[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.094 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:01
Mooody schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:24:
[...]

Ik ben hier net, maar ik keur je direct af.
Hij kwam, hij zag, hij sprak _/-\o_

• mannowlahn
lucatoni schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:21:
Dat de nummer 3 exchange in een week tijd omvalt is echt wel schokkend. Regulators gaan hier zo hard op ingrijpen....
Als we even wachten is het een Exchange buiten de top tien en is het toch minder erg.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:11

Vis

Moooon

Wel leuk swingtraden op deze volatiliteit

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Lange termijn denken. Wat de prijs nu aan het doen is 'speelt in principe totaal geen rol.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:27:
Moooon

Wel leuk swingtraden op deze volatiliteit
Bedoel je niet scalpen ? :)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:25
Error404! schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:26:
Nou morgen nog een slechte CPI rating en we kunnen overgaan tot capitulatie
Zou fijn zijn, zakje fiat staat al klaar! En kunnen we daarna gewoon weer in 1 rechte lijn omhoog. Elke 3 maanden een nieuw schandaal die de koers lafjes omlaag duwt schiet ook niet op.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:11

Vis

Ja dat! :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:17

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:28:
Lange termijn denken. Wat de prijs nu aan het doen is 'speelt in principe totaal geen rol.
Echt niet. Alles gaat kapot.

• mannowlahn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NViVPNjUBbxNET1kZxCDXMmHkBw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Geg3A86pqa4LJA6PqWnkMMZ3.png?f=user_large

• Raf1994
  • Niet online
YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:28:
[...]

Tis al een jaar kapot, we hebben bijna de bodem. Dus verkoop aub niet jongen.

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03-2025
Genoeg gezakt!! En whoooop weer naar de 69k

Dit is wel goedkoop inkopen doen met deze prijzen! Buy the dip 🚀

• Raf1994
  • Niet online
Buks995 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:30:
Genoeg gezakt!! En whoooop weer naar de 69k

Dit is wel goedkoop inkopen doen met deze prijzen! Buy the dip 🚀
😍

• YES

YES

Moderator General Chat
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:30:
[...]

Tis al een jaar kapot, we hebben bijna de bodem. Dus verkoop aub niet jongen.
Ik verkoop. Jij verkoopt ook.
Saylor verkoopt.

De enige die niet verkoopt is Jaapio.

• mannowlahn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/my70l_5RqUoG73SPdK1N6_hy8Zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/k8xgC9OaGZfHYkGnmX2JtZvj.png?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
Year to date: Bitcoin is minder volatiel 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VbNkoCn3mFxaId1yTktXde__Qo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I3fmdmHJtbjjePayMwvSRBNL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8EO0T5HgfIG14MQwzrMvm9ltOZw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TOmNTE0BAweDXv8Y4fIatlmN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• mannowlahn
YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:32:
[...]

Ik verkoop. Jij verkoopt ook.
Saylor verkoopt.

De enige die niet verkoopt is Jaapio.
Wat je niet hebt kan je niet verkopen.

Lol maar FXT lukte dat wel.

• Raf1994
  • Niet online
Buy the dip, even when there is noting left to buy '

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvZ85MWu-4HPm2lbdTY0saxg6Ow=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jkDDLEuHAdXAz1FnRJAgPDMz.png?f=fotoalbum_large

Zitten niet meer in de rainbow, what is next?

Altijd zelf blijven nadenken

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

paul-s83 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:28:
[...]

Zou fijn zijn, zakje fiat staat al klaar! En kunnen we daarna gewoon weer in 1 rechte lijn omhoog. Elke 3 maanden een nieuw schandaal die de koers lafjes omlaag duwt schiet ook niet op.
Zo is het wel.
Een bull market komt er altijd wel weer. Dit lijkt veel op de 2018/2019 "crash", wat eigenlijk gewoon een correctie was. Iedereen in paniek. Je hebt gewoon geduld nodig. Dit wereldje gaat echt wel blijven. Ik zal er ff een grafiekje ingooien om deze crash te relativeren....

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7pwFRHs/Scherm-afbeelding-2022-11-09-om-23-32-57.png

Zie je dat lijntje omlaag helemaal rechts, dat zijn wij nu :+

Je investering is misschien kapot, maar de markt is niet kapot.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-11-2022 23:40 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:06
JordydG1998 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:34:
[Afbeelding]

Extra kleurtje.

• YES

YES

Moderator General Chat
[Afbeelding]

Buy the dip, even if there is no rainbow left to buy

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-12-2025

SpX

[Afbeelding]

Gewoon wat meer kleuren toevoegen aan de regenboog. Beetje nadenken he en altijd een plan C hebben.

• Raf1994
  • Niet online
[Afbeelding]

Een kleurtje bijvoegen aan de regenboog.

• mannowlahn
[Afbeelding]

Nieuwe letter in de lgbtq+ en nieuwe kleur in de vlag, ik opteer voor glitter.

• twit
  • Laatst online: 21-01 15:09
YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:28:
[...]

Niet in paniek raken! Goud is ook maar een stuk steen. En anders gewoon indexbeleggen gegarandeerd rijk over 5 jaar.

Nee ik zal ophouden. Ik zit even op Reddit te lezen daar wordt zelfs al gesproken over idd 8 billion short term liquidity needed maar in totaal een gat van 10-20 miljard op de hele ftx begroting . Bizar hoe je toch min of meer een geld fabriek waar je in de basis een gegarandeerde fee pakt op iedere transactie en alleen wat it en personeelskosten hebt om die transacties te doen dit zo uit de hand kunt laten lopen..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:01
Hoe zuur het ook is voor sommige mensen, dit soort historische momenten zijn altijd wel bijzonder om mee te maken.
Op dit moment nog steeds met bot trading bezig, en gelukkig vallen de verliezen gek genoeg nogal mee, en heb er nogal vertrouwen in dat het vanzelf wel weer goed gaat komen (y)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-12-2025

SpX

Remy!!!! schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:35:
Hoe zuur het ook is voor sommige mensen, dit soort historische momenten zijn altijd wel bijzonder om mee te maken.
Op dit moment nog steeds met bot trading bezig, en gelukkig vallen de verliezen gek genoeg nogal mee, en heb er nogal vertrouwen in dat het vanzelf wel weer goed gaat komen (y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UhP_DqOtokyIq3T0hsmmMMeKIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zKEgetCrLMGdZDyxCHlf9lbd.gif?f=user_large

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03-2025
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:33:
Buy the dip, even when there is noting left to buy '
Blijf je toch zitten met niks 🤣

Straks groene pilaren en we zijn dit vergeten

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik verkoop snel al mn crypto voordat ik rood kom te staan en de overheid geld komt halen.

Alle proemn in n drek

• mannowlahn
twit schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:35:
[...]

Niet in paniek raken! Goud is ook maar een stuk steen. En anders gewoon indexbeleggen gegarandeerd rijk over 5 jaar.

Nee ik zal ophouden. Ik zit even op Reddit te lezen daar wordt zelfs al gesproken over idd 8 billion short term liquidity needed maar in totaal een gat van 10-20 miljard op de hele ftx begroting . Bizar hoe je toch min of meer een geld fabriek waar je in de basis een gegarandeerde fee pakt op iedere transactie en alleen wat it en personeelskosten hebt om die transacties te doen dit zo uit de hand kunt laten lopen..
Daar hebben ze een mooie technische term voor, gefopt.

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05-2025
Onder de 16.000 wanneer gaan we bijkopen?

• Kol Nedra
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIYGlAo4U6iVpRpR1SVPMeiXLiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMXilTr37HJfBIk9fzwKBydf.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:35:
[...]

Ik ben net wat satoshi's kwijt geraakt omdat ik wat BTC doorsluis naar ByBit, funds klaarzetten voor een langlopende long positie als duidelijk lijkt dat we de bodem (tijdelijk) gezien hebben. Nog iets meer paniek in de toko (zoveel paniek dat raffiedaffie ervan in paniek raakt dat niemand kalm blijft), dat kan hem dan zijn. Even wat napruttelen en nog eens bevestigen dat het de bodem was en ik open denk ik voorzichtig weer eens een leveraged long.

Mocht je echt denken dat ik denk dat alles kapot gaat (kan niet goed inschatten of je een grapje maakte), dan lijkt bovenstaande me genoeg, ik zie juist kansen opdoemen :)

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

The comeback israel

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• YES

YES

Moderator General Chat

• Sjuul100

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 21:23

gws24

Thinking is hard!

[Afbeelding]

Formule aanpassen zodat de koers wel weer in de rainbow zit ;)

Wat ik mij nog kan herrinneren van 2013/2014 werd dat ding continu aangepast zodat hij paste.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Raf1994
  • Niet online
De whales manipuleren gewoon de markt!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vraag mij altijd af of wat we nu zien zonder een black swan anders was gegaan. Persoonlijk denk ik eigenlijk van niet en had het misschien wat meer tijd gekost, maar was het uiteindelijk toch wel zo gegaan. Nu hebben we het gezeik misschien wat eerder en kunnen we ook sneller door naar nieuwe highs :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

Die Il Capo twit had dat toch maar mooi in de smiezen.

• Sjuul100
Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:41:
Ze moeten die whales aanpakken met wetgeving, dan houdt het op!

• twit
  • Laatst online: 21-01 15:09
YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:38:
[...]

Ik ben net wat satoshi's kwijt geraakt omdat ik wat BTC doorsluis naar ByBit, funds klaarzetten voor een langlopende long positie als duidelijk lijkt dat we de bodem (tijdelijk) gezien hebben. Nog iets meer paniek in de toko (zoveel paniek dat raffiedaffie ervan in paniek raakt dat niemand kalm blijft), dat kan hem dan zijn. Even wat napruttelen en nog eens bevestigen dat het de bodem was en ik open denk ik voorzichtig weer eens een leveraged long.

Mocht je echt denken dat ik denk dat alles kapot gaat (kan niet goed inschatten of je een grapje maakte), dan lijkt bovenstaande me genoeg, ik zie juist kansen opdoemen :)
Haha ik probeerde een kleine parodie te maken op een frequente andere poster en zijn meest terugkomende adviezen te combineren :). Maar eens qua voorbereiding. Ik baal dat ik geen fiat van crypto verkopen klaar heb staan maar ik heb naar 2 Exchanges euro’s verscheept . Nog geen orders staan maar dat is meer omdat ik nog twijfel over hoe de buy orders te maken, dat er gekocht gaat worden is zeker :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Mooody

Mooody

elmoody

Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:41:
Zo werkt het ook met de reguliere stocks. Het is goed voor Tesla dat Elon Twitter heeft gekocht.
Hij heeft straks weer een hogere Tesla koers nodig om Twitter te refunden.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:42:
Ik vraag mij altijd af of wat we nu zien zonder een black swan anders was gegaan. Persoonlijk denk ik eigenlijk van niet en had het misschien wat meer tijd gekost, maar was het uiteindelijk toch wel zo gegaan. Nu hebben we het gezeik misschien wat eerder en kunnen we ook sneller door naar nieuwe highs :)
Tegelijkertijd waren die nieuwe high dan compleet opgebouwd uit lucht. Een zeepbel moet af en toe barsten. Dat was in 2018 het geval, nu in 2022 weer. Dat is gezond, anders slaat het allemaal nergens meer op.

Crypto wil serieus genomen worden. Dan moet het ff door deze fase heen. Zal nog wel een paar jaar duren.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:25
Mooody schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:34:
[...]

Zo is het wel.
Een bull market komt er altijd wel weer. Dit lijkt veel op de 2018/2019 "crash", wat eigenlijk gewoon een correctie was. Iedereen in paniek. Je hebt gewoon geduld nodig. Dit wereldje gaat echt wel blijven. Ik zal er ff een grafiekje ingooien om deze crash te relativeren....

[Afbeelding]

Zie je dat lijntje omlaag helemaal rechts, dat zijn wij nu :+

Je investering is misschien kapot, maar de markt is niet kapot.
Herstel zal tijd kosten, maar zolang er geld verdiend kan worden door de grote jongens dan zal er ook heus wel een nieuwe bullrun in de toekomst komen.

Als je daar vertrouwen in hebt maakt het niet uit of je nu koopt op 20K, 15K of sub 10K.

Het valt niet te timen. Zonder dit FTX verhaal hadden we zomaar op 25K kunnen staan over een paar weken.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

PilatuS schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:42:
Welke black swan? FTX? :? Dat valt bezwaarlijk een catastrophic event te noemen IMO. De macro-economie zit gewoon tegen, BTC (en crypto in het algemeen) maakt z'n eerst recessie mee. Ondanks al de dikke tech is crypto geen asset class die wonderlijk tegen de stroom in zwemt. De kans op een duik naar onder is, alle factoren in rekening genomen, altijd al waarschijnlijker geweest dan een nieuwe bull.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-01 23:46

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:47:
Mensen moeten echt leren wat virtueel winst of verlies is.
Ik denk dat mensen vooral nu beseffen dat hun virtuele bezit vooral een ongereguleerde dynamische ponzisetting is. Waarbij de late instappers fors verliezen. Wat een bende en wat een bende aan onwetenden die bakken met geld verliezen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
Tja, een regenboog gaat eerst omhoog en dan omlaag :+

• PilatuS
  • Niet online
Mooody schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:50:
[...]

Tegelijkertijd waren die nieuwe high dan compleet opgebouwd uit lucht. Een zeepbel moet af en toe barsten. Dat was in 2018 het geval, nu in 2022 weer. Dat is gezond, anders slaat het allemaal nergens meer op.

Crypto wil serieus genomen worden. Dan moet het ff door deze fase heen. Zal nog wel een paar jaar duren.
Precies waarom ik denk dat het niet anders was gegaan zonder het gezeik met FTX. Maanden sideways net zoals in 2018 inderdaad. Iedere poging omhoog was een fail, dan zakt de boel een keer goed door net zoals toen.

• Sjuul100
tuinïnen schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:52:
[...]

Ik denk dat mensen vooral nu beseffen dat hun virtuele bezit vooral een ongereguleerde dynamische ponzisetting is. Waarbij de late instappers fors verliezen. Wat een bende en wat een bende aan onwetenden die bakken met geld verliezen.
Het komt nog goed, op 14.xxx instappen

• Mooody

Mooody

elmoody

paul-s83 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:50:
[...]

Herstel zal tijd kosten, maar zolang er geld verdiend kan worden door de grote jongens dan zal er ook heus wel een nieuwe bullrun in de toekomst komen.

Als je daar vertrouwen in hebt maakt het niet uit of je nu koopt op 20K, 15K of sub 10K.

Het valt niet te timen. Zonder dit FTX verhaal hadden we zomaar op 25K kunnen staan over een paar weken.
Als FTX Bitcoin kan laten crashen, moet je gewoon willen dat Bitcoin crasht toch? Anders wordt het een zeepbel. Ik maak me niet druk om FTX. Ik gok dat Bitcoin eind 2023, medio 2024 wel weer een nieuwe ATH kan aantikken ivm de aanloop naar de nieuwe halving. Geduld is een schone zaak.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:54:
[...]

Nee maar je doet net alsof het geen bloedbad is. Voor veel mensen wel dus dan zegt iemand dat. Kom jij bijdehand doen. En dat komt dan van iemand die vaker van stemming/opinie switcht dan een gemiddeld stoplicht.
Sorry goos, maar er is geen reden om zo lullig te gaan doen toch?

Wat heeft dat stoplicht jou ooit gedaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4eAoPR9klxFrsQh0dK0olOfx_ks=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Trrx03wNsPwmSnCDkfnSI2ZP.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnUfqyedQbZW0vnQbOx0Y7a4A8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8QSbsJ8IQRGPIgNFeQspzMru.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd

Koop order voor btc op 68 cent 👍

• DutchCrownNL
Doe mij dan FTT maar, lekker goedkoop en kan ik toch zeggen dat ik veel crypto heb gekocht :Y

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:54:
Nee maar je doet net alsof het geen bloedbad is. Voor veel mensen wel dus dan zegt iemand dat. Kom jij bijdehand doen. En dat komt dan van iemand die vaker van stemming/opinie switcht dan een gemiddeld stoplicht.
Werkte dit topic maar evengoed als teletijdmachine om BTC te kopen als voor mensen die nog nooit van trolls op het internet gehoord hebben.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:40
Darrell schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:42:
Die Il Capo twit had dat toch maar mooi in de smiezen.
In zijn korte groene broek

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 08:53:
Gelukkig heeft iedereen hier wel het populaire HEX in portefeuille. Ja toch?

[Afbeelding]
Zowat de enige top 10 coin die wat kan standhouden vandaag

• Mooody

Mooody

elmoody

Hans referal :)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
Zo hey toch al een tijdje wat minder actief geweest hier in de slowchat, hoe gaat het eigenlijk hier?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Richh schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:09:
Zo hey toch al een tijdje wat minder actief geweest hier in de slowchat, hoe gaat het eigenlijk hier?
Druk dagje vandaag!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Richh
Jullie zijn ook gewoon weer aan het werk dus :+

• Mooody

Mooody

elmoody

Ben er ook sinds vandaag weer. Therapeutisch weer begonnen. Geweldig moment om weer in te stromen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 10-11-2022 00:13 ]

• Richh
Mooody schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:12:
[...]

Ben er ook sinds vandaag weer. Geweldig moment om weer in te stromen.
Nice _/-\o_ toch goed om de bekende gezichten weer terug te zien.

Ben as we speak weer even de Ledger aan het updaten, zo even wat waardeloze fiat omzetten.

• YES

YES

Moderator General Chat
Slonzo schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:06:
[...]

Werkte dit topic maar evengoed als teletijdmachine om BTC te kopen als voor mensen die nog nooit van trolls op het internet gehoord hebben.
Als hij een troll is doet ie zich wel heel goed voor als een heel fijn figuur en ben ik er inderdaad met beide benen ingetuind.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Weten jullie wat SRB is? Dit is een Solid Rocket Booster. Die worden gebruikt om naar de maan te gaan.

De SRB kan niet gestopt worden totdat hij is uitgebrand. Hij staat nu verkeerd om. De katalysator van dit geheel is FTT. Die stond op $22 toen deze ongein begin. Nu nog maar op $1.5. Alle rakketbrandstof is bijna op. De omgekeerde reactie zal snel optreden!

Echter is het probleem in deze markt dat er meerdere SRB's kunnen zijn. SOL heeft nog wat brandstof, en zo zijn er nog wat coins die er zijn om wat zaken te stutten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Het bleef dippen toen ik de dip kocht. En mn memecoins gaan ook naar de klote.

Maar verder gaat het prima!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:02

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:20:
Weten jullie wat SRB is? Dit is een Solid Rocket Booster. Die worden gebruikt om naar de maan te gaan.

De SRB kan niet gestopt worden totdat hij is uitgebrand. Hij staat nu verkeerd om. De katalysator van dit geheel is FTT. Die stond op $22 toen deze ongein begin. Nu nog maar op $1.5. Alle rakketbrandstof is bijna op. De omgekeerde reactie zal snel optreden!

Echter is het probleem in deze markt dat er meerdere SRB's kunnen zijn. SOL heeft nog wat brandstof, en zo zijn er nog wat coins die er zijn om wat zaken te stutten.
1,5... damn. Dat is dan wel klaar...

• YES

YES

Moderator General Chat
_Gast_ schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:21:
[...]

Het bleef dippen toen ik de dip kocht. En mn memecoins gaan ook naar de klote.

Maar verder gaat het prima!
Wie heeft er memecoins nodig als je memes hebt

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
YES schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:21:
[...]

Wie heeft er memecoins nodig als je memes hebt
Idd daar zal ik het maar mee moeten doen voorlopig...

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

@Mooody Welcome back!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:12:
[...]

Ben er ook sinds vandaag weer. Therapeutisch weer begonnen. Geweldig moment om weer in te stromen.
Welkom terug, ouwe ramptoerist. ;w

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik voel me opeens koning! (en morgen een REKTIOOT)

De low op de BTC/EUR was 15547, ik had een order op 15551 staan :+ (onderdeel van de ladder)

Dat is een teken dat we nog een flinke duik nemen :)

@Mooody: Mooi om je hier te zien. Mooie tips voor coins tijdens de vorige run. En de stelling over max 10 coins!

[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 10-11-2022 00:30 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23-01 15:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYzqZkh0mQ8QgFqyvWmEoiwO0kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXHd37kKf0Xxx5FsZgFbUtxI.jpg?f=fotoalbum_large

:$ _O-

• Richh

• DutchCrownNL
Euhh.... _O-

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
Meer dan 10 uren op je mobiel? :o
Dat is niet gezond....

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23-01 15:40
Waah schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:38:
[...]

Meer dan 10 uren op je mobiel? :o
Dat is niet gezond....
Nee de Tweakers is een subcategorie van de totale Safari schermtijd. Maar samen met Twitter dus wel 5 uur+ Crypto schermtijd op een werkdag is idd veel. Maar was flink lezen vandaag jongens :P

Mijn BTC doel zojuist gehaald. GAK uiteindelijk €28319. Lap me maar weer op als ik tot de rijkste der aarde behoor :|

• Coldcat

Coldcat

HODL

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Richh schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:14:
[...]

Nice _/-\o_ toch goed om de bekende gezichten weer terug te zien.

Ben as we speak weer even de Ledger aan het updaten, zo even wat waardeloze fiat omzetten.
Hey, nog meer oude garde uit een grot gekropen, we zijn ook een stelletje lurkers. _/-\o_

• Sjuul100
AlterBridge schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:42:
[...]

Mijn BTC. GAK uiteindelijk €28319.
Oei, pijnlijk. Ik hoop voor je dat je weinig bezit, des te kleiner het verlies.

• Sjuul100
En weer ruim boven de 16.000 !Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmDXSJPSY99xZkeI7zTRarYS8LE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NmFAbCTcOlZm2CfbJowBOh8h.png?f=user_large

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Niemand heeft het meer over de CPI reading die later vandaag binnenkomt. Als die tegenvalt, krijgen we nog een flinke trap na :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-01 07:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0voDlM_6O_aNqMNFNjkklKFVLDE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8w7Ml0Mmi13RNexOrIblDpyl.jpg?f=fotoalbum_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Bodem is bereikt, moon!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-01 23:59
Veel te vroeg. Letterlijk en figuurlijk

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
Lijntje uit december 2020 aangetikt, lekker hoor. Hopelijk postieve effecten CPI vandaag, anders rektcity incoming. Ahja, tis maar geld zullen we maar zeggen(geloof jij het?)

Was dit het langverwachte en door velen gehoopte black swan event?

[ Voor 16% gewijzigd door Ryderr op 10-11-2022 06:16 ]

Excellence does not require perfection.

• roflexx
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 november 2022 @ 05:40:
[...]

Veel te vroeg. Letterlijk en figuurlijk
Ik zit in azie:)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:49
Ngangatar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 00:01:
[...]

Ik wil niet stoken hoor, maar pak hem @Jedi_Pimp & @anti elppa ! :*)
is niet nodig, als vanmiddag net na de lunch de inflatie cijfers mee vallen was vannacht de bodem. Dus die lul cancelled zichzelf wel

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 11:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Het was te verwachten maar toch :|

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:06
Nou @Verwijderd kom er maar in met je tegeltjes wijsheden!

Of kan je weer een keer een mooie schunnig verhaal uit je mouw toveren? :9~

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:04
“FTX is currently unable to process withdrawals. We strongly advise against depositing.”

Testje gedaan, XRP komt niet meer aan, en krijg ook niks meer terug gestuurd.

Status blijft op “Requisted”

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Gipsy King
  • Laatst online: 14-01 15:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ko5tvWtyaTjPxra4qO0NvS8_KKM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yvu0UHxtfMUskkuk1CmSXl4g.jpg?f=user_large

• anti elppa
is oud nieuws, was hier gisteravond al overal te vinden. Daarom hebben we nu tijdelijk een bodem gehad

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Zo, BTC en ETH beide met 100 gestegen sinds vannacht, benieuwd waar het heen gaat.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:47:
Zo, BTC en ETH beide met 100 gestegen sinds vannacht, benieuwd waar het heen gaat.
420 en 69k.

• roflexx
JDx schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:47:
100 wat?

• anti elppa

Pagina: 1 ... 79 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!