Geen wijsheid om die te slikken puur om even VR te kunnen spelen imo.
Er zijn wel onderzoeken dat gember helpt tegen misselijkheid. mogelijk dat dit de reden is dat sommige een verschil merken.CyBeRSPiN schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:02:
@DarkSide ja er is al een heel pak gemberthee doorheen. Misschien hielp het niet omdat ik wetenschappelijke literatuur vond dat het 0,0 effect heeft en het dus placebo is, wat dan alleen werkt als je denkt dat het werkt
Ik twijfel er ook niet aan dat het voor anderen wel kan werken, maar bij mij helaas geen verschil.MartinezNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:13:
[...]
Er zijn wel onderzoeken dat gember helpt tegen misselijkheid. mogelijk dat dit de reden is dat sommige een verschil merken.
Er bestaat ook gemberbier. Mocht je een hekel hebben aan thee
[ Voor 45% gewijzigd door vdr01 op 19-03-2023 15:02 ]
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Nadeel is dan wel dat je daar ook niet mee mag gaan rijden / gt7 spelen.vdr01 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:01:
Jawel hoor. ik drink het regelmatig gewoon omdat ik het lekker vindt. Maar er zit geen alcohol in gemberbier.Caelarius schreef op zondag 19 maart 2023 @ 19:52:
[...]
Nadeel is dan wel dat je daar ook niet mee mag gaan rijden / gt7 spelen.
Ik ben blij dat ik totaal niet misselijk word van vr. 🙂
Benieuwd naar welke aangekondigde game jullie het meeste uitkijken?
Zelf wel benieuwd naar Crossfire: Sierra squad.
Beat saber, want nooit gespeeld...Workingtitle schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:30:
Verder lonn, low-fi, tin hearts, firmament, en misschien wandering in space.
Mijn nieuwsgierigheid heeft het overwonnen van mijn twijfels.lDDQD schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:24:
[...]
Ik twijfel zelf ook enorm. Tijd heb ik zat, maar er zijn (imo) niet heel veel games die de aanschaf van een PSVR2 rechtvaardigen.
GT7 lijkt mij leuk, Pavlov ook nog wel. Horizon heb ik niks mee en RE hoeft van mij niet. Dan blijven er nog een tal van ports, indies en short experiences.
Misschien is het simpelweg nog te vroeg om een PSVR2 aan te schaffen voor mensen als ik. Ik merk dat ik vooral mezelf wil overhalen om dat ding alsnog te kopen
Vandaag een PSVR2 overgenomen van een mede-Tweaker
Pavlov is hilarisch en ik zie mijzelf daar nog wel veel uren in maken. GT7 is ook erg tof, ook al hou ik niet echt van racen. Solo rijden daarentegen vind ik relaxter.
Ik heb nog wel het gevoel dat het aanbod beperkt is, maar tegelijkertijd zijn er ook interessante games aangekondigd.
Die lijkt mij ook interessant! Ik hoop stiekem ook dat er een open world game komt, a la GTA / Saints Row.Ton Hasselt schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:38:
Aces of Thunder, koop ik gelijk.
Tomb raider 🤗🥰lDDQD schreef op zondag 19 maart 2023 @ 21:08:
[...]
Die lijkt mij ook interessant! Ik hoop stiekem ook dat er een open world game komt, a la GTA / Saints Row.
Ik heb deze gembersnoepjes van amazing oriental, helpt ook wel als je geen zin hebt in thee.vdr01 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:01:
:strip_exif()/f/image/Kva8Am3KqB63cv3dEwA5ZvKL.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou ja, alles wat de hersen ondersteund.
Goede nacht rust want dat is de herstel periode voor de hersen.
Keto is een dieet dat Medici toepassen tegen epilepsie maar werk blijkbaar ook tegen meer hersen gerelateerde problemen zoals depresie.
Ontstressen mediteren.
Zo een kwaal als brain fog.
Denk dat binnen kort een Gember kip gerecht maak. Of iets wat er op lijkt. Gember wortel in dunne schijfjes samen met kipstukken in sterke bouillon gaar koken. Soort van easy “Ajam tin”, wordt normaal gestoomd.
Een B12 tekort wat ik gehad heb werkt natuurlijk ook niet mee.
En variofocus bril vervangen door normale.
Dat op tijd naar bed heb moeite mee.
Goede nacht rust want dat is de herstel periode voor de hersen.
Keto is een dieet dat Medici toepassen tegen epilepsie maar werk blijkbaar ook tegen meer hersen gerelateerde problemen zoals depresie.
Ontstressen mediteren.
Zo een kwaal als brain fog.
Denk dat binnen kort een Gember kip gerecht maak. Of iets wat er op lijkt. Gember wortel in dunne schijfjes samen met kipstukken in sterke bouillon gaar koken. Soort van easy “Ajam tin”, wordt normaal gestoomd.
Een B12 tekort wat ik gehad heb werkt natuurlijk ook niet mee.
En variofocus bril vervangen door normale.
Dat op tijd naar bed heb moeite mee.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Vraagje over GT7; kunnen wagens ook kapot? Merk dat ik regelmatig botsingjes heb of zie, maar dat er eigenlijk weinig tot niks gebeurt met betrekking tot debris ofzo (of ligt dat aan het niveau wat ik speel)?
Ik zie in de standaard single player race omschrijving wel een setting dat schade off of licht ingesteld . En dat bijvoorbeeld bij botsing tijdelijk kort langzaam gaat. Maar dan hersteld.
Custom races nog nooit geprobeerd en race niet online. Dus geen idee wat de full opties zijn.
Custom races nog nooit geprobeerd en race niet online. Dus geen idee wat de full opties zijn.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Soms staat schade uit, als het aan staat zie je linksonder aan het autootje waar de schade zit, je wielen/voorkant/achterkant en bij harde botsingen ook je motor kunnen beschadigd raken maar herstellen altijd na ongeveer 30 secondenedwinvdteems schreef op zondag 19 maart 2023 @ 23:49:
Vraagje over GT7; kunnen wagens ook kapot? Merk dat ik regelmatig botsingjes heb of zie, maar dat er eigenlijk weinig tot niks gebeurt met betrekking tot debris ofzo (of ligt dat aan het niveau wat ik speel)?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Races in sport mode hebben altijd schade licht wat na 30 seconden automatisch is hersteld. Andere optie is schade zwaar en dan moet je naar pit om het te herstellen. Dit heb je alleen in custom of lobby als je ervoor kiest. Single player races heb ik het nog nooit gezien eigenlijk.SG schreef op maandag 20 maart 2023 @ 07:01:
Ik zie in de standaard single player race omschrijving wel een setting dat schade off of licht ingesteld . En dat bijvoorbeeld bij botsing tijdelijk kort langzaam gaat. Maar dan hersteld.
Morgen komt dus The Walking Dead: Saints and Sinners Chapter 1 & 2 uit voor de PSVR2, maar op YouTube zie ik eigenlijk alleen maar reviews van Chapter 2, alles wat ik van Chapter 1 kan vinden zijn allemaal oude beelden op inferieure headsets

In de latere races single player zit wel de lichte schade af en toe, die inderdaad snel hersteld. Zware schade zal je inderdaad alleen vinden in custom lobby's.MartinezNL schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:27:
[...]
Races in sport mode hebben altijd schade licht wat na 30 seconden automatisch is hersteld. Andere optie is schade zwaar en dan moet je naar pit om het te herstellen. Dit heb je alleen in custom of lobby als je ervoor kiest. Single player races heb ik het nog nooit gezien eigenlijk.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hallo allemaal,
Vandaag ontvang ik mijn PSVR 2 en ik ben momenteel op zoek naar een laadstation.
Het liefst een die zowel de VR2- als de DualSense-controllers kan opladen.
Ik heb wat opties gevonden op internet, zoals de HikTop voor PSVR2 PS5, maar deze lijkt er goedkoop uit te zien en ook goedkoop te zijn in aanschaf.
Is er iemand die een soortgelijk product heeft en er tevreden over is?
Vandaag ontvang ik mijn PSVR 2 en ik ben momenteel op zoek naar een laadstation.
Het liefst een die zowel de VR2- als de DualSense-controllers kan opladen.
Ik heb wat opties gevonden op internet, zoals de HikTop voor PSVR2 PS5, maar deze lijkt er goedkoop uit te zien en ook goedkoop te zijn in aanschaf.
Is er iemand die een soortgelijk product heeft en er tevreden over is?
PSN: FreakGIB
Hoe bedoelen je dat precies? Ik doe gewoon de single player campaign, dus wordt een beetje wegwijs gemaakt in het spel. Maar vooralsnog dus zonder dat ik schades om me heen zie (niet heel realistisch dus)SG schreef op maandag 20 maart 2023 @ 07:01:
Idem en beat saber. Beat saber is nu wel een classic, een must have vr gameTon Hasselt schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:38:
Aces of Thunder, koop ik gelijk.
Pistol Whip is ook echt leuk om te spelen.Amos_x schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:48:
[...]
Idem en beat saber. Beat saber is nu wel een classic, een maar have vr game
Alleen jammer dat ik te fanatiek en flink uit vorm ben. Als ik even snel een paar potjes wil spelen voordat ik naar bed ga moet ik dus altijd op een kwartiertje extra rekenen omdat ik eerst nog even moet douchen 🤣
Ik heb de PSVR2 sinds de release en ik moet zeggen dat die wel erg goed bevalt. Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel met de PSVR1 gespeeld heb eigenlijk, maar de PSVR2 doet heel veel dingen veeel beter dan wat de PSVR1 ooit gedaan heeft. Ook het feit dan je het zo gemakkelijk kan opzetten met relatief weinig kabels en dergelijke maakt dat ik de PSVR2 veel sneller oppak, ook als ik gewoon even kort een spel wil spelen.
Ik heb gisteren Horizon uitgespeeld, echt een zeer vermakelijke game
Ik had in het begin in de menu's wat problemen om menupunten te selecteren door ernaar te kijken, maar na de laatste update was dit probleem ook opgelost. De eye-tracking is wel een stuk beter nu.
Ik heb de RE8 demo gisteren ook nog even gespeeld, maar dat is echt geen spel voor mij. Dat is me toch wat te intens in VR
Ik denk dat ik de Moss bundle ga kopen als eerstvolgende games om te spelen
Ik heb gisteren Horizon uitgespeeld, echt een zeer vermakelijke game
Ik heb de RE8 demo gisteren ook nog even gespeeld, maar dat is echt geen spel voor mij. Dat is me toch wat te intens in VR
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 20-03-2023 14:06 ]
PSN id: NL_SToRM
Firewall Ultra:Workingtitle schreef op zondag 19 maart 2023 @ 20:30:
en C-Smash VRS:
Van laatstgenoemde komt deze week een demo uit.
Ik heb veel moeite om Horizon weer te starten. Het ziet er geweldig uit, maar de gameplay vind ik maar niks. Het heeft wat interessante aspecten, maar het feit dat die elke keer gescheiden zijn door 5 minuten klimmen knap ik toch wat van af.SToRM666 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:00:
Ik heb de PSVR2 sinds de release en ik moet zeggen dat die wel erg goed bevalt. Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel met de PSVR1 gespeeld heb eigenlijk, maar de PSVR2 doet heel veel dingen veeel beter dan wat de PSVR1 ooit gedaan heeft. Ook het feit dan je het zo gemakkelijk kan opzetten met relatief weinig kabels en dergelijke maakt dat ik de PSVR2 veel sneller oppak, ook als ik gewoon even kort een spel wil spelen.
Ik heb gisteren Horizon uitgespeeld, echt een zeer vermakelijke gameIk had in het begin in de menu's wat problemen om menupunten te selecteren door ernaar te kijken, maar na de laatste update was dit probleem ook opgelost. De eye-tracking is wel een stuk beter nu.
Ik heb de RE8 demo gisteren ook nog even gespeeld, maar dat is echt geen spel voor mij. Dat is me toch wat te intens in VRIk denk dat ik de Moss bundle ga kopen als eerstvolgende games om te spelen
Ik vind het klimmen op zich wel geinig om te doen, het is ook meer een klim spel dan iets anders. Ik had bij de battles op den duur ook een truukje waardoor ik door snelle korte bewegingen te doen ik supersnel pijlen kon schieten
Wil Call of the Mountain nog wel spelen, maar vind 70 euro wel wat gortig.
Bekend of er een fysieke variant komt?
Ik heb chapter 1 voor de Quest 2 en heb er spijt van dat ik 'm heb aangeschaft. De game is leuk, spannend en mooi, maar het feit dat je niet tussentijds kunt saven vind ik echt een bizarre designkeuze. Juist met een horrorspel in VR is het fijn als je zelf kunt kiezen hoe lang of kort je speelsessies zijn.Kalder schreef op maandag 20 maart 2023 @ 09:44:
Morgen komt dus The Walking Dead: Saints and Sinners Chapter 1 & 2 uit voor de PSVR2, maar op YouTube zie ik eigenlijk alleen maar reviews van Chapter 2, alles wat ik van Chapter 1 kan vinden zijn allemaal oude beelden op inferieure headsets
Geen idee, maar er komen hier wel regelmatig mensen voorbij die een download code voor een redelijke prijs aanbieden.Workingtitle schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:25:
Wil Call of the Mountain nog wel spelen, maar vind 70 euro wel wat gortig.
[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 20-03-2023 14:49 ]
Het is op zich ook wel een grappige gameplay mechanic, alleen is het nu zo dat het iets van de helft van de tijd dat je speelt inneemt. ZO grappig vind ik het ook weer niet.SToRM666 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:22:
Ik vind het klimmen op zich wel geinig om te doen, het is ook meer een klim spel dan iets anders. Ik had bij de battles op den duur ook een truukje waardoor ik door snelle korte bewegingen te doen ik supersnel pijlen kon schieten
Cosmic Smash op de Dreamcast vond ik echt geweldig.kazuka schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:02:
[...]
en C-Smash VRS:
[YouTube: C-Smash VRS - Announcement Trailer | PS VR2 Games]
Dit is wel gemaakt door een totaal andere studio (een Belgische fan van de game die de rechten heeft geregeld bij Sega).
Ben benieuwd, maar las wel dat de eerste indrukken minder strak spelen als de DC versie.
Wel toevallig dat precies deze game een opvolger krijgt. Het leek mij altijd een titel die ideaal was voor VR en had zelfs het plan om in Unity een kloon voor de Quest te maken, aangezien het niet enorm complex is.
Wel nieuwsgierig naar die demo, ik ken het totaal niet, maar hoor van verschillende kanten dat veel mensen er goede herinneringen aan hebben o.i.d.kazuka schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:02:
[...]
en C-Smash VRS:
[YouTube: C-Smash VRS - Announcement Trailer | PS VR2 Games]
En het is een soort tennis/squash game?
[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 20-03-2023 17:40 ]
Volgens mij heb ik mn psvr2 nu al langer gebruikt dan ik mn psvr1 ooit gebruikt heb. Waar ik me bij de eerste moest forceren om te spelen (ook al was het dan best geinig), gaat het bij psvr2 zoveel makkelijker. Kan niet echt 1 ding bedenken waarom. Ik denk dat het toch echt alles bij elkaar is: geen gedoe met 20 kabels die bij mij vaak ook nog eens stoorden/beelduitval veroorzaakten), tracking werkt gewoon goed, en de bril zelf is natuurlijk echt goed.
Momenteel redelijk ver bij resident evil (derde hoofd objective gehaald). De combi tussen actie en horror blijft echt leuk. Soms is het echt heel naar spannend. Bij resident evil op psvr1 kreeg ik vaak na een half uurtje wel hoofdpijn. nu speel ik echt gewoon twee/drie uur achter elkaar. Nou weet ik niet of ik ondertussen mn 'vr legs' heb gehaald of dat het verschil in resolutie de veroorzaker is.
Hiervoor horizon uitgespeeld. Die was prima maar Resident Evil toch wel echt veel beter. Ben wel bang dat straks de grotere games op raken en dat ik dan weer verplicht ben om de kleinere experiences te moeten doen.
Momenteel redelijk ver bij resident evil (derde hoofd objective gehaald). De combi tussen actie en horror blijft echt leuk. Soms is het echt heel naar spannend. Bij resident evil op psvr1 kreeg ik vaak na een half uurtje wel hoofdpijn. nu speel ik echt gewoon twee/drie uur achter elkaar. Nou weet ik niet of ik ondertussen mn 'vr legs' heb gehaald of dat het verschil in resolutie de veroorzaker is.
Hiervoor horizon uitgespeeld. Die was prima maar Resident Evil toch wel echt veel beter. Ben wel bang dat straks de grotere games op raken en dat ik dan weer verplicht ben om de kleinere experiences te moeten doen.
Ik zeg het nog maar een keer:
GT7
PSVR2
FF stuur
Race stoel
FUCKING.AWESOME.
Net een online race Gr.2 gedaan op Spa. Ik ben absoluut geen top sim racer ofzo, maar ik kwalificeerde als 7e en werd uiteindelijk 3e na een meeslepend gevecht met de nr 4 in de laatste ronde. Dat deed ik in GT Sport ook wel eens, maar de emotie die er bij komt kijken met de PSVR2 tilt het toch wel naar een heel ander level hoor
Daarna nog even 45 minuten Pavlov gedaan, om af te sluiten met een paar levels Pistol Whip. Wat een combo die 3 games
GT7
PSVR2
FF stuur
Race stoel
FUCKING.AWESOME.
Net een online race Gr.2 gedaan op Spa. Ik ben absoluut geen top sim racer ofzo, maar ik kwalificeerde als 7e en werd uiteindelijk 3e na een meeslepend gevecht met de nr 4 in de laatste ronde. Dat deed ik in GT Sport ook wel eens, maar de emotie die er bij komt kijken met de PSVR2 tilt het toch wel naar een heel ander level hoor
Daarna nog even 45 minuten Pavlov gedaan, om af te sluiten met een paar levels Pistol Whip. Wat een combo die 3 games
Vorige week Super Formula op Suzuka en deze week met 3 man tegelijk aan 280-ish km/h op Eau Rouge afstevenen. Zo belachelijk cool en intens.Denman schreef op maandag 20 maart 2023 @ 23:51:
Ik zeg het nog maar een keer:
GT7
PSVR2
FF stuur
Race stoel
FUCKING.AWESOME.
F1 2023 moet echt met een VR optie komen en wil geen console war starten maar de interesse in de nieuwe Forza die dit jaar uitkomt is compleet verdwenen dankzij gebrek aan VR.
Oef! Ik krijg vage flashbacks van zo'n game die je in een tunnel speelde, soort squash met een 'bal' wat heen en weer ging in de diepte... Maar ik had geen dreamcast, en het is lang geleden... En heb geen duidelijke herinneringen... Dit zal me vandaag niet los latenBarôZZa schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Cosmic Smash op de Dreamcast vond ik echt geweldig.
Dit is wel gemaakt door een totaal andere studio (een Belgische fan van de game die de rechten heeft geregeld bij Sega).
Ben benieuwd, maar las wel dat de eerste indrukken minder strak spelen als de DC versie.
Wel toevallig dat precies deze game een opvolger krijgt. Het leek mij altijd een titel die ideaal was voor VR en had zelfs het plan om in Unity een kloon voor de Quest te maken, aangezien het niet enorm complex is.

Edit: wat ik wel wil voor PSVR2 is een ping pong game. Geen tennis/squash whatever. Ping pong. Zodat je statisch kan blijven staan, en dan uren aan een stuk pingpongen! Ook aan een echte tafel een van m'n favoriete games! Nul kans op misselijkheid ook voor wie daar extra gevoelig aan is, want je staat statisch in een virtuele omgeving die op een vaste locatie in space blijft staan
[ Voor 18% gewijzigd door Amos_x op 21-03-2023 08:45 ]
Dit kan je beter in de simracing topics vragen. Dit is wel de onderkant van de markt qua simrig, basic stoel en basic stuur/pedalen. Je kan hier als beginner zeker wel wat mee, maar vind de prijs wel redelijk hoog voor een gebruikte set.edwinvdteems schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:04:
https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
Is dit wat voor mij als beginner heren?
Stiekem hier in het topic terug komen zegt eigenlijk genoeg...
Iemand een idee of de psvr1 nog goed verkoopt?
Zo radicaal wil ik niet zijn. Maar het is een feit dat VR echt veel bijdraagt, vooral aan een sim(-cade) racing game. "Positional awareness" is dan wel de belangrijkste. Goed voelen en zien waar iedereen is. Zelfs met een controller heb ik nu veel vaker die bonus punten voor 'clean race' (ik race niet online)Ace schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 00:55:
[...]
F1 2023 moet echt met een VR optie komen en wil geen console war starten maar de interesse in de nieuwe Forza die dit jaar uitkomt is compleet verdwenen dankzij gebrek aan VR.
Paradoxaal genoeg heeft een van de snelste (en leukste) youtube GT racers (steve nogwat, SuperGT dacht ik?) in een van z'n videos (in 1 van z'n eerste 2 VR videos) aangegeven dat 'ie trager is in 3D/VR dan in 2D. En dat hij het moeilijker had de juiste rempunten in te schatten.
Ik denk dat het voor ons 'stervelingen' wellicht makkelijker is, omdat we het minder spelen. Maar voor iemand als Steve, die letterlijk duizenden en duizenden uren in GT heeft zitten op een plat scherm, die heeft natuurlijk een pixel precieze muscle memory in 2D.
Ivm Forza, feit is dat het zonder VR een stuk minder is. Maar ik ben altijd wel te vinden voor een goede simcade racer. Daar kan je er niet genoeg van hebben wat mij betreft. Racers met een realistisch (maar niet ultra-realistisch) en vooral leuk en 'echt aandoend' stuurgevoel. Een game die nog wat 'analoog' voelt, ipv dat je hersenen rechtstreeks moeten ingeplugd zijn in de physics berekeningen.
Ik blijf er bij dat het gevoel van simcades beter overeenkomt met hoe een wagen echt stuurt. Let wel, gevoel!
Dus forza laat maar komen. Ik ben zeker wel geinteresseerd. Het voordeel is dat je die wel op PC kan draaien, en je de graphics helemaal zal kunnen opvoeren wat je zelf wil, enkel beperkt door je budget voor de gpu. En belangrijkst, waarschijnlijk triple monitor support, iets wat GT7 nooit zal doen.
En triple monitor vind ik toch ook wel een pluspunt. Next best thing na VR. Iets wat ook comfortabeler is en je langer kan volhouden.
Geen ervaring met die stoel wel met het stuur. Die heb ik namelijk ook. Enige reden was dat ik eerst wilde ervaren of ik het wel leuk zou blijven vinden en dus niet direct flink wilde investeren. Met die gedachte en de prijs die ik heb betaald een prima keuze. Qua budgetsturen denk ik dat een thrustmaster t300 wel een betere keuze is (gebaseerd op ervaringen van andere) maar heb er zelf geen ervaring mee.edwinvdteems schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:04:
G29 kan wel hoop herrie maken. Zeker als auto bijna stilstaat.
Heb de psvr1 al een paar keer tweedehands aangeboden, maar 0,0 interesse dus je moet echt geluk hebben wil je hem tweede hands verkopen.lordloeder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:47:
Stiekem hier in het topic terug komen zegt eigenlijk genoeg...
Ik heb er ook nog eentje liggen die ligt te verstoffen, maar nu gaan ze inderdaad voor niks weg, zoals altijd met de op-1-na-laatste consolegeneratie. Ding is lomp groot, maar ook nutteloos om een hele set voor 100 euro te verkopen.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:07:
[...]
Heb de psvr1 al een paar keer tweedehands aangeboden, maar 0,0 interesse dus je moet echt geluk hebben wil je hem tweede hands verkopen.
Zou mooi zijn als Sony bij retour sturen van een psvr1 korting geeft op de 2.BarôZZa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:23:
[...]
Ik heb er ook nog eentje liggen die ligt te verstoffen, maar nu gaan ze inderdaad voor niks weg, zoals altijd met de op-1-na-laatste consolegeneratie. Ding is lomp groot, maar ook nutteloos om een hele set voor 100 euro te verkopen.
Ik verkoop eigenlijk nooit mijn oude PlayStation hardware. Maar voor de launch PS4 heb ik wel een uitzondering gemaakt, aangezien ik een PS4 Pro gekocht heb en 2 PS4's vond ik wat overdreven.
Van mij zou Sony wel een remake van DriveClub mogen releasen en dan ook nog een goeie VR rallygame, dat vind ik qua gameplay misschien nog wel leuker dan GT7.
Van mij zou Sony wel een remake van DriveClub mogen releasen en dan ook nog een goeie VR rallygame, dat vind ik qua gameplay misschien nog wel leuker dan GT7.
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 21-03-2023 10:44 ]
Ik heb ook een G29 stuur en daarbij een Playseat challenge.edwinvdteems schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:04:
Om te beginnen mooi, maar vindt het wel vreemd dat er geen foto's van stoel en stuur zelf bij staan behalve de standaard foto's die je op internet vindt.
Vreemd..... weet iemand waarom Saint and sinners chapter 2 en de deluxe edition niet te downloaden zijn op de PS store, Blijf op coming soon staan.
Verwijderd
Staat een timer bij:NightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:51:
Vreemd..... weet iemand waarom Saint and sinners chapter 2 en de deluxe edition niet te downloaden zijn op de PS store, Blijf op coming soon staan.
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005089
Nog even geduld :-)
Thanks ik krijg de hele tijd geen timer te zien en blijft op er mist iets springen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:53:
[...]
Staat een timer bij:
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10005089
Nog even geduld :-)
Geen preload dus? en hoelaat is ie beschikbaar? wou graag de deluxe edition kopen maar krijg alleen add to wishlist.
Neem aan dat voor Chapter 1 dezelfde timer geld, al staat die er niet bij, ik vermoed dat dit de pagina is waar de game te upgraden valt voor €10 maar weet het nog niet zeker omdat er weinig info op de pagina staat; https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10007284
Over 7 uur en 4 minuten. M.a.w. om 18uNightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:55:
[...]
Thanks ik krijg de hele tijd geen timer te zien en blijft op er mist iets springen.
Geen preload dus? en hoelaat is ie beschikbaar? wou graag de deluxe edition kopen maar krijg alleen add to wishlist.
Thanks nog even geduld dan
Wel vreemd dat je niet al kan betalen en preloaden maarja er zijn ergere dingen.
Verwijderd
Ik verwacht niet dat die game heel groot is qua GB. Dus die heb je zo binnen met een snelle internetverbinding.NightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:58:
[...]
Thanks nog even geduld dan![]()
Wel vreemd dat je niet al kan betalen en preloaden maarja er zijn ergere dingen.
Ik heb nog een oude PS4 liggen om een keer te hacken.SToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:43:
Ik verkoop eigenlijk nooit mijn oude PlayStation hardware. Maar voor de launch PS4 heb ik wel een uitzondering gemaakt, aangezien ik een PS4 Pro gekocht heb en 2 PS4's vond ik wat overdreven.
Voor de rest heeft het tegenwoordig nog weinig nut om hardware te bewaren ivm backwards compatibility.
Maar de PSVR1 is zo lomp. Ben een lade in de kast kwijt aan dat ding plus de kabels, webcam, move controllers, aim controller etc.
En de kans dat ik er nog op ga spelen is niet zo groot. Misschien over 20 jaar een keertje vanwege nostalgische redenen.
Je krijgt er nu zo weinig voor, daar doe ik mijn PSVR1 niet voor weg
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 21-03-2023 11:16 ]
Verwijderd
Toch kom ik soms nog steeds wat games tegen die niet goed werken op de ps5. Zoals bijvoorbeeld de game "Erica", die moet je met een app spelen en die kan de ps5 niet vinden. Dus dan moet je toch weer de ps4 aanslingeren.BarôZZa schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:13:
[...]
Ik heb nog een oude PS4 liggen om een keer te hacken.
Voor de rest heeft het tegenwoordig nog weinig nut om hardware te bewaren ivm backwards compatibility.
Maar de PSVR1 is zo lomp. Ben een lade in de kast kwijt aan dat ding plus de kabels, webcam, move controllers, aim controller etc.
En de kans dat ik er nog op ga spelen is niet zo groot. Misschien over 20 jaar een keertje vanwege nostalgische redenen.
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor €230 (aanbieding inclusief camera en PS5 adapter en aantal games) dus als ik er nog €100 voor kan krijgen zou ik al blij zijn.SToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:15:
Je krijgt er nu zo weinig voor, daar doe ik mijn PSVR1 niet voor weg
Ik heb die bij launch gekocht, dus iets van een 400e euro voor betaald. En dat was volgens mij dan ook nog eens zonder camera en Move controllers. Maar die had ik toch al liggen. Dat disc "golf" spel voor de Move zou ook wel een leuk spel zijn voor PSVR2.
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 21-03-2023 11:34 ]
Ik had er ook eentje rond launch gekocht, maar die weer vrij snel verkocht omdat ik toen nog geen PS4 Pro had (en volgens mij was die nog niet uit ook toen de VR1 uit kwam, edit: scheelt weinig die release date), een aantal jaar later had ik wel een PS4 Pro en ging het toch weer kriebelen omdat er veel meer games waren dus heb er toen eentje in de aanbieding gekocht, maar desondanks dat de Pro wel wat hielp kon ik niet wennen aan de nogal outdated graphics, gelukkig is dat bij de PSVR2 geen issue meer voor mijSToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:33:
Ik heb die bij launch gekocht, dus iets van een 400e euro voor betaald. En dat was volgens mij dan ook nog eens zonder camera en Move controllers.
Nee, de graphics zijn nu bij de PSVR2 echt een heel stuk beter, en dit is nog maar het begin.
Ik ben nu ook al benieuwd wat ze bij de PSVR3 gaan kunnen
Ik hoop dat ze de VR3 (nog) handzamer/lichter maken en wellicht draadloos.SToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:00:
Nee, de graphics zijn nu bij de PSVR2 echt een heel stuk beter, en dit is nog maar het begin.
Ik verwacht dan ook iets als een PS6 met 8k en de PSVR3 met 2 x 4k met volle scherpteSToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:00:
Een mens mag dromen he…..
Heb er eerder over gepost, maar ben helemaal hooked aan The Light Brigade. Een roguelite ala Returnal en Hades. A.k.a. je begint iedere keer opnieuw als je dood gaat. Het level van je character behoud je wel gelukkig. Er zit een Dark Souls achtig element aan waar je je 'souls' (XP) moet inleveren op bepaalde plekken om te levelen. Ga je voor die tijd dood dan kun je ze kwijt raken.
Heeft een beetje de gunplay van Pavlov, maar wat slower paced. En een zeer hoge herspeelbaarheidsgehalte ("nog èèn potje dan"), dat mistte ik tot nu toe bij de games die ik geprobeerd heb. Overigens wel een beetje een learning curve aangezien niet alles uitgelegd wordt. Zeker als je nieuw bent in het genre is het nogal verwarrend. Deze video kan helpen: YouTube: 10 Tips for Beginners in The Light Brigade VR
Zag 'm vaak voorbijkomen in top 3 lijstjes op Reddit en snap nu waarom. Grafisch is het niets om over naar huis te schrijven, maar de gameplay is echt heerlijk!
Heeft een beetje de gunplay van Pavlov, maar wat slower paced. En een zeer hoge herspeelbaarheidsgehalte ("nog èèn potje dan"), dat mistte ik tot nu toe bij de games die ik geprobeerd heb. Overigens wel een beetje een learning curve aangezien niet alles uitgelegd wordt. Zeker als je nieuw bent in het genre is het nogal verwarrend. Deze video kan helpen: YouTube: 10 Tips for Beginners in The Light Brigade VR
Zag 'm vaak voorbijkomen in top 3 lijstjes op Reddit en snap nu waarom. Grafisch is het niets om over naar huis te schrijven, maar de gameplay is echt heerlijk!
Ik heb hem anderhalve week terug aan een tweaker verkocht voor 125, maar dat was wel incl een ds4, twee moves (ps3 versie) en de disc van superhot. Was een v2 camera en headset.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor €230 (aanbieding inclusief camera en PS5 adapter en aantal games) dus als ik er nog €100 voor kan krijgen zou ik al blij zijn.
Je kunt er nog wel wat voor krijgen dus.
Deed een klein beetje pijn, maar hij komt goed terecht en realistisch gezien ging ik er niks meer mee doen.
Haal ik een boel games van voor de psvr2
Ik speel zelf regelmatig Pistol Whip. Dat is ook echt een "een potje nog" spel. Vooral die weekly challenge waarbij je 3 levels achter elkaar foutloos moet doen anders moet je helemaal opnieuw beginnen kan soms best een uitdaging zijn.yinx84 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:29:
Heb er eerder over gepost, maar ben helemaal hooked aan The Light Brigade. Een roguelite ala Returnal en Hades. A.k.a. je begint iedere keer opnieuw als je dood gaat. Het level van je character behoud je wel gelukkig. Er zit een Dark Souls achtig element aan waar je je 'souls' (XP) moet inleveren op bepaalde plekken om te levelen. Ga je voor die tijd dood dan kun je ze kwijt raken.
100 moet wel lukken lijkt me. Ik heb voor mijn PSVR set een week of twee voor de release van de PSVR2 nog €180,- gekregen. Zat wel nog een Aim controller bij.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor €230 (aanbieding inclusief camera en PS5 adapter en aantal games) dus als ik er nog €100 voor kan krijgen zou ik al blij zijn.
Wellicht dat ik Saints & Sinners ook koop, ziet er wel geinig uit eigenlijk.
Ik verwacht eigenlijk niet dat de PS6 zich echt zal richten op 8k, het verschil tussen 1080p en 4k is nog net te zien op normale afstand bij 55/65" TVs wat het formaat is dat ik vermoed dat de gemiddelde TV gamer ondertussen wel in de woonkamer heeft staan (en dan denk ik eigenlijk dat zelfs dat nog optimistisch is).maupie1967 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:25:
[...]
Ik verwacht dan ook iets als een PS6 met 8k en de PSVR3 met 2 x 4k met volle scherpte![]()
Een mens mag dromen he…..
Met dat formaat heeft 8k eigenlijk helemaal geen zin, want je gaat het dan alleen zien als je echt dichter bij de tv gaat zitten.
8k in de PSVR3 zie ik nog wel als een optie, de VR2 heeft nu ook ongeveer 4k, ietsjes meer zelfs nog, ookal denken veel mensen dat het 2k is, maar je ziet nogsteeds ongeveer evenveel pixels als een 4k tv met beide ogen, niet met 1 oog, dan zou het idd 2k zijn, maar mensen hebben nou eenmaal 2 ogen en met 2 ogen zie je meer dan met 1
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 15:45 ]
Idd eens, 8K is compleet ridicuul.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Ik verwacht eigenlijk niet dat de PS6 zich echt zal richten op 8k, het verschil tussen 1080p en 4k is nog net te zien op normale afstand bij 55/65" TVs wat het formaat is dat ik vermoed dat de gemiddelde TV gamer ondertussen wel in de woonkamer heeft staan (en dan denk ik eigenlijk dat zelfs dat nog optimistisch is).
Met dat formaat heeft 8k eigenlijk helemaal geen zin, want je gaat het dan alleen zien als je echt dichter bij de tv gaat zitten.
Maar als je dat hier op tweakers durft te stellen, krijg je meteen reacties als "MaAr STilStaAn is AchtEruITgaNg" Of de complete dooddoener: "iNnOVaTie". Met opzet tussen de aanhalingstekens sweaty nerd speak.
Met dit soort reacties vallen ze wat mij betreft compleet door de mand, en toont men aan dat men er eigenlijk niets van snapt. Gewoon nummertjes hysterie en 'meer is altijd meer beter'.
Je merkt toch overal wel dat tech plateaus bereikt en tegen de wet van de remmende voorsprong aanloopt. Plateaus die in eerste instantie ingegeven zijn door de limitaties van onze eigen menselijke lichamen van vlees en bloed. Resolutie van ogen, grootte van handen, enz...
Persoonlijk vind ik 4k al op het randje van 'nuttig', als je ziet wat voor brute force je er moet tegen aan smijten naar hardware toe. Ja, sommige games kan je op pc native 4k/60 draaien met RTX, als je er 1000 euro en 500 watt aan gpu tegen aan smijt.
Voor die huidige obsessie met 4K gamen is letterlijk 4x de hardware power nodig van 1080p gamen. Waar is de tijd dat je met 120-130 Watt in je console nog leuk kon gamen? Of zelfs in je pc? En dan gaat het me niet om de prijs van electra (hobby mag iets kosten) maar gewoon omdat het onnodige verspilling is. Zelfde als ultra versus high settings. Al jaren compleet 'debunked' maar er is een hele klasse gamers die enkel voor die 4k/60 ultra gaat, zonder compromis, en daarvoor elk jaar de nieuwe nvidia kaart haalt.
8k gamen is dan nog eens 4x de hardware power dan voor 4k, 16x gamen op 1080p. Vergeet dat maar.
Of,ze mogen het proberen, maar dan doe ik niet meer mee, ga ik wel normale hobbies zoeken.
En zelfs met 4K is de huidige hardware eigenlijk, voor de allerlaatste triple AAA games, nog niet krachtig genoeg. En moet men er overal komen met upscaling, en andere AI truukjes zoals FSR en DLSS.
Laat ze hun energie eerder steken in "image en render quality" ipv steeds hogere resoluties.
Dat is dus niet waar. Een 4k resolutie is 3840x2160. De VR2 heeft 2000x2040. Nu zou je kunnen zeggen, ja maar je hebt 2 schermen en als je die naast elkaar zet, dan heb je 4000x2040, dus 4k. Zo werkt het niet. Je kijkt niet met 1 oog naar de linker helft van het beeld en met het rechteroog het rechterdeel van het beeld. Elk oog ziet 2000x2040, dus dat is de max resolutie is je ziet, omdat je op beide ogen ongeveer hetzelfde ziet, alleen met een simpel gezegd verschoven beeld, waardoor je diepteperceptie krijgt. Je resolutie wordt dus niet 2x zo hoog omdat je per oog 2k hebt.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Ik verwacht eigenlijk niet dat de PS6 zich echt zal richten op 8k, het verschil tussen 1080p en 4k is nog net te zien op normale afstand bij 55/65" TVs wat het formaat is dat ik vermoed dat de gemiddelde TV gamer ondertussen wel in de woonkamer heeft staan (en dan denk ik eigenlijk dat zelfs dat nog optimistisch is).
8k in de PSVR3 zie ik nog wel als een optie, de VR2 heeft nu ook ongeveer 4k, ietsjes meer zelfs nog, ookal denken veel mensen dat het 2k is, maar je ziet nogsteeds ongeveer evenveel pixels als een 4k tv met beide ogen, niet met 1 oog, dan zou het idd 2k zijn, maar mensen hebben nou eenmaal 2 ogen en met 2 ogen zie je meer dan met 1
Ik zie in mijn VR2 heel licht een screendooreffect, iets dat mijn 65" OLED niet heeft ook al zit ik met mijn neus net zo ver van het beeld.
Ben het wel eens dat 8k voorlopig niet zo heel veel zoden aan de dijk zet qua TV. Er is al niet eens zo heel veel 4k materiaal met hoge bitrate, dus alleen de resolutie verhogen, doet weinig. Voor gaming is dat net zo min noodzakelijk, dan is er eerder noodzaak voor meer verversingssnelheid en ook andere technieken als raytracing.
Stel je voor, je zit in een spelwereld, er word vervolgens links een kruisje geprojecteerd en rechts een plusje, als je beide ogen tegelijk gebruikt, zul je beide zien, dus ja je ziet zeker wel meer detail doordat het twee schermen zijn naast elkaar. Het is niet alsof je maar naar 1 scherm van 2000x2040 zit te kijken en je ziet dus niet exact hetzelfde op beide schermen, en er zit ook pixelshift tussen, dus je kunt wel degelijk meer detail zien met twee schermen naast elkaar dan wanneer je met 1 oog naar 1 scherm kijkt.thunder8 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:20:
[...]
Dat is dus niet waar. Een 4k resolutie is 3840x2160. De VR2 heeft 2000x2040. Nu zou je kunnen zeggen, ja maar je hebt 2 schermen en als je die naast elkaar zet, dan heb je 4000x2040, dus 4k. Zo werkt het niet. Je kijkt niet met 1 oog naar de linker helft van het beeld en met het rechteroog het rechterdeel van het beeld. Elk oog ziet 2000x2040, dus dat is de max resolutie is je ziet, omdat je op beide ogen ongeveer hetzelfde ziet, alleen met een simpel gezegd verschoven beeld, waardoor je diepteperceptie krijgt. Je resolutie wordt dus niet 2x zo hoog omdat je per oog 2k hebt.
Ik zie in mijn VR2 heel licht een screendooreffect, iets dat mijn 65" OLED niet heeft ook al zit ik met mijn neus net zo ver van het beeld.
Ben het wel eens dat 8k voorlopig niet zo heel veel zoden aan de dijk zet qua TV. Er is al niet eens zo heel veel 4k materiaal met hoge bitrate, dus alleen de resolutie verhogen, doet weinig. Voor gaming is dat net zo min noodzakelijk, dan is er eerder noodzaak voor meer verversingssnelheid en ook andere technieken als raytracing.
Het is niet te vergelijken met een TV, dat ben ik met je eens, maar het is zeker wel 4K in mijn ogen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 16:27 ]
Ja je zal beide zien, omdat je ogen het beeld combineren. Maar nee, zowel het kruisje als het plusje zal niet ineens magisch meer detail hebben.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:22:
[...]
Stel je voor, je zit in een spelwereld, er word vervolgens links een kruisje geprojecteerd en rechts een plusje, als je beide ogen tegelijk gebruikt, zul je beide zien, dus ja je ziet zeker wel meer detail doordat het twee schermen zijn naast elkaar. Het is niet alsof je maar naar 1 scherm van 2000x2040 zit te kijken
Het is niet te vergelijken met een TV, dat ben ik met je eens, maar het is zeker wel 4K in mijn ogen.
Weet je wat, laat maarthunder8 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Ja je zal beide zien, omdat je ogen het beeld combineren. Maar nee, zowel het kruisje als het plusje zal niet ineens magisch meer detail hebben.
Het feit dat je beide ziet is toch bewijs dat je meer detail ziet als je met 1 oog maar 1 van de 2 ziet? als het echt 2k zou zijn op de manier dat jullie denken zou je 2 keer hetzelfde zien op beide schermen, en dat is dus niet zo. Hier laat ik het verder bij want heb geen zin in deze discussie en de discussie heeft zelf ook geen zin.
En wat is de PSVR1 dan? 540p? Die werd toch ook gepromote als een 1080p headset? Snap niet zo goed waarom jullie dat per se moeten halveren. Goed 1080p gaat over de verticale pixels, maar laten we het anders gewoon een 2 x 2040p scherm noemen om lekker complex te blijven en ook al is 2160p 4K.
[ Voor 57% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 16:41 ]
Misschien zijn over 10 jaar 120inch tv's wel de standaard he
Haha. Heerlijke reactie.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Weet je wat, laat maarhet is niet belangrijk om een leuke tijd met de PSVR2 te hebben.
Het feit dat je beide ziet is toch bewijs dat je meer detail ziet als je met 1 oog maar 1 van de 2 ziet? als het echt 2k zou zijn op de manier dat jullie denken zou je 2 keer hetzelfde zien op beide schermen, en dat is dus niet zo. Hier laat ik het verder bij want heb geen zin in deze discussie en de discussie heeft zelf ook geen zin.
En wat is de PSVR1 dan? 540p? Die werd toch ook gepromote als een 1080p headset? Snap niet zo goed waarom jullie dat per se moeten halveren. Goed 1080p gaat over de verticale pixels, maar laten we het anders gewoon een 2 x 2040p scherm noemen om lekker complex te blijven en ook al is 2160p 4K.
3 alineas en elke alinea afsluiten met het feit dat je nu stopt met de discussie om de alinea erna er weer over door te gaan.
Snap je punt overigens wel. Destijds had je ook 3d met een 3d bril waarbij allebei je ogen een ander beeld kregen. Samen was het 1080p maar individueel de helft.
Wat toen bizar was is dat je met een trucje splitscreen kon spelen. 2 personen, allebei fullscreen op dezelfde tv en dan kon je elkaar beeld niet zien.
Je kon dan met 2 brillen de glazen wisselen dan had de ene bril 2 linker glazen en de ander 2 rechter.
Had daar meer van verwacht. Bv de vrouw rtl4 kijken en ik gamen met een headset.
YouTube: How to make 3D tv split screen video games full screen without ps3 tv
Ja ach, maar 2 keer van gedachten veranderdWorkingtitle schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Haha. Heerlijke reactie.
3 alineas en elke alinea afsluiten met het feit dat je nu stopt met de discussie om de alinea erna er weer over door te gaan.
Snap je punt overigens wel. Destijds had je ook 3d met een 3d bril waarbij allebei je ogen een ander beeld kregen. Samen was het 1080p maar individueel de helft.
Wat toen bizar was is dat je met een trucje splitscreen kon spelen. 2 personen, allebei fullscreen op dezelfde tv en dan kon je elkaar beeld niet zien.
Je kon dan met 2 brillen de glazen wisselen dan had de ene bril 2 linker glazen en de ander 2 rechter.
Had daar meer van verwacht. Bv de vrouw rtl4 kijken en ik gamen met een headset.
YouTube: How to make 3D tv split screen video games full screen without ps3 tv
En dat klopt met die 3D tv's inderdaad als je passieve 3D had, bij actieve 3D kreeg je wel volledig 1080p meestal, doordat je om en om een beeld ziet op 2 keer de refresh rate zeg maar.
[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 16:56 ]
sorry had ook gewoon bovenstaande kunnen editten.
[report me to delete me]
[report me to delete me]
[ Voor 118% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 16:57 ]
Had hier nog niks vaan meegekregen en net even een stream gecheckt. Nice zeg. Ziet er goed uit. Deze ga ik zeker even checken. Thanksyinx84 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:29:
Misschien wel, en dat is inderdaad nog de enige nuttig toepassing voor 8K. 120 inch schermen. Maar aangezien we allemaal collectief (de meesten toch) verarmen en kleiner gaan wonen zal dat ook wel eens ophouden. In andere landen waar je wel nog ruimte hebt (USA) zal wel vaker een groot scherm aan de muur hangen.SToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:41:
[...]
Misschien zijn over 10 jaar 120inch tv's wel de standaard he
8K 120 inch over 10 jaar = deal, hopelijk op +-200 Watt dan
Het oplaadstation is zojuist weer in voorraad gekomen:
https://direct.playstatio...ntroller-charging-station
https://direct.playstatio...ntroller-charging-station
Het lijkt nogal een zooitje te zijn rondom TWD: Saints and Sinners Chapter 1, van wat ik begrijp is momenteel de enige manier om de PS+ versie van de game te upgraden naar PSVR2 door middel van voor de PSVR1 de DLC te kopen
Nu maakt dat in prijs geen verschil, maar ik zou het toch makkelijker vinden als ik gewoon mijn versie voor een 10tje kon upgraden zonder al dat uitvogel werk van wat je dan precies moet doen om het te kunnen upgraden
Erg vreemde upgrade path als je het mij vraagt op deze manier...

[ Voor 27% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 17:36 ]
Ja is al een tijdje bekend dat je the tourist edition upgrade moet kopen als je de ps plus versie of de standard edition in je bezit hebt.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:34:
Het lijkt nogal een zooitje te zijn rondom TWD: Saints and Sinners Chapter 1, van wat ik begrijp is momenteel de enige manier om de PS+ versie van de game te upgraden naar PSVR2 door middel van voor de PSVR1 de DLC te kopenNu maakt dat in prijs geen verschil, maar ik zou het toch makkelijker vinden als ik gewoon mijn versie voor een 10tje kon upgraden zonder al dat uitvogel werk van wat je dan precies moet doen om het te kunnen upgraden
![]()
Het is sowieso weer een zooitje deze release mensen die gisteren voor 12 de Deluxe edition hebben gekocht bundle met 1 en 2 die kunnen al de hele dag spelen maar om een of andere reden is om 12 uur de deluxe edition offline gehaald en staat de normale editie van chapter 2 met een timer op de store......Hopelijk zometeen om 6 uur beide beschikbaar wat een rotzooi weer.
Ik dacht dat de upgrade gratis zou zijn voor de tourist editie, maar dat je anders €10 moest betalen, nou komt beide op hetzelfde neer, maar vind het wel omslachtig zo.NightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:37:
[...]
Ja is al een tijdje bekend dat je the tourist edition upgrade moet kopen als je de ps plus versie of de standard edition in je bezit hebt.
Het is sowieso weer een zooitje deze release mensen die gisteren voor 12 de Deluxe edition hebben gekocht bundle met 1 en 2 die kunnen al de hele dag spelen maar om een of andere reden is om 12 uur de deluxe edition offline gehaald en staat de normale editie van chapter 2 met een timer op de store......Hopelijk zometeen om 6 uur beide beschikbaar wat een rotzooi weer.
Zal hem vanavond even proberen te kopen, misschien dat die route er om 18u wel is.
Als je The tourist edition hebt dan is die upgrade gratis voor jou.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:54:
[...]
Ik dacht dat de upgrade gratis zou zijn voor de tourist editie, maar dat je anders €10 moest betalen, nou komt beide op hetzelfde neer, maar vind het wel omslachtig zo.
Zal hem vanavond even proberen te kopen, misschien dat die route er om 18u wel is.
Ja snap ik, daarom maakt het ook niet uit of ik 10 euro voor de DLC voor de PSVR1 betaal, of 10 euro voor de upgrade zelf (want volgens de devs zou die er ook zijn, en daar zou je dan de tourist DLC ook bij krijgen)NightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:56:
[...]
Als je The tourist edition hebt dan is die upgrade gratis voor jou.
Nee inderdaad, Ik dacht even dat je the tourist edition al had.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 17:57:
[...]
Ja snap ik, daarom maakt het ook niet uit of ik 10 euro voor de DLC voor de PSVR1 betaal, of 10 euro voor de upgrade zelf (want volgens de devs zou die er ook zijn, en daar zou je dan de tourist DLC ook bij krijgen)
*Edit update is nu beschikbaar zie ik @Kalder ......Kan jammergenoeg zelf nog steeds de deluxe edition of chapter 2 niet los downloaden smh

[ Voor 15% gewijzigd door NightShadow22 op 21-03-2023 18:02 ]
Nog steeds de enige manier om de upgrade te krijgen is door de tourist dlc te kopen, wat ik dan zonet ook maar gedaan heb en inderdaad toen kon ik de PS5 versie downloaden.
Eens zien of ik dit langer vol hou dan RE 🤣 al was dat niet omdat ik bang was ofzo maar meer omdat ik het erg vervelend vind om steeds op te moeten zoeken wat ik precies moet doen, ben namelijk niet goed in de puzzels en zoektochten van RE
Eens zien of ik dit langer vol hou dan RE 🤣 al was dat niet omdat ik bang was ofzo maar meer omdat ik het erg vervelend vind om steeds op te moeten zoeken wat ik precies moet doen, ben namelijk niet goed in de puzzels en zoektochten van RE
Vraagje, ik heb alleen de Walking Dead via PS plus. Is het echt de moeite waard om deel twee te kopen? Ik zag een review waarin gesteld werd dat deel twee meer van hetzelfde was (in de positieve zin).
Als ik het goed begrijp kan ik voor een tientje deel 1 kopen waar ik dan wel even zoet mee ben toch?
Als ik het goed begrijp kan ik voor een tientje deel 1 kopen waar ik dan wel even zoet mee ben toch?
Ik zou net als ik gewoon de dlc (en dus upgrade voor PS+ versie) voor een 10tje kopen en als je die uit hebt bepalen of je aan chapter 2 wil beginnenRobbaman schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:33:
Vraagje, ik heb alleen de Walking Dead via PS plus. Is het echt de moeite waard om deel twee te kopen? Ik zag een review waarin gesteld werd dat deel twee meer van hetzelfde was (in de positieve zin).
En nee deel 1 kun je niet zomaar voor de 10 euro kopen, je moet dan wel de eerste versie hebben die ooit bij PS+ gezeten heeft
[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 18:37 ]
:strip_exif()/f/image/8vZEeVE8DAvpSQOSDJZlyoYc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OTTFYklb21hV96IPVSFdOSdT.jpg?f=fotoalbum_large)
Heel vreemd ipv 59,99€ voor de verwijderde bundel te moeten betalen krijg je als je the tourist edition koopt van 9,99€ de volledige chapter 1 ps5 game, en met chapter 2 erbij kom je 10€ goedkoper uit dan de bundle. Nu allebij aan het downloaden hier.
[ Voor 25% gewijzigd door NightShadow22 op 21-03-2023 18:40 ]
Maar niet iedereen zal de ps+ versie hebben, dus die kunnen de 10 euro upgrade (dlc) niet doen, dan wordt de bundel wel interessant.NightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:37:
[Afbeelding]
Heel vreemd ipv 59,99€ voor de verwijderde bundel te moeten betalen krijg je als je the tourist edition koopt van 9,99€ de volledige chapter 1 ps5 game, en met chapter 2 erbij kom je 10€ goedkoper uit dan de bundle. Nu allebij aan het downloaden hier.[Afbeelding]
Anyway, er staat nu "Play Game" dus mijn download is binnen, ben benieuwd!
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 21-03-2023 18:42 ]
Ik heb geen ps plus of de base game, heb dit net via reddit ontdekt en het werkt download nu voor 10 euro de volledige ps5 versie van deel 1 en heb net 2 erbij gekocht voor 48 nog wat in het totaal.Kalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:40:
[...]
Maar niet iedereen zal de ps+ versie hebben, dus die kunnen de 10 euro upgrade (dlc) niet doen, dan wordt de bundel wel interessant.
Bundel is overigens sinds gister niet beschikbaar meer op de store.
[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 21-03-2023 18:42 ]
Haha ok, dikke fail dan van PlayStation waarschijnlijkNightShadow22 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:41:
[...]
Ik heb geen ps plus of de base game, heb dit net via reddit ontdekt en het werkt download nu voor 10 euro de volledige ps5 versie van deel 1 en heb net 2 erbij gekocht voor 48 nog wat in het totaal.
Ja er gaat hier iets echt compleet mis, vanaf gister al met de bundles die mensen wel vanaf 12 uur hebben kunnen spelen alKalder schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:43:
[...]
Haha ok, dikke fail dan van PlayStation waarschijnlijk
Wel leuk morgen 10tje korting op RE4 Remake zo...Thanks oom Sony

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 21-03-2023 18:47 ]
Ik snap er geen zak van. Ik heb NIET de PS Plus versie en heb zojuist de Tourist edition aangeschaft voor 9,99. Volgens Reddit is dit waarschijnlijk een foutje, want ik heb nu de volledige PS5 versie van deel 1 voor dat bedrag.
https://www.reddit.com/r/..._you_can_actually_buy_the
https://www.reddit.com/r/..._you_can_actually_buy_the
[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 21-03-2023 19:01 ]