Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ik had het zojuist ook even bekeken en inderdaad is het weer triest om te zien. Sneue scalpers die belachelijke bedragen vragen en dan ook nog eens mensen die er meer dan nieuwprijs op bieden. Ik heb zelfs bijna geen medelijden meer voor stumpers die niet verder kijken dan hun neus lang is en zo de boot ingaan.Amos_x schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:44:
[...]
Die verkopers rekenen gewoon op een "onbalans" in informatie bij het publiek. Wel iets van de hype meekrijgen, maar niet weten dat die direct bij sony beschikbaar is. Wat soms wel te begrijpen valt, veel mensen zijn pas van beschikbaarheid op de hoogte als ze de doos fysiek in de winkel/mediamarkt zien liggen.
Wie denkt er nu aan (behalve wij dan) dat er zoiets is als rechtstreeks bij de fabrikant kopen?
Hopelijk is dat informatie onevenwicht bij de consument snel weg, en doen ze eerst een google search.
Wel triest van die verkopers inderdaad. Reden te meer om het ding snel zichtbaar bij intertoys/mediamarkt en dergelijke te leggen om dat soort trieste haaien uit de wind te zetten
Eén voordeel is er echter; welwillende mensen die de VR2 hebben gekocht en er toch vanaf willen kunnen een stuk makkelijker deze zonder of met heel weinig verlies verkopen, je valt echt wel op als je er een te koop aanbiedt voor standaardprijs.
Gaaf, zal ongetwijfeld nog veel leuker spelen dan met de DualSense ivm force feedback en een echt stuur in je handen. Benieuwd naar je ervaringen.Rivanov schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:22:
Straks PlaysSeat en Logitech G923 oppikken bij vriend van me. Staat bij hem te verstoffen en hij bood aan dat ik de set kan lenen voor m’n VR.
GT7 gespeeld en die gaf me ook wel lichte klachten, mijn vrouw een rondje laten doen was niet verstandig achteraf.
Horizon erg nice grafisch, het is behoorlijk scherp als de afstelling goed is. Het klimmen is leuk gedaan, maar lijkt soms alsof de tracking van mijn handen wat vreemd is (handen die in game opeens gekke hoeken aannemen, etc).
Ik heb ook Synth Riders gedaan en man, wat is dat vet! Echt een concurrent van Beat Saber. Daar ga je echt helemaal in op. Ook geen misselijkheidsklachten, omdat je volop in beweging bent.
Morgen maar eens kijken dan.hantheman schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:30:
[...]
Daar zat ik ook vast, moet je even weglopen bij die fuse box en dan er naartoe lopen en op X drukken.
Ik had ook problemen met mijn jas open doen hahaha
En het is wel een complexe set aan dingen die je moet doen en onthouden.
Maar het is wel tof om je jas open te doen om je zaklamp te pakken ipv knopje in te drukken.
Zelfde voor healt restoren. En magazijnen laden etc.
Ben dus nog niet verder in de game. Maar erg benieuwd hoe ik reageer in the heat of the moment
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vanmorgen spel binnen en net even een half uurtje gespeeld maar precies t zelfde hier.. moet er echt ff van bijkomen zeg beetje dizzy na het lopen en camera bewegen. Veel meer last van dan met HorizonDarkSide schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Tot nu toe ook meer dan tevreden over de kwaliteit.
Merk dat ik bij opzetten al beetje muscle memory krijg zodat de sweetspot goed is.
In mijn geval de band wat meer naar beneden doen. En dan aandraaien.
Even RE8 demo gespeeld.
Dat wapens laden is echt wel vet. Veel toffer dan pres [] to reload.
Maar merk nog wel dat ik nog niet zo goed tegen bewegen kan.
Ik moet dat echt rustig doen. En niet te lang.
Hoop echt wel dat dit gaat wennen. Want de rest is toch echt wel een experiance.
Dit weekend maar eens GT7 uitproberen.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
https://direct.playstation.com/nl-nl/BurrowedLurker schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:48:
Is deze ook ergens leverbaar? Ik kan überhaupt geen winkels vinden die de PSVR2 als product hebben, ook niet als ‘niet leverbaar’. CoolBlue en Mediamarkt bvb hebben er geen productpagina voor.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb de bril eigenlijk alleen gekocht voor GT7 en ik kan je vertellen dat het heel vet is en voor mij persoonlijk het geld al waard. Ik gebruik een Playseat en een G29 stuur en heb na het racen met de bril ook nog even "normaal" via tv geraced en ik ga niet meer terug naar tv dat weet ik welTimbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:43:
[...]
Same. Ik neig nu om hem te skippen. Kan het bedrag best missen, maar dan moet de ervaring wel echt tof zijn. Ik lees nu net even teveel reacties van mensen die zitten te kutten met de sweetspot, klagen over een duikbril effect en wazige/niet geheel scherpe beelden en dan is er ook nog eens het feit dat er behoorlijk weinig echt innoverende games uit zijn. Ik zie dat in de toekomst ook niet echt veranderen want dit is al jaren het allergrootste probleem met VR.
Dan zou ik hem alleen kopen voor GT7. Op zich ook nog gerechtvaardigd als die ervaring écht tof zou zijn, maar ik lees daar ook wisselende reacties over. En met mijn Fanatec stuur en race seat heb ik daar al een behoorlijke immersive ervaring zonder bril ook...
Ik heb geen duikbril effect, sweetspot vinden is 10 seconde werk.
Youtube en Reddit etc hebben natuurlijk weer flink lopen hypen en dan valt het altijd tegen.
Mijn vrouw hield het nog geen half rondje uit en heeft er nachtmerries van gekregenCasual_T schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:40:
GT7 gespeeld en die gaf me ook wel lichte klachten, mijn vrouw een rondje laten doen was niet verstandig achteraf.

[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 24-02-2023 11:50 ]
Moet wel zeggen dat ik de VR1 day one gekocht heb. Maar die kon ik dan ook eerst ff demo'en in de mediamarkt. En ik zag het ook al een stukje steun voor de techniek. Later ook nog de v2 gekocht in een aanbieding en de v1 verkocht op marktplaats.Geronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:50:
Volgens mij ligt het helemaal aan de verwachtingen die je van VR hebt.
Mensen die VR al vaker hebben ervaren zullen over het algemeen een stuk enthousiaster zijn dan mensen die zich er teveel van hebben voorgesteld.
Ik was weggeblazen door de Oculus Rift developer versie in 2013, en heb een realistisch beeld van wat VR me gaat brengen, dus 'weet' wat ik kan verwachten. Als het goed is kan ik hem vandaag dan wel in ontvangst nemen... gister was ik net te laat thuis.
En dat bestellen via Sony me er nu ook een beetje van weerhoudt
waarschijnlijk vind ik het wel weer supervet en moet ik niet zo draaikonten.
Nice!wes- schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:49:
[...]
Ik heb de bril eigenlijk alleen gekocht voor GT7 en ik kan je vertellen dat het heel vet is en voor mij persoonlijk het geld al waard. Ik gebruik een Playseat en een G29 stuur en heb na het racen met de bril ook nog even "normaal" via tv geraced en ik ga niet meer terug naar tv dat weet ik wel
Youtube en Reddit etc hebben natuurlijk weer flink lopen hypen en dan valt het altijd tegen.
Ja, dat is een beetje het probleem van alle filmpjes. Ik zoek gewoon naar die echt toffe ervaring bij het racen. Tegelijkertijd zie ik mezelf ook niet constant met een bril op rijden..
Haha, oeps! Ja, ik hoorde ook termen als 'ik doe die bril niet meer op'. Welp, there goes my creditwes- schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:49:
[...]
Ik heb de bril eigenlijk alleen gekocht voor GT7 en ik kan je vertellen dat het heel vet is en voor mij persoonlijk het geld al waard. Ik gebruik een Playseat en een G29 stuur en heb na het racen met de bril ook nog even "normaal" via tv geraced en ik ga niet meer terug naar tv dat weet ik wel
[...]
Mijn vrouw hield het nog geen half rondje uit en heeft er nachtmerries van gekregen
Misschien draaien ze wel weer bij
:strip_exif()/f/image/y7FsK6aTbZVod406CCedMEpi.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier de VR2 binnen. Ding is fantastisch. Precies wat ik zocht: goede games, goede tracking, goede graphics en seated VR. Heb geen zin in die gimmick dingen zoals op de Quest waarbij je door de kamer moet dansen.
Alleen jammer dat die oplaadstations niet op voorraad zijn, want met kabeltjes is wel klooien.
Zie het alsof je een racehelm opzetTimbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Nice!
Ja, dat is een beetje het probleem van alle filmpjes. Ik zoek gewoon naar die echt toffe ervaring bij het racen. Tegelijkertijd zie ik mezelf ook niet constant met een bril op rijden..
Het is wel even wennen, rustig opbouwen was essentieel voor mij tot nu toe.
Ik bedoel de prijs van het spelAmos_x schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:15:
[...]
Prijs zal echt niet zakken, dat kan ik je wel garanderen. Quest 2 is zelfs in prijs gestegen. Misschien ooit eens 50 euro of zo, naar 550/ Maar of je voor 50 euro (op een bedrag van 600) jezelf jaren lang toegang tot PSVR2 wil ontzeggen, moet je zelf weten. Je leeft maar 1 keer, en het is een leuk speeltje, niets meer, niets minder. Wie er meer van maakt en het allemaal te serieus neemt, doet zichzelf te kort, en verpest de ervaring denk ik.
Ik merk dat er hier ook genoeg zijn die zich op voortvarend, zonder ook maar een hands-on ervaring, zich ultra negatief en sceptisch opstellen om vooral voor zichzelf argumenten te zoeken voor het niet kopen van een PSVR2. Vreemd. @Verwijderd onder andere. Draagt ook weinig bij waarom je iets niet wil kopen. Vast nooit het plan, maar toch erg negatief een niet-aankoop verantwoorden.
Gaat niet werken, Sony weet precies welk serienummer naar welke klant is gegaan. Ander serienummer retour sturen is een no-go.hantheman schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:45:
Mocht er een tweaker zijn die zijn headset wil gaan terugsturen omdat hij het niet tof genoeg vindt. Als jouw set geen stuck pixels heeft zou ik hem wel graag willen ruilen met diegene
Morgen rijd ik het hele land door dus ik kan hem gemakkelijk even swappen. Zak drop/speciaal biertje/indie game als dank! Haha
Ben er intussen wel uit dat ik de gok ga wagen en deze ga kopen voor GT7. Wacht alleen nog even totdat het laadstation voor de controllers er weer is, ondanks dat die voor GT7 niet nodig zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door thunder8 op 24-02-2023 12:11 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
www.oldskoolnl.nl
De demo, alleen ik had free movement aangezet en werd daar na een kwartier toch echt behoorlijk duizelig van, veel erger dan bij RE8 met free movement.Mosin schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:05:
Heeft iemand van jullie Star Wars al gespeeld? Zo ja, wat is je ervaring?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik zou graag de vr nog zien voor ik naar mijn werk vertrek.
Packing
Ready for shipping
vaag hebben meer mensen dat ?
Vraagje,wes- schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:49:
[...]
[...]
kan je de view van GT7 ook binnen VR aanpassen naar de hoodcam etc?
Ik denk namelijk dat als je VR hetzelfde dashboard hebt, de wobble je zo ziek als de pest maakt?
Verwijderd
Ja. Erg leuk om te doen. Als je een star wars fan bent dan is dit een must have.Mosin schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:05:
Je hebt z.g.a. geen wobble tenzij je zelf je hoofd beweegt, en je bent gelimiteerd tot de cockpit view er zijn geen andere opties, maar ik kan uit ervaring met Driveclub VR mededelen dat je van andere camera modes 10 keer meer last krijgt van motion sickness dus ik vind het wel goed dat je alleen cockpit view hebt, het enige wat ik mis is een optie om de virtuele stoel wat hoger te zetten, maar daar is een trucje voor; kruip een beetje in elkaar zodat je headset zo laag mogelijk zit, vervolgens camera calibreren door options ingedrukt te houden, en als je dan weer normaal gaat zitten, zit je iets hoger in de autob.o.n.s schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:29:
[...]
Vraagje,
kan je de view van GT7 ook binnen VR aanpassen naar de hoodcam etc?
Ik denk namelijk dat als je VR hetzelfde dashboard hebt, de wobble je zo ziek als de pest maakt?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ziet er goed uit als je ergens binnen bent, buiten in de verte wordt het wel een beetje blurry, maar nooit storend. Teleporteerde mijzelf gisteren iets te dicht bij de barman gisteren en viel bijna achterover toen hij met z'n arm zwaaideMosin schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:05:
Ik heb de demo gespeeld, kwartiertje ofzo. Even wennen aan de controls maar ik werd gelukkig helemaal niet misselijk. Ik heb nog niet echt in gevechten gezeten ofzo, maar in het begin heb je wel een stukje waar je kan lopen en wapens kan testen.Mosin schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:05:
1 ding: het schieten met die laserguns is super vet! Hier valt ook de verbetering tov de PSVR op, want de lighting is (door HDR?) echt heel goed. Je ziet de gloed rondom de laserstralen oplichten.
Lijkt me ook lachen om met lightsabers te gaan vechten, maar geen idee of dat ook in de demo zit.
Zorg schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:25:
Voor de mensen die echt wel het wow effect hebben, hebben jullie ook het duikbril effect maar stoort het je niet of zie je het gewoon niet?
Het heeft misschien ook te maken met hoe je kijkt. Ik ben van kinds af aan al verschrikkelijk bijziend en bril dragend, dus ik ben volledig gewend aan het draaien van mijn hoofd i.p.v. mijn ogen.Rik922 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:52:
Grappig je hoort het duikbril effect nu overal voorbij komen. Doet voor mij vr beleving wel af, vraag me echt af of dit met software te verhelpen is dmv een update bijvoorbeeld.
Het duikbril effect kan ik wel zien door één oog dicht te doen en rond te kijken. Echter zodra ik met 2 ogen open in het spel zit verdwijnt dit effect bij mij echt volledig.
Re-projection is inderdaad extreem goed te zien in de VR replays. Ik gok dat die replays ook niet op 120Hz lopen. In-game is het een stuk minder, daar zie je het vooral als je kijkt naar track-side objecten in haarspeldbochten en chicanes.Danster75 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:34:
[...]
GT7 past ook reprojection toe waardoor snel bewegende objecten een verdubbeling tonen. Zeer duidelijk te zien in VR Replays helaas. Afhankelijk van situatie in het spel kan dit opvallend of juist subtiel aanwezig zijn.
Level of detail van de auto's is soms ook iets minder dan je verwacht, zie je vooral goed op auto's met spoilers en body kits. Maar doet wat mij betreft weinig af aan de ervaring. Die re-projection helpt bij mij heel goed tegen misselijk worden, dus af en toe ietsje dubbel zien is dan geen ramp.
Ik heb zelf hier een Fanatec GT DD-Pro met rig speciaal gekocht voor GT7.Timbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:43:
[...]
Dan zou ik hem alleen kopen voor GT7. Op zich ook nog gerechtvaardigd als die ervaring écht tof zou zijn, maar ik lees daar ook wisselende reacties over. En met mijn Fanatec stuur en race seat heb ik daar al een behoorlijke immersive ervaring zonder bril ook...
Nadat ik gisteravond zonder misselijk te worden ruim een uur GT7 heb gespeeld weet ik wel één ding zeker: die headset gaat niet weg en ik ga GT7 nooit meer spelen op een plat scherm.
De VR showcases zijn ook echt heel vet, lekker bij de 2e hands dealer in allemaal oude auto's gaan zitten die ik vroeger heb gehad en/of gereden. Echt heerlijk hoe allerlei herinneringen dan bovenkomen.
Ik zou zeggen: probeer het een keer ergens uit, dan kun je zelf oordelen.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik heb zelf een 20000mAH powerbank met 2 kleine kabeltjes eraan waar ik de controllers mee oplaad... Erg handig vind ik zelf..BarôZZa schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:57:
[Afbeelding]
Hier de VR2 binnen. Ding is fantastisch. Precies wat ik zocht: goede games, goede tracking, goede graphics en seated VR. Heb geen zin in die gimmick dingen zoals op de Quest waarbij je door de kamer moet dansen.
Alleen jammer dat die oplaadstations niet op voorraad zijn, want met kabeltjes is wel klooien.
GT7 is gewoon echt heel vet!
Call of the mountain ook geweldig maar bij het lopen met de controllers wordt ik wel wat licht in mijn hoofd!
Environment is prachtig.
GT7 geen last van.
Mis wel wat extra games. Net als de demo disc van de VR1. Bijvoorbeeld die demo met die haai was fantastisch. Of die demo met die planeten of ballen.
Oplaad station is wel een must zou ik bijna zeggen
Ik heb ook een leuke computer..
Die VR Showcases heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt mij idd ook wel heel vet. Echter, leuk voor heel even denk ik? Het zal indrukwekkend zijn, maar veel actie zit er uiteraard niet inDaWaN schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:48:
[...]
Ik heb zelf hier een Fanatec GT DD-Pro met rig speciaal gekocht voor GT7.
Nadat ik gisteravond zonder misselijk te worden ruim een uur GT7 heb gespeeld weet ik wel één ding zeker: die headset gaat niet weg en ik ga GT7 nooit meer spelen op een plat scherm.
De VR showcases zijn ook echt heel vet, lekker bij de 2e hands dealer in allemaal oude auto's gaan zitten die ik vroeger heb gehad en/of gereden. Echt heerlijk hoe allerlei herinneringen dan bovenkomen.
Ik zou zeggen: probeer het een keer ergens uit, dan kun je zelf oordelen.
Ik denk wel dat het racen in VR me langer zal bekoren. Het is wel vet om "live" zo'n gevecht aan te gaan i.p.v. soort van "aan de zijlijn" mee te maken zoals dat bij 2D racen een beetje gebeurt.
Als dan ook nog het besef komt dat je dat live tegen echte mensen aan het doen bent (en dus niet dat voorspelbare gedrag van de AI) dan moet het wel genieten zijn.
Ik was even flabbergasted. Snel iemand van de klantenservice aan de lijn gehad, een klacht wordt ingediend, maar ze hebben geen contact met de bestuurder om deze om te laten draaien... de enige optie was "gelukkig" om de pakketten op een later tijdstip opnieuw aan te bieden op dinsdag... Dat kan nog worden afgewezen, dus ik kan maandag weer gaan refreshen...
De ervaringen met UPS zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald positief dus
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Mee eens ik wil ook niet de garantie mislopen dus heb nu netjes een retourzending aangemaakt en hoop dat de volgende set probleemloos isthunder8 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:00:
[...]
Gaat niet werken, Sony weet precies welk serienummer naar welke klant is gegaan. Ander serienummer retour sturen is een no-go.
Ben er intussen wel uit dat ik de gok ga wagen en deze ga kopen voor GT7. Wacht alleen nog even totdat het laadstation voor de controllers er weer is, ondanks dat die voor GT7 niet nodig zijn.
Stuur hem aan het eind van de dag op eerst nog even spelen met de kids, die vinden het super leuk!
Is meer een vraag voor dit topic: Racesturen, servo's en pedalen
Opzich is het een redelijke prijs voor de set, maar het is een beetje de vraag of je een Logitech G29 wilt met een relatief dure rig.
Persoonlijk zou ik meer geneigd zijn naar een wat duurder stuur met een goedkopere rig.
Bijvoorbeeld een Thrustmaster T300 RS (voorbeeld set op V&A)
Helaas, hier ook al sinds de 21ste deze status. Gaat volgende week worden vrees ik.Raoul.TLS schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:26:
Mijn bestelling staat op
Packing
Ready for shipping
vaag hebben meer mensen dat ?
Pffff wat een drama!Geronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:10:
UPS aan de bel, jeuj!.... huh, duurt toch wel lang voor hij aan de voordeur staat (appartementencomplex). Zie de bus dan vervolgens weer vrolijk verder rijden, en online de status veranderen naar "Laatste poging ondernomen, product gaat retour".
Ik was even flabbergasted. Snel iemand van de klantenservice aan de lijn gehad, een klacht wordt ingediend, maar ze hebben geen contact met de bestuurder om deze om te laten draaien... de enige optie was "gelukkig" om de pakketten op een later tijdstip opnieuw aan te bieden op dinsdag... Dat kan nog worden afgewezen, dus ik kan maandag weer gaan refreshen...
De ervaringen met UPS zijn op zijn zachts gezegd niet bepaald positief dus![]()
Kan die morgen niet komen, zaterdag is toch gewoon een bezorgdag? Ik hoop voor je dat je hem alsnog snel krijgt, maar dit is wel behoorlijk zuur..

Stuur en pedalen zijn behoorlijk basic.
G29 200€
Playseat Evolution 299€
Gearshift holder Pro 50€
Logitech G shifter 50€
Playseat Mat XL 50€
GT7 70€
Totaalprijs 719€, als je zelf alles nieuw koopt.
Als je nooit eerder een rig gekocht hebt, is het een instapper. Als je serieuzer wordt, zal je snel betere spullen willen hebben.
Dit had ik ook bijna gisteren; ik moest van zolder naar beneden en toen ik bij de voordeur was, was hij al onderweg terug naar z'n bus... haast haast haast denk ikGeronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:10:
UPS aan de bel, jeuj!.... huh, duurt toch wel lang voor hij aan de voordeur staat (appartementencomplex).
Verzending Voorbereiden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vreemde was wel dat hij niet op mij reageerde via de intercom. Doen bezorgers wel vaker, ik kan de deur openen (dat dat werkt hoor ik via de intercom) en dan staan ze gewoon aan de deur. UPS niet dus…mikkelnl schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:23:
[...]
Dit had ik ook bijna gisteren; ik moest van zolder naar beneden en toen ik bij de voordeur was, was hij al onderweg terug naar z'n bus... haast haast haast denk ik
Naja, nog ff geduld dus. Had dit weekend toch niet veel tijd dus dat verzacht de pijn
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zou ook prima PR zijn als je het in winkels kon kopen/uit proberen. Zou mij niets verbazen dat de mainstream niet eens weet dat dat ding er is.BurrowedLurker schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:48:
Is deze ook ergens leverbaar? Ik kan überhaupt geen winkels vinden die de PSVR2 als product hebben, ook niet als ‘niet leverbaar’. CoolBlue en Mediamarkt bvb hebben er geen productpagina voor.
Hopelijk gaat Sony dat ding wel wat meer in de markt zetten. Developers gaan pas echt massaal games maken als er genoeg verkocht zijn.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
De bril van Apple zou 4K per oog hebben, met een M2 chip erin draadloos. Dat is dus weer een verdubbeling tov de Psvr2. De prijs is alleen een x5 tov psvr2. 3000 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:21:
[...]
Er zijn genoeg mensen zoals ik die pas willen inspringen op het moment dat VR goed genoeg is. Ik begrijp dat het meemaken van de ontwikkeling leuk kan zijn maar daar moet je zin in hebben.
Ik persoonlijk heb geen zin om op dit moment VR in huis te halen en meteen al op dag 1 een beetje te balen door waas, onscherpe teksten, kleur om teksten, mora en noem het maar op. Ik wil niet iets dat leuk is voor 1 of 2 keer in de week. Ik hoor teveel minpunten momenteel.
Tot die tijd (probeer) ik te wachten en dat is prima want ik geniet toch al volop van mij game hobby.
Tegelijk snap ik al te goed dat andere het wel in huis halen.
@atmos het is ook lastig met al die tegenstrijdige info online. Ik heb veel aan de ervaringen hier die helpen bij mijn besluit. Dat besluit heb ik inmiddels genomen.
Ik zal me nu verder stil houden hier om andere niet ‘negatief’ te beïnvloede oké?
w00t
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ok, ik ga het even bespreken in een ander topic. Bedankt voor je inputthunder8 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:22:
[...]
Stuur en pedalen zijn behoorlijk basic.
G29 200€
Playseat Evolution 299€
Gearshift holder Pro 50€
Logitech G shifter 50€
Playseat Mat XL 50€
GT7 70€
Totaalprijs 719€, als je zelf alles nieuw koopt.
Als je nooit eerder een rig gekocht hebt, is het een instapper. Als je serieuzer wordt, zal je snel betere spullen willen hebben.
Ja, maar is de Apple bril ook eventueel PCVR compatible? Niet dat de PSVR2 dat is, maar aangezien ik nu deze bril bezit wordt mijn toekomstige zoektocht toch echt beinvloed of het wat meer platformen ondersteund of niet.FireStarter schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:38:
[...]
De bril van Apple zou 4K per oog hebben, met een M2 chip erin draadloos. Dat is dus weer een verdubbeling tov de Psvr2. De prijs is alleen een x5 tov psvr2. 3000 euro.
18 feb. besteld met cc. Vandaag bezorgd. Ik ga het zo treffen als ik thuis komt.
Enigzins huiverig - probeer mijn verwachtingen in check te houden.
Zijn beide delen van Moss aan te raden, want dan pak ik de 1 + 2 bundle... of is een van de twee echt de betere? Wat vinden jullie?
Echt, geloof mij, tis heel erg kut, vies beeld en alles is niet leuk.FMS schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:44:
Mag ik ook dan even bestelstatus delen?![]()
18 feb. besteld met cc. Vandaag bezorgd. Ik ga het zo treffen als ik thuis komt.
Enigzins huiverig - probeer mijn verwachtingen in check te houden.
Zo, met deze instelling gaat het je gigantisch meevallen lol.
Ik wil toch zo hard niet zijn voor de potentiële kopers. “Stumpers” is misschien nogal radicaal gesteld. Wij zijn van alles op de hoogte en volgen nauwgezet het nieuws, press releases, en weten wat er gaande is via dit forum (en andere outlets) en de frontpage.Danster75 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
[...]
Ik had het zojuist ook even bekeken en inderdaad is het weer triest om te zien. Sneue scalpers die belachelijke bedragen vragen en dan ook nog eens mensen die er meer dan nieuwprijs op bieden. Ik heb zelfs bijna geen medelijden meer voor stumpers die niet verder kijken dan hun neus lang is en zo de boot ingaan.
Eén voordeel is er echter; welwillende mensen die de VR2 hebben gekocht en er toch vanaf willen kunnen een stuk makkelijker deze zonder of met heel weinig verlies verkopen, je valt echt wel op als je er een te koop aanbiedt voor standaardprijs.
De gewone consument wellicht ook. Die ziet op nieuwssites en YouTube wellicht ook wel wat reclame voorbijkomen over de PSVR2. Maar gezien de ervaringen sinds 2020 gaat die consument er meteen vanuit dat er wel weer tekorten zijn en onvoldoende productie.
De communicatie vanuit Sony is ook niet erg goed vind ik persoonlijk. Is het voor de gemiddelde huis, tuin en keuken gamer duidelijk dat je ze enkel via Sony direct kan kopen? En dat ze voorradig zijn?
Die consument ziet ze nergens fysiek in de rekken liggen. Vind geen productpagina’s terug op amazon of bol, dus gaat er maar vanuit dat er weer geen voorraad is. Want Sony direct is echt wel niet breed en algemeen bekend als retail kanaal.
Er ligt 2 jaar na datum nog steeds geen ps5 goed en zichtbaar beschikbaar op de plank in de gewone ketens (intertoys, mediamarkt), een verdwaalde pallet hier en daar niet te na gesproken.
Dus, ik ben iets milder voor de argeloze koper. Maar de scalper blijft in deze natuurlijk uitschot van het laagste soort
kan je niet beter laten bezorgen bij een ophaalpunt dan ?Geronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:10:
UPS aan de bel, jeuj!.... huh, duurt toch wel lang voor hij aan de voordeur staat (appartementencomplex). Zie de bus dan vervolgens weer vrolijk verder rijden, en online de status veranderen naar "Laatste poging ondernomen, product gaat retour".
die van mij ging woensdag ineens naar adres verkeerd (wat dus niet zo was)
belletje gedaan, ja adres is goed we kunnen opnieuw proberen maar dus voor de zekerheid een ophaalpunt gekozen. gisteren einde van de middag was het pakket klaar om op te halen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tICSoa6dqZHytEhnPt03Cnim.png?f=user_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2023 13:59 ]
Dus daar alleen zit al een markt van een paar miljoen VR2’s.
Ik ga ‘m ook primair gebruiken als GT7 accessoire. Al de rest is bonus. Zo sta ik er in, en dat zal me veel meer plezier opleveren, aangezien de extra games en ervaringen enkel kunnen meevallen dan. Als de game een beetje OK is.
Dat gezegd zijnde, hoop ik ook sterk op een mooi aanbod passieve ervaringen (nee, geen pr0n). Rustige VR ervaringen die je onderdompelen in verre bestemmingen, creatieve 3D ervaringen, hubs, meditatie spaces, attracties, rollercoasters (en ook rustige varianten daarvan), on rails ervaringen (rondritjes), 360 video…
Daar is PC VR toch wel erg sterk in. Ik kon me jaren geleden al vermaken met google earth in VR…
Bij PSVR2 blijft het toch enkel de games uit de store. Met de nadruk op games. Hopelijk zetten ze YouTube VR ook open naar PlayStation/PSVR2
Ik heb weleens een koerier achtervolgd toen hij weer wegreed. Paar honderd meter verder stond zijn bus. Situatie uitgelegd, mezelf gelegitimeerd en kreeg mijn pakket gelukkig alsnog mee.Geronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:10:
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Beide delen schijnen prima te zijn.mikkelnl schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:46:
Zit te denken of ik Moss zal kopen, want dat type VR vind ik denk ik het leukste (weinig beweging, wel VR)...
Zijn beide delen van Moss aan te raden, want dan pak ik de 1 + 2 bundle... of is een van de twee echt de betere? Wat vinden jullie?
Zelf alleen 1 gespeeld, maar ook de bundel laatst gekocht.
Het is niet super uitdagend of zo, maar wel heel leuk.
[ Voor 48% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:02 ]
Beetje opmerkelijk inderdaad. Het zal wel te maken hebben met de beperkte voorraad PS5. Het siert niet echt als ze dit ding in de winkel leggen, terwijl nieuwe klanten de PS5 er niet bij kunnen kopen.RawChild schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:36:
[...]
Zou ook prima PR zijn als je het in winkels kon kopen/uit proberen. Zou mij niets verbazen dat de mainstream niet eens weet dat dat ding er is.
Hopelijk gaat Sony dat ding wel wat meer in de markt zetten. Developers gaan pas echt massaal games maken als er genoeg verkocht zijn.
Ik heb wel interesse, maar ik wacht denk ik even tot het in de winkel ligt. Ik weet niet waarom, maar dat voelt gewoon beter. Voor mijn gevoel heb je meer garantie dat het nieuwe games en langdurige ondersteuning krijgt, als het echt in winkels gelanceerd is.
Je moet het echt even opbouwen, ik werd de eerste rit in GT7 ook onpasselijk. Nu met met wat gember erbij kan ik een kampioenschap van 3 races voltooien. Daarna heb ik zelf al wel even behoefte aan pauze, maar niet door de onpasselijkheid.Tweakarim schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:12:
--? Heb er ongeveer 5 minuten mee gespeeld en speciaal gekocht voor GT7 maar kan er niet tegen. --
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:08 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:04 ]
Dit heb ik ook gehad in het begin. zodra je voelt dat je duizelig of misselijk wordt even een kleine pauze nemen. als je dit kunt doen dan is de volgende stap om een spel te te doen waar je moet lopen. ook zit zal even wennen zijn als je het voor het eerst gaat spelen. Dit is ook allemaal heel normaal. Over een tijdje zul je alles zonder problemen spelenTweakarim schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:12:
-- Heb er ongeveer 5 minuten mee gespeeld en speciaal gekocht voor GT7 maar kan er niet tegen. --
[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:08 ]
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Wel de moeite om het wellicht nog een paar dagen aan te kijken en vrbenen te kweken. Wellicht even wat simpelere demo's proberen. Maar daar moet je wel tijd en zin in hebben natuurlijk.
Het gaat hier niet om product dat slecht verkrijgbaar is en met een beetje Googlen is te vinden waar de bril te koop is. Iedere consument die interesse in de PSVR heeft kan vinden waar hij te koop is. Ik ga er ook niet vanuit dat veel mensen met weinig tech kennis de bril willen hebben (die weten vermoedelijk niet eens dat hij uit is) en die weten wel hoe Google werkt.Amos_x schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:49:
[...]
Ik wil toch zo hard niet zijn voor de potentiële kopers. “Stumpers” is misschien nogal radicaal gesteld. Wij zijn van alles op de hoogte en volgen nauwgezet het nieuws, press releases, en weten wat er gaande is via dit forum (en andere outlets) en de frontpage.
De gewone consument wellicht ook. Die ziet op nieuwssites en YouTube wellicht ook wel wat reclame voorbijkomen over de PSVR2. Maar gezien de ervaringen sinds 2020 gaat die consument er meteen vanuit dat er wel weer tekorten zijn en onvoldoende productie.
De communicatie vanuit Sony is ook niet erg goed vind ik persoonlijk. Is het voor de gemiddelde huis, tuin en keuken gamer duidelijk dat je ze enkel via Sony direct kan kopen? En dat ze voorradig zijn?
Die consument ziet ze nergens fysiek in de rekken liggen. Vind geen productpagina’s terug op amazon of bol, dus gaat er maar vanuit dat er weer geen voorraad is. Want Sony direct is echt wel niet breed en algemeen bekend als retail kanaal.
Er ligt 2 jaar na datum nog steeds geen ps5 goed en zichtbaar beschikbaar op de plank in de gewone ketens (intertoys, mediamarkt), een verdwaalde pallet hier en daar niet te na gesproken.
Dus, ik ben iets milder voor de argeloze koper. Maar de scalper blijft in deze natuurlijk uitschot van het laagste soort
Netjes is het niet maar het woord scalper is hier niet echt van toepassing.
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 24-02-2023 14:24 ]
Heb net een uurtje het eerste deel gespeeld. Speelt goed weg. Ziet er hartstikke tof uit. Zeker een aanrader. Ik heb zelf de bundel gekocht. Geen spijt van.mikkelnl schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:46:
Zit te denken of ik Moss zal kopen, want dat type VR vind ik denk ik het leukste (weinig beweging, wel VR)...
Nee aan de echte (sim) racers gaan ze dat ding niet slijten. 1/2 uur met zo’n ding op je hoofd zonder onderbreking is echt niet te doen (zeker niet in de zomer)Amos_x schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:59:
Volgens mij gaat na verloop van tijd enkel en alleen al de grote massa van GT7 gamers wereldwijd zo’n ding in huis halen. Dat zijn gamers die niet wakker liggen van een paar honderd euro meer of minder (simrigs, …) en blijkt wel dat het gewoon makkelijker racen is (diepte zicht, weten waar iedereen rondom je is, …)
Dus daar alleen zit al een markt van een paar miljoen VR2’s.
Ik ga ‘m ook primair gebruiken als GT7 accessoire. Al de rest is bonus. Zo sta ik er in, en dat zal me veel meer plezier opleveren, aangezien de extra games en ervaringen enkel kunnen meevallen dan. Als de game een beetje OK is.
Dat gezegd zijnde, hoop ik ook sterk op een mooi aanbod passieve ervaringen (nee, geen pr0n). Rustige VR ervaringen die je onderdompelen in verre bestemmingen, creatieve 3D ervaringen, hubs, meditatie spaces, attracties, rollercoasters (en ook rustige varianten daarvan), on rails ervaringen (rondritjes), 360 video…
Daar is PC VR toch wel erg sterk in. Ik kon me jaren geleden al vermaken met google earth in VR…
Bij PSVR2 blijft het toch enkel de games uit de store. Met de nadruk op games. Hopelijk zetten ze YouTube VR ook open naar PlayStation/PSVR2
Daarnaast vraag ik mij af hoeveel spelers van GT7 een complete race rig hebben, GT7 is namelijk helemaal niet sim genoeg om heel veel voordeel van een goede setup te hebben.
Weet iemand waar je toevallig nog de officiele charging station kunt kopen? In NL is die uitverkocht.
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
Denk dat je je nog redelijk vergist op de schare hardcore GT-fans. Hoewel ik meer dan 60k km heb gereden in de game, een rig heb met redelijk goede spullen van Fanatec en in de markt ben voor de VR2, zie ik mij nog niet eens tot de hardcore GT-fans. Daarvoor heb ik de laatste tijd te weinig gereden. GT7 mag dan geen hardcore sim zijn, maar het hoeft ook niet altijd alleen maar om realisme te gaan. De competitie in het spel en de fun zijn ook een behoorlijke factor. Ja een iRacing of ACC op PC hebben een aardige voorsprong en een grote schare spelers, maar dat hoeft niet uit te sluiten dat de PS5 niet zijn eigen schare hardcore fans zal hebben.schumi1986 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:21:
[...]
Nee aan de echte (sim) racers gaan ze dat ding niet slijten. 1/2 uur met zo’n ding op je hoofd zonder onderbreking is echt niet te doen (zeker niet in de zomer)
Daarnaast vraag ik mij af hoeveel spelers van GT7 een complete race rig hebben, GT7 is namelijk helemaal niet sim genoeg om heel veel voordeel van een goede setup te hebben.
Er is gewoon een groep die geen zin heeft meteen een complete gamePC te bouwen die triple screens of een top-end VR bril kunnen voorzien van genoeg power om met hoge resolutie te racen. Een PS5 met VR bril is goedkoper dan een dikke gamePC zonder VR-bril. Zou mooi zijn als F1 20xx en ACC straks ook de VR2 gaan ondersteunen, dan wordt het voor de PS racers alleen maar beter van.
Er is namelijk een hoop 360 content op youtube maar ik zie alleen maar plat beeld.
Uiteraard zijn er hardcore fans maar dat zijn er zeker geen miljoenen die allemaal een dikke race setup te hebben.thunder8 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:30:
[...]
Denk dat je je nog redelijk vergist op de schare hardcore GT-fans. Hoewel ik meer dan 60k km heb gereden in de game, een rig heb met redelijk goede spullen van Fanatec en in de markt ben voor de VR2, zie ik mij nog niet eens tot de hardcore GT-fans. Daarvoor heb ik de laatste tijd te weinig gereden. GT7 mag dan geen hardcore sim zijn, maar het hoeft ook niet altijd alleen maar om realisme te gaan. De competitie in het spel en de fun zijn ook een behoorlijke factor. Ja een iRacing of ACC op PC hebben een aardige voorsprong en een grote schare spelers, maar dat hoeft niet uit te sluiten dat de PS5 niet zijn eigen schare hardcore fans zal hebben.
Er is gewoon een groep die geen zin heeft meteen een complete gamePC te bouwen die triple screens of een top-end VR bril kunnen voorzien van genoeg power om met hoge resolutie te racen. Een PS5 met VR bril is goedkoper dan een dikke gamePC zonder VR-bril. Zou mooi zijn als F1 20xx en ACC straks ook de VR2 gaan ondersteunen, dan wordt het voor de PS racers alleen maar beter van.
Dat GT7 daar niet sim genoeg voor is bedoel ik mee te zeggen dat GT7 een game is waarbij je met een controller net zo snel kunt zijn als met een mooi Fanatec stuur.
Ik ben een sim racer en hoewel VR leuk is voor een aantal ronden zal ik nooit een full race in VR gaan rijden.
Het zullen er mogelijk geen miljoenen zijn nee, maar hoewel het voor de immersie misschien dikker is om een stuur te hebben, zou je ook gewoon met controller kunnen spelen en de VR2. Net als dat een aardig deel nu competitief meedoet met controller. Het is niet zo dat de VR2 alleen zin heeft met een rig.schumi1986 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:38:
[...]
Uiteraard zijn er hardcore fans maar dat zijn er zeker geen miljoenen die allemaal een dikke race setup te hebben.
Dat GT7 daar niet sim genoeg voor is bedoel ik mee te zeggen dat GT7 een game is waarbij je met een controller net zo snel kunt zijn als met een mooi Fanatec stuur.
Ik ben een sim racer en hoewel VR leuk is voor een aantal ronden zal ik nooit een full race in VR gaan rijden.
Nee, maar ik reageerde op iemand die verwacht dat Sony miljoenen PSVR2 gaat slijten enkel al aan GT7 gebruikers omdat deze gebruikers niet kijken naar wat het kost omdat ze toch al veel geld hebben uitgegeven aan een rig etc..thunder8 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:40:
[...]
Het zullen er mogelijk geen miljoenen zijn nee, maar hoewel het voor de immersie misschien dikker is om een stuur te hebben, zou je ook gewoon met controller kunnen spelen en de VR2. Net als dat een aardig deel nu competitief meedoet met controller. Het is niet zo dat de VR2 alleen zin heeft met een rig.
Het was altijd bij VR wel een beetje common knowledge dat je het in de meeste gevallen moest opbouwen. Dus eerst simpele ervaringen als stationaire games waarbij je om je heen schiet oid. Daarna games met teleportation, daarna rustig wandelen en dan kom je pas uit bij de snelle games.Timothy3000 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:20:
Zonder problemen spelen is geen garantie. Niet iedereen kan VR even goed hebben en soms kun je het gewoon niet opbouwen. En racegames zijn niet de makkelijkste games voor mensen met motion sickness.
Wel de moeite om het wellicht nog een paar dagen aan te kijken en vrbenen te kweken. Wellicht even wat simpelere demo's proberen. Maar daar moet je wel tijd en zin in hebben natuurlijk.
Voor de meeste mensen zal GT7 eerder voor de gevorderden zijn. Maar lijkt erop dat de nieuwe aanwas er geen idee van heeft.
Ook wel gek eigenlijk dat Sony geen introductie geeft oid om je soepel te introduceren in VR.
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:10 ]
Een Astro's Playroom achtige introductie is wel een gemis inderdaad.BarôZZa schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:46:
[...]
Het was altijd bij VR wel een beetje common knowledge dat je het in de meeste gevallen moest opbouwen. Dus eerst simpele ervaringen als stationaire games waarbij je om je heen schiet oid. Daarna games met teleportation, daarna rustig wandelen en dan kom je pas uit bij de snelle games.
Voor de meeste mensen zal GT7 eerder voor de gevorderden zijn. Maar lijkt erop dat de nieuwe aanwas er geen idee van heeft.
Ook wel gek eigenlijk dat Sony geen introductie geeft oid om je soepel te introduceren in VR.
