Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-09 13:46
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:14:
[...]
Verzending Voorbereiden. Maar dat staat hij al sinds donderdag.
Woensdagochtend om 11:30 besteld met Express Delivery, waardoor het eigenlijk dezelfde dag verzonden zou worden. Maar dat is een grote scam.
Ok, verzending voorbereiden klinkt iig al een stapje verder dan 'Bestelling verwerken', maar je hebt 'm ook een dag eerder besteld natuurlijk. Ik heb zowel voor de PS5 als de PSVR2 standard delivery gekozen, want ik had al begrepen op dit forum dat express delivery de moeite niet was. En mijn PS5 kwam binnen 2 dagen binnen dus dat was nog veel sneller dan verwacht eigenlijk. Maar gezien het enthousiasme kijk ik nu ook echt uit naar ontvangst van de PSVR2 :) Is ook de reden dat ik de PS5 heb gekocht. Ik laat wel ff weten hoe mijn bestelling/levering verder loopt...

There can be only fun

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 15:38

Tweakjur

Redacteur
Rivanov schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 17:02:
[...]

@Tweakjur zal vast wel met review komen, want hij heeft een exemplaar in huis.
Zeker. Maar ons exemplaar is een tijdje kwijt geweest (pakket stond bij een totaal ander bedrijf) dus we hebben wat meer vertraging dan normaal. Ik denk dat de review vrijdag online komt.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:17:
Is er iemand die hier weet hoe je Sony Direct kunt contacten behalve via de chat die überhaupt niet werkt?

Preorder van 15 nov staat nog steeds bij Arvato op “ready for shipping” en bij UPS op “label created”.

@haaymaan zit in dezelfde situatie (nog meer mensen op dit forum?).

Ben het een beetje beu. Zeker als naar mijn idee hier niet meer nog mensen zijn die wachten op hun preorder maar juist op de latere bestellingen.
Je moet ze ook kunnen bellen, maar ik moet je het telefoonnummer even schuldig blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:13
Gisteren nog met COTM begonnen en opnieuw WOW. Die intro is echt wel een goede demo voor nieuwkomers, zo veel om te zien. De grazers, watchers en uiteindelijk de tallneck die voorbij komen, echt imposant!

Hier wel de eerste keer wat mankementen gemerkt bij de tracking van de controllers. Hopelijk kan dit via een update verbeterd worden.
En ik snap nu ook wat bedoeld wordt met het kijkdoos effect, maar ik heb me er niet aan gestoord. Lijkt me dat dit gedaan wordt om resources te sparen ofzo, want in principe zou je bij stereoscopische beelden die diepte kunnen nabootsen (denk ik toch, ten minste).

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:18
Zwartkijker schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:39:
Gisteren nog met COTM begonnen en opnieuw WOW. Die intro is echt wel een goede demo voor nieuwkomers, zo veel om te zien. De grazers, watchers en uiteindelijk de tallneck die voorbij komen, echt imposant!

Hier wel de eerste keer wat mankementen gemerkt bij de tracking van de controllers. Hopelijk kan dit via een update verbeterd worden.
En ik snap nu ook wat bedoeld wordt met het kijkdoos effect, maar ik heb me er niet aan gestoord. Lijkt me dat dit gedaan wordt om resources te sparen ofzo, want in principe zou je bij stereoscopische beelden die diepte kunnen nabootsen (denk ik toch, ten minste).
Nee, dat komt simpelweg door de 110 graden FOV t.o.v. de 190 graden FOV die jij als mens hebt.
De techniek is gewoon nog niet zo ver dat ze dat al kunnen nabootsen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Is er iemand die hier weet hoe je Sony Direct kunt contacten behalve via de chat die überhaupt niet werkt?

Preorder van 15 nov staat nog steeds bij Arvato op “ready for shipping” en bij UPS op “label created”.

Ben het een beetje beu. Zeker als naar mijn idee hier niet meer nog mensen zijn die wachten op hun preorder maar juist op de latere bestellingen.
Even mezelf quoten met een update:

Ik sta weer in de chat queue. Helaas nog steeds transferring your chat to another agent. Dus heb er weinig vertrouwen in.

Ondertussen UPS gebeld voor de tweede keer. Die hebben inderdaad alleen een label dat aangemaakt is maar verder geen vooruitgang en dus geen product.
Uit wanhoop Arvato Bertelsmann maar gebeld. Maar die hebben afspraken dat ze dit soort dingen niet uitzoeken en dat dat aan Sony is. Dus kon me niet verder helpen (hadden overigens ook geen andere contactgegevens van Sony Direct, of wilde die niet geven gok ik).

Heb er weinig hoop in. Denk dat dit pakketje van mij ergens ligt te rotten of bij iemand thuis die niet gescand is en dus op kosten van Sony komt.

@haaymaan en @Bexxerz zitten in dezelfde situatie.
Yzord schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:30:
[...]

Je moet ze ook kunnen bellen, maar ik moet je het telefoonnummer even schuldig blijven
Ik kan nergens een nummer vinden. Dus als iemand die heeft van Playstation Direct dan zou ik die heel graag hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 27-02-2023 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:04:
[...]

Even mezelf quoten met een update:

Ik sta weer in de chat queue. Helaas nog steeds transferring your chat to another agent. Dus heb er weinig vertrouwen in.

Ondertussen UPS gebeld voor de tweede keer. Die hebben inderdaad alleen een label dat aangemaakt is maar verder geen vooruitgang en dus geen product.
Uit wanhoop Arvato Bertelsmann maar gebeld. Maar die hebben afspraken dat ze dit soort dingen niet uitzoeken en dat dat aan Sony is. Dus kon me niet verder helpen (hadden overigens ook geen andere contactgegevens van Sony Direct, of wilde die niet geven gok ik).

Heb er weinig hoop in. Denk dat dit pakketje van mij ergens ligt te rotten of bij iemand thuis die niet gescand is en dus op kosten van Sony komt.

@haaymaan en @Bexxerz zitten in dezelfde situatie.

[...]

Ik kan nergens een nummer vinden. Dus als iemand die heeft van Playstation Direct dan zou ik die heel graag hebben.
Hou maar op met wachten. Gaat niemand "opnemen". En Duitsland kan je niet helpen. Het is gewoon schan-da-lig hoe die Sony support werkt (of juist niet werkt..)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik ben benieuwd hoe lang de duizeligheid/misselijkheid aan blijft houden. Helaas heb ik niet zo heel veel tijd om te gamen en speel ik 1 of 2x in de week ff een uurtje (GT7 voornamelijk). Nu heb ik de psvr2 sinds vrijdag en heb er 2x mee gespeeld, maar beide keren echt super misselijk geworden na 10 minuten (had wel ff nodig om daarvan bij te komen).

Als casual gamer zit ik eigenlijk niet te wachten op dat misselijke gevoel en wil ik de spaarzame tijd die ik heb gewoon lekker relaxed kunnen gamen.

Wat zijn hier de ervaringen met het wennen? Want als het echt afhangt van zoveel mogelijk blijven spelen en dan wen je er vanzelf aan, dan gaat het em voor mij helaas niet worden :(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 06:47

Is er wel al geld afgeschreven? Zoniet, dan kan je de autorisatie intrekken en opnieuw bestellen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:26:
[...]

Hou maar op met wachten. Gaat niemand "opnemen". En Duitsland kan je niet helpen. Het is gewoon schan-da-lig hoe die Sony support werkt (of juist niet werkt..)
Ik zit er serieus aan te denken om hier wel werk van te maken los van mijn bestelling. Het kan toch niet zo zijn dat een verkoper aan consumenten zo slecht bereikbaar is. Kunnen we hier niet ergens een melding over maken. Ik lees alleen maar ellende van mensen die ze proberen te bereiken.

UPDATE: heb een melding gedaan via ACM van de slechte bereikbaarheid
FireStarter schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Is er wel al geld afgeschreven? Zoniet, dan kan je de autorisatie intrekken en opnieuw bestellen?
Nou ja dat is dus wel de volgende stap. Geef ze nog een dag want dan is de datum die ze aangeven voorbij. En dan bel ik de bank omdat ze niet bereikbaar zijn om de betaling van de creditcard terug te halen en bestel ik opnieuw.

[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 27-02-2023 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
amahusu schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:28:
ik ben benieuwd hoe lang de duizeligheid/misselijkheid aan blijft houden. Helaas heb ik niet zo heel veel tijd om te gamen en speel ik 1 of 2x in de week ff een uurtje (GT7 voornamelijk). Nu heb ik de psvr2 sinds vrijdag en heb er 2x mee gespeeld, maar beide keren echt super misselijk geworden na 10 minuten (had wel ff nodig om daarvan bij te komen).

Als casual gamer zit ik eigenlijk niet te wachten op dat misselijke gevoel en wil ik de spaarzame tijd die ik heb gewoon lekker relaxed kunnen gamen.

Wat zijn hier de ervaringen met het wennen? Want als het echt afhangt van zoveel mogelijk blijven spelen en dan wen je er vanzelf aan, dan gaat het em voor mij helaas niet worden :(
Het is wel een kwestie van wennen. Wat denk ik helpt is goed kijken met welke games te begint. GT7 kan ik goed hebben, maar bij anderen die het hier getest hebben geven ze aan toch wel snel misselijk te worden. Je kunt beter beginnen met wat meer statische games zoals Moss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Amos_x schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:40:
[...]

Misschien zit je te dicht op dat scherm, of staat dat scherm te dicht op je hoofd/bril en 'blokkeert dat het zicht' van het scherm naar de grotere ruimte waarom die zich dan gemakkelijker kan richten/tracken?

Zomaar een idee, want behalve de engineers bij sony weet niemand echt hoe het allemaal precies werkt.
In see through mode kun je de tv zien en de omgeving eromheen dus hij is niet echt te groot ofzo, in principe zou hij nog best wat anker punten moeten kunnen pakken buiten mijn tv.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zou dit wat zijn om de ruimte te verlichten met infrarood? https://www.cctvwinkel.nl/infraroodlampen

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Ik heb het 020 support nr gebelt (half uur gewacht) verder dan de uhhh uhhh en je hebt vast al dingen geprobeert helpen ze je daar niet.
Gezocht naar de ps direct chat, maar het is een aardige puzzel om fatsoenlijk geholpen te worden.
Enige wat ik wil weten of alles terug retour moet, of alleen de controllers.

Inmiddels alles geprobeert, ook PS5 gereset maar zag nu tijdens de setup opnieuw van de VR2 dat de rechter controller daar ook al niet normaal gezien wordt. Links klopt met een witte circel, rechts een meter weg of licht niet op. Gaat niet werken zo.

Zoek nog even verder maar denk dat de set compleet maar terug gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Las op fora dat dit soort emitters wel werken in het donker. Deze wordt kennelijk door velen voor VR gebruikt.

Ik lees her en der ook steeds meer over mogelijke variaties in paneel kwaliteit en de mate van het Mura effect. Benieuwd hoe dat zich ontvouwt. De eerste A/B testen kunnen we snel verwachten.

[ Voor 36% gewijzigd door FMS op 27-02-2023 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
Bundel is niet meer op voorraad.. kan optie vervangen niet eens meer kiezen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cm3j0WFr7WZCIC9V_G0Sp5r5pKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6UvpVSBKHhfu1kWCvLRZoNpy.png?f=user_large

Op ps direct zie je ook staan Momenteel niet beschikbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024
hijacker80 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:56:
Ik heb het 020 support nr gebelt (half uur gewacht) verder dan de uhhh uhhh en je hebt vast al dingen geprobeert helpen ze je daar niet.
Gezocht naar de ps direct chat, maar het is een aardige puzzel om fatsoenlijk geholpen te worden.
Enige wat ik wil weten of alles terug retour moet, of alleen de controllers.

Inmiddels alles geprobeert, ook PS5 gereset maar zag nu tijdens de setup opnieuw van de VR2 dat de rechter controller daar ook al niet normaal gezien wordt. Links klopt met een witte circel, rechts een meter weg of licht niet op. Gaat niet werken zo.

Zoek nog even verder maar denk dat de set compleet maar terug gaat.
Alles moet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:54:
[...]

In see through mode kun je de tv zien en de omgeving eromheen dus hij is niet echt te groot ofzo, in principe zou hij nog best wat anker punten moeten kunnen pakken buiten mijn tv.
Tracking support aanzetten is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:36:
[...]

Ik zit er serieus aan te denken om hier wel werk van te maken los van mijn bestelling. Het kan toch niet zo zijn dat een verkoper aan consumenten zo slecht bereikbaar is. Kunnen we hier niet ergens een melding over maken. Ik lees alleen maar ellende van mensen die ze proberen te bereiken.

[...]

Nou ja dat is dus wel de volgende stap. Geef ze nog een dag want dan is de datum die ze aangeven voorbij. En dan bel ik de bank omdat ze niet bereikbaar zijn om de betaling van de creditcard terug te halen en bestel ik opnieuw.
Heeft allemaal geen zin dat is van te voren al verteld, je kan het beste gewoon de bank bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
NightShadow22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:36:
[...]

Heeft allemaal geen zin dat is van te voren al verteld, je kan het beste gewoon de bank bellen.
Bank al gebeld. 2 weken wachttijd vanaf de reservering. En bewijs aanleveren dat ik alles geprobeerd heb wat ik kan. Dus ben bezig met screenshots om aan te tonen dat ik contact heb gezocht (mooi zo, nu na 2 uur wachten een screenshot waarbij ik te zien krijg dat er niemand beschikbaar is, yeah right op een maandagochtend).

[ Voor 13% gewijzigd door dangerpaki op 27-02-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:40:
[...]

Bank al gebeld. 2 weken wachttijd vanaf de reservering. En bewijs aanleveren dat ik alles geprobeerd heb wat ik kan. Dus ben bezig met screenshots om aan te tonen dat ik contact heb gezocht.
Echt waardeloos Sony, dit kan gewoon niet zo verder met die niet bestaande support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik vind het wel een beetje vreemd dat wanneer ik het 2d scherm goed recht voor me zet (via options knop ingedrukt houden) voor een race in GT7 dat hij na de race toch een stukje verschoven lijkt?

Ik speel met de TV uit en een stuur.

Is dat toch een soort van drift, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:48:
Ik wil de PlayStation i.c.m. PSVR 2 juist op zolder plaatsen zónder TV of andere monitor. Dus volledig stand-alone. Enkel de initiële configuratie dient even op de TV te gebeuren, maar daarna wil ik 'm monitorloos gebruiken. Vorige week stond hij in de woonkamer en werkte het ook gewoon door de TV te ontkoppelen, maar zat ik uiteindelijk nog wel vóór het scherm wat hij mogelijk gebruikt voor tracking. Ben benieuwd of het gaat werken als er helemaal geen monitor in de ruimte staat en hij enkel de muren, plafond en vloer gebruikt.
Ik heb de PS VR2 in een ruimte zonder scherm gebruikt en dat gaat juist heel goed. De tracking wordt niet afgeleid door een fel scherm met bewegende beelden, dus dat is alleen maar fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leer hier van en koop gewoon niet meer direct bij Sony. Je kunt dan beter wachten op een mediamarkt. Het is een matige winkel maar als er iets is is het zo opgelost hoor ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
secret17 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:18:
[...]

Ok, verzending voorbereiden klinkt iig al een stapje verder dan 'Bestelling verwerken', maar je hebt 'm ook een dag eerder besteld natuurlijk. Ik heb zowel voor de PS5 als de PSVR2 standard delivery gekozen, want ik had al begrepen op dit forum dat express delivery de moeite niet was. En mijn PS5 kwam binnen 2 dagen binnen dus dat was nog veel sneller dan verwacht eigenlijk. Maar gezien het enthousiasme kijk ik nu ook echt uit naar ontvangst van de PSVR2 :) Is ook de reden dat ik de PS5 heb gekocht. Ik laat wel ff weten hoe mijn bestelling/levering verder loopt...
Ik heb hem vrijdag besteld met standaard delivery en sta nog steeds op bestelling verwerken. Na alle verhalen hier ga ik m'n verwachtingen over snelle bezorging maar inperken. Ik kijk er ook super naar uit. Sinds bestelling allemaal nieuwe VR media aan het volgen en kijken om te ontdekken wat er allemaal te spelen valt en aankomt de komende maanden.

@Verwijderd Als het kon had ik hem zeker ergens anders besteld, maar op dit moment alleen bij PS Direct te krijgen zover ik kon vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door Jochem Boom op 27-02-2023 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-07 16:48
Ik heb net toch maar een kabelmanagement systeempje van Kiwi Design besteld. Ik had de untethered van de quest 2 een beetje voor lief genomen, maar snoeren gedoe mid game breekt de immersion behoorlijk. Daarnaast speel ik meestal zittend op mn bureau stoel, dus het arme kabeltje wordt best vaak overreden.

Ik ben ook van plan een charging station te kopen. Zit ook te kloten met een powerbank. Gezien die van Sony niet leverbaar is, heeft iemand al ervaring met alternatieven? Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• secret17
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:47:
Leer hier van en koop gewoon niet meer direct bij Sony. Je kunt dan beter wachten op een mediamarkt. Het is een matige winkel maar als er iets is is het zo opgelost hoor ik veel.
Ik zou ook het liefst of in de winkel of een via een betrouwbare (Nederlandse) webwinkel kopen. Als ze iets op voorraad hebben, heb je het meestal binnen 1 of 2 dagen, kun je bij een servicepunt laten bezorgen en is retour redelijk simpel geregeld als het moet.

Echter, dat is nu juist het probleem met PS5: nooit echt op voorraad geweest, en de PSVR2 staat nog niet eens op de sites, dus als je een PSVR2 wilt in deze fase ben je echt op Sony Direct aangewezen. Denk dat je nog wel een paar maanden moet wachten voordat je zo een MediaMarkt in kan lopen om de PSVR2 op de kop te tikken.

There can be only fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen andere keus op dit moment nee dus het vraagt wel geduld. Of via Sony direct alle risico’s met een risico (beter zo @Amos_x ? ) op een belabberde klantenservice of wachten.
Ik denk niet dat het maanden gaat duren voor dat de VR2 in de winkels ligt maar dat moeten we eerst maar zien.

Ik zou het trouwens humor vinden als de winkels straks zeggen: Je bekijkt het maar Sony nu willen we je hardware niet meer verkopen. Maar dat is een andere discussie. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2023 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Voor de geinteresseerden uitvoering: PlayStation VR 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:56:
Je hebt geen andere keus op dit moment nee dus het vraagt wel geduld. Of via Sony direct met alle risico’s of wachten.
Ik denk niet dat het maanden gaat duren voor dat de VR2 in de winkels ligt maar dat moeten we eerst maar zien.

Ik zou het trouwens humor vinden als de winkels straks zeggen: Je bekijkt het maar Sony nu willen we je hardware niet meer verkopen. Maar dat is een andere discussie. ;)
Ja op deze manier gaat dit ding nooit een succes worden.

75% zijn fifa en COD spelers die dit ding niet nodig hebben

20% ziet dit ding niet in de winkels liggen en denkt dat het uitverkocht is

5% heeft het gekocht en is er blij mee maar komt over 1 maand games tekort om te blijven spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:14
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:36:
[...]

[...]

Verschrikkelijk slecht inderdaad, ik heb geprobeerd direct te bereiken maar na uren in de wacht te hebben gestaan heb ik vrijdag maar gewoon de boel terug gestuurd.
Het feit dat de bundels nu zijn uitverkocht stemt me niet erg gerust dat ik spoedig een vervangende set zal krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
schumi1986 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:44:
[...]

Ja op deze manier gaat dit ding nooit een succes worden.

75% zijn fifa en COD spelers die dit ding niet nodig hebben

20% ziet dit ding niet in de winkels liggen en denkt dat het uitverkocht is

5% heeft het gekocht en is er blij mee maar komt over 1 maand games tekort om te blijven spelen
dat laatste maak ik me nu al druk om, na COTM en RE8 heb ik alleen nog Walking death en Star wars op mijn lijstje en Behemoth komt pas eind van het jaar waarschijnlijk..... de state of play viel erg tegen en in indies ben ik niet geintresseerd ik wil alleen AAA experiences spelen op PSVR.

Word in de tussentijd dan toch maar eens een mooie rig op de kop tikken en GT7 gaan leren spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 27-02-2023 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

Ik las het gisterenavond ook al, maar je telefoon bedienen nadat je je VR bril net af hebt is echt raar.

Kinderen hebben vakantie, daar heb in what the bat gekocht. Vermaken ze zich prima mee, net ook even gedaan, best leuke game.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 14:59
NightShadow22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:07:
[...]

dat laatste maak ik me nu al druk om, na COTM en RE8 heb ik alleen nog Walking death en Star wars op mijn lijstje en Behemoth komt pas eind van het jaar waarschijnlijk..... de state of play viel erg tegen en in indies ben ik niet geintresseerd ik wil alleen AAA experiences spelen op PSVR.

Word in de tussentijd dan toch maar eens een mooie rig op de kop tikken en GT7 gaan leren spelen.
Waarom jezelf beperken tot AAA titles, de leukste VR games die ik heb gespeeld zijn toch vaak indie games.
Beat-Saber, Pistol whip en Pavlov bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Heeft iemand al een 3 meter kabel gevonden en getest, of is 2 meter echt de max?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
TommyknockerNL schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:11:
[...]

Waarom jezelf beperken tot AAA titles, de leukste VR games die ik heb gespeeld zijn toch vaak indie games.
Zit er een Pavlov een sp mode met missies / story? Die leek me ook nog wel wat.

Pistol whip en beat saber zien er idd leuk uit mischien moet ik me maar over de visuals heenzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
In humanity moet je die stroom mensen met 'vierkantje' en linker stick de juiste richting op krijgen. Ik zat met de VR controllers te spelen en dat was echt heel onhandig. (vierkantje en linker stick zitten op dezelfde controller, links, dus bijna onmogelijk om met je duim die twee acties te doen)

Bedank ik me net dat je dit spel waarschijnlijk met de dual sense moet spelen, dan kan het wel gemakkelijk 8)7 Ik weet niet of ik het heb gemist, of het niet goed werd meegegeven, maar met de VR controllers is dit nauwelijks te spelen.

Vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:24
FireStarter schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:17:
Heeft iemand al een 3 meter kabel gevonden en getest, of is 2 meter echt de max?
Er zit toch iets van 5m kabel bij / aan vast? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:56:
Je hebt geen andere keus op dit moment nee dus het vraagt wel geduld. Of via Sony direct met alle risico’s of wachten.
Je kan het ook overdrijven. Zowel m'n ps5 als PSVR2 komen van PS direct. Twee dagen verzendtijd voor de ps5, 1 dag voor PSVR2. Allemaal netjes en vlot geleverd. Zoals bij de meesten denk ik wel.

Risico's zitten vooral in de klantendienst en after sales. Maar als alles gewoon goed gaat, heb je die niet nodig.

Voor zover ik kan zien zijn er in dit topic 2 personen die hun PSVR2 nog niet hebben ontvangen. Eentje gestolen op afhaalpunt (of voordien, het verhaal van de lichte doos). En een laatste op deze pagina nog die enkel een aangemaakt label heeft in de tracker. Waarschijnlijk is de ups tracker zoals bij zovelen niet up to date en is ook dit pakket onderweg gestolen. Bij velen die het pakket effectief ook hebben gekregen, stond de tracker ook nog op 'label aangemaakt', met de PSVR2 reeds in huis.

Jammer als het net bij jou gebeurt, maar ook niet de standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickdn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 16:51
MacorgaZ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:25:
30 dagen retourtermijn maar Horizon COTM is er alleen als digitale code he? Die kan dus niet retour, en ik vraag me af of je de bundel wel retour kan doen als de code is gebruikt.
Ik sta op het punt om mn PSVR bundel terug te sturen. Is iemand er al achter wat je met die digitale code moet doen? Ik heb paar stuck pixels, maar omdat de bundel uitverkocht is kan ik hem niet vervangen alleen retouneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Shinji schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:27:
[...]

Er zit toch iets van 5m kabel bij / aan vast? :?
Hij verwoordt het slecht maar bedoelt waarschijnlijk een verlengkabel van 3m. Omdat eerder in dit topic sprake was van een verlengkabel van 2m. Ik zou dan gewoon de originele kabel vervangen door een kabel van 8-10m met repeater/powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Nickdn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:29:
[...]

Ik sta op het punt om mn PSVR bundel terug te sturen. Is iemand er al achter wat je met die digitale code moet doen? Ik heb paar stuck pixels, maar omdat de bundel uitverkocht is kan ik hem niet vervangen alleen retouneren.
Is eerder in het topic al benoemd, je betaald dan voor COTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Amos_x schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Je kan het ook overdrijven. Zowel m'n ps5 als PSVR2 komen van PS direct. Twee dagen verzendtijd voor de ps5, 1 dag voor PSVR2. Allemaal netjes en vlot geleverd. Zoals bij de meesten denk ik wel.

Risico's zitten vooral in de klantendienst en after sales. Maar als alles gewoon goed gaat, heb je die niet nodig.

Voor zover ik kan zien zijn er in dit topic 2 personen die hun PSVR2 nog niet hebben ontvangen. Eentje gestolen op afhaalpunt (of voordien, het verhaal van de lichte doos). En een laatste op deze pagina nog die enkel een aangemaakt label heeft in de tracker. Waarschijnlijk is de ups tracker zoals bij zovelen niet up to date en is ook dit pakket onderweg gestolen. Bij velen die het pakket effectief ook hebben gekregen, stond de tracker ook nog op 'label aangemaakt', met de PSVR2 reeds in huis.

Nope. Vorige week woensdag besteld met Express Delivery. Daarmee zou hij vorige week donderdag / uiterlijk vrijdag binnen hebben moeten komen. Want ze zeggen zelf; voor 16:00 besteld is dezelfde dag verzonden.

Nou, niet dus. Status nog steeds Verzending Voorbereiden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
NightShadow22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:22:
[...]

Zit er een Pavlov een sp mode met missies / story? Die leek me ook nog wel wat.

Pistol whip en beat saber zien er idd leuk uit mischien moet ik me maar over de visuals heenzetten.
Ja, schrijf een game vooraf niet af op de visuals. Superhot is zo’n game. Als je de video’s op internet bekijkt dan ziet het er allemaal niet uit. Zeer beperkte graphics en heel abstract allemaal.

Maar het is de game waar ik super veel lol mee gehad heb bij de PSVR. Zo niet het meest van alle games in die generatie. Eenmaal in de game voel je je een soort kruising tussen John Wick en Neo.

Pistol Whip gaat ook een beetje die kant op. Erg toffe game :)

Verder begin ik steeds meer plezier te krijgen van de PSVR2. In het begin wellicht wat teleurgesteld in de “niet echt 4K” gewaarwording. Maar toen ik gister in m’n Ferrari F430 door Eau Rouge ging genoot ik gewoon. En daar gaat het om. Buiten dat om, wat iedereen ook roept: de visuals zijn gewoon indrukwekkend. Interieur van de auto’s tijdens racen ook echt prima.

Ondanks dat ik in m’n mancave naast m’n “rig” nog een 110” 4K beamer heb hangen, wil ik daar (in ieder geval voor GT7) niet meer naar terug.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

TommyknockerNL schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:11:
[...]

Pavlov wil ik vrijdag aanschaffen, maar is zelf rondlopen met het pookje zag ik op YouTube. Zal wel wennen zijn ivm motion sickness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjun
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-12-2024
[...]

3 personen nu, ik heb namelijk de PS VR2 afgelopen donderdag besteld voor 16:00, hij zou dan dezelfde dag verzonden worden. Vrijdag laat op de dag veranderde de status naar "Verzending voorbereiden" en tot op heden is dat nog niet veranderd. Ik lees wel veel verhalen dat de status op PS Direct ontzettend traag is met updaten. Krijg je gewoon een mailtje met trackinggegevens? Ik wil de verzending namelijk op tijd kunnen wijzigen zodat deze naar een pickup-point oid wordt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjun
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-12-2024
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:31:
[...]

Nope. Vorige week woensdag besteld met Express Delivery. Daarmee zou hij vorige week donderdag / uiterlijk vrijdag binnen hebben moeten komen. Want ze zeggen zelf; voor 16:00 besteld is dezelfde dag verzonden.

Same, maar dan afgelopen donderdag besteld ipv woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:31:
[...]

Ja, idem, vanaf woensdagochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het toch ook over de klantenservice.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
RawChild schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:33:
[...]

Pavlov wil ik vrijdag aanschaffen, maar is zelf rondlopen met het pookje zag ik op YouTube. Zal wel wennen zijn ivm motion sickness
Pavlov lijkt me ook erg cool!

Weet iemand hoe zich dat verhoudt tot Firewall? Lijkt me een beetje zelfde type game. Ik vermoed wel dat Pavlov een grotere playerbase heeft?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
Nickdn schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:29:
[...]

Ik heb mijne gebruikt (opengekrast en ingevoerd) teruggestuurd. Misschien dat ze met de code de spel van je account kunnen afhalen.
Zie het wel wat ze doen. Inderdaad bundel is uitverkocht, dus verwacht geld terug a 599 of een nieuwe set zonder/met de digitale code. Slecht inderdaad dat het zo onduidelijk is op de site.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dangerpaki
@Amos_x
Mwah... er zijn in ieder geval nog 2 mensen die ik via de DM heb die in hetzelfde schuitje zitten qua verzending die niet aankomt.
Maar het slechtste van alles is dat Playstation Direct niet bereikbaar is. Dat vind ik nogal een probleem.

Ik heb net trouwens ook een klacht ingediend bij het klachtenloket voor consumentenzaken (nadat ik eerder een klacht bij ACM heb neergelegd). Dat er iets mis kan gaan bij bezorgen etc kan ik helemaal begrijpen. Maar deze slechte bereikbaarheid kan en mag gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
Gertjun schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:34:
[...]
Same, maar dan afgelopen donderdag besteld ipv woensdag.
Ik ook donderdag besteld, maar wel pas na 16:00 uur. Dus qua verwerking zou je dat gelijk kunnen stellen aan bestelling op vrijdag wellicht. Desalniettemin staat mijn status nog op Bestelling verwerken, wat volgens mij nog een status voor Verzending voorbereiden is. Maar we gaan het zien. Het voelt een beetje alsof Sony met alle pre-orders door zijn voorraad PSVR2's heen is en nu zelf zit te wachten op een nieuwe lading voor Europa ofzo...

There can be only fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:40:
@Amos_x
Mwah... er zijn in ieder geval nog 2 mensen die ik via de DM heb die in hetzelfde schuitje zitten qua verzending die niet aankomt.
Maar het slechtste van alles is dat Playstation Direct niet bereikbaar is. Dat vind ik nogal een probleem.

Ik heb net trouwens ook een klacht ingediend bij het klachtenloket voor consumentenzaken (nadat ik eerder een klacht bij ACM heb neergelegd). Dat er iets mis kan gaan bij bezorgen etc kan ik helemaal begrijpen. Maar deze slechte bereikbaarheid kan en mag gewoon niet.
Die klachten gaan ze niks mee doen jammergenoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
secret17 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:42:
[...]

Ik ook donderdag besteld, maar wel pas na 16:00 uur. Dus qua verwerking zou je dat gelijk kunnen stellen aan bestelling op vrijdag wellicht. Desalniettemin staat mijn status nog op Bestelling verwerken, wat volgens mij nog een status voor Verzending voorbereiden is. Maar we gaan het zien. Het voelt een beetje alsof Sony met alle pre-orders door zijn voorraad PSVR2's heen is en nu zelf zit te wachten op een nieuwe lading voor Europa ofzo...
Klopt. Bestelling Verwerken is de eerste status. Daarna Verzending Voorbereiden. En dan daarna waarschijnlijk Bestelling Verzonden. ;)

Aangezien je vandaag in principe ook weer tot 16:00 kunt bestellen, hoop ik dan maar dat ná 16:00 m'n status op Verzonden komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:40:
@Amos_x

Ben het verder helemaal met je eens. Dit is echt een nare situatie voor jou en iedereen met hetzelfde probleem. Het ging me alleen om de zin "met alle risico's". Het ging, getuige dit topic, ook best vaak goed zou ik denken.

Maar effectief, jou case is echt heel erg vervelend :/ Ik mag er niet aan denken dat dit me overkomt. 600 euro ergens 'geblokkeerd' zonder product, en zelf met zoveel extra werk opgezadeld worden om het allemaal maar te documenteren. Pure hel... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Amos_x schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:29:
[...]

Hij verwoordt het slecht maar bedoelt waarschijnlijk een verlengkabel van 3m. Omdat eerder in dit topic sprake was van een verlengkabel van 2m. Ik zou dan gewoon de originele kabel vervangen door een kabel van 8-10m met repeater/powered
Inderdaad.
Ik ga het proberen nu met 2 extra meter. In totaal 6,5 meter dus.
Plus 2 van deze infrarood schijnwerpers:
https://www.amazon.nl/-/e...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

En een kiwi:
https://www.amazon.nl/-/e...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Rivanov schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:43:
[...]

Klopt. Bestelling Verwerken is de eerste status. Daarna Verzending Voorbereiden. En dan daarna waarschijnlijk Bestelling Verzonden. ;)

Aangezien je vandaag in principe ook weer tot 16:00 kunt bestellen, hoop ik dan maar dat ná 16:00 m'n status op Verzonden komt te staan.
Die express shipping scam zou gewoon verboden moeten worden op trustpilot bestaat daar ook 95% vd klachten uit , mensen die daarvoor betalen en een week of 2 wachten op bv hun ps5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dangerpaki
@NightShadow22 en @Amos_x
Thanks voor de mentale steun hahaha.

Maar het is voor mij nu gewoon iets principieels. Ik werk zelf in de zorg en dat is dan weer iets heel anders. Maar als ik pech heb en ik bel iemand een kwartier later dan afgesproken kan ik een klacht aan mn broek hebben waar gewoon echt serieus mee omgegaan wordt (terecht dat er serieus met klachten omgegaan wordt overigens). Dus het is voor mij nu iets principieels om dit aan te pakken.

Weet iemand trouwens hoe het zit met garantie als ik nu iets van iemand overkoop? Is dat een probleem stelliger 6 maanden is er wat mis en ik moet dit allemaal via PlayStation Direct regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
dangerpaki schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:50:
@NightShadow22 en @Amos_x
Thanks voor de mentale steun hahaha.

Maar het is voor mij nu gewoon iets principieels. Ik werk zelf in de zorg en dat is dan weer iets heel anders. Maar als ik pech heb en ik bel iemand een kwartier later dan afgesproken kan ik een klacht aan mn broek hebben waar gewoon echt serieus mee omgegaan wordt (terecht dat er serieus met klachten omgegaan wordt overigens). Dus het is voor mij nu iets principieels om dit aan te pakken.

Weet iemand trouwens hoe het zit met garantie als ik nu iets van iemand overkoop? Is dat een probleem stelliger 6 maanden is er wat mis en ik moet dit allemaal via PlayStation Direct regelen?
Geen dank het is gewoon extreem lullig!,de garantie kan je geloof ik wel telefonisch / via een online formulier afhandelen zo heb ik dat ook met mn dualsense gedaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
[quote]NightShadow22 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:56:
[...]

[ Voor 44% gewijzigd door NightShadow22 op 27-02-2023 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik922
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 09-07-2023
Zojuist mijn psvr2 verkocht, product is niet wat ik ervan had gehoopt. Kijkdoos effect, de hype is heel snel verdwenen nadat iedereen m binnen heeft gekregen. Kwa games zijn er eigenlijk maar 2 de rest zijn “spelletjes”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Mocht iemand niet kunnen wachten op Arvato/UPS-perikelen, mijn PSVR2 is nog ongeopend en kan voor kostprijs weg. Scheelt een retour en wachttijd voor jullie. Verder via DM :) [Arnhem]

Mijn Quest 2 ligt hier echt stof te happen door tijdgebrek dus impulsaankopen verminderen is een goeie voor de volgende keer...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngai
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06-2024
RawChild schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:33:
[...]
Had in Horizon eerste dagen ook wat motion sickness. Maar nu zonder problemen. Went vanzelf. Pavlov wordt ook mn volgende aankoop, erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Laatst online: 16-09 16:20
Carel schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:35:
[...]

Ja, idem, vanaf woensdagochtend.
7-12-22 besteld
17-02-23 afgeschreven

Tot nu toe niks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke1601
  • Laatst online: 27-10-2023
Hier ook besteld 15 -11 tot heden niets ontvangen. Eerste mail van PlayStation 21 februari bestelling verzonden .

24 februari E-mail ontvangen van PlayStation dat de verzenddatum voor de bestelling vertraagd is zonder concrete leverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023
haaymaan schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:07:
[...]

7-12-22 besteld
17-02-23 afgeschreven

Pfff, denk niet dat ze bij jou de beloofde levertijd van 22 tot 28feb nog gaan halen, het is echt belachelijk hoe Sony met zijn eigen hardware winkel omgaat. Is er een manier om dit onder de aandacht te krijgen? Met z'n alle een klacht indienen bij Radar o.i.d.?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:51

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

Hoewel ik geen gedupeerde ben van een niet ontvangen PSVR2 sta ik versteld van de slechte customer-service van Sony. Het is wel goed om te weten en slecht voor een bedrijf met de status van Sony. Lever die dingen dan gewoon uit via je resellers kanaal als je geen klanten ter woord wil staan. Ik hoop dat er snel een oplossing volgt voor de mensen met problemen.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:24:
[...]

Pfff, denk niet dat ze bij jou de beloofde levertijd van 22 tot 28feb nog gaan halen, het is echt belachelijk hoe Sony met zijn eigen hardware winkel omgaat. Is er een manier om dit onder de aandacht te krijgen? Met z'n alle een klacht indienen bij Radar o.i.d.?
Goed idee!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
Rik922 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:04:
Zojuist mijn psvr2 verkocht, product is niet wat ik ervan had gehoopt. Kijkdoos effect, de hype is heel snel verdwenen nadat iedereen m binnen heeft gekregen. Kwa games zijn er eigenlijk maar 2 de rest zijn “spelletjes”.
Is hype zo belangrijk? , mensen waaronder ik zijn laaiend enthousiast en zeer tevreden, COTM en RE Village zijn zeer high end en alleen die twee games maken het het voor mij persoonlijk al waard en verantwoorden de prijs, het is alsof je een attractie on demand in je eigen huiskamer hebt staan.

Bundel is overigens gewoon uitverkocht zegt dus veel.

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 27-02-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
MacorgaZ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:05:
Mocht iemand niet kunnen wachten op Arvato/UPS-perikelen, mijn PSVR2 is nog ongeopend en kan voor kostprijs weg. Scheelt een retour en wachttijd voor jullie. Verder via DM :) [Arnhem]

Mijn Quest 2 ligt hier echt stof te happen door tijdgebrek dus impulsaankopen verminderen is een goeie voor de volgende keer...
@dangerpaki is denk ik wel geintresseerd na zijn nogal zuure ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13

Hier ook dezelfde situatie, helaas nog geen enkele beweging bij UPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefke1601
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik heb net als @haaymaan hetzelfde alleen wel een e mail ontvangen dat de verzenddatum vertraagd is gestuurd door Sony maar ja dat had ik zelf ook wel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Hier ook een status update van mijn bestelling:

Vorige week donderdag een PS5 bundel met 2 controllers en een PSVR2 bril besteld.
Vrijdag al bericht van Sony dat beide bestellingen verzonden zijn met leverdatum 27/2.
Zaterdag kwam de PSVR2 bril binnen maar de PS5 bundel staat nog steeds op ready for shipping.
Als ik doorlink naar PostNL (standaard verzending gekozen) dan zie ik dat inderdaad 1 pakket is verwerkt en de ander nog niet is ontvangen door PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
willem100 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:59:
Hier ook een status update van mijn bestelling:

Vorige week donderdag een PS5 bundel met 2 controllers en een PSVR2 bril besteld.
Vrijdag al bericht van Sony dat beide bestellingen verzonden zijn met leverdatum 27/2.
Zaterdag kwam de PSVR2 bril binnen maar de PS5 bundel staat nog steeds op ready for shipping.
Als ik doorlink naar PostNL (standaard verzending gekozen) dan zie ik dat inderdaad 1 pakket is verwerkt en de ander nog niet is ontvangen door PostNL.
Oh apart, bij mij precies andersom :+ PS5 bundel binnen 2 dagen binnen maar PSVR2 (als losse bestelling opgevoerd maar beide direct betaald) nog steeds met status Bestelling verwerken. Als ik 'm morgen of overmorgen ineens zou ontvangen dan valt dat allemaal nog binnen de verwachte termijn (5 werkdagen) dus ik wacht voorlopig nog even geduldig af.

There can be only fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

secret17 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Oh apart, bij mij precies andersom :+ PS5 bundel binnen 2 dagen binnen maar PSVR2 (als losse bestelling opgevoerd maar beide direct betaald) nog steeds met status Bestelling verwerken. Als ik 'm morgen of overmorgen ineens zou ontvangen dan valt dat allemaal nog binnen de verwachte termijn (5 werkdagen) dus ik wacht voorlopig nog even geduldig af.
Precies, even geduld kan geen kwaad. Maar het blijft raar dat je bericht krijgt van Sony dat de spullen zijn verzonden en vervolgens blijkt dat niet zo te zijn of met grote vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secret17
willem100 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:05:
[...]
Precies, even geduld kan geen kwaad. Maar het blijft raar dat je bericht krijgt van Sony dat de spullen zijn verzonden en vervolgens blijkt dat niet zo te zijn of met grote vertraging.
Die statusupdates blijken idd niet even betrouwbaar of up-to-date, ook afgaande of wat anderen hier zeggen. Ik kreeg vrijdag wel bericht in de mail dat de PS5 verzonden was maar 10 min later dat verzending vertraagd was. Vervolgens lag hij de volgende dag wel gewoon op de stoep. Geeft ook aan dat ik niet zeker weet of de status van levering van de PSVR2 wel klopt of dat deze ergens al onderweg is en straks ineens ook voor de deur ligt (of niet).

There can be only fun

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:45
Na een aantal dagen motion sickness van Moss en Job Simulator (terwijl dit toch hele kalme en statische games zijn), gisteren op aansporen van mijn vriendin toch met CotM begonnen. Ik ben sowieso jaloers op haar, want zij kan gewoon alle spellen 3 uur achter elkaar spelen en nergens last van hebben :+

Anyway, gewoon nul last met Horizon! Ik kan na een uur spelen de headset afzetten, en geen problemen hebben. Wel met de comfort settings aan, met als enige aanpassing dat ik loop in de richting waar ik naar kijk. Maar ik was positief verrast, omdat ik niet had verwacht dat dit zo goed zou gaan :D

Wij zijn allebei ontzettende Horizon fans, met samen meerdere honderden uren in beide maingames, dus CotM valt helemaal in ons straatje, maar wat een ontzettende toffe game is dit. Ik ben echt helemaal weggeblazen door de kwaliteit van de graphics, en hoe immersive de hele ervaring is. De machines voelen een stuk groter aan dan in de third person view van de maingames. Ik sta regelmatig in de klimhal, en het klimmen voelt daadwerkelijk voor een deel aan alsof ik zelf ben aan het klimmen (voor zover dat kan als je je benen niet kunt gebruiken :+). Als ik mijn lichaam een beetje meedraai met hoe ik een beweging in het echt zou maken, heb ik hetzelfde gevoel bij het maken van een lastige pas als wanneer ik zelf aan het klimmen ben.

De combat is ook erg leuk om te doen, en kan op momenten best hectisch zijn, maar dat draagt alleen maar bij aan de ervaring. Tot nu toe is mijn tussentijdse conclusie dat hier veel meer van mag komen :9~

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:27
Weet iemand of er een soort van verloopstukje is voor de usb aansluiting van de VR set naar de PS5?

Misschien is het een beetje paranoïde maar ondanks dat ik erg voorzichtig ben, heb ik het idee dat kabels er tig keer erin en eruit halen niet altijd goed is voor aansluiting op de console

Zie met regelmaat (Reddit ect) kapotte USB/HDMI poorten door veelvuldig het eruit halen van kabels.

Iemand een idee?

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dmp1982 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:36:
Weet iemand of er een soort van verloopstukje is voor de usb aansluiting van de VR set naar de PS5?

Misschien is het een beetje paranoïde maar ondanks dat ik erg voorzichtig ben, heb ik het idee dat kabels er tig keer erin en eruit halen niet altijd goed is voor aansluiting op de console

Zie met regelmaat (Reddit ect) kapotte USB/HDMI poorten door veelvuldig het eruit halen van kabels.

Iemand een idee?
Je bedoeld zoiets?:

https://www.amazon.nl/Man...Compatibel/dp/B0B2W2MDJ9/

https://www.amazon.nl/Che...n-Connector/dp/B0B1X2L465

Puur ter illustratie... Geen idee of die verder goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Er was hier al een verlengkabel genoemd. Ik zou die pakken als verloop.

Hij werkt, en dan heb je meteen een verlengkabel. Laat je hem gewoon opgerold als je hem niet gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royality
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-01 11:47
ik heb een stuck pixel gespot en wil hem graag vervangen, weet iemand hoe ik hem kan vervangen? ik kan hem alleen terugsturen omdat ik de call of the mountain-bundel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 06:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Royality je bedoelt NIET terugsturen omdat je de voucher al hebt ingewisseld?

Dit is dus iets voor de winkel (Sony Direct) om op te lossen, maar begrijp hier dat iedereen nogal moeite heeft om ze te pakken te krijgen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan000
  • Laatst online: 30-07 16:48
Kazu schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:11:
Na een aantal dagen motion sickness van Moss en Job Simulator (terwijl dit toch hele kalme en statische games zijn), gisteren op aansporen van mijn vriendin toch met CotM begonnen. Ik ben sowieso jaloers op haar, want zij kan gewoon alle spellen 3 uur achter elkaar spelen en nergens last van hebben :+

Anyway, gewoon nul last met Horizon! Ik kan na een uur spelen de headset afzetten, en geen problemen hebben. Wel met de comfort settings aan, met als enige aanpassing dat ik loop in de richting waar ik naar kijk. Maar ik was positief verrast, omdat ik niet had verwacht dat dit zo goed zou gaan :D

Wij zijn allebei ontzettende Horizon fans, met samen meerdere honderden uren in beide maingames, dus CotM valt helemaal in ons straatje, maar wat een ontzettende toffe game is dit. Ik ben echt helemaal weggeblazen door de kwaliteit van de graphics, en hoe immersive de hele ervaring is. De machines voelen een stuk groter aan dan in de third person view van de maingames. Ik sta regelmatig in de klimhal, en het klimmen voelt daadwerkelijk voor een deel aan alsof ik zelf ben aan het klimmen (voor zover dat kan als je je benen niet kunt gebruiken :+). Als ik mijn lichaam een beetje meedraai met hoe ik een beweging in het echt zou maken, heb ik hetzelfde gevoel bij het maken van een lastige pas als wanneer ik zelf aan het klimmen ben.

De combat is ook erg leuk om te doen, en kan op momenten best hectisch zijn, maar dat draagt alleen maar bij aan de ervaring. Tot nu toe is mijn tussentijdse conclusie dat hier veel meer van mag komen :9~
Ik kwam van de quest 2 en werd misselijk in CotM, dit kwam door het draaien met de thumb stick. het draaien gebeurde geleidelijk (smooth motion), in combinatie met lopen zorgde dit voor de misselijkheid. Nadat ik het roteren naar de snap setting had gezet verdween de misselijkheid ook volledig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mijn status is veranderd naar Verzonden op PS Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Status Arvato:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nlHUq2xi9t-n8_uCuG89Vh4eLdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EIhIKYpPKq5QhJt8yy6r2OdY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

vdr01 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:34:
Hoewel ik geen gedupeerde ben van een niet ontvangen PSVR2 sta ik versteld van de slechte customer-service van Sony. Het is wel goed om te weten en slecht voor een bedrijf met de status van Sony. Lever die dingen dan gewoon uit via je resellers kanaal als je geen klanten ter woord wil staan. Ik hoop dat er snel een oplossing volgt voor de mensen met problemen.
De reden voor deze aanpak kan mogelijk te maken met scalper fenomeen. Blijkbaar werkt zelf reguliering in de branch niet als er genoeg bedrijven zijn die hun stock zo aantal aan consument verkopen. Als de early adopter golf voorbij is zal beschikbaar komen in de winkels maar dat kan wel even duren.

Die website en bestel systeem vind ruk. Ik hoop dat mijne morgen aankomt op mijn werk.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

secret17 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:07:
[...]

Die statusupdates blijken idd niet even betrouwbaar of up-to-date, ook afgaande of wat anderen hier zeggen. Ik kreeg vrijdag wel bericht in de mail dat de PS5 verzonden was maar 10 min later dat verzending vertraagd was. Vervolgens lag hij de volgende dag wel gewoon op de stoep. Geeft ook aan dat ik niet zeker weet of de status van levering van de PSVR2 wel klopt of dat deze ergens al onderweg is en straks ineens ook voor de deur ligt (of niet).
Als ik op PSdirect in mijn bestellingen kijk staat er dat beide orders bezorgd zijn 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

haaymaan schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:07:
[...]

7-12-22 besteld
17-02-23 afgeschreven

Ik had op 15 november 2022 besteld.
17 februari 2023 afgeschreven.
Tot op heden heb ik alleen mijn laadstation afgelopen vrijdag ontvangen. De PS VR2 staat al sinds woensdag op Bestelling Verwerken...

Ik had trouwens niet voor de priority shipping betaald. Ik denk dat ik maar tot morgen wacht en anders annuleer ik mijn bestelling. Als het al zo moeizaam is voor ze om een pre-order te versturenheb ik ook geen zin om voor aftersales later met Sony te bemoeien.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ram-G-maN schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:53:
[...]

Ik had op 15 november 2022 besteld.
17 februari 2023 afgeschreven.
Tot op heden heb ik alleen mijn laadstation afgelopen vrijdag ontvangen. De PS VR2 staat al sinds woensdag op Bestelling Verwerken...

Ik had trouwens niet voor de priority shipping betaald. Ik denk dat ik maar tot morgen wacht en anders annuleer ik mijn bestelling. Als het al zo moeizaam is voor ze om een pre-order te versturenheb ik ook geen zin om voor aftersales later met Sony te bemoeien.
Je kunt je bestelling niet annuleren. Je zult het moeten laten bezorgen en dan weigeren aan de deur, of retour aanvragen na levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Laatst online: 20:02
Mijn status is zojuist veranderd naar: Levering 28 februari.

(ik had een pre-order geplaatst, en het pakket was volgens playstation verzonden, maar volgens UPS nooit ontvangen).

Het lijkt erop dat ik hem morgen dan toch ga krijgen..... Was al bijna van plan om de PSVR2 opnieuw te bestellen. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:24:
[...]

Is PlayStation direct niet aanwezig in de pricewatch? Dan daar sowieso slechte reviews achterlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 16:15
Feb 27, 2023 18:40 In transit EINDHOVEN

Eindelijk er is beweging in gekomen

UPS

Label aangemaakt
Huidige gebeurtenis
Onderweg

[ Voor 27% gewijzigd door Raoul.TLS op 27-02-2023 19:49 ]

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
Hier ook....

27/02/2023
18:39 Onderweg
Herkomstscan
Eindhoven, Netherlands

21/02/2023
17:56 Label aangemaakt
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 14:14
Royality schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:39:
ik heb een stuck pixel gespot en wil hem graag vervangen, weet iemand hoe ik hem kan vervangen? ik kan hem alleen terugsturen omdat ik de call of the mountain-bundel heb.
Alles terug in de doos en dan via direct een vervanging aanvragen.
Geen idee verder hoe ze met de voucher omgaan. Ik heb em er wel bij terug in de doos gedaan en zie verder wel.

Begreep wel dat vervanging op dit moment niet kan omdat de voorraad op is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:57
Ik begrijp niet dat psdirect (als enige verkoper van een product, geen andere optie) voor een fatsoenlijk aftercare zorgt.

Mijn PSVR2 is kwijt bij UPS. Maar UPS neemt alleen actie bij een claim van de verzender. Probeer dat maar eens te regelen bij PSdirect. Probeer al de hele dag contact te krijgen via chat. Gewoon onmogelijk en UPS kan niets, terwijl zij het product kwijt zijn geraakt na de eerste aflever poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
Die is leuk Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UXPS6yWaEKrxixRLcJ-DjQdzVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSD5cfDKgPBriACdX3hqr2Jh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik heb die star wars demo uitgespeeld, zo klaar, maar koos voor lopen met het pookje ipv teleporteren. Meer mensen die dit zo doen en hoe vergaat jullie de motion sickness dan? Ik werd niet echt misselijk, misschien ook te kort. Maar vond het ook absoluut niet fijn voelen. Maar deze manier van een shooter spelen vind ik echt zo ongelooflijk vet. Hopelijk kan ik mijn lichaam hier wat in trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Komt vanzelf, het went

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ja inderdaad, zelf nergens last van, misschien heel af en toe een zweverig momentje bij een bepaalde bocht in GT7. Verder eigenlijk niet meer, maar heb ook Farpoint uitgespeeld op de PSVR1, dat was wel een goede start zeg maar :+
Pagina: 1 ... 37 ... 67 Laatste