Je moet alleen crypto kopen die bevestigd veel waard is. Bitcoin op 69k = bitcoin is veel waard = goed. Bitcoin op 17k = bitcoin is weinig waard = niet goed.Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:28:
Unlock of niet, Solana moet je nu gewoon niet willen longen tenzij je big brain kennis hebt die niemand anders heeft. Solana heeft een nauwe band met FTX en Alameda. Sollets (Google) zijn niets meer waard. Er wordt geen reet meer ontwikkeld op het ecosysteem. Het is gewoon rekt en als het ooit weer investeringswaardig wordt, zijn we maanden verder.
@_Gast_ als je ETH in de dip naar beneden hebt gekocht, waarom ga je daar dan niet mee door? Wat is er nu anders dan ETH op 1500$?
Verwijderd
vickypollard schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:31:
[...]
Je moet alleen crypto kopen die bevestigd veel waard is. Bitcoin op 69k = bitcoin is veel waard = goed. Bitcoin op 17k = bitcoin is weinig waard = niet goed.
![]()
Het is gewoon een keuze. De rest van het geld is bedoeld voor als BTC onder de 15k gaat...Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:28:
@_Gast_ als je ETH in de dip naar beneden hebt gekocht, waarom ga je daar dan niet mee door? Wat is er nu anders dan ETH op 1500$?
Als het niet zo ver komt dan wacht ik gewoon weer op buitenkansjes...
Daarom wacht ik op sub 13.2k. Dan worden die Saylor sats geliquideerd. En met een gemiddelde inkoopprijs van boven de $30k is dat gegarandeerd winstvickypollard schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:31:
[...]
Je moet alleen crypto kopen die bevestigd veel waard is. Bitcoin op 69k = bitcoin is veel waard = goed. Bitcoin op 17k = bitcoin is weinig waard = niet goed.
![]()
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, die wordt gecalled op een hoge 3k, die 13 is fake news.Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:35:
[...]
Daarom wacht ik op sub 13.2k. Dan worden die Saylor sats geliquideerd. En met een gemiddelde inkoopprijs van boven de $30k is dat gegarandeerd winst
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
$3,562 om precies te zijn.Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:36:
[...]
Nee, die wordt gecalled op een hoge 3k, die 13 is fake news.
MicroStrategy has a $205M term loan and needs to maintain $410M as collateral. $MSTR has 115,109 BTC that it can pledge. If the price of #BTC falls below $3,562 the company could post some other collateral. See slides 11-12 in Q1 2022 presentation. #HODLhttps://t.co/9WHsIB6Usx
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 10 mei 2022
[ Voor 13% gewijzigd door Side-Kick op 14-11-2022 15:42 ]
Als je nou ook eens uitlegt waarom ADA een betere keuze is dan ETH, dan hebben we ook nog wat aan je post.Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:23:
Ik ga me meer focussen op BTC, ook ETH ruikt niet fris.
ik ga iets zeggen waar meeste niet mee eens zullen zijn:
ADA is een veiligere keuze dan ETH!
zo dat is eruit.
Oei... Geef jij even iemand een onmogelijke opgaafjvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:47:
[...]
Als je nou ook eens uitlegt waarom ADA een betere keuze is dan ETH, dan hebben we ook nog wat aan je post.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ada is onder de euro en eterium boven de 1000! Cardona kan dus veel hoger stygen nogjvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:47:
[...]
Als je nou ook eens uitlegt waarom ADA een betere keuze is dan ETH, dan hebben we ook nog wat aan je post.
Nee iets met een conferentie, samenwerking met een Schotse universiteit en tering decentralized.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Nou kom maar op met die grote rode candles. Ben er klaar voor!
Verwijderd
dylan_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:50:
Ik niet, 25ste pas verse fiat airdrop. Can u wait?dylan_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:50:
Excellence does not require perfection.
Net weer wat klaargezet, enjoying myself more and moreRyderr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:54:
[...]
Ik niet, 25ste pas verse fiat airdrop. Can u wait?
De 25e is het nog steeds geitenbende joh, no woriies.
ik zeg niet dat ADA ook veilig is, maar ETH is minder decentraal
-Hoelang blijft je ETH locked? krijgen we die ooit terug?
-Vitalik wallet heeft 2 dagen terug 3k ETH uit zijn wallet gehaald
-er zijn ook nog geruchten over andere dingem, die deel ik hier niet......
ik zeg alleen dat ik ADA boven ETH kies, maar boven alles staat BTC 👍
nothing stops this train
Verwijderd
Sorry, maar ik verwacht toch wel dat we de 25e minimaal op zo'n 35k zitten.Ngangatar schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:58:
[...]
Net weer wat klaargezet, enjoying myself more and more.
De 25e is het nog steeds geitenbende joh, no woriies.
De 24e krijg ik namelijk mijn loon en ik wil met de 1e DCA sinds 2 jaar tijd toch wel een lambowaardige winst halen binnen 24h.
Zonder het echt te weten, durf ik wel te stellen dat het aantal van 3K ETH voor Vitalik een druppel op de gloeiende plaat is.Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:03:
Voor de rest zie ik echt geen enkel argument wat me ook maar een klein beetje kan doen twijfelen, integendeel.
Shanghai upgrade, Lido heeft heel veel gestaked maar dat zijn verschillende deelnemers, en Vitalik heeft ook een sociaal levenKol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:03:
Ha! Je moet ook voor een uitzendbureau gaan werken kerelRyderr schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:54:
[...]
Ik niet, 25ste pas verse fiat airdrop. Can u wait?
Hehe, als jij echt de 24e je geld krijgt, dan is die moon er al op de 23e maatVerwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:05:
[...]
Sorry, maar ik verwacht toch wel dat we de 25e minimaal op zo'n 35k zitten.
De 24e krijg ik namelijk mijn loon en ik wil met de 1e DCA sinds 2 jaar tijd toch wel een lambowaardige winst halen binnen 24h.
Wil je nu een Lambo verdienen dan moet je of een Lambo inzetten of een Polo x10 inzetten. BTC gaat echt niet meer x10 de komende jaren dus als je jouw inleg kan verdubbelen is het al veel.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:05:
[...]
Verwijderd
Veel onzin gelezen vandaag maar dit topt alles.knakworst schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:06:
[...]
... en Vitalik heeft ook een sociaal leven
Dat roept men al jaren volgens mijmoshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:07:
[...]
Wil je nu een Lambo verdienen dan moet je of een Lambo inzetten of een Polo x10 inzetten. BTC gaat echt niet meer x10 de komende jaren dus als je jouw inleg kan verdubbelen is het al veel.
https://edition.cnn.com/2...dates-hnk-intl/index.html
Analisten zeggen dat hij wel eens naar 10k kan gaan volgens dit CNN business artikel.
Analisten zeggen dat hij wel eens naar 10k kan gaan volgens dit CNN business artikel.
Analisten waren ook overtuigd van 100k eind 2021.Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:10:
Verwijderd
Hmmm zo had ik het nooit bekeken... Met welke coins zou ik wel snel een Lambo kunnen verdienen denk je?moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:07:
[...]
Wil je nu een Lambo verdienen dan moet je of een Lambo inzetten of een Polo x10 inzetten. BTC gaat echt niet meer x10 de komende jaren dus als je jouw inleg kan verdubbelen is het al veel.
Hex, hi.com, celr, bifi.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:17:
[...]
Hmmm zo had ik het nooit bekeken... Met welke coins zou ik wel snel een Lambo kunnen verdienen denk je?
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:09:
[...]
Veel onzin gelezen vandaag maar dit topt alles.
Hij? De bankrekening van @Verwijderd?Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:10:
Ik ga dit artikel niet eens lezen, waarom zou een conventioneel medium als CNN beter dan ik een inschatting kunnen maken over de eventuele bodem? Laat TradFi 'analisten' lekker in TradFi analyseren, dan gebruik ik bijvoorbeeld een Benjamin Cowen voor dubieuze speculatie over hoe diep we kunnen zakken. Ik vraag me ten zeerste af of de auteurs überhaupt weten wat het verschil tussen PoS en PoW is.
Het is altijd de mindset, ben je zelf wantrouwig tov de markt op dit moment, dan lees en zie je vooral de negatieve berichtgeving. Hetzelfde geldt voor de omgekeerde variant.Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:19:
[...]
Ik ga dit artikel niet eens lezen, waarom zou een conventioneel medium als CNN beter dan ik een inschatting kunnen maken over de eventuele bodem? Laat TradFi 'analisten' lekker in TradFi analyseren, dan gebruik ik bijvoorbeeld een Benjamin Cowen voor dubieuze speculatie over hoe diep we kunnen zakken. Ik vraag me ten zeerste af of de auteurs überhaupt weten wat het verschil tussen PoS en PoW is.
Moet heel eerlijk zeggen, ik klik misschien op 1 op de 50 linkjes die hier voorbijkomen. Heb vooral mijn eigen bronnen die ik graag lees en verder is het sentiment hier vaak een leuke graadmeter. Roept 90% hier dat het nooit meer goed komt, moet ik er dus nog meer geld in gooien.
Dan ben ik over een paar jaar ofwel een ongelooflijke zak hooi die geld heeft opgemaakt aan iets wat nog minder nuttig was dan wat ik er normaal mee deed, ofwel een ongelooflijke zak hooi die iets meer te besteden heeft.
Verwijderd
Jonge deze mensen zijn hooggeleid. Jij misschien ook, maar analisten zijn echt wel een tikkeltje hooggeleider. Dus zij weten precies in te schatten waar de bodem ligt.Jedi_Pimp schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:19:
[...]
[...]
Hij? De bankrekening van @Verwijderd?
Je kunt beter erg goed naar ze luisteren. Het kan namelijk wel eens naar 10k gaan. Waarom 10k? Nou, dat zou echt een bodem kunnen zijn.
Op dat moment, dat het de 10k raakt, dan moet je kopen. Zo snel mogelijk. Dan heb je de bodem gekocht en kan je geld verdienen.
Wat ik nu ga vertellen kan als schokkend worden ervaren; zo werkt deze game. Koop de bodem, verkoop de top.
Ik weet dat velen hier aan buy high, sell low doen, maar eigenlijk moet het dus andersom om winst te kunnen maken.
Analisten weten dit ook.
In de huidige markt kost een 8% kaart je hier nog maar $4k. Het is dat ik Plutus heb, maar die $4k heb je in principe binnen 2 jaar terugverdiend
Maakt niet uit, Bitcoin is gonna do what Bitcoin's gonna do. Genoeg fiat verbrand in die crypto-oven sinds 05-2021(ja ja, lekkere DCA timing). Ahja, paar jaartjes hodl, niets meer aan te doen.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:05:
[...]
Ohja: 21816 BTC GAK, dus das nog netjes. Echter vertelt dat de diehards direct waar ik vooral in zit qua muntjes. Paar pareltjes, de rest een -30/60%
[ Voor 12% gewijzigd door Ryderr op 14-11-2022 16:37 ]
Excellence does not require perfection.
"BaNkEn HaTeN hEm".Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:26:
[...]
Jonge deze mensen zijn hooggeleid. Jij misschien ook, maar analisten zijn echt wel een tikkeltje hooggeleider. Dus zij weten precies in te schatten waar de bodem ligt.
Je kunt beter erg goed naar ze luisteren. Het kan namelijk wel eens naar 10k gaan. Waarom 10k? Nou, dat zou echt een bodem kunnen zijn.
Op dat moment, dat het de 10k raakt, dan moet je kopen. Zo snel mogelijk. Dan heb je de bodem gekocht en kan je geld verdienen.
Wat ik nu ga vertellen kan als schokkend worden ervaren; zo werkt deze game. Koop de bodem, verkoop de top.
Ik weet dat velen hier aan buy high, sell low doen, maar eigenlijk moet het dus andersom om winst te kunnen maken.
Analisten weten dit ook.
🚨🚨 HOE IK MET ÉÉN SIMPELE TRUC DUIZENDEN EURO'S VERDIENDE 😱😱Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:26:
[...]
Jonge deze mensen zijn hooggeleid. Jij misschien ook, maar analisten zijn echt wel een tikkeltje hooggeleider. Dus zij weten precies in te schatten waar de bodem ligt.
Analisten weten dit ook.
In welk opzicht is ETH minder decentraal? Ja, ETH is in de praktijk niet zo decentraal als we zouden willen. Dat wordt ook door de community erkend en aan gewerkt. Veel ETH staat nu bijvoorbeeld in stake via partijen als Lido, Coinbase of Binance. Om dit tegen te gaan heeft Rocketpool het mogelijk om je eigen mini node te draaien met 16 ETH i.p.v. 32 ETH en werkt nu zelfs aan plannen om het met 8 ETH mogelijk te maken. Dit soort initiatieven dragen bij aan het decentraler maken van het netwerkt.Kol Nedra schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:03:
In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD (Liquid Staking Derivates) waardoor je gewoon kunt terug naar vanilla ETH. Zodra de Shanghai upgrade komt, wordt unstaken ook mogelijk.-Hoelang blijft je ETH locked? krijgen we die ooit terug?
Ok, dus nu moeten we allemaal ETH gaan verkopen? Deel ook meteen even een transactie ID, kunnen we volgen wat hij ermee gedaan heeft.-Vitalik wallet heeft 2 dagen terug 3k ETH uit zijn wallet gehaald
Dat mag je uiteraard vinden. Maar schrijf dan een inhoudelijk post waarom Cardano een interessante investering is. En schrijf dat met het oog op de eigen kracht van Cardano i.p.v. project X is slecht en daarom is Cardano zo goed.-er zijn ook nog geruchten over andere dingem, die deel ik hier niet......
Als ze dan nog bestaan of niet de voorwaarden veranderd hebbenGelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:27:
[...]
In de huidige markt kost een 8% kaart je hier nog maar $4k. Het is dat ik Plutus heb, maar die $4k heb je in principe binnen 2 jaar terugverdiend
Exact, de investeringen van iedereen op de cdc kaart van €3500 heeft ook niet iedereen windeieren gelegd..mannowlahn schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:32:
[...]
Als ze dan nog bestaan of niet de voorwaarden veranderd hebben
Nou maak die Bart maar ff af op de daily.. ik moet nog goedkoop inslaan!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Had ik ze toch moeten dumpenGipsy King schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:16:
Vraagje voor de experts :
Ik bezit nog zo'n bunch of icon/icx : https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Avg buying price 0.24 als ik even snel kijk.
Holden of dumpen ?
Thanks for the input
Wantroflexx schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:33:
[...]
Waarom zou je nog sol kopen. Die gaat naar 0.
Verwijderd
Doe niet zo happen joh, niet zo serieus. We weten allemaal heus wel dat Cardano een grotere shitcoin is dan Ethereum.jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:31:
[...]
In welk opzicht is ETH minder decentraal? Ja, ETH is in de praktijk niet zo decentraal als we zouden willen. Dat wordt ook door de community erkend en aan gewerkt. Veel ETH staat nu bijvoorbeeld in stake via partijen als Lido, Coinbase of Binance. Om dit tegen te gaan heeft Rocketpool het mogelijk om je eigen mini node te draaien met 16 ETH i.p.v. 32 ETH en werkt nu zelfs aan plannen om het met 8 ETH mogelijk te maken. Dit soort initiatieven dragen bij aan het decentraler maken van het netwerkt.
[...]
In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD (Liquid Staking Derivates) waardoor je gewoon kunt terug naar vanilla ETH. Zodra de Shanghai upgrade komt, wordt unstaken ook mogelijk.
[...]
Ok, dus nu moeten we allemaal ETH gaan verkopen? Deel ook meteen even een transactie ID, kunnen we volgen wat hij ermee gedaan heeft.
[...]
Dat mag je uiteraard vinden. Maar schrijf dan een inhoudelijk post waarom Cardano een interessante investering is. En schrijf dat met het oog op de eigen kracht van Cardano i.p.v. project X is slecht en daarom is Cardano zo goed.
Oké, ik snap dat het moeilijk te bevatten is aangezien Ethereum al een moddervette shitcoin is, maar Cardano is nóg shitter.
Ik zie Ethereum dan ook meer als compostbak en Cardano als fullblown giertank.
Ja ik weet het: have fun staying poor, en absoluut. Dat ga ik ook zeker doen.
Edit: dit wist ik niet (al zijn vitaliks shirts natuurlijk een enorme hint):
Ik neem mijn woorden terug, waar kan ik solliciteren bij Ethereum?In de praktijk wordt er vaak gewerkt met LSD
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2022 16:52 ]
Ik heb SOL onder de $13 gekocht en boven de $14 weer verkocht. Goeie keuze
Ik hap, omdat het halve waarheden bevat en omdat het in mijn baas zijn tijd isVerwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:45:
[...]
Doe niet zo happen joh, niet zo serieus. We weten allemaal heus wel dat Cardano een grotere shitcoin is dan Ethereum.
Oké, ik snap dat het moeilijk te bevatten is aangezien Ethereum al een moddervette shitcoin is, maar Cardano is nóg shitter.
Ik zie Ethereum dan ook meer als compostbak en Cardano als fullblown giertank.
Ja ik weet het: have fun staying poor, en absoluut. Dat ga ik ook zeker doen.
Dat geleuter over decentralisatie en vervolgens heeft men BTC locked op een exchange hebben staan
Wat ik pas geleerd heb is dat ze wallets kunnen blacklisten en je zo ook niet (zomaar?) van je coins af kan. Blijkbaar toch niet zo decentraal als de bedoeling is.jvel92 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:58:
[...]
Ik hap, omdat het halve waarheden bevat en omdat het in mijn baas zijn tijd is
Dat geleuter over decentralisatie en vervolgens je BTC locked op een exchange hebben staan
Dat herevalueren wij wel als SOL op 140 dollar staat._Gast_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:51:
Ik heb SOL onder de $13 gekocht en boven de $14 weer verkocht. Goeie keuze
Maktub
Hahah het is niet uitgesloten dat ik het op een bepaald punt terugkoop...MrMrq schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:06:
[...]
Dat herevalueren wij wel als SOL op 140 dollar staat.
Wie weet. Even kijken wat Santa Inu in december gaat doen...Slux schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:05:
Iemand nog een appartementje kopen ?
https://www.seasidebahama...d+Bldg.+-+PH+6/20046/buy/
Ja, dat is o.a. naar aan leiding van de sancties die door de USA zijn ingesteld tegen een aantal adressen. Je kunt daar op dit moment moeilijk niet aan meewerken. Tenzij je je het jezelf heel moeilijk wilt maken in de toekomst, zeker als je in de USA woont.Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:01:
[...]
Wat ik pas geleerd heb is dat ze wallets kunnen blacklisten en je zo ook niet (zomaar?) van je coins af kan. Blijkbaar toch niet zo decentraal als de bedoeling is.
Daarnaast kunnen partijen als Circle (USDC) en Tether (USDT) ook jouw stables bevriezen. Maar dat zijn ook weer geen gedecentraliseerde partijen en een risico van dergelijke tokens.
Verwijderd
Telegraaf 2025MrMrq schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:06:
[...]
Dat herevalueren wij wel als SOL op 140 dollar staat.
Deze gast verkocht SOL voor 14 dollar per stuk in 2022 maar zegt geen spijt te hebben.
Gast: 'Ik bewees destijds dat SOL nog steeds liquide kon zijn ondanks alle FUD, een offer dat gemaakt moest worden. Ik voel me zoals de man die ooit 10k Bitcoin betaalde voor 2 pizzas.'
SOL is op het moment markleider van de cryptocurrencies en zo'n $10,5 miljoen per stuk waard. Nadat Michael Saylor begin 2023 zijn positie in Bitcoin gedwongen moest liquideren is Bitcoin nooit hersteld.
Geloof me, dit is me al zo vaak overkomen in de memecoins wereld...Verwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:16:
[...]
Telegraaf 2025
Deze gast verkocht SOL voor 14 dollar per stuk in 2022 maar zegt geen spijt te hebben.
Gast: 'Ik bewees destijds dat SOL nog steeds liquide kon zijn ondanks alle FUD, een offer dat gemaakt moest worden. Ik voel me zoals de man die ooit 10k Bitcoin betaalde voor 2 pizzas.'
SOL is op het moment markleider van de cryptocurrencies en zo'n $10,5 miljoen per stuk waard. Nadat Michael Saylor begin 2023 zijn positie in Bitcoin gedwongen moest liquideren is Bitcoin nooit hersteld.
Dus ik kan wel wat hebben
Ik ben bang dat je decentraal en vrijheid door elkaar haalt. Als iets decentraal is kan nog steeds een partij besluiten niks met jou te maken willen hebben. Tether kan sowieso de boel vastzetten.Ryan1981 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:01:
[...]
Wat ik pas geleerd heb is dat ze wallets kunnen blacklisten en je zo ook niet (zomaar?) van je coins af kan. Blijkbaar toch niet zo decentraal als de bedoeling is.
Chart ziet er 1 op 1 uit als btc van 2015 tot 2019... bullish.moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:24:
[Afbeelding]
Als je uitzoomt heeft Solona heeft toch wel een heel mooie grafiek hoor. In 1,5 jaar van 1 naar 260 en dan in 1,5 jaar naar 13.4. Deze heeft een aantal mensen een lambo bezorgd, maar is nu uitgewerkt. Op naar de volgende hype-coin.
Zero.
Wat een shitshow
Kwam ook al een “Rich Santa” tegen, 0% tech en 100% naam, boelish_Gast_ schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:13:
[...]
Wie weet. Even kijken wat Santa Inu in december gaat doen...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
hahah thanks ik heb het gevonden https://richsanta.org/DutchCrownNL schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:46:
[...]
Kwam ook al een “Rich Santa” tegen, 0% tech en 100% naam, boelish
Ik ga het even bekijken
Je kan veel van SBF zeggen maar niet dat die geen memmen heeft.
Zo'n gewone jongen gebleven met een corolla die SBF.Slux schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:05:
Iemand nog een appartementje kopen ?
https://www.seasidebahama...d+Bldg.+-+PH+6/20046/buy/
Die 13.4 is over een maand al iets waar mensen van zullen dromen. Toch een mooi jaar geweest met een hoop ter zielen gaande shitcoins.moshimoshi schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:24:
[Afbeelding]
Als je uitzoomt heeft Solona heeft toch wel een heel mooie grafiek hoor. In 1,5 jaar van 1 naar 260 en dan in 1,5 jaar naar 13.4. Deze heeft een aantal mensen een lambo bezorgd, maar is nu uitgewerkt. Op naar de volgende hype-coin.
Niet in dollars, we zitten op16.5.
https://archive.ph/
Edit: biedt vaak raad, maar niet bij de Telegraaf zo te zien. Of ja, toch wel, maar je ziet maar marginaal meer content. Hebben ze alles toch al online gezet?
[ Voor 22% gewijzigd door MrMrq op 14-11-2022 18:37 ]
Maktub
Goeie timing van CZ / Binance sponsordeals ook trouwens
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dacht zojuist die Roellie80 is BitBoyCrypto...
BTC order op 15.9 (EUR) gehit uurtje eind van de middag, op naar de volgende onregelmatige DCA.
Ben jij dat op die foto? Teleurstellend. Ik had een stoere piraat met verzorgde baard verwacht
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als ik vanmorgen, voordat ik de deur uitliep had geweten dat ik met m'n kop in de grootste krant van Nederland zou komen, dan had ik er wel wat aan gedaan.
Moest allemaal ff snel snel
Moest allemaal ff snel snel
Een wijkende kin? Pukkels? Pokken?Gelukszoekr schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:30:
Maar, wie wat bebaard, die heeft wat
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gatver! Zo'n getrimde gay baard vraagt om n man bun 😬pletter schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:48:
@Gelukszoekr je had je baard wel ff kunnen trimmen.[Afbeelding]
😎
Ik lul ook zomaar wat
Gaat zo te zien erg goed met hem...
5) P
— SBF (@SBF_FTX) 14 november 2022
6) E
— SBF (@SBF_FTX) 14 november 2022
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
What een fucking narcist.Taro schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:40:
[Twitter]
[Twitter]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Wel jammer want nu kan ik deze ook niet meer posten als verwijderd69 en roellie80 (al die nummers... pfff) elkaar publiekelijk de reet likken.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large)
Op een goede dag zou roellie dan in ieder geval de rechter moeten zijn.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large)
Op een goede dag zou roellie dan in ieder geval de rechter moeten zijn.
Wie houdt er nu nog zijn coins op centrale exchanges?
Ik hoop niemand hier!!!
Ik hoop niemand hier!!!
De volgers van deze sjaak:Lazyke schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:
Ik hoop niemand hier!!!
[YouTube: Next Crypto Exchanges To COLLAPSE After FTX (CAUTION!!)]
Some people misunderstand what I am saying here. I get many questions from people that have "bitcoin" on an exchange and want to withdraw but do not know you can withdraw btc directly (instead of first selling btc to fiat, then withdraw fiat). All I say is you can withdraw in btc
— PlanB (@100trillionUSD) 14 november 2022
So how do you withdraw BTC to your bank? - I thought you have to to exchange it to USDT and then pay into your account.
— Adam (@positively_adam) 13 november 2022
Wel cool, grats
Verwijderd
Hahahaha wat een teloorgangT-8one schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:45:
[...]
De volgers van deze sjaak:
[Twitter]
[Twitter]
Vanaf de eerste tweet in die reeks tot aan de laatste;Taro schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:40:
[Twitter]
[Twitter]
What happe
Hij moet nog een paar letters voor; What happens in the Bahamas stays in the Bahamas
Hebben jullie de mempool gezien? Die is HUGE!
Komt door deze wallet... Hij begint steeds groter te worden.
https://mempool.space/add...lxes69zkqmk6ee3ewf0j77s3h
Kun je dat uitleggen alsof ik een 5 jarige ben?Qunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:00:
T-8one schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:04:
[...]
Kun je dat uitleggen alsof ik een 5 jarige ben?
Ik doe een poging:T-8one schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:04:
[...]
Jij gaat snoep kopen maar je (bully) broer staat voor je en blijft maar bestellen, jij maar wachten, steeds langer (en huilen).
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik heb eindelijk toegang tot het artikel
Ik zal het bericht niet posten. Volgens mij mag dat niet van Taro, maar een fototje moet kunnen toch?
80MB aan bitcoin transactions wachten tot ze gemined worden. Iemand maakt steeds nieuwe transacties aan naar die wallet.T-8one schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:04:
[...]
Inmiddels al 48.000 bitcoin vergaard.
Verwijderd
So how do you withdraw BTC to your bank? - I thought you have to to exchange it to USDT and then pay into your account.
— Adam (@positively_adam) 13 november 2022
You withdraw to your wallet (e.g. your phone)
— PlanB (@100trillionUSD) 13 november 2022
De grote Bitcoin man, PlanB, die in alle interviews naar voren kwam als 'financieel expert' aan het begin van de bullrun met zijn stock2flow model adviseert Bitcoin te withdrawen naar een 'wallet op je telefoon' aan 1 van zijn volgers...
Dit is voor het eerst dat ik een bearish gevoel krijg... Waar vinden we in godsnaam greater fools dan dit gespuis? De volgende horde instappers zijn Gibbons en Chimpansees?
Serieus he, ik werk in een fabriek, ben een fucking stuk MBO white trash die nooit iets zal bereiken... Maar zelfs ik heb meer verstand van de onderliggende techniek en ga zorgvuldiger om met mijn userfunds...
Hahahaha. De tandjes, wat een treurnis.
Of je bent niet genoeg op de hoogte. Mobieltje met hardware wallet bestaat gewoonVerwijderd schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:10:
[Twitter]
[Twitter]
De grote Bitcoin man, PlanB, die in alle interviews naar voren kwam als 'financieel expert' aan het begin van de bullrun met zijn stock2flow model adviseert Bitcoin te withdrawen naar een 'wallet op je telefoon' aan 1 van zijn volgers...
Dit is voor het eerst dat ik een bearish gevoel krijg... Waar vinden we in godsnaam greater fools dan dit gespuis? De volgende horde instappers zijn Gibbons en Chimpansees?
Serieus he, ik werk in een fabriek, ben een fucking stuk MBO white trash die nooit iets zal bereiken... Maar zelfs ik heb meer verstand van de onderliggende techniek en ga zorgvuldiger om met mijn userfunds...
Hahahaha. De tandjes, wat een treurnis.
Zijn dit dan fake transacties of? Ik snap ook niet echt waar ik naar kijk, behalve een wallet met een inhoud (waarde) waar menig persoon voor zou tekenenQunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:09:
[...]
80MB aan bitcoin transactions wachten tot ze gemined worden. Iemand maakt steeds nieuwe transacties aan naar die wallet.
Inmiddels al 48.000 bitcoin vergaard.
Verwijderd
solana mobileresusaapje schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:12:
[...]
Of je bent niet genoeg op de hoogte. Mobieltje met hardware wallet bestaat gewoon
Is die alle BTC wallets aan het afromen?Qunix schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:00:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Moeten nog N E D tweets komen. Wel een leuk tafereel. Blijkbaar nog in staat te tweeten? Misschien kost elke letter wel han en span diensten waar hij nu vast zit of is hij nog op vrije voeten.Taro schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:40:
[Twitter]
[Twitter]
Verwijderd
Dat kan ook nog ja, dat sjieke dure spul heb ik natuurlijk geen weet van...resusaapje schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:12:
[...]
Of je bent niet genoeg op de hoogte. Mobieltje met hardware wallet bestaat gewoon
Ben meer van het paper wallets budget.
Ik, als Binance omvalt, en dat geloof ik niet, is m'n crypto zo weinig waard dat ik voor een paar tientjes opnieuw kan inkopenLazyke schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:43:
Ik hoop niemand hier!!!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/O3HRqDStL6XmW0lJ9YArMFOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GLFTQvYDDQKRVJzcT5u93cOy.jpg?f=fotoalbum_large)