bij Mous? Dit ivm de kortingscode.serhat schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
Dank voor de tip! Ga het ook wagen.
Metcode:kan je nog 15% korting krijgen.
1 JABBERTECH15OFF
Ik heb dat wel gedaan, heb verder niet gekeken of je het ergens ook makkelijk kon krijgen.Binnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:42:
[...]
Deze kopen jullie rechtstreeks bij Mous? Dit ivm de kortingscode.
Kortingscode is idd voor op hun eigen website.
Ik zie het. Als je je aanmeldt met een weggooi mailadres krijg je 10% korting, maar dat werkt niet samen. Dus 15% is wel beter. Ziet er degelijk uit.serhat schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Ik heb dat wel gedaan, heb verder niet gekeken of je het ergens ook makkelijk kon krijgen.
Kortingscode is idd voor op hun eigen website.
Heb de Clearplex een jaar probleemloos op m'n P6Pro gehad die veel meer curve had dan de P7Pro, dus ik verwacht voor de P7Pro geen issues.Upbeat schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:45:
Ik ben benieuwd of het goed blijft zitten door de scherpe randen van het edge scherm.
Hoe is de grip en veelgenoemde button-rattle? Is de achterkant nog altijd zo slippery en een fingerprint-magnet?Yihaaa schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
Hier de Mous case en Mous screenprotector (vingerafdruk werkt gewoon zoals het hoort), voor de P7P.
Heb ik! Super premium lederen hoes..Puntje-NL schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:07:
Heeft iemand de Bellroy cover voor de Pixel 7 Pro? Ben benieuwd hoe deze aansluit!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hoe dik is de case?Yihaaa schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
En heb je de hybrid glass screenprotector? Bedekt die het volledige scherm?
Achterop de case een PopSocket geplakt. Bevalt me prima.
Dat heb ik nou ook met mijn Spigen Liquid air, het is net geen snug fit. Ga die van caselogy maar bestellen op jouw aanraden;). Welke kleur heb je gekocht? En is ie mooi?Steeffoon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:04:
Heb de Spigen Liquid Air en eentje van GSMpunt (deze). Vandaag kwam de derde binnen, deze Caseology (zelfde fabrikant als Spigen). Heb nu een goed oordeel kunnen vellen.
De Caseology vind ik absoluut het allerfijnst. Ziet er erg goed uit, ligt met goede grip in de hand. De Spigen Liquid Air is op zich ook prima, maar voel wat speling aan de zijkant. Die van GSMpunt is ook erg fijn, voelt erg stevig.
Doe er je voordeel mee.
Ik vind hem heel tof. Net als op de foto's eigenlijk die je op Amazon ziet. Heb gewoon de zwartemasterrobo schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:56:
[...]
Dat heb ik nou ook met mijn Spigen Liquid air, het is net geen snug fit. Ga die van caselogy maar bestellen op jouw aanraden;). Welke kleur heb je gekocht? En is ie mooi?
Aah! Heb je toevallig wat foto's die je wil delen?
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:15:
Nou, toch goed de screenprotector erop gekregen. Je ziet hem niet zitten en zo hoort het.
Amfilm elastic skin is deze, via Amazon. Helaas nu uitverkocht..
[Afbeelding]
Puntje-NL schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:01:
[...]
Aah! Heb je toevallig wat foto's die je wil delen?
Ik heb getwijfeld over dit hoesje maar kon niet zo snel terug vinden of het nu hard of zacht plastic was.. Kan iemand hier iets over zeggen? Ik neem aan dat je deze bedoeld? https://store.google.com/product/pixel_7_case?hl=nlPSV-EHV schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:41:
Ik heb deze nu in gebruik: https://www.amazon.nl/gp/...00_s00?ie=UTF8&psc=1. Wel wat dikker als verwacht maar de pasvorm is goed en ligt fijn in de hand!
Hoe bulky is dat hoesje? Vind de limitless 5.0 er wel goed uitzien alleen erg bulky, of valt het wel mee?Yihaaa schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:53:
Heb even de 5euro oplader bij de Action gehaald, werkt op zich maar heeft een glad oppervlak waardoor je telefoon erg makkelijk iets verschuift en dus niet meer oplaad, zou die dus niet aanraden.
Zit nog te twijfelen om voor naast het bed een wireless stand te hebben, die van Google kost 100euro, ruim boven wat ik er maximaal aan uit wil geven.
