[NVIDIA GeForce RTX 40XX] Levertijden & Prijzen Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:16
CHKYBSTRD schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:30:
Overal zijn de 4080's in stock, worden nauwelijks verkocht, hoe lang moet het duren voordat die krengen omlaag gaan in prijs.

Ik heb nu een 6900XT maar wil eigenlijk wel overstappen op een 4080. Alleen die prijs die ze er nu voor vragen ga ik er nooit voor betalen.
wat is voor jou een goede prijs dan?
Ik denk dat de prijzen wel zo blijven als ze nu zijn, misschien 50 van een wat duurder model af oid ...
De 7900xtx is ook niet echt wat we hadden verwacht ...

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-09 02:31

GTX404

Hi

Overal zijn de 4080's in stock, worden nauwelijks verkocht, hoe lang moet het duren voordat die krengen omlaag gaan in prijs.

Ik heb nu een 6900XT maar wil eigenlijk wel overstappen op een 4080. Alleen die prijs die ze er nu voor vragen ga ik er nooit voor betalen.
Zal niet lang duren, wacht maar tot in januari de 4070 uit is en wellicht AMD komt met een echte 7800XT, geef het een maandje totdat kerst/nieuwjaar ook een beetje over is; dan stoppen sales namelijk ook voor mainstream

Kan zijn na het chinees nieuwjaar in februari; dat is namelijk ook een dikke verkoopperiode

[ Voor 7% gewijzigd door GTX404 op 22-12-2022 14:16 ]

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik verwacht wel dat men echt hardleers is en de prijsverlagingen pas komen nadat de de midrange ook enige maanden keihard op z'n smoel gaat.

Sowieso heeft Jensen nogal een ego en lijkt hij te denken dat we dankbaar moeten zijn dat we zijn spullen überhaupt mogen kopen.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Matthias87 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:38:
Elke dag kijk ik weer, maar helaas geen 4090 FE in stock..
Of je legt een paar honderd euro bij, heb ff voor je gekeken op Azerty en daar meerdere te koop

https://azerty.nl/compone...n/nvidia/geforce-rtx-4090

waaronder een MSI 4090 voor 2099

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:43

Ze zijn deze week juist weer wat duurder geworden. Na de 7900XT(X) launch hebben toch ook een hoop mensen beslist om toch voor een 4080 te gaan. Ik verwacht niet dat deze binnenkort in prijs omlaag zullen gaan.

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:12
stylezzz schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:54:
[...]

Ze zijn deze week juist weer wat duurder geworden. Na de 7900XT(X) launch hebben toch ook een hoop mensen beslist om toch voor een 4080 te gaan. Ik verwacht niet dat deze binnenkort in prijs omlaag zullen gaan.
Als je in de prijsvergelijker van Tweakers kijkt dan zijn de prijzen vrij stabiel en voor sommige populaire kaarten zelfs licht gedaald.

MSI Gaming X Trio
MSI Suprim X
Gigabyte Gaming OC
Gigabyte AORUS
Asus TUF Gaming

En de 4080 FE is ook nog steeds prima verkrijgbaar via NBB.

Verwacht wel een verdere daling aan het eind van het kwartaal als Nvidia de cijfers een boost wil geven. Denk alleen dat het te weinig gaat zijn om echt een verschil te maken. Deze kaart moet naar 900 dollar zakken om pas interessant te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloggs op 22-12-2022 17:16 ]

• GTX404

GTX404

Hi

Cloggs schreef op donderdag 22 december 2022 @ 17:14:
[...]

Als je in de prijsvergelijker van Tweakers kijkt dan zijn de prijzen vrij stabiel en voor sommige populaire kaarten zelfs licht gedaald.

MSI Gaming X Trio
MSI Suprim X
Gigabyte Gaming OC
Gigabyte AORUS
Asus TUF Gaming

En de 4080 FE is ook nog steeds prima verkrijgbaar via NBB.

Verwacht wel een verdere daling aan het eind van het kwartaal als Nvidia de cijfers een boost wil geven. Denk alleen dat het te weinig gaat zijn om echt een verschil te maken. Deze kaart moet naar 900 dollar zakken om pas interessant te worden.
Ik denk ook dat rond de $1000 deze kaart aantrekkelijk wordt. Dan ga je ook een price drop krijgen bij de 7900XT(X). 1000$ redden ze wel qua MSRP denk ik.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:40
Matthias87 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:38:
Elke dag kijk ik weer, maar helaas geen 4090 FE in stock..
Ook een tijd in de gaten gehouden maar ook op de telegram channels geen enkele drop.
Wil perse een kaart voor de kerst, dus dan maar de goedkoopste 4090 gehaald onder de 2k. Zin in!

Ik vermoed wel wat drops na de feestdagen als je zolang kunt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRDT
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 13:44
Coolmod (Spanje) heeft RTX 4080 voor €1299.
https://www.coolmod.com/k...-rtx-4080-sg-16gb-gddr6x/
Geen verzending naar Nederland.

Rtx 4090 €1799
https://www.coolmod.com/k...-click-oc-sg-24gb-gddr6x/

[ Voor 25% gewijzigd door TRDT op 23-12-2022 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Jammer dat we er niks aan hebben :p
Wel een leuke aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
rachez schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 02:59:
[...]

Ook een tijd in de gaten gehouden maar ook op de telegram channels geen enkele drop.
Wil perse een kaart voor de kerst, dus dan maar de goedkoopste 4090 gehaald onder de 2k. Zin in!

Ik vermoed wel wat drops na de feestdagen als je zolang kunt wachten.
Kan ook nog inderdaad. Had gewoon graag deze keer een FE gewild.
Ai, jammer dat ik niet kan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRDT
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 13:44
Het enige dat je kan proberen is een reshipper (bijv. ColisExpat). Ik heb er goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-04-2023
een mooie waterforce 4090 bij rue de commerce voor maar 2100 plots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:42
bram_vd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:06:
een mooie waterforce 4090 bij rue de commerce voor maar 2100 plots
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
wachten op mensen die meerdere kaarten kunnen kopen om te kijken of het over de hele lijn zo is.
op 1 review beslissen is best overhaast. maar ik was toch zowiezo al niet van plan om de waterforce te kopen.
Ik ga zelf voor een custom waterloop (hopelijk op een 4090FE, anders een gigabyte oc) met een ek of corsair water block, valt nog te zien wat me het beste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand enig idee waarom bij NBB de ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 duurder is dan de ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC? Zou de OC niet duurder moeten zijn?

Verder staan er overal een hoop 4090's beschikbaar. De vraag lijkt zeker minder te zijn geworden. Azerty heeft in totaal zelfs 25 van bovenstaande OC kaarten beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Denk dat de eerste hardware enthousiaste kopers nu wel verzadigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
@MaZo

Dat slaat nergens op, maar we zien wel vaker dat er van een goedkoper model heel weinig beschikbaar is en men daarom de prijzen erg hoog maakt, omdat mensen die specifiek dat model willen, weinig keuze hebben, terwijl er bij een duurder model meer concurrentie is.

Het gerucht gaat dat voor de AIB's de MSRP modellen slechts een 'moetje' zijn, zeker zo kort na lancering. Het OC model is zolang er voldoende vraag is door domme mensen ook gewoon gratis extra inkomen, want dat model is identiek behalve een iets ander BIOS, maar de AIB rekent wel een hogere prijs aan de winkel.

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ludewig schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 11:24:
@MaZo

Dat slaat nergens op, maar we zien wel vaker dat er van een goedkoper model heel weinig beschikbaar is en men daarom de prijzen erg hoog maakt, omdat mensen die specifiek dat model willen, weinig keuze hebben, terwijl er bij een duurder model meer concurrentie is.

Het gerucht gaat dat voor de AIB's de MSRP modellen slechts een 'moetje' zijn, zeker zo kort na lancering. Het OC model is zolang er voldoende vraag is door domme mensen ook gewoon gratis extra inkomen, want dat model is identiek behalve een iets ander BIOS, maar de AIB rekent wel een hogere prijs aan de winkel.
Dat zag je ook met de mining hype. De goedkopere eagles en ventussen waren nergens te krijgen. Als je al wat kon vinden waren het meestal de luxere modellen voorzien van rgb coolers etc. Waarom zou je ook als fabrikant dan msrp modellen in de markt brengen? De vraag is sowieso groter als het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
Dit past allemaal bij een verkopers-markt waar bedrijven steeds meer bezig zijn om het onderste uit de kan te halen. De enige manier om dat weer in te dammen is door er niet in mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ludewig schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 12:38:
Dit past allemaal bij een verkopers-markt waar bedrijven steeds meer bezig zijn om het onderste uit de kan te halen. De enige manier om dat weer in te dammen is door er niet in mee te gaan.
Maar die oproep zie je hier vrijwel dagelijks gedaan worden door diverse users. Desondanks zie je dat nu pas de markt rond 4090 enigsinds stabiliseerd qua vraag en aanbod.

Er is wel een regel vanuit nvidia overigens dat (ik meen) 10 of 15% van de geleverde gpu's tegenwoordig op een 'msrp kaart' terecht moet komen. Het is iets, maar je snapt wel dat gezien de vraag naar 4090 de aib's ook echt niet maar 1% meer zullen doen maar de rest op de luxere modellen zal plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
@stylezzz

Het is niet zo erg als er een duur halo-product is. De 4090 is ook maar $100 duurder dan de 3090, wat gezien de inflatie ook niet zo vreemd is. Het grote probleem is eerder de prijs van de producten eronder.

Uiteindelijk gaat het erom of door de hoge prijs de verkopen zoveel afnemen dat de hogere winst per kaart dat niet meer compenseert. Een totale boycot is niet nodig, maar wel zoveel mensen die hun aankoop uitstellen tot de prijzen omlaag gaan, dat ze zichzelf in de voet gaan schieten met de hoge prijzen. Hoe meer mensen dit doen, hoe sneller we kunnen verwachten dat de prijzen omlaag gaan, en hoe meer ze de prijs moeten laten zakken.

En de AIB's kunnen wel het plan hebben om maar 10-15% van de kaarten voor MSRP te verkopen, maar als mensen massaal besluiten om gewoon geen extra 100-300 euro te betalen, dan moeten ze wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Ludewig op 24-12-2022 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:27
MaZo schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 09:33:
Iemand enig idee waarom bij NBB de ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 duurder is dan de ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC? Zou de OC niet duurder moeten zijn?

Verder staan er overal een hoop 4090's beschikbaar. De vraag lijkt zeker minder te zijn geworden. Azerty heeft in totaal zelfs 25 van bovenstaande OC kaarten beschikbaar.
Ik heb nou het zelfde,snap der ook niks van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024
Ludewig schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:52:
@stylezzz

Het is niet zo erg als er een duur halo-product is. De 4090 is ook maar $100 duurder dan de 3090, wat gezien de inflatie ook niet zo vreemd is. Het grote probleem is eerder de prijs van de producten eronder.
Inderdaad, het is echt een vlaggenschip, de best of the beasts zeg maar. Als je die kan betalen, prima, weinig zullen hem echt nodig hebben, maar met die idiote 4080 prijs en wat nog komt, best buy denk ik.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Kon het toch niet laten. 4090 besteld vandaag bij Megekko. Staat dat ze morgen leveren. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Hoop wel op morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:02
Matthias87 schreef op maandag 26 december 2022 @ 19:27:
Kon het toch niet laten. 4090 besteld vandaag bij Megekko. Staat dat ze morgen leveren. Nog geen verzendbevestiging ontvangen. Hoop wel op morgen :)
Welke heb je besteld? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:20
Matthias87 schreef op maandag 26 december 2022 @ 19:27:
Morgen kan uiteraard (geen idee of Megekko werkt op 2de kerstdag), maar ik zou woensdag ook niet vreemd vinden, het kan natuurlijk ook een geagendeerde uiting zijn, die geen rekening houdt met het feit dat deze maandag toevallig eigenlijk een feestdag is.

Ik zie dat ook regelmatig bij telefooncentrales e.d. bij klanten, daar moet ook ieder jaar de telecomboer de schema's instellen voor de feestdagen (en dat wordt ook nog wel eens vergeten).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Matthias87
Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G

Verzendbevestiging binnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-09 14:09
Toch maar besloten voor Nvidia te gaan en heb de ichill frostbite 4080 gehaald voor 1529 :)
heb persoonlijk geen 4090 nodig en ik doe standaard altijd een waterblock erop dus dit was een zeer leuke deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:04
nilsson1234 schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:19:
Toch maar besloten voor Nvidia te gaan en heb de ichill frostbite 4080 gehaald voor 1529 :)
heb persoonlijk geen 4090 nodig en ik doe standaard altijd een waterblock erop dus dit was een zeer leuke deal :)
Mag ik vragen wat je beweegredenen zijn geweest voor een AIB? De FE is te koop voor 1399. Zeker met waterkoeling lijkt mij een FE toch wel een voordeel te hebben. EN is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
CarJunkyXL schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:13:
[...]

Mag ik vragen wat je beweegredenen zijn geweest voor een AIB? De FE is te koop voor 1399. Zeker met waterkoeling lijkt mij een FE toch wel een voordeel te hebben. EN is goedkoper.
heel toevallig heb ik beide onderweg dus ik zal kijken welke ik het mooiste vindt, bij EKWB is een waterblock op het moment 240 euro though ;)
Ik had er wel eentje besteld met heel wat extra zooi maar toen kreeg ik de alert voor de ichill frostbite :D

[ Voor 10% gewijzigd door nilsson1234 op 26-12-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
heel toevallig heb ik beide onderweg dus ik zal kijken welke ik het mooiste vindt, bij EKWB is een waterblock op het moment 240 euro though ;)
Ik had er wel eentje besteld met heel wat extra zooi maar toen kreeg ik de alert voor de ichill frostbite :D
Had ergens een video van de ichill gezien. De waterflow(voornamelijk ter hoogte van de randcomponenten) in deze blok was niet bepaald optimaal te noemen. Daarmee dat ik deze liever skip. Anders had ik hem ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
bram_vd schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:49:
[...]

Had ergens een video van de ichill gezien. De waterflow(voornamelijk ter hoogte van de randcomponenten) in deze blok was niet bepaald optimaal te noemen. Daarmee dat ik deze liever skip. Anders had ik hem ook besteld.
Zal dan wel deze zijn geweest https://www.youtube.com/watch?v=IvHUL1QI_Ec :)
Ik ga het gewoon rustig bekijken, ik kan de ichill veel makkelijker terug sturen dan de FE (Komt van NBB af)
Maar als de FE kwa design en feeling veel beter voelt dan weet je al hoelaat het ;)
Ik heb uiteraard geen haast en bekijk als tot dat ik er een goed gevoel erbij krijg, zo niet mogen ze uiteraard altijd beide terug :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Momenteel kan je in Frankrijk een RTX 4090 van Gainward onder MSRP halen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkC1CY7u-wf6SLxG1iPk1PixgAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5oo4CdN6E2tfHW5vAll9wDp7.png?f=fotoalbum_large
https://www.topachat.com/...s_ref_est_in20014954.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
op amazon verkopen ze de

Palit Gamerock 4080

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BJZZL927/

met kortingscode GESCHENK10 via de app kom je uit op 1.384,47 inclusief verzending en duitse btw.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-07 20:16
Hoe Azerty nu toch wel flink onder de prijzen gaat liggen van Megekko en Alternate met de 4090 modellen die ze in stock krijgen ben ik persoonlijk helemaal klaar met deze hebzuchtige webwinkels en dan voornamelijk Megekko. Slechte prijzen / slechte service / niet telefonisch te bereiken .

ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X
€ 2279 Azerty
€ 2649 Alternate

ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB
€ 2419,00 Azerty
€ 3002,95 Megekko

Bij de Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G gaat Azerty naar € 1979 en gaat Megekko maar snel mee. Ik snap dat deze bedrijven winst moeten maken maar de verschillen zijn zo absurt groot dat ik er persoonlijk behoorlijk van walg. Megekko staat bij mij tegenwoordig op de black list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Aggressor schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:03:
op amazon verkopen ze de

Palit Gamerock 4080

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BJZZL927/

met kortingscode GESCHENK10 via de app kom je uit op 1.384,47 inclusief verzending en duitse btw.
Leuke prijs alleen moet wel net je smaak zijn, ik vindt hem persoonlijk afschuwelijk lelijk :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Nou, ben ik blij dat ik een Gainward 4090 voor €1816 incl. verzendkosten heb weten te bemachtigen oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:02
D3LTTA schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:05:
Hoe Azerty nu toch wel flink onder de prijzen gaat liggen van Megekko en Alternate met de 4090 modellen die ze in stock krijgen ben ik persoonlijk helemaal klaar met deze hebzuchtige webwinkels en dan voornamelijk Megekko. Slechte prijzen / slechte service / niet telefonisch te bereiken .

ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X
€ 2279 Azerty
€ 2649 Alternate

ASUS ROG Strix GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB
€ 2419,00 Azerty
€ 3002,95 Megekko

Bij de Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G gaat Azerty naar € 1979 en gaat Megekko maar snel mee. Ik snap dat deze bedrijven winst moeten maken maar de verschillen zijn zo absurt groot dat ik er persoonlijk behoorlijk van walg. Megekko staat bij mij tegenwoordig op de black list.
Grappig genoeg was het megekko die als eerste de gpu voor 1950 euro aanbood van Azerty ect
Azerty ging later mee(ik heb ehm voor dat bedrag vandaar bij Megekko gekocht)
Je hebt gelijk dat alle webwinkels in nl veel te veel vragen,absoluut.
Maar dat doet Nvidia eigenlijk natuurlijk ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nilsson1234 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 12:19:
[...]

Leuke prijs alleen moet wel net je smaak zijn, ik vindt hem persoonlijk afschuwelijk lelijk :X
van de zijkant vind ik hem wel mooi, en misschien is het rgb uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-07 20:16
freaky35 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 13:10:
[...]

Grappig genoeg was het megekko die als eerste de gpu voor 1950 euro aanbood van Azerty ect
Azerty ging later mee(ik heb ehm voor dat bedrag vandaar bij Megekko gekocht)
Je hebt gelijk dat alle webwinkels veel te veel vragen,absoluut.
Maar dat doet Nvidia eigenlijk natuurlijk ook al
Dan zal dit wel zijn omdat ze natuurlijk in de media door Gigabyte op de vingers getikt zijn omdat ze absurt hogen prijzen hanteerde bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
https://www.hardwaretimes...dentally-leaked-by-galax/

Niet het juiste forum ervoor (ik weet het)
Maar dacht ik deel het even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:12
4070 Ti gaat waarschijnlijk over de duizend euro kosten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
Mooie kaart om niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
4090 FE drop op nvidia france

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
Alles is al helaas weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
Alles is al helaas weg :(
refresh? hier staat hij nog altijd te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
bram_vd schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:50:
[...]

Je kan vanuit FR toch niet naar Nederland bestellen?

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:54
BarryS schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:56:
[...]

Je kan vanuit FR toch niet naar Nederland bestellen?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
bram_vd schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:50:
[...]

Je hebt gelijk! Kon hem helaas niet zelf bestellen maar een goeie maat heeft gedaan voor mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

De RTX 4090 FE is inderdaad nog steeds op voorraad bij LDLC. Ook vorige keer dat die dropte was die urenlang bestelbaar. :)

https://store.nvidia.com/...ge=1&limit=9&locale=fr-fr

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRkAhc5WneK_0BBz4sSoGJ9WduI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nLBtYxKXrpZ5dGyFOQ1JgyzA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Skyline GT-R op 27-12-2022 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Matthias87 schreef op maandag 26 december 2022 @ 20:31:
[...]

Gigabyte GeForce RTX 4090 GAMING OC 24G

Verzendbevestiging binnen!
Veel plezier ermee! Ik heb die met de kerst ook gekocht voor mijn zoon. Prima performance tot nu toe, geen coil whine en stil. Maar stil zijn ze allemaal: de cooler is echt giga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024
Cloggs schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:57:
Lama... was al bekend hier dus.

voor 131% gewijzigd door JDx op 28-12-2022 08:59, kan je iets meer dan 100% wijzigen?

[ Voor 144% gewijzigd door JDx op 28-12-2022 09:00 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
rachez schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:13:
[...]

Veel plezier ermee! Ik heb die met de kerst ook gekocht voor mijn zoon. Prima performance tot nu toe, geen coil whine en stil. Maar stil zijn ze allemaal: de cooler is echt giga.
Ben benieuwd, zit er nog op te wachten. Gisteren kwam DHL niet opdagen, en vandaag nog "onbekend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Skyline GT-R schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:59:
De RTX 4090 FE is inderdaad nog steeds op voorraad bij LDLC. Ook vorige keer dat die dropte was die urenlang bestelbaar. :)

https://store.nvidia.com/...ge=1&limit=9&locale=fr-fr

[Afbeelding]
Nu ook nog beschikbaar, de mijne is besteld ;-)

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat is de levertijd daar? Ben van plan een 4090 FE te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Jackson6 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:42:
Wat is de levertijd daar? Ben van plan een 4090 FE te bestellen.
Een FE is bij LDLC same-day of next-day shipping. En dag later is die dan normaal bij je thuis :) Dat kan nu tijdens de feestdagen mogelijks wat langzamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
heb hem gisteren besteld, voorlopig nog geen shipping details ontvangen. Idd met de feestdagen verwacht ik hem ook niet voor nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik kan alleen Nederland niet als land kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
bram_vd schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:52:
heb hem gisteren besteld, voorlopig nog geen shipping details ontvangen. Idd met de feestdagen verwacht ik hem ook niet voor nieuwjaar.
Wel al een bevestiging ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram_vd
Hombre41 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:03:
[...]

Wel al een bevestiging ontvangen?
dat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:54
4090 besteld 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Ik heb er gisteren een RTX 4090 FE gehaald voor een maat van me en heb ondertussen de shipping info ontvangen. Ik verwacht deze kaart nog deze week in huis te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Jackson6 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:03:
Ik kan alleen Nederland niet als land kiezen..
Neen dat is ook logisch. Drops bij LDLC zijn enkel voor BE, FR, IT en ES. Als je in een van die landen een afleveradres hebt kan je er eentje bestellen. Voor Nederland ben je gebonden aan de drops van NBB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
Hombre41 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:41:
[...]

Nu ook nog beschikbaar, de mijne is besteld ;-)
Hoe doen jullie dat dan? Ik dacht dat je vanuit de FR store niet naar Nederland kan laten bezorgen.

Edit: Nvm. zie hierboven het antwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door BarryS op 28-12-2022 15:18 ]

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dada007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-04-2023
Hoe zit dat trouwens met garantie als je bij NBB een FE koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
dada007 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:16:
Dan heb je standaard garantie via NBB :)
dus mocht hij stuk gaan opsturen naar NBB en hun regelen het verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
dada007 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:16:
Net hetzelfde als ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Je kan trouwens wel gewoon bestellen bij LDLC als Nederlander. Enkel de FE kaarten niet. Al de rest bezorgen ze wel gewoon naar NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:58
Minimaal 1000 euro voor de 4070ti, daar kan nog makkelijk 200 bij (megekko!?).

AIB zal dan minimaal 1250 zijn? Doen we de standaard 4070 straks voor 1000 en mag je 700- 800 ofzo neertellen voor de 4060. Brengen we nog een 4050 uit als instapkaart je voor een ruime 500 euro.

Vraagt NV het niet dan doen de shops het wel, zelfde als bij de 4080 en AMD nu.....

Denk dat de rx6000 en rtx 3000 nog lang populair blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Maandag besteld bij Megekko. Verwachte leverdatum dinsdag.

s'Avonds bericht "we hebben je gemist" we leveren het morgen bij een servicepunt. Er is nooit iemand geweest (bron: Ring deurbel).

Prima, dan woensdag. Ligt nu nog niks bij het servicepunt en status nog steeds woensdag om 13:00..

Ik hoop maar dat ze m'n pakket niet kwijt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
Matthias87 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 18:47:
Maandag besteld bij Megekko. Verwachte leverdatum dinsdag.

s'Avonds bericht "we hebben je gemist" we leveren het morgen bij een servicepunt. Er is nooit iemand geweest (bron: Ring deurbel).

Prima, dan woensdag. Ligt nu nog niks bij het servicepunt en status nog steeds woensdag om 13:00..

Ik hoop maar dat ze m'n pakket niet kwijt zijn..
als ze het pakket kwijt zijn kunnen ze een nieuwe sturen, niet afgetekend is niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
Ik had het vorige week ook voor. Pakje was gewoon retour gestuurd.
Het adres zou niet kloppen, dit werd nog thans steeds gebruikt door bol.com.

Pak is dan opnieuw verstuurd en dan was er geen enkel probleem.

De packet diensten zullen het druk hebben ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
Hombre41 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:43:
Ik had het vorige week ook voor. Pakje was gewoon retour gestuurd.
Het adres zou niet kloppen, dit werd nog thans steeds gebruikt door bol.com.

Pak is dan opnieuw verstuurd en dan was er geen enkel probleem.

De packet diensten zullen het druk hebben ;-)
Als van alles dubbel moeten worden verstuurd omdat ze het niet goed doen maken ze ook hun eigen drukte.

• Matthias87
Status nu veranderd naar:

"MEGEKKO B.V. - WEBSHOP
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging"

Daar gaat gamen in mijn vrije dagen. Oudejaarsdag ook een lan. En nu heb ik geen videokaart..

• Virtua
Timing is everything 😉

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 11:26
Cloggs schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:57:
Ja ik ben erg benieuwd. Zag net deze voorbij komen: https://wccftech.com/nvid...force-nvidia-rtx-4070-ti/ 4070 Ti dus op 799 USD MSRP.

Met belasting erbij en euro vs dollar zal het nog steeds slikken zijn voor ons gok ik, maar ik blijf rustig wachten tot de prijzen verder naar beneden komen. Wil toch ook de nieuwe 3D CPU's van AMD afwachten voor mijn nieuwe systeem, dus geduld is een schone zaak.

• Matthias87
Twijfel om er nog een te bestellen, en dan bij Azerty. Zij maken gebruik van PostNL. Wellicht dan wel morgen binnen.

Duur gokje

• Virtua
Absoluut maar niks te verliezen 🤔

• Light21M
Matthias87 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:45:
Twijfel om er nog een te bestellen, en dan bij Azerty. Zij maken gebruik van PostNL. Wellicht dan wel morgen binnen.

Duur gokje
Azerty is zeker ok

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
Bij Azerty kan je ook afhalen, maar weet niet of dat voor je in de buurt is.

[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 29-12-2022 19:07 ]

• rachez
Matthias87 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:45:

Duur gokje
Als je het geld kan missen zou ik het doen, ondanks dat het duur is. Geld terug krijg je wel als je hem meteen terugstuurd.

• stylezzz
Azerty heeft geen voorraad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michownz
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ugh serieus aan het twijfelen om een 4080 FE aan te schaffen. Ik heb echter nog nooit een PC component gekocht dat zelfs maar de helft is van die prijs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
michownz schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 00:46:
Ugh serieus aan het twijfelen om een 4080 FE aan te schaffen. Ik heb echter nog nooit een PC component gekocht dat zelfs maar de helft is van die prijs...
Bij twijfel niet inhalen. Wacht het gewoon nog even af. Ze verhogen de prijzen echt niet en als de verkopen van Q4 ook erg tegenvallen en de reactie op de 4070 Ti erg slecht is, komt er steeds meer druk om de prijzen te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ludewig schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 01:50:
[...]

Bij twijfel niet inhalen. Wacht het gewoon nog even af. Ze verhogen de prijzen echt niet en als de verkopen van Q4 ook erg tegenvallen en de reactie op de 4070 Ti erg slecht is, komt er steeds meer druk om de prijzen te verlagen.
4070 TI krijgt 910 euro als MSRP. Vind het persoonlijk erg meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tja meer iets als, vroeger kreeg ik 1 vis voor 5 en nu krijg ik halve vis voor 9.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
stylezzz schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:26:
[...]

Ik vind het nogal gezien ik €629,- heb betaald voor mijn 3070ti, dit is bijna 1 derde deel meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
[...]

Als je het vind meevallen betekent het dat Nvidia inmiddels succesvol is in het normaliseren van hun nieuwe prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludewig
  • Niet online
[...]
Het is dus nauwelijks een prijs/prestatie-verbetering vergeleken met de vorige generatie en die prijs is sowieso meer dan wat je 5 jaar geleden betaalde voor de 1080 Ti FE. Dat was dus de halo-kaart van die generatie, met dat 102 chip, terwijl je nu een veel kleinere 104 chip krijgt.

Maar wat jij al dan niet vindt meevallen hangt natuurlijk af van je verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:06
Kunnen we zeggen dat de “1080ti” nu soort van de “4090” is? 789€ 5 jaar geleden betaald, nu even me hele PC die toen 2k kostte alleen voor de GPU haha. Ik hoop dat in het begin van nieuwe jaar de prijzen iets zakken, hoor meer mensen het zeggen dat ik moet wachten.

(Excuses als dit hier niet geplaatst is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
Heb jij al een bevestiging of shipping ontvangen?

@Skyline GT-R : heb jij uw kaart al mogen ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Hombre41 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:35:
[...]

Heb jij al een bevestiging of shipping ontvangen?

@Skyline GT-R : heb jij uw kaart al mogen ontvangen?
Mijn kaart komt vandaag toe. Had normaal gisteren moeten zijn maar DPD had me gestuurd dat wegens de drukte dat niet meer zou lukken. Huidige ETA is vandaag tussen 13u en 14u. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Help!!!! schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:34:
^
Tja meer iets als, vroeger kreeg ik 1 vis voor 5 en nu krijg ik halve vis voor 9.
Vroegah kocht in de kroeg mijn eerste pilsje voor 2 gulden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Matthias87 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:45:
[...]

Als je het vind meevallen betekent het dat Nvidia inmiddels succesvol is in het normaliseren van hun nieuwe prijzen.
Nvidia normaliseert niet. Dat doet de markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Skyline GT-R schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:37:
[...]

Mijn kaart komt vandaag toe. Had normaal gisteren moeten zijn maar DPD had me gestuurd dat wegens de drukte dat niet meer zou lukken. Huidige ETA is vandaag tussen 13u en 14u. Prima dus.
Geluksvogel :)

Mijne is er nog steeds niet. DHL heeft geen idee waar het pakket is.
Erg goed om te horen over een pakket van 2000 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Matthias87 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:45:
[...]

Geluksvogel :)

Mijne is er nog steeds niet. DHL heeft geen idee waar het pakket is.
Erg goed om te horen over een pakket van 2000 euro..
DHL zal dat inderdaad nooit weten.. LDLC verstuurd met Chronopost. Dat is DPD in BE. Best daar eens horen ;) Heb je al tracking info ontvangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Je T&T kan je makkelijk vinden in je bestelstatus. Als je daarop klikt kom je normaal in de tracking van je pakketje uit :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6ZK62R2aldtQpBnG637uYv6zUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/plv1zUS775AfGSPwAYAzplAU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
Skyline GT-R schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:48:
[...]

DHL zal dat inderdaad nooit weten.. LDLC verstuurd met Chronopost. Dat is DPD in BE. Best daar eens horen ;) Heb je al tracking info ontvangen dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivX4wVWygZ5KnPDPdC9-T_-CcRQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IwnRhiBhg0wfHNSiB8tpLkyV.png?f=fotoalbum_large

Aangezien de bezorger het pakketje al had, vrees ik eigenlijk dat deze er niet meer is. Reden daargelaten. Ze weten nu gewoon niet waar het is als ik het vraag.. Een medewerker zei zelfs "misschien is die van de band gevallen"

[ Voor 15% gewijzigd door Matthias87 op 30-12-2022 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Wut?!? Ok, ik dacht dat ze enkel met Chronpost/DPD verstuurden. Al mijn pakketjes van LDLC zijn zo bezorgd. ..
DHL is vaak een ramp ja :X Hopelijk komt die snel toe!
Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Geen "ik ook" berichten.
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Ranten is niet toegestaan.
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • Scalping bespreken is niet toegestaan.
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
  • Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
  • Voor discussie over de kaarten zelf: [NVIDIA GeForce RTX 40XX] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord