“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De laatst gevulde order was alweer op 13 oktober. Toen ging BTC naar ~$18150 en de laagst gevulde order was €19000. Fijn dat de euro bij deze dip ongeveer gelijk bleef aan de dollar =)!
GAK nu €30456
De kloof tussen 19500 en 30456 is bijijijijna te overzienAlterBridge schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:35:
Fijn wakker worden met gevulde orders op €19900, €19800, €19700, €19600 en nét aan €19500.
De laatst gevulde order was alweer op 13 oktober. Toen ging BTC naar ~$18150 en de laagst gevulde order was €19000. Fijn dat de euro bij deze dip ongeveer gelijk bleef aan de dollar =)!
GAK nu €30456
Overigens hebben jij en ik dan exact even slechtgoed geïnvesteerd
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 08-11-2022 10:39 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Well @binance and @FTX_Official are officially at war with each other.
— Alex Valaitis (@alex_valaitis) 7 november 2022
What most people don't realize is that this conflict has been brewing since 2019.
Here's the complete history of how we got to this point and why you should care
MUST READ 🧵 pic.twitter.com/RZcquLYMS8
Twee gecentraliseerde exchanges die vechten om top dog te zijn, dit is hoe Satoshi het allemaal voor zich zag toen hij Bitcoin bedachtcroc schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:36:
Wat achtergrond info ivm de fittie tussen CZ en SBF
[Twitter]
idd, pure bagger. Nu we toch al rekt gaan, laat ze beide maar lekker de tering krijgen en van de aardbodem verdwijnenYES schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:44:
[...]
Twee gecentraliseerde exchanges die vechten om top dog te zijn, dit is hoe Satoshi het allemaal voor zich zag toen hij Bitcoin bedacht
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Samengevat:croc schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:36:
Wat achtergrond info ivm de fittie tussen CZ en SBF
[Twitter]
- FTX heeft potentieel, Binance investeert in FTX in 2019
- FTX groeit hard en wordt als een bedreiging gezien voor Binance door CZ
- FTX wil nog harder groeier en Binance van de troon stoten door in bed te gaan liggen met Amerikaanse beleidsmakers
- SBF publiceert natte droom van politici in de vorm van een regulering voorstel
- cryptowereld boos op SBF, wat CZ ziet als kans op FUD te verspreiden over FTX liquiditeit en solvabiliteit
Zoals de populaire slogan van Alien vs. Predator: whoever wins, we lose.
Nou liever nog ff niet. Ik had net weer wat meer exposure op alts.. Timing is weer eens belabberdanti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:46:
[...]
idd, pure bagger. Nu we toch al rekt gaan, laat ze beide maar lekker de tering krijgen en van de aardbodem verdwijnen
Of nog korter samengevat:HollovVpo1nt schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:47:
[...]
Samengevat:
- FTX wil nog harder groeier en Binance van de troon stoten door in bed te gaan liggen met Amerikaanse beleidsmakers
- SBF publiceert natte droom van politici in de vorm van een regulering voorstel
- cryptowereld boos op SBF, wat CZ ziet als kans op FUD te verspreiden over FTX liquiditeit en solvabiliteit
SOL heeft dikke dump gehad, zou mij niet verbazen dat ftx een flink deel van hun of had moeten verkopen....
voordeel van andere: mooie kans om in te stappen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooi. Beide gevallen vind ik schrijnend. SBF begon door het anti-China sentiment te gebruiken om via de politiek Binance voorbij te gaan.
durf jij dat vallend mes op te vangen dan?Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:29:
Ik dat FTX (nog) niet in de problemen zit. Ik denk dat dit mogelijk een goedkope buy is van FTT
zelf weet ik 0% hoe FTX werkt enzo (FTT token)
maar als het rustiger wordt wie weet fluff ik er wat in
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2022 12:46 ]
[ Voor 69% gewijzigd door zenith op 08-11-2022 12:47 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alleen voor btc hodlers..sjorremans schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:49:
Het is in ieder geval nooit saai in crypto land
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TTlmD0ek5eEMhdtFAYaARtVv.jpg?f=user_large)
Zero.
Mijn antwoord:

Nee, grapje... gewoon een schaamteloze plug van een plaatje. Jullie kunnen er vast leuke meme-teksten op plakken.
Fijne dag!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
CZ begon inderdaad met fud "due to recent revelations..."HollovVpo1nt schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:47:
[...]
Samengevat:
:strip_exif()/f/image/rnl4TZoauYMBqOEhU00fmMKr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu wast hij handen in onschuld.
:strip_exif()/f/image/7Exjbuf8lprqhtegIG1bSslA.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
ASTAR:Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:14:
LINK en ASTAR hebben de memo niet ontvangen dat de muntjes naar beneden gaan vandaag

LINK:

[ Voor 24% gewijzigd door resusaapje op 08-11-2022 13:30 ]
Ik snap de verwarring, maar nee mister Band. This is me:

Kijk nog maar een keer naar AstarSkrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:14:
LINK en ASTAR hebben de memo niet ontvangen dat de muntjes naar beneden gaan vandaag
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Die lijkt niet eens op een resusresusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:32:
[...]
Ik snap de verwarring, maar nee. This is me:
[Afbeelding]
Make believe, jonguh. Lijk jij op een skrunsie? Nee tog nou dan!
resusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:36:
[...]
Make believe, jonguh. Lijk jij op een skrunsie? Nee tog nou dan!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/hze17UBemUbIb5Aw9pFk4vZk.gif?f=user_large)
Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:42:
[...]
DAT IS GEEN HAAR BAND MAAR EEN SKRUNSIE!![]()
[Afbeelding]

Nice!
En nou weer on topic. Hoe ziet jouw portfolio eruit? 100% DOT ?
Ik sta al een jaar op verlies. Maar het enigste wat me intereseert is 2024.
Kheb nog aan de 20k gekocht.
[ Voor 10% gewijzigd door Raf1994 op 08-11-2022 13:50 ]
raffieieie!Raf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:50:
Negeer de koers. En laat je crypto staan voor de lange termijn.
Ik sta al een jaar op verlies. Maar het enigste wat me intereseert is 2024.
Kheb nog aan de 20k gekocht.
Jij post ongeveer eens per maand heb ik de indruk?
20% BTC
25% DOT
15% GLMR
5% CRO en PLUTUS
Sinds juni begonnen met DCA op BTC en ETH.
Ben wel wat aan het veranderen geweest. Het aantal DOT wat ik wou hebben voor de volgende run zou beginnen heb ik bijna gehaald.
Wil eigelijk nog wat GLMR bijhalen voor de volgende run en het liefst ook nog een ander Polkatech muntje.
En dan hopen dat er nog een pareltje voorbij komt die ik in mijn PF kan stoppen.
HA!Raf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:55:
Ik post niet meer zo vaak, maar volg het wel geregeld 😁
"let the times speak out the truths"
Nu heb je al 2x gepost deze maand...
Goedzo. Minder woorden, meer impactRaf1994 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:55:
Ik post niet meer zo vaak, maar volg het wel geregeld 😁
"let the times speaks out the truths"
Lang termijn zeg je. Nog zaken die jouw speciale aandacht hebben? Of recent juist je aandacht hebben getrokken?
FTX en Binance schijnen gedoe te hebben of zo.resusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:58:
[...]
Lang termijn zeg je. Nog zaken die jouw speciale aandacht hebben? Of recent juist je aandacht hebben getrokken?
FTX ook?YES schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:59:
[...]
FTX en Binance schijnen gedoe te hebben of zo.
Hmm, oke thanks mate
Een gedeeghen portfolio. Niks op aan te merckenSkrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:54:
35% ETH
20% BTC
25% DOT
15% GLMR
5% CRO en PLUTUS
Ben wel wat aan het veranderen geweest. Het aantal DOT wat ik wou hebben voor de volgende run zou beginnen heb ik bijna gehaald.
Wil eigelijk nog wat GLMR bijhalen voor de volgende run en het liefst ook nog een ander Polkatech muntje.
En dan hopen dat er nog een pareltje voorbij komt die ik in mijn PF kan stoppen.
Een extra polkadikketech muntje? Wat dacht je van LIT of ASTR?
ASTR moddert lekker door met een staking APR van 11,4% en steeds weer nieuwe partners met vette dapps.
LIT doet het minstens zo goed, en binnenkort komt staking. boeliesj.
En dan nóg een pareltje? Wow, ehm ehm, HFT? Dankzij een SC poster ben ik daar even bij stil wezen staan. Effe wachten tot de dump klaar is en dan ga ik maar eens een flufje inslaan
:fill(white):strip_exif()/f/image/IgKjuJtLU448ye1W1znmXOUp.png?f=user_large)
Zie https://portfolio.nansen.ai/dashboard/APE-WQN1VW voor de rest
Dat je de crypto markt toch nooit kan timen op korte termijnresusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:58:
[...]
Goedzo. Minder woorden, meer impact![]()
En al die artikels van experts zijn pure zever. Het is hoe je het zelf bekijkt.
Ik had al een gevoel dat de prijs stijging tot 21.5k door één of andere reden in één dag ongedaan ging gemaakt worden.
Gezien de macro economische toestand zal het tussen de 18k en 23k bengelen, misschien na een paar extra tegenslagen kan bitcoin waarschijnlijk nog dieper zakken naar de 15k ofzo. Nu ja ik ben geen expert.
Als de oorlog in Oekraïne voorbij is, de markt terug wat draait, energie facturen stabiliseren. En de mensen meer geld over hebben om te investeren, en de economie groeit weer, zal bitcoin weer mee groeien en door de extreme volatiel karakter, zal er een nieuwe ATH verbroken worden.
https://newsbit.nl/binanc...jn-ftx-tokens-liquideren/
Dus wat betekent dit precies? Dat je FTX niet meer op Binance kunt verhandelen?
[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 08-11-2022 14:14 ]
ASTR heb ik idd ook op de radar staan, dan zou ik best wel een vol Polka PF hebben. Op zich niks mee aangezien ik er wel in geloof voor de volgende run.resusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:07:
[...]
Een gedeeghen portfolio. Niks op aan te mercken
Een extra polkadikketech muntje? Wat dacht je van LIT of ASTR?
ASTR moddert lekker door met een staking APR van 11,4% en steeds weer nieuwe partners met vette dapps.
LIT doet het minstens zo goed, en binnenkort komt staking. boeliesj.
En dan nóg een pareltje? Wow, ehm ehm, HFT? Dankzij een SC poster ben ik daar even bij stil wezen staan. Effe wachten tot de dump klaar is en dan ga ik maar eens een flufje inslaan
ETH en BTC blijf ik bijkopen maandelijks, maar eerlijk is eerlijk. Heb hier al eens aangegeven wat mijn droom is. En mocht ik deze willen realiseren zal ik ook wat risico's moeten nemen ( al is crypto aanzich al risicovol genoeg natuurlijk
Aangezien het voor mij geen nut heeft om mijn droom uit te laten komen met laat mij zeggen 10 jaar. Zal ik het met ETH en BTC alleen niet voor elkaar kunnen krijgen.
Dus lang verhaal kort, BTC en ETH is voor de langere termijn, maar voor bepaalde dromen binnen nu en 5 jaar, zal ik wat meer risicovol moeten gaan.
Dochterlief is inmiddels 18 jaar en mocht ik haar nog iets willen geven wat echt lifechanging is, dan heeft 10 jaar wachten niet zoveel zin
Dus welk pareltje moet ik hebben ?

Had zelf ook RMRK in het hoofd.
( Zal mij nog eens inlezen op HFT )
Lees ff terug hier in dit topic, genoeg informatie over te vinden ondertussen_Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:13:
Binance zet FTX onder druk en gaat al zijn FTX tokens liquideren
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat er fud ontstaat, bankrun op ftx, withdrawal pauze, en uiteindelijk failliet._Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:13:
Binance zet FTX onder druk en gaat al zijn FTX tokens liquideren
We zijn nu bij de bankrun fase. Haal je coins niet als laatste weg
RMRK bedoel je
https://coinmarketcap.com/currencies/rmrk/
[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 08-11-2022 14:18 ]
Gezien de macro economische toestand is het vrij normaal dat het gezakt is. En ik ben er redelijk bewust van dat alles weer goed komt.
Wanneer? De loop van 2023 zal misschien een kantel jaar worden. 2024 en 2025 zullen misschien weer goeie jaren worden?
Wist ik!Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:19:
[...]
Ja die bedoel ik zat tegelijk te kijken naar het schema van @jvel92vandaar mijn typing error.

Ik had hetzelfde
Tegenwoordig panisch nauwkeurig met spelling, sinds ik ooit INJ heb gekocht terwijl ik ENJ bedoelde
Ah oke bedankt voor de uitleg. Alert me als we bij de FTX buy low fase zijnknakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:17:
[...]
Dat er fud ontstaat, bankrun op ftx, withdrawal pauze, en uiteindelijk failliet.

Het zou zomaar nog wat verder kunnen zakken...
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 08-11-2022 14:24 ]
Sinds wanneer breng jij zoveel nuance aan in je postsanti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:46:
[...]
idd, pure bagger. Nu we toch al rekt gaan, laat ze beide maar lekker de tering krijgen en van de aardbodem verdwijnen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
resusaapje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:48:
[...]
Nice!
En nou weer on topic. Hoe ziet jouw portfolio eruit? 100% DOT ?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
sjorrie, zal het niet meer doenNgangatar schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:37:
[...]
Sinds wanneer breng jij zoveel nuance aan in je posts. Ik ben toch wel iets meer duidelijk gewend van je.
Hier:Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:54:
35% ETH
20% BTC
25% DOT
15% GLMR
5% CRO en PLUTUS
75% AVA (= long term holding)
20% BTC
5% PLU
Nft markt, snap nog steeds niet van heel dat gedoe met tekeningen ed.
Achter de run van deze week toch best eens wat dieper op inlezen blijkbaar.
Ik kan niks vinden over die DCA coin?
Dat betekent dat je dan regelmatig een bedrag in btc of eth stopt. Dollar cost averaging.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:53:
Ik lees hier vaak goede berichten over BTC, ETH en DCA
De kunst is om als de koers laag staat je dca momenten te timen voor extra lage dca.
Grote hoeveelheid AVA, toevallig in de hotelindustrie werkzaam?jasper7878 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:44:
[...]
Hier:
75% AVA (= long term holding)
20% BTC
5% PLU
M’n boekhouder ziet hier geen beginnen aan, en m’n accomodaties listen en in ava of gelijk welke crypto uitbetaald krijgen lijkt me te neigen op ‘zwart-werk’. Mocht iemand hier ervaring mee hebben, graag seintje
Gevonden https://coinmarketcap.com...ntralize-currency-assets/ is alleen erg weinig over bekend; maar het whitepaper ziet er goed uit https://decentralizecurrency.net/Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:53:
Ik lees hier vaak goede berichten over BTC, ETH en DCA
nee, werk in de financiele sector. Overigens krijgen hotels vliegtuigmaatschappijen gewoon dollars en euro's.Masstje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:56:
[...]
Grote hoeveelheid AVA, toevallig in de hotelindustrie werkzaam?
M’n boekhouder ziet hier geen beginnen aan, en m’n accomodaties listen en in ava of gelijk welke crypto uitbetaald krijgen lijkt me te neigen op ‘zwart-werk’. Mocht iemand hier ervaring mee hebben, graag seintje
Travala is voor 30% in eigendom van Binance, dus alle ontvangen crypto word direct geswapped voor fiat
Thx, ik bekijk het verder toch even.jasper7878 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:01:
[...]
nee, werk in de financiele sector. Overigens krijgen hotels vliegtuigmaatschappijen gewoon dollars en euro's.
Travala is voor 30% in eigendom van Binance, dus alle ontvangen crypto word direct geswapped voor fiat
indien je je eigen accomodaties wil listen, kan dat op dit moment nog niet bij Travala, wel via D-travel, maar daar heb ik weinig kennis van.
Het heeft er $35k staan. "Het is zo'n grote exchange, dat moet wel goed gaan.. dacht ie" Mooi poep dit
Lijkt inderdaad stopgezetGelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:
Collega komt net zichtbaar aangedaan naar me toe... FXT heeft withdrawals zo goed als stopgezet.
Het heeft er $35k staan. "Het is zo'n grote exchange, dat moet wel goed gaan.. dacht ie" Mooi poep dit
Zo, dat hakt er wel in ja. 35K ook echt, tering.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:
Collega komt net zichtbaar aangedaan naar me toe... FXT heeft withdrawals zo goed als stopgezet.
Hoop voor je collega dat het allemaal over waait en het een wijze maar niet al te dure les wordt.
is ook gewoon heeeeeel erg dom. Maargoed iedereen moet een keer die les leren. Ik heb het in 2014 en 15 geleerdYES schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:10:
[...]
Zo, dat hakt er wel in ja. 35K ook echt, tering.
Hoop voor je collega dat het allemaal over waait en het een wijze maar niet al te dure les wordt.
Ik had er ook coins staan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:
Gisteren duurde het een paar uur tot een halve dag voor de bevestiging kwam. Door alle FUD vanmorgen de BUSD weggehaald. Waar dat normaal direct ging, koste dat nu 2 uur. Ook ETH transacties duurden zo'n 4 uur tot confirmatie.
6.37 ET = 12:37... mijn transactie was er om 11:50 uit.The last outgoing transaction from FTX took place at 6:37 a.m. ET on the Ethereum blockchain.
Niet teveel FUD, we zijn op 50%knakworst schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:17:
[...]
Dat er fud ontstaat, bankrun op ftx, withdrawal pauze, en uiteindelijk failliet.
[ Voor 29% gewijzigd door Coldcat op 08-11-2022 15:14 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Yep, inderdaad ook al van een aantal mensen gehoord.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:
Restant dat ik er nog had staan is vannacht geliquideerd
Edit: Zo zie je maar weer dat de verliezers in dit verhaal de gebruikers van dergelijke platformen zijn. Gaat ongetwijfeld nog wel een flinke staart krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door jvel92 op 08-11-2022 15:14 ]
Die verhalen over omvallende beurzen zijn te oud voor de meeste.anti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:11:
[...]
is ook gewoon heeeeeel erg dom. Maargoed iedereen moet een keer die les leren. Ik heb het in 2014 en 15 geleerd
Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van de users hier ook zonder enige angst alles op Binance of Bitvavo heeft staan. Zijn "we" hier allemaal heeeeeeel erg dom?
Waarom is het dom? Mss trade ie wel heel erg veel en is zijn tradepot verdeeld over 5 exchanges. Als je echt wilt traden kan je weinig anders. Dat risico moet je gewoon rekening mee houden (en als er rook is beter asap handelen).anti elppa schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:11:
[...]
is ook gewoon heeeeeel erg dom. Maargoed iedereen moet een keer die les leren. Ik heb het in 2014 en 15 geleerd
Ik denk dat ik alvast ga beginnen met een klein bedrag....
[ Voor 68% gewijzigd door _Gast_ op 08-11-2022 15:17 ]
Dan heb ik alleen nog kraken, waar ik mijn DOT jes gestalt heb, want ja rewards.
Heb alleen al een paar keer bedacht om ook deze muntjes op de Ledger op te slaan. Want was is nou meer waard, een paar rewards, of straks helemaal niks meer.
Al die berichten over die omgevallen exchanges.. Zal me straks toch voor de kop slaan, als het bij kraken ook gebeurd.
Lastig..
tja......denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb maar 10% op nance staan voor wat staking. En dat zijn dan de niet BTC coins.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:14:
[...]
Die verhalen over omvallende beurzen zijn te oud voor de meeste.
Ik ben er van overtuigd dat de meerderheid van de users hier ook zonder enige angst alles op Binance of Bitvavo heeft staan. Zijn "we" hier allemaal heeeeeeel erg dom?
Maargoed ik kom ook uit de tijd van Mtgox, BTC-E, Bter, cryptsy, en waarschijnlijk mis ik er nog wat
Op basis van dat hij/zij zichtbaar aangedaan was, ga ik ervan uit dat het niet een klein percentage van de tradepot betrof. Ervan uitgaande dat het echt een groot deel/de volledige crypto inleg is, vind ik het op zijn minst naïef.croc schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:15:
[...]
Waarom is het dom? Mss trade ie wel heel erg veel en is zijn tradepot verdeeld over 5 exchanges. Als je echt wilt traden kan je weinig anders. Dat risico moet je gewoon rekening mee houden (en als er rook is beter asap handelen).
Dat doet voor mij overigens niets af aan dat het vooral gewoon heel erg naar en vervelend is voor de persoon die het overkomt. Ik gun dat (bijna) niemand.
Alles op 1 exchange hebben staan is in ieder geval niet heel slim.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:14:
[...]
Die verhalen over omvallende beurzen zijn te oud voor de meeste.
Ook als trader kun je prima spreiden over meerdere exchanges. Als die 35k. 100% van z'n crypto was dan is het inderdaad vrij dom. Hopelijk komt het nog goed voor hem.
Je had ook Plutus toch? Die kan je gewoon op je Ledger zetten. Dat is een verschil met al die andere kaart-coinsSkrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:16:
Op mijn Yade green card van crypto.com na, heb ik ook niets meer bij hun staan. Heb al een paar keer gedacht om ook de card te unstaken, de rest waarde in BTC te stoppen en op de Ledger op te slaan.
Dan heb ik alleen nog kraken, waar ik mijn DOT jes gestalt heb, want ja rewards.
Heb alleen al een paar keer bedacht om ook deze muntjes op de Ledger op te slaan. Want was is nou meer waard, een paar rewards, of straks helemaal niks meer.
Al die berichten over die omgevallen exchanges.. Zal me straks toch voor de kop slaan, als het bij kraken ook gebeurd.
Lastig..
Ja dat klopt ook, alleen vind ik het gewoon leuk om zoveel mogelijk plutus aan cashback bij elkaar te harken en aan het einde van de rit te kijken wat het waard is geworden.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:20:
[...]
Je had ook Plutus toch? Die kan je gewoon op je Ledger zetten. Dat is een verschil met al die andere kaart-coins
Met andere woorden, zelf direct gekochte Plutus heb ik niet, alleen maar rewards en aangezien ik nog maar net begonnen ben, staan die vast ( 45 dagen )
Van wat ik zo snel op het internet lees is dat het voornamelijk de withdrawals zijn via de netwerken van Eth, Solana en Tron.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:
Wellicht een poging waard voor hem om een ander netwerk te proberen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 98% gewijzigd door resusaapje op 08-11-2022 15:26 . Reden: dubbel ]
Mocht het rekt gaan dan verwacht ik dat het ooit wel weer terugkomt op deze prijs...
Top!DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:22:
[...]
Van wat ik zo snel op het internet lees is dat het voornamelijk de withdrawals zijn via de netwerken van Eth, Solana en Tron.
Heb het net doorgegeven, dat gaat ie asap proberen
Grote ballen move dit_Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:26:
Ik heb alvast 20 FTX ingeslagen
Mocht het rekt gaan dan verwacht ik dat het ooit wel weer terugkomt op deze prijs...
BNB Mainnet...DutchCrownNL schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:22:
[...]
Van wat ik zo snel op het internet lees is dat het voornamelijk de withdrawals zijn via de netwerken van Eth, Solana en Tron.

rond de 5 dollar_Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:15:
When buy FTX??
Ik denk dat ik alvast ga beginnen met een klein bedrag....
Als de prijs verder wegzakt dan koop ik er weer 20.
Dood of de gladiolen
_Gast_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:26:
Ik heb alvast 20 FTX ingeslagen
:fill(white):strip_exif()/f/image/nq3BpmutZeqFKXsTAm4KJZY2.png?f=user_large)
Waarom dan niet pas die 20 FTX inslaan als ze rekt zijn gegaan?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
DOT staking is ook weer niet zo makkelijk met een minimum aantal etc. en de jusite validators.Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:31:
Misschien dan toch ipv Kraken de DOT jes rechtstreeks ( in combi met Ledger ) staken op het DOT netwerk. Al zullen daar ook wel weer risico's aan zitten. Want ja staken met Ledger.. Was het niet de achterliggende gedachte om je Ledger zoveel mogelijk offline te gebruiken..
Het is geen GLMR!
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 08-11-2022 15:32 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ja, risico van slashing. Heerlijk. Plus, unstaken duurt drie weken. En dat rijmt!Skrunsies schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:31:
Misschien dan toch ipv Kraken de DOT jes rechtstreeks ( in combi met Ledger ) staken op het DOT netwerk. Al zullen daar ook wel weer risico's aan zitten. Want ja staken met Ledger.. Was het niet de achterliggende gedachte om je Ledger zoveel mogelijk offline te gebruiken..
Ja maar wat is rekt? Naarmate het verder zakt koop ik bij. Geen flauw idee wat de bodem is...Vis schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:31:
[...]
[Afbeelding]
Waarom dan niet pas die 20 FTX inslaan als ze rekt zijn gegaan?

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!