Goretzka en Gnabry dump
Mijn zoon heeft net de ultimate pack in de black friday deal gekocht en heeft 4600 punten. Hij vroeg aan mij of ik kan uitzoeken wat de meest efficiënte/handigste manier is om die punten te spenderen.
Hij geeft wel aan dat hij behoorlijk achterloopt qua team en ik snap er de ballen van.
Ik heb deze topic een beetje afgestruind maar als leek kan ik niet de opmerkingen aan elkaar knopen, kunnen jullie mij helpen?
Wellicht deels snel inzetten ofzo met bepaalde packs om op z'n minst een start team goed te hebben en die andere op specifieke momenten? Ik las iets over promo's.
Hij geeft wel aan dat hij behoorlijk achterloopt qua team en ik snap er de ballen van.
Ik heb deze topic een beetje afgestruind maar als leek kan ik niet de opmerkingen aan elkaar knopen, kunnen jullie mij helpen?
Wellicht deels snel inzetten ofzo met bepaalde packs om op z'n minst een start team goed te hebben en die andere op specifieke momenten? Ik las iets over promo's.
Nein! Ach ik hou hem wel vast omdat ik hem voor 75k gekocht heb, zijn prijs gaat wel weer omhoog.Stylze schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:55:
Oef gelukkig heb ik gnabry niet gehaald, die gaat nu wel flink zakken
Pack is geen garantie op goede pulls.. Gewoon packs kopen die beschikbaar zijn, het is geen rocket science. (Als in, er is geen winnende formule)anc schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:55:
Mijn zoon heeft net de ultimate pack in de black friday deal gekocht en heeft 4600 punten. Hij vroeg aan mij of ik kan uitzoeken wat de meest efficiënte/handigste manier is om die punten te spenderen.
Er zitten ook best veel dure kaarten in packs nu. Geen idee of die van de komende promo veel meer zullen zijn, daar kun je evt op wachten maar dan blijf je bezig
Weet niet hoe oud je zoon is, maar als hij het spel beter snapt kan ie ook zelf komen buurten

[ Voor 15% gewijzigd door Gurbuh op 23-11-2022 17:43 ]
Spelers van 88+ gaan door het dak nu. Mn hele club leeggegooid. Ik wacht wel een paar uurtjes en desnoods dagen met het doen van die Hero SBC.
PSN: xMaurice93
Nou zeg dat wel! 88 rated waren eerst 25k en nu 40k, daar had ik in moeten investeren. De uitkomst van de hero sbc is voor mij wel erg goed geslaagd. Eerder vandaag Kuyt even opgepikt (ipv B Silva PTG) en gebruikt met een schaduw, wat een kaart en hij scoort ook regelmatig! Maar hij gaat ook weer de verkoop in;Maurice079 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:37:
Spelers van 88+ gaan door het dak nu. Mn hele club leeggegooid. Ik wacht wel een paar uurtjes en desnoods dagen met het doen van die Hero SBC.
:strip_exif()/f/image/h6VyvGRNCWEytjXxuUcRe4Ja.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb me toch weer laten verleiden… Cahill jeuj… was te verwachten.
Na 1 potje Rivals maar de boel weer afgesloten.
Het enige wat speelbaar is, is de SBC, niet het voetballen zelf.
En ik heb dit spel niet om alleen maar kut puzzeltjes te doen.
Ik start een ander spel op en alles loopt soepel. Maar neeeeee, ligt niet aan FIFA hoor, wij maken perfecte games….
Het enige wat speelbaar is, is de SBC, niet het voetballen zelf.
En ik heb dit spel niet om alleen maar kut puzzeltjes te doen.
Ik start een ander spel op en alles loopt soepel. Maar neeeeee, ligt niet aan FIFA hoor, wij maken perfecte games….
Hier Ji Sung Park. Niet ontevreden dus.Nachtapotheker schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:43:
Heb me toch weer laten verleiden… Cahill jeuj… was te verwachten.
De price range van Smolarek is ook aangepast naar 650. Momenteel gaat ie voor 530, ik hou hem nog even vast denk ik.
Kan geen 88 speler kopen gvd al die kut handelaren kopen alles op, vind het niet erg om er 40 k voor te betalen heb er maar 1 nodig lol.
Schijtspel is het af en toe toch ook.
