Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Heb je ook de resetknop al ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 20:47
Zit te denken aan de verkoop van mijn PSVR2. Gebruik hem toch relatief weinig.. Denk nu in totaal iets van 30u gebruikt sinds launch.. Mocht iemand interesse hebben stuur een PB. Heb verder nog geen V&A pist of marktplaats gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dit dus. Dit zijn precies de zaken waarvoor je dus een WA verzekering bent. Als je iets kapot maakt van een ander, kost je hooguit iets van eigen risico maar anders no problem.

Ik heb dit ooit met iets anders gehad en een maatje, die vond het ook verschrikkelijk dat hij iets gesloopt had tijdens zijn vakantie. Dusdanig dat hij mij ervoor opbelde uit Verweggistan om het te vertellen en het antwoord is gewoon simpel.

"Geniet van je vakantie, daarvoor ben je WA verzekerd. Spreek je wel als je weer thuis ben"

[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 22-12-2023 13:42 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand al besteld hier?
Hij is weer beschikbaar heb ik gezien.

Burp

• Ton Hasselt
Da's echt goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchR_PW
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 00:30
Op de website van die Amazon marketplace verkoper staat dat hun account gehackt is. https://preiswerterlesen.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17:14
DutchR_PW schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:30:
Op de website van die Amazon marketplace verkoper staat dat hun account gehackt is. https://preiswerterlesen.de
Hoe heb je die officiële verkoper kunnen achterhalen want ik zie hem er niet tussen staan
bij die amazon link ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchR_PW
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 00:30
Triple Stars schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:36:
[...]

Hoe heb je die officiële verkoper kunnen achterhalen want ik zie hem er niet tussen staan
bij die amazon link ?
Er staat heel klein onder de 'Nu kopen' knop 'Verkocht door: preiswertlesen'. Die naam heb ik in Google opgezocht. Wel jammer dat dit een scam is, ik had gehoopt op een mooie korting zo met de Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 21:33
DutchR_PW schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:32:
[...]

Er staat heel klein onder de 'Nu kopen' knop 'Verkocht door: preiswertlesen'. Die naam heb ik in Google opgezocht. Wel jammer dat dit een scam is, ik had gehoopt op een mooie korting zo met de Black Friday.
Dat was wel een heel goede deal geweest idd. If it looks to good to be true..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Gelukkig weer wat beweging mbt Aces of Thunder. Zou het dan toch nog dit jaar gereleased worden?
https://www.instagram.com/acesofthunder/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 23:42
Ultrawings 2 nu ook in de ps store. Releasedate onbekend helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• About2Break
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 22:11
Deze week verwacht ik ook voor het eerst de VR wereld in te kunnen gaan stappen. Ik heb een bundel weten te scoren bij Amazon.it voor €512. Ook gelijk GT7 aangeschaft tijdens de black friday deals. Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
About2Break schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:28:
Deze week verwacht ik ook voor het eerst de VR wereld in te kunnen gaan stappen. Ik heb een bundel weten te scoren bij Amazon.it voor €512. Ook gelijk GT7 aangeschaft tijdens de black friday deals. Ik ben heel benieuwd!
Twee tips: Synth Riders en Resident Evil 7. Dat waren voor mij als nieuwkomer absoluut vette ervaringen! Zeker net zo vet als GT7.

• About2Break
Thanks! Die zet ik zeker op mijn lijst!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MennoE
About2Break schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:03:
Als je een beetje van het sporten bent, dan is Les Mills ook echt een aanrader. Daar heb ik zelf mijn meeste VR tijd in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• About2Break
MennoE schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:29:
[...]

Als je een beetje van het sporten bent, dan is Les Mills ook echt een aanrader. Daar heb ik zelf mijn meeste VR tijd in zitten.
Deze had ik zonder je tip waarschijnlijk niet bekeken maar ziet er wel leuk uit en krijgt ook wel goede reviews, thanks!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
About2Break schreef op donderdag 23 november 2023 @ 00:03:
Ik bedoelde Resident Evil 8, excuus!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• About2Break
Wauw wauw wauw, wat een gave ervaring zeg. Aan het begin nog een beetje zoeken met hoe de headset moet zitten maar als dan in je auto zit, wat een beleving. Ook al wat leuke momenten gehad met Synth Riders, dit is zo'n totaal andere manier van gamen. Ik zat heel erg te twijfelen om de set te kopen, zelfs voor deze aanbiedingsprijs blijft het toch een smak geld en je leest wel wisselende ervaringen maar ik vind het echt super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:40
Absolute aanrader is No Man’s Sky. M.i. by far de beste VR game ervaring voor PSVR2. Grafisch ziet het er fantastisch uit. Uitwerking van VR is echt top gedaan. En als kers op de taart is er de afgelopen jaren dusdanig veel content toegevoegd dat je er uren speelplezier uit kan halen. Dit is echt een game die je vlot in VR de hele avond kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
NMS had ik denk vanaf het begin moeten spelen. Ik kom er nu maar niet in omdat er zoveel te doen is en onduidelijk wat nu het doel in het verhaal is.. Maar prachtig en voor VR goed in elkaar gezet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
Ik weet niet wat ik moet denken van NMS.
Ik heb er al een aantal uren opzitten en heb de indruk dat het maar niet op gang wil komen.
Mijn ervaring tot nu toe is dat het vooral bestaat uit veel grinden van grondstoffen en mijn vrees is dat het het ganse spel van dat zal zijn.
Ik geef het zeker nog een kans, maar ben wel blij dat ik het in aanbieding heb kunnen kopen voor 20 euro destijds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27
YouTube: Resident Evil 4 VR Mode - Official Launch Trailer

Dat is dan wel weer sexy! Kan hij na ruim een half jaar weer eens uit de kast:-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-10 18:51
Qweridee schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:41:
...
Dat is dan wel weer sexy! Kan hij na ruim een half jaar weer eens uit de kast:-)
Twee woorden: Pistol Whip! 😃

Ik was heel sceptisch maar bij de laatste aanbieding toch toegeslagen. Die vind ik echt de moeite waard, heb het al bijna iedere dag gespeeld. En op hard is het echt een goede training!

Van RE 8 heb ik tot nu toe niet meer dan de demo gespeeld. Weet niet of ik het zou trekken, laat staan RE 4.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:33
Zwartkijker schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:51:
[...]

Twee woorden: Pistol Whip! 😃

Ik was heel sceptisch maar bij de laatste aanbieding toch toegeslagen. Die vind ik echt de moeite waard, heb het al bijna iedere dag gespeeld. En op hard is het echt een goede training!

Van RE 8 heb ik tot nu toe niet meer dan de demo gespeeld. Weet niet of ik het zou trekken, laat staan RE 4.
RE8 is echt fantastisch. De game is veel meer actie dan in het donker lopen en jump scares zoals in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
BarôZZa schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:18:
[...]

RE8 is echt fantastisch. De game is veel meer actie dan in het donker lopen en jump scares zoals in de demo.
OK, als die nog eens in de aanbieding is, zal ik toeslaan.
Ik ben dan benieuwd of het me zal lukken om in het heetst van de strijd een wapen te herladen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:25
Zwartkijker schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:13:
[...]

Ik ben dan benieuwd of het me zal lukken om in het heetst van de strijd een wapen te herladen 😉
Tijdje geleden gekocht voor 10 euro op MP. Beste 10 euro ooit. Heb ook RE4 voor 17,50 gekocht. V/d week instaleren en ff wachten op de VR update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Zwartkijker schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:13:
[...]

Je hebt weapon assist, oftewel reload met een button. Die heb ik aan staan want reloaden met gestures vind ik in elke VR game irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Iemand die vanavond arizona sunshine gaat spelen? Lijkt mij een wat mindere port voor een flink bedrag. Echter wel van nederlandse bodem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:42
benmoei schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:44:
Iemand die vanavond arizona sunshine gaat spelen? Lijkt mij een wat mindere port voor een flink bedrag. Echter wel van nederlandse bodem..
Een van de weinige full price games inderdaad. Is het dan ook een full game? Veel games zijn simpelweg goedkoper omdat ze korter zijn.
Dat het een NL product is maakt voor het besluit om te kopen natuurlijk nul uit. Het is grappig tijdens afrollen van de credits om Nederlandse namen te zien, maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
De reviews waren vroeger dan verwacht, ik haal m wel uit de discountbak. Eerst maar eens aan re4 vr vrijdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-10 12:18
Ik heb een probleem met mijn vr2.
Eerst had ik geluid over mijn speakers, nu niet meer.
Hij wil dat ik een headset gebruik.

Ik heb de optie automatisch switchen van geluidbron uit gezet in het systeem menu.
Toch veranderd hij naar headset als ik de vr2 aanzet.
Eenmaal in de VR settings kan ik deze niet terug zetten naar speakers.

Iemand een oplossing?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-10 13:17
Floks schreef op donderdag 7 december 2023 @ 17:02:
Ik heb een probleem met mijn vr2.
Eerst had ik geluid over mijn speakers, nu niet meer.
Hij wil dat ik een headset gebruik.

Ik heb de optie automatisch switchen van geluidbron uit gezet in het systeem menu.
Toch veranderd hij naar headset als ik de vr2 aanzet.
Eenmaal in de VR settings kan ik deze niet terug zetten naar speakers.

Iemand een oplossing?
Heb dit in het verleden ook gehoord.
Kan het zijn dat je nog in het PS5 menu zit?
Hij zou moeten switchen naar je speakers wanneer je het spel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Nee helaas, als ik geen headset gebruik, heb ik dus ook gewoon geen geluid.
Zodra ik een vr2 game opstart is het geluid dus gewoon weg.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Floks schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:50:
Nee helaas, als ik geen headset gebruik, heb ik dus ook gewoon geen geluid.
Zodra ik een vr2 game opstart is het geluid dus gewoon weg.
Misschien gaat het geluid naar je psvr2 earset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ton Hasselt schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:12:
[...]

Misschien gaat het geluid naar je psvr2 earset.
En daar maak ik dus geen gebruik van!

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Floks schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:48:
[...]

En daar maak ik dus geen gebruik van!
Ik ook niet 🤫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Zag dat vandaag arizona sunshine 2 op de psvr2 uitkomt. Vind het wel prijzig. Dus is mijn vraag wie heeft deze al, en kan er wat over vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Re4 vr is vandaag uit. Eerst die ff bekijken. Arizona sunshine 2 komt wel na wat patches en korting. Review van psvr without parole is wel treffend denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namo_h
  • Laatst online: 17-10 16:52
Ik heb besloten dat ik mijn VR2 te koop ga aanbieden. Ik heb hem bij release gekocht, heel wat games geprobeerd maar uiteindelijk niet vaker dan 10 tot 20x gebruikt. Voornamelijk omdat ik een klein zoontje van 3 jaar heb rondlopen waardoor simpelweg niet de tijd heb om te spelen. Het is namelijk niet handig om de bril op te hebben terwijl er elk moment een klein mannetje aan je been kan gaan hangen. Ik heb daarom besloten om mijn PS5 de deur uit te doen en een Nintendo Switch aan te schaffen waarmee we samen zijn eerste stappen op gamegebied gaan maken.

