Het is weer donderdag, dan kan deze weer van stal:
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gWu6B4U60oxeEIpLcPqRlj5z.webp?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Minder vertrouwen in een grote stijging tov andere coins.AlterBridge schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 00:45:
[...]
Winstnemingen of projecten waar je geen vertrouwen meer in hebt voor een DCA strategie?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
lekker hoor, neem je nu ook winst of hodl je het langer?
nothing stops this train
Excellence does not require perfection.
Je weet....altijd kopen op groene candles.....that is the wayRyderr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:26:
Wat is de consensus hier: nu doge kopen of zit er een betere buy high sell low in het vooruitzicht? Het kriebelt...
DOGE=HONDRyderr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:26:
Wat is de consensus hier: nu doge kopen of zit er een betere buy high sell low in het vooruitzicht? Het kriebelt...
[ Voor 14% gewijzigd door Skrunsies op 27-10-2022 09:34 ]
UberLurker Departement #GG.
Entering Twitter HQ – let that sink in! pic.twitter.com/D68z4K2wq7
— Elon Musk (@elonmusk) 26 oktober 2022
nothing stops this train
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
DOGE YO WOLBTFD schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:00:
Vanmorgen den hond uitgelaten, hopen dat die ooit terug komt!
Kol Nedra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:54:
leuke humor heeft die vent toch he 🥲
[Twitter]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Chief Twat?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
+20 kilo op de weegschaal.
yes en straks is 30.1 de nieuwe 20.7knakworst schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:51:
[...]
+20 kilo op de weegschaal.
Is 20.7 de nieuwe 19.2
nothing stops this train
Dan moeten de US GDP en Apple earnings wel de verwachtingen overtreffen.Kol Nedra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
yes en straks is 30.1 de nieuwe 20.7
zo werkt dat, gaat gewoon omhoog
Apple is een grote slok idd op de ponzi beurs..... ik verwacht eigenlijk dat Apple nog gaat dalen komende jaren, veel mensen gaan langer hun Apple producten gebruiken ipv ieder jaar een nieuwe telefoon.....knakworst schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:57:
[...]
Dan moeten de US GDP en Apple earnings wel de verwachtingen overtreffen.
nothing stops this train
Geen idee doe zwaar hij is, maar 20kg weegt ie niet…
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 27-10-2022 11:04 ]
Meta gaat ook niet zo best sinds gisteren.Kol Nedra schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Apple is een grote slok idd op de ponzi beurs..... ik verwacht eigenlijk dat Apple nog gaat dalen komende jaren, veel mensen gaan langer hun Apple producten gebruiken ipv ieder jaar een nieuwe telefoon.....
my thought:
als meer gen Z focussen op bitcoin/crypto betekend ook dat ze zuiniger met geld om zullen gaan, dus luxere producten bijv uitstellen om te kopen, meer investeren in Bitcoin.
mijn gevoel zegt dat vooral jongeren apple producten jaarlijks kopen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Stablecoin, stablecoin, does whatever a stablecoin does.PlanR schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:01:
20.5 test test test.
Erdoorheen en terug naar de 19… het blijft donderdag vrienden!
net naar de charts gekeken......zenith schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Meta gaat ook niet zo best sinds gisteren.
nothing stops this train
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
Voor de moonboys en traders die nog een mooi plekje zoeken om wat van die smerige euro shitcoins in te dumpen; hier een prachtig initiatief van een stel Brabantse patat friet patat bakkers:
https://nos.nl/l/2449950
Je kunt doneren zodat deze absolute eindbazen weer een rondje in Oekraïne kunnen maken:
https://steunactie.nl/act...-bakken-in-oekraine/-8647
Pro tip: gooi die wekelijkse DCA eens in het doel van een stel ware helden i.p.v je faforiete shitcoin!
Ik had bijna gerapporteerd voor off-topic.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
Voor de moonboys en traders die nog een mooi plekje zoeken om wat van die smerige euro shitcoins in te dumpen; hier een prachtig initiatief van een stel Brabantse patat friet patat bakkers:
Je kunt doneren zodat deze absolute eindbazen weer een rondje in Oekraïne kunnen maken:
Pro tip: gooi die wekelijkse DCA eens in het doel van een stel ware helden i.p.v je faforiete shitcoin!
Ik heb het gewoon gedaan.knakworst schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
Ik had bijna gerapporteerd voor off-topic.
https://coinmarketcap.com/currencies/soltato-fries/
Ik zie dat ze VISA accepterenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 31% gewijzigd door _Gast_ op 27-10-2022 17:00 ]
Binnenkort op Binance: $TWIT_Gast_ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:57:
Binance heeft ook geinvesteerd in Twitter. Dat wist ik nog niet.
''Naast Musk steken ook andere investeerders miljarden dollars in de overname van Twitter, onder wie de oprichter van softwarebedrijf Oracle, Larry Ellison, en het cryptobedrijf Binance.''
https://www.nu.nl/tech/62...esprek-met-personeel.html
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Spaargeld? Je bedoelt dat vieze fiat? Ongelofelijk dat je dat in deze tijd nog hebt... Bah
Haha je hebt wel een punt. Het goede nieuws is dat het wel steeds minder wordt in verhouding tot crypto.McKaamos schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:03:
[...]
Spaargeld? Je bedoelt dat vieze fiat? Ongelofelijk dat je dat in deze tijd nog hebt... Bah
Ik kan niks anders zeggen dan: dank je om dit aandacht te geven. Even met de neus op het feit gedrukt dat ik best eens vaker kan (en misschien ook moet) doneren. Gelijk mijn schuldgevoel afgekocht door je pro tip op te volgen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
En direct een passende avatar gekozen?FriezNL schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:51:
[...]
Ik kan niks anders zeggen dan: dank je om dit aandacht te geven. Even met de neus op het feit gedrukt dat ik best eens vaker kan (en misschien ook moet) doneren. Gelijk mijn schuldgevoel afgekocht door je pro tip op te volgen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Met fiat kun je nog best mooie dingen doen, zolang er maar mensen zijn die hun hart volgen en het op de juiste manier inzetten.FriezNL schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:51:
[...]
Ik kan niks anders zeggen dan: dank je om dit aandacht te geven. Even met de neus op het feit gedrukt dat ik best eens vaker kan (en misschien ook moet) doneren. Gelijk mijn schuldgevoel afgekocht door je pro tip op te volgen.
Even succesvol testen en dan moon
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zou mooi zijn. Heb er niets mee gedaan qua traden maar ik blijf gewoon lekker tekenen af en toe
Wordt gewaardeerdYES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
Heb er niets mee gedaan qua traden maar ik blijf gewoon lekker tekenen af en toe
Ik heb gisteren de 1000 USDT en 500 BUSD die op ByBit voor een aantrekkelijk percentage in staking stonden (hoger percentage dan normaal tot maximaal deze bedragen dus) naar het Derivatives potje gestuurd en daar vandaag al mooi >10% op gehaald. Had mijzelf voorgenomen dat niet meer te doen, maar soms kan je niet andersDenk wel dat ik mijn Bybit accountje maar weer eens ga afstoffen en er wat funds heen stuur, ik denk dat we er nog niet zijn (blijft nog wel ff sideways of er komt zelfs nog een dikke dip) maar tegen de tijd dat ik er zelf van overtuigd ben dat we het ergste gehad hebben ga ik wel een kleine leveraged long openen daar, eentje voor de lange termijn zeg maar
Net een donatie gedaanVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
Herkenbaar, “nooit” is bij mij gemiddeld een week en dan kriebelt het alweer.Taro schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:23:
[...]
Wordt gewaardeerd
[...]
Ik heb gisteren de 1000 USDT en 500 BUSD die op ByBit voor een aantrekkelijk percentage in staking stonden (hoger percentage dan normaal tot maximaal deze bedragen dus) naar het Derivatives potje gestuurd en daar vandaag al mooi >10% op gehaald. Had mijzelf voorgenomen dat niet meer te doen, maar soms kan je niet anders
Gister toch? De 21049Taro schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:33:
De "volgende horde" is vooralsnog niet gekraakt.
[Afbeelding]
Dit is de reden dat MA's handig zijn om rekening mee te houden...
= wick erboven, dus telt wat mij betreft niet.
Kijk aan, 17% geleden twijfelde ik nog even of ik misschien een groene kaars moest najagen. Maar ja, altijd bij het plan blijven hè.Taro schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:38:
DOGE is onderweg richting de vorige high.
Maktub
Ik heb er wel serieus nog een paar dagen terug naar gekeken maar ik zag hem niet zo snel naar die vorige high gaan en daarmee het risico op een mislukte trade te hoog. You win none, you lose some, zeggen ze toch?cooLopke schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:
Groene candles chasen, wanneer wel en wanneer niet. Zo een pump van DOGE, hoe wist je nu dat die ging verder pumpen ;/
cooLopke schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:
Groene candles chasen, wanneer wel en wanneer niet. Zo een pump van DOGE, hoe wist je nu dat die ging verder pumpen ;/
Wat je hier vooral ziet is hoe snel het kan gaan. Áls (ja, bewust een ' op een hoofdletter) Bitcoin gaat, dan zit je zo op de 30k. En dan slaat de fomo toe, is hier denk ik nu ook zo.YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Ik heb er wel serieus nog een paar dagen terug naar gekeken maar ik zag hem niet zo snel naar die vorige high gaan en daarmee het risico op een mislukte trade te hoog. You win none, you lose some, zeggen ze toch?
Klopt! Maar dat is ook meteen de valkuil, als je gaat redeneren en handelen naar die 'als' dan kan je ook flink aan je bek gaan.Taro schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Wat je hier vooral ziet is hoe snel het kan gaan. Áls (ja, bewust een ' op een hoofdletter) Bitcoin gaat, dan zit je zo op de 30k. En dan slaat de fomo toe, is hier denk ik nu ook zo.
SHIB volgt DOGE, dus ook één om in de gaten te blijven houden.
Taro schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:54:
[...]
Wat je hier vooral ziet is hoe snel het kan gaan. Áls (ja, bewust een ' op een hoofdletter) Bitcoin gaat, dan zit je zo op de 30k. En dan slaat de fomo toe, is hier denk ik nu ook zo.
SHIB volgt DOGE, dus ook één om in de gaten te blijven houden.
Wellicht is het dan beter om in plaats van 'áls' 'zodra' te gebruiken :-)YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:59:
[...]
Klopt! Maar dat is ook meteen de valkuil, als je gaat redeneren en handelen naar die 'als' dan kan je ook flink aan je bek gaan.
Ik had ooit een lijstje met muntjes die elkaar veel volgden, want er zijn er meer. Ben dat ding kwijtgeraakt helaas, stonden er een stuk of vijf (dus 10 scheissemunzen) op
Oh dat doe ik dus inmiddels ook niet meer, die 'als' gebruiken. Zodra ik financieel onafhankelijk ben zal ik daar misschien weer wat mee gaan doentoilet_paper schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:05:
[...]
[...]
Wellicht is het dan beter om in plaats van 'áls' 'zodra' te gebruiken :-)
Haha niceYES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:07:
[...]
Oh dat doe ik dus inmiddels ook niet meer, die 'als' gebruiken. Zodra ik financieel onafhankelijk ben zal ik daar misschien weer wat mee gaan doen
[ Voor 83% gewijzigd door Darrell op 27-10-2022 22:23 ]
YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:48:
Fucking volwassen die hele crypto-space. DOGE dikke tech.
Maktub
De btc wil niet.
Die van Amazon waren crap.Gelukszoekr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:24:
Zijn de cijfers van Apple al bekend?
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 27-10-2022 22:30 ]
Was toch te verwachten na coronajaar… fysieke winkels weer open.
23:00 pasGelukszoekr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:26:
Ah over 4 minuten zie ik...
Nee, net binnen Apple heeft het aardig gedaan
Iets met, aan een zijden draadje hangen
die van Meta waren topknakworst schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
Die van Amazon waren crap.
Beleggers morgen: alles groen. Want door de slechte resultaten hoeft de fed de rente niet meer zo agressief te verhogen.
nothing stops this train
Ik denk dat de fed hier anders naar kijkt.knakworst schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:28:
[...]
Beleggers morgen: alles groen. Want door de slechte resultaten hoeft de fed de rente niet meer zo agressief te verhogen.
Gelukszoekr schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Ik denk dat de fed hier anders naar kijkt.
De doelstelling van de fed is de inflatie naar beneden krijgen.
It is the Federal Reserve's actions, as a central bank, to achieve three goals specified by Congress: maximum employment, stable prices, and moderate long-term interest rates in the United States
nothing stops this train
Daar gaat mijn DCAVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:36:
Hier nog 1YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:13:
Ik ben als Feyenoorder het afgelopen uur ineens heel bearish geworden over alles. Ben gewoon in een uurtje tijd in een diepe depressie gegooid door een clubje zielepieten, erg jammer. Wen 6 cent?
YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:13:
Ik ben als Feyenoorder het afgelopen uur ineens heel bearish geworden over alles. Ben gewoon in een uurtje tijd in een diepe depressie gegooid door een clubje zielepieten, erg jammer. Wen 6 cent?
Kan ik je de hand schudden...wat een tyfus wedstrijd...YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:13:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Niet gezien. Ik had het druk met GLMR kopenzwembroek schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:26:
[...]
Kan ik je de hand schudden...wat een tyfus wedstrijd...
Ik ben hier in het zuiden ineens heel erg bullish geworden... Nu zijn wij boeren altijd vrij bullish georiënteerd natuurlijk.. wen 420k?YES schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:13:
Zero.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq