• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:19
Hier ook binnen, en uitgepakt. Setup doorlopen (nice), en toen was ik 'm kwijt want de kinderen wilden kajakken...

Iemand tips hoe ik kinderen dat ding op krijg en vervolgens het beeld scherp voor ze? Of is het gewoon kwestie van friemelen aan de headset tot ze "de tekst kunnen lezen"? :-)

12-15 jaar zijn ze... ik vind het zelf al zoeken naar de sweetspot, maar aan een kind uitleggen? Ding moet niet te hoog/laag zitten, strak, pupilafstand... zoveel dingen die het kunnen veroorzaken dat ze wazig beeld hebben...

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Het enige vervelende is dat ik volgens mij steeds de ruimte zal moeten scannen als ik van de woonkamer naar de simrig ga of terug, geloof niet dat hij meerdere ruimtes kan onthouden toch? Zal hem zo weer even in de woonkamer zetten om wat van die demos te proberen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:28

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Pff had me zeer verheugd op gt7 in VR maar ben daar gewoon niet voor in de wieg gelegd. Vrijwel direct de eerste meters voel ik me onprettig. Om nou te zeggen ik wil dit dermate graag zo spelen dat ik dit onprettig gevoel ga trainen is ook niet het geval. Nog ff wat andere dingen proberen maar anders gaat ie jammer genoeg retour.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:22
Tweakarim schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:10:
Pff had me zeer verheugd op gt7 in VR maar ben daar gewoon niet voor in de wieg gelegd. Vrijwel direct de eerste meters voel ik me onprettig. Om nou te zeggen ik wil dit dermate graag zo spelen dat ik dit onprettig gevoel ga trainen is ook niet het geval. Nog ff wat andere dingen proberen maar anders gaat ie jammer genoeg retour.
Wellicht wel een goeie om eerst wat rustigs te proberen. Een demo van iets oid. Even wennen.

Dat gezegd: Ik ken het en had er ook enorm veel last van. Is ook nooit echt weggegaan. Baalde als een stekker. Soms is er gewoon niets aan te doen.

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:52
bahbah, hier nog steeds de UPS status:
Label Created

Daar waar arvato aangaf dat expected delivered 22/02 zou zijn, geeft UPS aan dat het 24/02 is.
Om mij heen hoor ik dat iedereen hem binnen heeft, of een melding met tijdstip dat die morgen bezorgd wordt... terwijl ik nog steeds aan het hopen ben of ik iets hoor voor een ontvangst morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Timothy3000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:12:
[...]

Dat gezegd: Ik ken het en had er ook enorm veel last van. Is ook nooit echt weggegaan. Baalde als een stekker. Soms is er gewoon niets aan te doen.
Ja jammer, hoop dat je binnenkort ergens kan testen en dat het dan meevalt voor je.

@Bexxerz moet raar lopen als je hem NIET morgen in huis hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-02-2023 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 16:41
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:10:
Het enige vervelende is dat ik volgens mij steeds de ruimte zal moeten scannen als ik van de woonkamer naar de simrig ga of terug, geloof niet dat hij meerdere ruimtes kan onthouden toch? Zal hem zo weer even in de woonkamer zetten om wat van die demos te proberen.
Als het goed is kun je een temporary play area opzetten. Of hij deze temporary area kan bewaren weet ik niet. Maar dan kun je op zijn minst 1 van de 2 locaties als basis area bewaren.

https://www.playstation.c...ardware/ps-vr2-play-area/

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Tweakarim schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:10:
Hoop niet dat ik hetzelfde ga krijgen. Heb ook nog geen VR ervaring en verheug mij er op. Dus zou ook balen als ik er niets tegen kan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:23:
[...]

Hoop niet dat ik hetzelfde ga krijgen. Heb ook nog geen VR ervaring en verheug mij er op. Dus zou ook balen als ik er niets tegen kan.
Komt vanzelf.
Ik had in het begin al een gevoel in mijn buik als astro bot op een lift stond bij de vr1.

Uiteindelijk kon ik prima in wipeout rondvlammen, en verdomd hard wegrennen in RE7.

Kwestie van wennen.

Wel zorgen dat je ook pistol whip of moss of zo hebt. Kun je ff rustig beginnen of afwisselen...

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kijk, en hier was ik al bang voor. Momenteel bezit ik alleen nog maar Horizon CotM. Wil ik meer dan zal ik mijn wallet moeten trekken. Bij de Index heb ik een Steam store waarin tig indie VR games zijn voor schappelijke prijzen. Sommige zelfs gratis. Bij Sony weet je, dat wordt kassa.

Hopelijk komt er snel iemand die de PSVR2 compatible maakt met PCVR games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Je kan ook demo's spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Net even een half uurtje Horizon gedaan, eigenlijk m'n allereerste ervaring met VR.
Moet zeggen dat de voorpret eigenlijk al een beetje begon met de configuratie van de headset, dat werkte mijn inziens dusdanig makkelijk dat je meteen wegwijs bent met het gebruik van de headset en de controllers.

De videopassthrough functie werkt ook verassend goed, wat daarbij ook wel leuk was tijdens de configuratie waren de AR elementen, om bijvoorbeeld aan te geven waar je controllers liggen.

En toen dus Horizon, in 1 woord: genieten. Voor mij was dit echt, misschien wel sinds ik voor het eerst Ocarina of Time speelde in 1998, echt weer zo'n "WOW" moment. De openingscene van Horizon is het bootritje (die we allemaal vast al hebben gezien in de trailers etc.) en dat is ook echt een perfecte introductie van het geheel.

wat extra info:
Ik had gekozen voor de optie "zittend" spelen bij horizon en voor de optie lopen met de thumbsticks.
Heb geen enkel moment last gehad van duizeligheid of een andere vorm van misselijk/niet fijn o.i.d.

Wel merkte ik na een half uur dat de headset zelf wat minder "lekker" zat dan toen ik begon, maar volgens mij is dat meer een kwestie van gewenning en iets beter afstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:36:
Kijk, en hier was ik al bang voor. Momenteel bezit ik alleen nog maar Horizon CotM. Wil ik meer dan zal ik mijn wallet moeten trekken. Bij de Index heb ik een Steam store waarin tig indie VR games zijn voor schappelijke prijzen. Sommige zelfs gratis. Bij Sony weet je, dat wordt kassa.

Hopelijk komt er snel iemand die de PSVR2 compatible maakt met PCVR games.
Dat was al duidelijk. Wie het geld (er voor over) heeft die zal er ook wel makkelijk games bij kopen waarschijnlijk. CotM zag ik voor €70, voor 6 uur gameplay.
Sony gaat genieten van de mensen die nog veel willen en kunnen besteden met dit beestje. Wij hebben de keus om mee te doen of niet. :) Als de ervaring er naar is, geen probleem imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Ik ben zeer tevreden over de ups-koerier, heeft het pakje netjes op de tafel in de serre gezet en het bericht van de voordeur gehaald.
En netjes op tijd.
Dikke pluim.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
De mijne zou nu ook verzonden zijn, volgens arvato morgen, UPD zegt nog niets.

• Ton Hasselt
AppleFan2007 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:45:
De mijne zou nu ook verzonden zijn, volgens arvato morgen, UPD zegt nog niets.
Morgen heb je hem zeker, misschien vandaag nog.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• maupie1967
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:55
55 jaar en mijn eerste VR ervaringen

- ervaring met Horizon is fantastisch, alles is even wennen maar had nooit verwacht dat het zo mooi zou zijn
- varifocus bril is een no go… lukt gelukkig nog net zonder bril maar ff op zoek naar de reserve bril
- nu al aan hetkijken naar stuurtje en mij aan het inlezen welk type voor GT7, adviezen welkom

• Rivanov
Bestelling staat nog op Verwerken op PS Direct pagina. Benieuwd wanneer de status gaat veranderen naar verzonden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Ton Hasselt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:47:
[...]

Morgen heb je hem zeker, misschien vandaag nog.
Vandaag zou ideaal zijn want moet morgen tot 8 uur werken maar aangezien ik de vr met mijn broer ga delen zou het ook niet zo erg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Gran Turismo in VR is echt heel erg goed! Een aanzienlijke verbetering t.o.v. AC met originele Oculus Rift.

Bij No Man's Sky kreeg ik het beeld gewoon niet scherp. Dat lukte mij wel op mijn gaming laptop (2060) en de Oculus Rift. Vanavond nog eens proberen.

Voor mij zit de gigantische verbetering in de QoL van het apparaat. Je prikt hem in en gaan met die banaan. Geen sensoren die ik weer uit de doos moet halen (ik heb geen game kamer 😅) en de play area goed zetten.

Enige waar ik mee moet gaan sleutelen is de blurry tekst. In de sweet spot kreeg ik af en toe scherpe tekst, maar op een of andere manier heb ik er meer last van dan met de Rift (en dat kwam misschien omdat de resolutie gewoon laag was en ik accepteerde dat het gewoon niet beter kon)

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
Gametip: Zombieland: Headshot Fever Reloaded is best wel een mooie en leuke VR game voor PSVR2. Voor wie eens wat anders zoekt.

GT7 is wat mij betreft nog steeds de beste reden voor aanschaf tot nu toe. Al moet ik toegeven dat ik op basis van alle YT PSVR2 filmpjes over de afgelopen weken meer had verwacht tov PSVR1. Want zo ziet het er in de bril zelf dus niet zonder meer uit.

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:51:
Bestelling staat nog op Verwerken op PS Direct pagina. Benieuwd wanneer de status gaat veranderen naar verzonden.
Ik heb daar laatst een PS5 besteld (uit voorraad) met express shipping. Die werd pas na 5-6 werkdagen verzonden. En ik was lang niet de enige (zie PS5-leveringen topic). Het bedrijf is ook vrijwel onmogelijk te bereiken verder.

Hoop voor jullie dat dit met de leveringen van de PSVR2 helemaal opgelost is. Mocht je ze toch moeten contacten; bij de chat op de Duitse PS direct website heb je nog wel eens kans dat je daadwerkelijk iemand te spreken krijgt. Bij de NL website was dit onmogelijk.

Dit was wel een week of 3 geleden dus misschien is dit niet meer van toepassing.

• Rivanov
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:58:
[...]

Ik heb daar laatst een PS5 besteld (uit voorraad) met express shipping. Die werd pas na 5-6 werkdagen verzonden. En ik was lang niet de enige (zie PS5-leveringen topic). Het bedrijf is ook vrijwel onmogelijk te bereiken verder.

Hoop voor jullie dat dit met de leveringen van de PSVR2 helemaal opgelost is. Mocht je ze toch moeten contacten; bij de chat op de Duitse PS direct website heb je nog wel eens kans dat je daadwerkelijk iemand te spreken krijgt. Bij de NL website was dit onmogelijk.

Dit was wel een week of 3 geleden dus misschien is dit niet meer van toepassing.
Status bleef al die tijd op Bestelling Verwerken
Staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:01:
[...]

Status bleef al die tijd op Bestelling Verwerken
Staan?
Klopt. En na een dag of 4 veranderde het naar “verzending voorbereiden” gedurende 2 dagen. Annuleren kon ook alleen binnen 30 minuten na bestellen. In mijn geval moest ik de zending weigeren aan de deur om te annuleren. Want binnen die 1,5 week dat het duurde had ik allang ergens anders een PS aangeschaft.

Hopelijk worden de VR bestellingen wel gewoon normaal verzonden. Zo niet, dan weet je even wat meer van hun verzendproces.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:56
Ik was m'n PSVR controllers aan het opladen aan m'n PC die ik ging gebruiken. Opgestart, geen geluid meer.

Of toch wel? Ergens in de verte? Na onderzoek bleek het geluid van m'n PC uit m'n controllers te komen :D. De PC zag ze ook gewoon als controllers en gebruikte deze blijkbaar meteen om maar muziek te gaan spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ok, GT7 overtreft wel mn verwachtingen. Had 0 VR ervaring, maar het is echt net alsof je zelf achter het stuur zit :)
Met de sweet spot gevonden qua beeld ook geen klagen, het luistert wel nauw.

Duurde alleen even tot ik door had dat het met de VR controllers niet werkt. Ik kreeg de introfilm maar niet gestopt.. :$

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-02-2023 18:11 ]

• Rivanov
CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:08:
Ok, GT7 overtreft wel mn verwachtingen. Had 0 VR ervaring, maar het is echt net alsof je zelf achter het stuur zit :)
Met de sweet spot gevonden qua beeld ook geen klagen, het luistert wel nauw.

Duurde alleen even tot ik door had dat het met de VR controllers niet werkt. Ik kreeg de introfilm maar niet gestopt.. :$
Stuurtje of Dualsense?

• Rivanov
GeorgeMichael schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:05:
[...]

Klopt. En na een dag of 4 veranderde het naar “verzending voorbereiden” gedurende 2 dagen. Annuleren kon ook alleen binnen 30 minuten na bestellen. In mijn geval moest ik de zending weigeren aan de deur om te annuleren. Want binnen die 1,5 week dat het duurde had ik allang ergens anders een PS aangeschaft.

Hopelijk worden de VR bestellingen wel gewoon normaal verzonden. Zo niet, dan weet je even wat meer van hun verzendproces.
Ben benieuwd.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

DualSense met motion controller als stuur. Begin nu weer te twijfelen over stuurtje haha, maar ja, geen ruimte voor een permanente opstelling voorlopig.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-02-2023 18:14 ]

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Voor mensen die ook ervaring hebben met andere sets, hebben jullie ook het idee dat het stereoscopisch effect bij de PSVR2 minder is? Heb nu eindelijk de sweetspot gevonden en het beeld is scherp als ik het ga krijgen en naar tevredenheid(tip zet de headset op door hem eerst perfect op je gezicht te zetten(zo dicht mogelijk) en dan pas de rest aan te passen, en ga daarna voor de zekerheid nog naar de oog calibratie).

Echter de immersie lijkt toch minder dan vergeleken met andere sets. Kan mij herinneren dat je bij de eerst PSVR ook de diepte/sterkte van het 3D effect kon instellen? Is lang geleden dat ik die had dus kan ernaast zitten. Of wellicht ben ik in de war met Galaxy Gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
maupie1967 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:49:

- ervaring met Horizon is fantastisch, alles is even wennen maar had nooit verwacht dat het zo mooi zou zijn
- varifocus bril is een no go… lukt gelukkig nog net zonder bril maar ff op zoek naar de reserve bril
- nu al aan hetkijken naar stuurtje en mij aan het inlezen welk type voor GT7, adviezen welkom
Ik zat me al af te vragen hoe het zou zijn met een varifocus bril, nu zal dit per persoon ook wel verschillen. Ik was al niet van plan om hem aan te schaffen zonder eerst een keertje getest te hebben.
Maarja GT7 in vr lijkt mij wel erg gaaf om te doen op mijn oude dag :+
Welk stuur voor GT7 hangt erg af van je budget,ik lees veel goede dingen over de Thrustmaster T300RS,zelf speel ik met een Fanatec DD Pro.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:01
Heeft er iemand al een slimme manier bedacht om die draad op te bergen na het spelen? Ik rol hem nu op, maar merk dat hij toch best wel snel steeds in de knoop gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

koentje3 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:14:
Heeft er iemand al een slimme manier bedacht om die draad op te bergen na het spelen? Ik rol hem nu op, maar merk dat hij toch best wel snel steeds in de knoop gaat.
Gewoon grote lussen maken, door elke meter beet te pakken en te laten hangen. Van oprollen wordt zo’n kabel snel slecht.

• Kalder
TheDukemaster schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:13:
Voor mensen die ook ervaring hebben met andere sets, hebben jullie ook het idee dat het stereoscopisch effect bij de PSVR2 minder is? Heb nu eindelijk de sweetspot gevonden en het beeld is scherp als ik het ga krijgen en naar tevredenheid(tip zet de headset op door hem eerst perfect op je gezicht te zetten(zo dicht mogelijk) en dan pas de rest aan te passen, en ga daarna voor de zekerheid nog naar de oog calibratie).

Echter de immersie lijkt toch minder dan vergeleken met andere sets. Kan mij herinneren dat je bij de eerst PSVR ook de diepte/sterkte van het 3D effect kon instellen? Is lang geleden dat ik die had dus kan ernaast zitten. Of wellicht ben ik in de war met Galaxy Gear.
Bij mij komen mijn wimpers tijdens het knipperen tegen de lenzen als ik hem volledig naar me toe trek 😂 het scheelt ook maar ik gok zo'n 2-3 graden van het fov als ik hem net iets verder zet, dan zit hij ook comfortabeler op mijn neus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:20:
[...]

Bij mij komen mijn wimpers tijdens het knipperen tegen de lenzen als ik hem volledig naar me toe trek 😂 het scheelt ook maar ik gok zo'n 2-3 graden van het fov als ik hem net iets verder zet, dan zit hij ook comfortabeler op mijn neus.
Haha dan duw je hem wel heel strak aan, heb zelf toch ook geen kleine wimpers maar heb hier geen last van. Probleem bij mij was als ik de intructies van Sony volgde dat er altijd een opening rondom mijn ogen bleef waardoor er lichtinval was. Dus tegen het gezicht houden en dan de rest is de enige manier dat ik hem sluitend krijg.

• Rivanov
Kun je eigenlijk je gameplay ook naar Twitch streamen tijdens het spelen?

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Half uurtje nu erop zitten met de headset:

- ooit ga ik earbuds vinden die wel in mijn oren blijven zitten. Op mijn eigen gegoten oorbescherming na heb ik nooit buds gevonden die blijven zitten en hier is het geen uitzondering.

- ik gooide de doos al aan de kant en na een half uur bedacht ik mij dat er ook nog een code van Horizon bij zat..

- setup ging simpel. Heb de setup naderhand nog eens doorlopen want hij zat niet echt goed. In het halve uurtje dat ik speelde had ik ook echt eindelijk de sweet spot gevonden

- alleen nog Moss gespeeld. Heerlijke game tot nu toe en zittend. Ik vond het fijn om even iets naar voren te zitten op de bank en dan op die re-allign knop te drukken zodat je heerlijk achterover kunt gamen

- de headset voelt vrij zwaar op mij en weet niet of het komt omdat het eind van de week ben maar ben al een beetje moe.. Maar dit heb ik helaas altijd wel een beetje met vr en 3d

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mijn PSVR2 mag na een nieuwe eigenaar.
Het is mega vet! Maar ik kan er niet tegen..
Word letterlijk al misselijk bij stilstaand beeld in de bril. Wanneer ik wil doorbijten lig ik daarna 2 uur bijna te kotsen en stekende hoofdpijn.

Anyway, ik wil er een medetweaker wel blij mee maken voor €550! Pm me maar, anders stuur ik hem terug naar Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Predje schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:29:
Word letterlijk al misselijk bij stilstaand beeld in de bril. Wanneer ik wil doorbijten lig ik daarna 2 uur bijna te kotsen en stekende hoofdpijn.

Anyway, ik wil er een medetweaker wel blij mee maken voor €550! Pm me maar, anders stuur ik hem terug naar Sony.
Je moet niet doorbijten maar juist meteen stoppen zodra je je onwennig voelt. Brein moet er even aan wennen.

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
skreppiedoe schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:13:
[...]

Ik zat me al af te vragen hoe het zou zijn met een varifocus bril, nu zal dit per persoon ook wel verschillen. Ik was al niet van plan om hem aan te schaffen zonder eerst een keertje getest te hebben.
Welk stuur voor GT7 hangt erg af van je budget,ik lees veel goede dingen over de Thrustmaster T300RS,zelf speel ik met een Fanatec DD Pro.
Ik heb hier de T300RS GT voor GT7 in VR en dat werkt perfect (met de juiste firmware en instellingen voor het stuur). Denk dat je met een stuur ook minder snel motion sick wordt. Ik had er iig nul last van na 180 km.

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

Jammer om te horen.... ik hou mn hart vast dan voor straks had een borrel aan het eind vd middag en moet nog beginnen fingers crossed dat ik straks niet de hele kamer onder nek van de motion sickness

• Rivanov

Check je DM. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees overal over de sweet spot en hoe belangrijk en klein dat is. Wanneer je aan het spelen bent beweeg je je hoofd veel, raak je dan die sweet spot niet iedere keer kwijt?

Edit: jeetje wat een dubbelzinnige opmerking/vraag achteraf gezien haha.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
@BarôZZa I know.
Maar de psvr1 ligt hier ook al jaren in de kast. Ik trek dat gewoon niet. Had gehoopt dat het minder zou zijn.. helaas.
Ik game ook niet zoveel dat ik er structureel hardheid voor op kan bouwen. Dus om nou eens per week doodziek te worden .

Het is bij de psvr2 wel echt minder moet ik zeggen. Nu kan ik het een uur volhouden :)

Ik zou het bij sessies van 30 min kunnen houden, maar dat spreekt me gewoon totaal niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-09 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:41:
Ik lees overal over de sweet spot en hoe belangrijk en klein dat is. Wanneer je aan het spelen bent beweeg je je hoofd veel, raak je dan die sweet spot niet iedere keer kwijt?

Edit: jeetje wat een dubbelzinnige opmerking/vraag achteraf gezien haha.
naar mijn ervaring niet, als hij eenmaal zit, dan blijft ie aardig op zijn plek zitten. Het voordeel aan een headset is namelijk, dattie ongeveer net zoveel meebeweegt als dat je hoofd beweegt :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

skreppiedoe schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:13:
[...]

Heb vandaag via Sony direct ook een bestelling geplaatst voor een PS5 en PSVR2. Meeste reviews hier zijn toch wel positief en anders gaat de PSVR2 weer terug. Ben benieuwd naar de levertijd.
Met PSVR en varifocus heb ik wel redelijk goede ervaringen, alleen als je echt naar beneden kijkt wordt het beeld onscherp. Ik zit er wel aan te denken om een enkelvoudige bril (dus alleen voor veraf erbij te nemen). Zo duur is dat niet en je hebt gelijk een reserve bril. Ander alternatief is lenzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pistol whip is een aanrader! Wat een toffe game, je zit er volledig in. Je gebruikt ook alles van de vr, je moet Dodgen met je lichaam, snel reageren op alles wat er gebeurt. Heel gaaf!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:22
Predje schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:43:
@BarôZZa I know.
Maar de psvr1 ligt hier ook al jaren in de kast. Ik trek dat gewoon niet. Had gehoopt dat het minder zou zijn.. helaas.
Ik game ook niet zoveel dat ik er structureel hardheid voor op kan bouwen. Dus om nou eens per week doodziek te worden .

Het is bij de psvr2 wel echt minder moet ik zeggen. Nu kan ik het een uur volhouden :)

Ik zou het bij sessies van 30 min kunnen houden, maar dat spreekt me gewoon totaal niet aan.
Ai, vervelend om te horen. Dan wacht ik toch ook nog ff met bestellen.

Bedankt dat je je ervaring even hebt gepost. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
willem100 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:57:
[...]

Heb vandaag via Sony direct ook een bestelling geplaatst voor een PS5 en PSVR2. Meeste reviews hier zijn toch wel positief en anders gaat de PSVR2 weer terug. Ben benieuwd naar de levertijd.
Met PSVR en varifocus heb ik wel redelijk goede ervaringen, alleen als je echt naar beneden kijkt wordt het beeld onscherp. Ik zit er wel aan te denken om een enkelvoudige bril (dus alleen voor veraf erbij te nemen). Zo duur is dat niet en je hebt gelijk een reserve bril. Ander alternatief is lenzen.
Tnx voor deze info.
Ik denk zelf dat het idd wel mee zal vallen,alleen bij snelle oogbewegingen zonder met mijn hoofd mee te bewegen zijn mijn ogen heel even "out of focus"
Ik heb ook lenzen die ik tijdens het sporten in heb...ik blijf voorlopig nog wel vr-loos GT7 spelen 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Hij is binnen! Controllers liggen aan de lader en morgen vrij 😎

psn: HertogJack

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Yzord schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:22:
Het lijkt wel alsof mijn linker controller niet werkt in Horizon CotM. Wanneer ik zou moeten lopen probeer ik dat te doen met mijn linker stick maar het doet niks. De rechter stick is om in stappen side ways te kijken. Iemand een idee hoe ik mij in de game vooruit begeef?
Standaard beweeg je door vierkantje & cirkel ingedrukt te houden en dan op een neer te bewegen (zoals ook te zien in de popup als je die pier opgeklommen bent)

Maar neem aan dat jij de instelling verandert hebt naar free movement en dan linker stick echt niet werkt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ton Hasselt
maupie1967 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:49:

Ikzelf heb de logitech g923 en de playseat evolution pro aangeschaft alsook de shifter.
Helemaal te gek. 😋😋😋

• NightShadow22
0 to a 100 reallll fast :P .... Toch maar besloten gelijk tot koop over te gaan? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
Even de demo van resident evil en star wars gespeeld, bij RE8 viel de duizeligheid nog mee met free movement, maar bij star wars werd ik wel wat sneller duizelig, maar zal niet helpen dat ik ze vrijwel achter elkaar gespeeld heb en allebei meteen op free movement gezet heb ... Ik ben dus ook niet helemaal bestand tegen de motion sickness, gelukkig had ik er bij GT7 zo goed als geen last van, dat is sowieso de game de ik er het meest mee zal spelen.
Overigens lijken beide games mij niet helemaal mijn ding, bij resident evil moet je echt alles zelf doen en ik vind de controls nogal awkward, soms is het nog even zoeken naar de knoppen, ben daar nog een beetje onhandig in.

[ Voor 20% gewijzigd door Kalder op 23-02-2023 19:39 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:50
Jesp_J schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:23:
[...]

Thanks, gelijk besteld. Krijg je ook commissie voor iedere koop via je link want straks gaat het halve Tweakers forum die kabel kopen ;)
Nope, mag ook niet he :)
SunnieNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:56:
[...]

Heb je hem 1x of 2x verlengt met 2 meter?
1x. Had helaas niet zoveel tijd maar wil vanavond nog wel met 2x proberen. Moest immers verplicht een 2-pack kopen }:O Wil je dat ik nog terugkoppeling geef?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Het is ook hier wel even wennen. Nog alleen CoTM gedaan met free movement.
Ik loop ook door de kamer heen ;-)
Maar na 45 min was het wel tijd voor pauze. Moet echt nog wel even wennen.

Maar het is wel vet om zo aan een touw te bungelen boven een afgrond.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:36:
Even de demo van resident evil en star wars gespeeld, bij RE8 viel de duizeligheid nog mee met free movement, maar bij star wars werd ik wel wat sneller duizelig, maar zal niet helpen dat ik ze vrijwel achter elkaar gespeeld heb en allebei meteen op free movement gezet heb ... Ik ben dus ook niet helemaal bestand tegen de motion sickness, gelukkig had ik er bij GT7 zo goed als geen last van, dat is sowieso de game de ik er het meest mee zal spelen.
Free movement zoals in niet on rails? ik ben nog een noob.... moet later nog gaan beginnen eerst moeten de honden lekker in slaap vallen in de bench want de pup is nogal sloop graag en had eerder deze week zigzelf bijna veroordeeld tot de stroom stoel toen ze de chromebook voeding in 2 stukken beet, blauwe vonken vuurwerk show en al en ook een verdrietige baas.... gellukig zat er nog een reserve lader op de spelersbank :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Zet net de headset af en echt een dikke rode streep op de voorhoofd.. Denk dat ik hem dus iets losser mag gaan proberen :’)

Call of the mountain is wel vet alleen ik werd al vrij snel misselijk van het klimmen

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ace schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:17:
[...]

Standaard beweeg je door vierkantje & cirkel ingedrukt te houden en dan op een neer te bewegen (zoals ook te zien in de popup als je die pier opgeklommen bent)

Maar neem aan dat jij de instelling verandert hebt naar free movement en dan linker stick echt niet werkt?
Ja, ik ben er inmiddels achter en de 'standaard' vind ik zo'n debiele actie. Ik heb hem nu zo ingesteld dat ik loop met de stick. Veel normaler voor mij (de Index doet dat ook) ipv met mijn armen wapperen om vooruit te komen. Wie dat heeft verzonnen lol.

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:39:
[...]

Free movement zoals in niet on rails? ik ben nog een noob.... moet later nog gaan beginnen eerst moeten de honden lekker in slaap vallen in de bench want de pup is nogal sloop graag en had eerder deze week zigzelf bijna veroordeeld tot de stroom stoel toen ze de chromebook voeding in 2 stukken beet, blauwe vonken vuurwerk show en al en ook een verdrietige baas.... gellukig zat er nog een reserve lader op de spelersbank :+
Free movement zoals lopen en kijken bij de meeste first person games werkt, met de knuppeltjes, in plaats van een plek aan te wijzen om naar te teleporteren en draaien in hoeken van 30°graden (daar zijn bij veel games allerlei settings voor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:45:
[...]

Free movement zoals lopen en kijken bij de meeste first person games werkt, met de knuppeltjes, in plaats van een plek aan te wijzen om naar te teleporteren en draaien in hoeken 30°graden (daar zijn bij veel games allerlei settings voor)
Ahhh bedankt voor de reactie dat is precies wat ik wil, dat teleporten lijkt me een stuk minder immersive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
haaymaan schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:05:
Leuk allemaal....en ik twee dagen dit..................[Afbeelding]
Bexxerz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:17:
bahbah, hier nog steeds de UPS status:
Label Created

Daar waar arvato aangaf dat expected delivered 22/02 zou zijn, geeft UPS aan dat het 24/02 is.
Om mij heen hoor ik dat iedereen hem binnen heeft, of een melding met tijdstip dat die morgen bezorgd wordt... terwijl ik nog steeds aan het hopen ben of ik iets hoor voor een ontvangst morgen.
Same here. Helaas. Besteld op 15 november obv invite nadat ik me daarvoor ingeschreven had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:45:
[...]

Ahhh bedankt voor de reactie dat is precies wat ik wil, dat teleporten lijkt me een stuk minder immersive.
Het heeft wel een enorme impact op je tolerantie voor motion sickness, free movement maakt dat juist erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Yzord schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:39:
[...]

Ja, ik ben er inmiddels achter en de 'standaard' vind ik zo'n debiele actie. Ik heb hem nu zo ingesteld dat ik loop met de stick. Veel normaler voor mij (de Index doet dat ook) ipv met mijn armen wapperen om vooruit te komen. Wie dat heeft verzonnen lol.
Is volgens mij heel bewust de standaard om te teleporten ipv free movement, want het veroorzaakt minder snel motion sickness.
En Sony wil natuurlijk voorkomen dat straks heel veel retour komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
dangerpaki schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:46:
[...]

[...]

Same here. Helaas. Besteld op 15 november obv invite nadat ik me daarvoor ingeschreven had.
Blijft zuur, echt een aanfluiting ook de niet werkende trackings zijn zeer frustererend en fraude gevoelig.

Bezorger vond tekenen niet nodig was gelijk weg en de tracking staat nog steeds op on the way niet eens delivered en nooit op out for delivery geschoten.

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:47:
[...]

Het heeft wel een enorme impact op je tolerantie voor motion sickness, free movement maakt dat juist erger.
Ik ga het straks zelf ervaren , hopelijk word dit later geen post en geuren in kleuren waar nightshadow de hele oled en de rest vd huiskamer heeft ondergenekt, we gaan het zien :+ -O-

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Ik heb net weer even getest en dingen van iets verder af zijn goed scherp maar ik krijg de VR controllers bijvoorbeeld niet scherp in beeld als ik die heel dichtbij mijn gezicht hou. Hebben jullie dat wel scherp?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

CyBeRSPiN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:48:
[...]

Is volgens mij heel bewust de standaard om te teleporten ipv free movement, want het veroorzaakt minder snel motion sickness.
En Sony wil natuurlijk voorkomen dat straks heel veel retour komt..
Mja, zit er anders toch sterk aan te denken hem retour te zenden. Ik ga het vanavond nog een gooi geven, maar ik ben een beetje flabbergasted dat ze het zo af laten weten vwb fingertracking. Zo'n superieure bril maken, maar weinig aandacht aan de controllers geven. Tenminste, dat is mijn oordeel.

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ja dat finger tracking zal denk ik vooral een ding zijn voor diegenen die dat met een andere set gewend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:49:
[...]

Ik ga het straks zelf ervaren , hopelijk word dit later geen post in geuren in kleuren waar nightshadow de hele oled en de rest vd huiskamer heeft ondergenekt, we gaan het zien :+ -O-
gelijk stoppen bij opkomst van ongemakkelijke gevoelens, doorgaan tot je misselijk begint te worden kan averechts werken op je tolerantie, je kunt het naar verluidt wel trainen door steeds even een pauze te nemen tot het ongemak weer weg is en dan weer verder te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lagunaloire
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 16:48
Ik had zelf de ervaring met de psvr1 dat ik enigzins na 30 min wel wat zweterig werd en soms misselijk.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring en zou dit nu minder zijn met de psvr2?

Ik twijfel nog om deze aan te schaffen.
Ook even kopen om te proberen vind ik lullig om dan een aangebroken doos terug te gaan sturen.

• NightShadow22
Kalder schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:52:
[...]
gelijk stoppen bij opkomst van ongemakkelijke gevoelens, doorgaan tot je misselijk begint te worden kan averechts werken op je tolerantie, je kunt het naar verluidt wel trainen door steeds even een pauze te nemen tot het ongemak weer weg is en dan weer verder te gaan.
Bedankt voor de tips, ik ga ze zeker opvolgen en mezelf niet forceren _/-\o_

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Sorry hoor. Maar ik zit al 5 min als een idioot in m’n kayak om m’n pedal te activeren. Hoe kom je vooruit? Haha.

Het is serieus… waar zijn je handen of waar is je pedal??

Niet heel intuïtief. Of stom van mij.. heb alle knopjes al geprobeerd.

Oké m’n linker controller doet het ineens niet meer. De knoppen erop wel. Alleen de tracking niet meer. Ik moest in een andere game erachter komen dat m’n linker controller op de “grond lag”. Daarom kon ik dus niet vooruit in m’n kayak 😝

[ Voor 50% gewijzigd door FireStarter op 23-02-2023 20:04 ]

w00t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Nooit last van motion sickness gehad met de psvr1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalder
Het foveated rendering is me trouwens ook totaal niet opgevallen, dus dat doet ook precies waar het voor gemaakt is :D

• Antisteigerhout
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-05-2023
FireStarter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:54:
Sorry hoor. Maar ik zit al 5 min als een idioot in m’n kayak om m’n pedal te activeren. Hoe kom je vooruit? Haha.

Bij de optie “tour” hadden we ook geen peddels. Andere opties zoals race of vrij rondvaren kwamen er wel peddels in beeld.

• FireStarter
Antisteigerhout schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:04:
[...]

Bij de optie “tour” hadden we ook geen peddels. Andere opties zoals race of vrij rondvaren kwamen er wel peddels in beeld.
Zie hierboven. Controller issues. Links doet het niet meer.

w00t

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:46

Major_ton

Shoot!

Zo, mijn eerste 30 minuten zitten er ook op, daarna kickte de misselijkheid in (ik heb slechts een kwartiertje ervaring met de PSVR1 een paar jaar geleden en wat verloren momenten met de Samsung GearVR).

Mijn eerste reactie is; Hmmmmzzzzzz. Ik zal het proberen uit te leggen.

Wat heel gaaf is, is het gevoel van grootte van de omgeving en objecten. In Horizon Call of the Mountain bijvoorbeeld zijn die robots voor je gevoel echt gigantisch. Dat komt op een 2D scherm nooit als zodanig over en zelfs met IMAX 3D lukt dat niet. Zodra je de headset afzet, lijkt zelfs mijn 77" OLED gelijk heel klein!

