@
Stefannn Bij mij loopt het adres vaak 1 adres achter. Bijvoorbeeld gisteren om 12:00 uur thuisgekomen en werd het vorige adres getoond. En zonder dat de auto gebruikt was of iets gebeurd was met de Bluelink App, was er 5 uur later een update om 17:11 met het goede adres en voor de rest precies dezelfde gegevens.
Vandaag loopt het ook 1 adres achter. Zelfs na een resfresh in de Bluelink App zorgde er niet voor dat het laatste adres werd opgehaald.
Nog curieuzer vandaag 27 mei:
09:26 aangekomen op adres 1, thuisadres wordt opgehaald (vorig adres)
11:21 refresh Bluelink Status ophalen in App, thuisadres wordt opgehaald (vorig adres).
12:29 aangekomen thuis, adres 1 wordt opgehaald (vorige adres)
13:57 aangekomen op adres 2, thuisadres wordt opgehaald (vorig adres)
14:12 aangekomen op adres 3, adres 2 wordt opgehaald (vorig adres)
15:18 thuis aangekomen, thuisadres wordt opgehaald (
dus goede adres 
), maar de SOC% is niet het SOC% van aankomst, maar van vertrek adres 3.
15:21 niets gedaan met de auto of Bluelink App, adres 2 wordt opgehaald (vorige adres) met het juiste SOC% van thuis en rijbereik, andere gegevens zijn hetzelfde als 15:18 (dus alles hetzelfde, behalve coördinaten, SOC%, adres en rijbereik).
P.S. Het lijkt erop dat initieel het goede adres opgehaald wordt met verkeerde SOC% en rijbereik, maar een paar minuten later overschreven met het vorige adres en juiste SOC% en rijbereik. Dus afhankelijk wanneer je de gegevens ophaalt, krijg je half goede en half foute gegevens. Ik haal om de 20 minuten op en blijkbaar bij 15:18 en 15:21 heb ik tweemaal de gegevens opgehaald, net na uitzetten auto en een paar minuten later.
Volgens mij was de foute SOC% altijd al zo en corrigeerde ik dat al in mijn andere scripts, maar het foute vorige adres is van iets recents.......
[
Voor 18% gewijzigd door
ZuinigeRijder op 27-05-2025 21:01
]