Het is voornamelijk hard plastic, met wat zachtere plastic randjes zodat de telefoon er makkelijk in kan.supernovasx schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:21:
[...]
Ik heb getwijfeld over dit hoesje maar kon niet zo snel terug vinden of het nu hard of zacht plastic was.. Kan iemand hier iets over zeggen? Ik neem aan dat je deze bedoeld? https://store.google.com/product/pixel_7_case?hl=nl
Ik heb deze nu in gebruik: https://www.amazon.nl/gp/...00_s00?ie=UTF8&psc=1. Wel wat dikker als verwacht maar de pasvorm is goed en ligt fijn in de hand!
Magsafe schijnt gewoon te werken... misschien dat dat helptHomeland schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:57:
Iemand goede ervaringen met wireless chargers?
Heb even de 5euro oplader bij de Action gehaald, werkt op zich maar heeft een glad oppervlak waardoor je telefoon erg makkelijk iets verschuift en dus niet meer oplaad, zou die dus niet aanraden.
Zit nog te twijfelen om voor naast het bed een wireless stand te hebben, die van Google kost 100euro, ruim boven wat ik er maximaal aan uit wil geven.
https://www.youtube.com/watch?v=RuOPgXaGMsw
Wat bedoel je hiermee? Je hebt jezelf gequote?
[ Voor 7% gewijzigd door blueman85 op 19-10-2022 14:32 . Reden: Onnodig gepost, excuus ]
Bovenste quote staat een foto van de hoes. Die had ik hier al een keer geplaatst..blueman85 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:23:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Je hebt jezelf gequote?
Aah sorry, nu zie ik het, excuuspdavie2311 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:30:
[...]
Bovenste quote staat een foto van de hoes. Die had ik hier al een keer geplaatst..
Cool! Ik wil heel graag een houder in de auto die magnetisch werkt, liefst met opladen. Hij zegt in het filmpje dat hij dat niet aanraadt, maar heeft iemand er ervaring mee in de praktijk?red bull schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 14:13:
Magsafe schijnt gewoon te werken... misschien dat dat helpt
https://www.youtube.com/watch?v=RuOPgXaGMsw
En eventueel een tip voor een goede houder?
Science is stranger than fiction
Wat is het verschil verder tussen de Caseology en de Spigen Liquid Air. De Spigen komt vandaag binnen. Maar ben wat gevoelig voor niet mooi zittende hoesjes.Steeffoon schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:04:
Heb de Spigen Liquid Air en eentje van GSMpunt (deze). Vandaag kwam de derde binnen, deze Caseology (zelfde fabrikant als Spigen). Heb nu een goed oordeel kunnen vellen.
Doe er je voordeel mee.
Ik heb een magneetje in het hoesje van mijn huidige telefoon van het merk Xssive. Dat is een dun magnetenplaatje van 4 bij 3cm, ongeveer 2mm dik, zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/nl...VPmg.2_21.26.ProductImage
Zo klik ik mijn telefoons zo op de magneethouder in mijn auto. Mijn vriendin kan dat ook met haar telefoon doen.
Is de Caseology of Spigen hiervoor geschikt? Met andere woorden heeft deze een beetje ruimte voor dat magneetje? Ben benieuwd naar fotos van de Caseology, want als ik dat zo lees dan moet ik de Spigen retouneren.
Ik heb net gereageerd over dat mijn huidige telefoon een magnetische houder heeft. Ik ben erg tevreden met Xssive. Ik heb deze houder: https://www.bol.com/nl/nl...FLOg.4_13.18.ProductTitleHarmani schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:21:
[...]
Cool! Ik wil heel graag een houder in de auto die magnetisch werkt, liefst met opladen. Hij zegt in het filmpje dat hij dat niet aanraadt, maar heeft iemand er ervaring mee in de praktijk?
En eventueel een tip voor een goede houder?
Oh dat is interessant want dat zou mijn vorige vraag beantwoorden als je geen plaatje nodig hebt. Is de Pixel dan magnetisch door het draadloos opladen?Harmani schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:54:
Ok thnx, maar ik vraag me vooral af of je dus uberhaubt nog een hoesje en/of magneetje plaatje nodig hebt om een magnetische autohouder te gebruiken.
Edit: nu ik het filmpje opnieuw kijk, zie ik dat de Pixel behoorlijk naar beneden schuift als hij op een dergelijke houder wordt geplaatst. Jammer!
[ Voor 34% gewijzigd door Harmani op 19-10-2022 16:46 ]
Ik heb echt geen idee of daar ruimte is voor een magneetje. Dat is een kwestie van proberen denk ik. Dat krijg ik niet helder of dat erbij past. Hieronder twee foto's van het hoesjeBinnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Wat is het verschil verder tussen de Caseology en de Spigen Liquid Air. De Spigen komt vandaag binnen. Maar ben wat gevoelig voor niet mooi zittende hoesjes.
Ik heb een magneetje in het hoesje van mijn huidige telefoon van het merk Xssive. Dat is een dun magnetenplaatje van 4 bij 3cm, ongeveer 2mm dik, zoiets als dit: https://www.bol.com/nl/nl...VPmg.2_21.26.ProductImage
Zo klik ik mijn telefoons zo op de magneethouder in mijn auto. Mijn vriendin kan dat ook met haar telefoon doen.
Is de Caseology of Spigen hiervoor geschikt? Met andere woorden heeft deze een beetje ruimte voor dat magneetje? Ben benieuwd naar fotos van de Caseology, want als ik dat zo lees dan moet ik de Spigen retouneren.
:strip_exif()/f/image/TWfLwI3x2CAMnnYNVizGZ9so.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vRsVypIwk4D9HajPbS6Aqc5n.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat inderdaad, en ik vind hem overduidelijk prettiger in de hand liggen dan de Spigen, meer grip ook.Binnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:53:
Super mooi! Maar ik zo te zien is er niet heel veel verschil met de Spigen. Alleen de betere pasvorm?
Gebruik ik niet, bij geen enkel toestel.wari42 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:00:
Heeft er iemand ook iets van een screenprotector over het cameraeiland (of alleen de lenzen).. heb zelfs een hoesje waar alleen de lenzen zichtbaar zijn geen idee of het slim is om daar een protector overheen te plakken
Dit gaat doorgaans altijd wel (iets) ten koste van de fotokwaliteit. Heb nog nooit een toestel gehad met krassen op de lenzen, dus zou daar zelf niet voor gaan.
Dan bestel ik die. Zie namelijk dat ze mij een Spigen hoes hebben geleverd voor de Pixel 7 en niet de Pro. Ik dacht al: want valt het formaat van de Pro meeSteeffoon schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 16:55:
[...]
Dat inderdaad, en ik vind hem overduidelijk prettiger in de hand liggen dan de Spigen, meer grip ook.
@Steeffoon ik zie trouwens op je foto dat je best wel opstaande randen hebt. Heb je zo dan geen last van de afgeronde randen van de P7Pro?
[ Voor 15% gewijzigd door Binnetie op 19-10-2022 18:00 ]
En gebruik je het dan met een extra magneet in je hoesje?Binnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:50:
[...]
Ik heb net gereageerd over dat mijn huidige telefoon een magnetische houder heeft. Ik ben erg tevreden met Xssive. Ik heb deze houder: https://www.bol.com/nl/nl...FLOg.4_13.18.ProductTitle
Of kan het ook zonder extra magneet in je hoesje?
Blijft het dan ook zitten?
Wil je dit eens proberen
Je bedoeld dat de knopjes rammelen als je schud. Ik heb het even geprobeerd en hoor het echt minimaal. Het is dat je mij erop wees hier anders had ik het niet gemerkt,catchingfire schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:07:
[...]
Hoe is de grip en veelgenoemde button-rattle? Is de achterkant nog altijd zo slippery en een fingerprint-magnet?
Grip is prima. Achterkant is stroef; ik heb de Aramid Fibre versie
Nee ik heb een extra magneetje nodig in mijn hoesje (heb nu een Mi 9T Pro). Heb al eens perongeluk de telefoon aan de houder willen klikken toen ik een ander hoesje had zonder magneetje en toe viel hij gewoon eraf.Mars trigger schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 19:49:
[...]
En gebruik je het dan met een extra magneet in je hoesje?
Of kan het ook zonder extra magneet in je hoesje?
Blijft het dan ook zitten?
Wil je dit eens proberen
De iPhone 11 Pro Max van m'n vriend heeft ook een magneetje. Die telefoons is overigens zwaarder dan de 7 Pro maar blijft heel goed zitten.
Mijn 7 Pro komt overigens morgen.
Yes direct bij Mous besteldBinnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:42:
[...]
Deze kopen jullie rechtstreeks bij Mous? Dit ivm de kortingscode.
De case is wel redelijk stevig, maar dat ben ik gewend. Hiervoor altijd Spigen cases gehad en telefoon best paar keer flink laten vallen en altijd goed afgelopen.Ekfad schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:18:
[...]
Hoe dik is de case?
En heb je de hybrid glass screenprotector? Bedekt die het volledige scherm?
De bijpassende Mous screenprotector bedekt het volledige scherm. Is ook speciaal gemaakt om in combinatiie met de case geplaatst te worden.
Het ook een magnetische Mous auto-ventilatie-houder erbij gekocht en de combinatie werkt gewoon prima
Dat is wel zo handig om een eventuele klap op te vangen denk ik, haha. Nee, totaal geen last van.Binnetie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:48:
[...]
Dan bestel ik die. Zie namelijk dat ze mij een Spigen hoes hebben geleverd voor de Pixel 7 en niet de Pro. Ik dacht al: want valt het formaat van de Pro mee
@Steeffoon ik zie trouwens op je foto dat je best wel opstaande randen hebt. Heb je zo dan geen last van de afgeronde randen van de P7Pro?
Ik heb wel eens echt hufterproof hoesjes gezien. En ook van die thinfit.masterrobo schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:48:
[...]
Hoe bulky is dat hoesje? Vind de limitless 5.0 er wel goed uitzien alleen erg bulky, of valt het wel mee?
Hou het op medium.
Komt mij niet bulky over dus. Maar een thinfit is het niet. Kijk naar de Mous reclame filmpjes waarbij ze een telefoon hoog de lucht ingooien etc. Dat vergt wel een beetje stevig hoesje.
Resume: niet bulky, gewoon een goede stevige premium case
https://a.aliexpress.com/_EIUTSfP
Die zat ook om mijn Pixel 5. Die heeft een paar aardige klappen overleefd.
Ik had nu voor mijn 7 pro een Spigen maar ik ben blij dat Alie binnen 10 dagen leverde. Spigen is er af.
Ortep schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:45:
Voor mij zijn die Spigen hoesjes veel te lomp. Het toestel is al zo groot. Ik ben al jaren tevreden over de hoesjes van Zroteve.
https://a.aliexpress.com/_EIUTSfP
Die zat ook om mijn Pixel 5. Die heeft een paar aardige klappen overleefd.
Ik had nu voor mijn 7 pro een Spigen maar ik ben blij dat Alie binnen 10 dagen leverde. Spigen is er af.
Pietje7 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:06:
Heb je hier een foto van? Op de foto's van Alie lijkt het wel alsof de telefoon er ook dunner door is geworden
:strip_exif()/f/image/uwIP1FBqdB0u07GgN1IBhJKW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HiqbmSd3RINOHM3PE6tvu5wR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LUpePK5dArpMOn2GpVgPOLw1.jpg?f=fotoalbum_large)
De foto van Alie is zeker wat 'mooier' gemaakt. Maar hij is geloof ik van de Pixel 5 en die is hoe dan ook wat kleiner.
Het Spigen hoesje voelt voor mij aan alsof ik een fietsband in mijn handen heb.
[ Voor 6% gewijzigd door Ortep op 20-10-2022 09:12 ]
Zoiets heb ik nu om mijn 9T Pro zitten, maar dan van het merk MSVIII.Ortep schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:11:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De foto van Alie is zeker wat 'mooier' gemaakt. Maar hij is geloof ik van de Pixel 5 en die is hoe dan ook wat kleiner.
Het Spigen hoesje voelt voor mij aan alsof ik een fietsband in mijn handen heb.
De onderkant, bovenkant en zijkant zijn open zie ik? Bij de MSVII is dat ook zo, alleen de zijkant zijn wel afgedekt met bescherming op de volumeknoppen en de powerknop.
Ik wel... P7P val uit broekzak (<90cm drop dus) met Spigen Liquid Air eromheen en meteen een kleine chip uit het glas in een hoek, voorzijde.JoepD schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:57:
Dit is een zware telefoon, een dun hoesje kan die massa blijkbaar niet handlen. Heb maar meteen een Mous case besteld.
edit: Op m'n vorige P6P een dbrand Grip gehad: prima maar bulky en misschien wel te grippy (blijft in broekzak hangen), later een Casetify Impact: ook prima, maar vergeeld, en da's voor zo'n dure case wel jammer.
[ Voor 13% gewijzigd door catchingfire op 20-10-2022 10:23 ]