Vind het juist alles zeggend, immers het gaat om het plezier dat je hebt met de bril. Ik heb het mura effect ook zeker gezien maar eigenlijk alleen op egaal gekleurde beelden. Zodra het spel echter start, vooral Horizon en GT7 in mijn geval, is het helemaal verdwenen.
Zojuist even Kajak gechecked, nacht Antarctica. En dan is het inderdaad aanwezig, niet zozeer in de lucht maar vooral de ijsbergen. Ik merk ook dat ik mijn ogen daarop kan focussen, dan wordt het meer zichtbaar, of er doorheen kan kijken, dan wordt het minder zichtbaar. Beetje zoals een vieze autoruit.
Ik kan me niet voorstellen dat het, in de mate waar ik het ervaar, voor iemand een reden kan zijn om de bril terug te sturen. Maar uiteindelijk moet iedereen dat natuurlijk zelf weten. Zie jij het ook zo erg als in Antartica bij andere spellen?
Zojuist even Kajak gechecked, nacht Antarctica. En dan is het inderdaad aanwezig, niet zozeer in de lucht maar vooral de ijsbergen. Ik merk ook dat ik mijn ogen daarop kan focussen, dan wordt het meer zichtbaar, of er doorheen kan kijken, dan wordt het minder zichtbaar. Beetje zoals een vieze autoruit.
Ik kan me niet voorstellen dat het, in de mate waar ik het ervaar, voor iemand een reden kan zijn om de bril terug te sturen. Maar uiteindelijk moet iedereen dat natuurlijk zelf weten. Zie jij het ook zo erg als in Antartica bij andere spellen?
Dagarkin schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:55:
[...]
Wel een niets zeggend plaatje. Ik wil gewoon zelf evt testen of de mura bij elke bril vergelijkbaar is of dat je extreem pech hebt. Het haalt mij totaal uit vr. Krijg volgende week nog 2 kijkers en laat die kayak in night modus zien ben benieuwd of ze het opvalt of niet, indien ja dan de gok wagen met een nieuwe replacement.
Bij mijn ps vr 1 had ik er stukken minder last van en zelfs de sde stoorde mij niet zo.
Als je de reddit topic leest zijn er genoeg die hun unit terugsturen.
Onderstaande geeft toch hoop en zal een nieuwe aanvragen, dan kan je gewoon pech hebben met je unit.
https://www.reddit.com/r/...on_every_headset_and_yes/