[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.110.152 views

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Hoe zou het met Michael saulor en microstrategy zijn?
Compleet geliquideerd alles aan het verkopen om goedkoper terug te kopen?
Hoezo is dit pure speculatie omtrent binance.. voelt niet helemaal juist

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:39

Vis

PlanR schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:07:
[...]

Short je hem ook? Relax hij zakt al

Dead cat miauw
Haha nope ben maar een saaie buy high, sell low DCAer.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Zo, het was even wat werk maar zojuist al mijn favoriete alt coins ingekocht. De gak daarmee behoorlijk verlaagd.
Fiat staat klaar om btc op 15 en eth op 1K te kopen.

Waarom nu kopen? Het is een bloedbad, we zijn nog lang niet klaar, maar op de lange termijn kijk ik niet naar deze giga schommeling.
Als we over 1,5 jaar weer richting een ath aankijken (hoop ik) ben ik blij.

Het enige wat ik niet gekocht heb is sol en glmr, vanwege goede redenen die eerder vandaag hier genoemd zijn verwacht ik die morgen nog een stukje lager op te kunnen pikken.

Zo niet, dan gaan we hopelijk morgen weer moon!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38
zwembroek schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:39:
[...]

Als die v shape recovery komt ben je te laat. Wat een paniek mensen...
Ik ben oprecht verbaas dat zover in een bear mensen nog hun pis lauw laten maken.

Ben ik dan de enige die echt met popcorn dit allemaal aanschouwd? En ja inmiddels ook enorm veel van mijn pf verdampt, ik noem geen cijfers want dat is nooit verstandig. Maar het is inmiddels 80% wat toedeledokie is. Ik accepteer dat dan ook, want ik was ook dom en hebberig en vervolgens ook te lui om nog de boel te redden.

Wat er nu gebeurt is ergens gewoon echt goed voor de markt. Hopelijk blijven dit soort scams hangen voor de volgende bull en ben je wat slimmer met wat je vertrouwd. Ik hoop dat de meesten dan geen ene toko of crypto nog vertrouwen en beseffen dat als iets al 30% omhoog is je gewoon keihard moet verkopen en je winsten moet veilig stellen. En accepteren dat crypto een geitenbende is en stop met luisteren naar al die YouTube jostis die je gek maken.

Last but not least, je ziet hoe bv onze mod hier ook anticipeert op dit gebeuren en gisteren of eer gisteren alles even veilig stelt en alles verpatst en terug gaat naar fiat. Tien keer een duppie mensen, vergeet die rijksdaalders.

• mannowlahn
Ezekielll schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:10:
Hoe zou het met Michael saulor en microstrategy zijn?
Compleet geliquideerd alles aan het verkopen om goedkoper terug te kopen?
Hoezo is dit pure speculatie omtrent binance.. voelt niet helemaal juist
Ik vraag mij dit ook af. Eerst was 16k een ding maar dat is verlaagd naar 13k volgens mij?

Wellicht pakken we dat drama ook nog even mee. *O*

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Binance Is Said to Be Likely to Walk Away from Deal to Buy FTX

Crypto exchange Binance is likely to walk away from a deal to buy collapsing competitor FTX following a review of the company’s structure and books, a person familiar with the matter said.

Binance, whose purchase of FTX hinged on it conducting due diligence first, was taken aback by a big hole it found in FTX’s finances, according to the person.

This article will be updated.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:03
Aha, zo te zien zijn mijn euro's op kraken op. Laatste order is gehit op 16900 nog wat euro.
Nu moon ajb dankjewel, see you later alligator on the bright side of the moon.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Verwijderd

Had toch gehoopt op een daal naar 850 euro :+

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Is dit de volgende?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Crypto.com zet het stop vanwege de congestie bij Solana. Denk ik...

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is het logisch dat ze deposits zouden stoppen in het geval van een liquiditeitscrisis?

• mannowlahn
Capsaicin schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:17:

Crypto exchange Binance is likely to walk away from a deal to buy collapsing competitor FTX following a review of the company’s structure and books, a person familiar with the matter said.

Binance, whose purchase of FTX hinged on it conducting due diligence first, was taken aback by a big hole it found in FTX’s finances, according to the person.

Lol ze hebben gratis een kijkje in de boeken mogen nemen. En ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze ftx zouden kopen. Waarom de klappen opvangen voor de schimmige praktijken. Slim gespeeld van CZ, komt er dan toch nog een beetje uit als een redder.

• Qunix
Azer schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:20:
[...]

Is het logisch dat ze deposits zouden stoppen in het geval van een liquiditeitscrisis?
Dat is juist het punt :D

Het moet zo liquide mogelijk zijn. Of heeft crypto.com ook geleend van zichzelf?

• mannowlahn
Celr bridge is trouwens nu met MetaMask geïntegreerd. Bridges zijn inmiddels vrij dood maar deze staat nog wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6OdVCo7ls6DKQ-FXqsSZRTne1uQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dkcRJtUtZ0Yyz6Vr5n5PVyI.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
En waarom gaan de Luna’s nu moon??
Echt wtf

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Luna moon!!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-01 00:11
Vis schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:00:
Waarom stijgt SOL ineens 2 euro omhoog?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6HTVW9qLiP3GX6xSE1YOMcz_qwM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4YncUIy8yJBEcYWUMbzfz229.jpg?f=user_large

Maktub

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:29
Zit je dan met je kilo goud ouwe pikkenbaas.

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05-2025
Don Guacamole schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:25:
En waarom gaan de Luna’s nu moon??
Echt wtf
Manipulatie, om nog meer arme drommels te laten instappen.

Verwijderd

mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:13:
[...]

Ik ben oprecht verbaas dat zover in een bear mensen nog hun pis lauw laten maken.

Ben ik dan de enige die echt met popcorn dit allemaal aanschouwd? En ja inmiddels ook enorm veel van mijn pf verdampt, ik noem geen cijfers want dat is nooit verstandig. Maar het is inmiddels 80% wat toedeledokie is. Ik accepteer dat dan ook, want ik was ook dom en hebberig en vervolgens ook te lui om nog de boel te redden.

Wat er nu gebeurt is ergens gewoon echt goed voor de markt. Hopelijk blijven dit soort scams hangen voor de volgende bull en ben je wat slimmer met wat je vertrouwd. Ik hoop dat de meesten dan geen ene toko of crypto nog vertrouwen en beseffen dat als iets al 30% omhoog is je gewoon keihard moet verkopen en je winsten moet veilig stellen. En accepteren dat crypto een geitenbende is en stop met luisteren naar al die YouTube jostis die je gek maken.

Last but not least, je ziet hoe bv onze mod hier ook anticipeert op dit gebeuren en gisteren of eer gisteren alles even veilig stelt en alles verpatst en terug gaat naar fiat. Tien keer een duppie mensen, vergeet die rijksdaalders.
Nee ik kan het ergens ook wel waarderen, alles ouderwets compleet naar de mallemoeren. Wat nu eigenlijk rest is een capitulatie van USDT, dat zou echt de kers op de taart vormen.

Of CZ die Binance verkoopt aan Musk.

Hier ook een mooi dak vol zonnepanelen in fiatwaarde zien verdampen vanaf de top, maar heb wel meer sats, dus prima.

Lekker boeiend allemaal, voor mij is geld sowieso maar bijzaak in het leven. Heb genoeg om geen zorgen te hebben en te weinig om niet meer te hoeven werken.

Een mooie balans.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 21:44
Short op luna dit gaat fout

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-01 23:59

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Qunix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/diMf-5_f038wTt3uIaPohNCgUKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmGarej0V9zOvWaWq9hj8Rso.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01 21:52
DOT strong!

nothing stops this train

• mannowlahn
Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:36:
[...]

Nee ik kan het ergens ook wel waarderen, alles ouderwets compleet naar de mallemoeren. Wat nu eigenlijk rest is een capitulatie van USDT, dat zou echt de kers op de taart vormen.

Of CZ die Binance verkoopt aan Musk.

Hier ook een mooi dak vol zonnepanelen in fiatwaarde zien verdampen vanaf de top, maar heb wel meer sats, dus prima.

Lekker boeiend allemaal, voor mij is geld sowieso maar bijzaak in het leven. Heb genoeg om geen zorgen te hebben en te weinig om niet meer te hoeven werken.

Een mooie balans.
Tether naar de tering en de vlag gaat uit idd. Gewoon een grote schoonmaak houden en alle etterende zweren ruimschoots wegsnijden.

En precies geld is een ding. En prijs je gelukkig dat je moet werken. Niet hoeven werken op jonge leeftijd lijkt mij eerder een armoede dan een rijkdom.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:42
mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:13:
[...]

Ik vind dit ook prachtig vermaak. Eindelijk actie. En perfect in lijn met mijn plan. Dca starten stond (net zoals eind 2015 en 2018) gepland voor eind nov begin dec (jaar na top). Uiteraard koop ik ook wat spot 13 a 14k.

Komt ie daar niet, prima. Dca start sowieso.

Mensen hier zijn veel te veel bezig met nu....nu boeit niet. Kijk over 5 tot 10jaar. Lukt dat niet, doe blind dca en kijk max 1x per maand naar de koers. En probeer het ook niet in euros te zien. Maar tel in btc.

Oja ik heb 80% van pf gewoon van 69k gehodled tot nu. Helemaal prima.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoGKCag4QAtDo_amj9faCuYj_vw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDtKNH5DBrp5L3dh4qZeiVLs.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvwgtewlAgamPtnDKj7JkYpR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Don Guacamole
Vandaag zijn we met z’n allen virtueel aardig wat verloren, maar als het goed is niets wat we niet konden missen.
Wat ik wel even wil delen is mijn moonmomentje van vandaag. Vanmorgen vond ik tijdens het fietsen een 2 euro munt. Dit voelde fantastisch.
Dit doet mij meer dan een -20% op m’n pf in 2 dagen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sam hield hier nog een mooi praatje over leveraged risk, transparancy, etc. (Even doorklikken dus)

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 09-11-2022 21:06 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Don Guacamole schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:03:
Vanmorgen vond ik tijdens het fietsen een 2 euro munt. Dit voelde fantastisch.
Dit doet mij meer dan een -20% op m’n pf in 2 dagen.
De BTC freak die het had weggegooid wil het nu weer terug...

[ Voor 21% gewijzigd door _Gast_ op 09-11-2022 21:10 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:48:
[...]
Ik vind dit ook prachtig vermaak. Eindelijk actie. Dca starten stond (net zoals eind 2015 en 2018) gepland voor eind nov begin dec (jaar na top). Uiteraard koop ik ook wat spot 13 a 14k.

Komt ie daar niet, prima. Dca start sowieso.
Same.
Toen het gisteren begon en ik keek op de chart moest ik lachen. Die duik van 19.5 naar 17.5k poof just like that. Sta met mijn oudste aankoop nu ook flink in de min. Maar dca kan je beter starten nu we 76% vanaf 69k af zijn. En dan boeit het niet op welk niveau je nu inkoopt over drie/vier jaar.

In de tussentijd mooi afblijven en tegen 2024/2025 kun je blij zijn. Nu niet, straks wel. Combineer het door tegen die tijd je bestaande hypotheek extra af te lossen of er eindelijk eentje niet voor 100% te moeten aangaan en het is een winwin. De huizenmarkt reageert namelijk trager op een bearmarkt dan aandelen of crypto. Das mijn plan iig.

• mannowlahn
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:05:
Sam hield hier nog een mooi praatje over leveraged risk, transparancy, etc. (Even doorklikken dus)
[Twitter]
Lol ik dacht dat die gast aan de helium ballonnen gezeten had.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:05:
[Twitter]
That did not age well. Van wanneer is die footage?

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
PHB moon :)

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 17:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Capsaicin schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:17:

Serieus...

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Over verliezen gesproken en ja dit is een crypto forum, maar om ons allen weer even met de beide pootjes op aarde te krijgen het volgende.

Ik heb daarnet mijn beide dochters opgehaald. Want het is weer ‘papa tijd’. Stond mijn ex mij daar bijna te vervloeken.. Waarom ik mijn tel niet opgenomen had. Ik had inderdaad wel gezien dat er gebeld was met onbekend nummer. Maar na een lange dag vergaderen. En een lange reis had ik even geen zin.

Ik was dus vanmiddag gebeld door de juf van mijn dochter. Het vriendinnetje waar ze mee aan het spelen was vanmiddag had een beroerte gekregen…

Ambulance erbij allemaal toestanden. Arme kinderen allemaal in paniek.

Maar helaas ze heeft het niet overleefd…

Net 17 jaar…

Over verliezen gesproken.

Ik zeg het wel vaker. Maar jongens tel je zegeningen. En misschien maar wat luisteren naar @anti elppa, flikker er in wat je kan/wil missen en geniet van deze wereld. Zelfs in vage tijden als deze!

Blijf hier wat op het forum komen en lach gewoon omdat het kan….

UberLurker Departement #GG.

• anti elppa
Sta je hier van te kijken dan???

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB daalt de laatste minuten sneller dan BTC & ETH, benieuwd of er achter de schermen al meer bekend is dan alleen dit soort obvious berichten die de hele dag al langskomen:

• anti elppa
Skrunsies schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:16:
Over verliezen gesproken en ja dit is een crypto forum, maar om ons allen weer even met de beide pootjes op aarde te krijgen het volgende.

Ik heb daarnet mijn beide dochters opgehaald. Want het is weer ‘papa tijd’. Stond mijn ex mij daar bijna te vervloeken.. Waarom ik mijn tel niet opgenomen had. Ik had inderdaad wel gezien dat er gebeld was met onbekend nummer. Maar na een lange dag vergaderen. En een lange reis had ik even geen zin.

Ik was dus vanmiddag gebeld door de juf van mijn dochter. Het vriendinnetje waar ze mee aan het spelen was vanmiddag had een beroerte gekregen…

Net 17 jaar…

Ik zeg het wel vaker. Maar jongens tel je zegeningen. En misschien maar wat luisteren naar @anti elppa, flikker er in wat je kan/wil missen en geniet van deze wereld. Zelfs in vage tijden als deze!

Dikke plus. Geld is maar geld.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Net 17 jaar…

Wat een drama voor je dochter. Veel sterkte voor haar en jezelf!

De realiteit is dat we hier allemaal geen geldzorgen hebben. Mede door dit soort berichten wordt duidelijk hoeveel geluk we hebben met het leven dat we hebben.

Als ik het 1 iemand gun dat die DOT en mega moon maakt ben jij dat! Sterkte!!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• YES
  • Laatst online: 13:18

YES

Moderator General Chat

Net 17 jaar…

Godverdomme zeg.. Wat enorm zielig :'(
Zet de boel wel in perspectief inderdaad.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:20:
[...]

Wat een drama voor je dochter. Veel sterkte voor haar en jezelf!

De realiteit is dat we hier allemaal geen geldzorgen hebben. Mede door dit soort berichten wordt duidelijk hoeveel geluk we hebben met het leven dat we hebben.

Als ik het 1 iemand gun dat die DOT en mega moon maakt ben jij dat! Sterkte!!
Thanks kerel!

De statistieken liegen er niet om, de klas waar dit soort kinderen in beginnen is ‘nooit’ de klas waar ze mee eindigen.. Ze zit nu in het laatste jaar. Maar er zijn er al 4 heen gegaan… iedere keer denk ik weer waarom typ ik het hier eigenlijk weg. Maar misschien juist wel omdat jullie stuk voor stuk een individu zijn die allemaal een droom hebben.

Maar de meesten ook een gezin, met of zonder kinderen. Ik weet het niet. 2022 is een bijzonder zwaar jaar geweest. En het klinkt als een 1 of t ander zielig verhaal. Maar mede door dit forum. Het gelach, de serieuze gesprekken. De geweldige memes. De mooie vrouwen ( die heus wel weer komen. Als we de ATH richting opgaan ). Er gaat hier geen dag voorbij dat ik niet even heb gelachen. En dat maken jullie allemaal mogelijk. Wat net al werd gezegd. Geld is maar geld..

Deze mensen kopen hier hun dochter niet mee terug..

Nogmaals dank jongens voor oprecht dit geweldige forum!

UberLurker Departement #GG.

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:16:
BNB daalt de laatste minuten sneller dan BTC & ETH, benieuwd of er achter de schermen al meer bekend is dan alleen dit soort obvious berichten die de hele dag al langskomen:
[Twitter]
In de zin van ?

Verwijderd

Net 17 jaar…

Klopt helemaal Skrunsies, al het materiële is maar bijzaak in het leven. Allemaal afleiding en vermaak als doel, om de dagen mee op te vullen binnen onze moderne maatschappij.

Familie, vrienden en andere dierbare geliefden zijn alles.

Hou je taai man 🤞

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
FTX boekenonderzoek. Ik reken erop dat Binance FTX niet gaat overnemen, de boel laat klappen en dan krijgt de markt nog een extra duw richting de afgrond. BNB = Binance, BNB steeg toen bekend werd gemaakt dat Binance FTX zou overnemen, dus die blijft ook niet stilstaan als ze dat alsnog niet doen. Al is dat overigens al wel weer in de prijs verwerkt. Ik blijf overal nog even vanaf en in fiat zitten.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:06
Toch maar eventjes een zakje ETH en BTC bijgekocht, op de nieuwe low :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:04
Wat een volume, wat een gevecht op de 16.8, ongekend.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23-01 00:11

Hear hear. Een plusje is te weinig, een gifje past beter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHPe-or3sdAyvkKAGlo-b5YkuIA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fj7dkYlFHXryemHUcUOqRGav.gif?f=user_large

Take care, jullie.

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Edit: Wel even met een korreltje zout nemen uiteraard, pas als CZ zelf tweet is het officieel.

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 09-11-2022 21:43 ]

• Raf1994
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:33:
[...]

Familie, vrienden en andere dierbare geliefden zijn alles.
Ik ben redelijk afzijdig opgevoed, familie heeft voor mij geen enkele betekenis, ik heb ook geen broers of zusters.

De enigste die wat voor me betekenen zijn me ouders, de rest kan de boom in.
Je moet voor jezelf leren zorgen, en niet te veel hopen op anderen.

Als mijn ouders ooit sterven, is er niemand die mij intereseert.

Off-topic sorry

[ Voor 9% gewijzigd door Raf1994 op 09-11-2022 21:44 ]

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 20:16

B4tman_DH

To the Bat.....

#rekt

• mannowlahn
Mooi, zullen we snel resultaat gaan zien.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:43:
[...]

Is er nu al 😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Skrunsies schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:29:
[...]

Thanks kerel!

De statistieken liegen er niet om, de klas waar dit soort kinderen in beginnen is ‘nooit’ de klas waar ze mee eindigen.. Ze zit nu in het laatste jaar. Maar er zijn er al 4 heen gegaan… iedere keer denk ik weer waarom typ ik het hier eigenlijk weg. Maar misschien juist wel omdat jullie stuk voor stuk een individu zijn die allemaal een droom hebben.

Maar de meesten ook een gezin, met of zonder kinderen. Ik weet het niet. 2022 is een bijzonder zwaar jaar geweest. En het klinkt als een 1 of t ander zielig verhaal. Maar mede door dit forum. Het gelach, de serieuze gesprekken. De geweldige memes. De mooie vrouwen ( die heus wel weer komen. Als we de ATH richting opgaan ). Er gaat hier geen dag voorbij dat ik niet even heb gelachen. En dat maken jullie allemaal mogelijk. Wat net al werd gezegd. Geld is maar geld..

Deze mensen kopen hier hun dochter niet mee terug..

Nogmaals dank jongens voor oprecht dit geweldige forum!
Sterkte man!

Het is inderdaad goed om te beseffen dat geld maar geld is en we - wereldwijd en historisch - rijk en bevoorrecht zijn. Zeker als je dit soort dingen meemaakt wordt je weer met beide benen op de grond gezet (been there, done that btw).

Relativeren is goed, waardoor je kunt relativeren is niet altijd goed.

==
hoi

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05-2025
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:42:
[Twitter]

Edit: Wel even met een korreltje zout nemen uiteraard, pas als CZ zelf tweet is het officieel.
oei, maar dat is toch heel slecht nieuws?

• Eusebius
  • Niet online
mannowlahn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:43:
[...]

Het is 'maar' een exchange waar de één (blijkbaar) ongedekt een coin had lopen ..

Als Shell en BP ruzie hebben, gaan we toch ook niet minder olie kopen? Het volume is aardig hoog.

==
hoi

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sjuul100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:46:
[...]

oei, maar dat is toch heel slecht nieuws?
Ben je nou aan het trollen of serieus?

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05-2025
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:46:
[...]

Ben je nou aan het trollen of serieus?
Nee, ik ben serieus. Hoe kan dit? Er was toch een toezegging?

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:42:
[Twitter]

Ik zie niet hoe na alle berichtgeving deze deal toch nog door zal gang. CZ heeft hoe dan ook z'n doel bereikt: FTX liquideren.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Sjuul100 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:47:
[...]

Er was een intentieverklaring, niets bindends. En of het zo erg is.. wel voor de mensen die er funds op hebben staan waarschijnlijk ja.

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:09:
[
In de tussentijd mooi afblijven en tegen 2024/2025 kun je blij zijn. Nu niet, straks wel.
Het geloof dat btc alleen omhoog gaat geloof ik eigenlijk niet meer zo. Ja het zou kunnen, maar net zo goed knalt die naar 3k om daar tien jaar te blijven. Er zijn zoveel meer munten bijgekomen, en die snoepen allemaal een deel van btc af.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
[...]

Een non-binding letter of Intent.. veel minder vrijblijvende toezeggingen kun je niet maken :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Heeft iemand een korte samenvatting wat er gebeurd. En wat met bnb?
Kan t zijn dat er zo geen binance meer is?

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:04
15 incoming

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ladonna schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:49:
Geen binance meer? Hoe kom je daarbij?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Nee, het betrof een intentie met eerst een boekenonderzoek. Volgens mij heb ik tussen het nieuws van gisteren en nu wel 5x aangegeven waarom het waarschijnlijk niet door zou gaan, je leest niet actief mee begrijp ik?

De Tweet van CZ gisteren was ook heel duidelijk over dat het een intentie betrof.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:58
Alles gaat door het putje, failliet, verdwijnt, rug pulled en naar 0. Maar eerst naar 6 cent. Geitenbende.

• Ladonna
HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:49:
[...]

Geen binance meer? Hoe kom je daarbij?
Ik heb t allemaal niet gevolgd, maar iets met overname ofzo?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Is het 16.103 USD lijntje helaas toch nog aangetikt nadat ik dat lang geleden heb getekend :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dl_-BeqO2_3uWx0jY0Dco7gfmYk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TnUYaWSV68EqrHPkopV562PE.png?f=fotoalbum_large

• mannowlahn
Dit is nog niks hoor. Als de boel klapt en meetrekt zien we een btc op 13 en eth op 550 ofzo. Geen idee maar dit kan nog wel een 30% dalen.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ladonna schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:50:
[...]

Binance heeft aangekondigd mogelijk FTX over te nemen, onder voorbehoud. Dat gaat nu zeer waarschijnlijk niet door waardoor FTX gaat klappen.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:06
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:49:
[...]

Nee, het betrof een intentie met eerst een boekenonderzoek. Volgens mij heb ik tussen het nieuws van gisteren en nu wel 5x aangegeven waarom het waarschijnlijk niet door zou gaan, je leest niet actief mee begrijp ik?

De Tweet van CZ gisteren was ook heel duidelijk over dat het een intentie betrof.
Op dit moment actief meelezen begint op werken te lijken 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:48:
[...]

Het geloof dat btc alleen omhoog gaat geloof ik eigenlijk niet meer zo. Ja het zou kunnen, maar net zo goed knalt die naar 3k om daar tien jaar te blijven. Er zijn zoveel meer munten bijgekomen, en die snoepen allemaal een deel van btc af.
Stel je voor, 10 jaar DCA op 3k... :9~

Wil je mij niet voeden met valse hoop :'(

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Mensen.
komende dagen is de bodem. Aandelen beurzen ook al dagen diep rood. Capitulatie
Garantie tot aan de deur.

[ Voor 30% gewijzigd door lighting_ op 09-11-2022 21:53 ]

• Eusebius
  • Niet online
[...]

Voor mensen die het niet gevolgd hebben: BTC is gehackt en niks meer waard. Je moet snel alles verkopen.

Geen financieel advies

==
hoi

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Gewoon even teruglezen, Twitter volgen, etc. de uitleg is hier al meerdere keren per uur langsgekomen.

• mannowlahn
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQClASFFBKBxPYDMrCNh15VYR_8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RJktoHtOZSTTRm9rGQNsB1JP.jpg?f=user_large

• Qunix
Taro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:51:
Is het 16.103 USD lijntje helaas toch nog aangetikt nadat ik dat lang geleden heb getekend :(
[Afbeelding]
Pas vanaf 12-2023 tot de halving gaan we omhoog. Tot die tijd vrijwel zijwaarts.

• Qunix
[...]

Elon Musk heeft de Satoshi keys gesigned en bewezen dat hij Satoshi is.

• mannowlahn
Qunix schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:53:
[...]

Pas vanaf 12-2023 tot de halving gaan we omhoog. Tot die tijd vrijwel zijwaarts.
Eens, naar rechts

• Eusebius
  • Niet online
Nu we toch naar de Titanic dalende koers aan het kijken zijn .. kan iemand uitleggen hoe je dit plaatje van volume het beste kunt uitleggen? Wat zegt deze grafiek? In dit geval meer aankoop dan verkoop? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcBFxkO0U2JGswgNIb2ZF-LkpCY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s1Tf7yMd7hvE3bqwzEOrdGD7.png?f=user_large

==
hoi

Verwijderd

[...]

FTX, de no2 exchange, is compleet rekt.

Binance zei: GEEN PANIEK!!1! komt wel goed, we kopen het misschien wel over. Ofnee toch niet, haha. Doei.

En verder de usual berenmarkt dingen zoals dalende koersen.

• Ladonna
Eusebius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:52:
[...]

Voor mensen die het niet gevolgd hebben: BTC is gehackt en niks meer waard. Je moet snel alles verkopen.

Geen financieel advies
Haha. Ik doe al wat langer mee. Geen zorgen hier :)

• Kol Nedra
Binance heeft zijn zakken gevuld vanwege FTT token te verkopen/shorten

nothing stops this train

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 15:09
Khaelos schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:52:
[...]

Op dit moment actief meelezen begint op werken te lijken 8)7
Ik besluit in dit soort tijden meestal vrij snel om maar een paar dagen niet te werken. Kan me dan toch niet concentreren en relatief gezien maakt op wat op werk gebeurt zoveel minder uit voor de komende jaren van mijn leven dan hoe dit soort crypto dagen aflopen. Granted, je kunt het toch niet beïnvloeden maar ik zit liever met een berg tradingview got en Twitter tabjes open Dan nog iets van een werkdag proberen te maken O-)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Met dit tempo zijn we allemaal BTC wholecoiner eind dit jaar. :D

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-01 23:59
Eusebius schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:54:
Nu we toch naar de Titanic dalende koers aan het kijken zijn .. kan iemand uitleggen hoe je dit plaatje van volume het beste kunt uitleggen? Wat zegt deze grafiek? In dit geval meer aankoop dan verkoop? [Afbeelding]
Het laat zien waar orders staan en hoe groot deze cummulatief zijn.

Maar niet teveel waarde aan hechten die orders verspringen toch weer als de prijs in de buurt komt. Ook zijn dit alleen de orders op Kraken, en dat is geen relatief grote beurs

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
GioStyle schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
DOT wholecoiner is geen slecht idee, kijk eens naar de DOT/BTC chart :9

1 DOT a day keeps the geitenbende away!

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2022 22:00 ]

nothing stops this train

• Qunix
GioStyle schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:57:
Of meer... 6 cent per coin lukt me wel. Zelfs rekt zijn en dit kunnen doen!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58qIRndpULo919gZVSshQKQgI2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/giF7j6VCkZYvlxsjonA4PkiR.webp?f=user_large

• Raf1994
  • Niet online
Hodl

• YES
  • Laatst online: 13:18

YES

Moderator General Chat

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ze kopen het niet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Veel mensen die hun crypto op FTX hebben staan kunnen niet anders... Als het bericht van zojuist correct is, dan kan dat ook nog weleens een lastig verhaal worden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit dus:

Sterkte...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ze kopen het niet.

• Kol Nedra
16k is bijna weg!
dit is wat we wilden he?

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Brace yourselves. Ondertussen FTT 2.88. Wie koopt die sh1t :?

[ Voor 58% gewijzigd door knakworst op 09-11-2022 22:04 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!