Ik zou zeggen wacht het nog even af.Tweakarim schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:12:
Iemand belang bij de psvr2? Heb er ongeveer 5 minuten mee gespeeld en speciaal gekocht voor GT7 maar kan er niet tegen. Kan hem natuurlijk terug sturen maar wellicht kan ik er iemand blij mee maken die nu direct wil spelen en scheelt me de moeite hem retour te zenden.
Ik ben zelf ook extreem snel misselijk van VR.
Eerste keer toen ik PS VR1 probeerde (waren destijds demo's door heel het land) ben ik er een dag ziek van geweest.
Later nog eens een Rift S geprobeerd en daar werd ik ook misselijk van.
Toen een keer een relaxed VR spel gedaan (Escape the lost pyramid) met alleen teleport en zelf lopen op een Vive Pro. Dat ging prima voor 45 minuten.
Nu woensdag de PS VR2 binnengekregen en ik werd misselijk van GT7 na ongeveer 30 minuten.
Gisteren nog eens geprobeerd en toen kon ik het al 90 minuten uithouden.
Vanavond weer verder spelen en eens zien hoe lang we het volhouden, ik vind het zeker de moeite waard
Deze tips zijn heel behulpzaam: VR tips van GTplanet
Belangrijkste is te stoppen zodra je voelt dat je misselijk wordt, niet verder spelen terwijl je misselijk bent.
Je hebt gelijk, wij hebben makkelijk praten. De frustratie ligt bij mij ook bij het feit deze mensen het systeem in stand houden maar uiteraard meer bij de scalper zelf.Amos_x schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:49:
[...]
Ik wil toch zo hard niet zijn voor de potentiële kopers. “Stumpers” is misschien nogal radicaal gesteld. Wij zijn van alles op de hoogte en volgen nauwgezet het nieuws, press releases, en weten wat er gaande is via dit forum (en andere outlets) en de frontpage.
Eergisteren zeker anderhalf uur met zo'n ding op mijn hoofd geracet zonder onderbrekingen en totaal geen last van misselijkheid. Dus het kan zeker.schumi1986 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:21:
[...]
Nee aan de echte (sim) racers gaan ze dat ding niet slijten. 1/2 uur met zo’n ding op je hoofd zonder onderbreking is echt niet te doen (zeker niet in de zomer)
Klopt, en er is ook online buiten Youtube superveel 360 content te vinden, heb ik begrepen van een vriend tenminste.Daashaasmartijn schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:31:
Is er iemand die ook youtube vr mist?
Er is namelijk een hoop 360 content op youtube maar ik zie alleen maar plat beeld.
Zou wel een mooie feature zijn!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sowieso heb ik hem eerst moeten poetsen want die lenzen waren behoorlijk wazig.
Denk dat ie retour moet, niet gezond zo. Ik kijk het nog een paar dagen aan.
Idem hier hoor. Erg snel misselijk, beeldkwaliteit van de cinematic mode valt toch nog tegen en de pure VR ervaring vereist teveel bewegen en schuiven met meubels in de woonkamer om ruimte te maken. YouTube VR was erg leuk geweest als dat had gewerkt, maar helaas wordt dat niet indersteund. Ik geef het vanavond nog een kans, maar 99% zeker dat ie morgen in de verkoop gaat.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:26:
Balen, toch echt last van motion sickness. Ook met GT7
Denk dat ie retour moet, niet gezond zo. Ik kijk het nog een paar dagen aan.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dat is de kracht juist van die nieuwe Apple chips. Het zou een draadbare PS5 kunnen zijn:Yzord schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:42:
[...]
Ja, maar is de Apple bril ook eventueel PCVR compatible? Niet dat de PSVR2 dat is, maar aangezien ik nu deze bril bezit wordt mijn toekomstige zoektocht toch echt beinvloed of het wat meer platformen ondersteund of niet.
https://www.cpu-monkey.co...playstation_5-vs-apple_m2
Maargoed, dit is offtopic.
w00t
Daarna GT7, maar was toen al misselijk. Gister met alleen GT7 veel minder last.
Is de disc versie en heeft de laatste update. Staat ook PSVR2 versie bij.. Doe ik iets fout??
Heb ik ook gehad. 2x no show van afleveraar. Terwijl ik thuis netjes zat te wachten (onnodig). Klacht is ingediend, maar gebeurd niet zoveel mee. Ik heb helaas opnieuw moeten bestellen en gekozen voor bezorging bij een pakketpunt. Ik hoop dat bij jou op dinsdag goed gaat.Geronimous schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:10:
Er is een add-on nodig voor vr. Niet de vr demo add-on, maar die andere. Het is dus geen "gewone" update van de game.harley2009 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:53:
Als ik RE Village opstart krijg ik vooralsnog de 2d ervaring.. Kan de sense controllers niet gebruiken. Kan wel via PSVR2 spelen, maar alleen met dual sense controller..
Is de disc versie en heeft de laatste update. Staat ook PSVR2 versie bij.. Doe ik iets fout??
Goed opletten dat de regios hetzelfde zijn ook van je disc en het account waarmee je de store induikt.
Hij zou moeten vragen na het opstarten of je VR wilt of niet.
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2023 21:11 ]
Yup. Gevonden.. Bedanktvaagisdenaam schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:08:
[...]
Er is een add-on nodig voor vr. Niet de vr demo add-on, maar die andere. Het is dus geen "gewone" update van de game.
Goed opletten dat de regios hetzelfde zijn ook van je disc en het account waarmee je de store induikt.
Hij zou moeten vragen na het opstarten of je VR wilt of niet.
Nooit doorzetten als je al misselijk bent. Dan echt even een break nemen.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:52:
Het ging denk ik mis toen ik in Horizon vrij ging bewegen na de klim naar boven.
Daarna GT7, maar was toen al misselijk. Gister met alleen GT7 veel minder last.
Ik weet zelf wat ik ongeveer kan verwachten dat en dat ik er niet motion sick van wordt maar heb enkel nog niet besteld omdat de support van PS Direct om te huilen is.
Volgende maand waarschijnlijk ook te koop bij Bol/CB/MM. Al denk ik dat er uiteindelijk ook best veel op V&A of MP komen te staan als ik de reacties hier zo lees