Het beeld is ook echt een pak mooier dan bij de PSVR1, maar tegelijkertijd is er nog genoeg op aan te merken. Chromatische aberraties zijn een dingetje (cyaan/magenta randen langs tekst bijvoorbeeld), het is heel moeilijk om het beeld zo scherp mogelijk te krijgen. De headset hoeft maar een millimeter te bewegen op je hoofd en je bent uit de sweetspot. Opnieuw opzetten, is dus sowieso ook opnieuw die sweetspot zoeken. In cinematic mode is dit het ergste merkbaar en je ziet dan ook regelmatig een soort pixelachtige waas voor het beeld zitten. Ik had hier gewoon iets meer van verwacht. Kleuren en contrast zijn wel heel erg goed.

360⁰ video's op YouTube werken niet als VR. Je kan rondkijken met de thumbsticks, maar niet met je hoofd. Net zoals op een TV dus. Grote bummer, want dit werkte wel gewoon met de GearVR!

Al met al voelt het op dit moment toch nog een beetje als een gimmick en zeker niet als een vervanger voor een TV of beamer. Ik had wat meer fidelity van het beeld verwacht, maar misschien heb ik de lat te hoog gelelgd. Ik ga nog wat dagen ermee rommelen, maar terugsturen is wel al door m'n hoofd geschoten.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:36
FireStarter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:54:

Die pedal word los verkocht toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Volgens mij zijn de meeste mensen meer gefixeert op de slechte dingen in plaats van de goede.
Gewoon genieten guys. 🥸

• Antisteigerhout
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-05-2023
FireStarter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Ai dat is minder…

Hele domme vraag misschien, maar kan ik de spellen “Hello Neighbor” en “Synth Riders” ook gewoon op disc kopen om met de VR te kunnen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireStarter
FireStarter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:05:
[...]

Fixed. Reboot.

Ik weet hoe de game eruit ziet zonder pedal.

Saai en verwarrend 😆

w00t

Verwijderd

nvm

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2023 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Ton Hasselt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:09:
Volgens mij zijn de meeste mensen meer gefixeert op de slechte dingen in plaats van de goede.
Gewoon genieten guys. 🥸
Happy B day btw Ton!.... hoe is jou ervaring wat vind je ervan? je bent zo stil geworden hehe.

• Ton Hasselt
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:16:
[...]

Happy B day btw Ton!.... hoe is jou ervaring wat vind je ervan? je bent zo stil geworden hehe.
Heb hem nog niet eens aangesloten, ben de controllers 1 voor 1 aan het opladen.
Bezit van de zaak is het eind van het vermaak. 😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
Ton Hasselt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:19:
[...]

Heb hem nog niet eens aangesloten, ben de controllers 1 voor 1 aan het opladen.
Bezit van de zaak is het eind van het vermaak. 😂😂😂
Hier dus van hetzelfde een aan de ps en de andere aan de chromebook en had nog wat andere dingen te doen :+ ... Die docking station gaat toch wel een must worden bij deze! had het even over het hoofd gezien dat ze alle twee apart moesten laden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bertus133
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-03-2023
Hier PSVR1 gebruiker. Nu PSVR2 met een racerig... Genieten hoor in GT7! Komt overeen met mijn verwachtingen.

Nu COTM eens opstarten en daarna pistolwhip.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
Met dank aan @Predje wordt ik vanavond VR ontmaagd. Wish me luck.

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:59
Ik vind het leuker en leuker, mijn kids zijn ook zwaar enthousiast en heb hun Cosmonious High laten spelen! Die game is verassend grappig.
Ook qua graphics erg scherp!

• NightShadow22
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:
Damn hij komt m gewoon brengen? 8) Deftugggggg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:
Geen pretje voor predje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
NightShadow22 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:21:
[...]

Damn hij komt m gewoon brengen? 8) Deftugggggg
Nee, net bij hem opgepikt.

• NightShadow22
Lekker bezig chef! 8)

• NightShadow22
Kon je die andere nog makkelijk cancellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:00
Morgen komt mijn moeder om haar eerste VR-experience te ervaren.
Nu zou ik haar graag ondersteunen tijdens het gamen.
Hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Zou ik bijvoorbeeld een gewone controller kunnen aansluiten terwijl zij de motion controls gebruikt en dat ik daar door de microfoon kan praten zodat ze mij goed hoort?
Ik zag wel een optie in de instellingen zodat je ook wat van het omgevingsgeluid kan horen, maar door een microfoon spreken lijkt mij fijner. Dan kan zij gewoon mijn headset opdoen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ton Hasselt
rstift schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:28:
Morgen komt mijn moeder om haar eerste VR-experience te ervaren.
Nu zou ik haar graag ondersteunen tijdens het gamen.
Hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Zou ik bijvoorbeeld een gewone controller kunnen aansluiten terwijl zij de motion controls gebruikt en dat ik daar door de microfoon kan praten zodat ze mij goed hoort?
Ik zag wel een optie in de instellingen zodat je ook wat van het omgevingsgeluid kan horen, maar door een microfoon spreken lijkt mij fijner. Dan kan zij gewoon mijn headset opdoen.
Wel met re8 beginnen hè. :Y

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor wie een leuke platformer wil spelen enigszins in de geest van Astro, kan ik beide Moss games van harte aanbevelen. Ze hebben de PSVR2 versies mooi opgepoetst en zien er best deftig uit nu. Ook een ideale game voor VR beginners omdat je vanuit een fixed positie speelt en neerkijkt op je main character.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:00
Haha krijg ik van jou dan een nieuwe 65inch OLED? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
rstift schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:31: