waarom zou je kopen? Met alle ellende erbij?
Laat de concurrent failliet gaan en die klanten komen wel naar je toe.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 09-11-2022 22:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 09-11-2022 22:05 ]
Verkoop de kinderen!knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:04:
Brace yourselves
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 09-11-2022 22:06 ]
==
hoi
Beetje karig, morgen nog -15% om het af te maken?
Lol die klanten heb geen doekoe meerlighting_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:05:
[...]
Laat de concurrent failliet gaan en die klanten komen wel naar je toe.
Ik zou niet blind van die halving uitgaan. Crypto heeft nog nooit deze economische situatie meegemaakt.Qunix schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:53:
[...]
Pas vanaf 12-2023 tot de halving gaan we omhoog. Tot die tijd vrijwel zijwaarts.
is een optie, als je rijk bent vliegen de modellen naar je toeEusebius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:05:
[...]
Verkoop de kinderen!
We kopen later de betere versies met de winst wel weer terug!
nothing stops this train
nothing stops this train
Met Ryanair of Emirates?Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:06:
[...]
is een optie, als je rijk bent vliegen de modellen naar je toe
Wat je kan doen is iets shorten op FTX en dezelfde munt in dezelfde hoeveelheid long spelen op een andere exchange (of andersom). Enorm gokken want als het dan de verkeerde kant op gaat heb je nog meer funds vast staan op FTXTaro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:01:
[...]
Veel mensen die hun crypto op FTX hebben staan kunnen niet anders... Als het bericht van zojuist correct is, dan kan dat ook nog weleens een lastig verhaal worden.
Let the times speaks out the truthsknakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:07:
This time it is different.
dan zou Binance flink geld moeten pompen of de klanten moeten een gedeelte inleveren.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wait for it---knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:10:
Die dump valt mee. Toch al ingeprijsd?
[Afbeelding]
Verwijderd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Je gaat nog gelijk krijgen ook!!Gelukszoekr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:12:
BTC $9963 op 5 feb 2023 is de low. Met een foutmarge van 10 dagen en $1000.
nothing stops this train
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ziet ernaar uit dat we lager gaan, weinig bounce..Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:51:
Is het 16.103 USD lijntje helaas toch nog aangetikt nadat ik dat lang geleden heb getekend
[Afbeelding]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2022 22:16 ]
nothing stops this train
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 09-11-2022 22:24 ]
De dag dat ik all in had moeten gaan. Maar niemand durfde.keanu_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:20:
"ik zal jullie eens een mooi verhaal vertellen. Het was 9-11-2022..."
elke 10 minuten, tik tok tik tok.......next blockRaf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:22:
Wat ik bedoel is dat alles wat kan mislopen voor Bitcoin, echt misloopt...
En kijk Bitcoin bestaat nog...
nothing stops this train
Dit is onze 9-11keanu_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:20:
"ik zal jullie eens een mooi verhaal vertellen. Het was 9-11-2022..."
Feitelijk loopt er bij bitcoin niks 'mis' nu he, die draait gewoon lekker door. Marktwerking bepaalt echter de waarde ervan.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:22:
Wat ik bedoel is dat alles wat kan mislopen voor Bitcoin, echt misloopt...
En kijk Bitcoin bestaat nog...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die koopt alleen maar meer nuknakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:29:
Wen Saylor rekt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
zolang hij de lening en rente kan terug betalen is er niks aan de hand toch?knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:29:
Wen Saylor rekt.
Verwijderd
knakworst schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:29:
Wen Saylor rekt.
Tjah, wanneer wel weer in te stappen, lastig...lighting_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:23:
[...]
De dag dat ik all in had moeten gaan. Maar niemand durfde.
:fill(white):strip_exif()/f/image/poaVQjUVnza0Yfk6oBqoPrGZ.png?f=user_large)
Wat n onzin zeg. Sinds 2009 zijn er al ontelbare projecten geklapt, mensen gescamd en exchanges gesloten.HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:25:
Zo gaat BTC nooit een toekomst hebben. Zonder toezicht zullen deze klote exchanges spelen met hun financiën. Extreem onverantwoord wat FTX deed en wie was er om ze terecht te wijzen? FTX klapt, Luna klapte, en heel de markt is maar de klote. Heel de dag vandaag al een slow bleed en het enge dat er letterlijk geen boden in zicht is.
Ik lul ook zomaar wat
Omdat BTC nog makkelijk naar <10k kan (en zal) gaan. En mogelijk zelfs richting 4K.Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:25:
als je nu niet een dca doet terwijl je fiat klaar hebt liggen......snap ik het niet!
ik heb bij 18.8k mijn maandelijkse potje erin gegooid, wellicht op 24 nov gelijk 80% van wat ik kan missen erin
Verwijderd
Ik wacht nog steeds op de bounce van Bitconnect.shovelhead1340 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:32:
[...]
Wat n onzin zeg. Sinds 2009 zijn er al ontelbare projecten geklapt, mensen gescamd en exchanges gesloten.
Ondertussen blijft bitcoin groeien.
Als dit te spannend is moet je misschien gewoon gaan beleggen of sparen.
Stack Sats
Sparen? Jakkesshovelhead1340 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:32:
[...]
Als dit te spannend is moet je misschien gewoon gaan beleggen of sparen.
Zero.
Je vergeet $0.06!goldmemberf1 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:34:
[...]
Omdat BTC nog makkelijk naar <10k kan (en zal) gaan. En mogelijk zelfs richting 4K.
Stack Sats
Grote partij onzin, nieuwe markten vertonen altijd deze trekjes. Veel groeiende bedrijven met gebakken lucht op de balans die allemaal weg worden gevaagd in geval van crisis en liquiditeitsproblemen. Zo werkt de vrije markt en daar is tenslotte Bitcoin voor bedoeld. Er is geen centrale partij of overheid die ze komt redden, de markt werkt corrigerend zoals het hoort.HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:25:
Zo gaat BTC nooit een toekomst hebben. Zonder toezicht zullen deze klote exchanges spelen met hun financiën. Extreem onverantwoord wat FTX deed en wie was er om ze terecht te wijzen? FTX klapt, Luna klapte, en heel de markt is maar de klote. Heel de dag vandaag al een slow bleed en het enge dat er letterlijk geen boden in zicht is.
Altijd zelf blijven nadenken
Verwijderd
Username checks outgoldmemberf1 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:34:
[...]
Omdat BTC nog makkelijk naar <10k kan (en zal) gaan. En mogelijk zelfs richting 4K.
Altijd zelf blijven nadenken
Zit er nog een 16k babe in het archief?
[ Voor 11% gewijzigd door ybos op 09-11-2022 22:41 ]
Nopheros schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:40:
[...]
Vind zelf 12k-14k voor crypto goed genoeg, staat bitcoin toch even op -80%.
zwembroek schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:19:
[...]
Ik wacht geduldig. Die 14k komt hoe dan ook op de kaart.
anti elppa schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:36:
Nu weet ik het zeker, er komt nog een dip aan naar de 14k. Tot dan. Oja en die shitcoins gaan zeker nog -75%
Moiety schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:44:
Ik lijk bevangen door het Il Capo virus en vrees dat we de 14k daadwerkelijk aan kunnen gaan tikken. “Dankzij Taro” omdat hij ooit iets schreef als: “ik koop wel weer bij als de bevestiging daar is dat we daadwerkelijk uit de Bearmarket zijn ontsnapt en weer omhoog gaan”.
NeoflexNL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:17:
Hoe gaan we op deze manier ooit de 14k nog zien dan mensen?
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:23:
[...]
Ik zie die 14k ook niet snel gebeuren maar aan de andere kant zou het me ook echt niet verbazen als de koers vroeg of laat nog wel in die regionen belandt.
Gewoon lekker wat bijkopen mocht het daar heen gaan.
BTC100K2021 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:33:
In een poging om eindelijk uit deze bandbreedte te komen heb ik besloten om de DCA-stofzuiger ook weer aan te zetten. Gezien mijn trackrecord voor timing van de markt zullen we binnen een week op 14K staan.
keanu_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:17:
[...]
75BPS voor nu is priced in, daarna afschaling 50 zoals jij zegt.
Ik zie die 14K BTC echt niet gebeuren..
JPS schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:16:
[...]
14K zie ik misschien gebeuren en verwacht dan eerder een sterke 'organische' bounce up. Maar zie opmerking hierboven, het is m.i. nog steeds geen volledig zuiver spel (wat het ook nooit zal worden trouwens) en kan dus een mooi geregisseerde bull trap zijn.
PlanR schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 05:38:
[...]
Hmm dat is wel erg diep. Maar ik heb een long geopend, dus eth zal nu wel naar de 1000-1200 gaan… en btc 14K idd
MicroStrategy's bitcoin loss just exceeded $2bln
— db (@tier10k) 9 november 2022
Goede vraag, heb er ook werkelijk geen verklaring voor..xeoMe schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:30:
Kan iemand mij vertellen waarom we vanaf 4 november ineens 10x zoveel volume hebben gehad maar geen bizare prijsdaling of verhoging?
[Afbeelding]
Totdat iedereen zijn PF verkoopt om de eind afrekening van gas te kunnen betalen.Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:42:
Nog even de CPI cijfers erachteraan morgen? En Saylor is ook goed onderweg:
[Twitter]
Laten we nu gewoon alle pijn maar direct nemen, dan kunnen we veel extra inslaan en daarna optimaal genieten van de volgende bullrun.
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2022 22:45 ]
nothing stops this train
[ Voor 13% gewijzigd door DutchCrownNL op 09-11-2022 22:53 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Als je nu je centen ziet verdampen en daar van baalt, denk dan aan Saylor.Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:42:
Nog even de CPI cijfers erachteraan morgen? En Saylor is ook goed onderweg:
[Twitter]
Laten we nu gewoon alle pijn maar direct nemen, dan kunnen we veel extra inslaan en daarna optimaal genieten van de volgende bullrun.
“Wat een slappe bedoeling”Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:44:
ben benieuwd of mijn vrouw morgen iets zegt over crypto
Doge is trouwens richting de 6 cent, mooi man
Oftewel 3 dagen..DutchCrownNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:45:
Dus Binance ketst de overname af, wat iedereen al van te voren wist, BTC verliest iedere support (18K verloren en 16K lijkt het nu ook niet te houden), en dan krijgen we morgen ook de CPI cijfers vanuit de US.
Lang geleden dat er zoveel actie is geweest in een week
Die man denkt als een belegger. Lange termijn.Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:45:
[...]
Als je nu je centen ziet verdampen en daar van baalt, denk dan aan Saylor.
2 biljoen down the drain, de tering.
Deze man preekt Bitcoin maar van Bitcoin kopen heeft hij geen kaas gegeten.
heeft niks verkocht.Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:45:
[...]
Als je nu je centen ziet verdampen en daar van baalt, denk dan aan Saylor.
2 miljard down the drain, de tering.
Deze man preekt Bitcoin maar van Bitcoin kopen heeft hij geen kaas gegeten.
Die van mij spotte veel rood toen ik de Binance app open had staan. Moet je nu niet bijkopen schat, vroeg ze? *trots*Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:44:
Geen idee, dan zou je eerst op de onderliggende exchanges moeten inzoomen. Maar veel volume betekent niet automatisch een prijsdaling/stijging, als veel traders rondom hetzelfde punt in- en verkopen dan kan je een heel hoog volume genereren zonder dat de prijs beweegt. Sowieso betekent iedere verkoop aan de andere kant een koop, maar er kan gewoon veel aanbod en vraag rondom hetzelfde prijspunt liggen.Junia schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:43:
[...]
Goede vraag, heb er ook werkelijk geen verklaring voor..
@Taro een idee waar dit volume vandaan kan komen? Het lijkt fake.
Ik lul ook zomaar wat
deze kan ook weer op een tegelRaf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:46:
[...]
Die man denkt als een belegger. Lange termijn.
Geen vrouw hier maar mijn Mijn ouders belden eerder vanavond wel. Hadden iets op nu.NL gezien (vast niveautje Telegraaf) over laagste Bitcoin koers in jaren oid. Of alles wel goed met me ging.Kol Nedra schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:44:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Had m net aan de telefoon. Hij zei dat hij denkt als een goudvis, termijn van 6 seconden.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:46:
[...]
Die man denkt als een belegger. Lange termijn.
Maar wel virtueel heYES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:47:
[...]
Had m net aan de telefoon. Hij zei dat hij denkt als een goudvis, termijn van 6 seconden.
Als Bitcoin in 2024 een nieuwe ath geeft, zal hij iedereen uitlachen.YES schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:47:
[...]
Had m net aan de telefoon. Hij zei dat hij denkt als een goudvis, termijn van 6 seconden.
Mijn vriendin weet dat we er wat in hebben zitten maar vraagt er echt nooit naar, het kan haar echt totaal niet boeien, heerlijk. Tevens een goede indicator dat we er niet met teveel centjes in zittentwit schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:47:
[...]
Geen vrouw hier maar mijn Mijn ouders belden eerder vanavond wel. Hadden iets op nu.NL gezien (vast niveautje Telegraaf) over laagste Bitcoin koers in jaren oid. Of alles wel goed met me ging.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hij heeft me aan de telefoon plechtig beloofd mij niet uit te zullen lachen.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:48:
[...]
Als Bitcoin in 2024 een nieuwe ath geeft, zal hij iedereen uitlachen.
Welk bloedbad? Als je niet verkoopt.sjorremans schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:49:
Wat een bloedbad is dit joh 😂
Als voor die tijd btc 9k aantikt is die klaar hoor.Raf1994 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:48:
[...]
Als Bitcoin in 2024 een nieuwe ath geeft, zal hij iedereen uitlachen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq