Doe voor het eerst weekend league en godjezus wat is dat toxic zeg.
5 wedstrijden nu met 12 punten, heb er 1 gewonnen 6-5 bloed irritant potje en de rest glansrijk verloren. Je komt teams tegen met pace en pace. Heb geertruida (was echt sneu hoe vaak die er uit werd gelopen) vervangen voor van dijk, iets meer zekerheid naast frimpong IF. Met zijn workrates staat die meer op middenveld dan rechts achter.
Vervelende is dat het puur afwachten diepe bal helemaal via de zijlijn mijn spelers er uit rennen, naar binnen snijden en voorgevel over de grond. 100% doelpunt. Speel nu 4411, wellicht toch iets anders gaan overwegen. Een bewegelijke spits naast luuk de jong (z'n speciale kaart) bijv. Daarnaast toch misschien maar berghuis basis zetten ipv Savio op rechts buiten.
Edit: bedenk me net dat ik ook Geertruida op de RA positie kan proberen die blijft in ieder geval in positie.
Edit2: heb ook het idee dat iedereen extreem narrow speelt en dat ik daar zeer slecht mee om weet te gaan. Staat telkens iemand in de weg, telkens weet ik de vrije man niet te vinden. Wellicht dat ik mijn 4411 breder moet zetten in aanval ook. Hoe breed zouden jullie dat zetten?
Foto van team ter info (normaal ter stegen in doel maar die voor maximaal price range verkocht).
[
Voor 38% gewijzigd door
Oekol op 26-11-2022 12:20
]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.