Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 15:29
wes- schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:09:
[...]

Goede vraag, ik denk dat er wel iets van reflectie is. Maar dat heb ik ook met bril. Ik vind het te verwaarlozen want ik kijk niet zo nauw. 8) Ik ben allang blij dat ik geen bril meer op hoef te houden, ook al zegt Sony dat het prima kan met bril, het is toch echt een soort van vrijheid zonder bril in de VR bril.
Ja, ik durf de VR bril nu bijna niet op te zetten omdat ik bang ben dat ik deze of mijn eigen bril beschadig.
heb ook 6 jaar lang met bril de gewone PSVR gebruikt. Was niet optimaal.
Lijkt me geweldig zonder bril inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:45
Superblij met de VR2....
Alleen, totaal geen tijd 😐😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
VonBraunschweig schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:44:
[...]

Ah nostalgie en WipEout:) ikzelf speel de serie al 'sinds 2097' op de eerste Playstation en heb de eerste PSVR nog steeds op mijn PS4 aangesloten, en mijn PS4 nog steeds op het stopcontact puur vanwege WipEout in VR. De game was perfect geport naar de resolutie van de 1e PSVR en blijft erg leuk om te spelen, zelfs nu de PSVR 2 er is. Ik hoop ook dat de Omega Collection, die gewoon op PS5 in 4K te spelen is opnieuw geport gaat worden naar de resolutie van de nieuwe bril. Dat zou fantastisch zijn.

Voor de rest van het vliegverkeer, ik zit er klaar voor. Onderstaand geval had ik speciaal in elkaar geflanst voor Ace Combat, en alhoewel het niet de game zelf was heb ik er toch veel plezier aan beleefd, vliegen in VR is misschien nog wel leuker dan racen in VR. Racen doe je het best met een stuur, vliegen met een Hotas. Het snoer tussen de 2 delen van de Hotas 4 is net lang genoeg om ze links en rechts op een Ikea Poang te kunnen monteren, en eenmaal in de cockpit zit het echt fantastisch. Ik hoop er binnenkort mee in een Spitfire te vliegen in Aces of Thunder, of in de moderne jetfighters van Project Wingman, en in alles van Ace Combat 8 uiteraard.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Echt een geweldige setup heb je daar! 8)

Ik wou dat ik over al de bovenstaande dingen mee kon praten maar jammergenoeg geen Ps4 nog een PSVR1 in huis op het moment maar lijken me echt geweldige expieriences hopelijk komen deze nog eens naar de VR2, zin in die nieuwe vliegame A la Ace combat lijkt me echt heel bruut! :D

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 15-03-2023 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Best zonde had er wel zin in maar de reviews ook op youtube weerhouden me nu wel, schijnt er ook niet al te best uit te zien kwa graphic fidelity.

Toch maar Star wars dan morgen denk ik.

Zijn ook wel weer de usual suspects tussen haakjes de gesponsorde kanalen die het wel een hoog cijfer geven.

[ Voor 12% gewijzigd door NightShadow22 op 15-03-2023 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:57
Hmmm, mijn twijfel of ik deze moest kopen is wel verdwenen nu. Nog wel benieuwd naar ervaringen van gewone gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:16
Damn ik keek hier wel echt naar uit. Toch maar wachten tot een goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
RozeDwergbanaan schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:25:
[...]

Damn ik keek hier wel echt naar uit. Toch maar wachten tot een goede aanbieding.
Blijft jammer dat er geen Playstation codes te verkijgen zijn anders was dit een leuke voor Eneba.... de enige reden waarom soms de Series X nog wat aandacht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb me voorgenomen om geen games meer te kopen voordat ik Horizon heb uitgespeeld. Daar moet ik me echt doorheen slepen. Denk dat ik halverwegen ben en het klimmen en schieten heb ik echt wel gezien.

Daarna gelijk weer heerlijk op de bank onder een dekentje Puzzling Places gedaan. Een puzzel van 100 stukjes is perfect voor zo'n avondje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
yinx84 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:23:
Heb me voorgenomen om geen games meer te kopen voordat ik Horizon heb uitgespeeld. Daar moet ik me echt doorheen slepen. Denk dat ik halverwegen ben en het klimmen en schieten heb ik echt wel gezien.

Daarna gelijk weer heerlijk op de bank onder een dekentje Puzzling Places gedaan. Een puzzel van 100 stukjes is perfect voor zo'n avondje!
Ja! Puzzling Places was op de PSVR al mijn favoriet. Bijna 70 uur gespeeld om alle puzzels met 400 stukjes uit te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
[...]

Maar als je er naar uit keek hoef je je toch niet te laten weerhouden door een game die feitelijk een 7 krijgt?

Sowieso snap ik niet hoe ze aan een 69 komen met de 11 reviews die er staan, gemiddeld zou je op iets van 73 komen lijkt me, maar er zal wel een bepaalde weging aan vast zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Robbaman schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:47:
[...]

Maar als je er naar uit keek hoef je je toch niet te laten weerhouden door een game die feitelijk een 7 krijgt?

Sowieso snap ik niet hoe ze aan een 69 komen met de 11 reviews die er staan, gemiddeld zou je op iets van 73 komen lijkt me, maar er zal wel een bepaalde weging aan vast zitten.
Ik ben sowieso geen fan van de calculatie op Metacritic waar een cijfer van bepaalde outlets zwaarder weegt. Opencritic vind ik daarin iets eerlijker en daar scoort Switchback een 75.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZdJrr64V_7wkD6HGkI_EPM4n4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hqgrzWIhWoaCqOU7Tis9VOLn.png?f=fotoalbum_large

Als Supermassive de wazige graphics nog wat opgepoetst krijgt in een komende update ga ik het wel een kans geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Crusader1978 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Ja, ik durf de VR bril nu bijna niet op te zetten omdat ik bang ben dat ik deze of mijn eigen bril beschadig.
heb ook 6 jaar lang met bril de gewone PSVR gebruikt. Was niet optimaal.
Lijkt me geweldig zonder bril inderdaad.
Mijn bril is blijkbaar ook net iets ervan te ver naar voren waardoor bril in de weg zit en hem op grens van sweetspot houd. Dus of andere bril die in geheel dichter op gezicht zit of VR opzet lensen nodig. Naast dat mijn bril ook nog variofocus lensen heeft. Volgende bril wordt geen vario focus .

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maupie1967
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:55
Weer een stapje verder bij https://vroptician.com

Lenses received
We've received your lenses and assigned them to your order

Kijk er naar uit 😎 om naar de games te kijken zonder bril en varifocus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
maupie1967 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:14:
Weer een stapje verder bij https://vroptician.com

Lenses received
We've received your lenses and assigned them to your order

Kijk er naar uit 😎 om naar de games te kijken zonder bril en varifocus
Ben vooral benieuwd naar hoeveel ruimte ze toevoegen aan de schermen van de VR2, ik merk dat als ik de headset maximaal tegen mijn gezicht aan zet ik de grootste FOV krijg die mogelijk is, als ik hem 1 klik naar achter zet merk ik al dat de FOV kleiner wordt... ben wel benieuwd in hoeverre zulke lensen de FOV beperken, heb aan 2 gesponsorde youtubers gevraagd of het verschil maakt die zeiden van niet, maarja, gesponsord...

Ben er vooral in geintresseerd omdat mijn Pa, die ook wel interesse heeft in VR, en vrienden van mij een bril dragen, en wil dus iets om de originele lenzen in de headset te beschermen tegen krassen van brillen.

[ Voor 12% gewijzigd door Kalder op 16-03-2023 11:38 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Kalder schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:34:
[...]

Ben vooral benieuwd naar hoeveel ruimte ze toevoegen aan de schermen van de VR2, ik merk dat als ik de headset maximaal tegen mijn gezicht aan zet ik de grootste FOV krijg die mogelijk is, als ik hem 1 klik naar achter zet merk ik al dat de FOV kleiner wordt... ben wel benieuwd in hoeverre zulke lensen de FOV beperken, heb aan 2 gesponsorde youtubers gevraagd of het verschil maakt die zeiden van niet, maarja, gesponsord...

Ben er vooral in geintresseerd omdat mijn Pa, die ook wel interesse heeft in VR, en vrienden van mij een bril dragen, en wil dus iets om de originele lenzen in de headset te beschermen tegen krassen van brillen.
Ik ondervind eigenlijk met m'n gewone bril weinig hinder. Voor zover ik kan beoordelen kan ik hem echt heel dicht tegen m'n gezicht trekken en is de FOV prima.

Het enige wat ik mij afvraag en ik lastig kan beoordelen is of mijn gewone bril tegen de glazen van de VR lenzen komen. In dat geval ben ik namelijk bang dat het eea gaat krassen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:23
Heb zojuist Switchback VR gespeeld, Ok de graphics zijn niet zo verbluffend als Star Wars en Horizon. maar speelt wel leuk weg en zitten leuke schrik momentjes in.
7.0 is misschien wle terecht maar ik laat me eigen er niet van weerhouden.
Wat ook wel leuk is dat je obstakels moet moet ontwijken, anyway lang verhaal kort ik vind het een leuk spelletje. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
x360junkie schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:47:
Heb zojuist Switchback VR gespeeld, Ok de graphics zijn niet zo verbluffend als Star Wars en Horizon. maar speelt wel leuk weg en zitten leuke schrik momentjes in.
7.0 is misschien wle terecht maar ik laat me eigen er niet van weerhouden.
Wat ook wel leuk is dat je obstakels moet moet ontwijken, anyway lang verhaal kort ik vind het een leuk spelletje. :*)
Zou het een 8 worden als ze de graphics kunnen fixen? Hoorde dat het vooral gebrek aan anti aliasing is, en laadtijden die voor tegenwoordige standaarden best lang zijn, dat zijn natuurlijk dingen die ze waarschijnlijk nog wel kunnen optimaliseren met een beetje hulp van Sony ofzo.
Hoorde alleen wel dat die "don't blink" momenten nogal een gimmick zijn, daar hadden ze schijnbaar veeeel meer mee kunnen doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 16-03-2023 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 16:52
Straks GT7 oppikken via een adresje op Marktplaats. Nul ervaring met het het spel of zijn voorgangers, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28
Ik vermaak me momenteel nog prima met GT7, Pavlov en Pistol Whip, dus in principe hoef ik er nog geen games bij.

Maar zie nu dat Synth Riders in de aanbieding is. Aanradertje?
Vond Beat Saber wel leuk op de VR1.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Denman schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:10:
[...]

SR is wat mij betreft een hele dikke aanrader - zéker als je Beat Saber leuk vindt..
Komt bijna op hetzelfde neer, maar dit is nét anders genoeg dat het een eigen smoel heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 16-03-2023 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
Denman schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:10:
Ik vermaak me momenteel nog prima met GT7, Pavlov en Pistol Whip, dus in principe hoef ik er nog geen games bij.

Ik twijfel ook al een tijdje totdat een paar uur geleden Muse voorbij kwam op mijn Spotify daily mix lijst.
Ik denk lijkt me toch wel vet om die liedjes allemaal in Synth Riders te spelen.
Misschien dat mijn dochter deze ook nog wel leuk vindt om op de PS4 te spelen met de PSVR1 die ik heb doorgeschoven.
Robbaman schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:39:
[...]

Ik ondervind eigenlijk met m'n gewone bril weinig hinder. Voor zover ik kan beoordelen kan ik hem echt heel dicht tegen m'n gezicht trekken en is de FOV prima.

Het enige wat ik mij afvraag en ik lastig kan beoordelen is of mijn gewone bril tegen de glazen van de VR lenzen komen. In dat geval ben ik namelijk bang dat het eea gaat krassen...
Ik durf hem dus niet goed naar voren te plaatsen en ben bang dat ik FOV mis.
Door die brilpootjes lekt er ook meer licht naar binnen, dus dat maakt het beeld ook niet beter.

[ Voor 33% gewijzigd door Crusader1978 op 16-03-2023 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Crusader1978 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:46:
[...]

Ik twijfel ook al een tijdje totdat een paar uur geleden Muse voorbij kwam op mijn Spotify daily mix lijst.
Ik denk lijkt me toch wel vet om die liedjes allemaal in Synth Riders te spelen.
Misschien dat mijn dochter deze ook nog wel leuk vindt om op de PS4 te spelen met de PSVR1 die ik heb doorgeschoven.

[...]

Ik durf hem dus niet goed naar voren te plaatsen en ben bang dat ik FOV mis.
Door die brilpootjes lekt er ook meer licht naar binnen, dus dat maakt het beeld ook niet beter.
Hmm.. nu ligt het mogelijk ook aan de vorm van eenieders hoofd (en bril), maar ik heb het idee dat hij bij mij zo dicht bij m'n hoofd staat als mogelijk en er lekt zeker geen licht naar binnen.

Alleen maak ik me dus een beetje zorgen om dat ik misschien de glazen van m'n bril tegen die van de VR laat komen. Dat is alleen nogal moeilijk zien met dat ding op m'n snufferd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Ken. schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:01:
[YouTube: The Dark Pictures: Switchback VR | PSVR2 REVIEW]

Uh oh @ 1:28.. Ik was er al bang voor.

Nou, ik was van plan om deze morgen te halen, maar na het zien van deze review (volg het kanaal al een aantal jaar) laat ik dat maar zitten en wacht ik op een sale voor rond de 20 Euro. 40 vind ik net iets te gortig voor dit.
Video Removed...

Ik keek ook erg uit naar dit spel....
toch maar even afwachten tot er meer videos te zien zijn

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
Vanochtend bericht gekregen van Sony dat ze mijn retourzending geaccepteerd hebben. Vanmiddag iets na 17:00 uur kreeg ik het bericht dat de vervanging verzonden is. Deze wordt als het goed is morgen al geleverd door UPS (vorige werd geleverd door PostNL). Hopelijk dit keer geen dode pixels, dan kan ik ook eindelijk aan de slag met de PS VR2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
cypher21 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:39:
[...]

Video Removed...

Ik keek ook erg uit naar dit spel....
toch maar even afwachten tot er meer videos te zien zijn
Super mediocre beter wachten op een patch voor grafische verbetering al is het niet eens zeker dat deze komt de studio kennende, voor mij in iedergeval een hard pass de reviews liegen er niet om.

Leuke wait for sale game

[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 16-03-2023 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09-2023
Switchback is m’n eerste game inderdaad waar ik spijt van heb, game zelf is vermakelijk, maar wat een slechte graphics.

Miskoop voor 39,99€, voor 14,99€ is het te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
AXN01 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:39:
Switchback is m’n eerste game inderdaad waar ik spijt van heb, game zelf is vermakelijk, maar wat een slechte graphics.

Miskoop voor 39,99€, voor 14,99€ is het te doen.
Zonde om te horen, dat lijkt het mij dus ook echt wel heel leuk! maar de blur etc kan gewoon echt niet dat is toch best wel een groot punt met het beeld zo dicht op je ogen gedrukt.

Zonde want Rush for blood al kan ik er jammergenoeg niet over mee praten leek wel echt geweldig te zijn voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is er mis met een 7? Of speel je alleen maar games boven de 9 of zo? Ik snap niet waarom dit slecht zou moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:44:
[...]

Wat is er mis met een 7? Of speel je alleen maar games boven de 9 of zo? Ik snap niet waarom dit slecht zou moeten zijn?
Gaat helemaal niet om het cijfer, puur om hoe het eruitziet de Jankyness en meer, die 7 die je uit de metacritic rating haalt is ook totaal niet terecht, is mede dankzij de usual sponsored suspects die het een veel te hoog cijfer geven.... deze is echt niet ok.

Mss na een dikke patch kan hij ermee door.

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 16-03-2023 20:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:11
Voor de mannen met een wederhelft die nog twijfelen over de aanschaf van synth riders. Ik zeg doen! Vrouwlief is al uren aan het spelen en ik kan weer eens rustig op GoT rondneuzen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:45:
[...]

Gaat helemaal niet om het cijfer, puur om hoe het eruitziet de Jankyness en meer, die 7 die je uit de metacritic rating haalt is ook totaal niet terecht, is mede dankzij de usual sponsored suspects die het een veel te hoog cijfer geven.... deze is echt niet ok.

Mss na een dikke patch kan hij ermee door.
Ik zal hem vanavond eens proberen en zelf een oordeel geven over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:58:
[...]

Ik zal hem vanavond eens proberen en zelf een oordeel geven over de game.
Fair enough, ik ben benieuwd naar je mening als ervaren speler.

Let us know, voor mij is het echt voorbij een twijfel geval na alles wat ik heb gelezen en gezien ervan en was echt oprecht excited ervoor dus ben benieuwd naar jou persoonlijke bevindingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corevin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik vind het wel meevallen met switchback. Graphics vallen wat tegen ja, maar de gameplay is leuk. Het haalt zeker niet alles uit de psvr2, maar ik ben gek op house of the dead achtige schooters, dus dan heb ik al snel lol met dit. Moet wel zeggen dat ik vrij makkelijk ben hierin als de gameplay leuk is. Ik haal ook veel meer lol uit moss/demeo enzo dan horizon bijvoorbeeld. Wat ik wel knettervervelend vind zijn de relatief lange loadingscreens, haalt wel de immersiveness weg. Daarnaast heb ik niet die vorige gespeeld, die wel beter schijnt te zijn.

Over de prijs, tenzij je het heel graag wilt spelen zou ik het laten liggen tot het 25 euro is, vooral omdat ik lees dat het vrij kort is (moet hem zelf nog uitspelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvdteems
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 16:52
Is het normaal dat als je GT7 installeert, je binnen het spel kennelijk ook nog iets groots moet downloaden voor je echt kunt spelen (ipv enkel die mini games)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:01

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

edwinvdteems schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:37:
Is het normaal dat als je GT7 installeert, je binnen het spel kennelijk ook nog iets groots moet downloaden voor je echt kunt spelen (ipv enkel die mini games)?
Ja, dat is helaas normaal.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 16:28
emiel74 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:56:
Voor de mannen met een wederhelft die nog twijfelen over de aanschaf van synth riders. Ik zeg doen! Vrouwlief is al uren aan het spelen en ik kan weer eens rustig op GoT rondneuzen.. ;)
En was ze daarvoor ook al gamer? Of nu voor het eerst? :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23
edwinvdteems schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:37:
De installatie is ongeveer 100GB, maar na de eerste 10GB ongeveer kan je die mini games doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
Corevin schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:36:
Ik vind het wel meevallen met switchback. Graphics vallen wat tegen ja, maar de gameplay is leuk. Het haalt zeker niet alles uit de psvr2, maar ik ben gek op house of the dead achtige schooters, dus dan heb ik al snel lol met dit. Moet wel zeggen dat ik vrij makkelijk ben hierin als de gameplay leuk is. Ik haal ook veel meer lol uit moss/demeo enzo dan horizon bijvoorbeeld. Wat ik wel knettervervelend vind zijn de relatief lange loadingscreens, haalt wel de immersiveness weg. Daarnaast heb ik niet die vorige gespeeld, die wel beter schijnt te zijn.

Over de prijs, tenzij je het heel graag wilt spelen zou ik het laten liggen tot het 25 euro is, vooral omdat ik lees dat het vrij kort is (moet hem zelf nog uitspelen).
Kwa prijs maakt het me niet zoveel uit al is het jammer dat het kort is vind ik 40 euro vs 80 euro voor de meeste games ( ja ik speel digital ) nog best schappelijk en ben zelf ook fan van Time crisis/ house of the dead type shooters.

dus dan is het wel een aanrader dus? de vele negatieven doen me zwaar twijfelen.

Al moet ik zeggen dat ik Horizon echt geweldig vind groot Horizon fan ook, teveel klimmen en te weinig actie kan ik me totaal niet in vinden het klimmen en de vistas zijn namelijk ook actie op zig in hun eigen manier, vind echt het hele plaatje compleet en het echt een top game COTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Switchback ook gekocht.. het is wel leuk maar beetje onscherp of zo.. kan het wel beter handelen dan Resident evil en Horizon maar ook nu maar zo 2 levels volgehouden

Wat jammer blijft.. Demeo en Moss kan ik uren spelen maar ik heb echt weinig VR benen.. nu ook na Switchback toch al even 5 minuten op adem komen na het spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 21:00:
[...]

Fair enough, ik ben benieuwd naar je mening als ervaren speler.

Let us know, voor mij is het echt voorbij een twijfel geval na alles wat ik heb gelezen en gezien ervan en was echt oprecht excited ervoor dus ben benieuwd naar jou persoonlijke bevindingen.
De game is inderdaad wat blurry. Grootste probleem zit hem in texture streaming, textures laden veel te laat in. Heel soms hapert de game ook. Ze hebben de game natuurlijk al 2 weken uitgesteld. Maar het lijkt er op dat ze de problemen niet hebben opgelost. Denk dat dit zeker te patchen is. Is het verder een hele mooie game? Nee, zeker niet. De game heeft vergelijkbare graphics als de psvr1. Ik denk eerlijk gezegd dat deze game voor de psvr1 ontwikkeld is en later geport naar de psvr2. Waarom ik dat denk? Door de textures die te langzaam streamen (lijkt gemaakt voor hdd), graphics zijn gelijk aan rush of blood en de laadtijden zijn veel te lang voor een psvr2 game.

Is de game verder leuk om te spelen? Ja, zeker wel. Helemaal als je van dit soort shooters houdt. Er zijn zeker betere shooters op de markt (zombieland, pistol whip). Gewoon even wachten op de patch en het is dan echt wel een leuke game om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:34:
[...]

De game is inderdaad wat blurry. Grootste probleem zit hem in texture streaming, textures laden veel te laat in. Heel soms hapert de game ook. Ze hebben de game natuurlijk al 2 weken uitgesteld. Maar het lijkt er op dat ze de problemen niet hebben opgelost. Denk dat dit zeker te patchen is. Is het verder een hele mooie game? Nee, zeker niet. De game heeft vergelijkbare graphics als de psvr1. Ik denk eerlijk gezegd dat deze game voor de psvr1 ontwikkeld is en later geport naar de psvr2. Waarom ik dat denk? Door de textures die te langzaam streamen (lijkt gemaakt voor hdd), graphics zijn gelijk aan rush of blood en de laadtijden zijn veel te lang voor een psvr2 game.

Is de game verder leuk om te spelen? Ja, zeker wel. Helemaal als je van dit soort shooters houdt. Er zijn zeker betere shooters op de markt (zombieland, pistol whip). Gewoon even wachten op de patch en het is dan echt wel een leuke game om te spelen.
Bedankt voor je eerlijke en ook zeer goed onderbouwde review! precies wat jij zegt maakte ik ook uit de meeste reviews op dus ik hoop dat er snel een patch komt omdat het hele stijltje en en type gameplay me zwaar aanspreekt alleen de huidige technische problemen zijn toch wel wat heftig zoals jij ook op een goede manier omschrijft.

Even wachten op een patch dus en knallen maar! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:34:
[...]

Zonde, ik wacht nog wel even ondanks dat ik Rush of Blood geweldig vond. Duidelijk gerusht dus.

Zal wel snel afgeprijsd worden. Ben trouwens ook benieuwd of Sony straks ook weer PSVR games bij Playstation Plus doet. Dat deden ze met de VR1 (en zo kreeg ik RoB).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Kan niet wachten op Saints of Sinners over twee weken.. Misschien wel de meest gehypte game voor mij!

Hopelijk dan ook Switchback uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:37:
[...]

Bedankt voor je eerlijke en ook zeer goed onderbouwde review! precies wat jij zegt maakte ik ook uit de meeste reviews op dus ik hoop dat er snel een patch komt omdat het hele stijltje en en type gameplay me zwaar aanspreekt alleen de huidige technische problemen zijn toch wel wat heftig zoals jij ook op een goede manier omschrijft.

Even wachten op een patch dus en knallen maar! :*)
Ik wacht ook even op de patch voordat ik hem verder ga spelen. Je merkt vooral het texture streamen wat niet lekker loopt. Ik was sowieso nog bezig met gt7, call of the mountain en star wars. Dus nog genoeg te doen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dglavimans schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:46:
Kan niet wachten op Saints of Sinners over twee weken.. Misschien wel de meest gehypte game voor mij!

Ik had begrepen dat je alleen met de duurste versie een gratis upgrade krijgt. Ben benieuwd of je voor de ps plus versie een betaalde upgrade krijgt. Ik ben bang dat ik hem volledig moet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:48:
[...]

Ik wacht ook even op de patch voordat ik hem verder ga spelen. Je merkt vooral het texture streamen wat niet lekker loopt. Ik was sowieso nog bezig met gt7, call of the mountain en star wars. Dus nog genoeg te doen ;-)
Ik sta echt op het punt Call of the mountain uit te spelen en twijfelde tussen deze en Star wars dus ga dan even voor Star wars tot er een patch voor switchback is en ook tot Saints and sinners chapter 2 uit komt volgende week.

Nogmaals bedankt voor je oprechte review met zeer informatieve punten daar kan je tenminste als buitenstaander wat mee! het heeft dus zoals ik al begrepen heb uit eerdere reviews gewoon super veel potentie maar dan met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:54:
[...]

Ik sta echt op het punt Call of the mountain uit te spelen en twijfelde tussen deze en Star wars dus ga dan even voor Star wars tot er een patch voor switchback is en ook tot Saints and sinners chapter 2 uit komt volgende week.

Nogmaals bedankt voor je oprechte review met zeer informatieve punten daar kan je tenminste als buitenstaander wat mee! het heeft dus zoals ik al begrepen heb uit eerdere reviews gewoon super veel potentie maar dan met een patch.
Nog een punt van aandacht. Ik had de game ongeveer een half uur gespeeld. Hij geeft nu aan dat ik op 20% van de story zit. Dus hij is wel erg kort. Resterende tijd is nu nog 2 uur geeft die aan. Dus je kan hem in 2,5 uur uitspelen. Dan heb je uiteraard nog niet alle collectables. Je hebt daarnaast ook meerdere paden die je kan kiezen. Dus ik denk dat je de game meerdere keren kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Peaky Blinders: The King's Ransom is deze al uit voor de PSVR2?

Edit: nee dus, grrrr

[ Voor 16% gewijzigd door Yzord op 16-03-2023 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:50:
[...]

Ik had begrepen dat je alleen met de duurste versie een gratis upgrade krijgt. Ben benieuwd of je voor de ps plus versie een betaalde upgrade krijgt. Ik ben bang dat ik hem volledig moet kopen.
Ja ik heb dus nooit de eerste gespeeld (want geen VR) dus heb maar direct de bundel genomen waar ze beide in zaten

Ik hoop dat ik die game een beetje trek. Misschien wel mijn meest hyped game die er is..

Dit weekend ook weer Demeo doen. Snel een review voor schrijven en hopen dat iedereen die game een kans geeft.. Wat een parel is dat vult nu al weken een avond bij mij en vrienden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

[...]

Als je de psplus versie hebt, kan je upgraden naar psvr2 voor 10 euro.

In andere landen is de dlc van the tourist edition momenteel in de aanbieding voor drie euro. Als je als ps plus lid de game geclaimed hebt, ben je dus voor drie euro al klaar ipv een tientje.

Bron: reddit/twitter van saints and sinners

[ Voor 3% gewijzigd door Elias2020 op 16-03-2023 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

dglavimans schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:21:
[...]

Ja ik heb dus nooit de eerste gespeeld (want geen VR) dus heb maar direct de bundel genomen waar ze beide in zaten

Ik hoop dat ik die game een beetje trek. Misschien wel mijn meest hyped game die er is..

Dit weekend ook weer Demeo doen. Snel een review voor schrijven en hopen dat iedereen die game een kans geeft.. Wat een parel is dat vult nu al weken een avond bij mij en vrienden
Waar vind je die bundel? In de ps store kan ik niks vinden?

En is Demeo ook leuk als je geen vrienden hebt die het spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Elias2020 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:28:
[...]

Waar vind je die bundel? In de ps store kan ik niks vinden?

En is Demeo ook leuk als je geen vrienden hebt die het spelen?
Het is de.. 60(?) euro bundel, deluxe edition staat die in volgens mij

Jaa zeker! De game kun je zowel op VR als niet op VR spelen en het wordt volgens mij best actief gespeeld door de crossplay in het spel (zie vaak ook mensen van de quest het spelen)

Als je het koopt en zin hebt mag je altijd een PB doen, speel het nu vooral met 1 iemand anders en waarschijnlijk komt daar nog 1 persoon bij snel als ik die ook weet te overtuigen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
Na de kritieken van switchback te hebben gelezen heeft het mij er niet van kunnen weerhouden om hem te kopen. De mindere graphics zie je eigenlijk alleen als je er op let. Ik las ergens dat het spel op 120hz draait en dat merk je wel bij de snelle afdalingen. Het blijft altijd vloeiend draaien ongeacht wat je doet bij de afdalingen.

De sfeer in het spel is goed maar wel iets luchtiger dan het eerste deel. Het effect van het eerste deel was misschien ook groter omdat het nieuw was.
Heb de eerste 3 levels nu gespeeld en heb er plezier in en dat is uiteindelijk toch waar het om gaat.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
dglavimans schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:46:

Nog maar 4 dagen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
[...]

Las elders dat je twee opties hebt
-gratis ps plus versie: 10 euro voor update naar psvr2 versie
-gratis ps plus versie: 10 euro voor de tourist add-on/dlc - de tourist versie krijgt gratis psvr2 update

Beide routes een tientje alleen zoals net al aangegeven is die tourist addon in een aantal landen nu in de sale, die kopen veel mensen nu zodat ze straks gratis de psvr2 versie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaspov schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:41:
[...]

Las elders dat je twee opties hebt
-gratis ps plus versie: 10 euro voor update naar psvr2 versie
-gratis ps plus versie: 10 euro voor de tourist add-on/dlc - de tourist versie krijgt gratis psvr2 update

Beide routes een tientje alleen zoals net al aangegeven is die tourist addon in een aantal landen nu in de sale, die kopen veel mensen nu zodat ze straks gratis de psvr2 versie krijgen.
Ik kan in de store de tourist addon voor de psvr1 niet kopen. Hij geeft aan dat ik al een andere versie bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Het is me opgevallen dat momenteel heel wat PSVR(1) games in de aanbieding staan. Bijvoorbeeld Blood and Truth, Iron Man, Astrobot Rescue Mission. Ik vraag me af of dat misschien een voorbode zou zijn van remakes voor de PSVR2 (whishfull thinking). 😉
Is er binnenkort één of ander evenement van Sony waar nieuwe titels aangekondigd zouden worden?

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:50:
[...]

Ik kan in de store de tourist addon voor de psvr1 niet kopen. Hij geeft aan dat ik al een andere versie bezit.
Via de app kan ik ‘m wel selecteren. Maar ik wacht nog even tot de 10euro upgrade zichtbaar is ipv deze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:39
Hoi,

Volg al een tijdje dit topic, gezien deze bovenaan de wishlist staat. Ben er bijna om aan te schaffen.
Helaas zijn de opladers niet beschikbaar.

Iemand recent besteld bij Sony en wat is ongeveer de levertijd?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwartkijker schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:44:
Het is me opgevallen dat momenteel heel wat PSVR(1) games in de aanbieding staan. Bijvoorbeeld Blood and Truth, Iron Man, Astrobot Rescue Mission. Ik vraag me af of dat misschien een voorbode zou zijn van remakes voor de PSVR2 (whishfull thinking). 😉
Is er binnenkort één of ander evenement van Sony waar nieuwe titels aangekondigd zouden worden?
Nee, dat is geen voorbode voor compatibiliteit of remakes. Wat je heel duidelijk ziet in de aanbiedingen in de store dat dit elke maand rouleert en na een paar maanden zie je telkens dezelfde aanbiedingen terug komen. Kan je mooi zien als je favorieten in de store hebt aangemaakt, je ziet telkens dezelfde aanbiedingsprijs terug elke paar maanden. Zo ook met die psvr games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben26
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 14:32
Weerz schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:04:
Hoi,

Volg al een tijdje dit topic, gezien deze bovenaan de wishlist staat. Ben er bijna om aan te schaffen.
Helaas zijn de opladers niet beschikbaar.

Iemand recent besteld bij Sony en wat is ongeveer de levertijd?
Ik had de bril ge-pre-ordered en wil nu achteraf alsnog het laadstation bestellen aangezien ik het toch vrij onpraktisch vind om steeds 2 kabels en 2 adapters erbij te moeten pakken om de controllers op te laden.

Ben ook al paar dagen playstation.nl in de gaten aan het houden maar het oplaadstation is inderdaad niet beschikbaar. Vroeg me af of ik nu echt iedere dag moet gaan kijken en waarom geeft Sony niet gewoon de mogelijkheid om die te bestellen (met dan dus n langere levertijd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisZ88
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Het is vooral het gekke dat je hem in de landen om ons heen zonder problemen kunt bestellen..

Ik wil hem ook al even en ik hou direct.playstation ook in de gaten, maar het schiet maar niet op.. Zou mij niets verbazen als het een bug is of dat ze simpelweg een "stock" checkje verkeerd hebben staan voor de Nederlandse shop en dat zelf maar niet door hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door DennisZ88 op 17-03-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 21:39
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:07:
[...]

Nee, dat is geen voorbode voor compatibiliteit of remakes. Wat je heel duidelijk ziet in de aanbiedingen in de store dat dit elke maand rouleert en na een paar maanden zie je telkens dezelfde aanbiedingen terug komen. Kan je mooi zien als je favorieten in de store hebt aangemaakt, je ziet telkens dezelfde aanbiedingsprijs terug elke paar maanden. Zo ook met die psvr games.
Bedankt, ik heb het net ook eens nagekeken op psprices.com (had ik misschien beter eerst gedaan) en die staan inderdaad om de haverklap in de aanbieding.
Zou toch mooi zijn als de parels uit de vorige generatie een remake krijgen.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crusader1978
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:50:
[...]

Dat had ik ook, je hebt dan de volledige Tourist versie geselecteerd. Je moet de standaard versie selecteren die je al hebt en dan Add Ons kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader1978 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:20:
[...]

Dat had ik ook, je hebt dan de volledige Tourist versie geselecteerd. Je moet de standaard versie selecteren die je al hebt en dan Add Ons kiezen.
Ahh check ik zie het nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Hmmmm.. apart, ik zie alleen onderstaande. De bovenste zit al in m'n bibliotheek, de middelste staat blijkbaar in de winkel, maar heb ik ook al 'gekocht' (lees: via PS+ gekregen) en de onderste is niet beschikbaar... lekker duidelijk weer dus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YeGcLHiNjLwwQ8NTMugwYkInEk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mQVEHYEnk2UyXFQL4GVEQdG3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Robbaman schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:09:
[...]

Hmmmm.. apart, ik zie alleen onderstaande. De bovenste zit al in m'n bibliotheek, de middelste staat blijkbaar in de winkel, maar heb ik ook al 'gekocht' (lees: via PS+ gekregen) en de onderste is niet beschikbaar... lekker duidelijk weer dus

[Afbeelding]
Als je in de app zoekt op "Saints" dan staat hij onderin bij add-ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ip2-2MMOjWxTzKWk_5bY4CLkuE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xe3LUVRGfAmPjtsr9b0PB1vK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAOxcUPP3faxqkPPrAEOQwp5gac=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sEDOdkU0Lz5vnO1EHCgHkLUW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:11:
[...]

Als je in de app zoekt op "Saints" dan staat hij onderin bij add-ons:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ha, bedankt! Nu zie ik hem inderdaad. Ze hebben wel echt hun best gedaan om het onduidelijk te maken zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik1337
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-08-2024
Ruben26 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Ik had de bril ge-pre-ordered en wil nu achteraf alsnog het laadstation bestellen aangezien ik het toch vrij onpraktisch vind om steeds 2 kabels en 2 adapters erbij te moeten pakken om de controllers op te laden.

Ben ook al paar dagen playstation.nl in de gaten aan het houden maar het oplaadstation is inderdaad niet beschikbaar. Vroeg me af of ik nu echt iedere dag moet gaan kijken en waarom geeft Sony niet gewoon de mogelijkheid om die te bestellen (met dan dus n langere levertijd)...
Ik was het wachten zat en had er eentje via AliExpress besteld, werkt prima.

https://a.aliexpress.com/_ExAjIXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb m'n zinnen gezet op The Light Brigade, die gooit hoge ogen. Is een rogue-like, dus hoge herspeelbaarheid (denk Hades, Returnal). Ziet er simplistisch uit, maar de gameplay schijnt echt heerlijk te zijn.

Iemand hier die 'm geprobeerd heeft?

[ Voor 22% gewijzigd door yinx84 op 17-03-2023 19:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder

Vond deze wel grappig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
En even over de vr2 upgrade van Saints and Sinners, ik dacht gehoord te hebben dat de vr2 upgrade sowieso de dlc zal bevatten, dus het zou niet nodig zijn de Tourist dlc te kopen.
Het enige wat je daaraan hebt is dat je de dlc dan ook op de vr1 versie hebt ;)
Alleen de Tourist dlc was in de US vorige week 3$ maar niet in Europa.
Ik wacht lekker tot hij uitkomt en koop dan de vr2 upgrade voor een 10tje :)

( @Verwijderd @Robbaman @Crusader1978 )

[ Voor 51% gewijzigd door Kalder op 17-03-2023 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 12:12
Zo ik ben ook aan bord. Net opgehaald bij een mede tweakers. Na psvr1 toch wel snel de deur uit te hebben gedaan, want stof happen is het enthousiasme er nu wel weer heel erg.

Benieuwd hoe lang voor dit keer haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik merk dat ik het veel meer doe.

Kabeltje er in en je bent onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:36:
En even over de vr2 upgrade van Saints and Sinners, ik dacht gehoord te hebben dat de vr2 upgrade sowieso de dlc zal bevatten, dus het zou niet nodig zijn de Tourist dlc te kopen.
Het enige wat je daaraan hebt is dat je de dlc dan ook op de vr1 versie hebt ;)
Alleen de Tourist dlc was in de US vorige week 3$ maar niet in Europa.
Ik wacht lekker tot hij uitkomt en koop dan de vr2 upgrade voor een 10tje :)

( @Verwijderd @Robbaman @Crusader1978 )
Er is zeker geen editie die part 1 en 2 bevat?

Wil hem ook graag gaan kopen deze week zoniet begin ik gewoon gelijk aan deel 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Er is zeker geen editie die part 1 en 2 bevat?

Wil hem ook graag gaan kopen deze week zoniet begin ik gewoon gelijk aan deel 2.
Volgens mij is er wel een bundel waar ze allebei in zitten.

https://store.playstation...07681_00-TWDDELUXEEDITION

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 18-03-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:40:
[...]

Volgens mij is er wel een bundel waar ze allebei in zitten.

https://store.playstation...07681_00-TWDDELUXEEDITION
Thanks even opzoeken, het blijft altijd moeilijk zoeken in de store :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:48:
[...]

Thanks even opzoeken, het blijft altijd moeilijk zoeken in de store :X
Ik snap echt niet dat ze niet een keer een fatsoenlijk zoek algoritme er in kunnen stoppen. Als ik op de ps5 in de store zoek op een bepaalde game, krijg ik eerst allemaal resultaten wat er niet eens op lijkt. Moss book 1 en 2 bundel was ik ook al een kwartier mee bezig om het op te zoeken.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:59:
[...]

Ik snap echt niet dat ze niet een keer een fatsoenlijk zoek algoritme er in kunnen stoppen. Als ik op de ps5 in de store zoek op een bepaalde game, krijg ik eerst allemaal resultaten wat er niet eens op lijkt. Moss book 1 en 2 bundel was ik ook al een kwartier mee bezig om het op te zoeken.. :Z
De store is echt een ramp. Heel 'rigide' voelt het allemaal. Je moet ook al goed nadenken over je zoektermen, als je iets specifiek wil.

Tegenwoordig doe ik alles via de iPad app. Niet per se beter, maar wel iets relaxter als je weer eens wil graven in de store. Met een keyboard en rustig aan het bureau, ipv met de controller in de woonkamer voor de tv.

Het is wat het is, we blijven bij sony, in 'goede en kwade dagen' :P Wat ze goed doen en het plezier wat ze me verschaffen compenseert ruimschoots een crappy store. Maar het kan beter, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:59:
[...]

Ja helemaal mee eens het is inderdaad echt chaos zou fijn zijn als daar toch eens wat aan gedaan werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1986
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 10:13
-knip-

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 18-03-2023 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lDDQD
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 30-08 21:49
-knip-

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 18-03-2023 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Had even zin in wat anders dus heb Thumper gekocht. Wat een vette game zeg! Je voelt de snelheid echt en binnen no-time zit je op de beat mee te bewegen op de muziek. Aanrader!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:11
yinx84 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:40:
Had even zin in wat anders dus heb Thumper gekocht. Wat een vette game zeg! Je voelt de snelheid echt en binnen no-time zit je op de beat mee te bewegen op de muziek. Aanrader!
PS5 upgrade ook gekocht voor €5. Al veel plezier van gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Ook maar even Pistol Whip aangeschaft, na alle goede kritieken.

Schokkend om te ontdekken hoe out of shape ik ben, maar erg leuk om te spelen! Uurtje gedaan en brandende bovenbenen, dan wordt aardig wat spierpijn morgen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crusader1978
yinx84 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:53:
Ook maar even Pistol Whip aangeschaft, na alle goede kritieken.

Schokkend om te ontdekken hoe out of shape ik ben, maar erg leuk om te spelen! Uurtje gedaan en brandende bovenbenen, dan wordt aardig wat spierpijn morgen :D
Ik heb gisteren Synth Riders voor het eerst gespeeld, hartslag zat ff boven de 166.
Vandaag spierpijn aan mijn armen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Gisteren weer Demeo gedaan en afgesloten met een nieuwe game Cities VR.. Voor ik het wist zat ik daar ook alweer een uur of twee in te bouwen :’)

Switchback is wel echt een leuke game alleen ik mis echt de scherpte die andere games wel hebben.. Zelfs after the fall is grafisch niet echt super maar alsnog een stuk scherper dan Switchback.. Wat raar is want de laatste is een on-rail shooter.. Hoop toch dat die nog een patch krijgt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50
dglavimans schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:26:
Gisteren weer Demeo gedaan en afgesloten met een nieuwe game Cities VR.. Voor ik het wist zat ik daar ook alweer een uur of twee in te bouwen :’)

Switchback is wel echt een leuke game alleen ik mis echt de scherpte die andere games wel hebben.. Zelfs after the fall is grafisch niet echt super maar alsnog een stuk scherper dan Switchback.. Wat raar is want de laatste is een on-rail shooter.. Hoop toch dat die nog een patch krijgt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wj4FaPmetECFFi0BpawgDDS-fgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QL7BpNoEPJPZg0f4KiPMZlmn.webp?f=fotoalbum_large

Lijkt me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Klinkt goed! Toch moet ik wel enige twijfels trekken bij het bericht hoor.. Ik vond de laadtijden namelijk ook wel erg lang tussen levels.. En dat op een PS5

Maar ja andere kant als hun zeggen dat het zo is zou het wel kloppen.. Ik ga de game dus wel even aan de kant leggen tot die patch er is want dat verdiend die wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Hier gisteren ook weer even tijd gehad eindelijk. Lukt gewoon niet zo goed met werk. Maar stukje van de demo van resident evil gedaan. Statisch staan en schieten gaat prima. Maar zodra ik ga lopen heb ik last van misselijkheid. Maar gewoon even doorzetten en wennen. Maar het is bij mij nog echt minuten.

Overigens heb ik zelfs na goed afstellen toch last dat in de periferie het beeld onscherp is. Zelfs al gewoon in de GUI van de PS5. Centraal overigens mooi scherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Knoop doorgehakt: hij gaat retour.
Vind het een fantastisch ding, en er zijn zeker ook genoeg leuke games voor. Maar de motion sickness breekt me op, ik vraag me af of het door opbouwen in mijn geval op te lossen gaat zijn. Ik game daar echter te weinig voor om hier in te investeren.
Ook het minder sociale aspect speelt mee dat je totaal in een andere wereld ondergedompeld bent, met vrouw en kind in de woonkamer is het niet gezellig of zelfs gevaarlijk.

Als ie ooit in de toekomst in de aanbiedingenbak ligt zal ik er nog eens over nadenken. Ik vind de VR ervaring echt heel tof, zeker met GT7, dus echt balen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

@dangerpaki en @CyBeRSPiN al gemberthee geprobeerd.

ik ben nu wel gewend aan GT7. Daar rondrijden gaat wel prima.
Maar alle games waar je moet lopen.....dan voel ik me niet lekker (ook met teleporteren trouwens).
Maar sinds vorig weekend gemberthee gehaald.

Een kopje thee voor een sessie doet bij mij wel wonderen.
Nu 45 a 60 min sessie in Horizon gaat goed.

Games als Demeo zijn zonder thee ook prima te doen.

Voor wat betreft het sociale aspect. Tja. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Toen ik gisteren aan het vechten was met een thunderjaw met mjn headset op. Heb ik mijn dochter gemist die vroeg of ze wat lekkers mocht.

Dat is denk ik gewoon samen er even uit komen.
In VR zit ik nooit super lang. Maar je bent wel helemaal afgesloten van de wereld.Dit is zowel positief als negatief

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

@DarkSide ja er is al een heel pak gemberthee doorheen. Misschien hielp het niet omdat ik wetenschappelijke literatuur vond dat het 0,0 effect heeft en het dus placebo is, wat dan alleen werkt als je denkt dat het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
DarkSide schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:42:

Maar alle games waar je moet lopen.....dan voel ik me niet lekker (ook met teleporteren trouwens).

Voor wat betreft het sociale aspect. Tja. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Toen ik gisteren aan het vechten was met een thunderjaw met mjn headset op. Heb ik mijn dochter gemist die vroeg of ze wat lekkers mocht.

In VR zit ik nooit super lang. Maar je bent wel helemaal afgesloten van de wereld.Dit is zowel positief als negatief
Wellicht overbodig omdat je het al weet, maar er zit ergens een setting waarmee je geluid wat door de ingebouwde microfoon wordt opgevangen over je headset/earbuds kan laten doorkomen. Zo hoor je toch nog iets van wat er om je heen gebeurd.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

CyBeRSPiN schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:02:
@DarkSide ja er is al een heel pak gemberthee doorheen. Misschien hielp het niet omdat ik wetenschappelijke literatuur vond dat het 0,0 effect heeft en het dus placebo is, wat dan alleen werkt als je denkt dat het werkt ;)
Ennnnnnn. bedankt he :P

Had ik het met college's ok over.
Tot nu to Placebo FTW voor mij
peeth schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:09:
[...]

Wellicht overbodig omdat je het al weet, maar er zit ergens een setting waarmee je geluid wat door de ingebouwde microfoon wordt opgevangen over je headset/earbuds kan laten doorkomen. Zo hoor je toch nog iets van wat er om je heen gebeurd.
Wist ik niet.
Is dat een Playstation setting? Met andere woorden werkt dat ook met de Pulse 3d .
Of alleen met de oordopjes van de PSvr1

[ Voor 36% gewijzigd door DarkSide op 19-03-2023 10:20 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
DarkSide schreef op zondag 19 maart 2023 @ 09:42:

Je kunt als je de mic van de headset gebruikt de audio passthrough aanzetten :)
Dan hoor je ook je omgeving.

Kan met de meeste headsets ook, maar die van de headset zelf kan best luid qua passthrough.

Edit: sorry, vorige comment gemist.

Het is inderdaad een setting, je moet je microfoon aanzetten en er zit ergens een passthrough optie die ja van 1 tot 5 kan instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door vaagisdenaam op 19-03-2023 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
DarkSide schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:18:
[...]

Ennnnnnn. bedankt he :P

Had ik het met college's ok over.
Tot nu to Placebo FTW voor mij
Had ooit eens ergens gelezen dat placebo ook werkt zelfs als je weet dat het placebo is. Zoiets. Vond ik ook een erg verrassende conclusie :)

Sowieso dat gember gedoe niet geprobeerd want het had idd alle schijn van grootmoeders BS. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crusader1978
DarkSide schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:18:

Wist ik niet.
Is dat een Playstation setting? Met andere woorden werkt dat ook met de Pulse 3d .
Of alleen met de oordopjes van de PSvr1
Staat bij Geluid -> Audio Uitvoer
Zorg dat Uitvoerapparaat op je hoofdtelefoon staat.
Dan naar onder scrollen en bij Hoofdtelefoon staat er iets als Sidetone (Zijtoonvolume?). Weet niet precies wat de Nederlandse benaming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 08:12

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0iSsYiEVoKfbUAgL12kiOU4T8A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nLoN0OaoNr1ap2NFmaJBgbaq.png?f=user_large

Hoe kan ik dan GT7 spelen :9
Maar als dat echt het advies is, kan je dus niet zondag VR gamen en maandag naar je werk rijden.

Ik houdt het nu wel bij gemberthee.
Al heb ik net 30min zonder thee Cotm gespeeld

Pagina: 1 ... 49 ... 67 Laatste