Ja maar je moet nog wel elke keer Origin als admin starten toch?TimNomivaas schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:17:
[...]
Ok ik heb het gefixt, hier iig. Ik ben gaan browsen naar alles wat met fifa/ea/origin te maken heeft op mijn pc.
folder C:\Program Files\EA\AC staat een installer. Die openen > uninstall all.
dan rebooten en origin als administrator opstarten. Als je dan Fifa opstart komt er een popup dat die anti cheat software geinstalleerd moet worden. Niks aanpassen gewoon installeren.
Nu werkt het hier.
Lastig, ik heb Mané gepacked die is natuurlijk lekker veel waard of direct een zeer sterke toevoeging van je team. Daarnaast nog wel 2/3 spelers gepacked van 20/30k waarde. Ik vond het dus prima om ze direct op te maken, geeft mij wel een lekker begin. Club goed gevuld en misschien vanavond wat SBC direct proberen te doen.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:31:
Is het de moeite waard om met die 4600 punten 30 goldpakjes te doen of beter te wachten tot er een beter pakje komt? Uit team of the week kwam een spanjaard van 80 dus dat was ook drama.
Weet iemand of Malacia niet in pakjes zit? Ik zie m maar niet op de transferlijst
Maar wachten op een ander bijzonder pakje kan natuurlijk zeker.
Eigen keuze maken dus
yep!BNatter schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:06:
[...]
Ja maar je moet nog wel elke keer Origin als admin starten toch?
Wow wat een dramatische fifa deze keer wat een slechte gameplay, alles is zo traag keepers die niks pakken, spitsen van 60 pace wat er door heen lopen stroperig alles, slechte fifa van de afgelopen 5 jaar
Ik probeer Malacia te kopen, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Zodra die kaart op de TL verschijnt is die al meteen weg...
Valt echt heel erg mee vind ik. Ik heb veel PES (Tegenwoordig eFootball) gespeeld. Daar was de gameplay altijd al iets trager. Ik vind dit juist fijn spelen.Yellinho schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:29:
Wow wat een dramatische fifa deze keer wat een slechte gameplay, alles is zo traag keepers die niks pakken, spitsen van 60 pace wat er door heen lopen stroperig alles, slechte fifa van de afgelopen 5 jaar
Keepers mogen wel iets beter worden inderdaad.
Ook mee oneens, 5 potjes gespeeld en vind het fijn aanvoelen. Je moet alleen wat meer je best doen, lijkt het.BNatter schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:07:
[...]
Valt echt heel erg mee vind ik. Ik heb veel PES (Tegenwoordig eFootball) gespeeld. Daar was de gameplay altijd al iets trager. Ik vind dit juist fijn spelen.
Keepers mogen wel iets beter worden inderdaad.
Je kon gewoon zelf de shirts kiezen hoor, zo vaag was dat niet. Juist wel een goede optie om tegenstrijdige kleuren te voorkomen.BramViking schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:54:
[...]
Eén of andere vage algoritme dat bepaalde of je je eigen kits te zien kreeg (op basis van kleuren) of die van de tegenstander. In de praktijk werkte dat totaal niet.
Kan me er ergens wel in vinden hoor.Yellinho schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:29:
FUT 22 helemaal kapot gespeeld en het dribbelen daar voelde tig keer beter aan dan nu. Gameplay van nu voelt aan als hele slechte gameplay van FUT 22 waarbij je nauwelijks controle hebt over je spelers.
Speel bewust met spelers die hoge dribbling hebben zodat zij in korte ruimtes makkelijk weg kunnen draaien en dergelijke, maar dat lijkt niet meer te werken.
Heb Alison op goal, maar die krijgt ze ook van links en rechts om de oren.
Nog niet overtuigds van de gameplay, slechtste FIFA ooit noem ik het ook niet. Hoop wel snel op een patch die het een en ander weer in balans brengt.
De dribbelaars van Fifa 22 waren juist bizar OP, echt onrealistische behendigheid hoe snel die van richting konden veranderen en niet van de bal te krijgen waren. Was natuurlijk heel erg chill als je dat onder de knie hebt en je tegenstander helemaal dol kan draaien, maar het is realistischer om iets loggere spelers te hebben, zodat je meer bent aangewezen op goed passen/positie spel en op het juiste moment een actie, in plaats van eindeloze solo's.
Zelf was ik er overigens vrij goed in, maar had weinig met realisme te maken.
Zelf was ik er overigens vrij goed in, maar had weinig met realisme te maken.
Malacia is één van de spelers waar EA de pricerange nogal slecht heeft ingeschat. Malacia is eigenlijk duurder dan die 5k en daardoor vrijwel niet te verkrijgen.Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:46:
Ik probeer Malacia te kopen, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Zodra die kaart op de TL verschijnt is die al meteen weg...
Het was wel vaag, aangezien het algoritme er te vaak vanuit ging dat er sprake zou zijn van een kleurenclash. Waardoor je uiteindelijk enkel je eigen shirts te zien kreeg. Werkte dus niet. En daar is nu geen sprake meer van. Je krijgt nu altijd het shirt van de tegenstander te zien.dutchgio schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:12:
[...]
Je kon gewoon zelf de shirts kiezen hoor, zo vaag was dat niet. Juist wel een goede optie om tegenstrijdige kleuren te voorkomen.
Het is me uiteindelijk toch geluktdutchgio schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:29:
[...]
Malacia is één van de spelers waar EA de pricerange nogal slecht heeft ingeschat. Malacia is eigenlijk duurder dan die 5k en daardoor vrijwel niet te verkrijgen.
En dat vind ik juist top. Verdedigen etc is gewoon moeilijker geworden. Maar dat vind ik juist leuk!naNs schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:11:
[...]
Ook mee oneens, 5 potjes gespeeld en vind het fijn aanvoelen. Je moet alleen wat meer je best doen, lijkt het.
Vind het fysieke wel overheersen, heb mn team er ook op aangepast (minder kleine dribbelaars) Nu immobile voorin en dybala erachter. Gnabry en sane op flanken. Alleen cuadrado nog even binnenhalenBNatter schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:37:
[...]
En dat vind ik juist top. Verdedigen etc is gewoon moeilijker geworden. Maar dat vind ik juist leuk!
:strip_exif()/f/image/B5KfDlSVOArwWwKHCWD9e6PX.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder erg blij met 23 tot nu toe, had k met 22 ook tot de eerste update 🤣
Wat is daar leuk aan ik loop langs elke verdediging of ze er niet staan en ik speel niet tegen prutsersBNatter schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:37:
[...]
En dat vind ik juist top. Verdedigen etc is gewoon moeilijker geworden. Maar dat vind ik juist leuk!
Probeer dit eens: https://www.followchain.o...0into%20the%20game%20cardtaker1987 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:15:
[...]
heb je dit inmiddels opgelost ? ik heb namelijk hetzelfde probleem
4600 punten op hoogste was vardy en sangare rest 80 of lager dus beetje een teleurstelling met wat ik hier lees van anderen
Btw Nunez en dias zijn echte fijne spelers
Btw Nunez en dias zijn echte fijne spelers
Ja, jij bent ook veel te goed voor dit spel natuurlijk.Yellinho schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:58:
[...]
Wat is daar leuk aan ik loop langs elke verdediging of ze er niet staan en ik speel niet tegen prutsers
Hier Bellingham als beste kaartje uit mijn 4600 Fifa points pakketjes.
Staat nu op 30k. Nog ff aanhouden of verkopen?
Staat nu op 30k. Nog ff aanhouden of verkopen?
Ik had mazzel met in het laatste pakketje al owairan Hero.. toch lekker begin dit
Paar packs gehaald van de 4600 punten, Koulibaly en Ramos erbij. Die maar mooi te koop gezet. Ga weer voor een Bundesliga team denk ik.
Speelt wel lekker weg moet ik zeggen, zo komende vanaf FIFA21.
Soepel, moet alleen het spiergeheugen opnieuw trainen. Tussensprintje met doubletap RB werkt blijkbaar niet meer.
Speelt wel lekker weg moet ik zeggen, zo komende vanaf FIFA21.
Soepel, moet alleen het spiergeheugen opnieuw trainen. Tussensprintje met doubletap RB werkt blijkbaar niet meer.
Ik kocht vanmiddag fifa punten, maar zag dat ik ze per ongeluk voor fifa22 heb gekocht. Kan ik deze overzetten? Ik hoopte met inloggen op console, maar zie daar niks...
Het is ongelofelijk dat een miljoenenbedrijf zoals EA niet kan zorgen voor fatsoenlijke sporters. Je zou bijna een statement moeten maken door massaal een maand lang niet te spelen.
Servers liggen er nu al uit en dan is nog niet eens iedereen aan het spelen. Vrijdag komt er rook uit die servers denk ik als iedereen kan spelen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Nope.naNs schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:42:
Ik kocht vanmiddag fifa punten, maar zag dat ik ze per ongeluk voor fifa22 heb gekocht. Kan ik deze overzetten? Ik hoopte met inloggen op console, maar zie daar niks...
Ik kocht ooit punten in de gedachte dat die overal geldig waren, maar hadden perse PC punten moeten zijn ipv PS4 punten. geen enkele mogelijkheid tot retourneren of ruilen voor een andere versie.
Ja maar dat is een verschillend platform.Prosac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:46:
[...]
Nope.
Ik kocht ooit punten in de gedachte dat die overal geldig waren, maar hadden perse PC punten moeten zijn ipv PS4 punten. geen enkele mogelijkheid tot retourneren of ruilen voor een andere versie.
Denk je dat als het een verkeerd platform is en EA weigert te ruilen (ondanks dat er geen prijsverschil is) dat ze het wel doen als je per ongeluk een andere jaarversie hebt gekocht?Gurbuh schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:48:
[...]
Ja maar dat is een verschillend platform.
http://bit.ly/transferfifa22pointstofifa23naNs schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:42:
Er was toch altijd zo'n ding dat je op oude FIFA versie punten kon kopen en die eenmalig overzetten naar de nieuwe...?Prosac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:51:
[...]
Denk je dat als het een verkeerd platform is en EA weigert te ruilen (ondanks dat er geen prijsverschil is) dat ze het wel doen als je per ongeluk een andere jaarversie hebt gekocht?
https://help.ea.com/en/help/fifa/fifa-points-transfer/The only way to transfer your FIFA Points from FIFA 22 to FIFA 23 is by logging in to FIFA 23 on your console or PC. You can’t transfer your FIFA Points from FIFA 22 to FIFA 23 using the FUT Web or Companion Apps. Log in to FIFA 23 on your console or PC to transfer your FIFA Points, then you’ll see them on the apps.
Ongeveer 15 potjes gespeeld en opzich bevalt het prima. Skills lijken wat minder effectief en steekballetjes ook. Grootste minpunten vind ik dat scoren wel erg makkelijk is en keepers vrij matig lijken. (maar dat was vorig jaar ook bij de release) en de animatie van de power shots vind ik echt helemaal niks., hopelijk slaat EA hier volgend jaar niet verder in door
je kan ze overzetten maar dat kan volgens mij maar 1x. Eerste x dat je fifa opstart op console komt die vraag voorbij.naNs schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:42:
Ik had nog 50 fifa punten op fifa 22 staan en kreeg de vraag toen ik fifa 23 opstartte of ik de punten over wilden zetten. Die vraag krijg je echter maar eenmaal dus als je daarna nog fifa punten koopt voor fifa 22 dan heb je pech
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Uit de 4600 punten (ja ik heb toch weer fifa gekocht 🤡) helemaal niks bijzonders.
2 x Joe Gomez wat enige waarde vertegenwoordigt.
Wedstrijden gaat me erg lastig af. Win amper in Rivals (7 potjes, 2 gewonnen) .
Ga dit jaar voor een RTG, alleen de 4600 coins van de ultimate zijn gebruikt. Verder ga ik kiezen voor tradable ipv untradable afgelopen seizoen.
Fifa 22 bestond mijn team uit veelal sbc spelers. Nu ga ik voor coins en hopen op financiële klapper. Handelen is niet aan mij besteed.
Moest overigens tegen menig God-teams: oa met de meta spelers en eto icon
2 x Joe Gomez wat enige waarde vertegenwoordigt.
Wedstrijden gaat me erg lastig af. Win amper in Rivals (7 potjes, 2 gewonnen) .
Ga dit jaar voor een RTG, alleen de 4600 coins van de ultimate zijn gebruikt. Verder ga ik kiezen voor tradable ipv untradable afgelopen seizoen.
Fifa 22 bestond mijn team uit veelal sbc spelers. Nu ga ik voor coins en hopen op financiële klapper. Handelen is niet aan mij besteed.
Moest overigens tegen menig God-teams: oa met de meta spelers en eto icon
wijze woorden
Er zijn drie dingen zeker in het leven:
- Je wordt geboren
- Je gaat dood
- De potato servers van EA liggen erop op de meest ongunstige momenten omdat ze hun server beheer niet fatsoenlijk kunnen inrichten.
- Je wordt geboren
- Je gaat dood
- De potato servers van EA liggen erop op de meest ongunstige momenten omdat ze hun server beheer niet fatsoenlijk kunnen inrichten.
4. iedereen blijft toch wel spelen dus waarom boeit dat EA?FraxleNL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:17:
Er zijn drie dingen zeker in het leven:
- Je wordt geboren
- Je gaat dood
Het zou ook een publiciteitsstunt kunnen zijn, kijk hoe populair we zijnGurbuh schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:22:
[...]
4. iedereen blijft toch wel spelen dus waarom boeit dat EA?
Schijnbaar zijn de price ranges aangepast.
Wel bizar dat daar meteen alle servers van klappen.
Een stunt lijkt me niet, dit kost ze geld.
Mensen komen wel terug om geld uit te geven... servers 'bijprikken' voor zo'n korte periode kost ook geld.dutchgio schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:36:
Schijnbaar zijn de price ranges aangepast.
Zijn er mensen met een Xbox die hun 4600 punten al hebben? Ik zie namelijk nog niks staan.
Ja maar ik moest wel spel helemaal afsluiten en opnieuw opstartenBramViking schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:44:
Zijn er mensen met een Xbox die hun 4600 punten al hebben? Ik zie namelijk nog niks staan.
Te druk met de servers om even een SBCtje te dumpen, man man man
Wat verrekte irritant dat je maar 30 items kan listen via de app!!
EA Play Trial werkt nog steeds niet..
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn packluck voor dit jaar is nu al op vermoed ik nadat ik zojuist Cristiano Ronaldo uit een 7,5K pack haal...
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Eerste 3 potten Rivals al weer gewonnen. Eerste 2 5-0 en 7-0 gewonnen. Daarna 3de pot leen icon baby Henry , leen mbappe tegen
gelukkig wel gewonnen met 2-1
Workaround voor de EA Play Trial op de Xbox.
Log in als Gast op je Xbox. Start FIFA en dan kun je je eigen account kiezen.
Log in als Gast op je Xbox. Start FIFA en dan kun je je eigen account kiezen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lees er nog weinig over hier…
Maar wat zijn de menu’s weer RETE traag en vol met LAG.
Zeker in gedeelte doelstellingen… mijn hemel…!!!
En never dat ze dit eens aanpakken hè, super irritant!
Ander vraagje... Kun je met elkaar voice chatten als je samen speelt met kameraad (XBOX en PlayStation crossplay). Want Discord werkt nog steeds niet op PlayStation...
[ Voor 6% gewijzigd door PlayKe op 27-09-2022 20:28 ]
Kun je een beetje fatsoenlijk coop spelen via crossplay? Je hebt geloof ik niet zoiets als een vriendenlijst die crossplay is toch?PlayKe schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:28:
Ander vraagje... Kun je met elkaar voice chatten als je samen speelt met kameraad (XBOX en PlayStation crossplay). Want Discord werkt nog steeds niet op PlayStation...
Philips Stadion ziet er goed uit.
Fijn dat Verrati van 57.000 naar 5600 is gegaan
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verrati was natuurlijk ook nooit 57000 waard. Komt door de price range gekut van ea.Mars18 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:02:
Fijn dat Verrati van 57.000 naar 5600 is gegaan
FUT menu’s wel. Rest loopt goed.Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:27:
Lees er nog weinig over hier…
Eerste bevindingen na een paar kansloze potjes Rivals:
- Gameplay voelt wat trager, op zich fijn maar wel ff wennen
- Skillmoves gelukkig niet meer zo overpowered
- Ieder schot in de 16 is raak
- Verdedigen is weer mijn achilleshiel. Kan iemand gevoelsmatig 3x uitkappen en hij tackelt me alsnog, waar ik telkens voel te moeten kiezen en dan weg ben.
Weer ff oefenen dus
- Gameplay voelt wat trager, op zich fijn maar wel ff wennen
- Skillmoves gelukkig niet meer zo overpowered
- Ieder schot in de 16 is raak
- Verdedigen is weer mijn achilleshiel. Kan iemand gevoelsmatig 3x uitkappen en hij tackelt me alsnog, waar ik telkens voel te moeten kiezen en dan weg ben.
Weer ff oefenen dus
Probeer net voor het eerst cross play met een vriend (ik Xbox Series X, hij PS5) en we zagen elkaar wel online in de EA social-tab, maar konden elkaar niet uitnodigen. Ook bij de vriendschappelijke tab buiten FUT werkte het niet.
Lees hier dat sommige al cross play spelen, snap niet waarom het ons niet lukt. Anderen last van?
Lees hier dat sommige al cross play spelen, snap niet waarom het ons niet lukt. Anderen last van?
volgens mij is het ff uitgezet, nadat de servers weer up waren vanavond.DennisCle schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:31:
Probeer net voor het eerst cross play met een vriend (ik Xbox Series X, hij PS5) en we zagen elkaar wel online in de EA social-tab, maar konden elkaar niet uitnodigen. Ook bij de vriendschappelijke tab buiten FUT werkte het niet.
edit: volgens mij zijn ze nu net weer up. Krijg ook meldingen van xbox vrienden die weer online zijn via vriendenlijst fifa ingame.
[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 27-09-2022 21:34 ]
Malacia in de 100k pack van de sbc , de linker flank van vorig jaar is hersteld in me elftal
Weet niet wie ik als spits moet kopen. Jesus, nunez of guedes. Over de aanvallende cm positie ook nog niet uit Bruno Fernandes of Bernardo Silva.
Weet niet wie ik als spits moet kopen. Jesus, nunez of guedes. Over de aanvallende cm positie ook nog niet uit Bruno Fernandes of Bernardo Silva.
Hoe installeer ik in godsnaam de trial van Fifa op mijn xbox? Zie alleen de mogelijkheid hem te kopen.
My Games & Apps > EA Play > Proefversie > FIFA 23DeBers schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:09:
Hoe installeer ik in godsnaam de trial van Fifa op mijn xbox? Zie alleen de mogelijkheid hem te kopen.
Nvm. Heb hem. Als je zoekt op fifa is er nog een extra versie in de store ook. Ik keek bij de standard edition en ultimate en daar stond hij niet bij.Rivanov schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:11:
[...]
My Games & Apps > EA Play > Proefversie > FIFA 23
Thanks! jou manier is wel handiger. Wist niet dat die optie er was via my games en apps.
Middenveld Barella - tonali inmiddels hersteld, cuadrado naast Bremer. Ik ben voorlopig wel even klaar (club is ook leeg haha)
https://www.futbin.com/23/squad/209224
https://www.futbin.com/23/squad/209224
Damn, wat een verdedigingfifanoob schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 23:07:
Voorhoede moet ik nog over nadenken. Vind 90k voor dembele83 wel heel erg overpriced.
Dus denk dat dit mijn team aankomende periode blijft en dan is het nu sparen/traden voor mbappe
[Afbeelding]

Modric is ook zeer bruikbaar momenteel. Zeker met een defensieve middenvelder ernaastCapsaicin schreef op woensdag 28 september 2022 @ 00:10:
Wie een cheap beast op het middenveld zoekt: Pellegrini. High-high work rates, redelijk snel, goede stamina en all round goede stats voor slechts 3000-4000.
Hij speelt veel beter dan Verratti, die te kort, traag en zwak is en stamina mist.
wijze woorden
Er bestaan geen domme vragen, dus bij deze:
Ik wil een kit en badge van FC Twente kopen, maar kan geen competitie en club kiezen, alleen kleuren. Zoeken naar speld in een hooiberg, of doe ik iets niet goed?
Ik wil een kit en badge van FC Twente kopen, maar kan geen competitie en club kiezen, alleen kleuren. Zoeken naar speld in een hooiberg, of doe ik iets niet goed?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
peeweeherman schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:07:
/f/image/9jckWpJPOqzTxEOMgd8i7EZK.png?f=fotoalbum_large)
Op de console werkt het volgens mij niet zo, maar op de webapp kun je dit doen.
Het is een beetje omslachtig, maar je moet eerst bij authentiek voor 'ja' kiezen. Daarna kun je competitie/club kiezen.peeweeherman schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:07:
Speel achterin met Araújo, lijkt wel een nieuwe OP Varane,Gomez, Militao, Kimpembe te zijn.
Groot en sterk, lange uitschuifbare benen,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel weer sinds Fifa 12 en mijn hemel wat is het veranderd
... Iemand wat tips waar ik mee kan beginnen of dingen die ik gedaan moet hebben voor een goede return of investment (bv squad building challenges)?
Ja ik heb hem ook, zeker een aanrader voor het begin.Mars18 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:23:
Speel achterin met Araújo, lijkt wel een nieuwe OP Varane,Gomez, Militao, Kimpembe te zijn.
Jesus is wel een aanrader, ook altijd erg goed in-game.Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:48:
Malacia in de 100k pack van de sbc , de linker flank van vorig jaar is hersteld in me elftal![]()
Guedes viel mij wat tegen als spits, je merkt dat hij fysiek tekort komt.
Ik kom de web app niet in.. geeft aan dat ik nog geen club heb aangemaakt in fifa 23 terwijl ik toch echt al fut heb gespeeld gisteren op ps5.
Wou op werk nog even wat sbc's fixen maar gaat dus mooi niet door.
Ben wel blij dat ik Valverde nog even niet verkocht heb, is inmiddels 30k gestegen na zag ik op futbin net. nog aan het twijfelen om hem te houden of verkopen voor een mooi startkapitaal.
Echt nog een beetje zoekende wat voor team ik ga bouwen dit jaar, moet nog beetje puzzelen met dat nieuwe chem systeem ook.
Wou op werk nog even wat sbc's fixen maar gaat dus mooi niet door.
Ben wel blij dat ik Valverde nog even niet verkocht heb, is inmiddels 30k gestegen na zag ik op futbin net. nog aan het twijfelen om hem te houden of verkopen voor een mooi startkapitaal.
Echt nog een beetje zoekende wat voor team ik ga bouwen dit jaar, moet nog beetje puzzelen met dat nieuwe chem systeem ook.
[ Voor 43% gewijzigd door Stylze op 28-09-2022 09:03 ]
Playstation 5
Speel nu met IF Immobile en IF Deulofeu en dat gaat best aardig. Merk dat een sterke snelle spits meer voor elkaar krijgt dan een kleine snelle behendige aanvaller.
Ja +1, een erg solide verdediger!DennisCle schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:50:
[...]
Ja ik heb hem ook, zeker een aanrader voor het begin.
kun je zelf ook.Augy schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:23:
Zou mooi zijn als EA de sbc requirements even fixed 🤔
web app openen, inspecteren en dan een code plakken. Staat op youtube wel hoe dat moet.
Heb ze nu wel af kunnen ronden
Net 1 wedstrijd kunnen spelen op de Xbox met EA Play. Helaas zegt het spel dat ik nu op eens geen EA Play meer heb terwijl ik gewoon gamepass ultimate heb. Nou ja vanavond nog maar een keer proberen.
Rodrygo op RW is ook nog een optie voor 9Kfifanoob schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 23:07:
Voorhoede moet ik nog over nadenken. Vind 90k voor dembele83 wel heel erg overpriced.
Dus denk dat dit mijn team aankomende periode blijft en dan is het nu sparen/traden voor mbappe
[Afbeelding]
Heb hem gepartnerd met Rudiger. Danjuma en Tchouameni heb ik erbij gehaald. De rest gepacktMars18 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:23:
:strip_exif()/f/image/Fh4zjEgiMYl5F1q5bRQvlWaB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door allstarted1 op 28-09-2022 09:55 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hey dat had ik ook. Je moet even start doen op fifa icoon en dan saved data weggooien. Alle 2 bestanden 1 voor 1 verwijderen. Maar game niet verwijderen. Google anders de foutcode dan staat er zelfde oplossing. GroetjesAnanas_NL schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:33:
Net 1 wedstrijd kunnen spelen op de Xbox met EA Play. Helaas zegt het spel dat ik nu op eens geen EA Play meer heb terwijl ik gewoon gamepass ultimate heb. Nou ja vanavond nog maar een keer proberen.
Araujo alleen geen real face toch. Of misschien vind ik alleen die generieke faces verschrikkelijk.Mars18 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:23:
Spelen jullie gamers alleen met real faces in FUT of maakt het je niet uit?
Zag dat er wel weer hoop faces waren toegevoegd. O.a. brobbey
Alle 4600 fifa punten erdoorheen gejaagd en werkelijk helemaal niets gekregen, dit beloofd niet veel goeds voor mij.
In FUT maakt het me niks uit. Vroeger (FIFA2004/2008) toen ik nog op de PC speelde had ik altijd tig face packs geinstalleerd.markii93 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:16:
[...]
Araujo alleen geen real face toch. Of misschien vind ik alleen die generieke faces verschrikkelijk.
Spelen jullie gamers alleen met real faces in FUT of maakt het je niet uit?
Zag dat er wel weer hoop faces waren toegevoegd. O.a. brobbey
He prijzen op je squad scherm, boefjeallstarted1 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:53:
[...]
Rodrygo op RW is ook nog een optie voor 9K
[...]
Heb hem gepartnerd met Rudiger. Danjuma en Tchouameni heb ik erbij gehaald. De rest gepacktOok een EPL- en Serie A-team staan klaar. Heb over m'n packs nog niets te klagen, moet ik eerlijk zeggen. Laat de Icon-swaps maar komen, haha.
![]()
[Afbeelding]
Yes hij werkt weer bedankt!!markii93 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 10:14:
[...]
Hey dat had ik ook. Je moet even start doen op fifa icoon en dan saved data weggooien. Alle 2 bestanden 1 voor 1 verwijderen. Maar game niet verwijderen. Google anders de foutcode dan staat er zelfde oplossing. Groetjes
Haha, altijd handig om inzicht in je financiën te hebben. Misschien een idee voor FC Barcelona
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Zijn er nog steeds SBC's die gebugd zijn? Lukt me niet om seven-league boots te doen.
Even een tweetal vragen:
Is het verstandig om IF's vast te houden in de hoop dat ze geen stijgen (zoals die cvm van Fulham) of kan ik ze beter nu verkopen?
Mijn aanname is, dat voor de spelers waar gisteren de pricerange aangepast is, het niet verstandig is om ze nu te verkopen aangezien er een overschot was van spelers omdat ze eerst niet verkocht werden (zoals Sommer die nu 3k is eerste 25k+) en de prijs de komende dagen weer iets omhoog zal gaan?
Is het verstandig om IF's vast te houden in de hoop dat ze geen stijgen (zoals die cvm van Fulham) of kan ik ze beter nu verkopen?
Mijn aanname is, dat voor de spelers waar gisteren de pricerange aangepast is, het niet verstandig is om ze nu te verkopen aangezien er een overschot was van spelers omdat ze eerst niet verkocht werden (zoals Sommer die nu 3k is eerste 25k+) en de prijs de komende dagen weer iets omhoog zal gaan?
Als je die ~10k nu wil gebruiken voor je team of investeren dan zou ik niet wachten op die stijging, kan imo wel even duren want ze zijn niet echt in demand om mee te spelen. Als je toch niet direct iets doet met die coins dan kun je ze net zo goed nog even in je club houden, prijs kan alleen maar stijgenBozzel1987 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:29:
Even een tweetal vragen:
Wat is jullie schatting omtrent de prijzen van de wat lagere kaarten zoals Rashford en Zakaria?
Probeer jij dit in de Companion app? Ik heb hetzelfde. Tot nu toe kan ik alleen op de console alle SBC's voltooien. In de app wordt er een extra requirement toegevoegd waardoor het voor mij onmogelijk is om een team in te leveren.DennisCle schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:21:
Zijn er nog steeds SBC's die gebugd zijn? Lukt me niet om seven-league boots te doen.