[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.971 views

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:53
Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:28:
Unlock of niet, Solana moet je nu gewoon niet willen longen tenzij je big brain kennis hebt die niemand anders heeft. Solana heeft een nauwe band met FTX en Alameda. Sollets (Google) zijn niets meer waard. Er wordt geen reet meer ontwikkeld op het ecosysteem. Het is gewoon rekt en als het ooit weer investeringswaardig wordt, zijn we maanden verder.

@_Gast_ als je ETH in de dip naar beneden hebt gekocht, waarom ga je daar dan niet mee door? Wat is er nu anders dan ETH op 1500$?
Je moet alleen crypto kopen die bevestigd veel waard is. Bitcoin op 69k = bitcoin is veel waard = goed. Bitcoin op 17k = bitcoin is weinig waard = niet goed.

d:)b d:)b

Verwijderd

vickypollard schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:31:
[...]

Je moet alleen crypto kopen die bevestigd veel waard is. Bitcoin op 69k = bitcoin is veel waard = goed. Bitcoin op 17k = bitcoin is weinig waard = niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5wkmdigJVq9KF19As2-QdKuk0c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lzjKa75Ls8wfYyZNPWcZpB1v.jpg?f=user_large

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:28:

@_Gast_ als je ETH in de dip naar beneden hebt gekocht, waarom ga je daar dan niet mee door? Wat is er nu anders dan ETH op 1500$?
Het is gewoon een keuze. De rest van het geld is bedoeld voor als BTC onder de 15k gaat...

Als het niet zo ver komt dan wacht ik gewoon weer op buitenkansjes...

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:11
vickypollard schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:31:
[...]

Daarom wacht ik op sub 13.2k. Dan worden die Saylor sats geliquideerd. En met een gemiddelde inkoopprijs van boven de $30k is dat gegarandeerd winst d:)b

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:35:
[...]

Daarom wacht ik op sub 13.2k. Dan worden die Saylor sats geliquideerd. En met een gemiddelde inkoopprijs van boven de $30k is dat gegarandeerd winst d:)b
Nee, die wordt gecalled op een hoge 3k, die 13 is fake news.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 17:38

Side-Kick

Timmy!

Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:36:
[...]

Nee, die wordt gecalled op een hoge 3k, die 13 is fake news.
$3,562 om precies te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Side-Kick op 14-11-2022 15:42 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:35
Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:23:
Ik ga me meer focussen op BTC, ook ETH ruikt niet fris.
ik ga iets zeggen waar meeste niet mee eens zullen zijn:
ADA is een veiligere keuze dan ETH!

zo dat is eruit.
Als je nou ook eens uitlegt waarom ADA een betere keuze is dan ETH, dan hebben we ook nog wat aan je post.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:47:
[...]

Als je nou ook eens uitlegt waarom ADA een betere keuze is dan ETH, dan hebben we ook nog wat aan je post.
Oei... Geef jij even iemand een onmogelijke opgaaf ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Jedi_Pimp
jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:47:
[...]

Ada is onder de euro en eterium boven de 1000! Cardona kan dus veel hoger stygen nog

Nee iets met een conferentie, samenwerking met een Schotse universiteit en tering decentralized.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-10 16:54
Nou kom maar op met die grote rode candles. Ben er klaar voor!

Verwijderd

dylan_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4e7IerOBmM7wv_sZtrkYhBtVOpc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pyO1bcIvn0g7rCwoZMWdrLs1.gif?f=user_large

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 16:04
dylan_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:50:
Ik niet, 25ste pas verse fiat airdrop. Can u wait?

Excellence does not require perfection.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ryderr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:54:
[...]

Net weer wat klaargezet, enjoying myself more and more ;).

De 25e is het nog steeds geitenbende joh, no woriies.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
ik zeg niet dat ADA ook veilig is, maar ETH is minder decentraal

-Hoelang blijft je ETH locked? krijgen we die ooit terug?

-Vitalik wallet heeft 2 dagen terug 3k ETH uit zijn wallet gehaald

-er zijn ook nog geruchten over andere dingem, die deel ik hier niet......

ik zeg alleen dat ik ADA boven ETH kies, maar boven alles staat BTC 👍

nothing stops this train

Verwijderd

Ngangatar schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:58:
[...]

Net weer wat klaargezet, enjoying myself more and more ;).

De 25e is het nog steeds geitenbende joh, no woriies.
Sorry, maar ik verwacht toch wel dat we de 25e minimaal op zo'n 35k zitten.

De 24e krijg ik namelijk mijn loon en ik wil met de 1e DCA sinds 2 jaar tijd toch wel een lambowaardige winst halen binnen 24h.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:03:

Zonder het echt te weten, durf ik wel te stellen dat het aantal van 3K ETH voor Vitalik een druppel op de gloeiende plaat is.

Voor de rest zie ik echt geen enkel argument wat me ook maar een klein beetje kan doen twijfelen, integendeel.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:08

knakworst

Get more sats!

Shanghai upgrade, Lido heeft heel veel gestaked maar dat zijn verschillende deelnemers, en Vitalik heeft ook een sociaal leven *O*

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-10 16:54
Ryderr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:54:
[...]

Ha! Je moet ook voor een uitzendbureau gaan werken kerel :) Kan je veel vaker kopen! Beste beslissing ooit sinds ik in de crypto's zit O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:05:
[...]

De 24e krijg ik namelijk mijn loon en ik wil met de 1e DCA sinds 2 jaar tijd toch wel een lambowaardige winst halen binnen 24h.
Hehe, als jij echt de 24e je geld krijgt, dan is die moon er al op de 23e maat :*)

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
[...]

Wil je nu een Lambo verdienen dan moet je of een Lambo inzetten of een Polo x10 inzetten. BTC gaat echt niet meer x10 de komende jaren dus als je jouw inleg kan verdubbelen is het al veel.

Verwijderd

knakworst schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:06:
[...]

... en Vitalik heeft ook een sociaal leven
Veel onzin gelezen vandaag maar dit topt alles.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:28
moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:07:
[...]

Wil je nu een Lambo verdienen dan moet je of een Lambo inzetten of een Polo x10 inzetten. BTC gaat echt niet meer x10 de komende jaren dus als je jouw inleg kan verdubbelen is het al veel.
Dat roept men al jaren volgens mij :+

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 18:19

Ryan1981

Je ne sais pas

https://edition.cnn.com/2...dates-hnk-intl/index.html

Analisten zeggen dat hij wel eens naar 10k kan gaan volgens dit CNN business artikel.

• vickypollard
Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:10:

Analisten zeggen dat hij wel eens naar 10k kan gaan volgens dit CNN business artikel.
Analisten waren ook overtuigd van 100k eind 2021.

Verwijderd

moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:07:
[...]

Hmmm zo had ik het nooit bekeken... Met welke coins zou ik wel snel een Lambo kunnen verdienen denk je?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:17:
[...]

Hmmm zo had ik het nooit bekeken... Met welke coins zou ik wel snel een Lambo kunnen verdienen denk je?
Hex, hi.com, celr, bifi.

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:09:
[...]

Veel onzin gelezen vandaag maar dit topt alles.
_O-
Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:10:

Hij? De bankrekening van @Verwijderd?

Ik ga dit artikel niet eens lezen, waarom zou een conventioneel medium als CNN beter dan ik een inschatting kunnen maken over de eventuele bodem? Laat TradFi 'analisten' lekker in TradFi analyseren, dan gebruik ik bijvoorbeeld een Benjamin Cowen voor dubieuze speculatie over hoe diep we kunnen zakken. Ik vraag me ten zeerste af of de auteurs überhaupt weten wat het verschil tussen PoS en PoW is.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:19:
[...]
Ik ga dit artikel niet eens lezen, waarom zou een conventioneel medium als CNN beter dan ik een inschatting kunnen maken over de eventuele bodem? Laat TradFi 'analisten' lekker in TradFi analyseren, dan gebruik ik bijvoorbeeld een Benjamin Cowen voor dubieuze speculatie over hoe diep we kunnen zakken. Ik vraag me ten zeerste af of de auteurs überhaupt weten wat het verschil tussen PoS en PoW is.
Het is altijd de mindset, ben je zelf wantrouwig tov de markt op dit moment, dan lees en zie je vooral de negatieve berichtgeving. Hetzelfde geldt voor de omgekeerde variant.

Moet heel eerlijk zeggen, ik klik misschien op 1 op de 50 linkjes die hier voorbijkomen. Heb vooral mijn eigen bronnen die ik graag lees en verder is het sentiment hier vaak een leuke graadmeter. Roept 90% hier dat het nooit meer goed komt, moet ik er dus nog meer geld in gooien.

Dan ben ik over een paar jaar ofwel een ongelooflijke zak hooi die geld heeft opgemaakt aan iets wat nog minder nuttig was dan wat ik er normaal mee deed, ofwel een ongelooflijke zak hooi die iets meer te besteden heeft. ;)

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:19:
[...]

_O-

[...]

Hij? De bankrekening van @Verwijderd?

Jonge deze mensen zijn hooggeleid. Jij misschien ook, maar analisten zijn echt wel een tikkeltje hooggeleider. Dus zij weten precies in te schatten waar de bodem ligt.

Je kunt beter erg goed naar ze luisteren. Het kan namelijk wel eens naar 10k gaan. Waarom 10k? Nou, dat zou echt een bodem kunnen zijn.

Op dat moment, dat het de 10k raakt, dan moet je kopen. Zo snel mogelijk. Dan heb je de bodem gekocht en kan je geld verdienen.

Wat ik nu ga vertellen kan als schokkend worden ervaren; zo werkt deze game. Koop de bodem, verkoop de top.

Ik weet dat velen hier aan buy high, sell low doen, maar eigenlijk moet het dus andersom om winst te kunnen maken.

Analisten weten dit ook.

• Gelukszoekr
In de huidige markt kost een 8% kaart je hier nog maar $4k. Het is dat ik Plutus heb, maar die $4k heb je in principe binnen 2 jaar terugverdiend

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 16:04
[...]

Maakt niet uit, Bitcoin is gonna do what Bitcoin's gonna do. Genoeg fiat verbrand in die crypto-oven sinds 05-2021(ja ja, lekkere DCA timing). Ahja, paar jaartjes hodl, niets meer aan te doen.

Ohja: 21816 BTC GAK, dus das nog netjes. Echter vertelt dat de diehards direct waar ik vooral in zit qua muntjes. Paar pareltjes, de rest een -30/60%

[ Voor 12% gewijzigd door Ryderr op 14-11-2022 16:37 ]

Excellence does not require perfection.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:26:
[...]

Jonge deze mensen zijn hooggeleid. Jij misschien ook, maar analisten zijn echt wel een tikkeltje hooggeleider. Dus zij weten precies in te schatten waar de bodem ligt.

Je kunt beter erg goed naar ze luisteren. Het kan namelijk wel eens naar 10k gaan. Waarom 10k? Nou, dat zou echt een bodem kunnen zijn.

Op dat moment, dat het de 10k raakt, dan moet je kopen. Zo snel mogelijk. Dan heb je de bodem gekocht en kan je geld verdienen.

Wat ik nu ga vertellen kan als schokkend worden ervaren; zo werkt deze game. Koop de bodem, verkoop de top.

Ik weet dat velen hier aan buy high, sell low doen, maar eigenlijk moet het dus andersom om winst te kunnen maken.

Analisten weten dit ook.
"BaNkEn HaTeN hEm".

• vickypollard
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:26:
[...]

Analisten weten dit ook.
🚨🚨 HOE IK MET ÉÉN SIMPELE TRUC DUIZENDEN EURO'S VERDIENDE 😱😱

• jvel92
In welk opzicht is ETH minder decentraal? Ja, ETH is in de praktijk niet zo decentraal als we zouden willen. Dat wordt ook door de community erkend en aan gewerkt. Veel ETH staat nu bijvoorbeeld in stake via partijen als Lido, Coinbase of Binance. Om dit tegen te gaan heeft Rocketpool het mogelijk om je eigen mini node te draaien met 16 ETH i.p.v. 32 ETH en werkt nu zelfs aan plannen om het met 8 ETH mogelijk te maken. Dit soort initiatieven dragen bij aan het decentraler maken van het netwerkt.
In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD (Liquid Staking Derivates) waardoor je gewoon kunt terug naar vanilla ETH. Zodra de Shanghai upgrade komt, wordt unstaken ook mogelijk.
Ok, dus nu moeten we allemaal ETH gaan verkopen? Deel ook meteen even een transactie ID, kunnen we volgen wat hij ermee gedaan heeft.

Dat mag je uiteraard vinden. Maar schrijf dan een inhoudelijk post waarom Cardano een interessante investering is. En schrijf dat met het oog op de eigen kracht van Cardano i.p.v. project X is slecht en daarom is Cardano zo goed.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 15:07
Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:27:
[...]

In de huidige markt kost een 8% kaart je hier nog maar $4k. Het is dat ik Plutus heb, maar die $4k heb je in principe binnen 2 jaar terugverdiend
Als ze dan nog bestaan of niet de voorwaarden veranderd hebben _O-

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:54
mannowlahn schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:32:
[...]

Als ze dan nog bestaan of niet de voorwaarden veranderd hebben _O-
Exact, de investeringen van iedereen op de cdc kaart van €3500 heeft ook niet iedereen windeieren gelegd..

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Nou maak die Bart maar ff af op de daily.. ik moet nog goedkoop inslaan!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gipsy King
  • Laatst online: 21:45
Gipsy King schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:16:
Vraagje voor de experts :

Ik bezit nog zo'n bunch of icon/icx : https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Avg buying price 0.24 als ik even snel kijk.

Holden of dumpen ?

Thanks for the input
Had ik ze toch moeten dumpen 7(8)7 , maar nu maar holden en bijladen :|

• Slux
  • Niet online
roflexx schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:33:
[...]

Waarom zou je nog sol kopen. Die gaat naar 0.
Want :?

• Slux
  • Niet online
Hmm bekend plaatje, komt nog uit 2017

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNarPeMfw9a2w14T3cqBG98yGds=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xtLwIXrlp8A4y2Z4h9LlOg3b.jpg?f=user_large

Verwijderd

jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:31:
[...]

In welk opzicht is ETH minder decentraal? Ja, ETH is in de praktijk niet zo decentraal als we zouden willen. Dat wordt ook door de community erkend en aan gewerkt. Veel ETH staat nu bijvoorbeeld in stake via partijen als Lido, Coinbase of Binance. Om dit tegen te gaan heeft Rocketpool het mogelijk om je eigen mini node te draaien met 16 ETH i.p.v. 32 ETH en werkt nu zelfs aan plannen om het met 8 ETH mogelijk te maken. Dit soort initiatieven dragen bij aan het decentraler maken van het netwerkt.

[...]

In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD (Liquid Staking Derivates) waardoor je gewoon kunt terug naar vanilla ETH. Zodra de Shanghai upgrade komt, wordt unstaken ook mogelijk.

[...]

Ok, dus nu moeten we allemaal ETH gaan verkopen? Deel ook meteen even een transactie ID, kunnen we volgen wat hij ermee gedaan heeft.

[...]

Dat mag je uiteraard vinden. Maar schrijf dan een inhoudelijk post waarom Cardano een interessante investering is. En schrijf dat met het oog op de eigen kracht van Cardano i.p.v. project X is slecht en daarom is Cardano zo goed.
Doe niet zo happen joh, niet zo serieus. We weten allemaal heus wel dat Cardano een grotere shitcoin is dan Ethereum.

Oké, ik snap dat het moeilijk te bevatten is aangezien Ethereum al een moddervette shitcoin is, maar Cardano is nóg shitter.

Ik zie Ethereum dan ook meer als compostbak en Cardano als fullblown giertank.

Ja ik weet het: have fun staying poor, en absoluut. Dat ga ik ook zeker doen.

Edit: dit wist ik niet (al zijn vitaliks shirts natuurlijk een enorme hint):
In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD
Ik neem mijn woorden terug, waar kan ik solliciteren bij Ethereum?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2022 16:52 ]

• _Gast_
Ik heb SOL onder de $13 gekocht en boven de $14 weer verkocht. Goeie keuze :P

• jvel92
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:45:
[...]

Doe niet zo happen joh, niet zo serieus. We weten allemaal heus wel dat Cardano een grotere shitcoin is dan Ethereum.

Oké, ik snap dat het moeilijk te bevatten is aangezien Ethereum al een moddervette shitcoin is, maar Cardano is nóg shitter.

Ik zie Ethereum dan ook meer als compostbak en Cardano als fullblown giertank.

Ja ik weet het: have fun staying poor, en absoluut. Dat ga ik ook zeker doen.
Ik hap, omdat het halve waarheden bevat en omdat het in mijn baas zijn tijd is :P

Dat geleuter over decentralisatie en vervolgens heeft men BTC locked op een exchange hebben staan :+

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-11 18:19

Ryan1981

Je ne sais pas

jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:58:
[...]

Ik hap, omdat het halve waarheden bevat en omdat het in mijn baas zijn tijd is :P

Dat geleuter over decentralisatie en vervolgens je BTC locked op een exchange hebben staan :+
Wat ik pas geleerd heb is dat ze wallets kunnen blacklisten en je zo ook niet (zomaar?) van je coins af kan. Blijkbaar toch niet zo decentraal als de bedoeling is.

• Slux
  • Niet online
Iemand nog een appartementje kopen ?

https://www.seasidebahama...d+Bldg.+-+PH+6/20046/buy/

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:36
_Gast_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:51:
Ik heb SOL onder de $13 gekocht en boven de $14 weer verkocht. Goeie keuze :P
Dat herevalueren wij wel als SOL op 140 dollar staat.

Maktub

• _Gast_
MrMrq schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:06:
[...]

Hahah het is niet uitgesloten dat ik het op een bepaald punt terugkoop...

• _Gast_
Wie weet. Even kijken wat Santa Inu in december gaat doen...

• jvel92
Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:01:
[...]

Wat ik pas geleerd heb is dat ze wallets kunnen blacklisten en je zo ook niet (zomaar?) van je coins af kan. Blijkbaar toch niet zo decentraal als de bedoeling is.
Ja, dat is o.a. naar aan leiding van de sancties die door de USA zijn ingesteld tegen een aantal adressen. Je kunt daar op dit moment moeilijk niet aan meewerken. Tenzij je je het jezelf heel moeilijk wilt maken in de toekomst, zeker als je in de USA woont.

Daarnaast kunnen partijen als Circle (USDC) en Tether (USDT) ook jouw stables bevriezen. Maar dat zijn ook weer geen gedecentraliseerde partijen en een risico van dergelijke tokens.

Verwijderd

MrMrq schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:06:
[...]

Telegraaf 2025

Deze gast verkocht SOL voor 14 dollar per stuk in 2022 maar zegt geen spijt te hebben.

Gast: 'Ik bewees destijds dat SOL nog steeds liquide kon zijn ondanks alle FUD, een offer dat gemaakt moest worden. Ik voel me zoals de man die ooit 10k Bitcoin betaalde voor 2 pizzas.'

SOL is op het moment markleider van de cryptocurrencies en zo'n $10,5 miljoen per stuk waard. Nadat Michael Saylor begin 2023 zijn positie in Bitcoin gedwongen moest liquideren is Bitcoin nooit hersteld.

• _Gast_
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:16:
[...]

Telegraaf 2025

Deze gast verkocht SOL voor 14 dollar per stuk in 2022 maar zegt geen spijt te hebben.

Gast: 'Ik bewees destijds dat SOL nog steeds liquide kon zijn ondanks alle FUD, een offer dat gemaakt moest worden. Ik voel me zoals de man die ooit 10k Bitcoin betaalde voor 2 pizzas.'

SOL is op het moment markleider van de cryptocurrencies en zo'n $10,5 miljoen per stuk waard. Nadat Michael Saylor begin 2023 zijn positie in Bitcoin gedwongen moest liquideren is Bitcoin nooit hersteld.
Geloof me, dit is me al zo vaak overkomen in de memecoins wereld... 8)7

Dus ik kan wel wat hebben :P

• mannowlahn
Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:01:
[...]

Ik ben bang dat je decentraal en vrijheid door elkaar haalt. Als iets decentraal is kan nog steeds een partij besluiten niks met jou te maken willen hebben. Tether kan sowieso de boel vastzetten.

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHUxKCjsOHjRAKWV1f0ZV9ookAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3HRqDStL6XmW0lJ9YArMFOa.jpg?f=fotoalbum_large

Als je uitzoomt heeft Solona heeft toch wel een heel mooie grafiek hoor. In 1,5 jaar van 1 naar 260 en dan in 1,5 jaar naar 13.4. Deze heeft een aantal mensen een lambo bezorgd, maar is nu uitgewerkt. Op naar de volgende hype-coin.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:10
moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:24:
[Afbeelding]

Als je uitzoomt heeft Solona heeft toch wel een heel mooie grafiek hoor. In 1,5 jaar van 1 naar 260 en dan in 1,5 jaar naar 13.4. Deze heeft een aantal mensen een lambo bezorgd, maar is nu uitgewerkt. Op naar de volgende hype-coin.
Chart ziet er 1 op 1 uit als btc van 2015 tot 2019... bullish.

Zero.

• Gelukszoekr

Wat een shitshow _O-

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
_Gast_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:13:
[...]

Wie weet. Even kijken wat Santa Inu in december gaat doen...
Kwam ook al een “Rich Santa” tegen, 0% tech en 100% naam, boelish :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• _Gast_
DutchCrownNL schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:46:
[...]

Kwam ook al een “Rich Santa” tegen, 0% tech en 100% naam, boelish :+
hahah thanks ik heb het gevonden https://richsanta.org/

Ik ga het even bekijken :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:37

Darrell

Fiat moonboy

• Vis

Vis

Wen wipe out?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zo'n gewone jongen gebleven met een corolla die SBF.

• mannowlahn
moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:24:
[Afbeelding]

Die 13.4 is over een maand al iets waar mensen van zullen dromen. Toch een mooi jaar geweest met een hoop ter zielen gaande shitcoins.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:34
Helaas weer stuk :X

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Niet in dollars, we zitten op16.5.

• Gelukszoekr

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:36
https://archive.ph/

Edit: biedt vaak raad, maar niet bij de Telegraaf zo te zien. Of ja, toch wel, maar je ziet maar marginaal meer content. Hebben ze alles toch al online gezet?

[ Voor 22% gewijzigd door MrMrq op 14-11-2022 18:37 ]

Maktub

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:41
@Gelukszoekr je had je baard wel ff kunnen trimmen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vc9XizNfKEW6yjgOQTodFn_p5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GLFTQvYDDQKRVJzcT5u93cOy.jpg?f=fotoalbum_large

😎

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dagje de hort op en nog geen Bartje. Was deze Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:50

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC order op 15.9 (EUR) gehit uurtje eind van de middag, op naar de volgende onregelmatige DCA.

• resusaapje
  • Laatst online: 06-11 13:46

resusaapje

h less

Ben jij dat op die foto? Teleurstellend. Ik had een stoere piraat met verzorgde baard verwacht

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Gelukszoekr
Als ik vanmorgen, voordat ik de deur uitliep had geweten dat ik met m'n kop in de grootste krant van Nederland zou komen, dan had ik er wel wat aan gedaan.

Moest allemaal ff snel snel :P

• Gelukszoekr
Maar, wie wat bebaard, die heeft wat

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:30:
Maar, wie wat bebaard, die heeft wat
Een wijkende kin? Pukkels? Pokken? 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:06
Gatver! Zo'n getrimde gay baard vraagt om n man bun 😬

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat zo te zien erg goed met hem...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-11 13:27

T-8one

take it easy, take a sisi

Taro schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:40:
[Twitter]
[Twitter]
What een fucking narcist.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:37

Darrell

Fiat moonboy

Wel jammer want nu kan ik deze ook niet meer posten als verwijderd69 en roellie80 (al die nummers... pfff) elkaar publiekelijk de reet likken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFwa6H6eajdXmFfKJciuYkzbiNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large

Op een goede dag zou roellie dan in ieder geval de rechter moeten zijn.

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01
Wie houdt er nu nog zijn coins op centrale exchanges?

Ik hoop niemand hier!!!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hl4FszZRAHNnBbYqLODaZxDMIf0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vW8Y0sStRsSAnll6dQ6kxd8t.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• T-8one

T-8one

Lazyke schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:

Ik hoop niemand hier!!!

[YouTube: Next Crypto Exchanges To COLLAPSE After FTX (CAUTION!!)]
De volgers van deze sjaak:

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd

Hahahaha wat een teloorgang _O-

• DutchCrownNL
[Twitter]
[Twitter]
Vanaf de eerste tweet in die reeks tot aan de laatste;

What happe

Hij moet nog een paar letters voor; What happens in the Bahamas stays in the Bahamas :+

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Hebben jullie de mempool gezien? Die is HUGE!

Komt door deze wallet... Hij begint steeds groter te worden.
https://mempool.space/add...lxes69zkqmk6ee3ewf0j77s3h

• T-8one

T-8one

Qunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:00:

Kun je dat uitleggen alsof ik een 5 jarige ben? O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

T-8one schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:04:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBGpeYbnnDwT9HjvOle7gbda80o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BbGrineJeX4Fte9wK7X3nYGn.png?f=user_large

• Vis

Vis

De memmepool is toch dat zwembad van SBF?

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01
[...]

Ik doe een poging:
Jij gaat snoep kopen maar je (bully) broer staat voor je en blijft maar bestellen, jij maar wachten, steeds langer (en huilen).

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Gelukszoekr
Ik heb eindelijk toegang tot het artikel :P Ik zal het bericht niet posten. Volgens mij mag dat niet van Taro, maar een fototje moet kunnen toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hW86NdP/preview.png

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

80MB aan bitcoin transactions wachten tot ze gemined worden. Iemand maakt steeds nieuwe transacties aan naar die wallet.
Inmiddels al 48.000 bitcoin vergaard.

Verwijderd

De grote Bitcoin man, PlanB, die in alle interviews naar voren kwam als 'financieel expert' aan het begin van de bullrun met zijn stock2flow model adviseert Bitcoin te withdrawen naar een 'wallet op je telefoon' aan 1 van zijn volgers...

Dit is voor het eerst dat ik een bearish gevoel krijg... Waar vinden we in godsnaam greater fools dan dit gespuis? De volgende horde instappers zijn Gibbons en Chimpansees?

Serieus he, ik werk in een fabriek, ben een fucking stuk MBO white trash die nooit iets zal bereiken... Maar zelfs ik heb meer verstand van de onderliggende techniek en ga zorgvuldiger om met mijn userfunds...

Hahahaha. De tandjes, wat een treurnis.

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:10:
[Twitter]
[Twitter]

De grote Bitcoin man, PlanB, die in alle interviews naar voren kwam als 'financieel expert' aan het begin van de bullrun met zijn stock2flow model adviseert Bitcoin te withdrawen naar een 'wallet op je telefoon' aan 1 van zijn volgers...

Dit is voor het eerst dat ik een bearish gevoel krijg... Waar vinden we in godsnaam greater fools dan dit gespuis? De volgende horde instappers zijn Gibbons en Chimpansees?

Serieus he, ik werk in een fabriek, ben een fucking stuk MBO white trash die nooit iets zal bereiken... Maar zelfs ik heb meer verstand van de onderliggende techniek en ga zorgvuldiger om met mijn userfunds...

Hahahaha. De tandjes, wat een treurnis.
Of je bent niet genoeg op de hoogte. Mobieltje met hardware wallet bestaat gewoon 8)

• DutchCrownNL
Qunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:09:
[...]

80MB aan bitcoin transactions wachten tot ze gemined worden. Iemand maakt steeds nieuwe transacties aan naar die wallet.
Inmiddels al 48.000 bitcoin vergaard.
Zijn dit dan fake transacties of? Ik snap ook niet echt waar ik naar kijk, behalve een wallet met een inhoud (waarde) waar menig persoon voor zou tekenen :9

Verwijderd

resusaapje schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:12:
[...]

Of je bent niet genoeg op de hoogte. Mobieltje met hardware wallet bestaat gewoon 8)
solana mobile :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Qunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:00:

Is die alle BTC wallets aan het afromen? :) Komt steeds een paar BTC bij...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• mannowlahn
[Twitter]
[Twitter]
Moeten nog N E D tweets komen. Wel een leuk tafereel. Blijkbaar nog in staat te tweeten? Misschien kost elke letter wel han en span diensten waar hij nu vast zit of is hij nog op vrije voeten.

Verwijderd

resusaapje schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:12:
[...]

Dat kan ook nog ja, dat sjieke dure spul heb ik natuurlijk geen weet van... :P

Ben meer van het paper wallets budget.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10

St@m

@ Your Service

Lazyke schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:

Ik hoop niemand hier!!!
Ik, als Binance omvalt, en dat geloof ik niet, is m'n crypto zo weinig waard dat ik voor een paar tientjes opnieuw kan inkopen :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1 ... 99 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!