Allen als plutus omvalt is natuurlijk de PLU sneller rekt dan een vallend mes.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:20:
[...]
Je had ook Plutus toch? Die kan je gewoon op je Ledger zetten. Dat is een verschil met al die andere kaart-coins
Maar dan zit btc ook niet meer rond de 19k te hangen haha.
Je tokens staan niet letterlijk op je Ledger, maar op de blockchain. In het geval van Dot dus op de blockchain van PolkadotSkrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:31:
Misschien dan toch ipv Kraken de DOT jes rechtstreeks ( in combi met Ledger ) staken op het DOT netwerk. Al zullen daar ook wel weer risico's aan zitten. Want ja staken met Ledger.. Was het niet de achterliggende gedachte om je Ledger zoveel mogelijk offline te gebruiken..
Wellicht is staken van Lido een optie: https://lido.fi/#networks
19.5K moet goed z'n best doen nu, zal alleen niet lang meer duren heb ik zo het idee 
Edit: nvm
Edit: nvm
[ Voor 8% gewijzigd door DutchCrownNL op 08-11-2022 15:36 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
True. Ik dacht er nog aan om dat erbij te zetten. Maar los van dat het een totale shitcoin is, is dit wel iets onderscheidend dat in periodes zoals deze ineens weer opvaltknakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:33:
[...]
Allen als plutus omvalt is natuurlijk de PLU sneller rekt dan een vallend mes.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Coldcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:32:
[...]
DOT staking is ook weer niet zo makkelijk met een minimum aantal etc. en de jusite validators.
Het is geen GLMR!
Heb het al eens eerder gedaan en voelde toen idd ook niet oke.. Dan is logischerwijs de veiligste methode, niet staken en op Ledger zetten.. Maar ja geen rewards meer..resusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:32:
[...]
Ja, risico van slashing. Heerlijk. Plus, unstaken duurt drie weken. En dat rijmt!
Gets meende alleen met DCA verder geen omkijken meer te hebben naar die gekke muntjes, zit ik ineens weer in deze malle molen

UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:36:
Gets meende alleen met DCA verder geen omkijken meer te hebben naar die gekke muntjes, zit ik ineens weer in deze malle molen
FTT gaat bijna weer een lower low neerzetten, eens kijken wat er zo allemaal in elkaar stort.

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 08-11-2022 15:39 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Zoveel onwaarheden in twee regels, niet te filmenDarrell schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:55:
[...]
Dat betekent dat je dan regelmatig een bedrag in btc of eth stopt. Dollar cost averaging.
De kunst is om als de koers laag staat je dca momenten te timen voor extra lage dca.

We hebben het allemaal over DCA coin.
https://www.coingecko.com/nl/coins/decentralize-currency
We zijn immers gek op decentralisatie, we laten toch niet 35k op een FUD-exchange staan.
En in dit topic zijn we van de buy high sell low. dus de kunst is om op de pieken, zodra iedereen maximaal loopt te juinen, bij te kopen.
Ook gewoon gemak natuurlijk. Ik zet ook niet elke keer mijn maandelijkse DCA direct over na de ledger. Wel zodra het een bedrag wordt waar ik echt ziek zou worden, mocht ik het kwijtraken. Dat is voor iedereen anders, maar begint bij mij wel voordat er 3 nullen achter passen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:14:
[...]
Die verhalen over omvallende beurzen zijn te oud voor de meeste.
Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van de users hier ook zonder enige angst alles op Binance of Bitvavo heeft staan. Zijn "we" hier allemaal heeeeeeel erg dom?
Voor earn en staking werkt het ook erg makkelijk. Inmiddels stake ik ADA direct vanaf de ledger, maar heb niet heel veel trek om dat voor alle muntjes te doen

Op kraken is het bijvoorbeeld, simpelweg klik ik wil staken
Ja, dat inderdaad en bij die lagere koersen DCA je er een wat groter bedrag in en andersom op de piek wat minder. Dat valt allemaal keurig binnen de DCA strategie.Darrell schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:55:
[...]
Dat betekent dat je dan regelmatig een bedrag in btc of eth stopt. Dollar cost averaging.
De kunst is om als de koers laag staat je dca momenten te timen voor extra lage dca.
Trust me when I say this is only the beginning.
knakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:38:
[...]
Zoveel onwaarheden in twee regels, niet te filmen![]()
We hebben het allemaal over DCA coin.
https://www.coingecko.com/nl/coins/decentralize-currency
We zijn immers gek op decentralisatie, we laten toch niet 35k op een FUD-exchange staan.
En in dit topic zijn we van de buy high sell low. dus de kunst is om op de pieken, zodra iedereen maximaal loopt te juinen, bij te kopen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoe krijg ik het makkelijkste FIAT op Binance? Ik gebruikte altijd FTX. Daar schijnen wat problemen te zijn.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Waarom moest ik ook alweer Bitcoin kopen op 21.3k? Het is dit keer jullie schuld! Al dat bullish gelul als ik niet wakker ben. Bah!
En de bull is aanColdcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:41:
Hoe krijg ik het makkelijkste FIAT op Binance? Ik gebruikte altijd FTX. Daar schijnen wat problemen te zijn.
iDeal => Bitvavo => Kies een Munt => BinanceColdcat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:41:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Is inderdaad ook nog een optie, maar van wat ik zo snel las, zit hier ook een withdraw tijdspanne van 30 dgn aanvast toch?jvel92 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:33:
[...]
Je tokens staan niet letterlijk op je Ledger, maar op de blockchain. In het geval van Dot dus op de blockchain van Polkadot
Wellicht is staken van Lido een optie: https://lido.fi/#networks
Laat even weten wanneer je van je DOT geloof af stapt en BTC-maxi wordt, dan hebben we echt de bodem bereiktSkrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:36:
[...]
[...]
Heb het al eens eerder gedaan en voelde toen idd ook niet oke.. Dan is logischerwijs de veiligste methode, niet staken en op Ledger zetten.. Maar ja geen rewards meer..
Ik zeg je eerlijk dat ik ook even hetzelfde gevoel had. Maar gelukkig geen paniekerige dingen gedaan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
Waarom moest ik ook alweer Bitcoin kopen op 21.3k? Het is dit keer jullie schuld! Al dat bullish gelul als ik niet wakker ben. Bah!
FTFY!DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
[...]
iDeal => Bitvavo => Kies een Munt => Binance
iDeal => Bitvavo => Kies een Munt => Neem een filmpje van jezelf op => wacht een week => withdraw => wacht zenuwachtig een uur of langer => Binance
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Iets dat me de laatste tijd enorm opvalt.
Bitcoin is nog altijd Bitcoin... Bitcoin hashrate is zeer gezond, er is in principe niets kapot aan het Bitcoin systeem.
Maar Bitcoin betaalt altijd de prijs van de fails van derden, Celsius, Ftx, Luna, De Beurs, Corona, Poetin, Fed rente verhogingen, Mark Rutte...
Wel vrij irritant dat de Bitcoin zich zo beïnvloeden.
Bitcoin is nog altijd Bitcoin... Bitcoin hashrate is zeer gezond, er is in principe niets kapot aan het Bitcoin systeem.
Maar Bitcoin betaalt altijd de prijs van de fails van derden, Celsius, Ftx, Luna, De Beurs, Corona, Poetin, Fed rente verhogingen, Mark Rutte...
We zoeken altijd naar meer zieltjes om die Ponzi voort te laten gaan nu mensen als Michael Saylor dik onder water staan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
Ja joh, zie onze Mark Rutte nou eens de Bitcoin manipulerenRaf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:48:
Roellie hapt niet meerknakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:38:
[...]
Zoveel onwaarheden in twee regels, niet te filmen

yesss. nog maar 85 cent onder mn kostprijs...:-(knakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:51:
Overigens in al dat beren geneuzel, PLU stijgt gewoon een paar duppies. Heeft @Kol Nedra zijn kaart ontvangen ofzo.
dat was vast een soort clickbait, deze vraag is al 6969x gevraagd 👀DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
[...]
iDeal => Bitvavo => Kies een Munt => Binance
We did not see that one coming.
https://seekingalpha.com/...ithdrawal-in-over-2-hours
https://seekingalpha.com/...ithdrawal-in-over-2-hours
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 08-11-2022 15:55 ]
nee natuurlijk (alweer) nietknakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:51:
Overigens in al dat beren geneuzel, PLU stijgt gewoon een paar duppies. Heeft @Kol Nedra zijn kaart ontvangen ofzo.

:strip_exif()/f/image/3B5CCEHuQrlj0iQUmyJLtfwQ.jpg?f=fotoalbum_large)
vandaag is het de 19e dag......zucht, dan maar weer mailen
[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 16:01 ]
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pza4meDd7io3RC3E5uIYOj0o.gif?f=user_large)
wees blij dat we geen Madelonnetje deden op 60k als advies 🥲Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:42:
Man waarschijnlijk zou ik me moeten schamen, maar ik ben blij dat ik FTX nog niet eens kende tot vandaag.
Maakt niet uit ja........2024 keep that in mind....Raf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:57:
Nee serieus, kan iemand in mensen taal vertellen wat er gaande is?
Luna scenario?
Iddkeepitfrosty schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:00:
[...]
Maakt niet uit ja........2024 keep that in mind....
DaWayne schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:59:
Man waarschijnlijk zou ik me moeten schamen, maar ik ben blij dat ik FTX nog niet eens kende tot vandaag.
:strip_exif()/f/image/RVQ7gjlRIUV8pQk0q0IPSiEK.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De Solana prijs is ook opvallend. De laatste keer dat het $26 had bereikt was in juli 2021...
Opvallend dat dit muntje nog op zo'n hoge marketcap staat met al zn falen sinds zn bekendheid._Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:04:
De Solana prijs is ook opvallend. De laatste keer dat het $26 had bereikt was in juli 2021...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
doet me denken aan onze frind pablo E
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Valt wel mee toch gezien SBF daar een flinke vinger in de pap heeft?_Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:04:
Soms moet er even gewerkt worden hè
Oh in dat geval zal het nog wel wat verder gaan dippenkeepitfrosty schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:06:
[...]
Valt wel mee toch gezien SBF daar een flinke vinger in de pap heeft?

Echt irritant is dat. Ik zou ook zeker maar weer een ticket openenKol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:55:
[...]
nee natuurlijk (alweer) niet
[Afbeelding]
Je vergeet de RabobankRaf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:48:
De Binance exchange voor FTX trading is weggehaald van de lijst op Coingecko
https://www.coingecko.com/nl/coins/ftx-token
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 08-11-2022 16:11 ]
Haha hier ook drama, kaartje nummer 4 is "zogenaamd" onderweg.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:55:
[...]
nee natuurlijk (alweer) niet
[Afbeelding]
Leuke insteekGelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:14:
[...]
Die verhalen over omvallende beurzen zijn te oud voor de meeste.
Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van de users hier ook zonder enige angst alles op Binance of Bitvavo heeft staan. Zijn "we" hier allemaal heeeeeeel erg dom?
- Ik zit op 10 exchanges, dus door spreiding loop ik weinig risico.
- Ik zit op 10 exchanges, dus ik heb veel kans om ergens in de problemen te komen.
- Ik zit op 1 exchange, de kans is klein dat ik een keertje de lul ben.
- Ik zit op 1 exchange, dus als ik de sjaak ben, ben ik alles kwijt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Alleen Boomers toch?YES schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:18:
[...]
Dat doet voor mij overigens niets af aan dat het vooral gewoon heel erg naar en vervelend is voor de persoon die het overkomt. Ik gun dat (bijna) niemand.
Nu 3,94% en een waarde van $0,81. Zo blij dat ik mijn halve HFT heb kunnen verkopen op dat waanzinnige level van $2,70. Dat verzacht die -6% op BTC het afgelopen uur weer wat...Coldcat schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:17:
[...]
4.16% op de BUSD, dat is de moeite niet meer.
11.41% op BNB nog wel. Ik laat het lekker doorlopen. Knikker de opbrengst van de market sell er na een paar dagen weer in. Dat doe ik voor de komende 10 munten. Zal vast wel 1 mooie tussen zitten
Maar ik ga gewoon door met farmen. 2% is nog altijd meer dan BNB vault APR 0,35%
[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 08-11-2022 16:16 ]
Ik zit op 10 exchanges = 10 x je data naar obscure partijenNgangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:12:
[...]
Leuke insteek.
- Ik zit op 10 exchanges, dus ik heb veel kans om ergens in de problemen te komen.
Hou op! Je maakt me nerveus!Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:12:
[...]
Leuke insteek.
Ik heb die card niet, maar ik open ook alvast een ticket...Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:08:
[...]
Echt irritant is dat. Ik zou ook zeker maar weer een ticket openen
Alleen wanneer je HEX hebt.PureLOOD schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:16:
[...]
Ik zit op 10 exchanges = 10 x je data naar obscure partijen
Blij dat Cardano ver weg blijft van al die onzin en lekker een eigen ecosysteem aan het ontwikkelen is.
Staan er gewoon tussen, wel laag vanwege de volumes._Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:09:
De Binance exchange voor FTX trading is weggehaald van de lijst op Coingecko
https://www.coingecko.com/nl/coins/ftx-token#markets
onzin staat gelijk aan usecases?Oepsje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:21:
Blij dat Cardano ver weg blijft van al die onzin en lekker een eigen ecosysteem aan het ontwikkelen is.
Oepsje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:21:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VX4KFqGgijMGFL5AB4UCEnHI.gif?f=user_large)
Jouw gun ik dit ook niet, straks kan je geen fiets meer bestellen waar je vervolgens een half jaar op moet wachten.
Yes! Een ghostchain heeft immers niks aan usecases toch?
Wij blijven lekker bouwen aan NFT's met waarde in real estate, books, music naast de leuke defi projectjes.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xOC0ly6BvXT1alySqTgdYPlj.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BIoPXpkmM1Bj94Vwx1rvA96k.gif?f=user_large)
Ondertussen bij huize Skrunsies op de buurt, loopt buurvrouw de hele tijd een beetje te roepen... "Abby, Abby, waar ben je..." ..
Belt ze aan en vraagt ze als ik haar poes ook heb gezien... "Heeft lang zwart haar" zei ze nog..
Voor de rest hodl!
Belt ze aan en vraagt ze als ik haar poes ook heb gezien... "Heeft lang zwart haar" zei ze nog..
Voor de rest hodl!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/tRXy3pPgJSpVRUFp29Yze1QV.gif?f=user_large)
hmm, gaat weer voor heel wat FUD zorgen dit nieuws, alsof celsius niet al voldoende was om naar te wijzen om alles crypto neer te praten.
Jammer eigenlijk, ik ben niet persé een fan van SMF maar hij was wel goed bezig met de crypto wereld te verdedigen naar reguleerders en politici in de US en verder in samenwerkingen op poten te zetten tussen crypto belangliefhebbers.
Daarnaast is het gewoon echt een teken van instabiliteit als 2 van de grootste exchanges zo snel kunnen tuimelen omdat 2 hoge pieten het niet met elkaar kunnen vinden.
Tegelijkertijd is de invloed die exchanges hebben natuurlijk haaks op het idee en de belofte achter bitcoin, dus in de lange termijn misschien goed nieuws.
Mijn gedachtegang (/hoop) blijft nog hetzelfde: achterliggende oorzaken (recessie, oorlog) zijn nog niet opgelost, ik hoop dus tot de volgende halving nog goedkoop te kunnen DCA'en. Denk dat ik en @Gelukszoekr een van de enige zijn hierin maar ik zie nog steeds geen bullmarket ontstaan in de komende maanden.
Jammer eigenlijk, ik ben niet persé een fan van SMF maar hij was wel goed bezig met de crypto wereld te verdedigen naar reguleerders en politici in de US en verder in samenwerkingen op poten te zetten tussen crypto belangliefhebbers.
Daarnaast is het gewoon echt een teken van instabiliteit als 2 van de grootste exchanges zo snel kunnen tuimelen omdat 2 hoge pieten het niet met elkaar kunnen vinden.
Tegelijkertijd is de invloed die exchanges hebben natuurlijk haaks op het idee en de belofte achter bitcoin, dus in de lange termijn misschien goed nieuws.
Mijn gedachtegang (/hoop) blijft nog hetzelfde: achterliggende oorzaken (recessie, oorlog) zijn nog niet opgelost, ik hoop dus tot de volgende halving nog goedkoop te kunnen DCA'en. Denk dat ik en @Gelukszoekr een van de enige zijn hierin maar ik zie nog steeds geen bullmarket ontstaan in de komende maanden.
Thanks man, ik ook van jou. Heb bijna mijn kerstkaarten voor dit jaar af, moet ik er wellicht toch nog eentje voor jou maken ookYES schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:25:
[...]
Jouw gun ik dit ook niet, straks kan je geen fiets meer bestellen waar je vervolgens een half jaar op moet wachten.
Ohhh was dat een kerstkaart..Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:46:
[...]
Thanks man, ik ook van jou. Heb bijna mijn kerstkaarten voor dit jaar af, moet ik er wellicht toch nog eentje voor jou maken ook.
Dochters hadden het al over een kaart van een oude man met ingewikkelde fiets, ik zei donder maar weg..
Ik vind de "wij" in je post erg leuk.Oepsje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:25:
[...]
Yes! Een ghostchain heeft immers niks aan usecases toch?
Wij blijven lekker bouwen aan NFT's met waarde in real estate, books, music naast de leuke defi projectjes.
Maar top goos, als je een munt hebt waar je het in ziet zitten, investeren en dan komt het wel goed hopelijk. Hou alleen wel je ogen open wat er in de markt speelt etc. Dat geldt overigens voor ons allemaal en elk muntje, niet voor alleen Cardano.
De userbase van Cardano en het aantal investeerders is zo groot, dat zal best wat gaan worden, succes.
......Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:48:
[...]
Ohhh was dat een kerstkaart..
Dochters hadden het al over een kaart van een oude man met ingewikkelde fiets, ik zei donder maar weg..
Zullen we even niet gaan doxen?Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:52:
[...]
Grapje toch!
Nee joh, staat hier op de kast![]()
[Afbeelding]
Die levertijden zijn tegenwoordig echt ongekend kort.Ngangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:59:
[...]
Maakt niet uit man, ik heb allang een andere fiets, niemand die me herkent.
En BNB doet het gewoon weer een stuk beter dan BTC op de daily, Crazy
Oke sorry!
Het is gewoon een vreemde dag, inmiddels is buurman op de fiets gegaan om buurvrouws poes te zoeken
Ik heb FTX gelijk weer verkocht met $40 winst.
Ik heb even geen trek in die rollercoaster
Ik heb even geen trek in die rollercoaster
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 08-11-2022 17:05 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
en kijk FTT gaan gelijk haha!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Eerlijk zeggen, wie hebben hier de low van vandaag verkocht?
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 08-11-2022 17:15 ]
Zero.
Dus, volgende week. Binance neemt FTX over. Oftewel, de nr.1 koopt de nr.2
Goed voor decentralisatie enzo
Crypto is nooit saai!
Ha ik wou nog vragen als mensen nog een Peloxje hadden gedaan.. Maar ik durfde nietPelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:15:
Eerlijk zeggen, wie hebben hier de low van vandaag verkocht?
Wat krijgen we nou, ineens een pump wat is dit
WTH gebeurt er nou weer!

Als we maar naar de 420k gaan en ik over 8 jaar met pensioen kan, de boeit me weinig.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:15:
[...]
Dus, volgende week. Binance neemt FTX over. Oftewel, de nr.1 koopt de nr.2
Goed voor decentralisatie enzo
Zero.
pamp it
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@_Gast_ heeft zijn muntjes verkocht..
Ook waarPelox schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:16:
[...]
Als we maar naar de 420k gaan en ik over 8 jaar met pensioen kan, de boeit me weinig.
Als dit niet de regulatory haren overeind haalt weet ik het ook niet meer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!