[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 5 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:23
Secureboot is een optie in je bios. Is een beveiliging. Zou dar ff aanzetten kijken wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Traeces schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:10:
Ik vind het scorebord en spelers bording grafisch er totaal niet op vooruit gegaan ? Vind eigenlijk beetje goedkoop uitzien.

Gameplay lijkt ook een stuk trager dan 22.
Klopt net 1 pot gedaan Gameplay idd erg langzaam
Of het komt omdat je van de 99 stats spelers nu naar simpel gold weer gaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:38:
[...]

Klopt net 1 pot gedaan Gameplay idd erg langzaam
Of het komt omdat je van de 99 stats spelers nu naar simpel gold weer gaat haha
Nee dat is het niet echt, kan niet echt uitleggen. Daarbij heb ik serieus moet met verdedigen enorm veel ai runs die me spelers niet oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Traeces schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:55:
[...]

Nee dat is het niet echt, kan niet echt uitleggen. Daarbij heb ik serieus moet met verdedigen enorm veel ai runs die me spelers niet oppakken.
Klopt het l2+r2 werkte in me 1e wed niet echt
Mss maar keer de saaie tutorials doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:24
Het gras ziet er wat beter uit t.o.v. 22.
En Juve weer terug. <3

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2022 19:02 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-07 11:36
De menus worden hoop ik wat minder traag als we straks gaande zijn, zo he wat ene trage bende. Heb een shitload aan vanity objectives die als ik ze allemaal ga pakken nu me tot 00:00 wel zoet houden met claimen :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:58:
[...]

Klopt het l2+r2 werkte in me 1e wed niet echt
Mss maar keer de saaie tutorials doen haha
Daar heb ik geen last van , maar handmatig druk zetten werd ik keihard op afgestraft. Dus dat doe ik maar niet meer.

Keepers pakken ook echt helemaal niks :+ Son is mega OP die schiet zo bizar hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
3 potjes in rivals gespeeld en alledrie gewonnen. Verratti op het middenveld is wel een joker. Hij onderschept veel balletjes, dribbelt zich uit benarde situaties en geeft perfecte passes af.

Het spel bevalt me op zich wel. T.o.v. 22 lijkt het passen wat moeilijker (minder ping pong gehalte) en fysiek lijkt een belangrijkere rol te spelen. Het ziet er allemaal wat mooier uit. Wat extra opties en animaties. Verder lijkt het veel op 22. Dit vind ik niet erg, 22 was een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:24
Ten Hag ziet er niet echt uit.. Die hebben ze zeker niet gemotion captured. En jammer dat de echte managers van de Eredivisie niet beschikbaar zijn.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-07 14:20
Rivanov schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:20:
Ten Hag ziet er niet echt uit.. Die hebben ze zeker niet gemotion captured. En jammer dat de echte managers van de Eredivisie niet beschikbaar zijn.
Geen zorgen Teddje Lasso is er nu:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Capsaicin schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:14:
3 potjes in rivals gespeeld en alledrie gewonnen. Verratti op het middenveld is wel een joker. Hij onderschept veel balletjes, dribbelt zich uit benarde situaties en geeft perfecte passes af.

Het spel bevalt me op zich wel. T.o.v. 22 lijkt het passen wat moeilijker (minder ping pong gehalte) en fysiek lijkt een belangrijkere rol te spelen. Het ziet er allemaal wat mooier uit. Wat extra opties en animaties. Verder lijkt het veel op 22. Dit vind ik niet erg, 22 was een goed spel.
Heb 3 potten draft nu weg en valt me op dar alle goede passers heel lekker spelen. Heb claudio marchisio nu in een draft, wat een beest. Richarlison ga ik als spits halen die ramt ze er ook lekker in.

Fysiek heb je ook gelijk alle dribbel dwergen liepen niet lekker bij me. Wat sterkere gasten liepen veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Hmm ik krijg bij het opstarten "the application has encountered an unrecoverable error" . schijnt wat met de anticheat te maken te hebben.

Origin als admin al geprobeerd, die nieuwe ea launcher ook als admin, repair geprobeerd, helemaal opnieuw installeren in een andere folder, cloud saves uit... no joy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-07 11:05
Het lukt mij niet om ea play aan te schaffen in de playstation store (ps5). Als ik het wil kopen voor 0,99 kan ik elke keer alleen maar geld toevoegen. Ben ik nou zo dom of hebben meerderen hier last van?

Edit: via cc of PayPal zie ik nu

[ Voor 8% gewijzigd door theman36 op 26-09-2022 19:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:22

allstarted1

WTRFTS

Lekkere start voor me!

Heb net Benzema en Rudiger al gepackt. Zometeen maar de boel om gaan gooien (ben nu al full-Prem).

Game voelt trouwens lekker aan - ben nu met de 10hr Access van EA aan de slag. Had de game vanmorgen al gepreload :) Het voelt allemaal langzamer, maar het klopt wel ofzo. Niet echtd e flipperkast-feel. Leuk detail zijn de vrouwelijke scheidsrechters.

Favoriete speler tot nu toe? Smith-Rowe op LVA in 4-3-3 (3). Lekker beweeglijk en scoort al veel. :)

[ Voor 65% gewijzigd door allstarted1 op 26-09-2022 19:37 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Traeces schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:22:
[...]

Heb 3 potten draft nu weg en valt me op dar alle goede passers heel lekker spelen. Heb claudio marchisio nu in een draft, wat een beest. Richarlison ga ik als spits halen die ramt ze er ook lekker in.

Fysiek heb je ook gelijk alle dribbel dwergen liepen niet lekker bij me. Wat sterkere gasten liepen veel beter.
Heb je de punten al? Omdat je draft speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:36:
[...]

Heb je de punten al? Omdat je draft speelt
Nee heb er points op gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNatter
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-07 20:22
TimNomivaas schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:22:
Hmm ik krijg bij het opstarten "the application has encountered an unrecoverable error" . schijnt wat met de anticheat te maken te hebben.

Origin als admin al geprobeerd, die nieuwe ea launcher ook als admin, repair geprobeerd, helemaal opnieuw installeren in een andere folder, cloud saves uit... no joy...
Dit heb ik ook, exact hetzelfde. Ben nu FIFA maar opnieuw aan het installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Denk dat jullie secure boot moeten aanzetten in de bios of de tpm optie door die nieuwe anti cheat van fifa .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
BNatter schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:46:
[...]

Dit heb ik ook, exact hetzelfde. Ben nu FIFA maar opnieuw aan het installeren..
Ja ik ben even out of options nu... google op die foutmelding laat zien dat dit ook bij bijvoorbeeld apex legends zo is geweest, maar alle oplossingen die ik hierboven vermeld heb werken voor mij niet.

Ik heb R9 3900X, rtx 2080Ti, windows 11.

Secureboot en TPM staan aan

[ Voor 3% gewijzigd door TimNomivaas op 26-09-2022 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:05
Dat EA Play voor 0,99 cent kan je dat na 1 maand al opzeggen?

Ik zit de voorwaarden te zoeken, maar lees ik er overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:02:

Ik zit de voorwaarden te zoeken, maar lees ik er overheen?
ja dat kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:02:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bedankt @fifanoob @Gurbuh

Ik wilde net posten dat ik het antwoord al gevonden had, haha!

Spel is nu aan het downloaden op de PS4, de ultimate edition. Nu spoedig op naar een PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:09:
Bedankt @fifanoob @Gurbuh

Ik wilde net posten dat ik het antwoord al gevonden had, haha!

Spel is nu aan het downloaden op de PS4, de ultimate edition. Nu spoedig op naar een PS5
als je een ps5 wilt moet je zo'n telegram groep joinen. Krijg je melding zodra ze ergens beschikbaar zijn. Zo heb ik er afgelopen jaar al 3x 1 gekocht, voor vrienden die "sloom" zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
TimNomivaas schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:57:
[...]

Ja ik ben even out of options nu... google op die foutmelding laat zien dat dit ook bij bijvoorbeeld apex legends zo is geweest, maar alle oplossingen die ik hierboven vermeld heb werken voor mij niet.

Ok ik heb het gefixt, hier iig. Ik ben gaan browsen naar alles wat met fifa/ea/origin te maken heeft op mijn pc.

folder C:\Program Files\EA\AC staat een installer. Die openen > uninstall all.

dan rebooten en origin als administrator opstarten. Als je dan Fifa opstart komt er een popup dat die anti cheat software geinstalleerd moet worden. Niks aanpassen gewoon installeren.

Nu werkt het hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
De eerste vier wedstrijden gespeeld. Het speelt super fijn en ik kan je vertellen, chemistry is eindelijk niet van belang. EA is daarin zijn woord nagekomen. Je kunt nu echt een Ultimate Team bouwen. Wat wel zorgwekkend is zijn de keepers. Geen idee wat EA aan het doen is, maar ze zijn bijzonder slecht in het spel. Bijna alle schoten gaan erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
fifanoob schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:13:
[...]

als je een ps5 wilt moet je zo'n telegram groep joinen. Krijg je melding zodra ze ergens beschikbaar zijn. Zo heb ik er afgelopen jaar al 3x 1 gekocht, voor vrienden die "sloom" zijn :+
Klinkt als gedoe voor mij… heb geen telegram en geen idee hoe in zo’n groep te komen. Plus hoe betrouwbaar?

Oké wel off-topic dit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
BramViking schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:31:
De eerste vier wedstrijden gespeeld. Het speelt super fijn en ik kan je vertellen, chemistry is eindelijk niet van belang. EA is daarin zijn woord nagekomen. Je kunt nu echt een Ultimate Team bouwen. Wat wel zorgwekkend is zijn de keepers. Geen idee wat EA aan het doen is, maar ze zijn bijzonder slecht in het spel. Bijna alle schoten gaan erin.
Mee eens het is echt ramme op doel en die bal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Traeces schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:38:
[...]

Mee eens het is echt ramme op doel en die bal zit.
Klopt, ze zijn er gewoon niet. Dan ga je van prima keepers in Fifa 22 naar dit, echt een vreemde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Kun je trouwens beter nu spelers kopen of zal het een stuk goedkoper worden als de game officieel beschikbaar is voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNatter
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-07 20:22
TimNomivaas schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:57:
[...]

De truc is:
origin als admin starten, en dan fifa starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
BramViking schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:48:
Kun je trouwens beter nu spelers kopen of zal het een stuk goedkoper worden als de game officieel beschikbaar is voor iedereen?
Denk de meer rare gasten nu, kijk hoe hard Mane bijvoorbeeld is gestegen. Alles wat godseveel gepackt gaat worden deze dagen kun je beter later nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
BramViking schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:48:
Denk dat de echt toppers nu goedkoper zijn, die lagere rated zullen wel droppen denk ik ?

Daarbij staan de price ranges nog steeds niet goed zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:51:
[...]

Denk de meer rare gasten nu, kijk hoe hard Mane bijvoorbeeld is gestegen. Alles wat godseveel gepackt gaat worden deze dagen kun je beter later nemen denk ik.
Bedoel de normale rare golds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
BramViking schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:51:
[...]

Bedoel de normale rare golds.
Ja Mané is toch een rare gold? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:55:
[...]

Ja Mané is toch een rare gold? :P
Heheh je weet best wat ik bedoel. Alle spelers onder de 88 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm wel balen dat het met EA play en pro order nog niet gespeeld kan worden op de PS4

Om 24uur slaap ik straks wel… balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:04:
Mhm wel balen dat het met EA play en pro order nog niet gespeeld kan worden op de PS4

Om 24uur slaap ik straks wel… balen!
Umm, wel? Ik doe exact dat.. Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:05:
[...]

Umm, wel? Ik doe exact dat.. Wat is het probleem?
Hij telt af…?
Krijg alleen scherm met 2uur en nog wat minuten…

LOL? 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:06:
[...]

Hij telt af…?
Krijg alleen scherm met 2uur en nog wat minuten…

LOL? 7(8)7
naar fifa in psn gaan, niet opstarten nog maar naar beneden gaan en dan op die puntjes rechts klikken, naar product pagina ofzo gaan en dan kiezen voor ea proef versie opstarten. Zoiets was het uit mijn hoofd.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 26-09-2022 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:09:
[...]

naar fifa in psn gaan. dan op die puntjes rechts klikken, naar product pagina ofzo gaan en dan kiezen voor ea proef versie opstarten. Zoiets was het uit mijn hoofd.
Dit is hier echt 2 of 3x uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik volg niet alles op de voet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ja nee ik heb het eigenlijk tegen die gast, als het niet lukt kijk je ff in het topic toch hoe en wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:12:
[...]

Ja nee ik heb het eigenlijk tegen die gast, als het niet lukt kijk je ff in het topic toch hoe en wat ;)
Sorry hoor van die gast

Ik kom er alleen nog steeds niet uit. Game is gedownload. Als ik naar PlayStation store ga en ik zoek het spel dan heb ik de optie om testversie te downloaden, is dat het dus? Een testversie downloaden naast de game die al gedownload klaar staat…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Gurbuh schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:57:
PS4: In de PS store op je console FIFA23 versie zoeken die je hebt gekocht (of niet?) en dan staat er 'testversie downloaden'. Als je daarop klikt gaat ie of downloaden, of zegt dat ie al gedownload is dan kun je m starten.
;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Sleehond schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:15:
[...]

Sorry hoor van die gast

Ik kom er alleen nog steeds niet uit. Game is gedownload. Als ik naar PlayStation store ga en ik zoek het spel dan heb ik de optie om testversie te downloaden, is dat het dus? Een testversie downloaden naast de game die al gedownload klaar staat…?
Even store openen
Fifa 23 zoeken
Dan staat er een ea play tekentje
Dan of die aanklikken dan staat er meteen proefversie van 10 uur
Of op de 3 puntjes drukken naast de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Is er een manier om de originele sponsors te krijgen? Ergens een instelling? Of in een bepaalde taal/store downloaden? (PS5). De halve Eredivisie klopt letterlijk niet nu. AZ heeft Alkmaar Zaanstreek Foundation ipv Kansino, Volendam Johan Cruyff Foundation ipv BetCity (ook sponsor Fortuna). Heel kinderachtig en storend. Las her en der dat in t verleden dat kon worden omzeild door op Engels te zetten maar zie in deze printscreen van Engelse versie dat AZ ook niet klopt. Is er nu gewoon in geen een versie betsponsors meer? 🤡😂

Dan heb je ook nog het verhaal Emmen waar EasyToys is weggehaald voor Wildlands. Mijn hemel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZuCYYZjtfdyq7uCTtBcWdbkOco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yh8d8o6G3Tko7YgbM13Fy81L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-07 12:21

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTrI8FEbDL-2E3glrAgZnPeueDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ff70WX4upnjZ2fXVgeOlgRiN.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een pack. :D :D

Had na 12.000FP niks boeiend. Club was wel stacked met spelers die ik kon gebruiken voor de SBC's.

Daar haal ik gewoon Davies, Ferland Mendy en bovenstaande spelers uit. Boeit me dan ook niks dat ze allemaal untradeble zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:12
Charie schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:29:
Is er een manier om de originele sponsors te krijgen? Ergens een instelling? Of in een bepaalde taal/store downloaden? (PS5). De halve Eredivisie klopt letterlijk niet nu. AZ heeft Alkmaar Zaanstreek Foundation ipv Kansino, Volendam Johan Cruyff Foundation ipv BetCity (ook sponsor Fortuna). Heel kinderachtig en storend. Las her en der dat in t verleden dat kon worden omzeild door op Engels te zetten maar zie in deze printscreen van Engelse versie dat AZ ook niet klopt. Is er nu gewoon in geen een versie betsponsors meer? 🤡😂

Dan heb je ook nog het verhaal Emmen waar EasyToys is weggehaald voor Wildlands. Mijn hemel.

[Afbeelding]
Gokpromotie mag niet gericht zijn op iedereen onder de 25, en bij een 3+ game wordt dat dan lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:29
Paar potjes gespeeld op de ps5, maar dat liep best lekker. Ik vind het tot nu toe prima spelen. Heb wel mn team wat geupgrade. Het handelen ging wel lekker vandaag :) hopelijk morgen nog wat leuks uit de packs als de FP binnen komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayKe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik krijg deze melding op Xbox. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9EdyWohYm2T-Q0wjJ7W0-Y1pj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4h2Gji1BjiWXDHbgQIs3qdcP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
dutchgio schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:34:
[...]

Gokpromotie mag niet gericht zijn op iedereen onder de 25, en bij een 3+ game wordt dat dan lastig.
Maar waarom kon je het tm FIFA 22 wel omzeilen door hem op regio Engels te zetten en nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zo, vanaf uurtje of 2100uur gespeeld tot net. Speelt fijn!

Paar potten SB en Rivals, beiden bevallen prima.

Alweer 20.000 coins bij elkaar gevoetbald. Eens kijken wat we nu gaan opbouwen qua team.

Seizoens voortgang alweer level 10, op naar 30 voor Brobbey!

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2022 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe krijg je een grotere transferlijst dan 30?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Zo de 4600 punten en TOTW pack binnen. Echt de aller laagste TOTW krijg ik er uit , je verwacht het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik kreeg Kamada eruit… tja

Wel lekker die 4600 points. Hoe gaan jullie die opmaken, premium gold packs nu open rammen? Of gaan jullie wachten op betere / specialere packs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:53:

Wel lekker die 4600 points. Hoe gaan jullie die opmaken, premium gold packs nu open rammen? Of gaan jullie wachten op betere / specialere packs?
heb gewoon goldpacks geopend, geen zin om te wachten. Nu kan ik al die advanced sbc's gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:12
Charie schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 00:29:
[...]

Maar waarom kon je het tm FIFA 22 wel omzeilen door hem op regio Engels te zetten en nu niet meer?
Die sponsors zijn niet door EA zelf bedacht, dat komt al vanuit de clubs waar voor gokpromoties niet toegestaan zijn.
Ik vermoed dat ze nu bij alle clubs het alternatieve shirt als standaard gebruiken om juridische problemen te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:44
Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:53:

Haha ik een 77 rated 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:59:
[...]

heb gewoon goldpacks geopend, geen zin om te wachten. Nu kan ik al die advanced sbc's gaan doen.
Ik ook, Muller en Ramos eruit, kan er weinig mee maar de club is lekker vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:34:
[...]

Ik ook, Muller en Ramos eruit, kan er weinig mee maar de club is lekker vol
Had Laporte, TOTW Kamada, Sommer. Voor de rest niks spannends.

Wou dit jaar wat anders gaan starten, maar ik heb weer een shitload aan bruikbare PL spelers gekregen. Dus gaan maar weer voor de PL :+

Merkte gisteravond wel dat ik enorm kwetsbaar was met een 2 mans middenveld. Toen ik met een CAM ging spelen en 1 spits liep het 10x beter. Twijfel wie ik moet kopen als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:39:
[...]

Had Laporte, TOTW Kamada, Sommer. Voor de rest niks spannends.

Wou dit jaar wat anders gaan starten, maar ik heb weer een shitload aan bruikbare PL spelers gekregen. Dus gaan maar weer voor de PL :+

Merkte gisteravond wel dat ik enorm kwetsbaar was met een 2 mans middenveld. Toen ik met een CAM ging spelen en 1 spits liep het 10x beter. Twijfel wie ik moet kopen als CAM.
Ik speel 4-2-3-1 met griez als cam. Gister 8 potjes gespeeld en 1 verloren. Liep erg lekker met sane en gnabry op de flanken.

Pack alleen net tonali, die is wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Vanochtend uit 2 pakjes van die objectives Antony en Luis Diaz. Beetje jammer dat ik een team wilde bouwen rond Nederlanders met de positie van Luis Diaz al IF Gakpo rond heb lopen..

Maar jullie hebben dus al de pre-order content gekregen van de ultimate editie?

[ Voor 18% gewijzigd door Bozzel1987 op 27-09-2022 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-07 11:48
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:59:
[...]

Heb hetzelfde gedaan. Laporte, Canales en Renato sanchez als beste laatstgenoemde is toch 40k waard dus die ga ik maar verkopen is goede coins boost :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FEs0e2hqnnwIVGlLC4GLz-GSns=/x800/filters:strip_exif()/f/image/R8GuaHNwCpEkJ630SpZIqa2M.png?f=fotoalbum_large

1e packluck te pakken!!

Mané en Leao

Twijfel wat te doen, Mané verkopen? Of gaat die nog wel stijgen in prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:55:
[Afbeelding]

1e packluck te pakken!!

Mané en Leao

Twijfel wat te doen, Mané verkopen? Of gaat die nog wel stijgen in prijs?
Pin me hier niet op vast, maar er zou een OTW kaart van Mane aan komen dus ik denk eerder dat Mane zal dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:58:
[...]

Pin me hier niet op vast, maar er zou een OTW kaart van Mane aan komen dus ik denk eerder dat Mane zal dalen
Dat klinkt dan logisch inderdaad!

Mhm ga even nadenken wat ik ga doen. Had niet perse in gedachte om met hem te gaan spelen of daaromheen spelers te bouwen. Maar wellicht veranderd mijn conclusie daarin nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:46:
Zo de 4600 punten en TOTW pack binnen. Echt de aller laagste TOTW krijg ik er uit , je verwacht het niet :P
PS5? Ik heb nog niks mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Gisteren voor het eerst op de PS 5 gespeeld, speelt lekker snel. Camera's moet ik aan wennen, vind alleen coop nog een fijne camera dit jaar.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
ja die camera's.. Ze zoomen af en toe in of zo. Ik heb televisie uitzending geprobeerd, heb standaard geprobeerd maar nog steeds ervaar ik dat de camera in zoomt ofzo.
Zelfde als die animatie voor de power schot. Die gaat vertraagd, heel irritant.
Vind de snelheid van de game nog wat te laag. Ben nog niet zo overtuigd eigenlijk, vond de vorige fifa beter.
Vooral keepers zijn dit jaar drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
fifanoob schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:15:
ja die camera's.. Ze zoomen af en toe in of zo. Ik heb televisie uitzending geprobeerd, heb standaard geprobeerd maar nog steeds ervaar ik dat de camera in zoomt ofzo.
Vind de snelheid van de game nog wat te laag. Ben nog niet zo overtuigd eigenlijk, vond de vorige fifa beter.
Eens, power shot slaat echt nergens op. Daarbij vind ik de gameplay nog wel wat apart: payet sprint met bal Tomori eruit?? 8)7 Ronaldo en Neymar hebben de bal praktisch aan de voeten vast en elke bal die enigzins richting goal gaat zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjAtVZQx_M-XbfHJQ8FQjeTzRLw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jfNmz9WuCTOp9hfNeYH5EHUM.png?f=fotoalbum_large

Gisteren al mijn packs geopend. Valverde IF gepackt maar nog niet verkocht. denk dat hij nog gaat stijgen.

Ingame maar even 41212 met jesus en foden in de spits.1 potje mee gespeeld en 5-0 gewonnen. Keepers voelen wel echt extreem slecht aan alsof ze bijna alles doorlaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bozzel1987 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:58:
[...]

Mane gaat stijgen, die kan je straks niet meer packen vanwege zijn OTW kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:46:
Ik kreeg ook 75 totw, lelijkste is nog dat ik hem al on verhandelbaar had 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Inmiddels dankzij de pre order packs wel mn team kunnen verbeteren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-bBNOIISYQTrkSbFeCYBehLigo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36ifGe4JDMCQ0BlpvzuER8aS.jpg?f=fotoalbum_large
Dybala, maignan, spina en tonali toegevoegd. Nu even verder rommelen de komende dagen, slechte timing voor een paar daagjes ertussenuit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Dat powerschot slaat echt helemaal negens op. Krijg van die vibes erbij met dat achterlijke vlammend schot van fifa 2002 ? ( weet de exacte versie niet meer ).

Game speed mag van mij ook zeker omhoog, vind dit echt te traag. Daarbij lijken bij mij skillmoves totaal niet vlot te gaan en niet effectief.

Keepers zijn echt mega slecht tot nu toe, hoop dat ze die gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
theman36 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:08:
[...]

PS5? Ik heb nog niks mogen ontvangen
PS4, je moet wel inloggen op de console. Vanochtend even snel voor werk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
theman36 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:17:
[...]

Eens, power shot slaat echt nergens op. Daarbij vind ik de gameplay nog wel wat apart: payet sprint met bal Tomori eruit?? 8)7 Ronaldo en Neymar hebben de bal praktisch aan de voeten vast en elke bal die enigzins richting goal gaat zit er in.
Dit had ik gister met Kuijt, die sprintte echt alles en iedereen er uit met de bal. Kon hem niet bijhalen :+
Die hero's zijn toch wel serieus OP nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:32:
[...]

PS4, je moet wel inloggen op de console. Vanochtend even snel voor werk gedaan.
Gisteren om 00:15 wel gedaan, maar nog niks gezien toen. In de app inderdaad niks zichtbaar, vanavond nog maar eens kijken dan.

[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 27-09-2022 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Traeces schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:33:
[...]

Dit had ik gister met Kuijt, die sprintte echt alles en iedereen er uit met de bal. Kon hem niet bijhalen :+
Die hero's zijn toch wel serieus OP nu ook.
Payet is nog niet eens een hero, moet je nagaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ozz schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:18:
[...]

Mane gaat stijgen, die kan je straks niet meer packen vanwege zijn OTW kaart.
Schat jij in dat die stijging dermate hoog/interessant is om af te wachten? Ik weet dat het een beetje glazen bol is, maar misschien heb je er een heldere conclusie over :Y

Overzicht wat ik gepacked heb (fifa punten zijn op):

- Mané
- Calhanoglu
- Rafael Leao
- Schmeichel
- Ledesma TOTW
- Firmino
- Zapata
- Carlos Soler

De rest is noemen niet waardig. Door Mané is het natuurlijk een fantastisch resultaat. De anderen zijn "leuk" voor SBC of voor de startfase van het team.

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
Ik heb een paar dagen geleden een aantal spelers gekocht die flink in waarde zijn gestegen: Felix (7k -> 15k), Kessie (8k -> 35k), De Paul (3k -> 7k). Wat denken jullie, nu verkopen of vasthouden tot de release?

Ik vond Felix niet zo fijn spelen overigens (heb pas 3 potjes gespeeld, dat dan weer wel). Vorige Fifa waren die kleine snelle dribbelaars heel moeilijk van de bal te krijgen (Felix, Jesus, Yedder, etc.), maar nu werd hij constant van de bal gedrukt en die 5-ster skill move van terugkappen dat je dan overstapt en stillegt werkt niet meer volgens mij.

Overigens heb ik 1200 van de 4600 Fifa points gebruikt en Haaland gepackt. Dus mag niet klagen over geluk. 2 potjes mee gespeeld en 5 goals. Echt een stormram voorin.

Was niet van plan om met een PL team te spelen, beetje saai, maar misschien heroverwegen. Of een mix maken, ben er nog niet achter hoe belangrijk Chemistry is deze fifa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:08:
[...]

Schat jij in dat die stijging dermate hoog/interessant is om af te wachten? Ik weet dat het een beetje glazen bol is, maar misschien heb je er een heldere conclusie over :Y
Het is lastig te voorspellen. Maar ik denk dat Mane wel een OP speler wordt, het is alleen wel lastig linken.

Mbappe bv was een klein weekje terug nog iets van 1mil, gisteren zat ie op 1,6 nu op 1,4. Lastig te zeggen hoe de markt gaat zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Die powershotanimatie kan je uitzetten bij de visuele instellingen.

Keepers zijn wel frustrerend ja, het is net alsof een veldspeler op doel staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Sleehond schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:08:
[...]

Overzicht wat ik gepacked heb (fifa punten zijn op):

- Mané
- Calhanoglu
- Rafael Leao
- Schmeichel
- Ledesma TOTW
- Firmino
- Zapata
- Carlos Soler

De rest is noemen niet waardig. Door Mané is het natuurlijk een fantastisch resultaat. De anderen zijn "leuk" voor SBC of voor de startfase van het team.
Voorgaande jaren is het altijd zo geweest dat als een speler niet meer in packs zit vanwege een special card dat deze omhoog gaat.

Dit is ook een manier van traden, mensen gokken erop dat een bepaalde speler een TOTW krijgen en investeren massaal in zijn regular card om hem dan vlak voor of tijdens het nieuwe TOTW te verkopen voor meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 23:49
Na lang twijfel toch besloten weer in te stappen. Maar niet meer zo intensief met FUT bezig te gaan als tijdens FIFA21.
Dat crossplay en next-gen nu naar PC is gekomen maakt dat ik toch weer een poging ga wagen. Plus de flink dalende playerbase in 21.
Want 's avonds ff een paar potjes is toch altijd wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het is alweer stuk zo te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Oh ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ja ik werd eruit gegooid op de ps5 en kwam er niet meer in. Wellicht dat het inmiddels weer werkt hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-09-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:53:
[...]

Ja ik werd eruit gegooid op de ps5 en kwam er niet meer in. Wellicht dat het inmiddels weer werkt hoor.
Had net ook dat tijdens een pack openen hij vast liep. Kreeg foutcode en toen sloot die af, maar kon er daarna meteen weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
PlayKe schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 00:28:
Ik krijg deze melding op Xbox. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?[Afbeelding]
heb je dit inmiddels opgelost ? ik heb namelijk hetzelfde probleem :+

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Inmiddels een aardig leuk team weten te bouwen.

Ingame 3-5-2 met iedereen full chem in de startoptelling.
https://www.futbin.com/23/squad/319229

Nog geen idee hoe het speelt, maar dat gaan wij vanavond wel zien.
Helaas alleen nog weinig pack-luck gehad. Alleen Kroos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Gaat bij jullie die trainer ook steeds weer aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-07 10:00
Uit pakjes kwam hier verkoopbaar:

- Veratti
- Robertson
- Traore TOTW
- Savanier TOW
- Navas
- De Gea

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Is het de moeite waard om met die 4600 punten 30 goldpakjes te doen of beter te wachten tot er een beter pakje komt? Uit team of the week kwam een spanjaard van 80 dus dat was ook drama.

Weet iemand of Malacia niet in pakjes zit? Ik zie m maar niet op de transferlijst

[ Voor 18% gewijzigd door Bozzel1987 op 27-09-2022 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Wat trouwens wel een fijne verandering is is dat je niet meer je eigen uitshirt te zien krijgt, als je tegen iemand anders speelt in FUT. Een fijne verandering, vond het sowieso raar dat EA dat ineens veranderd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ik heb trouwens mijn 4600 punten nog niet gekregen op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
BramViking schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:32:
Wat trouwens wel een fijne verandering is is dat je niet meer je eigen uitshirt te zien krijgt, als je tegen iemand anders speelt in FUT. Een fijne verandering, vond het sowieso raar dat EA dat ineens veranderd had.
Dat was toch óf een keuze, of omdat EA vond dat de kleuren van de kits ander clashten? Ik speelde in 22 ook regelmatig tegen random kits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Gurbuh schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:52:
[...]

Dat was toch óf een keuze, of omdat EA vond dat de kleuren van de kits ander clashten? Ik speelde in 22 ook regelmatig tegen random kits.
Eén of andere vage algoritme dat bepaalde of je je eigen kits te zien kreeg (op basis van kleuren) of die van de tegenstander. In de praktijk werkte dat totaal niet.
Pagina: 1 ... 5 ... 120 Laatste