[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.965 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Slinger ik net mijn ledger aan.. is het lcd schermpje stuk... na een hele tijd kon ik vaag nog wat zien en de boel updaten. Lijkt niet meer te redden helaas. Gelukkig heb ik er 2.. tijd voor een nieuwe backup dus. #wenblackfriday

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
gaat veel te hard met die CRO, twitter staat er ook vol mee dus ik heb mijn CRO omgewisseld, exit met deze onzin!

over 1 uurtje ben ik thuis en kan ik die funds weg halen bij cdc (nadeel als je Authenticator thuis is)

nothing stops this train

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
moshimoshi schreef op zondag 13 november 2022 @ 15:54:
[...]

Aan de andere kant heet de dollar ook geen dekking….
Jawel, met alle toekomstige arbeid van alle Amerikanen

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 23:56
Ben ook bezig met CDC leeg te trekken, echter moet ik voor withdrawal zowel authenticator gebruiken alsook verification code met SMS. Uiteraard wacht ik al enkele minuten en krijg ik geen SMS... nog iemand dit probleem?

EDIT: sms is aangekomen ondertussen.

Verder nog een tip voor de Belgen onder ons als je dingen naar een hardware wallet stuurt: maak aparte accounts aan voor je tradepot en je buy & hold pot, anders valt alles onder minimaal 33% belasting, of maakt het iig moeilijker om onderscheid te maken naar de belastingstoezichter.

[ Voor 11% gewijzigd door Skalders op 13-11-2022 16:48 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:37:
Vandaag een prachtige dag gehad met mijn ouders en gezin in een dierentuin. Zodra je offline bent is het net alsof die crypto helemaal niet bestaat, echt apart.

Op een gegeven moment zaten we lekker een bakje koffie te drinken, kinderen een slush puppy. Op de achtergrond was het verblijf van de ijsberen te zien. Super rustig in het park, echt een mooie dag.

Zie ik in de verte opeens een stier over het hek springen, het verblijf van de beren in. Hij neemt een beer op zijn hoorns. De beer vliegt door de lucht, maakt een 3 dubbele salto en landt op zijn poten, compleet ongedeerd. Voor ik met mijn ogen kan knipperen komen er 2 andere beren aanrennen... De stier staat standvast, schud met zijn kop, blaast woest wolken uit zijn neus en begint met zijn voorpoot over de grond te slepen, neemt een aanloop en springt zo weer dat verblijf uit. De beren compleet in de war achterlatend.

Het hele voorval duurde nog geen 30 seconden, voor ik iets kon zeggen was het al gebeurd...

Meteen een plukje Bitcoin gekocht natuurlijk.
Gets kerel heftig!

De wereld is gek, het ene na het andere heftige nieuws komt binnen…

Zojuist op nu.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnbOEWlOyD9Ef2FjCkQ9nDvOdR8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nmmNoZgmA2JMkoKEy1QHdsik.png?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Sjuul100
  • Laatst online: 21-05 00:15
Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:39:
Crypto.com wallets gisteren om 13:30
[Afbeelding]

En vandaag om 11:30 (22 uur later)
[Afbeelding]

Via https://portfolio.nansen.ai/dashboard/crypto.com.

De leegloop van USDC en BTC is toch wel begonnen, dat zijn de assets die ik primair monitor. Eens kijken wat er morgen over is van die 51.836 bitcoins)
Van 908 maar nu 834 in 1 dag , terwijl bitcoin slechts 2% daalt geeft aan dat er wel degelijk veel wordt weggehaald bij crypto.com

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Skrunsies schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:50:
[...]

Gets kerel heftig!

De wereld is gek, het ene na het andere heftige nieuws komt binnen…

Zojuist op nu.nl

[Afbeelding]
Klink wel als een goede username Perineum. Beter dan roellie80

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:07:
Voor degenen die nog wat geld hebben staan op hun kaart bij Crypto.com (dat kun je er helaas niet zomaar afhalen).

Op o.a. Amazon.nl kun je een digitale cadeaukaart aanschaffen met elk random bedrag (op de cent!) en succesvol betalen met je CRO kaart. Zo kun je instant je Crypto.com balans naar €0,00 helpen zonder bijkomende kosten.
Bedankt voor deze tip, net toegepast. :)
Had eerst mijn plutus abbo erop gezet, zodat die hem langzaam leeg kon drainen.. dat hoeft nu niet meer ;)

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:57:
[...]

Klink wel als een goede username Perineum. Beter dan roellie80
Ja ik dacht nieuws gaat over een nieuwe Ethereum killer ofzo :P

• pixels66
  • Laatst online: 15:41
Ik heb crypto.com zojuist ook leeggetrokken en de btc naar de defi Wallet gestuurd. Dit duurt alleen erg lang voordat het aankomt. Is al een uurtje onderweg. Druk op het netwerk?

• Pelox
Ik heb net mijn coinbase leeggehaald, de volle 30 euro aan btc! Mij pakken ze niet!

Ging trouwens heel snel, binnen 2 minuten was het gearriveerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 13-11-2022 17:08 ]

Zero.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Op dit soort dagen ben ik echt blij met dit forum, we waarschuwen elkaar op het goede moment, en behoeden elkaar voor verliezen. Ik hoop dat het tij snel keert en we elkaar weer kunnen waarschuwen/tippen waardoor we allemaal weer winst kunnen maken!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hmmm... Mijn CDC DeFi wallet is na +2 jaar 'toevallig' (?) vandaag ontkoppeld geraakt met mijn CDC account.
Vind ik wel interessant :P Maakt het weer net een stapje lastiger om te withdrawen. Nog iemand?

[ Voor 16% gewijzigd door Slonzo op 13-11-2022 17:10 ]

Verwijderd

Lmao, van zelfverzekerde stock2flow naar bedelen om in Bitcoin te withdrawen _O-

Die berenmarkt doet wat met een mens.

• Raphie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 25-05 10:21
Hij zit al onder de 16k, zal die de 14.xxx nog aantikken vandaag?

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:31
Raphie schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:14:
In Pleuro’s ja

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:32
Raphie schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:14:
euro is sowieso -1. en nee, daar komt hij vandaag niet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pelox
Hij zit al boven de 16k, zal die de 420.xxx nog aantikken vandaag?

Zero.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
When buy Cronos??

Verwijderd

Fixed That For You.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Dacht even wat coins weg te halen van Gate.io.... Fee was eerst 45 WOZX vanmiddag, nu 250.. Misschien heb ik verkeerd gekeken.... de GAS fees zullen wel omhoog zijn gegaan :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Don Guacamole
  • Nu online
Zonet mn gate account leeg gehaald. Overigens binnen 3 minuten binnen op een ander adres. Loopt nog wel soepel dus.
Better safe than sorry maar was wel blij met gate, het aanbod daar aan shitcoins was lekker guur.. Maar goed, mochten ze het overleven staan er zo weer funds op natuurlijk.

• Don Guacamole
  • Nu online
Coldcat schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:24:
Dacht even wat coins weg te halen van Gate.io.... Fee was eerst 45 WOZX vanmiddag, nu 250.. Misschien heb ik verkeerd gekeken.... de GAS fees zullen wel omhoog zijn gegaan :+
Ter info, ik had trx gebruikt, kost 1 trx per transactie. Snel en nagenoeg graties

• Coldcat

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:26:
[...]

Ter info, ik had trx gebruikt, kost 1 trx per transactie. Snel en nagenoeg graties
Jij hebt USDx weggehaald?

Ik wil de shitcoins eraf halen O-)

• Kol Nedra
funds redrawal gedaan, staat nog op pending, dus hopelijk zo weg en richting ander wallet.
helaas nog voor een x bedrag locked btc staking op cdc, die komt pas over 28 dagen vrij......
maar voor de rest is het leeg

nothing stops this train

• Raphie
Volgende week om deze tijd <10K, buy the dip gents :D

• Skrunsies
  • Niet online
Zojuist Jade Green Card teruggekocht. Je krijgt de wereld aan CRO tjes wekelijks met die 4% staking :X

Verwijderd

KuCoin shares (KCS) gaat ook erg lekker, al bijna -20% op de 24h!

Nog even 85% eraf dan kan ik ze eindelijk met verlies verkopen.

Dacht al dat ik er nooit vanaf zou komen.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:31
Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:27:
funds redrawal gedaan, staat nog op pending, dus hopelijk zo weg en richting ander wallet.
helaas nog voor een x bedrag locked btc staking op cdc, die komt pas over 28 dagen vrij......
maar voor de rest is het leeg
Hier mijn Eth over 27 dagen. BTC kwam twee weken terug vrij. Ik vind het wel heel spannend allemaal…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bH9qSR0YY7xWqoADkpOM_L8f9zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BztDbU80FjW9B62h7aUEpHHK.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat ik deze zondag een uitzondering maak voor een borrel. Dit is gewoon weg. En maar schitteren met die Jade Green. Gelukkig maar 3 vrienden aan een Ruby geholpen :X

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQqiT5fpus0LdgEs8ZWKnYVasZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fQlfxD1t9jOry3ibfIWYWEk.jpg?f=fotoalbum_large

HODL!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11 23:00

NeoflexNL

Forever young

AlterBridge schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:32:
[...]

Hier mijn Eth over 27 dagen. BTC kwam twee weken terug vrij. Ik vind het wel heel spannend allemaal…

[Afbeelding]

Ik denk dat ik deze zondag een uitzondering maak voor een borrel. Dit is gewoon weg. En maar schitteren met die Jade Green. Gelukkig maar 3 vrienden aan een Ruby geholpen :X
Haha wat kut dit he...

Ergens toch wel easing om te zien dat ik niet de enige ben.

En maar zwaaien met die kut kaart

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKpILl6kPbKyefH8KmuyJCvkj3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqnylI8IHlzCt4TDu05KFwPL.jpg?f=fotoalbum_large

Heb er 2 gewonnen, wil ze wel nog graag in laten kaderen.

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:32:
[...]

[Afbeelding]

oh lol mijn waarde was nog €491 dus kunnen zeggen dat we rond zelfde moment deze.geweldige besluit namen om de jade green te nemen :+

inmiddels is de withdrawal gelukt en is nu van cdc af.......nu nog 28 dagen wachten en kijken of ik nog aan die btc kan komen.
wie weet mocht de rust na 28 dagen goed zijn en het is bekend dat cdc overleeft, dan koop ik die Ruby kaart misschien weer terug...... en de rest van btc haal ik eraf

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ook mn dunne worstje maar van de cronos naar de bnb chain verhuisd.

Kon mn emoties niet meer negeren.

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:39:
Ook mn dunne worstje maar van de cronos naar de bnb chain verhuisd.

Kon mn emoties niet meer negeren.
_O-

Verwijderd

Trust Wallet Token (TWT) gaat moon, op zich een logisch gevolg van deze crypto bankrun?

Wat dan wel weer grappig is, omdat je bij Trustwallet ook helemaal je private keys niet in eigen beheer hebt :+

Mooi om te zien dat het gros van de mensen geen enkel idee hebben van de onderliggende techniek van hun investeringen.

'Hey pop al gehoord van de buur 3 verderop? Hij hep ook al van die muntjes gekocht, las ik op ze Feesboek. Wij moete nu ook van die muntjes kope hoor we zijn nou de enige in de straat die nog geen dikke tech hep. Straks hep iedereen dikke winst en zitte wij hier nog steeds met een staatslot te wachte op financiële onafdakkelijkheid!'

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Volgens mij kom de voorspelling dat meerdere Exchanges gaan omvallen heel rap uit. Binance zal toch wel safe zijn toch……… mijn bot doet het net Iekker.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:53
Op het moment vertrouw ik alleen nog maar mezelf ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:38

Vis

moshimoshi schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:41:
Binance zal toch wel safe zijn toch………
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yaBykGPhNTq4OTm1uOrduPAGm4Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Iuqww2dulvEGISpwE3Xm1tGT.jpg?f=user_large

Totdat ze niet meer safu zijn natuurlijk..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat

Coldcat

HODL

Een jaar geleden wat ik het zo oneens met de ervaren rotten hier. Deze keer was crypto echt anders!

Crypto.com! Gratis geld met een dikke kaart. Die investeerden in de Formule 1 en kochten een Arena. Dikke APY op je coins. Die zaak zou toch nooit failliet kunnen gaan.

FTX! Een ultieme exchange. Ik was er blij mee want er waren geen fees! Geen idee hoe ze aan het geld kwamen.

Al die coins als een LUNA / FTM / SOl! Die zouden de toekomst veranderen. No way dat die ooit zo goedkoop zouden worden.

Celsius! Dikke bonussen iedere keer. Die verdienen zoveel geld, dat moet wel goedzitten! ]

Hodlnaut! Alleen de naam al.... just HODL.

Nu snap ik wat jullie bedoelden. Dit is dan toch eigenlijk precies waar we op gewacht hebben. Het moment dat de alts zonder toepassing kapot gaan en enkel de projecten overblijven waar nog wat gaande is. Als alles wat om moet vallen omgevallen is dan zal BTC vanzelf weer gaan groeien!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
Blijkbaar had ik ook nog wat CRO staan, ga niet eens de moeite nemen om dat te verkopen en te verplaatsen :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrQvchcZdrIoYOP3R86UtLgbS5M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uO0tyxYZNy45np14CAaFY7HC.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Gelukszoekr
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:48:
Ik plaats het hier ook maar;

Wees voorzichtig met CRO

Ik lees steeds vaker verontrustende berichten over Crypto.com. Het ondersteund wel een beetje mijn onderbuik. De sponsordeals komen in gevaar, grote percentages van de werknemers is ontslagen. Ik zag net ook weer een artikel voorbij komen:
https://protos.com/crypto...ings-were-there__trashed/

Als Bitcoin besluit nog een duikvlucht te nemen dan kan het zomaar afgelopen zijn met dit bedrijf.

/fud
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KjvzTk6/1dx8tv.jpg

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
De grootste der alts (decentralized) zal in de komende jaren opstaan.

Cardano :>

• Raphie
Cardano ROTFLAO, wat ben ik blij dat ik daar net op de ath verkocht heb, wat een drama coin.

Verwijderd

keanu_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:49:
De grootste der alts (decentralized) zal in de komende jaren opstaan.

Cardano :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CavBIhYHKcIgoUy2SCfmgvhV-KI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoMajqtzz86sGzAniK2AkhtZ.jpg?f=user_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Wat doet de metaalprijs tegenwoordig?

Ik heb hier nog een of ander groen metalen kaartje met een raar duister logo erop.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

NeoflexNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:54:

Ik heb hier nog een of ander groen metalen kaartje met een raar duister logo erop.
Volgens mij moet je die rare kabels hebben die boven het spoor hangen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Zeker geen troll.
Cardano zal zelfs een decentralized score gaan tonen op de IO Scotfest (samen met university of edinburgh).
Cardano summit komt eraan. We zullen eens echt gaan zien hoe gedecentraliseerd en toekomstig bestend cardano gaat zijn :).

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

De in btc omgezette cro is aangekomen op de ledger, waarde een dikke 600 euro..

Hoe zuur ook, als ik morgen de koers bekijk heb ik met deze beslissing gewoon 600 euro verdiend.

• Kol Nedra
nu al Cardano FOMO? dat muntje gaat de $5 halen next bullrun

nothing stops this train

Verwijderd

Wordt eens tijd om maar eens een cold storage wallet aan te schaffen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2022 17:59 ]

• Don Guacamole
  • Nu online
Coldcat schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:26:
[...]

Jij hebt USDx weggehaald?

Ik wil de shitcoins eraf halen O-)
Nee, shitcoins verkocht, trx gekocht, verzonden, btc gekocht haha.
Je moet toch wat...

Overigens, als binance omvalt maakt t geen reet meer uit of je er nog wat op had staan, de capitulatie candle die dat terweeg zou brengen zal die candle van ftx doen overkomen als een scheetje.
Alle coins zijn dan meteen zolaag dat ook de waarde op je ledger een fractie zal zijn van wat het nu nog is.
Of is 1 sat dan 1 sat?

Verwijderd

keanu_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:55:
Zeker geen troll.
Cardano zal zelfs een decentralized score gaan tonen op de IO Scotfest (samen met university of edinburgh).
Cardano summit komt eraan. We zullen eens echt gaan zien hoe gedecentraliseerd en toekomstig bestend cardano gaat zijn :).
Weetje, ga ervoor. May the lambo's be with you.

• Pelox
Btc.d schiet nog niet echt op he.. je zou verwachten dat die wel wat zou gaan stijgen na deze 2 weken..

Zero.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:08
Zijn ze al failliet dan? :>

Enige wat er op dit moment is is paniek en waarom is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 13-11-2022 18:03 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:07
Pelox schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:01:
Btc.d schiet nog niet echt op he.. je zou verwachten dat die wel wat zou gaan stijgen na deze 2 weken..
De wond (FTX) moet eerst volledig schoon zijn, voordat daar verandering in kan komen.
De correctie van afgelopen week heeft daar direct een relatie mee

In de tussentijd lijkt de korte cycle de beste tactiek te zijn om deze hete brei (uit een beer) te overleven :P
#GeenFinAdvies

[ Voor 15% gewijzigd door D_Jeff op 13-11-2022 18:04 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:02:
[...]

Enige wat er op dit moment is is paniek en waarom is me niet helemaal duidelijk eigenlijk.
Paniek.. prima ingrediënt voor een aankomend faillissement zou ik zeggen

• pixels66
NeoflexNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:57:
De in btc omgezette cro is aangekomen op de ledger, waarde een dikke 600 euro..

Hoe zuur ook, als ik morgen de koers bekijk heb ik met deze beslissing gewoon 600 euro verdiend.
Hoelang duurde het voordat het aankwam? Ik zit nu twee uur te wachten, wat ik bijzonder vind..

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
NeoflexNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:05:
Paniek.. prima ingrediënt voor een aankomend faillissement zou ik zeggen
Een traditionele beurswijsheid is dat je moet kopen als het bloed door de straten stroomt.

Dat zal met crypto toch niet heel anders zijn lijkt me...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:06:
[...]

Hoelang duurde het voordat het aankwam? Ik zit nu twee uur te wachten, wat ik bijzonder vind..
Weet niet precies, maar 2 uur zeker wel

• Kol Nedra
wat is crypto heerlijk toch? het is niet saai iig :D

ik lig er niet wakker van ook al zie ik de € waarde verdampen :P

nothing stops this train

• Raphie
Nou… welke Xchange is next? Tijd voor wat meer FEAR en bankrun strestests. Gaat allemaal veel te traag niemand beweegt, allemaal solidair. Boring al dat HODL4life

• Kol Nedra
hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:07:
[...]

Een traditionele beurswijsheid is dat je moet kopen als het bloed door de straten stroomt.

klopt maar is een verschil, cdc kan een ftxje doen.....

koop lekker btc en zet het in de cold wallet, over 5 jaar kunnen we erom lachen 👍

nothing stops this train

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:08:
wat is crypto heerlijk toch? het is niet saai iig :D

ik lig er niet wakker van ook al zie ik de € waarde verdampen :P
Here this is a good opportunity! And everything is gone..... ;)

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:40:
Wat dan wel weer grappig is, omdat je bij Trustwallet ook helemaal je private keys niet in eigen beheer hebt :+
Hoezo niet? Bij aanmaken wallet krijg je gewoon te maken met een '12 word seed phrase', raak je die kwijt dan ben je toegang tot je wallet kwijt. Dan heb je het toch in eigen beheer of ben ik nou gek :?

[ Voor 12% gewijzigd door cavemees op 13-11-2022 18:12 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Een wijs man zei hier weleens: 'let the time speak out the truths'

Ofzo..

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
Ik ben blij dat het al die tijd voornamelijk bij Kraken heb gehouden. Die kwamen begin dit jaar als eerste exchange met een proof of reserves audit. In een mail van vandaag wijzen ze daar weer op, en al kan dit over komen als een 'wij van wc-eend' denk ik dat daar geen enkele 'funds are safu'-tweet van de CEO tegenop kan boksen. Toentertijd leek het misschien overkill, maar nu blijkt wel dat zo'n audit de betrouwbare partij onderscheid van cowboys die onzinnige sponsorships aangaan met de centen van hun klanten.

• Nopheros
[...]

Ligt wel een beetje aan de oorzaak, BTC koop ik nu wel idd.

Maar we horen graag hoeveel CRO je hebt gekocht :P

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Are we off?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• pixels66
Raphie schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:09:
Nou… welke Xchange is next? Tijd voor wat meer FEAR en bankrun strestests. Gaat allemaal veel te traag niemand beweegt, allemaal solidair. Boring al dat HODL4life
Ik herkende je niet door je nickname wijziging, wel door de inhoud van je berichten. Fijn dat je er weer bent!!!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
pixels66 schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:15:
[...]

Ik herkende je niet door je nickname wijziging, wel door de inhoud van je berichten. Fijn dat je er weer bent!!!
Snapte niet wat je bedoelde, dus post historie even bekeken. Wat een bijzondere mensen zijn er toch op het internet te vinden.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Nopheros schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:02:
[...]

Nee. En vind het ook dubbel.

Het is super kut als je (veel) geld verliest in crypto. Geloof me, ik ken dat gevoel. En vanuit dat oogpunt kom ik nu waarschijnlijk over als een naar mannetje...

Maar ik ben ben het roerend eens met de Bitcoin maxi's hier die als lang wachten op dit moment. Het moment dat weer even duidelijk wordt dat Bitcoin wat anders is dan het shitcoin casino dat over de afgelopen jaren is oogetuigd.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:27
NeoflexNL schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:54:

Zit je gewoon safe mee hoor :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ls4rjyHlUQ8GWKt12eJLC2qABKk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8jnBOwrtXNFmrQ37hWqBRILL.webp?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:32
Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:21:
[...]

Het is super kut als je (veel) geld verliest in crypto. Geloof me, ik ken dat gevoel. En vanuit dat oogpunt kom ik nu waarschijnlijk over als een naar mannetje...

Maar ik ben ben het roerend eens met de Bitcoin maxi's hier die als lang wachten op dit moment. Het moment dat weer even duidelijk wordt dat Bitcoin wat anders is dan het shitcoin casino dat over de afgelopen jaren is oogetuigd.
idd, helemaal eens. Het is ohhh zo kut en zuur voor al die mensen. Leef echt met ze mee. Heb het zelf meerdere keren mee gemaakt. Gelukkig nooit met mijn hele stack en bij BTC-E via tokens het meeste weer terug gekregen. Maar man man man wat heb ik crypto vervloekt. Dat heeft er in geresulteerd dat ik echt een maxi geworden ben, met meestal max 20% van mijn pf online

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:21:
[...]

Ben het op zich niet met je boodschap oneens trouwens, heb m'n eigen crypto al van crypto.com weggehaald toen ze de rewards op de visa kaart aanpaste maanden geleden. Maar dat heb ook bij coinbase gedaan en kucoin omdat ik de tokens daar niet nodig had.

Verwijderd

cavemees schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:10:
[...]

Hoezo niet? Bij aanmaken wallet krijg je gewoon te maken met een '12 word seed phrase', raak je die kwijt dan ben je toegang tot je wallet kwijt. Dan heb je het toch in eigen beheer of ben ik nou gek :?
Geen idee, ik zit ook maar alleen in crypto omdat de buurman van 3 verderop instapte...

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/5e/cf/1f/5ecf1f75f0504038ff3e2e6890391046.png

• Kol Nedra
zo worden Bitcoin maxi's geboren, de meeste moeten het op deze manier meemaken.... ik hoorde het jullie allemaal zeggen maar toch bleef ik steeds maar crypto kopen.
in de loop der tijd werd het gelukkig wel steeds meer bitcoin, nu zal ik merendeel bitcoin kopen. LINK schaf ik nog wel aan, maar dingen zoals LIT,KAVA, GLMR blijf ik nu vanaf.

oh ja ik vergeet bijna mijn Cake en BOO :o :+

nothing stops this train

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
Nopheros schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:13:
Ligt wel een beetje aan de oorzaak, BTC koop ik nu wel idd.

Maar we horen graag hoeveel CRO je hebt gekocht :P
Het voelt als een traditionele bodembel maar daar heb je niets aan als je niet op een veilige manier in kunt stappen.

Dus het antwoord is "niets", geef eerlijk toe dat ik niet goed snap wat er allemaal gebeurd en een andere beurswijsheid is "investeer niet in iets wat je niet begrijpt" :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Nopheros
hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:39:
[...]

Het voelt als een traditionele bodembel maar daar heb je niets aan als je niet op een veilige manier in kunt stappen.

Dus het antwoord is "niets", geef eerlijk toe dat ik niet goed snap wat er allemaal gebeurd en een andere beurswijsheid is "investeer niet in iets wat je niet begrijpt" :)
Het bericht van je quote ging over CRO maar ik begrijp dat je het meer in het algemeen bedoeld. De meesten hier zullen onlangs wel wat hebben aangeschaft en ik heb zelf ook nog wat euro's klaar staan. Kijkend naar BTC is dit inderdaad wel een moment om te kopen naar mijn mening, we staan op +/- -77% van de ATH nu.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:29:
zo worden Bitcoin maxi's geboren, de meeste moeten het op deze manier meemaken.... ik hoorde het jullie allemaal zeggen maar toch bleef ik steeds maar crypto kopen.
in de loop der tijd werd het gelukkig wel steeds meer bitcoin, nu zal ik merendeel bitcoin kopen. LINK schaf ik nog wel aan, maar dingen zoals LIT,KAVA, GLMR blijf ik nu vanaf.

Volgende run ga ik juist vol in shitcoins om dan het tegengeluid te zijn van alle verzuurde misgunner boomer maxi's hier.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:43:
[...]

Volgende run ga ik juist vol in shitcoins om dan het tegengeluid te zijn van alle verzuurde misgunner boomer maxi's hier.
Gelukkig.

Kan je je het je voorstellen, deze sjet met alleen maar anti-elppa's?

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01

Als ik een bitcoin maxi was gebleven was ik er op 5 jaar tijd armer geworden. :O
Je zou voor minder gefrustreerd raken

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
BTFD schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:42:
Op het moment vertrouw ik alleen nog maar mezelf ;)
Grappig. Als er iets of iemand is die ik niet vertrouw dan ben ik het zelf wel. Als ik bv. een pass phrase alleen zou proberen te onthouden en ik wil deze op langere termijn gaan gebruiken, dan ga ik er tegenwoordig van uit dat ik het over 10 jaar vergeten ben.

Net zoals het "simpele" wachtwoord dat ik eens had voor een mailadres. Ben er nog steeds niet uit wat het was ;( :+

Gelukkig is dit redelijk normaal :Y

Not your pass phrase carved in metal, not your coins.

Dat zit wel Schnorr.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Koop die sushi, cake, pancake en selderij lekker in de super. Ik ben ergens blij dat ik 2014/2015 heb meegemaakt. Al die freebies, staking rewards als het te goed klinkt om waar te zijn is het dat ook. Niks mee gedaan dus heb nu ook niks te fixen.

Maargoed het is een leermoment. Been there, done that in allerlei coins die nu allang niet meer bestaan. Verder maar eens black friday deals afwachten. Heb enkel nog wat gedaan met paper / software wallets. Maar het kan geen kwaad om een offline hardware trezor of nano te halen. Wel met korting natuurlijk. Liefst door cashback erop te claimen. :7

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:12:
Ik ben blij dat het al die tijd voornamelijk bij Kraken heb gehouden. Die kwamen begin dit jaar als eerste exchange met een proof of reserves audit. In een mail van vandaag wijzen ze daar weer op, en al kan dit over komen als een 'wij van wc-eend' denk ik dat daar geen enkele 'funds are safu'-tweet van de CEO tegenop kan boksen. Toentertijd leek het misschien overkill, maar nu blijkt wel dat zo'n audit de betrouwbare partij onderscheid van cowboys die onzinnige sponsorships aangaan met de centen van hun klanten.
Twee kanttekeningen:
- Kraken doet al dergelijke audits sinds 2014 (zie hier een artikel van maart 2014);
- Die audits hebben een zeer beperkte scope, bijvoorbeeld de laatste: ADA, BTC, DOT, ETH, USDC, USDT, XRP (alsook staked + parachain). Dus ja, wat zegt dit überhaupt als ze meer dan 100 soorten aanbieden... Zie hier (rapport kan je ook downloaden).

Nu even op zoek naar die relatief recente CEO wissel van Kraken.

Ikzelf zit trouwens ook enkel bij Kraken (al zes jaar), maar heb vandaag het grootste deel toch maar veilig gesteld zoals in 2017/2018. De restjes die insignificant zijn laat ik gewoon staan.

edit: fiat staat er nog voor fishing orders maar voelt toch niet comfortabel

• Nopheros
wootler schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:50:
[...]

Twee kanttekeningen:
- Kraken doet al dergelijke audits sinds 2014 (zie hier een artikel van maart 2014);
- Die audits hebben een zeer beperkte scope, bijvoorbeeld de laatste: ADA, BTC, DOT, ETH, USDC, USDT, XRP (alsook staked + parachain). Dus ja, wat zegt dit überhaupt als ze meer dan 100 soorten aanbieden... Zie hier (rapport kan je ook downloaden).

Nu even op zoek naar die relatief recente CEO wissel van Kraken.

Ikzelf zit trouwens ook enkel bij Kraken (al zes jaar), maar heb vandaag het grootste deel toch maar veilig gesteld zoals in 2017/2018. De restjes die insignificant zijn laat ik gewoon staan.
Heb het rapport zelf niet gelezen maar waarschijnlijk zegt dat veel. Dat zullen waarschijnlijk de grootste assets zijn en ze kunnen dus met een paar tokens bewijzen dat het goed zit.

Voor zover ik weet doen andere exchanges hetzelfde overigens.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

MicroWhale

The problem is choice

Nopheros schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:53:
[...]

Heb het rapport zelf niet gelezen maar waarschijnlijk zegt dat veel. Dat zullen waarschijnlijk de grootste assets zijn en ze kunnen dus met een paar tokens bewijzen dat het goed zit.

Voor zover ik weet doen andere exchanges hetzelfde overigens.
Wss 80-20 achtige regel... de grootste 80% holdings controleren, de rest is wisselgeld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

hoevenpe schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:39:
[...]

Beknopte versie van wat er momenteel gebeurd:

- FTX (de op 1 na grootste exchange in handelvolume) wordt betrapt op speculatie met geld van hun klanten. Daardoor was er voor iedere 1 dollar aan geld van klanten maar 0.1 dollar aanwezig op de balans. Er miste dus 8 miljard(!) op de balans. Iedereen en zijn moeder verkocht vervolgens alle munten waar FTX een vinger in de pap had. FTX is daardoor dus compleet kapot en gesloten voor deposito's en opnamen, en nu worden er op illegale wijze toch allerlei munten die exchange uit gesluisd.
- Er komen door dit schandaal andere schandalen aan het licht bij bedrijven die al langer twijfelachtig opereren.
- CDC blijkt bijvoorbeeld met grote aantallen crypto heen en weer geschoven te hebben om de balans van zichzelf en anderen gezond te laten lijken ten tijde van controle (audits).
- De markt is nu gigantisch in paniek omdat er nog niet helemaal duidelijk is welke schandalen zullen volgen, welke handelsplatformen en munten er betrokken zijn bij deze wanpraktijken, en welke handelsplatformen er uiteindelijk om gaan vallen.
- Iedereen en zijn moeder haalt nu zijn munten van gecentraliseerde handelsplatformen om te voorkomen dat ze er later niet meer bijkunnen als blijkt dat het platform failliet gaat. In de vorm van crypto munten of in de vorm van fiat na verkoop.

Oftewel gewoon zondag.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQPoY7NC_qgzwHjFbWuZ4xdKBvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gdi14qKwchl7JwDdDhZManrj.jpg?f=user_large

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dan zullen we ruilhandel met BTC sats moeten starten en wordt eindelijk het ultieme doel bereikt :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-11 21:03
Het maakt gewoon duidelijk wat al jaren duidelijk was, crypto is volatiel.

Ja je kan geld verdienen, maar de meeste coins zijn er in de basis om geld aan jou te verdienen.

De gene met de meeste muntjes verdient en bepaalt voor de rest.

Ja het is vergelijkbaar met een ponzi.

• elektriekert
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:43:
[...]

Himmel niks nie,
Je bent zelf een van de grootste maxi's hier!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verkeerde topic

[ Voor 79% gewijzigd door Jackson6 op 13-11-2022 19:17 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOky2UumWkzTuznXgUyWVXUSThc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncSCtmzyqtDZ5jyBEfwrg7m6.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Nu online
Wat een uitverkoop zeg, die top 100 op cmc..
Het blijft gek, je wacht op een dip voor een goed instap moment en op het moment dat er een enorme dip is vraag jeje af of je wel moet kopen..

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Don Guacamole schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:34:
Wat een uitverkoop zeg, die top 100 op cmc..
Het blijft gek, je wacht op een dip voor een goed instap moment en op het moment dat er een enorme dip is vraag jeje af of je wel moet kopen..
Maar als je dan wacht is er altijd die enorme short squeeze. 8)7

XRP = trash

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 22:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Het lijkt er sterk op voor mij dat CZ zijn concurrenten koud probeert te stellen, eerst SBF, nu CDC. Stone cold killer.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 95 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!