[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.090 views

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De koers stond daarnet op 16.666,42 USD, dus dat zou een voorteken kunnen zijn dat we vandaag straight to hell gaan.

11k alsjeblieft :9

Dat zit wel Schnorr.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-01 00:11
Aangezien we zoveel mogelijk fiat stuk slaan op crypto, en de crypto alleen maar goedkoper is geworden, zullen de CPI cijfers wel meevallen.

Maktub

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
MrMrq schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:12:
Aangezien we zoveel mogelijk fiat stuk slaan op crypto, en de crypto alleen maar goedkoper is geworden, zullen de CPI cijfers wel meevallen.
En ‘hogere cijfers’ betekenen niet automatisch een daling. Hebben we maandje geleden gezien + heel wat shorters kunnen geliquideerd worden bij een plotse pump. Wat uiteraard weer goed zou meevallen voor god all mighty nance

• Gelukszoekr
Ik heb gisterenavond toch maar weer verkocht, m'n verlies genomen op 17.3k. Ik roep al maanden dat we de bodem nog niet gezien hebben, en nu we eindelijk uit de range gevallen zijn denk ik dat het herstel nog even uitgesteld is.

De vorige dumps die leken op deze, bijvoorbeeld in 2018 duurden uiteindelijk 5 weken voor de bodem werd gevonden. Ik wil nu eerst maar eens zien dat FTX officieel faillissement aanvraagt, en welke partijen de afgelopen uren margin-calls hebben gekregen waar we nog geen weet van hebben. En tegelijkertijd lijkt het er op alsof de reguliere markten ook nog (lang) niet klaar zijn met beren.

Ik baal dat m'n vlees zwak was de afgelopen dagen. Ik ga terug in bearmode

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:22:

Your body was not ready.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Masstje schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:16:
[...]

En ‘hogere cijfers’ betekenen niet automatisch een daling. Hebben we maandje geleden gezien + heel wat shorters kunnen geliquideerd worden bij een plotse pump. Wat uiteraard weer goed zou meevallen voor god all mighty nance
Het is vrij simpel, als CPI hoger uitvalt dan de marktverwachting, is een dump(je) zeer waarschijnlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HsAW29KMkuLzvSIYuzFbaHfb8gE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PGHKKWHuWoHD9ddtpGdXMCSa.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Khaelos schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:35:
Nou @Verwijderd kom er maar in met je tegeltjes wijsheden!

Of kan je weer een keer een mooie schunnig verhaal uit je mouw toveren? :9~
Komtie:

Hodl.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-12-2025
poah ik denk dat het nu wel verstandig is om wat te gaan kopen. Echterrrrr. Normaal stort ik wat fiat op Bitvavo. Koop ik daar wat XRP/XNO oid en stuur ik het naar Bitvavo of een andere exchange waar ik wat wil kopen.

Nu zie ik dat ik eventueel met CC direct kan betalen bij Binance, was het niet zo dat jee vanuit NL niet meer kon storten bij Binance?

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FhE52YhWAAADKmv?format=jpg&name=medium

• Jedi_Pimp
Wie doet er mee met een SOL short? Ik ga er eentje openen 15 minuten voordat de token release plaatsvindt: https://solanacompass.com/validators/change?epoch=370

Dit keer met een voorafbepaalde TP en SL. Vannacht in een half slaapdronken bui totaal gefaald met mijn S/L waardoor ik werd uitgestopt om vervolgens keihard te dalen - aardig wat $ misgelopen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:26

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:18:
[...]

is niet nodig, als vanmiddag net na de lunch de inflatie cijfers mee vallen was vannacht de bodem. Dus die lul cancelled zichzelf wel
Dit is goede hopium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dq2VUUfQfKbvM_wVfELQlmFq0Ww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large

Zonder dollen: het is iets waar ik te weinig van weet/te weinig volg. Is er enige aanleiding om te denken dat er wellicht cijfers die meevallen ipv tegenvallen naar buiten komen?

Overigens zijn er al meer bullish signs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_yFCSP3eMblRHwJsbAd9iiS1tk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hTxlw0wbmB8Tn7SjDjfnAreJ.png?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CW5sYjzM_iPsbm8lVgRxw1XJkn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z92bh08E7fTCppi18ArwYNv0.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36
anti elppa schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:18:
[...]

is niet nodig, als vanmiddag net na de lunch de inflatie cijfers mee vallen was vannacht de bodem. Dus die lul cancelled zichzelf wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XX631LDLl_vTRFf0BKrLur77Bc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A3SwDqu2jNyyR6oQTmy8EmwU.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:32:
Wie doet er mee met een SOL short? Ik ga er eentje openen 15 minuten voordat de token release plaatsvindt: https://solanacompass.com/validators/change?epoch=370

Dit keer met een voorafbepaalde TP en SL. Vannacht in een half slaapdronken bui totaal gefaald met mijn S/L waardoor ik werd uitgestopt om vervolgens keihard te dalen - aardig wat $ misgelopen.
Oei, klinkt wel als een leuk idee.

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-01 09:19
twit schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:35:
Goud is ook maar een stuk steen.
? je maakt een grapje hoop ik?

• Slux
  • Niet online
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:24:
2022 is bekend geworden als jaar van de crash.
in de loop van 2023 zal men een herstel zien gebeuren, maar zeer traag.

De inflatie zal niet nog een jaar blijven stijgen, dat is praktisch onhaalbaar. En de oorlog in Oekraine zal in 2023 waarschijnlijk een einde kennen, gezien de huidige toestand in Rusland, zie ik ze echt niet nog een vol jaar oorlog voeren.

2023 zal geen perfect jaar, dat zeker niet. Maar een teken van trage herstel zullen we zien in 2023. 2024 zal een mooi jaar worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bKhT82ULRKIXIu1VdgrEI8PVLk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aEKoGzLqYVn8FxvVkm9JgV3p.gif?f=user_large

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023

Ik vind het vooral jammer dat ik buiten de deur ben over 1 uur en 43 minuten. Wil de klap wel zien gebeuren.

• MrMrq
  • Laatst online: 23-01 00:11

De unstaking met 370 zou toch juist niet doorgaan?

DutchCrownNL in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23"

Maktub

• Slux
  • Niet online
Hmm ik heb juist wat SOL gekocht vannacht...
Daar gaat mijn plakje kaas die ik de laatste weken had verdien met LTC waarschijnlijk dan.

ik ben eigenwijs en laat ze lekker staan

• Jedi_Pimp
Volgens mij worden er los van deze 28.5 nog steeds circa 34 31 miljoen tokens unlocked.
Slux schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:03:
Hmm ik heb juist wat SOL gekocht vannacht...
Daar gaat mijn plakje kaas die ik de laatste weken had verdien met LTC waarschijnlijk dan.

ik ben eigenwijs en laat ze lekker staan
Tja, sorry maar ik snap daar echt niets van. Dat is hetzelfde als nu FTT kopen.

• Jedi_Pimp
Ik houd Tether ook nauw in de gaten. Veel FUD op CT en de BUSD/USDT staat op een premium van ~0.4%. Wil nog niets zeggen omdat er tijdens elke tumultueuze fase sprake is van fluctuatie, maar misschien de moeite waard om in de gaten te houden en ook stables te diversificeren.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqSnNJG_7H9W6YsTnflXchQkIes=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q4P2JE3E3qAJ4z5OHJEmGrPY.jpg?f=user_large

Zo, net op de wc ff bij gelezen. Wat een hoop tekst! Wen moon?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De vorige dumps die leken op deze, bijvoorbeeld in 2018 duurden uiteindelijk 5 weken voor de bodem werd gevonden. Ik wil nu eerst maar eens zien dat FTX officieel faillissement aanvraagt, en welke partijen de afgelopen uren margin-calls hebben gekregen
offtopic:
En als je vanaf deze week vijf weken verder bent: wat is er mid december ingepland? Een fomc meeting. Wanneer de S&P, DJ vrolijk groene candles noteren, de werkloosheid nauwelijks oploopt en de kerninflatie nog steeds hoog is komt er gewoon een volgende hike. Powel zei zelf dat er nog lang geen zicht is op het halen van het streefgetal en een pivot nog even op zich laat wachten. Laat dat maar eens uitwerken op de markt. Als de hike gewoon 75 of 100 basispunten is terwijl iedereen 50 in prijst want ze zouden werken richting een pivot in januari is het een gevalletje: dikke doei met groene kaarsen en hallo meer downturn.

Verder was in 2018 de tweede week nog net een tikkie erger dan de eerste weekly candle. Dus nice om 15.5k als nieuwe laagste cijfer te zien maar die al om verwachtte 14k is nu echt niet zo ver weg meer. Het gaan in elk geval interessante weken worden zo richting het einde van het jaar. Laat het stof van FTX/Binance maar even settelen en wie weet wat er nog volgt inderdaad.

• Slux
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:07:
[...]

Volgens mij worden er los van deze 28.5 nog steeds circa 34 31 miljoen tokens unlocked.

[...]

Tja, sorry maar ik snap daar echt niets van. Dat is hetzelfde als nu FTT kopen.
De markt doet meestal het tegenovergestelde, gaat nu nog lekker moet ik zeggen

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Weet je nog een tijdje geleden iedereen zei na de crash van luna. Nee je moet echt geen luna kopen. We weten allemaal wat daarna gebeurde.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik probeer het allemaal te begrijpen, was er pas helemaal uit gegaan en nu weer begonnen met deze prijzen.

ik blijf gewoon kleine bedragen DCA`en elke maand vanaf nu zolang het in het rood staat, gaan we weer richting de -30% sinds laatste ATH dan kap ik weer met kopen en wacht ik het wel weer af maar dan heb ik gemiddeld gezien wel 40/50% winst over mijn huidige aankopen, kan nog jaren duren daar niet van, mischien nooit meer voor sommige coins, maarja risico van het vak en met kleingeld is dat niet zo`n enorm probleem.

Het bedrag wat ik er nu in hebt staan is dusdanig kleiner dat het meer set en forget is voor enkele jaren, en meer een leuke hobby word om voor zo weinig mogelijk zoveel mogelijk tokens/munten te scoren en dat dan te vergelijken met wat het me gekost zou hebben op ATH voor de feel good momentjes.

[ Voor 16% gewijzigd door Wowhead op 10-11-2022 08:48 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
@Jedi_Pimp doe jij een kwartier van tevoren gewoon een market order short? Welke leverage doe je? Ik twijfel nog een beetje over de timing. Zie ook nog wel een pump ontstaan voordat ze allemaal de markt in stromen om de prijs wat op te krikken/shorts eruit te jagen..

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Ik heb gisterenavond toch maar weer verkocht, m'n verlies genomen op 17.3k. Ik roep al maanden dat we de bodem nog niet gezien hebben, en nu we eindelijk uit de range gevallen zijn denk ik dat het herstel nog even uitgesteld is.

De vorige dumps die leken op deze, bijvoorbeeld in 2018 duurden uiteindelijk 5 weken voor de bodem werd gevonden. Ik wil nu eerst maar eens zien dat FTX officieel faillissement aanvraagt, en welke partijen de afgelopen uren margin-calls hebben gekregen waar we nog geen weet van hebben. En tegelijkertijd lijkt het er op alsof de reguliere markten ook nog (lang) niet klaar zijn met beren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_8AgdlIVFZXVvhu1wM2y_7_A-c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5s9zdssCrJf4VyIctc0FLS32.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door filthy rich op 10-11-2022 08:56 ]

en aans löpt wa vast

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:44
roflexx schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:35:
Weet je nog een tijdje geleden iedereen zei na de crash van luna. Nee je moet echt geen luna kopen. We weten allemaal wat daarna gebeurde.
Zit er sinds gister in na een pump, spijt van! Nu maar hopen dat het nog aantrekt.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ben in ieder geval blij dat ik gisteren en eergisteren er weer wat extra in gegooid heb twv 10% totale PF. Of we nu verder zakken of niet, dit waren 2 leuke inkoopmomentjes. Die Plaid optie van Kraken werkt echt perfect via ABN.

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 10-11-2022 08:53 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:35:
Toen kocht * ByteMe_ wat Lunaatjes en die zijn nu nog steeds meer waard dan bij aanschaf O-)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Inmiddels voelen Exchanges als Kraken zich geroepen om uit te leggen dat ze zelf opgewassen zijn tegen problemen zoals we die gezien hebben bij "omgevallen" exchanges de laatste maanden.

Oftewel er komen erg veel vragen op ze af momenteel en men is bang voor inkomstenderving door de huidige marktontwikkelingen. Voorbeeldje van Kraken:

Zieltjes winnen door ogenschijnlijke transparantie, geen slecht initiatief overigens.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
T minus 35 min voor SOL dump?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07
Na het vrijkomen zal het ook wel even duren voor ze op een Exchange staan, ik verwacht niet direct een dump zodra ze vrij komen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:02
Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:58:
Inmiddels voelen Exchanges als Kraken zich geroepen om uit te leggen dat ze zelf opgewassen zijn tegen problemen zoals we die gezien hebben bij "omgevallen" exchanges de laatste maanden.

Oftewel er komen erg veel vragen op ze af momenteel en men is bang voor inkomstenderving door de huidige marktontwikkelingen. Voorbeeldje van Kraken:

Zieltjes winnen door ogenschijnlijke transparantie, geen slecht initiatief overigens.
Draaien toch al wel het langste mee, wil ook niet alles zeggen natuurlijk maar wat ik nog op een exchange heb staan staat op Kraken.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:01
DutchCrownNL schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:03:
[...]

Na het vrijkomen zal het ook wel even duren voor ze op een Exchange staan, ik verwacht niet direct een dump zodra ze vrij komen
Als sol zijn netwerk weer plat legt gebeurt er niks :+

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
Durf het shorten niet aan. Ik DCA meestal. Maar volgens mij valt er goed te verdienen aan de SOL dump zometeen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
lijkt erop dat al mensen die SOL nog hadden, eieren voor hun geld kiezen

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:58
mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:06:
[...]

Als sol zijn netwerk weer plat legt gebeurt er niks :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gg0pmP7N9F51O-_Sadypb25JlA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PCVQCEDuGkV12LgmK6lxZaip.jpg?f=user_large

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:19

flessuh

Set sail for fail!

https://www.dutchsolarboat.com

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-01 11:08

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ja logisch wel toch, denk dat veel mensen net als ik de coins weggehaald hebben naar hun Ledger/Trezor (heb al mijn BTC weggehaald, staat nu alleen nog Matic <3 , Kava :r en een klein flufje ETH) Niet dat ik veel BTC heb maar toch…
* Tomba denkt nog wel eens terug aan 2012 toen hij een stuk of 30 zelf geminede BTCs verkocht tbv een vakantie :| )

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 10-11-2022 09:17 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alpina schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:05:
[...]

Draaien toch al wel het langste mee, wil ook niets alles zeggen natuurlijk maar wat ik nog op een exchange heb staan staat op Kraken.
Mijn Kraken en Nance PF zijn nagenoeg gelijk in waarde, ik probeer dat ook zo te houden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tomba schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:15:
[...]

Ja logisch wel toch, denk dat veel mensen net als ik de coins weggehaald hebben naar hun Ledger/Trezor (heb al mijn BTC weggehaald, staat nu alleen nog Matic <3 , Kava :r en een klein flufje ETH) Niet dat ik veel BTC heb maar toch…
* Tomba denkt nog wel eens terug aan 2012 toen hij een stuk of 30 zelf geminede BTCs verkocht tbv een vakantie :| )
Absoluut logisch maar een zeer duidelijk teken dat het vertrouwen erg laag is. Ook zeer kenmerkend voor een nieuwe markt als dit dat het nodig is.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Lijkt dat de huidige bodem deze ochtend nog weer gaat breken, BTC/ETH hebben het maar zwaar

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:45:
@Jedi_Pimp doe jij een kwartier van tevoren gewoon een market order short? Welke leverage doe je? Ik twijfel nog een beetje over de timing. Zie ook nog wel een pump ontstaan voordat ze allemaal de markt in stromen om de prijs wat op te krikken/shorts eruit te jagen..
Hmm, wellicht al te laat. Classic, weer gefrontrunned. Ik heb nog een limit open op 13.5 voor de fun :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52
oude gezichten die hier terug komen, de bodem is in! *O*

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:20:
[...]

Hmm, wellicht al te laat. Classic, weer gefrontrunned. Ik heb nog een limit open op 13.5 voor de fun :)
In anticipatie daarop had ik er al een geopend. Me = proud. Nu nog take profit bepalen..

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 16:26

Volgens mij was die 'Proof of Reserve audits' altijd al wel beschikbaar en kreeg je daar eens in de zoveel tijd een mail over. Neemt niet weg dat het qua timing nu natuurlijk wel bewust zo is gedaan na alle onrust.

Moet wel zeggen dat ik door alle onrust ergens ook wel meer vertrouwen put uit exchanges die geen eigen tokens uitgeven. Ik heb het idee dat dit juist het zwakke punt is geworden omdat exchanges hierdoor te makkelijke aan (op papier) reserves kunnen die zeer gevoelig zijn voor FUD en/of manipulatie.

Ook voorkomt dit de druk om je eigen token steeds maar weer in waarde te moeten laten stijgen, waardoor je als exchange allerlei vage constructies (launchpads,cashbacks, lotterys etc) moet bedenken om de vraagkant van je token te stimuleren. En dan laat ik alle issues die dit met toezichthouders gaat opleveren nog maar achterwege.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:30
T minus 6 minutes

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Egeau schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:25:
[...]

Moet wel zeggen dat ik door alle onrust ergens ook wel meer vertrouwen put uit exchanges die geen eigen tokens uitgeven. Ik heb het idee dat dit juist het zwakke punt is geworden omdat exchanges hierdoor te makkelijke aan (op papier) reserves kunnen die zeer gevoelig zijn voor FUD en/of manipulatie.
Daarom verkies ik Kraken ook over Binance. Binance gaat mee in NFT's, je krijgt er zelfs eentje (die je niet mag verhandelen 8)7 ), allerlei manieren van stackingen, onoverzichtelijke interface, leuke acties, stackings-% die later afgeschaald worden .. als Binance een project is van een script kiddie zou het me niet verbazen.

==
hoi

• vickypollard
Eusebius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:28:
[...]

Daarom verkies ik Kraken ook over Binance. Binance gaat mee in NFT's, je krijgt er zelfs eentje (die je niet mag verhandelen 8)7 ), allerlei manieren van stackingen, onoverzichtelijke interface, leuke acties, stackings-% die later afgeschaald worden .. als Binance een project is van een script kiddie zou het me niet verbazen.
Een eigen token vormt alleen een probleem als je het vervolgens als onderpand gaat gebruiken voor andere risicovolle dingen. Ik dacht uit opmerkingen van CZ te begrijpen dat Binance dat niet doet. FTX heeft dat duidelijk wel gedaan met FTT. Dat is vragen om probleem.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Eusebius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:28:
[...]
als Binance een project is van een script kiddie zou het me niet verbazen.
CZ heeft een achtergrond in het programmeren/ontwikkelen van snelle trading engines en is op die basis Binance gestart.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• mannowlahn
Zelf een eigen token uitgeven is geen probleem hoor. Het probleem is dat door gebrek aan transparantie en regulaties zelfs de grootste spelers keihard aan het gokken zijn met de portfolio’s van klanten. Of zelfs erger en leningen aangaan die ze niet kunnen dragen.

We hebben echt regulaties nodig. Ik kijk er niet raar van op als straks Binance etc gewoon alleen nog met een vpn te bereiken is. Als ik lees dat er een pensioenfonds zelfs betrokken is met een hoop geld in FXT dan lijkt me duidelijk dat we enorm strenge regels nodig gaan hebben. De crypto wereld probeerde alle smerigheid van de conservatieve financiële wereld tegen te gaan. Maar het is gewoon tien keer erger. Een totale mislukt project imho. DeFi laat me niet lachen, ter bescherming van het klootjesvolk hoop ik dat dit afsterft. En klootjesvolk is gewoon iedereen want niemand is in staat na te gaan of een speler wel te vertrouwen is. Audits zijn echt een wassen neus.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Hoe lang moet ik wachten op verify voor Kraken? In schermpje staat leuk "could take a few minutes" of zoiets maar dit gaat eerder naar dagen. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• DutchCrownNL
En solanacompass.com ligt plat _O-

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:23:
[...]

In anticipatie daarop had ik er al een geopend. Me = proud. Nu nog take profit bepalen..
Nice! Welke entry?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:22:
Hehe, gieren zijn het :).

@Mooody :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WL_8L1WKWtJUbOtQ9d_t1XoN3K4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HtyUKhuoeJ27D4gtvDCVXmgY.gif?f=user_large

Al hebben we hier wel meer vreemde vogels.....

@Pelox :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w9KE6eST9rCcuekZU6jNm1Bn59Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Vg9jF1Ods4gpSRha6DpBSvqk.gif?f=user_large

@Raf1994 :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ULiOIABd4-9h_08lQxq81ScBpGU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/czESwb299mX4nEejXScd2COY.gif?f=user_large

@YES :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PV0Iaz6io8O5tmkwMVB0BEvttE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4CrgRYkKqjHrHvBgXHXzheqM.gif?f=user_large

@Skrunsies :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oc62pjdEcPlHSug4gmxsS0fUzE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mOsSRLOr1hVgaQML0kwA8rFS.gif?f=user_large

@malarkan :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUrv8vBVycRmc2v31sYOZHV6dJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vNZWZeWTUNjxikZ47GBBDCli.gif?f=user_large

• vickypollard
mannowlahn schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:30:
Zelf een eigen token uitgeven is geen probleem hoor. Het probleem is dat door gebrek aan transparantie en regulaties zelfs de grootste spelers keihard aan het gokken zijn met de portfolio’s van klanten. Of zelfs erger en leningen aangaan die ze niet kunnen dragen.

We hebben echt regulaties nodig. Ik kijk er niet raar van op als straks Binance etc gewoon alleen nog met een bon te bereiken is. Als ik lees dat er een pensioenfonds zelfs betrokken is met een hoop geld in FXT dan lijkt me duidelijk dat we enorm strenge regels nodig gaan hebben. De crypto wereld probeerde alle smerigheid van de conservatieve financiële wereld tegen te gaan. Maar het is gewoon tien keer erger. Een totale mislukt project imho. DeFi laat me niet lachen, ter bescherming van het klootjesvolk hoop ik dat dit afsterft. En klootjesvolk is gewoon iedereen want niemand is in staat na te gaan of een speler wel te vertrouwen is. Audits zijn echt een wassen neus.
DeFi als concept is best mooi; het is een efficiënte manier om dingen met geld te doen. Crypto als geheel is echter nog in een enorm speculatieve fase. Kan nog wel 10 jaar duren voor dat er een beetje uit is.

• YES

YES

Moderator General Chat
14.6, ik zet nu gewoon de SL elke keer gewoon wat lager, wordt nu sowieso met dikke winst uitgestopt, als dat al gebeurd :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Koers lijkt langzaam weer te stabiliseren en iets omhoog te kruipen. Wanneer gaan we nou naar de 14k -O-

Of hebben we nu de bodem? Zure appel van FXT geslikt en bij verder geen erg nieuws kunnen we omhoog ..

[ Voor 45% gewijzigd door Eusebius op 10-11-2022 09:38 ]

==
hoi

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
2022, het jaar dat VC coins hun ware gelaat tonen. Blij dat ik ze nooit aangeraakt heb.

irony > *

• DutchCrownNL
Market selletje op Binance? 1.5M op de 1s chart :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmWz2xVqp8JpwxJ7RMbLwBi6l2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gkeL5B0kpIG7ILFkFKUytDXA.png?f=fotoalbum_large

• vickypollard
DutchCrownNL schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:39:
Market selletje op Binance? 1.5M op de 1s chart :+
[Afbeelding]
Na die 31.5M unstake gaan we denk ik nog wel meer market sells zien :P

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Kan iemand mij uitleggen waarom Sol zo hard gedumpt wordt dan?

• Jedi_Pimp
roflexx schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:55:
Kan iemand mij uitleggen waarom Sol zo hard gedumpt wordt dan?
Misschien even terugzoeken in dit topic? Keywords: epoch, unstake, unlock.

• Gelukszoekr

Goede call man. Ik heb deze overgeslagen

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
Tin foil hat mode met de berichten op de ledger live :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnWzl1L9F6HTR9W-bpPfkpHhUAw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/odd52nOnSCKxYgcaFi5wmBso.png?f=user_large

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:45
Eusebius schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:37:
Koers lijkt langzaam weer te stabiliseren en iets omhoog te kruipen. Wanneer gaan we nou naar de 14k -O-

Of hebben we nu de bodem? Zure appel van FXT geslikt en bij verder geen erg nieuws kunnen we omhoog ..
Vannacht was BTC heel even $15,6K })

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1PlTr9h5OkWN-4_7WF357RyX_o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mjUupzOvNyh8UzVrbQQoDCE0.jpg?f=user_large

Wellicht was dat het ultieme instap moment :?

• YES

YES

Moderator General Chat
Uitgestopt op 12.5. x15 leverage dus lekkere winst gepakt :)
Nu even greed weerstaan :+

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:04:
[...]

Knap gedaan, gefeliciteerd.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-01 01:45
Kol Nedra schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:22:
Ik moet zeggen van deze prijsactie van de laatste dagen krijg ik wel een oud gezicht :o :+

Verwijderd

Gisteren 5 SOL gekocht voor de gok.
Had het beter uit mijn raam kunnen gooien ;w

• Jedi_Pimp
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:04:
[...]

Leverage zegt niet zoveel, hangt er vanaf hoeveel margin je wilt posten. Wat is je %? (realized p&l)

• paul-s83
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:12:
En wat had je met die paar tientjes willen bereiken dan, een x5 binnen een dag? Dit soort dingen kunnen alle kanten op, net zoals bij Luna destijds. De kans dat SOL vanaf gisteren omlaag zou gaan was toch wel een stukje groter dan dat ie zou gaan stijgen komende tijd.

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:13:
[...]

Leverage zegt niet zoveel, hangt er vanaf hoeveel margin je wilt posten. Wat is je %? (realized p&l)
164.5% :9~

• vickypollard
Was deze al voorbijgekomen? (is een thread)

Gaat erom dat soBTC, de de facto wrapped Bitcoin op Solana, mogelijk waardeloos is omdat FTX de onderliggende BTC zou moeten bezitten (en we weten inmiddels dat dat mogelijk niet zo is)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27

Wom

Heb ook echt de ruggegraat van een kwal. Toch maar weer paar extra ETH ingeslagen, ondanks dat ik enkel maar DCA zou doen dit jaar. Het vlees is zwak.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:12:
Overdrijven is ook een vak.

De top gisteren lag zo rond de $20. we staan nu op $14. Het was een gok, heb hebt ze nog steeds. Straks bouncen ze naar $30. Kom je dan vertellen dat je een geweldige trade hebt gemaakt?

• YES

YES

Moderator General Chat
En crypto trading is daarvoor een uitstekende leerschool :+
Kom je dan vertellen dat je een geweldige trade hebt gemaakt?
Ik mag het toch hopen, zo werkt het. 80% van je PF verliezen in een slechte trade, dat verzwijg je. Maar als je vervolgens je overgebleven PF verdubbelt met een all-in leverage op één of andere obscure munt, dan moet je dat van de daken schreeuwen!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 14:39
Ik probeerde nog wat levels in te tekenen voor ETH (omdat ik verwacht dat die sneller herstelt dan BTC), maar onder de 900/1k zit niet zo heel veel. Daar zijn we toen rap doorheen gegaan...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7BYREvAG2-_9BtYePCqEVg7Qpg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vM1W8TIWjjrnPNFJ4ALIcSYr.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:22:
[...]
Ik mag het toch hopen, zo werkt het. 80% van je PF verliezen in een slechte trade, dat verzwijg je. Maar als je vervolgens je overgebleven PF verdubbelt met een all-in leverage op één of andere obscure munt, dan moet je dat van de daken schreeuwen!
Helaas wel ja. Ik ben en wel een voorstander van, dat als je succesjes deelt, je ook de verliezen deelt.

• Kol Nedra
Capo is weer lekker bezig!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hS3fQv4bNlZdeNGfDANcFRf-1WA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/93NEcevpsrwLrFtA9p9PYkIh.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Hinderlijk ventje die nu alleen maar roept dat hij al die tijd gelijk heeft gehad...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• paul-s83
sjorremans schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:32:
Hinderlijk ventje die nu alleen maar roept dat hij al die tijd gelijk heeft gehad...
Soort Willem Middelkoop, al moet die eerst zijn gelijk nog zien te halen...

• mannowlahn
vickypollard schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:17:
Was deze al voorbijgekomen? (is een thread)

Gaat erom dat soBTC, de de facto wrapped Bitcoin op Solana, mogelijk waardeloos is omdat FTX de onderliggende BTC zou moeten bezitten (en we weten inmiddels dat dat mogelijk niet zo is)

[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1483Zb-5_fBk3ox5ESbuDvq_w0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/H8Rfa3VqXFVJVVJ4JNlGzsFO.gif?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:26:
[...]

Helaas wel ja. Ik ben en wel een voorstander van, dat als je succesjes deelt, je ook de verliezen deelt.
Helemaal mee eens hoor. Ik deel volgens mij beiden wel eens. Zeker toen ik veel leveraged posities speelde deelde ik ook de verliezen, het is zelfs meermaals de reden geweest dat ik er weer even mee stopte :')

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:50
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:26:
[...]

Ik heb winst gemist door Solano niet te shorten
Ik heb geen verlies gemaakt door geen btc te hebben

Sinds begin van de crash is mijn BUSD nog steeds evenveel waard :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gf1yfLrxi14ksOC8KNByQw1wdoI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amHTnhUuGair8xsn5AOGjTk2.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:48:
[...]

Ik heb winst gemist door Solano niet te shorten
Ik heb geen verlies gemaakt door geen btc te hebben

Sinds begin van de crash is mijn BUSD nog steeds evenveel waard :+

[Afbeelding]
Als je BUSD hebt maar aan sats verzamelen doet heb je flink winst gemaakt. Als je aan FTT verzamelen doet nog veel meer :+

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:36
Ik heb zojuist een fluf btc gekocht. Zagen jullie het op de koers?

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
Dacuuu schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:56:
Ik heb zojuist een fluf btc gekocht. Zagen jullie het op de koers?
To the moooon

Excellence does not require perfection.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Jullie kijken naar de verkeerde grafiek: Kijk eens naar het volume van BTC over de afgelopen periode... dik 100 miljard per 24h... dat is 2-3x zoveel als de piek van vorig jaar. 2-3x zoveel als de afgelopen maanden. Nog nooit zo hoog geweest. Daarnaast zijn de meeste candles daarvan groen.

Conclusie: Vernieuwde interesse van nog grotere spelers + Er wordt enorm veel ingeslagen.

Reken maar op een stijging, want al deze mensen willen op langere termijn winst gaan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 10-11-2022 10:59 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-01 10:17

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

MicroWhale schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:58:
Jullie kijken naar de verkeerde grafiek: Kijk eens naar het volume van BTC over de afgelopen periode... dik 100 miljard per 24h... dat is 2-3x zoveel als de piek van vorig jaar. 2-3x zoveel als de afgelopen maanden. Nog nooit zo hoog geweest. Daarnaast zijn de meeste candles daarvan groen.

Conclusie: Vernieuwde interesse van nog grotere spelers + Er wordt enorm veel ingeslagen.

Reken maar op een stijging, want al deze mensen willen op langere termijn winst gaan maken.
Ik denk ook gewoon veel trading i.v.m. 0% fee op Binance (na wegvallen FTX is eigenlijk alleen Binance nog relevant).

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Bitcoin is goedkoper dan 5 jaar geleden.
Let that sink in

• Waah
  • Laatst online: 23:50
Lazyke schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:02:
Bitcoin is goedkoper dan 5 jaar geleden.
Let that sink in
Afbeeldingslocatie: https://www.sanidirect.nl/media/catalog/product/cache/ad91fde9e9f50b35aefd7e59a4220ff5/5/1/51606001_P12.jpg

• keepitfrosty
  • Laatst online: 21-01 11:02
MicroWhale schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:58:

Of op korte termijn voor een easy money grab? Even een pomp meepakken en dumpie dump doen.
Pagina: 1 ... 80 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!