[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 46 ... 120 Laatste
Acties:

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:05
triple20 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:04:
[...]

Druk uitoefenen na verlies balbezit, 45,65, Lange bal, direct passen, 60,4,2,2
SP: centrum vlijven, voorin blijven, achter linies
LCAM en RCAM: terugkomen, naar 16 bij voorzet
CDM, pasrichting afschermen, dekking midden achterblijven, andere cdm pasrichting afschermen, dekking midden
RB en LB achterblijven en overlap.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Many Thnx, 4 wedstrijden 3 wins, eindelijk promotie naar divisie 5 haha

Bevalt prima tot op heden

Wat is Lucio een beest trouwens zeg

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 24-11-2022 22:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In de fut winkel kun je een pakketje kopen voor maar 10 munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16-05 18:12
Heeft iemand hier 90 cantona of een andere versie? Zo, ja hoe bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 09:43
OtW spelers zouden toch upgrade krijgen als hun land wedstrijd won op wk? Gebeurt dat pas aan het einde van de poule fase ofzo? Heb voor sterling nog steeds niet de upgrade gehad.

Heb trouwens sinds gisteren opeens best vaak in potjes dat de bal via een speler soms opeens 100 meter de lucht in gaat haha is dit een bug? Of is het mij gewoon nooit opgevallen.

[ Voor 33% gewijzigd door Stylze op 25-11-2022 11:12 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25

Oekol

waka waka hey hey

Stylze schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:02:
OtW spelers zouden toch upgrade krijgen als hun land wedstrijd won op wk? Gebeurt dat pas aan het einde van de poule fase ofzo? Heb voor sterling nog steeds niet de upgrade gehad.

Heb trouwens sinds gisteren opeens best vaak in potjes dat de bal via een speler soms opeens 100 meter de lucht in gaat haha is dit een bug? Of is het mij gewoon nooit opgevallen.
Zeker niet. Het is een feature >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-05 23:19
Capsaicin schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:44:
In de fut winkel kun je een pakketje kopen voor maar 10 munten.
3 zeldzame gouden spelers :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:33
Dit WK ga ik alleen maar een NL team gebruiken. Merk dat het zo leuker is dan de meest meta spelers op te willen zoeken. Dat ik Kuyt uit preorder pack had, helpt natuurlijk wel enorm.

Nu hopen dat er nog een goede linksachter komt, of een speciale versie van Noppert. Vd Sar is een beetje te duur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E95o4ESk0kpMyf0qdAeRaFi2NVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QzeUvmbAnRkb32dz6FYIRjhV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
heron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:38:
Dit WK ga ik alleen maar een NL team gebruiken. Merk dat het zo leuker is dan de meest meta spelers op te willen zoeken. Dat ik Kuyt uit preorder pack had, helpt natuurlijk wel enorm.

Nu hopen dat er nog een goede linksachter komt, of een speciale versie van Noppert. Vd Sar is een beetje te duur.

[Afbeelding]
Je kunt die speciale Wijndal nog vrijspelen in milestones toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-05 13:22
Waarschijnlijk weten jullie het al lang maar er staat een Pre Black Friday 2 challenge SBC online waar je een 50k pack voor krijgt. Lijkt me de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
heron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:38:

[Afbeelding]
Wijndal is fantastisch op linksback (staat bij doelstellingen). Als ik mezelf ertoe kan zetten om die swaps te doen ga ik nog Aké halen. Die kan ook linksback: ik heb De Ligt OTW centraal staan met Van Dijk.

Voorin ook De Jong ipv Danjuma (ik vind die grote spitsen altijd fijn spelen) en als invallers Danjuma, Bergwijn OTW, Savio (EL) en Dumfries OOP.

Ik speel wel vals in het doel: daar staat Neuer. Die is untradeable en er is geen andere keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Prosac schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:41:
[...]

Je kunt die speciale Wijndal nog vrijspelen in milestones toch?
Ja, maar dat is 20 potjes met minstens 7 Eredivisie spelers... dat is wel heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
heron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:23:
[...]

Ja, maar dat is 20 potjes met minstens 7 Eredivisie spelers... dat is wel heel veel.
vind dat ook wel veel grind voor een 83 speler, dat is wel het jammere dat de NL kaarten net niet goed genoeg zijn, zitten wel paar goede bij hopelijk komen er nog wat specials voor NL spelers.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
heron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:23:
[...]

Dan Dumfries halen en CB maken en Ake op LB. Of als CB dan De Ligt of De Vrij. Maar van Aké kun je linksback maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Robbio85 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:15:
Waarschijnlijk weten jullie het al lang maar er staat een Pre Black Friday 2 challenge SBC online waar je een 50k pack voor krijgt. Lijkt me de moeite waard...
Dat wist ik dus niet.. thx held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Met een packweight van niks. Ik ben benieuwd of er ook maar iemand is die daar iets goed uit haalt. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hebben jullie trouwens een beetje die discussie tussen de "influencers" meegekregen over FIFA23?

Dat sommigen zelfs zeggen dat het spel bewust nu al dood gemaakt, kut gepatched wordt en er gare SBC's uit komen omdat EA de rechten op de naam FIFA volgend jaar verliest en de gemiddelde FIFA-er van de franchise wil wegdrijven zodat een concurrent meer moeite moet doen voor een goede game volgend jaar? In de zin van: mensen overtuigen om toch weer "een" FIFA te spelen.

Dat ze volgend seizoen denken: Oh ja FIFA, die maar ff niet, dat was zo'n gaar spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-03 17:26
Klinkt als een alu-hoedje verhaal, ik vermaak me prima in de game.
Nog een reden om "influencers" niet te volgen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
xavento schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:46:
Klinkt als een alu-hoedje verhaal, ik vermaak me prima in de game.
Nog een reden om "influencers" niet te volgen.
Vind het ook overdreven, maar wel in de kern een interessante discussie. Die voor mij overigens meer voelt als een luie gamefabrikant dan een bewussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 17:57
Prosac schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:43:
Hebben jullie trouwens een beetje die discussie tussen de "influencers" meegekregen over FIFA23?

Dat sommigen zelfs zeggen dat het spel bewust nu al dood gemaakt, kut gepatched wordt en er gare SBC's uit komen omdat EA de rechten op de naam FIFA volgend jaar verliest en de gemiddelde FIFA-er van de franchise wil wegdrijven zodat een concurrent meer moeite moet doen voor een goede game volgend jaar? In de zin van: mensen overtuigen om toch weer "een" FIFA te spelen.

Dat ze volgend seizoen denken: Oh ja FIFA, die maar ff niet, dat was zo'n gaar spel.
Geloof het niet heel erg, anderzijds ervaar ik veel gezeik met de gameplay dat je hier ook weer niet heel naïef in moet zijn vrees ik…

Ik hou het op 50/50 qua kern van waarheid die er in zal zitten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nou ik heb 10 swaps binnen. Stop er ook mee, wat een hel zeg. WL heb k even uitgezet, win mn potjes erg lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oshimen eruit… tja. Was te proberen natuurlijk, dank voor de tip.

Nu met moments wat aanklooien en dan daar kijken of ik een leuk pakketje kan bemachtigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-05 08:15

Flauwekul in mijn beleving. Allemaal erg suggestief en vanuit een bepaalde hoek gekeken.
Kut gepatched wordt is ook maar een mening. Ik vind de game sinds de laatste patch een stuk beter, anderen weer juist niet. Dus voor mij is hij niet kut gepatched en gaat dat dus al niet op.
Gare sbc's is ook maar een mening. Het is elk jaar hetzelfde qua sbc. Vaak terugkerende kaartjes etc, maar elk jaar brengt EA er wel meer van uit. Ook dit jaar zijn er meer sbc's te doen dan andere jaren. Het is alleen jammer dat ze dit allemaal untradeable rewards van maken. Echter is dat denk ik met het oog om het gokken verhaal wat tegen te gaan. Hoe minder untradeable rewards hoe minder waarde een speler vertegenwoordigt, want je kan ze niet meer verkopen.

Met andere woorden, het komt op mij over als een gefrustreerde die te veel in complotten gelooft.
En influenzers denken tegenwoordig ook status te hebben en dat ze invloed hebben. Alsof EA wakker zou liggen van zulke lui, terwijl die influenzers dat wel hopen. Althans dat is mijn mening erover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze

Pff die influencers geen aandacht geven, laat ze een echt beroep zoeken man wat een kansloos gelul. Waarom zou EA dat willen doen hun eigen naam schaden? Onzin die lui lopen echt wel gewoon hard te werken daar bij EA en flink te cashen nu met de world cup.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03
Gaat bij jullie de weekend league ook dramatisch? Ik heb uit 8 potten wel 14 hele punten gehaald :D echt lachwekkend. Mijn team speelde heerlijk in rivals de hele week, maar nu speelt het echt dramatisch. Weer het bekende liedje, tegenstander heeft iedere afvallende bal, is steeds net iets eerder bij de bal etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FiajdjDXgAEdDBa?format=jpg&name=900x900
Wijnaldum zit niet eens bij de WK-selectie? En waar is Noppert? :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:10:
[Afbeelding]
Kut stagelopers ik wil Noppert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
[Afbeelding]
Wat zijn dat nou voor kaarten? Kunnen die een upgrade krijgen? Erg raar road to world cup bedoelen ze dan dus de kwalificatie hiervoor mee gezien wijnaldum erin zit ook.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 24-05 14:00
[Afbeelding]
Leuk dat er tenminste is naar een paar andere spelers gekeken wordt. (zelf als je niet mee doet 8)7 )
maar wel typisch dat Mbappe, Son en Werner weer kaarten krijgen..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Heb ik net Rijkaard binnen, komen ze met deze Gini-kaart! Ik kom om in de middenvelders van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:57:
Gaat bij jullie de weekend league ook dramatisch? Ik heb uit 8 potten wel 14 hele punten gehaald :D echt lachwekkend. Mijn team speelde heerlijk in rivals de hele week, maar nu speelt het echt dramatisch. Weer het bekende liedje, tegenstander heeft iedere afvallende bal, is steeds net iets eerder bij de bal etc etc.
Is bij mij altijd op vrijdag. Heb er nu 4 gespeeld. 3 met grote cijfers verloren en eentje met 2-3 omdat Trapp omver gelopen werd door Bonucci in de 92e minuut en Tomori daar zo hard om moest lachen dat hij de bal in eigen doel liep. :')
Speel er nog 1 en dan morgen maar verder, zaterdag gaat meestal beter.
[Afbeelding]
Dit is toch gewoon lui? Je hebt het vast maanden geleden al bedacht deze promo, maar een speler gaat uiteindelijk niet mee. Vervang hem dan door een andere speler uit de Serie A. Ik noem een Sabiri (Marokko), Aebischer (Zwitserland) of De Roon/Koopmeiners als je dan toch een Nederlander wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Speculaes schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:27:
Heb ik net Rijkaard binnen, komen ze met deze Gini-kaart! Ik kom om in de middenvelders van Nederland
rijkaard kan je toch als cv zetten?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 21-05 13:22
[Afbeelding]
Volgens mij is deze keuze gebaseerd op de kwalificatie oid. Helaas maar logisch dat Noppert er niet in zit dus :P

Vraag me af of deze kaarten nog upgrades kunnen krijgen oid.

Er staat trouwens weer een nieuwe flash SBC klaar. Aub niet tegen mij klagen als je er niets uit haalt ;) Het is natuurlijk ook handig om die packs te bewaren he....

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 25-11-2022 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Stylze schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:43:
[...]

rijkaard kan je toch als cv zetten?
Daar heb ik Van Dijk en De Ligt OTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Speculaes schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:45:
[...]

Daar heb ik Van Dijk en De Ligt OTW
de ligt zou ik lekker subben dn en rijkaard daar neerzetten is een beest op cb :+ heb van dijk en rijkaard op cb is een top duo.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 25-11-2022 15:49 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Prosac schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:29:
[...]

Is bij mij altijd op vrijdag. Heb er nu 4 gespeeld. 3 met grote cijfers verloren en eentje met 2-3 omdat Trapp omver gelopen werd door Bonucci in de 92e minuut en Tomori daar zo hard om moest lachen dat hij de bal in eigen doel liep. :')
Speel er nog 1 en dan morgen maar verder, zaterdag gaat meestal beter.

[...]

Dit is toch gewoon lui? Je hebt het vast maanden geleden al bedacht deze promo, maar een speler gaat uiteindelijk niet mee. Vervang hem dan door een andere speler uit de Serie A. Ik noem een Sabiri (Marokko), Aebischer (Zwitserland) of De Roon/Koopmeiners als je dan toch een Nederlander wilt.
Ik speel altijd de helft op vrijdag, maar dit heb ik nog niet meegemaakt dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:49:
[...]

Ik speel altijd de helft op vrijdag, maar dit heb ik nog niet meegemaakt dit jaar...
vrijdag speelt altijd kut, heb net 2 potten playoffs gedaan en speelde echt heel erg traag, wel gewonnen gelukkig maar was niet lekker spelen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Stylze schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:47:
[...]

de ligt zou ik lekker subben dn en rijkaard daar neerzetten is een beest op cb :+ heb van dijk en rijkaard op cb is een top duo.
Ja dat heb ik met De Ligt dus eigenlijk ook wel. Misschien eens proberen met Rijkaard en dan kijken wat De Ligt nog aan upgrdes gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Die Wijnaldum ziet er erg mooi uit. Ben alleen bang dat ik dit weekend veel coins ga verliezen als ik hem nu koop...

Dat vind ik deze Fifa wel erg, de snelheid waarmee meeste kaarten hun waarde verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:46
Hier heb ik mijn 60x84+ spelers pakketten voor bewaard :-)
Maar zul je net zien dat alleen Corona eruit komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ze zitten nu al in de packs ipv vanaf 19:00?

En die Icons?

Blijkbaar in de store nu een lightning sale van 100k spelers packs (of 2000 fut points), maar na een half uur zijn er nog steeds 90.000 over _O-

[ Voor 54% gewijzigd door Prosac op 25-11-2022 16:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Lashrom schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:21:
Hier heb ik mijn 60x84+ spelers pakketten voor bewaard :-)
Maar zul je net zien dat alleen Corona eruit komt ...
succes, laat ons weten wat je packt :)
Ik denk oprecht dat je wel eens een dikke pull kan krijgen, ik hoop het in elk geval voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Prosac schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:32:
Ze zitten nu al in de packs ipv vanaf 19:00?

En die Icons?

Blijkbaar in de store nu een lightning sale van 100k spelers packs (of 2000 fut points), maar na een half uur zijn er nog steeds 90.000 over _O-
Is voor 650 points 15 81+ spelers bedoel je?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Stylze schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:04:
[...]

Is voor 650 points 15 81+ spelers bedoel je?
Nee, dit was een 2000 points pack, maar die was maar een uur beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Van Persie! Alleen zo duur nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Had bijna 90 gakpo's op de transferlijst. Even flink huisgehouden na z'n goal. Nu nog 10 IFs op de transferlijst en alle gakpo's verkocht. Prijs stijgt nog steeds....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Even wachten tot de Hero SBC weg is, dan zakken alle 88+ kaarten weer in. Zeker als er nu een bak lighting rounds komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:45
De WL is ook een grote swap fest geworden bij 2-0 en soms 1-0 gaat de tegenstander weg🥲. 84 pp waren bij mij ook allemaal 84...

Ik weet niet wat er te doen is met rivals maar ik word compleet vernederd in div 4

[ Voor 24% gewijzigd door 038Zwolle op 25-11-2022 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:51:
Had bijna 90 gakpo's op de transferlijst. Even flink huisgehouden na z'n goal. Nu nog 10 IFs op de transferlijst en alle gakpo's verkocht. Prijs stijgt nog steeds....
Waarom zou je nu een Gakpo kopen. De kaart is niet anders 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
heron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:00:
[...]

Even wachten tot de Hero SBC weg is, dan zakken alle 88+ kaarten weer in. Zeker als er nu een bak lighting rounds komen.
Ja is ook weer zo! Heb op dit moment alleen bijna geen fodder en slechts 110k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:26:
[...]

Waarom zou je nu een Gakpo kopen. De kaart is niet anders 😅
Geen idee. Had er toevallig vannacht 50 gekocht om m'n transferlijst tot 100 te krijgen. Heerlijk cashen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
fifanoob schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:35:
[...]

succes, laat ons weten wat je packt :)
Ik denk oprecht dat je wel eens een dikke pull kan krijgen, ik hoop het in elk geval voor je :)
Wijnaldum PTG, Mertens PTG, Corona PTG 2x, Matheus Nunes PTG en TOTW Kroos ... De rest allemaal fodders. Had toch op minstens een goede PTG, WC Icon of WC gehoopt. Maar goed. Nu kan ik makkelijk WC Morientes SBC doen.

Voor mij in ieder geval geen grind meer. Wellicht alleen de 20 x 82+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
De 81+ heeft een aardige pack weight. Ik kreeg er ook een hoop 85'ers uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dFdBHN-uTjUfBT1zMDFi-vgH8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NcrmuetjShada55lcGimhl4G.png?f=fotoalbum_large
De andere sbc's waren vrij waardeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Wat een zieke sbcs nu allemaal joh gaat helemaal los, heb bijna geen fodder meee dus laat ze even lekker gaan, zullen veel mensen wel los gaan met fifa points door fomo met black friday ik trap daae niet in.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vandaag team aangepast om 4-2-2-2 met 2 echte spitsen te gaan spelen. Morientes SBC voltooid!

Wat een spits! Ramt echt alles erin (10 wedstrijden, 12 goals) en daardoor weet ik weer wat winnen is, fluitend naar de 8 wins :)

Messi is supersub
https://www.futbin.com/23/squad/2082499

Trouwens wel benieuwd wanneer OTW tchou en sterling nou eindelijk eens de upgrade krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 25-11-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Augy schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:14:
Vandaag team aangepast om 4-2-2-2 met 2 echte spitsen te gaan spelen. Morientes SBC voltooid!

Wat een spits! Ramt echt alles erin (10 wedstrijden, 12 goals) en daardoor weet ik weer wat winnen is, fluitend naar de 8 wins :)

Messi is supersub

Trouwens wel benieuwd wanneer OTW tchou en sterling nou eindelijk eens de upgrade krijgen
Nog geld over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe bedoel je?

Packte in de eerste week OTW Haaland (1,5 mio) kan je vertellen dat dat enorm helpt. Niet gelijk conclusies trekken @Thibaut1234 😋

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 25-11-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Augy schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:23:
[...]

Hoe bedoel je?

Packte in de eerste week OTW Haaland (1,5 mio) kan je vertellen dat dat enorm helpt. Niet gelijk conclusies trekken @Thibaut1234 😋
Als je toevallig 1m nog zou hebben zou ik cantona halen om je team nog te versterken. Fantastische spits beukt van dijk etc gwn opzij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thibaut1234 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:33:
[...]

Als je toevallig 1m nog zou hebben zou ik cantona halen om je team nog te versterken. Fantastische spits beukt van dijk etc gwn opzij. :)
Ik verwachte een FP kritiek 😂 my bad haha

Voor nu even blut met een lege club maar Thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05:17
Augy schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:14:

Messi is supersub

Ja die Morientes is echt een prima kaart. Heb hem gisteren ook ff gedaan. Ramt voor mij ook alles het doel in. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:13:
[...]

Ja die Morientes is echt een prima kaart. Heb hem gisteren ook ff gedaan. Ramt voor mij ook alles het doel in. :)
Hunter, engine of Hawk? Ik heb hem voor nu op Hawk staan maar ben benieuwd naar andere ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:18:
[...]

Hunter, engine of Hawk? Ik heb hem voor nu op Hawk staan maar ben benieuwd naar andere ervaringen :)
Ik heb er zelf een hunter erop gezet. :)

Met hawk heb ik hem nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:02
Partypooper schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:13:
[...]

Ik ga hem ook nog ff doen, had zijn gewone hero card hem als spits in het begin :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:06:
[...]

Ik ga hem ook nog ff doen, had zijn gewone hero card hem als spits in het begin :)
Ja ik ook. :)

Was ook echt een leuke kaart om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Partypooper schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:09:
[...]

Ja ik ook. :)

Was ook echt een leuke kaart om mee te spelen.
Idd, ik had toen verkocht om OTW Lewa te halen maar dat was vooral een afmaker terwijl Morientes veel completer is in FUT.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:22
Hmmmm.... gezien de positieve opmerkingen over Morientes hier ga ik ' m ook maar doen denk ik. Eerst alleen nog even 4 tokens zien te halen voor de 60x 84+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Zojuist Black Friday pakket geopend. Krijg ik weer Wijnaldum, Matheus Nunes en Corona. Met de 60x 84+ ook al. Hallo EA? Er zijn andere RTTWC spelers?

Daarnaast Campaign spelerskeuze geopend: Twee low rated Rulebreakers.
Vervolgens WC Hero 89 Max sbc gedaan: Campos.

Mijn packluck jongens ;-)

[ Voor 25% gewijzigd door Lashrom op 25-11-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Voor die swap tokens. Moet je 6 rode kaarten in de basis of telt op de bank ook?

Mensen spelen met mega veel druk, wat voor tactiek gebruiken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:37:
Voor die swap tokens. Moet je 6 rode kaarten in de basis of telt op de bank ook?

Mensen spelen met mega veel druk, wat voor tactiek gebruiken jullie?
In de basis.

4-4-2, constante druk. Achter de linies kruipen. Spitsen voorin houden. LM/RM achter linies, naar de 16. 71 45 diepte, aanvallend 60 breedte. Middenvelders naar voren, backs op aanvallen en overlappen.
Lange bal/Snelle opbouw met direct passen of aanvallende loopacties.
Je moet gewoon zo snel mogelijk naar de 16 van de tegenstander. Zet twee snelle dribbelaar met een goed schot voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:45
Black friday 100 pakket voor 3000 fifa points. Deze skip ik maar even. Zit niet te wachten op 85 dubbele spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:05
038Zwolle schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:22:
Black friday 100 pakket voor 3000 fifa points. Deze skip ik maar even. Zit niet te wachten op 85 dubbele spelers
Is ook een hele slechte pack van wat ik tot nu toe heb gezien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Geen fifa punten uitgeven mensen, de spelers zijn over 2 maanden niks meer waard zonde van je geld. Heb dat vroeger ook wel is gedaan maar altijd spijt van gehad. Is ook veel leuker om spelers te verdienen uit packs en coins door wedstrijden te spelen.

Tenzij je echt money to burn hebt en het makkelijk kan missen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 26-11-2022 02:42 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Tolga07 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:45:
[...]

Is ook een hele slechte pack van wat ik tot nu toe heb gezien
Altijd goed om bij dergelijke packs eerst even de youtubers af te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:57:
Wonder boven wonder nog 48 punten gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 23:11:
[...]

Idd, ik had toen verkocht om OTW Lewa te halen maar dat was vooral een afmaker terwijl Morientes veel completer is in FUT.
Ja Morientes is wel completer wat dat betreft. Met corners is die ook geweldig trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Doe voor het eerst weekend league en godjezus wat is dat toxic zeg.

5 wedstrijden nu met 12 punten, heb er 1 gewonnen 6-5 bloed irritant potje en de rest glansrijk verloren. Je komt teams tegen met pace en pace. Heb geertruida (was echt sneu hoe vaak die er uit werd gelopen) vervangen voor van dijk, iets meer zekerheid naast frimpong IF. Met zijn workrates staat die meer op middenveld dan rechts achter.

Vervelende is dat het puur afwachten diepe bal helemaal via de zijlijn mijn spelers er uit rennen, naar binnen snijden en voorgevel over de grond. 100% doelpunt. Speel nu 4411, wellicht toch iets anders gaan overwegen. Een bewegelijke spits naast luuk de jong (z'n speciale kaart) bijv. Daarnaast toch misschien maar berghuis basis zetten ipv Savio op rechts buiten.

Edit: bedenk me net dat ik ook Geertruida op de RA positie kan proberen die blijft in ieder geval in positie.

Edit2: heb ook het idee dat iedereen extreem narrow speelt en dat ik daar zeer slecht mee om weet te gaan. Staat telkens iemand in de weg, telkens weet ik de vrije man niet te vinden. Wellicht dat ik mijn 4411 breder moet zetten in aanval ook. Hoe breed zouden jullie dat zetten?

Foto van team ter info (normaal ter stegen in doel maar die voor maximaal price range verkocht).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdhumjMavz6TZ0otCiXDX3wASsM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tooJGORmkyyQn2BHqLPpbMPU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Oekol op 26-11-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:11:
Doe voor het eerst weekend league en godjezus wat is dat toxic zeg.

5 wedstrijden nu met 12 punten, heb er 1 gewonnen 6-5 bloed irritant potje en de rest glansrijk verloren. Je komt teams tegen met pace en pace. Heb geertruida (was echt sneu hoe vaak die er uit werd gelopen) vervangen voor van dijk, iets meer zekerheid naast frimpong IF. Met zijn workrates staat die meer op middenveld dan rechts achter.

Vervelende is dat het puur afwachten diepe bal helemaal via de zijlijn mijn spelers er uit rennen, naar binnen snijden en voorgevel over de grond. 100% doelpunt. Speel nu 4411, wellicht toch iets anders gaan overwegen. Een bewegelijke spits naast luuk de jong (z'n speciale kaart) bijv. Daarnaast toch misschien maar berghuis basis zetten ipv Savio op rechts buiten.

Edit: bedenk me net dat ik ook Geertruida op de RA positie kan proberen die blijft in ieder geval in positie.

Edit2: heb ook het idee dat iedereen extreem narrow speelt en dat ik daar zeer slecht mee om weet te gaan. Staat telkens iemand in de weg, telkens weet ik de vrije man niet te vinden. Wellicht dat ik mijn 4411 breder moet zetten in aanval ook. Hoe breed zouden jullie dat zetten?

Foto van team ter info (normaal ter stegen in doel maar die voor maximaal price range verkocht).
[Afbeelding]
Precies door het narrow spel overgestapt van 4-2-3-1 naar 4-2-2-2. Scheelt weer een cam in t midden en lijkt te werken. Kwa type spitsen speel ik met morientes en forlan. Voor mij werken de dribbelaars beter aan de zijkant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
WL loopt hier ook voor geen meter. 13 gespeeld, 2 gewonnen, ternauwernood. De rest met grote cijfers. En dan ook nog de potjes dat je wel kansen hebt, maar bij de tegenstander de bal op de paal wél voor de voeten van de tegenstander valt. Het maakt ook allemaal totaal niet uit welke formatie ik gebruik, ze lopen er toch wel dwars doorheen. Mijn spelers kunnen niet meer passen, mijn keeper heeft niet de reflexen die de andere keeper blijkbaar wel heeft. Verdedigers van de tegenstander knijpen uitstekend, de mijne doen alsof ze de Rode Zee zijn en Jozef komt er aan. Het loopt gemiddeld genomen vreselijk stroperig en heb echt het gevoel dat er gigantische buttondelay is. Ik heb sinds de patch ook totaal geen grip meer op de die snelle dribbelaartjes. Hoeveel geduld ik ook toon, kan nooit snel genoeg reageren op dat constante wisselen van positie.

Nog 7 potjes over, hopelijk nog 2 winnen en dan rest maar weggeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 26-11-2022 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:26:
[...]

Precies door het narrow spel overgestapt van 4-2-3-1 naar 4-2-2-2. Scheelt weer een cam in t midden en lijkt te werken. Kwa type spitsen speel ik met morientes en forlan. Voor mij werken de dribbelaars beter aan de zijkant
Heb je je tactiek al een keer gedeelt hier? Of zou je dat willen doen? Dan ga ik de tactiek aanpassen aan die van jou. Depay naast luuk en gakpo en savio op de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oekol schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:32:
[...]

Heb je je tactiek al een keer gedeelt hier? Of zou je dat willen doen? Dan ga ik de tactiek aanpassen aan die van jou. Depay naast luuk en gakpo en savio op de zijkanten.
Hij heeft hem volgens mij ook al gedeeld. Maar werkt vandaag in de WL voor mij totaal niet. :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Prosac schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:30:
WL loopt hier ook voor geen meter. 13 gespeeld, 2 gewonnen, ternauwernood. De rest met grote cijfers. En dan ook nog de potjes dat je wel kansen hebt, maar bij de tegenstander de bal op de paal wél voor de voeten van de tegenstander valt. Het maakt ook allemaal totaal niet uit welke formatie ik gebruik, ze lopen er toch wel dwars doorheen. Mijn spelers kunnen niet meer passen, mijn keeper heeft niet de reflexen die de andere keeper blijkbaar wel heeft. Verdedigers van de tegenstander knijpen uitstekend, de mijne doen alsof ze de Rode Zee zijn en Jozef komt er aan. Het loopt gemiddeld genomen vreselijk stroperig en heb echt het gevoel dat er gigantische buttondelay is. Ik heb sinds de patch ook totaal geen grip meer op de die snelle dribbelaartjes. Hoeveel geduld ik ook toon, kan nooit snel genoeg reageren op dat constante wisselen van positie.

Nog 7 potjes over, hopelijk nog 2 winnen en dan rest maar weggeven.
Precies wat ik al sinds september ervaar, in verschillende patchversies van het spel overigens. Oh en ook al bij 22, 21, 20 and so on.

Wat zijn we eigenlijk gek hè om het maar te blijven kopen en het toch weer te proberen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sleehond schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:51:
[...]

Precies wat ik al sinds september ervaar, in verschillende patchversies van het spel overigens. Oh en ook al bij 22, 21, 20 and so on.

Wat zijn we eigenlijk gek hè om het maar te blijven kopen en het toch weer te proberen…
Ik heb 22 overgeslagen. 21 Speelde nog wel een jaar prima door. Geen SBC's enzo meer, maar gewoon een paar potjes per week met mensen die speelden voor de lol ipv packs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:32:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDqIPGmuoqZG3bFEYgRMibsFyGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fpLop1hGT9TMV6bGMD1659D6.jpg?f=fotoalbum_large
Sp: achter de linies, centrum en voorin blijven
L en RCAM: naar de zestien bij voorzet
Cdm: dekking midden, passrichting afschermen. Je meest verdedigende op achterblijven tijdens aanval
Backs op achterblijven en overlap

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 26-11-2022 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:46:
[...]

Hij heeft hem volgens mij ook al gedeeld. Maar werkt vandaag in de WL voor mij totaal niet. :+ :'(
Ik speelde voorheen 4-2-3-1, die werkt helemaal niet meer. Deze speel ik sinds vandaag aangezien ik gister werd afgedroogd in de WL 😂

Morientes wel echt een baas, loopt 1op1 nu met alleen alleen WL en rivals

WL iig goed afgesloten. Schade beperkt na het drama van gisteren. Niks uit de rewards overigens, packweight lijkt dramatisch

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 26-11-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:51:
[...]

Whats the definition of insanity, of zou het toch gewoon kleine game-verslaving zijn icm ongeloof dat het toch niet zo slecht/voorspelbaar kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hier verloopt de wl uitstekend met mijn vernieuwde team. 7-0 tot nu toe. Team speelt heerlijk, het is mooi in balans nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

fifanoob schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:47:
hier verloopt de wl uitstekend met mijn vernieuwde team. 7-0 tot nu toe. Team speelt heerlijk, het is mooi in balans nu.
Afgezien dat je team waarschijnlijk 10 miljoen heeft gekost. Welke formatie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:47:
Nou worden we nieuwsgierig, ga straks ook even testen.
Gisteren Cahill gepacked.
Werner gekocht en wijnaldum gekocht. Heb ook sissoko gepacked, maar krijg die er niet helemaal in en is ook wat overkill op het middenveld.

Lukaku vind ik op zich ook wel fijn, maar eerst cahill maar eens een poosje in de spits proberen.

https://www.futbin.com/23/squad/2142225

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gestopt met FUT.

Bedankt allen hier voor tips en meedenken, mijn PlayStation, televisie, controller of internet of combinatie daarvan is gewoon stuk en krijg het maar niet aan de praat.

Vanmiddag nog wat andere tests gedaan zoals verdedigen op constant pressure zetten. De grap is in de wedstrijd geen enkele vorm van druk…?

Nog een voorbeeld, beide spitsen op achter de linies kruipen. Wedstrijd starten, spitsen hebben beiden hebben 0 loonacties gemaakt achter de spitsen.

Dit spel is is helemaal naar de k*t.

Daarom helaas besloten het FUT gedeelte achter mij te laten. Ik laat mij niet meer chagrijnig maken, klaar mee.

Jammer, maar FUT is voor mij niet speelbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Sleehond schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:18:
Gestopt met FUT.

Bedankt allen hier voor tips en meedenken, mijn PlayStation, televisie, controller of internet of combinatie daarvan is gewoon stuk en krijg het maar niet aan de praat.

Vanmiddag nog wat andere tests gedaan zoals verdedigen op constant pressure zetten. De grap is in de wedstrijd geen enkele vorm van druk…?

Nog een voorbeeld, beide spitsen op achter de linies kruipen. Wedstrijd starten, spitsen hebben beiden hebben 0 loonacties gemaakt achter de spitsen.

Dit spel is is helemaal naar de k*t.

Daarom helaas besloten het FUT gedeelte achter mij te laten. Ik laat mij niet meer chagrijnig maken, klaar mee.

Jammer, maar FUT is voor mij niet speelbaar.
Wedden dat je volgende week weer speelt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
triple20 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:24:
[...]

Wedden dat je volgende week weer speelt :-)
Haha ik snap je, maar nee het is echt klaar.

Ook kritisch op mezelf maar ik was vanmiddag hier verschrikkelijk agressief aan het worden omdat het spel weer eens nergens goed op reageert en ik werd even geconfronteerd hier met m’n gedrag. Het scheelde weinig of ik had een groot gat in de muur gegooid door m’n controller.

Zo wil ik niet zijn en fifa haalt echt het slechtste in mij naar boven.

Andere games lopen wel soepel, dus ik blijf er helaas bij dat het aan FIFA ligt en niet aan een andere factor.

Het is balen want ben gek op voetbal maar het is beter voor iedereen dat ik stop. En dat heeft fifa maar mooi voor elkaar gekregen….

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 26-11-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
EA is wel nadrukkelijk bezig elk eurotje uit de fifa speler te trekken zeg.

Nu weer die Hero pack en sterpakket voor een kleine 20 euro per pakket 🙈

Als ik wat streams zag over die Centurion pakket was dat echt de grootste scam ooit haha

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 26-11-2022 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-05 07:15
Augy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:12:
EA is wel nadrukkelijk bezig elk eurotje uit de fifa speler te trekken zeg.

Nu weer die Hero pack en sterpakket voor een kleine 20 euro per pakket 🙈

Als ik wat streams zag over die Centurion pakket was dat echt de grootste scam ooit haha
Centurion pakket? Denk dat ik geluk heb dat ik deze heb gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prins32 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:25:
[...]

Centurion pakket? Denk dat ik geluk heb dat ik deze heb gemist :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujKc8HkZETD7Y_4HQowigc3ulYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/226naI0GvvrDuWfUu0xN1VO9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31
Icon Pires voor mij dit pack :+ Totaal niet waard dus die pack. Bij elkaar nog niet eens m'n coins terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:52
Weet iemand al oplossingen voor de cryptische doelstellingen? Eén is in ieder geval een wedstrijd winnen met 10-0

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
Er!k schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:05:
Weet iemand al oplossingen voor de cryptische doelstellingen? Eén is in ieder geval een wedstrijd winnen met 10-0
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ysXG_V4Xkfuwp-vSnmi9H-eXctw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UEhCvpygi9F2lNirsukfyBNI.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRcqWrbMDNAXKB-Xq5h2yLPe48M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wsVvSkoPjiwUjtFJgcmdLWAq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 26-11-2022 20:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-05 09:42

Ozz

Robin van Persie maar voltooid. Mooie dynamic pic en is altijd een van m'n favoriete spelers geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Werk overigens. SB op amateur, eerste wedstrijdje de objectives doen. Scoren met Duitser is 4 wedstrijden (amateur, scoren en voetbal kijken)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Echt enorm veel shit rewards gekregen de afgelopen twee weken. Superveel sbc's gedaan, veel pakketjes geopend, tokens gegrind, challenges gedaan maar niks loont.

Geeft niet echt veel motivatie om verder te spelen als het zo doorgaat.

Misschien toch weer meer tijd uitgeven aan snipen en traden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 17:15
Voor mij zit het erop dit jaar. Alle spelers verkocht en coins naar mijn zoon getransfereerd. FIFA was een drama dit jaar.. hopelijk volgend jaar beter.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 46 ... 120 Laatste