Playstation 5
Als je daar nu eens die loan meuk die je steeds krijgt voor kon gebruikenStylze schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:55:
Kan geen 88 speler kopen gvd al die kut handelaren kopen alles op, vind het niet erg om er 40 k voor te betalen heb er maar 1 nodig lol.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gelukkig nog een paar 88-rated in de club, haha. Makkelijk 130K verdiend. Ben wat streams aan het kijken, maar ik denk dat ik m'n onverhandelbare fodders maar in de club houd. Packluck de laatste weken is sowieso afwezig, dus ben bang om een dupe Crouch, Park-Ji Sung of Al-Jaber te packen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Mascherano, kan slechter kan beter.
Had genoeg untradeables 88 de rest verkocht.
Heb alleen 0 premier league spelers in mijn selectie.
Komt hij zelf wel op 3 chem toch?
in de webapp staat hij op 0
[ Voor 19% gewijzigd door cubert20 op 23-11-2022 20:09 ]
Heb ter stegen 88 rated. Tot wanneer blijft die gekte? Maw wanneer kan ik 'm weer terugkopen ongeveer? Haha
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
3 dagen, dan is die sbc weg, dus zal wel tot die tijd zo blijven denk ik.
Je kan hem zelfs 2 keer doen die sbc? Of zie ik dat verkeerd
Je kan hem zelfs 2 keer doen die sbc? Of zie ik dat verkeerd
[ Voor 90% gewijzigd door Stylze op 23-11-2022 20:11 ]
Playstation 5
Gaat wel een paar dagen duren - komen een paar goede SBC's aan die waarschijnlijk niet goedkoop zullen zijnOekol schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:08:
Heb ter stegen 88 rated. Tot wanneer blijft die gekte? Maw wanneer kan ik 'm weer terugkopen ongeveer? Haha
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb dubbele untradeable 88's, dus ik ga die Hero pack maar even op de gok doen.
Ik voorspel hem alvast: Al Owairan of Campos (want die heb ik al
)
edit: lol, 3 tradeable 88's, alledrie voor max verkocht.
Ik voorspel hem alvast: Al Owairan of Campos (want die heb ik al
edit: lol, 3 tradeable 88's, alledrie voor max verkocht.
[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 23-11-2022 20:42 ]
Omdat ik 1 88 te weinig had ben ik zo gek geweest om 50 k neer te leggen op transfermarkt, komt Ljunberg eruit die geen ene reet waard is, waarom de fuck speel ik dit kutspel nog?
Je kan mij echt niet meer wijs maken dat het packen compleet random is. Heb nog nooit zoveel fut gespeeld en honderden packs gehad maar werkelijk waar alleen maar crap gepacked dit jaar
Je kan mij echt niet meer wijs maken dat het packen compleet random is. Heb nog nooit zoveel fut gespeeld en honderden packs gehad maar werkelijk waar alleen maar crap gepacked dit jaar
[ Voor 34% gewijzigd door Stylze op 23-11-2022 20:49 ]
Playstation 5
Park Ji Sung, niet slecht.Prosac schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:38:
Ik heb dubbele untradeable 88's, dus ik ga die Hero pack maar even op de gok doen.
Ik voorspel hem alvast: Al Owairan of Campos (want die heb ik al)
Qua waarde is Ljungberg niks waard, maar ik vind hem serieus echt goed!Stylze schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:46:
Omdat ik 1 88 te weinig had ben ik zo gek geweest om 50 k neer te leggen op transfermarkt, komt Ljunberg eruit die geen ene reet waard is, waarom de fuck speel ik dit kutspel nog?
Ja beter maken ze voor dezelfde prijs gewoon een Yaya SBC ofzo zodat elke hansworst m heeftStylze schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:46:
Die is al gereserveerd voor fifanoobGurbuh schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:52:
[...]
Ja beter maken ze voor dezelfde prijs gewoon een Yaya SBC ofzo zodat elke hansworst m heeft
Playstation 5
ik kan geen 88 kopen dus kan hem nog niet doen ;p
Die had ik ook wel willen hebbenMoody2204 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 19:47:
[...]
Hier Ji Sung Park. Niet ontevreden dus.
Heb me lesje wel geleerd ik ga tokens lekker doorsparen voor cafu en niet voor die world cup spelers pick in ieder geval.
Ga het niet meer van geluk af laten hangen, als ik na die token grind wat kuts pack gaat namelijk echt de controller door de tv heen.
Ga het niet meer van geluk af laten hangen, als ik na die token grind wat kuts pack gaat namelijk echt de controller door de tv heen.
Playstation 5
Campos.. ongelooflijk..
Dit is echt.. echt.. echt de laatste keer geweest dat ik het geluk van EA af laat hangen.
Dit is echt.. echt.. echt de laatste keer geweest dat ik het geluk van EA af laat hangen.
[ Voor 66% gewijzigd door Rhain op 23-11-2022 21:12 ]
groot gelijk. Dan weet je zeker wat je krijgt en cafu is echt een dikke kaart.Stylze schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:06:
Heb me lesje wel geleerd ik ga tokens lekker doorsparen voor cafu en niet voor die world cup spelers pick in ieder geval.
Geen 88 (of hoger) rated meer in de club en ga er echt geen 120k voor betalen. Na crouch word t risico mij te groot deze x.
Of k moet morgen uit rivals wat packluck hebben
Of k moet morgen uit rivals wat packluck hebben
Als het goed is hebben heroes (en icons) altijd 3 chemistry als ze op de juiste positie staancubert20 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:02:
Mascherano, kan slechter kan beter.
KloptBozzel1987 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:39:
[...]
Als het goed is hebben heroes (en icons) altijd 3 chemistry als ze op de juiste positie staan
Ik sla normaal die gok sbc’s ook over, zeker als ze overpriced zijn, maar deze was redelijk geprijsd voor hetgeen je zou kunnen krijgen. Dus ben helaas toch overstag gegaan 
Wel fijn dat de 85-86-87 markt compleet in elkaar gestort was. Nu hoef ik nog maar 2 90 rated spelers te ronselen om Keane te completen. Dat zal vast lukken van t weekend voor een stuk minder dan nu
Wel fijn dat de 85-86-87 markt compleet in elkaar gestort was. Nu hoef ik nog maar 2 90 rated spelers te ronselen om Keane te completen. Dat zal vast lukken van t weekend voor een stuk minder dan nu
3e keer Shkiri gepacked in mn Champs Quali rewards
Ook al een keer Oviedo. Is beter dan een random gold, I know maar toch wel teleurstelling dan als je die vlag ziet. Doe dan maar een keer Afif
Kutspel, waarom speel ik dit ook nog!?
Denk net mijn meest bizarre potje FIFA ooit gespeeld. 20 schoten op goal, allemaal in de 16. Keeper met de meest bizarre reflexen op goals die ik al telde, liep er continu makkelijk door. Zelfs 4 schoten vanuit een balletje opzij leggen, echt bi-zar zoals superman De Gea die hoek alsnog in straaljagerde. 1 schot tegen uit een counter. 0-1 verloren.

Dit is in fifa heel normaalProsac schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:55:
Denk net mijn meest bizarre potje FIFA ooit gespeeld. 20 schoten op goal, allemaal in de 16. Keeper met de meest bizarre reflexen op goals die ik al telde, liep er continu makkelijk door. Zelfs 4 schoten vanuit een balletje opzij leggen, echt bi-zar zoals superman De Gea die hoek alsnog in straaljagerde. 1 schot tegen uit een counter. 0-1 verloren.
Kreeg dezelfde. HelaaassschhhhRhain schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:11:
Campos.. ongelooflijk..

Bedankt voor je reactie.Gurbuh schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:28:
[...]
Pack is geen garantie op goede pulls.. Gewoon packs kopen die beschikbaar zijn, het is geen rocket science. (Als in, er is geen winnende formule)
Er zitten ook best veel dure kaarten in packs nu. Geen idee of die van de komende promo veel meer zullen zijn, daar kun je evt op wachten maar dan blijf je bezig
Weet niet hoe oud je zoon is, maar als hij het spel beter snapt kan ie ook zelf komen buurten
Hij is 12 en hij had het erover dat je packs kan kopen met untradeable of niet. Zit daar geen verschil in of kan je daar niet voor kiezen? Een vriend van hem zei ook dat er verschil zit in het verkrijgen van coins bij het kopen van packs maar daar kan ik niets over vinden.
Ik ben zelf een beetje op het internet aan het zoeken en zie daar screenshots over promo packs gold packs. Promo packs alleen beschikbaar in het weekend en kan zinvol zijn om daarop te wachten. Verder lees ik dat er ook gold of silver packs zijn?
Hij wilt het gewoon niet "verkeerd" besteden.
Ik stelde voor dat hij hier ook komt buurten en dat vond ie wel oke. Dus dat gaan we in de komende dagen even regelen.
Je kan bij de store bij alle packs zien wat de chances zijn om bepaalde items te packen, je wilt in ieder geval geen bronze of silver packs, tenzij je bepaalde sbc's wilt doen perse maar denk niet dat je zoontje van 12 daar heel veel tijd in wilt steken.anc schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:51:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Hij is 12 en hij had het erover dat je packs kan kopen met untradeable of niet. Zit daar geen verschil in of kan je daar niet voor kiezen? Een vriend van hem zei ook dat er verschil zit in het verkrijgen van coins bij het kopen van packs maar daar kan ik niets over vinden.
Ik ben zelf een beetje op het internet aan het zoeken en zie daar screenshots over promo packs gold packs. Promo packs alleen beschikbaar in het weekend en kan zinvol zijn om daarop te wachten. Verder lees ik dat er ook gold of silver packs zijn?
Ik stelde voor dat hij hier ook komt buurten en dat vond ie wel oke. Dus dat gaan we in de komende dagen even regelen.
Misschien ook wel goed om even een fut guide op te zoeken online waar alles wordt uitgelegd want dat maakt het wt duidelijker dan alleen wat reacties van mensen hier.
Zou trouwens wel beetje oppassen met je zoontje Ultimate team laten spelen, het is zeer verslavend
Playstation 5
1,5 week na release FIFA gespeeld.
Nu al weken niet meer omdat ik hem matig vond spelen op de PS5, maar nu speelt die kennelijk na patches weer fijn.
Dit is nu mijn standaard team,
/f/image/jJ7PX4ZKxwPGi9zQtyz4oa6i.png?f=fotoalbum_large)
Zie dat de markt alweer erg laag is geworden
Kante 53.000
Messi 78.000
Mbappe 990.000 nu
Wil het team wel versterken met deze spelers, of zijn er al betere spitsen dan Mbappe voor 1 mil ?
Nu al weken niet meer omdat ik hem matig vond spelen op de PS5, maar nu speelt die kennelijk na patches weer fijn.
Dit is nu mijn standaard team,
/f/image/jJ7PX4ZKxwPGi9zQtyz4oa6i.png?f=fotoalbum_large)
Zie dat de markt alweer erg laag is geworden
Kante 53.000
Messi 78.000
Mbappe 990.000 nu
Wil het team wel versterken met deze spelers, of zijn er al betere spitsen dan Mbappe voor 1 mil ?
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 24-11-2022 08:18 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Cool, ja ok hieruit zijn al wel wat vragen te beantwoorden:anc schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:51:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Altijd gold packs, bronze en silver zijn voor de 'normale' speler compleet irrelevant.
Van die gold packs heb je dus dan de normale die altijd beschikbaar zijn en de promo packs die kort beschikbaar zijn. Qua (un)tradeable: dat hangt er vanaf wat je met je gepackte kaarten wilt. Ook hier in het topic verschilt het best wel wie wat kiest. Tradeable aka verhandelbaar kun je verkopen, dus daar kun je coins mee verdienen om iets anders te kopen. Untradeable krijg je meestal iets meer van voor minder, maar als je daar iets mooi packt zit het vast aan je account.
Je kan verder ook nog bedenken wanneer je je packs opent. Soms zit er bijna niks van waarde in de packs naast de standaar gouden spelers, dan wachten veel mensen tot er weer een promo team in de packs zit. Dit soort dingen kun je makkelijk zien op Futbin, misschien is je zoon daar al mee bekend.
[ Voor 9% gewijzigd door Gurbuh op 24-11-2022 09:19 ]
In het kader van de nieuwe promo-morgenavond toch maar weer voor untradeable packs gekozen. Zal wel weer niks uitkomen, maar je kan altijd gokken.
Ultimate team kom je niet meer in. Denk dat er iets fout is met de rewards.
Ik heb combinatie packs gekregen ipv playerpacks.
Ik heb combinatie packs gekregen ipv playerpacks.
Gisteren 20 World Cup tokens ingeleverd voor de 3x20x84+ packs. Soms zit het mee.....
Meerdere bruikbare WC Hero's
Meerdere bruikbare path to Glory WC kaartjes
Mbappe
Messi
Veel hoge fodder
Mbappe
Messi
Veel hoge fodder

PSN: Maichel
Ik had trouwens ljungberg WC hero uit die sbc. Kut ea, waar is mijn packluck!
Hoorde dat ie best goed is ondanks dat ie niet veel coins waard isfifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:10:
ja komt ook zeker op de bank te zitten bij mij. Prima backup voor als ik de verlenging in moet en neymar moe is
/f/image/Unij4E0AyvD6BXYUR1sFtC8R.png?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn team nu. Ff kijken wat ik nu ga halen, ik denk rio Ferdinand voor rudiger. Of sparen voor Frenkie upgrade naar zijn path to glory
/f/image/Unij4E0AyvD6BXYUR1sFtC8R.png?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn team nu. Ff kijken wat ik nu ga halen, ik denk rio Ferdinand voor rudiger. Of sparen voor Frenkie upgrade naar zijn path to glory
[ Voor 68% gewijzigd door fifanoob op 24-11-2022 10:19 ]
dat zijn mooie pulls hoor congratz!Maichel schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:53:
Gisteren 20 World Cup tokens ingeleverd voor de 3x20x84+ packs. Soms zit het mee.....
Mbappe
Messi
Veel hoge fodder
[Afbeelding]
En lekker teampje fifanoob, die toure is een beest en heeft ook toffe kaart wat een baas.
[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 24-11-2022 10:24 ]
Playstation 5
Die 20x 84+ zijn pareltjes inderdaad, had ook heerlijke fodder uit 2 packs, die andere bewaar ik ff.
Walker vervangen voor Hakimi en een LaLiga coach, heb je alles op fullchemfifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:17:
ja komt ook zeker op de bank te zitten bij mij. Prima backup voor als ik de verlenging in moet en neymar moe is
[Afbeelding]
Kreeg net baby Blanc untradable uit mijn rival rewards. Die maar is proberen ipv OTW Kessie, geen idee of hij beter is.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik vond hem de afgelopen jaren altijd wel solide. Geen ervaring met Kessie, dus of ie beter is weet ik niet.xavento schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:45:
Kreeg net baby Blanc untradable uit mijn rival rewards. Die maar is proberen ipv OTW Kessie, geen idee of hij beter is.
Heb je goede CV's? Anders shadow erop en ingame op cv zetten?xavento schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:45:
Araujo en marvel Carvalho zo te zien. Blanc kan trouwens CB en CAMfifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:17:
[...]
Heb je goede CV's? Anders shadow erop en ingame op cv zetten?
cb's heb ik idd geen reden om te vervangen, zal het wel even proberen op CDM en anders gaat ie op de bank
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik twijfel aan de 3x 84 pack of dat ik door spaar voor de WC Icon player pick.
Is die 84 pack het met waard?
edit
[ Voor 135% gewijzigd door fifanoob op 24-11-2022 12:35 ]
kunnen wij niet bepalen. De 1 vindt van wel de andere niet. Dan is het nog afhankelijk van de packluck die je wel of niet hebt.Prins32 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:28:
Ik twijfel aan de 3x 84 pack of dat ik door spaar voor de WC Icon player pick.
Ik denk alleen wel dat als je die 84+ doet, dat je met die fodder je weer die WC HERO sbc kan doen, komt het op hetzelfde neer en heb je toch nog beide?
Ik zou niet zeggen doe niet de 3x 84, maar ik zou wel de WC Icon pick afraden. Teveel kans op een dud imo.
Krijg je dit door die wedstrijden te spelen met 6 van die rode kaarten in je team?Maichel schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:53:
Mbappe
Messi
Veel hoge fodder
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Door heul veul van die wedstrijden te spelen jaOekol schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:52:
[...]
Krijg je dit door die wedstrijden te spelen met 6 van die rode kaarten in je team?
Lijkt me echt helemaal niks, maar die pakketten zien er goed uit....Gurbuh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:54:
[...]
Door heul veul van die wedstrijden te spelen ja
Spelen en winnen dacht ik gelezen te hebben. Ben gisteren begonnen met die 6 rode kaartjes te krijgen door te scoren met een nationaliteit. Dat was al saai, maar dit zal wel online zijn en daardoor 6x zo moeilijk.
Check ingame bij doelstellingen. Daar staan ze allemaal tussen. Juist die online vind ik chil. Want dat is wie het eerst scoort en dan is het einde game.Oekol schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:58:
[...]
Lijkt me echt helemaal niks, maar die pakketten zien er goed uit....
Spelen en winnen dacht ik gelezen te hebben. Ben gisteren begonnen met die 6 rode kaartjes te krijgen door te scoren met een nationaliteit. Dat was al saai, maar dit zal wel online zijn en daardoor 6x zo moeilijk.
Rivals/squad battles spelen is niet aan mij besteed. Ik zit in rivals in div1 dus daar win ik echt niks met een gaar elftal bestaand uit 6 van die rode kaartjes. En squad battles....dat kan mijn brein echt niet aan.
Idd heb een paar weken met zijn “gewone” kaart gespeeld, aangezien zijn prijs ook veel lager was dan de meer gangbare opties op RM in de premier league.Gurbuh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:12:
[...]
Hoorde dat ie best goed is ondanks dat ie niet veel coins waard is
Prima speler inderdaad, ook op CAM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zoals ik al schreef, die is echt niet slechtfifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:10:
Dus dit valt wel onder de noemer packluck? En mijn account staat nog steeds aangevinkt dus als account die packluck mag hebben?!!!Moody2204 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:08:
[...]
Zoals ik al schreef, die is echt niet slecht
Je staat nog steeds op de redlist zo te zien
Ook wel logisch als whale
Ik hoorde dat ze ieder jaar het personeelsuitje betalen van fifanoob z'n jaarlijkse investering in fifapuntenGurbuh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:21:
Je staat nog steeds op de redlist zo te zienOok wel logisch als whale
Sweet, misschien dan nog maar even bijstorten bij een leuke promo morgen. Moet die status wel blijven behouden en dus EA beetje belonenGurbuh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:21:
Je staat nog steeds op de redlist zo te zienOok wel logisch als whale
Ja die arme jongens moeten ook een beetje fijne feestmaand hebben.fifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:32:
[...]
Sweet, misschien dan nog maar even bijstorten bij een leuke promo morgen. Moet die status wel blijven behouden en dus EA beetje belonen
Wat ik me nu bedenk: zouden EA employees ook korting op packs krijgen oid? Dan kunnen ze dat aan hun kids geven. Is wel een beetje als crack doen tijdens de zwangerschap maar soit
[ Voor 21% gewijzigd door Gurbuh op 24-11-2022 14:55 ]
het is vrij kut om te doen ja het is weliswaar golden goal maar als je bijv met saoedie-arabie spelers hebt is het wel echt kut om te winnen. was met dat land ruim een uur bezig en dan heb je 1 token. andere landen zoals argentinie en frankrijk gaan wel snel.Oekol schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:58:
[...]
Lijkt me echt helemaal niks, maar die pakketten zien er goed uit....
Heb nu inmiddels 25 tokens, maar heb daardoor wel de andere modes deze week niet gespeeld haha, ik ga cafu halen bij 30 (moet wel nog even wachten, nu zijn er 26 tokens beschikbaar ingame) en dan wel even kappen met die world cup doelstellingen, het voelt wel echt als werk aan.
Over paar weken die andere 20 tokens halen voor die 3 packs van 20 84+ zodat ik niet te slappe ruggengraat heb en die al voordat de TOTY er is ga uitpakken
Playstation 5
Haha, ik ga er nie eens aan beginnen joh, ik heb er 10 gehaald voor die 1x 84+ x20 pack gehaald. en vind het nu wel prima, al die vriendlies ga ik nie aan beginnen.Stylze schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:55:
[...]
het is vrij kut om te doen ja het is weliswaar golden goal maar als je bijv met saoedie-arabie spelers hebt is het wel echt kut om te winnen. was met dat land ruim een uur bezig en dan heb je 1 token. andere landen zoals argentinie en frankrijk gaan wel snel.
Heb nu inmiddels 25 tokens, maar heb daardoor wel de andere modes deze week niet gespeeld haha, ik ga cafu halen bij 30 (moet wel nog even wachten, nu zijn er 26 tokens beschikbaar ingame) en dan wel even kappen met die world cup doelstellingen, het voelt wel echt als werk aan.
Over paar weken die andere 20 tokens halen voor die 3 packs van 20 84+ zodat ik niet te slappe ruggengraat heb en die al voordat de TOTY er is ga uitpakken
Wat is je aanpak? Verdediging gewoon de verdediging waar je altijd mee speelt en dan middenveld plus aanval van dat specifieke land? Mijn verdediging is NLse dus opzich kan ik die laten staan. De rest dan inpassen met zo'n speficiek land.Stylze schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:55:
[...]
het is vrij kut om te doen ja het is weliswaar golden goal maar als je bijv met saoedie-arabie spelers hebt is het wel echt kut om te winnen. was met dat land ruim een uur bezig en dan heb je 1 token. andere landen zoals argentinie en frankrijk gaan wel snel.
Golden goal dus als je goal scoort is het einde en heb je hem gehaald? Klinkt als do-able..............
Suker en PerisicMaurice079 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:23:
Niks te klagen hier! Brozovic PTG uit de Rival rewards, Kewell uit de Hero pack en eerder deze week al Salah uit het TOTW pakket. Wel even puzzelen, want speel nu met Suker in de spits en die bevalt eerlijk gezegd erg goed![]()
[Afbeelding]
Al week of 2 op geen enkele manier meer een Rivals potje weten te winnen 
Dacht even dat de oplossing tijdje terug er was met mijn problemen van gameplay. Het speelde toen 3/4 dagen werkelijk fantastisch en opeens daarna nu 2 weken weer het verhaal trage bende alsof spelers een betonblok meeslepen en dat de input op mijn controller gewoon vertraging heeft naar het beeld.
Het kan GVD nooit eens normaal dit spel, schijt klaar mee
Baal er zo van dat ik hier niet eens een tijd lang kan spelen zonder gezeik. Het MOET aan fifa liggen want andere online games die ik hier speel ervaar ik op geen enkele wijze een vreemde gameplay…
Dacht even dat de oplossing tijdje terug er was met mijn problemen van gameplay. Het speelde toen 3/4 dagen werkelijk fantastisch en opeens daarna nu 2 weken weer het verhaal trage bende alsof spelers een betonblok meeslepen en dat de input op mijn controller gewoon vertraging heeft naar het beeld.
Baal er zo van dat ik hier niet eens een tijd lang kan spelen zonder gezeik. Het MOET aan fifa liggen want andere online games die ik hier speel ervaar ik op geen enkele wijze een vreemde gameplay…
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 24-11-2022 16:13 ]
Game speelt prima momenteel. Is na de update iets trager maar verder geen enkel probleem.Sleehond schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:12:
Al week of 2 op geen enkele manier meer een Rivals potje weten te winnen
Misschien moet je het toch even bij jezelf zoeken.
Nou heb je ook wel een punt hoor. Maar ik speel het al sinds fifa 98 en op console sinds 2013 ofzo. Nog nooit zo extreem erg gehad. Ik kan mij niet voorstellen dat ik opeens deze editie het spel opeens niet meer begrijp.triple20 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:19:
[...]
Game speelt prima momenteel. Is na de update iets trager maar verder geen enkel probleem.
Misschien moet je het toch even bij jezelf zoeken.
Maar misschien is het ook wel tijd om te stoppen…
OF
Complete team verkopen en een nieuw team starten met nieuwe opstelling/tactics en dan hopen dat dat werkt voor mij
Ik speel trouwens sinds een paar weken 4222 en dat speelt erg fijn.Sleehond schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:24:
[...]
Nou heb je ook wel een punt hoor. Maar ik speel het al sinds fifa 98 en op console sinds 2013 ofzo. Nog nooit zo extreem erg gehad. Ik kan mij niet voorstellen dat ik opeens deze editie het spel opeens niet meer begrijp.
OF
Complete team verkopen en een nieuw team starten met nieuwe opstelling/tactics en dan hopen dat dat werkt voor mij
Dit ligt niet alleen aan jou hoor, die problemen waar je spelers aanvoelen of ze slak hebben gegeten. meestal stop ik dan even en ga ik later weer verder, meestal helpt dit wel.Sleehond schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:24:
[...]
Nou heb je ook wel een punt hoor. Maar ik speel het al sinds fifa 98 en op console sinds 2013 ofzo. Nog nooit zo extreem erg gehad. Ik kan mij niet voorstellen dat ik opeens deze editie het spel opeens niet meer begrijp.
OF
team verkopen en opnieuw beginnen helpt natuurlijk nooit bij gameplay.Sleehond schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:24:
[...]
OF
Dan kan je beter opnieuw beginnen met je huidige team en je tactics allemaal bij langslopen en opnieuw instellen.
Maar wel irritant voor je man. Ik hoor dat wel vaker van mensen over trage gameplay maar ik ben volgens mij 1 van de weinige die al jaren een steady gameplay ervaart. Waarschijnlijk ben ik te lomp om het verschil te merken en dat vind ik ook prima, als ik het niet merk heb ik er ook geen last van ook al zou het er misschien wel zijn
Ik merk vooral verschil in tijdstip.fifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:43:
[...]
team verkopen en opnieuw beginnen helpt natuurlijk nooit bij gameplay.
Dan kan je beter opnieuw beginnen met je huidige team en je tactics allemaal bij langslopen en opnieuw instellen.
Maar wel irritant voor je man. Ik hoor dat wel vaker van mensen over trage gameplay maar ik ben volgens mij 1 van de weinige die al jaren een steady gameplay ervaart. Waarschijnlijk ben ik te lomp om het verschil te merken en dat vind ik ook prima, als ik het niet merk heb ik er ook geen last van ook al zou het er misschien wel zijn
Afgelopen week potje rivals loopt super.
Zaterdag WL dan douw ik die pookjes zo hard omdat ze constant net niet doen wat ik wil.
Wat zijn je tactieken, wil je die delen?triple20 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:26:
[...]
Ik speel trouwens sinds een paar weken 4222 en dat speelt erg fijn.
Kom echt geen steek verder sinds nieuwe seizoen
Wat gebruikt iedereen hier verder voor opstelling?
Edit: voor de volledigheid, team:
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 24-11-2022 17:42 ]
Ik speel nu sinds een week 4321 en ook vaak een 41212 narrow met https://www.futbin.com/23/squad/2095508Augy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:05:
[...]
Wat zijn je tactieken, wil je die delen?
Ja, maar het is maar tot 1 goal.Oekol schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:52:
[...]
Krijg je dit door die wedstrijden te spelen met 6 van die rode kaarten in je team?
PSN: Maichel
Jezus hoezo hebben ze dan een Var, die vieze ronaldo is weer aan het toneelspelen en krijgt nog een penalty ook wtf..
Playstation 5
Ja er is nog hoop voor je.fifanoob schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:15:
[...]
Dus dit valt wel onder de noemer packluck? En mijn account staat nog steeds aangevinkt dus als account die packluck mag hebben?!!!
Hier ook 4-2-2-2. Al een poos. Bevalt me prima. Wat scheelt is dat als je er al langer mee speelt, je steeds beter weet wat werkt en wat niet.Augy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:05:
[...]
Iemand die toevallig weet wanneer die flashback Messi komt?
Druk uitoefenen na verlies balbezit, 45,65, Lange bal, direct passen, 60,4,2,2Augy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:05:
[...]
SP: centrum vlijven, voorin blijven, achter linies
LCAM en RCAM: terugkomen, naar 16 bij voorzet
CDM, pasrichting afschermen, dekking midden achterblijven, andere cdm pasrichting afschermen, dekking midden
RB en LB achterblijven en overlap.
Hoop dat je er wat aan hebt.
"Men" zei morgen.tukkerterror90 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:02:
Iemand die toevallig weet wanneer die flashback Messi komt?
Die rotlanden: Gewoon vol op de aanval, constante druk. Zorg dat je centrale defensie minimaal 1 topper heeft, zet 2 topspitsen voorin en een geniale middenvelder centraal.Stylze schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:55:
[...]
Ik had de flanken en de keeper altijd bezet door het land dat ik moest halen. Liefst snelle spelers, maar verder van weinig belang. Gewoon zo snel mogelijk erdoor zien te komen.
Haha ik begin niet aan die Swaps, maar ik zie dat iedereen er echt veel plezier aan beleeft 😅
Ik ging voor de 20, ik stop bij 10, vreselijk om te doen 😂038Zwolle schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:15:
Haha ik begin niet aan die Swaps, maar ik zie dat iedereen er echt veel plezier aan beleeft 😅