AlterBridge schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:41:
[...]
Ja of misschien moet ik het tijdelijk even weghalen. Tot de paniek uit de markt is en we weer overtuigend omhoog aan het kruipen zijn. Nexo lijkt heel veilig nu. Zeker na al dat gedoe met andere lending platformen. Maar het flufje daar is te groot om te verliezen.
Wellicht doe je het al, maar wat ik doe: deel het bedrag dat je er wil laten door 3 en zet elke maand een deel vast. Zo komt ook elke maand een deel vrij. Of zet het helemaal niet vast, want 8% is nog altijd enorm veel vergeleken met 0,25%,
Verder, ik vertrouw hen ook nog wel maar ik laat er zeker niet meer staan dan ik (met maar een klein beetje pijn maar zonder spijt, want zelf voor gekozen) zou willen verliezen. En dat is puur een gevoel, voor iedereen anders.
Reken anders even uit wat een maand of 3, 4 'rente' je daar oplevert en of je dat het risico waard vindt. Zo niet, even weghalen en tegen de tijd dat de bosbrandjes geblust zijn en het stof is neergedaald weer terugbrengen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Wiley99 op 14-11-2022 14:23
]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity