Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
MennoE schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:09:
[...]

Mensen zijn dan denk ik gewoon teleurgesteld. Je koopt zo'n duur ding en wil er graag mee spelen, maar wordt verhinderd door misselijkheid. Ikzelf ben nooit misselijk geworden van VR, maar zou het ook een flinke teleurstelling vinden als ik dat wel werd.
Als je zo'n duur ding koopt is het toch niet zo lastig om je even 5 minuten in te lezen en wat VR-legs te kweken?

Het is letterlijk een paar keer spelen, op tijd stoppen (als je je onwennig begint te voelen) en dan ben je eraan gewend. Je bent volgens mij echt de uitzondering als je nooit misselijk bent geworden, want volgens mij wordt bijna iedereen wel een beetje onwennig de eerste paar keer.

Ik bedenk me wel net dat Nintendo dat bijna 30 jaar geleden beter had geregeld. Op m'n Virtual Boy kreeg ik bij elke game aan het begin een melding of ik automatische pauzes wilde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JloiwV7OctU44qHhx9xiFN9Y120=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MiDGbxt5c5obTVjjXn5pMENY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:18
BarôZZa schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:10:
[...]
Het is letterlijk een paar keer spelen, op tijd stoppen (als je je onwennig begint te voelen) en dan ben je eraan gewend.
Dat verschilt per persoon. Sommige wennen na dagen, anderen na maanden, sommigen helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:48:
[...]

Dat verschilt per persoon. Sommige wennen na dagen, anderen na maanden, sommigen helemaal niet.
Hoe kom je daar achter als je hem meteen retour doet als je bij je eerste VR-ervaring er meteen GT7 erin knalt en misselijk wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Niet, maar dat staat los van mijn reactie op wat je zei. VR legs kweken is helaas niet zo makkelijk voor iedereen.

Wel eens dat je het wat tijd moet geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 21:33
BarôZZa schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 12:34:
[...]

Hoe kom je daar achter als je hem meteen retour doet als je bij je eerste VR-ervaring er meteen GT7 erin knalt en misselijk wordt?
Ik vind dat je best verontwaardigd en agressief reageert. Ik zeg alleen dat als je mooie verhalen leest over hoe gaaf VR is, het teleurstellend kan zijn als je zodra je de bril opzet je er flink misselijk van wordt. Dat je daar vervolgens iets aan kunt doen betekent toch niet dat die teleurstelling er niet mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
MennoE schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:23:
[...]

Ik vind dat je best verontwaardigd en agressief reageert. Ik zeg alleen dat als je mooie verhalen leest over hoe gaaf VR is, het teleurstellend kan zijn als je zodra je de bril opzet je er flink misselijk van wordt. Dat je daar vervolgens iets aan kunt doen betekent toch niet dat die teleurstelling er niet mag zijn?
Agressief en verontwaardigd? Volgens mij lees je dingen die er niet zijn, ben zo rustig als het maar zijn kan.

Van mij mag iedereen verder agressief, verontwaardigd en teleurgesteld zijn. Vind het alleen een beetje raar als dat komt door een VR-headset. Enige dat ik dacht als ik wat misselijk werd was: volgende keer wat rustiger aandoen en de comfortsettings aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Er zijn vanaf vandaag behoorlijk wat VR games in de sale. Waaronder Red Matter en Walkabout mini golf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-10 11:35

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

PBP schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:55:
Er zijn vanaf vandaag behoorlijk wat VR games in de sale. Waaronder Red Matter en Walkabout mini golf.
Thanks voor de tip! Die games bezit ik al, maar zie dat the last clockwinder ook in de aanbieding is. Die ga ik aanschaffen, leuke score op metacritic.

Als er tweakers zijn die eens een gezellig potje willen golfen, voeg me vooral toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Crisis brigade 2 is ook in de sale, nu nog ps4 echter, is dat vwb die gratis upgrade zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-10 13:17
boefje79 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:48:
Crisis brigade 2 is ook in de sale, nu nog ps4 echter, is dat vwb die gratis upgrade zeker?
PSVR Without Parole gaf aan dat de developer de upgrade gratis geeft bij bezit van PSVR1 versie.
Zie deze video, scroll naar 2:02:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Hmm, straks eens op de console kijken. Via de app staat de Walkabout Mini Golf niet in de aanbieding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 10:51
Ekfad schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:32:
Hmm, straks eens op de console kijken. Via de app staat de Walkabout Mini Golf niet in de aanbieding.
Alleen de "Whole in One" versie is in de aanbieding (van 34.99 naar 24.49 euro)

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-10 16:54
Thanks Walkabout Mini Golf gisteren aangeschat en een paar rondes gedaan. Het werkt verrassend goed als je doorhebt hoe hard (of beter gezegd: zacht) je moet slaan. Ook een leuk extraatje dat bij elke hole een bal verstopt is. Tot nu toe een aanrader!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 10:21
Als oud psvr2 gebruiker wil ik graag nog even reageren op het VR-legs kunnen kweken.

Ik was namelijk heel teleurgesteld dat het mij niet is gelukt! Ik verlang nogsteeds terug naar RE8 en vind GT7 veel minder leuk zonder VR dus ben best wel jaloers op jullie :)!

Ik heb elke dag rustig gespeeld vaak maar korte sessies tot ik merkte dat ik misselijk werd en gelijk gestopt.
Na een maand merkte ik dat er helaas geen enkele vooruitgang in zat en wou ik ook graag verder spelen met mijn games zonder me beroerd te voelen dus heb ik me er maar bij neergelegd en weer terug gestapt op 2D gaming.

Ben het helemaal eens dat je het wel echt lang de tijd moet geven maar het is dus niet 100% zeker dat je vrlegs gaat krijgen.

Veel plezier in VR iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 22:58
Eerste ervaring van gisteren met Firewall Ultra waren goed!
Leuk spel, wel merkte ik dat het een eerste release is. Hebben naar mijn mening nog wel wat zaken te verbeteren. Onder andere, visueel lopen de personen niet vloeiend. Guns en vasthouden zien er raar uit als je hem dicht bij je houdt. Eye tracking is nog niet helemaal zuiver, leuk maar zitten soms wat flaws in. Groot verschil als je het met Synapse game vergelijkt.
Opzet van de levels en AI is nu al goed als je Co-op speelt.

Dacht dat er ook single player was, maar dat is niet het geval. Tenminste niet kunnen vinden.
Merkte wel dat het echt release dag was, gezien er op 4Pvs4P er niemand was :+

Co-op waren er wel gamers en was iedereen nog zoekende in werking en wat je kunt.
AI was pittig, zodra het los gaat komen ze van alle kanten. Leuke hierin is dat als je met vertrouwde gamers speelt je echt op elkaar moet bouwen en trainen. Wie doet wat en wie bewaakt je six.....
Communicatie met microfoon verliep goed in Co-Op.

[ Voor 7% gewijzigd door Weerz op 25-08-2023 10:25 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zo men is helemaal lyrisch over de NMS update (met eye tracking). Toch maar weer installeren....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crusader1978
7th Guest VR remake ziet er goed uit, ga ik zeker halen!
Komt 19 oktober!

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader1978 op 25-08-2023 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
7Th Guest remake, dat is nog eens jeugdsentiment! Gespeeld als 7/8 jarig jongetje, maar toen waren de puzzels behoorlijk ingewikkeld. Denk dat die er ook wel komt om nog eens te beleven ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-10 12:18
Weet iemand waar ik de usb kabel kan kopen met de aansluiting naar de vrcontroller? Blijkbaar heb je die nodig om hem opnieuw te koppelen aan de ps5. Sony verkoopt ze blijkbaar niet los.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:33
FMS schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:28:
Zo men is helemaal lyrisch over de NMS update (met eye tracking). Toch maar weer installeren....
Kan ik beamen want wat ziet dat er goed uit! Ook qua gameplay geweldig, tis een compleet andere game in VR en ik wil nu nooit meer de normale versie spelen _/-\o_

Alleen vliegen is nog erg lastig maar dat is denk ik even wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 23:20

DarkSide

theres no place like ::1

Nice.
Gespeeld op de PC en op CD-I. Dat waren nog eens tijden.
Wel benieuwd naar de remake. Vermaak me nu met de the room en die is bijna uit.
Hou wel van puzzel spellen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
Floks schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:56:
Weet iemand waar ik de usb kabel kan kopen met de aansluiting naar de vrcontroller? Blijkbaar heb je die nodig om hem opnieuw te koppelen aan de ps5. Sony verkoopt ze blijkbaar niet los.
Wat wil je precies aansluiten? De vr-box, de motion controller of de camera?

Voor de camera kun je de adapter hier gratis bestellen:
https://camera-adaptor.support.playstation.com/nl-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Floks schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:56:
Wat bedoel je? De sense controllers
Die kan je toch met elke USB C kabel aansluiten en linken zoals je ook de Dual Sense koppelt?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
DarkSide schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:14:
[...]

Die kan je toch met elke USB C kabel aansluiten en linken zoals je ook de Dual Sense koppelt?
Oh ja dat bedoelt hij waarschijnlijk.
Haha, zat met mijn hoofd bij de PSVR, geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
DarkSide schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:14:
[...]

nee de psvr2, is een soort van magneet aansluiting.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ik snap hem nog steeds niet.
De USB kabel die naar de headset loopt? Die zit toch "vast".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:24
Floks schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:28:
[...]

nee de psvr2, is een soort van magneet aansluiting.
Ik denk dat die de usb c naar magneet connectors bedoel die je krijg als je de vr charging station gekocht heb. Anders kan ik ook niet bedenken wat je bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
RenaldoN schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:56:
[...]

Ik denk dat die de usb c naar magneet connectors bedoel die je krijg als je de vr charging station gekocht heb. Anders kan ik ook niet bedenken wat je bedoel
Juist die bedoel ik!
Maar kan hem zo te zien niet los online bestellen.
Of ik kijk er overheen?

edit:
gelukt.

Ik had de psvr2 tweedehands gekocht samen met een oplaadsysteem, niet wetende dat de "3 puntjes" een soort usb stick waren.

[ Voor 16% gewijzigd door Floks op 26-08-2023 20:03 ]

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:09
Floks schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:03:
[...]

Juist die bedoel ik!
Maar kan hem zo te zien niet los online bestellen.
Of ik kijk er overheen?

edit:
gelukt.

Ik had de psvr2 tweedehands gekocht samen met een oplaadsysteem, niet wetende dat de "3 puntjes" een soort usb stick waren.
Je kunt die usb dingen er toch gewoon uithalen en dan een USB-C kabel gebruiken om je controllers te koppelen met de PS5 (en daarna vooral niet vergeten die dingen er weer in te stoppen voordat je ze kwijtraakt)

Edit:

Haha, net toen ik op quote drukte had je blijkbaar geedit :)

Hmm.. of toch niet, zal er wel overheen gelezen hebben 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Robbaman op 31-08-2023 14:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 23:42
De reviews van crossfire sierra waren behoorlijk verschillend. Eerste levels vielen tegen maar de latere campaignmissions zijn zeker zoals in de trailer. Aanrader voor de liefhebber van arcadeshooters. Coop nog niet geprobeerd helaas..
Edit:Na de campaign uitgespeeld te hebben realistic mode vrijgespeeld en niets anders meer gespeeld. Geweldig! Geen kogelsponzen meer.. :P

[ Voor 22% gewijzigd door benmoei op 03-09-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 15:55
Verdomd! Ik dacht Greg Shapiro te herkennen en het is hem ook nog! (Zie LinkedIn). Leuk dat het spel een Nederlands tintje heeft. *O* Nou ga ik hem ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
Night-Reveller schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:57:
[...]

Verdomd! Ik dacht Greg Shapiro te herkennen en het is hem ook nog! (Zie LinkedIn). Leuk dat het spel een Nederlands tintje heeft. *O* Nou ga ik hem ook halen.
Dat zag ik ook al! Vroeg het op instagram en werd bevestigd (en geliket door Greg :)

https://www.instagram.com.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10 15:55
Leuk! Zou 'ie in VR net zo lang zijn als in het echt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Night-Reveller schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:43:
Leuk! Zou 'ie in VR net zo lang zijn als in het echt? :)
Vroeger gespeeld op cdi, a must have. 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 18:18
Ton Hasselt schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:45:
[...]

Vroeger gespeeld op cdi, a must have. 🤗
De versie van vroeger wel ja, van remake’s blijft het vaak toch even afwachten of het goed gedaan is.

• FMS
  • Niet online

FMS

Was er nou onlangs een update voor PSVR2? Ik meen dat ik een update scherm zag maar ik zat tegelijk de play area te configureren en nu krijg ik het bericht niet meer terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
FMS schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:37:
Was er nou onlangs een update voor PSVR2? Ik meen dat ik een update scherm zag maar ik zat tegelijk de play area te configureren en nu krijg ik het bericht niet meer terug?
Ja bij de firmware update van de ps5 zaten ook updates voor PSVR2, de Dualsense en VR Sense controllers.

• FMS
  • Niet online

FMS

Crusader1978 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:37:
[...]

Ja bij de firmware update van de ps5 zaten ook updates voor PSVR2, de Dualsense en VR Sense controllers.
Geen wezenlijke verandering van wat ik online lees. Behalve wat berichten over verbeterde tracking van de VR sense controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12
FMS schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:17:
[...]

Geen wezenlijke verandering van wat ik online lees. Behalve wat berichten over verbeterde tracking van de VR sense controllers.
Ik heb het idee dat het juist slechter geworden is tijdens les Mills bodycombat.

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-10 14:58
new to the party, PSVR2 kwam van de week binnen. Beat Saber tot nu toe gespeeld en dat is heel tof. Mijn vrouw is geen gamer maar vond het ook super leuk. Dat gaan we vaker samen spelen!

Ik moet nog maar eens verdiepen in toffe titels, tips welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Volgens laatste berichten komt de Resident Evil 4 VR update nog deze winter. Overigens is 'ie nu in de sale ;)

Edit: oh, niet meer in de sale -O- Sorry voor de dode mus. Maar online wel te krijgen voor de sale prijs, ten tijde van schrijven. De huidige goedkoopste doet ook mee aan de tweakers kortingscode actie: review: Tweakers trakteert - Dag 3: kortingen

uitvoering: Resident Evil 4 (2023), PS5

[ Voor 77% gewijzigd door yinx84 op 28-09-2023 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
artjan schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:00:
new to the party, PSVR2 kwam van de week binnen. Beat Saber tot nu toe gespeeld en dat is heel tof. Mijn vrouw is geen gamer maar vond het ook super leuk. Dat gaan we vaker samen spelen!

Ik moet nog maar eens verdiepen in toffe titels, tips welkom!
Voor mij was Synth Riders een absolute topper. Zeker als je Beat Saber leuk vindt.

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik wil preventief een Usb-C verlengkabel kopen. Is 10Gbps voldoende voor de PSVR2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
FMS schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:30:
Ik wil preventief een Usb-C verlengkabel kopen. Is 10Gbps voldoende voor de PSVR2?
Wat ik zo lees is dat de lengte van de kabel vaak het euvel is. 2 meter schijnt wel de max te zijn. Bij langere begint het beeld prima, maar na x minuten begint het storen alsnog.
10Gbps is inderdaad voldoende.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:53
Project Wingman is nu te koop in de PS store voor 30 euro. Ik heb de game net een half uurtje uitgeprobeerd in VR...en ik heb niet bepaald het wauw-gevoel zoals na Ace Combat een paar jaar geleden. Sterker nog, eigenlijk wil ik nu gewoon weer Ace Combat gaan spelen:) Maar goed, straks natuurlijk even verder kijken.

De game heeft 3 onderdelen waarvan alleen de Frontline 59 Campaign in VR is te spelen, de rest is pancake-mode.

Er is geen enkele Hotas support. Ik kan de game opstarten via X op de Hotas 4 maar daarna doet-ie niets meer, zelfs niet navigeren door de menus. Voor de controller kan niet veel ingesteld worden, gelukkig wel invert pitch maar voor de rest niet veel meer, alleen of je de schouderknoppen voor het roer of de throttle wil gebruiken. Pitch/dive en roll links/rechts kan alleen met de linker stick, de rechter doet niets en je kan het niet naar wens instellen.

Balen voor mensen met een Hotas, toch lukte het vliegen zo best goed bij mij de eerste keer. Maar eenmaal in de lucht was het wel even een teleurstelling. De graphics zijn wel scherper dan Ace Combat, maar zeker niet beter. Ik was al gauw aan het dogfighten, aan het locken, missiles afvuren en kijken wat er gebeurd...en het deed me niet veel eerlijk gezegd. Flauwe smoketrails van missiles, een paar flutexplosies en poef weg was die jet.

Enfin, een half uurtje maar. Ik ga er straks nog eens goed voor zitten, maar het zou zo maar kunnen dat ik vanavond weer eens lekker Ace Combat ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 10:38
Ik twijfel nog heel erg om dit aan te schaffen. In hoeverre zijn jullie evt misselijk er van geworden? Treed dat vrij snel op of na half uur/uur spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
elaho schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:55:
Ik twijfel nog heel erg om dit aan te schaffen. In hoeverre zijn jullie evt misselijk er van geworden? Treed dat vrij snel op of na half uur/uur spelen?
Ligt ook een beetje aan de game. Bij horizon totaal geen last van. Bij die kajak game op zee wel na 30 min >:)
Heb je de mogelijkheid om bij iemand te proberen? -> ben je wel gelijk verkocht!

Maar de 1 heeft er sneller last van dan de ander. Da's lastig vantevoren in te schatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:53
elaho schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:55:
De een wel, de ander niet inderdaad. Bij mij alleen bij de 1e VR game, Elite Warzone (oid) voor de 1e PSVR. Misschien ook geen goed idee om als eerste VR ervaring meteen uit een launchtube geknald te worden om direct in space met lasers en missiles om je heen aan de slag te gaan. Een vreemd gevoel in de buik, niet misselijk.

Kalm aan beginnen dus, voel je ook maar iets dan direct stoppen en gaat het weer dan probeer je het weer, totdat je de legs hebt en alles aan kan voor langere tijd.

En een paar jaar later maak je met 300 km/u zo'n gigantische tankslapper in Gran Turismo dat het een paar tellen lang als een soort digitale hersenschudding voelde. Echt een klotegevoel, gewoon vergeten mijn ogen dicht te doen voor de crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 10:38
Dank jullie wel voor jullie antwoorden en advies.👍 Ik heb het op mijn verlanglijstje gezet voor kerst. Zou er nog een nieuwe bundel uitkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 20:42
Ik denk dat je het wel kan trainen. Ik heb een paar jaar geleden een keer een spel gedaan op de Quest 2 (iets met zweven in de ruimte) waar ik wel een beetje misselijk van werd. Maar nu na +100 uur doorgebracht te hebben met de Quest2 (voornamelijk BeatSaber) wordt ik eigenlijk nooit meer misselijk in VR.

Ik rij bijvoorbeeld met gemak 2 uur achter elkaar in VR met Gran Turismo met de PS VR2 (met stuurtje) zonder ook maar een beetje misselijk te worden. Maar mijn buurman die maar 30 min. VR ervaring heeft werd na 2 rondjes al heel misselijk en moest een paar uur bijkomen. Hij begon dan ook direct met een dikke racewagen een spinde een paar keer 🙈.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik zie dat Project Wingman uit is. Heeft iemand die al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
FMS schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:21:
Ik zie dat Project Wingman uit is. Heeft iemand die al geprobeerd?
Gewoon bovenaan even Wingman intikken?
https://gathering.tweaker...message/76721180#76721180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Switchback VR is nu in de aanbieding voor 27,99 ipv 39,99. Samen met de grote update (zie video hieronder) van een paar maanden geleden ga ik hem nu denk ik wel kopen. Heb geen hoge verwachtingen, dus dan kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.. ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-10 11:35

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ken. schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:03:
Switchback VR is nu in de aanbieding voor 27,99 ipv 39,99. Samen met de grote update (zie video hieronder) van een paar maanden geleden ga ik hem nu denk ik wel kopen. Heb geen hoge verwachtingen, dus dan kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.. ofzo? :P

[YouTube: Switchback VR Update Is Huge on PSVR2]
Full price gekocht na de update. Vind het wel tof, maar kan het telkens maar een half uurtje spelen omdat horror in VR mega intens voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Elias2020 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

Full price gekocht na de update. Vind het wel tof, maar kan het telkens maar een half uurtje spelen omdat horror in VR mega intens voor mij is.
NIce. Ik ben benieuwd.. Ik heb me bij de PSVR1 erg goed vermaakt met het voorgaande deel - dat ik de hele avond kon spelen. Hoop dat deze ook een beetje in de buurt gaat komen qua beleving :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Switchback heeft n horde mode gekregen. Eerst maar weer verder met propagation paradise hotel. Aanrader voor horrorfans. Leuke jumpscares en sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
benmoei schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:53:
Switchback heeft n horde mode gekregen. Eerst maar weer verder met propagation paradise hotel. Aanrader voor horrorfans. Leuke jumpscares en sfeer
Trailer gezien en ik het lijkt me erg leuk! Beetje in een PSVR2 gat gevallen sinds RE Village, behalve zo nu en dan body combat opstarten. Is het echt een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Zeker! Wat kort helaas.. 4 uur... maar de 20 euro zeker waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:40
Vandaag ook de PSVR2 aangeschaft. Mijn eerste VR headset en hiervoor enkel een korte speelsessie op de Meta Quest 2 gehad. Praktisch dus 0 VR ervaring.

Begonnen met GT7 en wat een ervaring is dat zeg. Alsof je gewoon echt in de auto zit en daar ga je ook naar rijden. Bocht inkijken, spiegels gebruiken etc. Het voegt wel echt iets toe 😊

Wat me wel opvalt is dat het beeld toch vaak wat onscherp is. Als je bijvoorbeeld in de spiegel kijkt moet je wel echt goed kijken voordat het beeld scherp wordt. Geen idee of dat “normaal” is met VR, of dat het aan m’n ogen of afstelling ligt, maar dat valt toch een beetje tegen.

Ook merkte ik na 2 races al een vreemd gevoel in de buik. Niet echt misselijkheid maar meer alsof je een paar keer achter elkaar in de achtbaan hebt gezeten of zo.

Daarna nog even kort een Star Wars demo gespeeld. Dat was wel echt lachen met wapens oppakken etc. maar toen ik ging lopen merkte ik al vrij snel dat m’n maag het daar niet mee eens was 😂 Bewegen dmv teleporteren ging beter.

Hopelijk wordt dat vreemde gevoel op den duur wat minder want op dit moment kan ik er nog niet echt lang van genieten 😅 Tot nu toe gematigd positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-10 16:54
GT7 heeft ook foveated rendering waardoor het gedeelte waar je naar kijkt scherper is.
Verder is hetgene in het midden van je blikveld sowieso het meest scherp.
Je moet dus even aanwennen om je hoofd meer te draaien en je ogen eigenlijk zo min mogelijk te bewegen, gewoon rechtdoor kijken.

Het vreemde gevoel is herkenbaar, zoals je waarschijnlijk al heel veel gelezen hebt, kun je het beste even pauzeren als dat optreedt en niet door blijven gaan. Je bouwt dan steeds meer je 'vr legs' op zodat je het op een gegeven moment nagenoeg of helemaal niet meer hebt.

Veel plezier verder, nog genoeg te ontdekken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
SparksNL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:44:

Daarna nog even kort een Star Wars demo gespeeld. Dat was wel echt lachen met wapens oppakken etc. maar toen ik ging lopen merkte ik al vrij snel dat m’n maag het daar niet mee eens was 😂 Bewegen dmv teleporteren ging beter.

Hopelijk wordt dat vreemde gevoel op den duur wat minder want op dit moment kan ik er nog niet echt lang van genieten 😅 Tot nu toe gematigd positief.
Een tip die ik hier gelezen had en voor mij best goed werkt, is bij het lopen zelf (pas op de plaats) meelopen. Maar daar heb je in GT7 uiteraard niets aan, denk niet dat denkbeeldig remmen gaat helpen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je heel erg “pavlov” aan raden. Geweldige game voor psvr2.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
Capo schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:04:
Kan je heel erg “pavlov” aan raden. Geweldige game voor psvr2.
Moet je hierbij ook lopen? Dat je zeg maar zelf een richting op moet kijken en dan met de linker thumbstick naar voren moet duwen om die richting in te lopen? Dat ging namelijk gisteren niet echt goed :+ Daarvoor moet ik denk ik eerst wat meer VR ervaring opgedaan hebben :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SparksNL schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:25:
[...]

Moet je hierbij ook lopen? Dat je zeg maar zelf een richting op moet kijken en dan met de linker thumbstick naar voren moet duwen om die richting in te lopen? Dat ging namelijk gisteren niet echt goed :+ Daarvoor moet ik denk ik eerst wat meer VR ervaring opgedaan hebben :9
Ja je moet lopen met de thumbsticks en ook op je knieen achter een auto schuilen of verdekt op te stellen voor je iemand mens in zijn sodemieter steekt.

Ik ben er zelf ook gevoelig voor en merk dat door vaker te doen en tijd op te bouwen dat het beter gaat. En niet verkouden of niks zijn :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Vanavond weer wat races in GT7 gedaan en ditmaal nergens last van gehad 😊 Ook een flinke sessie in Synth Riders gedaan en ook dat zonder problemen.

Je hoofd meer bewegen ipv enkel je ogen was een goede tip! Met name in GT7. Ik beleef er echt veel meer plezier aan 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
Ken. schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:03:

[YouTube: Switchback VR Update Is Huge on PSVR2]
Ik heb hem nu ook gekocht. Morgen is de laatste dag dat ie in de aanbieding is.

Ben benieuwd hoe goed ik het spel ga trekken. Speel en kijk eigenlijk nooit horror. Maar zo'n spookhuis met Halloween in het pretpark vind ik dan helemaal niet eng dus wellicht dat het wel mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Switchback in de uitverkoop gehaald en toch wel verrassend leuk. Ziet er nu prima uit en ideaal om te laten zien aan VR n00bs. M'n vriendin gilde iig de hele buurt bij elkaar.

Qua horror is het een beetje een spookhuis idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben ook blij verrast. Ging er al een beetje in met lagere verwachtingen door sommige negatieve reviews, maar ik heb me tot nu toe meer dan prima vermaakt! Blij dat ik hem toch nog heb gekocht. Was een paar maanden niet meer aan de VR geweest, dus ik moest wel even acclimatiseren.. Gelukkig viel het me mee. Een paar van die stijlere drops waren wel wat heftig, maar dat ging beter dan ik had verwacht.

Aanradertje als je van House of the Dead spellen houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Ken. schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:34:
Ik ben ook blij verrast. Ging er al een beetje in met lagere verwachtingen door sommige negatieve reviews, maar ik heb me tot nu toe meer dan prima vermaakt! Blij dat ik hem toch nog heb gekocht. Was een paar maanden niet meer aan de VR geweest, dus ik moest wel even acclimatiseren.. Gelukkig viel het me mee. Een paar van die stijlere drops waren wel wat heftig, maar dat ging beter dan ik had verwacht.

Aanradertje als je van House of the Dead spellen houdt!
Zodra ze een keer een jump-scare on/off knop maken overweeg ik hem.. Vind het type spel (rails / shooter) prima, maar ik zelfs als ik al weet wat er aan gaat komen.. nope!

Gisteren wel even r.u.s.t.i.g. begonnen aan The Room VR. Iets te makkelijk, en zelfs hints als je die expliciet op 'off' gezet hebt, maar als je de andere Room games gespeeld hebt super om in rond te bewegen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zepiiiiiii
  • Laatst online: 22-11-2023
Prijs een beetje te laag? Of niet?

https://www.amazon.de/Pla...=psvr2%2Caps%2C131&sr=8-3

[ Voor 32% gewijzigd door zepiiiiiii op 26-10-2023 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
Simpel; de website staat in beeld (Spielkiste Kollross) en die verkoopt alleen houten speelgoed voor kinderen tot 12 jaar. Niets wat op stroom werkt.. Misschien de eigenaar die van zijn eigen VR af wil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepiiiiiii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10 09:14
Dit is de website van de leverancier https://spielkiste.com/ Hier staat geen elektronica op zoals WaterFire al aangaf.

Maar als jij de gok wil wagen be my guest. Ik verwacht dat de amazon storefront van deze ondernemer gehacked is en nu snel met populaire producten en lage prijzen wat geld wil binnenharken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou hem zo hebben gekocht als ik hem niet al had. Je krijgt hoe dan ook je geld terug als het een scam blijkt te zijn via Amazon. Keertje een PS5 game gekocht en toen kreeg ik een in elkaar geflanst boekje wat op een handleiding moest lijken, toegestuurd. Kreeg mijn geld terug en ik mocht het boekje houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
WaterFire schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:05:
[...]

Zodra ze een keer een jump-scare on/off knop maken overweeg ik hem.. Vind het type spel (rails / shooter) prima, maar ik zelfs als ik al weet wat er aan gaat komen.. nope!
Ik houd ook niet van jump scares, maar vind ze erg meevallen bij Switchback. Geen reden om hem niet te halen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepiiiiiii
Was een scam, tis weg nu.

Sorry all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 00:33
BarôZZa schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:50:
[...]

Ik houd ook niet van jump scares, maar vind ze erg meevallen bij Switchback. Geen reden om hem niet te halen iig.
Dan zou ik Propagation: Paradise Hotel zeker niet proberen ;) Die game is erg goed maar teringjantje dat is verreweg de meest scary game die ik ooit gespeeld heb, VR draagt daar ook zeker aan bij. Als je van horror games houdt sowieso een must-have maar ik denk niet dat ik em nog ga spelen want ik trek dat niet :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benmoei
Waarom is t zo stil rond aces of thunder? Die zou toch in 2023 uitkomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00
benmoei schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:56:
Ja, hier zit ik ook met smart op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ja, ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
benmoei schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:56:
Zelfs op hun eigen forum is het is redelijk stil.
Maar ik zit wel op dit pareltje te wachten.

Waar het niet heel moeilijk moet zijn, Warthunder was ook te spelen met de beta van de olculus rift.
Dus vraag me af waarom dit zolang moet duren.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Sinds de aanschaf een paar weken terug de headset dagelijks gebruikt. Met name GT7 is écht (boven verwachting) gaaf in VR!

Ter afwisseling speel ik ook Walking Dead Saints and Sinners (part 2). Ook een erg toffe game, al krijg ik het niet echt voor elkaar om met een boog een pijl af te schieten. Ik krijg de pijl opgelegd, maar zodra ik deze naar achter trek krijg ik hem op de een of andere manier niet losgelaten. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10 11:56
Ik heb nu 'm nu ook ;-) yeah wat gaaf!!
Zo'n 2 weken geleden bestelling geplaatst via een BOL verkoper, duurde best lang voordat er een update kwam voor de verzending en uiteindelijk werd de order geannuleerd door de verkoper. Prijs was ook wel erg mooi 509,- nieuw. Daarna via BOL retouren eentje voor 519,- besteld, alleen beetje beschadigde doos verder echt nieuw. Mooi speelgoed dit. Als eerste GT7 gedaan, zo'n gave ervaring. Was racen beetje beu geraakt, maar dit maakt het weer leuk. Verder de Starwars demo geprobeerd en de 3d puzzle game. Vooral ook wel leuk dat er tegenwoordig toch wat meer demo's zijn zoals vroeger. Dan kan je echt even ervaren of een game de moeite waard is om aan te schaffen.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
Ben benieuwd of er nog n gunstige aanbieding komt voor de psvr2 met black friday.. of heeft iemand die al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Nu online
Laatste weken Resident Evil Village aan het spelen en wat is dat vet in VR _o_ .

Was bang dat het vooral van die irritante jumpscares zouden zijn zoals in de demo (die man met een geweer in de kast), maar valt reuze mee. Wel spannend en die scale en details in VR zijn echt geweldig. Hopelijk is RE4 dadelijk ook weer in de sale.

Beide games heb ik nooit in pancake gespeeld, VR only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Een maatje van mij heeft vanavond de psvr bril laten vallen. ja hij is 2 meter.
Ik heb hem vandaag meerdere vr games laten spelen en als laatste paflov, hij schrok zo van de zombies dat hij de vr bril heeft laten vallen.
Helaas gaat de vr nu niet meer aan.

Hebben jullie tips/handouts hoe dit te fixen.
Aan de buitenkant geen schade!

[ Voor 5% gewijzigd door Floks op 12-11-2023 01:59 ]

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:28
Floks schreef op zondag 12 november 2023 @ 01:59:
Ik heb hem vandaag meerdere vr games laten spelen en als laatste paflov, hij schrok zo van de zombies dat hij de vr bril heeft laten vallen.

De oplossing is heel simpel, geef je rekening nummer aan hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

Lijkt mij een typisch gevalletje verzekering.
Met jouw omschrijving kunnen we onmogelijk inschatten wat er stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verzekering.
absrnd schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:17:
[...]

De oplossing is heel simpel, geef je rekening nummer aan hem :)
En niet dit doen als je vrienden wil blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE

Zit de kabel wel strak in de headset? Misschien is die losgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Brokken is dokken. Als ik iemand zijn bril zou slopen, zou ik toch ervoor zorgen dat het probleem weer opgelost wordt.

Maar goed, er kan van alles aan de hand zijn. Misschien dat er contractbreuk is opgetreden van de voeding, wellicht simpel te vinden en repareren. Maar zelfs als deze gerepareerd zou worden, is er natuurlijk ook nog een kans dat er nog meer stuk gegaan is, behalve het niet meer aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MennoE schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:49:
[...]

Zit de kabel wel strak in de headset? Misschien is die losgeschoten.
Zou dit inderdaad checken! Kan me herinneren bij de release dat sommigen mensen ook dachten dat-ie kapot was, terwijl het uiteindelijk gewoon een losse kabel/aansluiting was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floks
mwa, ik stuur hem wel op voor reparatie. Anders jammer van de 600 euro, heb hem begeleid naar de heftige beelden van vr. Kan hij ook weinig aan doen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Wel balen 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoE
Floks schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:09:
mwa, ik stuur hem wel op voor reparatie. Anders jammer van de 600 euro, heb hem begeleid naar de heftige beelden van vr. Kan hij ook weinig aan doen.
Herkenbaar. Ik heb een keer een vriend Les Mills erop laten spelen. Hij waande zich opeens een karate master, en trapte bijna de televisie omver. VR doet iets met mensen. Maar heeft je vriend geen WA verzekering? Die hebben de meeste mensen wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesp_J

Gaat het rode lampje (zie foto) wel aan als de kabel van de PS VR2 in de PS5 zit en de PS5 aan staat? Als dat niet het geval is zou ik zeggen dat de kabel ergens in de bril is los gegaan (of heel mss een kabelbreuk). Ik verwacht namelijk niet dat de bril bij een val zo erg stuk gaat dat het standby lampje nog niet eens meer aan gaat. Zou dan eerder verwachten dat er iets zou gebeuren met de uitlijning van de lenzen ofzo.

Er staan teardown videos op YouTube daar zou je kunnen kijken of het gemakkelijk is om de kabel binnen in de PS VR2 opnieuw vast te zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2VpOXzQ1xgKbLc00I-Rnv72NTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2C7wSIUvI5u5VGnAjq9rwyMo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Jesp_J schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:47:
[...]

Gaat het rode lampje (zie foto) wel aan als de kabel van de PS VR2 in de PS5 zit en de PS5 aan staat? Als dat niet het geval is zou ik zeggen dat de kabel ergens in de bril is los gegaan (of heel mss een kabelbreuk). Ik verwacht namelijk niet dat de bril bij een val zo erg stuk gaat dat het standby lampje nog niet eens meer aan gaat. Zou dan eerder verwachten dat er iets zou gebeuren met de uitlijning van de lenzen ofzo.

Er staan teardown videos op YouTube daar zou je kunnen kijken of het gemakkelijk is om de kabel binnen in de PS VR2 opnieuw vast te zetten.

[Afbeelding]
Nee, lampje doet het nier meer, verwacht dat hij hem gewoon stuk heeft laten vallen.
Hij (de VR) heeft hem letterlijk van 2 meter naar beneden laten vallen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Zet hem eens op de oplader, misschien is hij leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
Floks schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:03:
[...]
Nee, lampje doet het nier meer, verwacht dat hij hem gewoon stuk heeft laten vallen.
Hij (de VR) heeft hem letterlijk van 2 meter naar beneden laten vallen.
Als je het vizier uitschuift, kijk dan eens boven de linkerlens tussen het rubber.
Hier gaat de usb kabel die in de ring zit via een 90 graden usb connector in het vizier.
Misschien is deze los gegaan.

In de teardown video wordt hij losgemaakt op 0:40 ongeveer:
YouTube: PS VR2 Headset Teardown Video - First Look with Engineers Behind the...
Pagina: 1 ... 59 ... 67 Laatste