Ik zou gewoon een AIB kaart op de kop tikken. De FE is volgens mij niet echt superieur aan AIB kaarten.GekkePrutser schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Ik ben de vorige keer voor een FE gegaan (3080Ti) en ik ben er zeer tevreden over. Naar wat betreft het geluid is hij geloof ik wel wat luidruchtiger maar dat boeit me totaal niet. Als ik game heb ik toch altijd een VR headset of koptelefoon op. Ik vind het design ook erg mooi, veel mooier dan al die third party kaarten met RGB lichtjes, schreeuweig design en uitstekende heatpipes.
Dus misschien is het dan wel zaak om de volgende drop toch maar een 4090 te kopen - ik was de kat nog een beetje uit de boom aan het kijken omdat er bijna tweewekelijks wel een drop was hier in Spanje, en er inmiddels ook al een prijsverlaging is geweest.
Denk je echt dat de FE niet meer gemaakt zal gaan worden? En zouden er buiten de stilheid nog redenen zijn om voor een third party kaart te gaan? Overklokken doe ik ook niet overigens.
Als je in Spanje zit, zou je gewoon bij Coolmod of PCComponentes een RTX 4090 kunnen kopen voor €1800-1900.