Van de uren die ik met de VR heb doorgebracht heb ik wel erg genoten. Meestal weinig last van misselijkheid en lange sessies kunnen spelen.

P.s. mocht je interesse hebben dan kun je HIER mijn advertentie vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:33
harley2009 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:43:
Zag dat vandaag arizona sunshine 2 op de psvr2 uitkomt. Vind het wel prijzig. Dus is mijn vraag wie heeft deze al, en kan er wat over vertellen..
Ik heb em sinds dinsdag en bevalt me zeer goed. De gunplay is echt super en het verveelt nooit die zombies te headshotten. Als je het geld ervoor over hebt raad ik em zeker aan maar nu ook RE4 VR mode er is wordt het misschien wat lastiger. Sowieso wel de moeite waard dus en ik ga die mooi spelen naast RE4 VR. Laatstgenoemde nog niet gespeeld maar dat gaat vandaag of morgen zeker wel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
ZeroY85 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 13:53:
[...]

Ik heb em sinds dinsdag en bevalt me zeer goed. De gunplay is echt super en het verveelt nooit die zombies te headshotten. Als je het geld ervoor over hebt raad ik em zeker aan maar nu ook RE4 VR mode er is wordt het misschien wat lastiger. Sowieso wel de moeite waard dus en ik ga die mooi spelen naast RE4 VR. Laatstgenoemde nog niet gespeeld maar dat gaat vandaag of morgen zeker wel gebeuren.
Thanks. RE4 heb ik thuis, zal deze vanavond instaleren.. was ik vergeten dat er vandaag een patch voor kwam. En zal v/h weekend ook Arizona 2 kopen. Thanks voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
BarôZZa schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:36:
[...]

Je hebt weapon assist, oftewel reload met een button. Die heb ik aan staan want reloaden met gestures vind ik in elke VR game irritant.
Bedankt voor de tip. Ik heb Village net gekocht voor 15 Euro, dus kan ik het eens testen.
Als het me bevalt is RE4 een no brainer uiteraard 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Probeer de VR Voor RE4 mode te downloaden, maar lukt telkens niet.. Krijg telkens code CE-107982-7

Edit: schijnen meer mensen last van te hebben.. Wachten maar rustig af

[ Voor 27% gewijzigd door harley2009 op 08-12-2023 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10 12:56
Even een uurtje Resident Evil 4 gedaan. Is eigenlijk gewoon weer net zo leuk als village. Enige jammere is dat er veel cutscenes plat worden afgespeeld. Dit haalt de spanning er een beetje af. Merk dat dit deel meer actie georiënteerd is dan village en eigenlijk is dat best leuk. Geen bullet sponge vijanden maar wel veel tegelijk bijvoorbeeld.

Dit zijn de games waarvoor ik mijn psvr2 gebruik. In de tussentijd ligt ie echt stof te verzamelen. Soms probeer ik een keer een kleinere game maar het trekt me gewoon grotendeels niet. Geef mij maar grote big budget avontuurlijke games. De rest voelt als een gimmick waarbij het wow-gevoel al jaren terug weg is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benmoei
Re4 vr is echt geweldig! Jammer dat de batterijen van de controllers zo snel leeg zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
RozeDwergbanaan schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:17:
Even een uurtje Resident Evil 4 gedaan. Is eigenlijk gewoon weer net zo leuk als village. Enige jammere is dat er veel cutscenes plat worden afgespeeld. Dit haalt de spanning er een beetje af. Merk dat dit deel meer actie georiënteerd is dan village en eigenlijk is dat best leuk. Geen bullet sponge vijanden maar wel veel tegelijk bijvoorbeeld.

Dit zijn de games waarvoor ik mijn psvr2 gebruik. In de tussentijd ligt ie echt stof te verzamelen. Soms probeer ik een keer een kleinere game maar het trekt me gewoon grotendeels niet. Geef mij maar grote big budget avontuurlijke games. De rest voelt als een gimmick waarbij het wow-gevoel al jaren terug weg is gegaan.
Volledig eens wat betreft RE4.

Bij mij heeft hij nog niet zoveel stof verzameld.
Heb ondertussen toch ook al genoten van RE8, Moss I&II, The Room VR, The 7th guest, Switchback VR.
Deze laatste heeft me zelf de eerste psvr terug boven laten halen voor Until Dawn, rush of blood.
Staan nog op het todo lijstje: Synapse en Red Matter
Vond ik minder, maar misschien nog een herkansing: no man's sky

Hopelijk blijven er nog titels bijkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door fre_ op 11-12-2023 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
Van alle VR headsets die ik heb gehad (PSVR en Quest 2) ligt de VR2 het minst stof te verzamelen. Nog steeds niet zoveel speeltijd als pancake PS5, maar absoluut het geld waard.

Synapse is trouwens geweldig.

No Man's Sky twijfel ik nog steeds over. Enerzijds lijkt het verkennen me wel tof (virtual tourist gedoe). Maar craften, grinden en dergelijke vind ik altijd zo suf.

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-10 16:54
Iemand nog tips vanuit de huidige sale?

Synapse, Hubris, The Room en Crossfire Sierra heb ik allemaal nog niet en staan wel op mijn wenslijst.

Met name Crossfire Sierra lijkt me in co op wel tof, maar ik twijfel omdat ik Pavlov eigenlijk wel snel gezien had.

Edit: Switchback is ook nog wel een optie, twijfel alleen aan de replayability...

[ Voor 13% gewijzigd door Racierox op 21-12-2023 09:40 ]

• harley2009
Racierox schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:36:

Synapse, Hubris, The Room en Crossfire Sierra heb ik allemaal nog niet en staan wel op mijn wenslijst.

Met name Crossfire Sierra lijkt me in co op wel tof, maar ik twijfel omdat ik Pavlov eigenlijk wel snel gezien had.

Edit: Switchback is ook nog wel een optie, twijfel alleen aan de replayability...
Star Wars : Tales from the Galaxy's Edge.. Ook in de aanbieding..

• BarôZZa

Resident Evil 4 moet ik mog halen. Village is echt geweldig.

Maar Synapse is ook heel tof. Switchback wel prima, wat eentoniger.

[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 21-12-2023 18:09 ]

• ZeroY85

Synapse sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Crossfire sierra! Coop en singleplayer en na de update aardig compleet geworden met veel opties.
Zelf net hotel RnR gespeeld. Kan je aardig wat energie en agressie in kwijt. Geweldig voor zolang t duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 12:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

BarôZZa schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 07:47:
No Man's Sky twijfel ik nog steeds over. Enerzijds lijkt het verkennen me wel tof (virtual tourist gedoe). Maar craften, grinden en dergelijke vind ik altijd zo suf.
Tot nu toe moet ik toegeven dat ik relatief weinig heb gespeeld sinds de release in verhouding tot normaal PS5 spelen met games zoals FF & Elden Ring. Ik mis toch nog een bepaalde game die mij echt kan vast pakken om de VR succesvol te laten zijn.

Horizon Call of the mountain is geweldig kwa immersiveness maar wel verschrikkelijk linear en gewoon heel veel klimmen.

Shooters vind ik nooit zoveel maar RPG's kan ik echt uren in doorbrengen.

Binnenkort ook mijn tenen eens dopen in GT :)

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 22-12-2023 13:49 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Is RE4 in VR op grafische vlak op gelijke voet of beter dan Village?

Mijn PSVR2 staat niet per se stof te happen, want als je GT7 in VR gewend bent wil je imo niet meer terug naar 2D, maar ik heb wel eens zin in iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Ben nu bezig met Arizona Sunrise 2. Ik/wij vermaken ons er prima mee.. Speelt lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 16:43
Iemand al gekeken naar castles of sin? Ziet er wel smakelijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
arjankoole schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:48:
Iemand al gekeken naar castles of sin? Ziet er wel smakelijk uit :)
Ziet er idd vet uit.. Ff de reviews afwachten. Maar de 1e indruk is dat het mooi is.

Edit: als ik de reviews lees valt het toch een beetje tegen..

[ Voor 10% gewijzigd door harley2009 op 27-12-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 16:43
harley2009 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:53:
[...]

Ziet er idd vet uit.. Ff de reviews afwachten. Maar de 1e indruk is dat het mooi is.

Edit: als ik de reviews lees valt het toch een beetje tegen..
Niet zo gepolijst als Horizon: call of the mountain, maar m’n liefde voor alles wat Japanse kastelen heet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10 12:56
FMS schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 16:48:
Is RE4 in VR op grafische vlak op gelijke voet of beter dan Village?
Ik vind het vrijwel gelijk. Zie geen echte verschillen in de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:19
Nog tips qua games hier? Specifiek games waarbij ik niet moet lopen of draaien in het spel. Mijn PSVR2 ligt namelijk al sinds release (op 4x een kwartier na) stof te happen omdat ik met 5 minuten al misselijk word en begin op te boeren. Dus misschien een keer iets proberen wat minder heftig is qua game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 20:42
dangerpaki schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:31:
Nog tips qua games hier? Specifiek games waarbij ik niet moet lopen of draaien in het spel. Mijn PSVR2 ligt namelijk al sinds release (op 4x een kwartier na) stof te happen omdat ik met 5 minuten al misselijk word en begin op te boeren. Dus misschien een keer iets proberen wat minder heftig is qua game.
BeatSaber is zeker een aanrader om je VR benen te trainen. Je moet er wel in bewegen (niet lopen) maar de beweging in de echte wereld matcht 100% met de beweging in VR en daardoor wordt je dus niet misselijk. En het is gewoon ook erg verslavend :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zwartkijker
dangerpaki schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:31:
Langzaam opbouwen:
- eerst met rustige statische games waar je kan blijven zitten. Bijvoorbeeld Kayak VR, Moss 1 en 2, Puzzling places (hiervan is ook een demo) om te wennen aan de virtuele wereld.
- dan games waarbij je kan staan/zitten waarbij je in de virtuele wereld ook blijft staan/zitten. Bijvoorbeeld Pistol Whip, Beat Saber en andere ritme games. Drums Rock heeft bijvoorbeeld ook een demo. Switchback, als je wil zitten en graag eens schrikt
- dan kan je eens testen bij games waar rondgelopen wordt. Hier raad ik aan wat ze spelen met de instellingen. Eerst teleporteren, dan eens bewegen met de joystick. Ik heb het liefste enkel de joystick te gebruiken om naar voor te gaan, draaibewegingen/rondkijken doe ik in het echt. Dat werkt voor mij het beste. Bijvoorbeeld Star Wars en Horizon CotM.
- om echt VR benen te trainen kan je hierna ook testen om rond te kijken dmv de joysticks.

Belangrijk: zodra je misselijk wordt moet je onmiddellijk stoppen. Niets forceren.
Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marijn0001
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:52
Zwartkijker schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Langzaam opbouwen:
- eerst met rustige statische games waar je kan blijven zitten. Bijvoorbeeld Kayak VR, Moss 1 en 2, Puzzling places (hiervan is ook een demo) om te wennen aan de virtuele wereld.
- dan games waarbij je kan staan/zitten waarbij je in de virtuele wereld ook blijft staan/zitten. Bijvoorbeeld Pistol Whip, Beat Saber en andere ritme games. Drums Rock heeft bijvoorbeeld ook een demo. Switchback, als je wil zitten en graag eens schrikt
Ik zou van bovenstaande games inderdaad Pistol Whip en iets als Synthriders aanraden. Maar Kayak VR zou ik persoonlijk niet kiezen. Dat is voor mij één van de weinige games waar ik last van krijg. Dit komt vooral doordat je steeds op en neer gaat in het water terwijl je zelf stilzit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
marijn0001 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:08:
[...]

Ik zou van bovenstaande games inderdaad Pistol Whip en iets als Synthriders aanraden. Maar Kayak VR zou ik persoonlijk niet kiezen. Dat is voor mij één van de weinige games waar ik last van krijg. Dit komt vooral doordat je steeds op en neer gaat in het water terwijl je zelf stilzit.
Hetzelfde geldt voor mij, redelijk veel games zonder problemen gespeeld, maar die kayak gaat gewoon niet goed, terwijl ik wel redelijke zeebenen heb :)

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Moss en Moss 2, hoef je niet te staan, te draaien of te bewegen (behalve je armen) en het zijn nog leuke games ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Moss vond ik redelijk meh. Beetje saai. Het is zonde dat Superhot niet voor de VR2 is, dat was echt een perfecte game om mee te beginnen.

Tetris Effect is ook erg nice in VR. Niet misselijk makend maar wel erg intens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benmoei
Het vliegen in no man sky vr kan dus ook met controller. Wist ik niet maar dat gaat stukken beter en maakt t meteen n aardige spaceshooter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
Heeft iemand vertigo 2 al aangeschaft?

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benmoei
Ultrawings 2 is er! Geweldig! En met dualshock te spelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:53
Ultrawings 2 schijnt een beetje per ongeluk uitgebracht te zijn, eergisteren zonder enige aankondiging. Ik las ergens dat er komende week een patch zal komen voor een paar issues waaronder de besturing met een Hotas.

Ik heb een Hotas 4, die is goedkoop en compatible met PS5. De game ondersteunt het ding ook volledig, alleen is de roerfunctie op dit moment omgedraaid, en er is nog geen instelling om dat om te draaien zoals bv invert-pitch (die keuze is er wel).

Op dit moment is de game dus zo goed als onspeelbaar met een Hotas 4. Het probleem betreft alle 3 de roerfuncties: de flightstick zelf, de roerbuttons op de throttle en zelfs met pedalen aangesloten. Ik heb een Thrustmaster loadcellpedalenset geprobeerd (de connector van een T300 en een Hotas 4 is hetzelfde), het gaspedaal en de koppeling reageren, maar alleen naar links.

Nu kan je natuurlijk die pedalen en de roerbuttons op de throttle gewoon met rust laten, maar de flightstick uiteraard niet. In de praktijk is het bijna niet te doen om te vliegen en daarbij die roerfunctie níet te gebruiken. Je draait er altijd wel een beetje mee, en dan is intuïtief vliegen gewoon niet mogelijk.

Dan weet u dat ook. Maar goed, makkelijk te patchen lijkt mij.

Edit: en gefixed, roerfunctie nu zoals het hoort. Geinige game, maar nu wil ik Aces of Thunder en rap.

[ Voor 4% gewijzigd door VonBraunschweig op 01-02-2024 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
Is er ook al iets bekend over wanneer aces of thunder naar de psvr2 komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
harley2009 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:49:
Is er ook al iets bekend over wanneer aces of thunder naar de psvr2 komt.
Hier zit ik ook met smart op te wachten. Ondanks dat ik het jammer vind dat het niet de "volledige" game is met alle vliegtuigen, lijkt het me fantastisch! Maar....
benmoei schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:50:
Ultrawings 2 is er! Geweldig! En met dualshock te spelen..
Ultrawings was zo'n beetje de enige game die me kotsmisselijk kreeg op de eerste PSVR. Ook nadat ik behoorlijke VR legs had gekweekt en bij andere games nergens last van had. Dit houdt me een beetje tegen om versie 2 te proberen, en maakt me huiverig voor Aces of Thunder.

Nu heb ik op de PSVR 2 (door de verbeterde hardware?) eigenlijk ook geen last gehad, dus we houden het in de gaten :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Gisteren een uurtje Ultrawings 2 gespeeld. Erg leuk! Vond de besturing met de Sense controllers eigenlijk wel prima. Grafisch is het natuurlijk een beetje vlak (had liever betere verlichting gehad), maar volgens mij is het wel 90fps. Lekker soepel. Aanrader.

Overigens geen last van misselijkheid. Comfort settings uit.

[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 29-01-2024 11:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 20:42
Ik weet niet of het wat is maar deze staat gratis in de PlayStation Store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fj1WeGLXmSmYm-cr_he5b7_Ofns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FFWOHUPMufWYrecy6ipJyGX.jpg?f=fotoalbum_large

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/233121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:03
Jesp_J schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:53:
Ik weet niet of het wat is maar deze staat gratis in de PlayStation Store.

[Afbeelding]

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/233121
Is al iets langer. December of januari geprobeerd, erg geinig maar ze hebben weinig aan de PlayStation versie gedaan. Veel objecten verschijnen veel te laat in beeld (pop in), mag de ps5 geen moeite mee hebben. Hopelijk optimaliseren ze nog een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Hier een interessante lees over het dev proces van Legendary Tales.

Ik denk dat dit nog eens een hit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
FMS schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:44:
Hier een interessante lees over het dev proces van Legendary Tales.

Ik denk dat dit nog eens een hit gaat worden.
Lijkt me idd een toffe game maar lijkt wel echt een coop game en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Voor het eerst in maanden weer eens met de VR bezig geweest. Toch wel erg tof! Ik was getriggerd door de demo van die achtbanen. Dat vond ik best grappig, en ik had geen last van misselijkheid, tot ik het schieten ging proberen. Toen was 1 rondje echt genoeg om de bril weer af te moeten zetten.
Later Cactus Cowboy - Plants At War gedaan. Erg grappig allemaal. Ik begreep niet alles van de tutorial, maar vond het wel erg geinig. Maar bij de landing op het strand werd het weer wat teveel voor m'n maag. Ik zal proberen wat vaker te spelen om wat "weerstand" op te bouwen.

Ook nog een onaangename verrassing: toen ik m'n controller losliet, viel die prompt op de grond. Bleek het koortje los te zitten. Iemand misschien tips hoe weer vast te zetten? Ik kan het plastic rondje weer in de drie gleufjes drukken, maar dan? Ik durf niet heel hard rond te draaien, maar zoiets moet wel om het te locken? Iemand een tip?

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-10 14:37
fdkuyper schreef op zondag 4 februari 2024 @ 17:03:
Voor het eerst in maanden weer eens met de VR bezig geweest. Toch wel erg tof! Ik was getriggerd door de demo van die achtbanen. Dat vond ik best grappig, en ik had geen last van misselijkheid, tot ik het schieten ging proberen. Toen was 1 rondje echt genoeg om de bril weer af te moeten zetten.
Later Cactus Cowboy - Plants At War gedaan. Erg grappig allemaal. Ik begreep niet alles van de tutorial, maar vond het wel erg geinig. Maar bij de landing op het strand werd het weer wat teveel voor m'n maag. Ik zal proberen wat vaker te spelen om wat "weerstand" op te bouwen.

Ook nog een onaangename verrassing: toen ik m'n controller losliet, viel die prompt op de grond. Bleek het koortje los te zitten. Iemand misschien tips hoe weer vast te zetten? Ik kan het plastic rondje weer in de drie gleufjes drukken, maar dan? Ik durf niet heel hard rond te draaien, maar zoiets moet wel om het te locken? Iemand een tip?
Demo achtbanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdkuyper
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-08 16:59
Was de naam even kwijt, Epic Roller Coasters heet het:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/78004026

PS3/4/5 PSN: FDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Zag ergens dat astrobot op de psvr2 wordt uitgebracht.

( https://radiojukebox.eu/n...robot-introductie/147591/ )

[ Voor 49% gewijzigd door harley2009 op 06-02-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:09
"Astrobot is een van de games die samen met de nieuwe headset gelanceerd zullen worden"

... wat is dat voor artikel. Zie wel dat het gedateerd is op afgelopen week, maar volgens mij is "de nieuwe headset" al een poosje gelanceerd, en is er nog geen sprake van een nieuwe Astrobot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Robbaman schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:51:
[...]

"Astrobot is een van de games die samen met de nieuwe headset gelanceerd zullen worden"

... wat is dat voor artikel. Zie wel dat het gedateerd is op afgelopen week, maar volgens mij is "de nieuwe headset" al een poosje gelanceerd, en is er nog geen sprake van een nieuwe Astrobot.
Ik weet het ook niet. En het artikel is van de 5e. Mocht het waar zijn, is het een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10 22:39
Robbaman schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Ik denk dat ze de 3d pulse elite bedoelen. Die komt de 21ste op de markt.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
harley2009 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:25:
[...]

Ik weet het ook niet. En het artikel is van de 5e. Mocht het waar zijn, is het een mooie toevoeging.
de hele tekst spreekt in toekomstige tijd over de PSVR2. Is 'gewoon' een oude pagina die per abuis opnieuw geplaatst is of slechts een nieuw datum-veldje heeft. Zelfs de grote foto is een PSVR1. Ik vermoed dat de layout van de 2 nog niet eens bekend was toen, want dan hadden ze wel er een kleine photoshop aan gewaagd..

[ Voor 12% gewijzigd door WaterFire op 07-02-2024 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ziet er echt goed uit :)

Heerlijk dit. Zin in

[ Voor 36% gewijzigd door FMS op 08-02-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
Misschien is de gameplay heel leuk, maar ik vind het er niet heel goed uit zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

MennoE schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Misschien is de gameplay heel leuk, maar ik vind het er niet heel goed uit zien eigenlijk.
Nee klopt. Puur qua graphics is het zo te zien geen uitblinker (hoewel resolutie en 90/120hz wel flink uit kan maken in VR). Ik bedoel ook meer de combat, gameplay en RPG elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Ja het is een goede titel en ja de lengte is goed (40 uur zag ik), maar 60 euro voor een VR titel is gewoon te veel voor mij. Ik zou best genieten van de game, maar 40 uur spelen ga ik simpelweg niet redden.
20 Minuutjes Horizon, kwartiertje Ragnarock en half uurtje uitrusten met Puzzling places, veel verder kom ik niet de laatste tijd. En dat 1, misschien 2 keer in de week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:55
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan met PSVR2, kwam er toevallig achter dat een neef het had en ik mag het van hem een paar weken lenen.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij mij wat tegen valt, ik ben misschien met te hoge verwachtingen ingestapt, maar alle games voelen meer als een gimmick aan dan volwaardige games. Ik heb 4 games gespeeld inmiddels (horizon/ resident evil/ star wars en GT7). Het gaat allemaal gewoon te stroef en voelt traag aan, alleen GT7 is wel een toffe ervaring maar vind het beeld dan toch wat tegenvallen.

Dan loop ik vaak ook best lang te kloten voordat je eindelijk die bril goed hebt, maar dat is misschien kwestie van wennen.

Welke games zijn nou echt aanrader om te spelen in VR nog? Ik ga dit weekend weer aan de slag hopelijk wordt de ervaring dan wat beter.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Stylze schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:03:

Welke games zijn nou echt aanrader om te spelen in VR nog? Ik ga dit weekend weer aan de slag hopelijk wordt de ervaring dan wat beter.
Zelfs binnen VR valt daar niet heel veel over te zeggen. Ik speel graag Puzzling places maar een ander valt er van in slaap. Horror is een no-go voor mij maar voor een ander het enige dat diegene speelt.
Naar boven scrollend kom je genoeg commentaren tegen van gamers die iets wel/niet tof vinden. Of een van de vele metacritic-achtige sites. Of Youtube. Of Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan met PSVR2, kwam er toevallig achter dat een neef het had en ik mag het van hem een paar weken lenen.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij mij wat tegen valt, ik ben misschien met te hoge verwachtingen ingestapt, maar alle games voelen meer als een gimmick aan dan volwaardige games. Ik heb 4 games gespeeld inmiddels (horizon/ resident evil/ star wars en GT7). Het gaat allemaal gewoon te stroef en voelt traag aan, alleen GT7 is wel een toffe ervaring maar vind het beeld dan toch wat tegenvallen.

Dan loop ik vaak ook best lang te kloten voordat je eindelijk die bril goed hebt, maar dat is misschien kwestie van wennen.

Hoe ver ben je in Resident Evil gekomen dan en wat vindt je er stroef en traag aan? Ik zet meestal wel reload onder een knop in plaats van dat je van die suffe gestures moet doen om een kogel in je geweer te krijgen. Dat maakt het voor mij stroef en traag. Voor de rest ken ik bijna geen games die zo intens zijn als Village in VR. Het is denk ik wel minder als je de game al eerder hebt uitgespeeld

Voor de rest is Synapse wel een game die eigenlijk alleen in VR kan en erg vloeiend/snel (als je tenminste kiest om zo te spelen en a la Doom door het level rent en niet achter elk muurtje gaat schuilen). Zeker na wat upgrades.

Wat betreft het afstellen: vooral gewenning en een kwestie van die band strak vastdraaien.

[ Voor 7% gewijzigd door BarôZZa op 08-02-2024 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:09

Ik speel niet zo veel als ik zou willen (niet allleen VR, maar in algemeen), maar ik vind Moss echt een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Legendary Takes is inderdaad ontzettend leuk. Alles voelt lekker zwaar aan. Het gaat wel even duren om alle systemen te snappen. Graphics zijn niet denderend maar wel lekker scherp en soepel. Heb er echt lol mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:53

Lang kloten, herkenbaar. Probeer eens dit: opzetten zoals een laskap, de band ergens in je nek loslaten, trekt vanzelf goed. De voorkant daarna ergens op je voorhoofd zodat het niet onprettig zit, vizier naar je toe en dan half vastdraaien.

Daarna gewoon de VR quicksettings via de homebutton, adjust visiblity: de dial om je ogen in het midden te krijgen spreekt voor zich, maar die gekartelde rand die je ziet rondom je headset, die gebruik ik nog steeds om de headset precies goed voor de ogen te krijgen. Beetje schuiven totdat alles goed gecentreerd zit, en dan dat laatste stukje vastdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Hallo Mede Tweakers,

Ik zit een beetje op de schommelstoel met de PS VR2, vooral om de mogelijkheden buiten VR.

De VR mogelijkheden zijn heel overtuigend maar heb vraagtekens bij het afspelen van normale games en VR Content.
Is dit een degelijke oplossing voor extra immersie in een spel als The Witcher of Ghost of Tushima? En hoe is dan een snelle game als Warframe ?

Blijkbaar kan je met de Playstation app voor RAD ook je eigen VR content afspelen en films kijken. Na het installeren bleek de focus vooral op WEB 3.0 NFT te liggen, en het is mij nog niet gelukt je eigen content hierin te laden.

En kun je inmiddels al 360 YT ermee kijken?

Het alternatief is de PC upgraden en een PC VR headset kopen maar dat krijg ik er bij de vrouw niet zo makkelijk door als een onschuldige Playstation accessoire denk ik :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ipenburg op 13-02-2024 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
Ipenburg schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:48:
Hallo Mede Tweakers,

Ik zit een beetje op de schommelstoel met de PS VR2, vooral om de mogelijkheden buiten VR.

De VR mogelijkheden zijn heel overtuigend maar heb vraagtekens bij het afspelen van normale games en VR Content.
Is dit een degelijke oplossing voor extra immersie in een spel als The Witcher of Ghost of Tushima? En hoe is dan een snelle game als Warframe ?

Blijkbaar kan je met de Playstation app voor RAD ook je eigen VR content afspelen en films kijken. Na het installeren bleek de focus vooral op WEB 3.0 NFT te liggen, en het is mij nog niet gelukt je eigen content hierin te laden.

En kun je inmiddels al 360 YT ermee kijken?

Het alternatief is de PC upgraden en een PC VR headset kopen maar dat krijg ik er bij de vrouw niet zo makkelijk door als een onschuldige Playstation accessoire denk ik :P
Bij normale games weegt een oncomfortabele helm op je hoofd niet op tegen het effect.

Klinkt voor de rest alsof de Quest meer iets voor je is. Daar heb je meer non-games VR voor, heb je ook geen PC voor nodig. En als je later een stevige PC hebt, dan kan je het gebruiken.

Al vind ik als het puur om te gamen gaat de PSVR2 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:03
Er zijn weer wat titels in de aanbieding. Oa tentacular, switchback, no man’s sky etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Hier is de PSVR2 ook al maanden niet meer uit de doos geweest, voornamelijk wegens tijdsgebrek. Ook heb ik na de initiële fase met een zes-, zevental aankopen in de store, alles op een lager pitje gezet. Een paar miskopen (RE, ...), gebrek aan demo's, gebrek aan een reimbursement policy, zorgt toch voor voorzichtigheid met de PSVR2, en de gedachte wat ik er nu mee aan moet?

Het is moeilijk in te schatten wat je kan verwachten aan ervaringen in de store, welke richting sony uit wil met die ervaringen: klein, experimenteel, indie? Of ook AAA en volledig gebruik maken van de power van de ps5? Wat komt er nog aan? Ik wacht al bijzonder lang op die flight combat game?

Eigenlijk is de enige game die ik nog in VR speel een game die ik niet eens heb moeten aankopen, namelijk GT7 wat ik al had. Ik had me dus wel wat aankopen kunnen uitsparen.

De andere games die ook wel leuk zijn (synth riders, pistol whip), zijn grafisch zo licht en beperkt, dat ze wellicht ook prima draaien in een quest 3 standalone (geen ervaring, maar lijkt me wel). Vandaar dat ik toch de optie van een quest 3 overweeg, omdat je daar ook prima dat soort lichte games kan draaien, en je dat ding toch gemakkelijker oppikt zonder vast te zitten aan de ps5 (of dezelfde ruimte)

Daarenboven heb je dan ook nog toegang tot steam VR games, waar de games vaak ook goedkoper zijn.

GT7 blijft voor mij de enige reden om de PSVR2 te houden, en is dan ook de USP van dit device. De reden dat het ook niet verkocht wordt, anders zou ik het gewoon inwisselen voor een quest 3. Wel een duur speeltje zo. Globaal genomen, hardware is prima, als game platform/device een 6/10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Amos_x schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:53:
Hier is de PSVR2 ook al maanden niet meer uit de doos geweest, voornamelijk wegens tijdsgebrek. Ook heb ik na de initiële fase met een zes-, zevental aankopen in de store, alles op een lager pitje gezet. Een paar miskopen (RE, ...), gebrek aan demo's, gebrek aan een reimbursement policy, zorgt toch voor voorzichtigheid met de PSVR2, en de gedachte wat ik er nu mee aan moet?

Het is moeilijk in te schatten wat je kan verwachten aan ervaringen in de store, welke richting sony uit wil met die ervaringen: klein, experimenteel, indie? Of ook AAA en volledig gebruik maken van de power van de ps5? Wat komt er nog aan? Ik wacht al bijzonder lang op die flight combat game?

Eigenlijk is de enige game die ik nog in VR speel een game die ik niet eens heb moeten aankopen, namelijk GT7 wat ik al had. Ik had me dus wel wat aankopen kunnen uitsparen.

De andere games die ook wel leuk zijn (synth riders, pistol whip), zijn grafisch zo licht en beperkt, dat ze wellicht ook prima draaien in een quest 3 standalone (geen ervaring, maar lijkt me wel). Vandaar dat ik toch de optie van een quest 3 overweeg, omdat je daar ook prima dat soort lichte games kan draaien, en je dat ding toch gemakkelijker oppikt zonder vast te zitten aan de ps5 (of dezelfde ruimte)

Daarenboven heb je dan ook nog toegang tot steam VR games, waar de games vaak ook goedkoper zijn.

GT7 blijft voor mij de enige reden om de PSVR2 te houden, en is dan ook de USP van dit device. De reden dat het ook niet verkocht wordt, anders zou ik het gewoon inwisselen voor een quest 3. Wel een duur speeltje zo. Globaal genomen, hardware is prima, als game platform/device een 6/10?
Honderd procent mee eens. Best jammer, want het is een heel gaaf product. Maar ik had (behalve GT7 die ik niet eens heel veel speel(de)) geen echte topgames en ik voorzag dat hij bij mij ook in de doos zou blijven. Dus ik heb 'm al snel weer verkocht, helaas. Blijf het jammer vinden, maar er komen ook nu écht nog geen games uit waardoor ik spijt heb dat ik 'm niet meer heb. Het is ook nog eens toch (ook al is het veel beter dan de PSVR1) een hassle om hem uit de doos te doen, ruimte te maken/hebben in de kamer, etc.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 60 ... 67 Laatste