• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 04:43
Welke games waren ook alweer leuk als een soort beweging /sport?

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 13:38
NightShadow22 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:36:
Welke games waren ook alweer leuk als een soort beweging /sport?
Synth Riders is goed, heb er verder geen.

• NightShadow22
Crusader1978 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:39:
[...]

Synth Riders is goed, heb er verder geen.
Thanks! die was het idd ja want beat saber is geloof ik niet vr2 compatible he?

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-06 19:46
ChuckBartowski schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:44:
Er zijn een aantal Games in de aanbieding:
  • After The Fall -- €18,59 (-38%)
  • Altair Breaker -- €22,79 (-20%)
  • Job Simulator -- €14,99 (-25%)
  • Vacation Simulator -- €22,49 (-25%)
  • Last Labyrinth -- €26,24 (-25%)
  • Resident Evil Village -- €19,99 (-50%)
  • Synth Riders -- €18,99 (-24%)
  • Tetris Effect -- €29,99 - (-25%)
  • Thumper -- €7,99 (-60%)
  • Demeo -- €29,99 (-25%)
  • The Walking Dead: Saints & Sinners -- €34,99 (-30%)
  • Rez Infinite - €22,49 (-25%)
  • Cosmonious High - €22,49 (-25%)
  • Cities VR - €23,99 (-20%)
  • Fantavision 202X - €14,99 (-50%)
  • Cave Digger 2 - €14,99 (-40%)
Let op: sommige kortingen alleen met PS Plus.

edit: overzicht even volledig gemaakt, met dank aan Reddit
begrijp ik nou goed dat The Walking Dead: Saints & Sinners voor de PS5 niet in de aanbieding is? https://store.playstation...13640_00-TWDSAINTSSINNERS

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:38
MennoE schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:13:
[...]

begrijp ik nou goed dat The Walking Dead: Saints & Sinners voor de PS5 niet in de aanbieding is? https://store.playstation...13640_00-TWDSAINTSSINNERS
Er zijn 2 versies in de Sale: https://store.playstation...18498_00-TWDTOURISTEDTION

Maar wat je precies krijgt… was al ingewikkeld bij de release en lijkt nu nog niet veel beter 🤣
absrnd schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:11:
Is het mogelijk om alles in GT7 uit te kopen oid,
zodat ik alle banen en auto's kan racen ?

Ik ben meer een arcade racer, en de hele opbouw van GT7, en de verplichte races die je moet doen om verder te komen is niet mijn ding.
Auto's wellicht wel door credits aan te schaffen in de store en daar dan de auto's mee te kopen. Banen geen idee, het lijkt me van niet omdat die achter de progression-wall zitten.

Eerlijk gezegd, het gaat prima vooruit. Ik ben ook meer van het 'arcade' principe, maar heb me absoluut niet verveeld met die books. Je leert snel nieuwe categorien en tracks kennen. Zelfs ik die nauwelijks games uit speel, ben vrij snel (of toch niets gemerkt van de tijd) aan het eind van die books gekomen (extra books uitgezonderd)

Beetje vreemde vraag ook. Dan heb je gewoon de verkeerde game voor je lijkt me. Waarom koop je dit dan? De 'grind' is als sinds 1998 deel van gran turismo.

En je moet ook zeker niet alles vrijspelen om plezier te hebben. Ik vind race games met 25 tracks toch vaak onzinnig. Geef me een paar goede tracks die ik met veel plezier honderden keren zal rijden
ChuckBartowski schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:21:
[...]

Er zijn 2 versies in de Sale: https://store.playstation...18498_00-TWDTOURISTEDTION

Maar wat je precies krijgt… was al ingewikkeld bij de release en lijkt nu nog niet veel beter 🤣

Ik krijg er terug stress van bij het lezen :p Ik heb uiteindelijk zowel de ps4 als ps5 uitbreiding gekocht, 2x 10 euro (denk ik, compleet onduidelijk, van die 20 euro ben ik wel zeker)

Lesje geleerd, van zodra je een walkthrough nodig hebt om een game te kopen, laat ik 'm gewoon liggen. Dank je wel Sony :P

• MennoE
ChuckBartowski schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:21:
[...]

Wel apart maar die PS5 versie die ik via je link vind kan ik dus niet in de PS app vinden. Maar het is iig gelukt, tnx!
Amos_x schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:26:
[...]

[Afbeelding]

Ik krijg er terug stress van bij het lezen :p Ik heb uiteindelijk zowel de ps4 als ps5 uitbreiding gekocht, 2x 10 euro (denk ik, compleet onduidelijk, van die 20 euro ben ik wel zeker)

Lesje geleerd, van zodra je een walkthrough nodig hebt om een game te kopen, laat ik 'm gewoon liggen. Dank je wel Sony :P
Nouja, aan de game ligt het niet, ontzettend vermakelijke game wat mij betreft, maar het was inderdaad een enorme puinhoop in de PS Store, en het is bijna niet te geloven dat er nu nog problemen mee zijn |:(

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08:55
PlayStation VR2 wordt binnenkort ook in reguliere winkels verkocht
https://gamer.nl/artikele...guliere-winkels-verkocht/

Lijkt mij een goede zet om de sales te boosten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25

thunder8

Het gedonder begint weer.

absrnd schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:11:
Is het mogelijk om alles in GT7 uit te kopen oid,
zodat ik alle banen en auto's kan racen ?

Ik ben meer een arcade racer, en de hele opbouw van GT7, en de verplichte races die je moet doen om verder te komen is niet mijn ding.
Je kan veel auto's kopen door credits te kopen, maar dan betaal je echt de hoofdprijs. Met bijna 500 auto's heb je iets van 430 miljoen credits nodig. 2 miljoen credits kosten 20€. Dus 4300€ om alle auto's met credits te kopen. Je kan een selectie aan auto's ook rechtstreeks in de PS store kopen, dat is denk ik per saldo goedkoper. Maar nog steeds heel veel geld nodig voor alle auto's. Echter, speel je dan nog steeds een groot deel van de game niet vrij en dus ook niet de banen. Je zal toch even moeten gaan zitten voor de menubooks en die voltooien. Dan heb je al iets van 80 auto's verzameld en alles qua banen en andere opties vrijgespeeld. Toen GT7 uitkwam heb ik nog geen 10 uur alle menuboeken die er toen waren uitgespeeld. Daar zal je toch doorheen moeten. GT is altijd al opbouwen geweest. Je begint met een barrel met 50pk en langzaam groei je uit naar een collector met honderden auto's. Als dat niet je ding is, is dit niet je game.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb RE8 zo goed als uitgespeeld. Daarnaast blijf ik mijn GT7 VR rondjes maken. Maar nu tijd voor iets nieuws. Ik zit te denken aan Pistol Whip of Synth Riders. Welke raden jullie aan?

Is er overgiens een lijst met PSVR2 games die 90 of 120hz draaien?

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:51
FMS schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:09:
Ik heb RE8 zo goed als uitgespeeld. Daarnaast blijf ik mijn GT7 VR rondjes maken. Maar nu tijd voor iets nieuws. Ik zit te denken aan Pistol Whip of Synth Riders. Welke raden jullie aan?

Is er overgiens een lijst met PSVR2 games die 90 of 120hz draaien?
Ik heb zowel Pistol Whip als Synth Riders, maar zou toch die tweede aanraden. Pistol Whip was m'n aandacht na 2-3 dagen kwijt, maar Synth Riders speel ik nog wekelijks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FMS
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:19:
[...]

Ik heb zowel Pistol Whip als Synth Riders, maar zou toch die tweede aanraden. Pistol Whip was m'n aandacht na 2-3 dagen kwijt, maar Synth Riders speel ik nog wekelijks.
En zo geschiedt :P

Het is inderdaad erg leuk. Simpel maar effectief.

Voor het eerst dat ik heb moeten zweten in VR. *O*

[Voor 7% gewijzigd door FMS op 28-04-2023 13:18]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yinx84
FMS schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:46:
[...]

En zo geschiedt :P

Het is inderdaad erg leuk. Simpel maar effectief.

Voor het eerst dat ik hem moeten zweten in VR. *O*
Nice! Ik kan ook zeker die Experiences aanbevelen. Die kosten wel geld (geloof 2,50 ofzo). Die van Lindsey Stirling is erg vet.

Het gaat daarbij niet om de punten maar puur om de visuals, zoals de naam doet vermoeden.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:00
Als ik mijn PSVR2 mee neem naar iemand anders om op de PS5 aan te sluiten gaat dat zonder problemen toch?

Of kan ik beter mijn eigen PS5 meenemen ook?

Ik gok het eerste maar wil het zeker weten ;) Zullen dan de eerste setup wel even door moeten maar dat is ook in een paar minuten gedaan natuurlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Shinji schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:59:
Als ik mijn PSVR2 mee neem naar iemand anders om op de PS5 aan te sluiten gaat dat zonder problemen toch?

Of kan ik beter mijn eigen PS5 meenemen ook?

Ik gok het eerste maar wil het zeker weten ;) Zullen dan de eerste setup wel even door moeten maar dat is ook in een paar minuten gedaan natuurlijk.
Ja dat is geen probleem. Wel even de controllers syncen met een kabel. En niet vergeten je games mee te nemen, als die digitaal zijn zal je in moeten loggen met je account op die betreffende ps5

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:00
Ghost babel schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 16:36:
[...]

Ja dat is geen probleem. Wel even de controllers syncen met een kabel. En niet vergeten je games mee te nemen, als die digitaal zijn zal je in moeten loggen met je account op die betreffende ps5
Thanks, ja, doen alleen GT7 die heeft hij ook dus dat komt goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Amos_x schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:26:
Ik speel voorlopig GT7 op een bureaustoel met controller

Maar het lijkt altijd wel alsof ik te dicht op het stuur zit. Is er een manier om dat te kalibreren? Als ik dan iets voorover leun, en het beeld centreer met de optieknop, en dan terug normaal ga zitten, voelt het al een stuk beter.

Ik kan dan ook een stuk 'rustiger' in de spiegels kijken, waar die voorheen gewoon te 'dicht' stonden en ze moeilijk uit te lezen waren.

Maar het lijkt wel alsof ik dit elke race moet doen. Waardoor je ook even het zicht op de baan kwijt bent. Plus, dan lijkt het vaak alsof ik wat te laag in de wagen zit. Standaard straat-wagens uiteraard, waar ik wel weet hoe het blikveld er ongeveer moet uit zien...

Iemand een idee?
Staat die bureaustoel op wielen? En staat die nog op dezelfde plek als tijdens het scannen van de ruimte? Dus niet bij de snelle scan voor elke keer je de PSVR opzet, maar het scannen van de ruimte bij de eerste installatie. Een verschil daarin zou het probleem kunnen verklaren.

Ikzelf had enige tijd last van een virtuele coureur die niet precies op dezelfde plek zat als ik, vaak een stukje gedraaid of (zoals jij nu hebt) te dicht op het stuur. Spelen met de optionbutton was het enige dat ik kon doen, geen calibratie gevonden en de game bevat geen optie om de virtuele stoel te bewegen.

De oplossing was de initiele PSVR installatie en calibratie opnieuw doen vanaf mijn ziplaats, een stoel voor een wheelstand dus eigenlijk precies op de plek waar ik altijd zit. Sindsdien geen problemen meer, wel moet ik bij elke start ongeveer rechtop zitten en vooral ook vooruit kijken bij de overgang naar VR.

En voor de snellere racebakken waarin de VR coureur lager zit dan in gewone wagens ga ik na de overgang naar VR nog even snel net wat onderuit gezakt zitten voor de perfecte view.

Anyway, even alles opnieuw instellen, iets anders kan ik niet bedenken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-06 11:37
6 maanden de meta quest 2 gehad en nu sinds een weekend de PSVR2. Nu pas snap ik VR!
Wauw wat een machine en wat heeft sony het goed voor elkaar. Doe voornamelijk racing games (GT7) en zonder bril is al gewoon niet leuk meer.

Nu duimen dat f1 23 en acc ook vr support pakt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 11:58
Hoeveel moeite kost het eigenlijk om een bestaande game (b.v. GTA5) te porten naar de PSVR2?

- 2 gezichtspunten laten berekenen ipv 1 is niet heel veel moeilijker. GTA5 heeft al first-person view.
- UI mapping moet aangepast worden naar de nieuwe controllers. Mikken en schieten is wel een dingetje.
- bepaalde handelingen als "take cover", moeten er uit. Nu moet de speler zelf maar bukken.
- Cut scenes moeten opnieuw gerendered worden vanuit FPV?

Dat is het wel toch wel? Zoveel moeite kan het niet zijn op AAA games ook op PSVR2 en daarmee extra markt aan te boren?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:59

DaWaN

'r you wicked ??

Night-Reveller schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:26:
Hoeveel moeite kost het eigenlijk om een bestaande game (b.v. GTA5) te porten naar de PSVR2?

- 2 gezichtspunten laten berekenen ipv 1 is niet heel veel moeilijker. GTA5 heeft al first-person view.
- UI mapping moet aangepast worden naar de nieuwe controllers. Mikken en schieten is wel een dingetje.
- bepaalde handelingen als "take cover", moeten er uit. Nu moet de speler zelf maar bukken.
- Cut scenes moeten opnieuw gerendered worden vanuit FPV?

Dat is het wel toch wel? Zoveel moeite kan het niet zijn op AAA games ook op PSVR2 en daarmee extra markt aan te boren?
Ik denk dat je het flink onderschat.
Zie hier een interview met de ontwikkelaar van RE:Village

Letterlijke quote uit dat artikel:
Translating Resident Evil Village into VR took a tremendous amount of effort

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ngai
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 08:35
Gisteravond toch maar Tetris VR gekocht - en wat is die vet :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
DaWaN schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat je het flink onderschat.
Zie hier een interview met de ontwikkelaar van RE:Village

Letterlijke quote uit dat artikel:

[...]
Dat sowieso, en rockstar zal hier echt nul komma nul energie in stoppen. Hun laatste game is alweer vijf jaar oud. GTA5 draait al jaren met minimale effort en haalt miljoenen op. En GTA6 lijkt maar geen progress te kunnen maken.

GTA5 in VR is een complete illusie :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 00:04
Game Mania bevestigd intussen dat het de PSVR2 vanaf 12 mei verkoopt.

K.W.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NightShadow22
Amos_x schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:02:
[...]

Dat sowieso, en rockstar zal hier echt nul komma nul energie in stoppen. Hun laatste game is alweer vijf jaar oud. GTA5 draait al jaren met minimale effort en haalt miljoenen op. En GTA6 lijkt maar geen progress te kunnen maken.

GTA5 in VR is een complete illusie :)
Precies.... Sowieso word Rockstar nooit meer wat het was heb allang mn respect voor ze verloren waardeloos bedrijf en waardeloze games heb van GTA6 mocht ie ooit uitkomen ook totaal geen hoge verwachtingen word vast een microtransaction Fiesta :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:34
Ngai schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:49:
Gisteravond toch maar Tetris VR gekocht - en wat is die vet :)
Een van de beste games van het laatste decennium imo en fantastisch op de VR2. Vermoed trouwens dat Rez Infinite ook wel iets voor je is als ik je posts lees. Zelfde hypnotiserende vibe can visuals + geluid + haptics.

Acties:
  • +1Henk 'm!
NightShadow22 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:30:
[...]

Precies.... Sowieso word Rockstar nooit meer wat het was heb allang mn respect voor ze verloren waardeloos bedrijf en waardeloze games heb van GTA6 mocht ie ooit uitkomen ook totaal geen hoge verwachtingen word vast een microtransaction Fiesta :+
Misschien, maar ik was in het andere topic nog aan het mijmeren over RDR2. Beest van een game dat. Als het je genre/ding is. Maar wat een game, meesterwerk. Dus ze kunnen het nog wel.

Al die 'emergent' storytelling zoals dat dan met een duur woord heet. Gameplay driven storytelling... Dat soort games zijn compleet m'n ding

/offtopic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NightShadow22
Amos_x schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:19:
[...]

Misschien, maar ik was in het andere topic nog aan het mijmeren over RDR2. Beest van een game dat. Als het je genre/ding is. Maar wat een game, meesterwerk. Dus ze kunnen het nog wel.

Al die 'emergent' storytelling zoals dat dan met een duur woord heet. Gameplay driven storytelling... Dat soort games zijn compleet m'n ding

/offtopic
helemaal mee eens vind ik ook een meesterwerk maar zelfs daar zijn ze te beroerd voor om een 60fps patch te maken.

Ik vind Rockstar echt een vreselijk bedrijf die zijn alleen uit op geld en hebben alle passie verloren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amped
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 17:35
Hebben anderen hier ook ervaring met GT7 in combinatie met de PS5 motion controller? (dus de reguliere ps5 controller).
In de opties van GT7 kun je instellen dat je stuurt met de motion controller, ik kreeg dit advies van een vriend.
Eerst was ik heel skeptisch tot ik het probeerde. De bewegingen van de motion controller komen verdomd goed in de buurt van de bewegingen van het stuur in gt7. Het geeft in ieder geval véél meer bewegingsvrijdheid tov de stick. Heeft er bij mij voor gezorgd dat ik niet ga investeren in een stuurwiel en pedalen. Scheelt een bak geld en dit is toch praktischer en dus ook toegankelijker.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:38
Amped schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:00:
Hebben anderen hier ook ervaring met GT7 in combinatie met de PS5 motion controller? (dus de reguliere ps5 controller).
In de opties van GT7 kun je instellen dat je stuurt met de motion controller, ik kreeg dit advies van een vriend.
Eerst was ik heel skeptisch tot ik het probeerde. De bewegingen van de motion controller komen verdomd goed in de buurt van de bewegingen van het stuur in gt7. Het geeft in ieder geval véél meer bewegingsvrijdheid tov de stick. Heeft er bij mij voor gezorgd dat ik niet ga investeren in een stuurwiel en pedalen. Scheelt een bak geld en dit is toch praktischer en dus ook toegankelijker.
Ik speel op dezelfde manier en dan met de rechter stick als gas/rem, dat vind ik wat nauwkeuriger dan de triggers.

Toen ik GT7 net had heb ik motion even getest op gewoon scherm, vond ik echt niet te doen. Maar in VR is het wat mij betreft briljant 8)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Weerz
Op zoek geweest naar een band voor bovenop om wat druk eraf te halen met vastzetten.
Had er 1 gevonden bij Ali. Moet zeggen valt niet tegen voor de prijs en blijft goed zitten en zit de VR comfortabeler voor me.

Net binnen dus de echte ervaringen zijn komende dagen.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
Weerz schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:04:
Op zoek geweest naar een band voor bovenop om wat druk eraf te halen met vastzetten.
Had er 1 gevonden bij Ali. Moet zeggen valt niet tegen voor de prijs en blijft goed zitten en zit de VR comfortabeler voor me.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Link?

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +1Henk 'm!
Weerz schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:04:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
@Kalder , iets voor jou?

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik heb deze ondertussen binnen:
https://www.studioformcre...svr2-deluxe-comfort-strap

Werkt wel maar het werd pas echt 10 keer beter toen ik een contra gewicht aan de achterkant van de headset bevestigd heb, ze verkopen op die website ook contra gewichten, maar ik heb zelf 2 lege type C batterijen eraan bevestigd, die waren ongeveer 70 gram per stuk dus totaal 140gram.
En dat maakt echt een wereld van verschil, de headset blijft veel beter zitten en de sweetspot verplaatst ook niet meer zoveel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Weerz

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-06 00:09
De poort naar PC is een stapje dichterbij.

https://wccftech.com/psvr...n-has-been-cracked-on-pc/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:38
Hier in Spanje bij de Mediamarkt,zijn de prijzen al iets aan het dalen .
580€
En 619€ voor de bundel met horizon

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-06 19:35
sanant schreef op maandag 8 mei 2023 @ 16:11:
Hier in Spanje bij de Mediamarkt,zijn de prijzen al iets aan het dalen .
580€
En 619€ voor de bundel met horizon
Op de Spaanse Amazon hebben ze ook deze prijzen en spreken ze van 3% korting

Acties:
  • 0Henk 'm!
fre_ schreef op maandag 8 mei 2023 @ 16:32:
[...]

Op de Spaanse Amazon hebben ze ook deze prijzen en spreken ze van 3% korting
Het is toch ook korting? Adviesprijs is 600

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-06 17:20
Als ik of iemand anders bezig is met vr, wil ik af en toe eens kijken waar ze mee bezig zijn. Maar als ik dan op de tv meekijk heb ik een rond schermpje en aan de zijkanten zie ik niks. Is dit aan te passen zodat mijn tv het spel helemaal weergeeft?
harley2009 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:01:
Als ik of iemand anders bezig is met vr, wil ik af en toe eens kijken waar ze mee bezig zijn. Maar als ik dan op de tv meekijk heb ik een rond schermpje en aan de zijkanten zie ik niks. Is dit aan te passen zodat mijn tv het spel helemaal weergeeft?
Als het goed is zou je mee moeten kunnen kijken, de PS5 zou dan het beeld van 1 oog op de tv moeten projecteren.
Normaal gesproken is dat een iets in gezoomd beeld omdat de aspect ratio niet overeenkomt (16:9 vs bijna 1:1)
Wat jij uitgelegd heb ik zelf nog niet mee gemaakt, kun je een foto ofzo maken van hoe het eruit ziet op de tv?

• harley2009
Kalder schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:05:
[...]

Als het goed is zou je mee moeten kunnen kijken, de PS5 zou dan het beeld van 1 oog op de tv moeten projecteren.
Normaal gesproken is dat een iets in gezoomd beeld omdat de aspect ratio niet overeenkomt (16:9 vs bijna 1:1)
Wat jij uitgelegd heb ik zelf nog niet mee gemaakt, kun je een foto ofzo maken van hoe het eruit ziet op de tv?
Ik bedoel of de zijkanten ook normaal kunnen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 13:38
harley2009 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:37:
[...]

Ik bedoel of de zijkanten ook normaal kunnen [Afbeelding]
Je kan advanced tracking uitzetten dan krijg je normaal beeld

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yinx84
Had er een paar weken geleden over gepost, maar ik speel nog steeds een paar keer per week Les Mills Body Combat. Eigenlijk nog het enige wat ik op PSVR2 speel op het moment. In het begin èèn keer per week (wegens downtime spierpijn), maar inmiddels drie keer per week, en in de overige dagen hardlopen weer opgepakt. Ik ben letterlijk nog nooit zo fit geweest en vind het ergens wel grappig dat zo'n gaming device dat heeft weten te triggeren :D

• MennoE
yinx84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:17:
Had er een paar weken geleden over gepost, maar ik speel nog steeds een paar keer per week Les Mills Body Combat. Eigenlijk nog het enige wat ik op PSVR2 speel op het moment. In het begin èèn keer per week (wegens downtime spierpijn), maar inmiddels drie keer per week, en in de overige dagen hardlopen weer opgepakt. Ik ben letterlijk nog nooit zo fit geweest en vind het ergens wel grappig dat zo'n gaming device dat heeft weten te triggeren :D
Haha wat gaaf zeg. Is dat qua inspanning en zweten te doen met een VR bril op? Lijkt mij erg oncomfortabel. Tegelijkertijd denk ik dat ik het ook wel wil proberen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yinx84
MennoE schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:22:
[...]

Haha wat gaaf zeg. Is dat qua inspanning en zweten te doen met een VR bril op? Lijkt mij erg oncomfortabel. Tegelijkertijd denk ik dat ik het ook wel wil proberen.
Zweten doe je zeker, maar persoonlijk vind ik het niet zo erg... heb altijd een handdoek klaar liggen en zodra ik klaar ben droog ik de rubbers van de bril. Eens per week afnemen met een schoonmaakdoekje (niet op de lenzen!).

Ik kan het erg aanraden, maar maak niet dezelfde fout als mij om direct vol gas te gaan. Dan ben je echt alleen maar langer bezig met herstellen en heb je uiteindelijk minder speeltijd. Aangezien de in-game tutorial erg karig is over de technieken die je moet gebruiken zou ik ook zeker aanraden om deze video een paar keer te bekijken... daar wordt het allemaal wat uitgebreider uitgelegd: YouTube: BODYCOMBAT TUTORIAL. Zijn overigens dezelfde coaches als in het spel. Je moet je misschien wel ook even over de cringe factor heen zetten, maar als dat eenmaal gelukt is zijn ze wel aanstekelijk!

[Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 10-05-2023 16:00]

harley2009 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:37:
[...]

Ik bedoel of de zijkanten ook normaal kunnen [Afbeelding]
Ah dat is geen rond scherm, dat is de tracking bar rondom het scherm ;) en die kan inderdaad uit door advanced tracking uit te zetten zoals @Crusader1978 ook zegt.

• harley2009
Kalder schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:52:
[...]
Ah dat is geen rond scherm, dat is de tracking bar rondom het scherm ;) en die kan inderdaad uit door advanced tracking uit te zetten zoals @Crusader1978 ook zegt.
Top. Bedankt beiden voor het antwoord.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• MennoE
Gisteravond voor het eerst de psvr2 geprobeerd. Ongelooflijk wat een ervaring. Alleen al het instellen van je speelruimte waarbij die controllers gaan oplichten vond ik bizar. Daarna heb ik The Light Brigade gespeeld. Wat een sensatie om zo'n militair boven je over een brug te horen marcheren. Echt een prachtapparaat! Ik ben benieuwd of het plezier blijft als je het een tijdje hebt gebruikt. Ik merk bij mijzelf dat ik normaal nauwelijks game, ik denk omdat ik het te passief en daardoor wat saai vind. Maar dit zie ik mijzelf wel vaker gebruiken. Ik vergat voor het eerst in jaren weer de tijd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08:54
MennoE schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:28:
Gisteravond voor het eerst de psvr2 geprobeerd. Ongelooflijk wat een ervaring. Alleen al het instellen van je speelruimte waarbij die controllers gaan oplichten vond ik bizar. Daarna heb ik The Light Brigade gespeeld. Wat een sensatie om zo'n militair boven je over een brug te horen marcheren. Echt een prachtapparaat! Ik ben benieuwd of het plezier blijft als je het een tijdje hebt gebruikt. Ik merk bij mijzelf dat ik normaal nauwelijks game, ik denk omdat ik het te passief en daardoor wat saai vind. Maar dit zie ik mijzelf wel vaker gebruiken. Ik vergat voor het eerst in jaren weer de tijd.
Enjoy! Zelf heb ik em sinds dag 1 en het is nog steeds minstens zo tof. Next level gaming en ik kan niet wachten om van t weekend Walkabout Mini Golf te checken, dat schijnt een geweldige VR game te zijn die nu ook op PSVR2 uit is _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MennoE
ZeroY85 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:22:
[...]

Enjoy! Zelf heb ik em sinds dag 1 en het is nog steeds minstens zo tof. Next level gaming en ik kan niet wachten om van t weekend Walkabout Mini Golf te checken, dat schijnt een geweldige VR game te zijn die nu ook op PSVR2 uit is _/-\o_
Ja dat golfspel schijnt heel goed te zijn. Heb het net gelijk gekocht!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amped
Kan niet wachten op de release van PokerStars VR, de trailer en de verhalen die ik er over heb gehoord zijn allemaal erg overtuigend!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MennoE
Amped schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:07:
Kan niet wachten op de release van PokerStars VR, de trailer en de verhalen die ik er over heb gehoord zijn allemaal erg overtuigend!
Dat is denk ik niet met echt geld hè?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Amped
Je krijgt elke 8 uur een gratis spin waar je in-game geld mee kunt vergaren om mee te spelen. Dat geldbedrag varieert van weinig tot veel (exacte bedragen is mij nog niet bekend. Heb een range gezien van 5 tot 25k).

De game werkt met eyetracking waardoor je de ogen van andere spelers kunt zien. Hand tracking i.c.m. in-game props lijkt ook goed te werken.

Ik ben geen fervente pokerspeler maar de potjes in RDR2 trokken mij wel. Dus ik ben hier erg benieuwd naar! :P

Er is geen buyout maar je kunt wel met echt geld in-game currency kopen als je niet al je geld verbrandt en geen 8 uur wilt wachten. Game zelf is gratis.

[Voor 14% gewijzigd door Amped op 14-05-2023 19:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-06 20:02
Net voor de eerste keer VR ervaren. Wat een ervaring met GT7 icm een stuurtje. Kon makkelijk een uurtje op Catalunya, Spa en Dragon Trail rijden. Als laatste een rondje Nurburgring gedaan, maar dat was toch iets te intens haha. Nu wat misselijk...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MennoE
Ik heb het net ook gekocht. Is in de aanbieding. Wat ongelooflijk vet!!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 01:23
MennoE schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:54:
[...]

Ja dat golfspel schijnt heel goed te zijn. Heb het net gelijk gekocht!
Goede tip! Net gespeeld voor het eerst en echt een briljante game. Leuke omgevingen, de sfeer, uitdagend en de beweging voelt redelijk als echte mini-golf. Je hebt het idee dat je controle hebt, of in elk geval verantwoordelijk bent voor het wisselende resultaat. En dan ook nog ontzettend veel banen en extra dlc te koop. Fun!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
Ik ben er ook nog steeds actief mee. Ondertussen lvl 24. Inderdaad leuke manier van trainen, naast de krachttraining die ik al deed.

De Game Creed is ook wel 'grappig'. Als je het serieus doet, ook een leuke training.

[Voor 5% gewijzigd door Bowen_HAFX op 13-05-2023 08:12]

Every magical journey begins with a single step

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 18:14

Dxue

PSN:EvilDrunk

MennoE schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:38:
[...]

Ik heb het net ook gekocht. Is in de aanbieding. Wat ongelooflijk vet!!!!
waar was die aanbieding? ik gok dat het dan alleen gisteren was? just my luck haha

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Die is nog in de aanbieding tot de 25ste in de store. Zojuist ook gekocht. Is idd een geweldige game om wat vet te verbranden!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MennoE
Ik zie dat de psvr2 nu overal te koop is, zoals bol en Coolblue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08:56
Het is behoorlijk stil omtrent de psvr.

LG C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:09
emiel74 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:16:
Die is nog in de aanbieding tot de 25ste in de store. Zojuist ook gekocht. Is idd een geweldige game om wat vet te verbranden!
Wat doe je dan om je bril ook clean te houden?
Dit?
https://eu.vrcover.com/pr...trap-cover-set-for-psvr-2

Met Pistol Whip is het al zweten geblazen, met deze game helemaal.

w00t

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ngai
  • Laatst online: 08-06 08:35
PokerStars VR is best geinig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
FireStarter schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:54:
[...]

Wat doe je dan om je bril ook clean te houden?
Dit?
https://eu.vrcover.com/pr...trap-cover-set-for-psvr-2

Met Pistol Whip is het al zweten geblazen, met deze game helemaal.
Grappig, de Quest had een stoffen kap en dan deed je er een rubberen cover overheen om het schoon te houden. Bij de PSVR is alles plastic en rubber en gaan mensen er er stoffen cover overheen doen 8)7 .

Nat stof is niet echt lekker trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!
BarôZZa schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:06:
[...]

Grappig, de Quest had een stoffen kap en dan deed je er een rubberen cover overheen om het schoon te houden. Bij de PSVR is alles plastic en rubber en gaan mensen er er stoffen cover overheen doen 8)7 .

Nat stof is niet echt lekker trouwens.
Maar lijkt me wel eenvoudig uit te wassen in de wasmachine? Hoewel al dat rubber schijn je er ook vrij eenvoudig af te kunnen halen om schoon te maken.
Tot nu toe veeg ik het zweet wat vooral tegen die opvouwbare rand aan zit gewoon met een doekje weg. Is vrij eenvoudig schoon te houden en mocht het echt een keer nodig zijn kun je het ook onder de kraan afspoelen (wel gedemonteerd natuurlijk)

Je kunt het beter wel iedere keer dat je in VR gezweet hebt even schoonmaken, anders ga je de volgende keer ook nog sneller zweten.

[Voor 8% gewijzigd door Kalder op 15-05-2023 16:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48
Kalder schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:51:
[...]
en mocht het echt een keer nodig zijn kun je het ook onder de kraan afspoelen (wel gedemonteerd natuurlijk)

Toch maar niet zo, dan? :+

Gisteren na een paar weken niet thuis te zijn geweest de PSVR weer gepakt, en ik zag dat er zowaar hele kleine zoutkristallen op de twee neusflapjes zaten. Ik was er wel verrast over, want ik veeg die neusrubbers na elke sessie ook af. Kennelijk de laatste keer toch niet goed genoeg gedaan waardoor dit het resultaat was.

Zijn er hier overigens al mensen met reviews/meningen over Walkabout Mini Golf? De PSVR subreddit is er helemaal lyrisch over, maar ben benieuwd naar de mensen hier.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +1Henk 'm!
Kazu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:03:
[...]

[Afbeelding]

Gisteren na een paar weken niet thuis te zijn geweest de PSVR weer gepakt, en ik zag dat er zowaar hele kleine zoutkristallen op de twee neusflapjes zaten. Ik was er wel verrast over, want ik veeg die neusrubbers na elke sessie ook af. Kennelijk de laatste keer toch niet goed genoeg gedaan waardoor dit het resultaat was.

Zijn er hier overigens al mensen met reviews/meningen over Walkabout Mini Golf? De PSVR subreddit is er helemaal lyrisch over, maar ben benieuwd naar de mensen hier.
Zou theoretisch misschien ook nog wel wel kunnen zolang er geen stroom op staat en de capacitors ontladen zijn, maar dan moet je er daarna wel goed voor zorgen dat alle zeep resten e.d. eruit zijn voordat je het geheel laat drogen :+

Nee serieus, bovenstaande zou ik afraden, je kunt al dat rubber vrij eenvoudig los krijgen ;)

Walkabout minigolf 2 keer gespeeld nu, zeer vermakelijk, alleen nog niet online gespeeld. Besturing (locomotion) van je character is wel zeer vreemd overigens.

[Voor 5% gewijzigd door Kalder op 15-05-2023 18:18]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MennoE
Kazu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:03:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb Walkabout Mini Golf gekocht maar vond het eigenlijk vrij saai. De levels zijn mooi, alleen ik vind golfen toch vreemd als je niet de weerstand van de bal voelt. Misschien is het leuker als je tegen anderen speelt.

Ik heb vandaag ook voor het eerst GT7 gespeeld. Verwachtte er heel veel van, maar vond het eigenlijk ook beetje saai. Misschien omdat ik nog in een startauto zit. Of misschien houd ik meer van arcade racing ipv realistisch.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Voor de geïnteresseerde ik heb dus een lifehack toegepast op de VR2 naast de comfort headstrap te hebben gekocht bij https://www.studioformcre...svr2-deluxe-comfort-strap en na 4 weken verzendtijd ben ik er wel tevreden mee maar ik miste nog wel wat, iets dat de headset beter op zijn plaats zou houden, ik zag dat ze op die website ook contragewichten verkopen maar die had ik meteen moeten mee bestellen want had geen zin in nog 4 weken verzending. Dus ik ben zelf aan de slag gegaan.

2 x lege Type C batterij (70 + 70 = 140gram totaal)
2 stukjes van een rolletje "Bison rubber seal direct repair tape" (hecht alleen aan zichzelf niet aan andere dingen, zeer krachtige tape overigens maar je hoeft het niet heel strak te doen dan druk je het rubber achterop de headband plat namelijk, het grootste voordeel van dit spul is dat het alleen aan zichzelf hecht en laat dus absoluut niets achter op de headset wanneer je het er af zou halen)

Al met al prima oplossing voor mij, de headset blijft veel beter zitten en de sweet spot blijft ook veel veel langer goed zitten!

Dus zeker een aanrader maar mocht je van plan zijn zo'n headstrap bij bovenstaande website te bestellen, zou ik toch ook meteen hun contragewichten meebestellen (die kun je volgens mij dmv klittenband los en vast maken)! Hou alleen wel rekening met 4 weken verzendtijd |:( d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MennoE
yinx84 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:45:
[...]

Zweten doe je zeker, maar persoonlijk vind ik het niet zo erg... heb altijd een handdoek klaar liggen en zodra ik klaar ben droog ik de rubbers van de bril. Eens per week afnemen met een schoonmaakdoekje (niet op de lenzen!).

Ik kan het erg aanraden, maar maak niet dezelfde fout als mij om direct vol gas te gaan. Dan ben je echt alleen maar langer bezig met herstellen en heb je uiteindelijk minder speeltijd. Aangezien de in-game tutorial erg karig is over de technieken die je moet gebruiken zou ik ook zeker aanraden om deze video een paar keer te bekijken... daar wordt het allemaal wat uitgebreider uitgelegd: YouTube: BODYCOMBAT TUTORIAL. Zijn overigens dezelfde coaches als in het spel. Je moet je misschien wel ook even over de cringe factor heen zetten, maar als dat eenmaal gelukt is zijn ze wel aanstekelijk!
Dank voor de link naar de video, inderdaad behulpzaam! Ik heb tot nu toe enkele van de beginnerstrainingen gedaan van een minuut of 5 tot 8. Alleen daarvan heb ik al flinke spierpijn in m'n rug en armen. Het is echt heel verslavend.

• MennoE
Ik heb gisteren voor het eerst Pavlov geprobeerd. Wat een intens spel zeg. Ik vond het ook best moeilijk. Mikken is niet eenvoudig, maar zeker dat onder hoge druk munitie wisselen maakt het lastig. Daarbij heeft elk wapen een andere manier hiervoor. Het lijkt mij heel lastig om echt goed te worden in dit spel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amped
MennoE schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:15:
Ik heb gisteren voor het eerst Pavlov geprobeerd. Wat een intens spel zeg. Ik vond het ook best moeilijk. Mikken is niet eenvoudig, maar zeker dat onder hoge druk munitie wisselen maakt het lastig. Daarbij heeft elk wapen een andere manier hiervoor. Het lijkt mij heel lastig om echt goed te worden in dit spel.
"Easy to learn, hard to master" ;)
Ik zou aanbevelen om de optie "Virtual Stock" aan te zetten in de opties.

• VonBraunschweig
  • Nu online
F1 2023 gaat geen PSVR2 support krijgen volgens onderstaande link, ik las dit net in een post van gisteren in het artikel over de komende PlayStation showcase of hoe dat ook heet.

https://www.pushsquare.co...23-will-not-support-psvr2

De link naar het originele interview is dood dus of het waar is weet ik niet zeker, maar het zou wel een gemiste kans zijn zeg. GT7 in VR met zo'n Super Formula wagen is al ongelooflijk gaaf, nog een tikje rapper zou ik nog net aankunnen.

Maar de Codies dus wellicht niet. Vreemd, en jammer. De Rallycross events van DiRT Rally op de eerste PSVR waren gewoon goed en erg leuk in VR, zouden ze GT7 in VR nu zo goed vinden dat ze het zelf niet aandurven?

Edit: oud nieuws, al een week bekend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:23
Wow, Red Matter 2 is net uit en legt de lat weer wat hoger... wat zit dit er goed uit.
Als we dit al kunnen verwachten qua graphics in het begin van de PSVR2, ben ik benieuwd wat er mogelijk is over een paar jaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
Humanity is nu gratis te downloaden voor mensen met Playstation Plus. Heeft ook een PSVR 2 mode.

• FMS
  • Niet online
AXN01 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:56:
Wow, Red Matter 2 is net uit en legt de lat weer wat hoger... wat zit dit er goed uit.
Als we dit al kunnen verwachten qua graphics in het begin van de PSVR2, ben ik benieuwd wat er mogelijk is over een paar jaar.
Men is echt lyrisch over hoe scherp en goed de graphics zijn.

Jammer dat je PSVR2 games zelden op disc uitkomen. Ik denk dat er een weekend zoet mee kan zijn. Liefst zou ik het dan door willen verkopen.

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:23
FMS schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:56:
[...]

Men is echt lyrisch over hoe scherp en goed de graphics zijn.

Jammer dat je PSVR2 games zelden op disc uitkomen. Ik denk dat er een weekend zoet mee kan zijn. Liefst zou ik het dan door willen verkopen.
Ja zijn echt extreem scherp en goed. Zeker het mooiste van alle PSVR2 games die ik heb (rond de 35/40)
Maar idd, jammer dat vrij weinig games op disc uitkomen....

• BarôZZa
Red Matter zag er op de Quest ook wel goed uit, maar van wat ik me ervan kon herinneren was het vooral slaapverwekkend saai en sloom.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MennoE
Ik heb nu ook maar dat Kiwi Cable Management systeem gekocht. Bij zittend spelen is de draad prima, maar staand word ik er wel zenuwachtig van. Ik ga steeds per ongeluk op de draad staan en merk daardoor dat ik mij ook niet echt vrij durf te bewegen. Hoe ervaren jullie dat?

Overigens speelde ik gisteren Les Mills en gaf ik een uppercut tegen de psvr2 helm 💩

Acties:
  • +1Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
VonBraunschweig schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:38:
F1 2023 gaat geen PSVR2 support krijgen volgens onderstaande link, ik las dit net in een post van gisteren in het artikel over de komende PlayStation showcase of hoe dat ook heet.

https://www.pushsquare.co...23-will-not-support-psvr2

De link naar het originele interview is dood dus of het waar is weet ik niet zeker, maar het zou wel een gemiste kans zijn zeg. GT7 in VR met zo'n Super Formula wagen is al ongelooflijk gaaf, nog een tikje rapper zou ik nog net aankunnen.

Maar de Codies dus wellicht niet. Vreemd, en jammer. De Rallycross events van DiRT Rally op de eerste PSVR waren gewoon goed en erg leuk in VR, zouden ze GT7 in VR nu zo goed vinden dat ze het zelf niet aandurven?

Edit: oud nieuws, al een week bekend.
Ze durven het wel hoor :p F122 ziet er in VR op de PC namelijk al erg goed uit.

YouTube: (F122 VR) RTX 4090 + Reverb G2

PC : Ryzen 7 5800X3D / PNY RTX 4090 / 32 GB DDR4 3600 CL18

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Nu online
Hee Schumi1986, volgens mij was het op jouw aanraden dat ik nu een NLR wheelstand 2.0 heb staan. Bevalt prima, nog bedankt.

Het zal de install base zijn, simpelweg nog te weinig PSVR2's verkocht om een versie rendabel te maken. Jammer maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:02

DarkSide

theres no place like ::1

VonBraunschweig schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:04:

Het zal de install base zijn, simpelweg nog te weinig PSVR2's verkocht om een versie rendabel te maken. Jammer maar wel begrijpelijk.
Dat is natuurlijk een catch22

geen games want te kleine install base.
Te kleine install base want geen games.

Mijn optiek is het gewoon een misser.
Want hier komt er nu geen F1 2023 in huis omdat ze geen PSVR2 ondersteunen.
Mogelijk zijn er meer die zo denken.

Hoop dus echt dat dit alsnog komt.
En anders weer een jaartje wachten.

Dit ziet er ook wel nice uit :P
https://www.virtuix.com/

[Voor 17% gewijzigd door DarkSide op 19-05-2023 15:20]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3Henk 'm!
DarkSide schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:08:

Ik koop hem ook niet om dezelfde reden... Maar het is niet dat ik hem wel gekocht had als de PSVR2 er niet was geweest, alleen als de game er ondersteuning voor zou hebben zou het me wel interessant lijken. Maar ik heb eigenlijk nooit echt interesse gehad in de F1 games, weet niet echt waarom want vind F1 over het algemeen best interessant, maar het Arcade gehalte staat me een beetje tegen denk ik.

Gelukkig heb je in GT7 in ieder geval de Super Formula's waar je tenminste wel virtueel in kan zitten!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Nu online
Jep, gemiste kans, de eeuwige catch22 met nieuwe hardware. Ikzelf ben meer een rallyfan en zou F1 2023 ook alleen hebben gekocht als hij goed zou draaien op PSVR2, ik zou de reviews eerst afwachten wat ik met GT7 niet heb gedaan.

Maar het blijft jammer. Met 20 Japanse Superformula wagens in een customrace op bijvoorbeeld Spa starten, gewoon met een gridstart zoals het hoort, GT7 doet dat echt heel goed in VR. Het is zo verdomd snel allemaal, en F1 is nog rapper.

• NightShadow22
BarôZZa schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:43:
Red Matter zag er op de Quest ook wel goed uit, maar van wat ik me ervan kon herinneren was het vooral slaapverwekkend saai en sloom.
Idd, alleen maar puzzlen... voor mij persoonlijk de meest slaapverwekkende en saaie stukken in iedere game.

Graphics zijn wel goed maar thats it.

Ben benieuwd naar de showcase woensdag dat word voor mij het do or die moment inzake de VR2.

Hopelijk Alyx.... a man can dream :P

[Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 20-05-2023 21:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
NightShadow22 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:50:
[...]

Idd, alleen maar puzzlen... voor mij persoonlijk de meest slaapverwekkende en saaie stukken in iedere game.

Graphics zijn wel goed maar thats it.

Ben benieuwd naar de showcase woensdag dat word voor mij het do or die moment inzake de VR2.

Daar heb ik ook last van, maar puzzle games kan ik wel weer goed vinden. Humanity is bijvoorbeeld geweldig

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 13:20
NightShadow22 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:50:
[...]

Ik zat net op Youtube naar PSVR2 This Week te kijken en zag bij een intro iemand bezig met een crowbar..
Bleek het Thief Simulator te zijn |:(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JunkieVirus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 22:06
Blijkbaar wordt volgende week op de PlayStation Showcase half life Alex aangekondigd voor psvr2, als wederdeal vanwege de PlayStation games op steam.
Als dat daadwerkelijk gebeurd is dat een day one game die ik koop.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MennoE
JunkieVirus schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:19:
Blijkbaar wordt volgende week op de PlayStation Showcase half life Alex aangekondigd voor psvr2, als wederdeal vanwege de PlayStation games op steam.
Als dat daadwerkelijk gebeurd is dat een day one game die ik koop.
Heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Sounds to good to be true.
Maar idd. Dat wordt een day one buy dan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
DarkSide schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:08:
[...]

Dat is natuurlijk een catch22

geen games want te kleine install base.
Te kleine install base want geen games.

Ik denk dat EA zich er geen zorgen om zal maken. 300.000 PSVR2 verkocht. Stel dat 1/6 daarvan F123 zou kopen zou het gaan om 50.000 exemplaren. Daar liggen ze echt niet wakker van.

Sony is juist diegene die zich daarom zorgen moet maken. Weer een game zonder PSVR support.

PC : Ryzen 7 5800X3D / PNY RTX 4090 / 32 GB DDR4 3600 CL18

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vdr01
  • Nu online

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Weggehaald ivm verkeerde topic. Excuses 8)7

[Voor 91% gewijzigd door vdr01 op 21-05-2023 12:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!
schumi1986 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:22:
[...]

Ik denk dat EA zich er geen zorgen om zal maken. 300.000 PSVR2 verkocht. Stel dat 1/6 daarvan F123 zou kopen zou het gaan om 50.000 exemplaren. Daar liggen ze echt niet wakker van.

Sony is juist diegene die zich daarom zorgen moet maken. Weer een game zonder PSVR support.
Is dat niet speculatie? Volgens mij heeft Sony nog niets bekend gemaakt over de verkoopaantallen van de PSVR2, dat wijst er wat mij betreft wel op dat de verkopen waarschijnlijk minder zijn dan wat ze hadden verwacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightShadow22
BarôZZa schreef op zondag 21 mei 2023 @ 02:53:
[...]

Daar heb ik ook last van, maar puzzle games kan ik wel weer goed vinden. Humanity is bijvoorbeeld geweldig
Ik zal die eens gaan checken ben dringend op zoek naar een nieuwe game voor de VR2 .

Heel erg benieuwd naar woensdag, hopelijk ook gameplay van de RE4 Vr mode.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightShadow22
WaterFire schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:37:
[...]

Ik zat net op Youtube naar PSVR2 This Week te kijken en zag bij een intro iemand bezig met een crowbar..
Bleek het Thief Simulator te zijn |:(
haha 8)7 8)7 nog iemand die hem zo graag zou willen hebben dus! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

schumi1986 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:22:
[...]

True.
Sony gaf aan nog te vroeg te vinden om een mening te vormen over de verkoop aantallen en het succes meen ik.
Maar weet niet hoe Sony 3rd party ontwikkelaars aan boord probeert te krijgen.
GT7 was volgens mij gemaakt met de gedachten van VR in het achterhoofd.
Geen idee of F1-2023 op tijd onboarded was.

De tijd zal het leren hoe het verder gaat.
maar blijf het jammer vinden geen full F1 game in VR te kunnen spelen op de ps5

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee