Zero.
Je hebt gelijk (beide aspecten) maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel / vroeg of de koersen niet toch steeds meer op aandelenkoersen gaan lijken omdat grotere beleggers en nieuwe instrumenten (zoals futures) op BTC en andere crypto gewoon hetzelfde effect zullen hebben als op alle andere 'commodities' die op beurzen verhandeld worden. Meer handelaren en bots, dus ook nog meer de emotie van de virtuele beursvloer.CornermanNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:32:
[...]
Dus we moeten meer vrouwen in dit topic hebben ? Dan komt het allemaal goed.![]()
Uiteraard willen we uiteindelijk meer fiat, want dat is nu eenmaal de munt die werkt in de supermarkt en andere plekken waar we onze benodigde zaken des levens kopen.
Maar dat wil niet zeggen dat we er teveel van willen hebben, alleen wat nodig is. Een klote valuta blijft een klote valuta. Vraag maar aan de mensen die in Lira moeten betalen. Die hebben maar wat graag het merendeel in iets anders.
Het rendement kunnen we uitgeven in welke fiat dan ook, maar moeten we eerst wel rendement hebben om het uit te kunnen geven.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik ben dan ook geen OG maar een maart '21 bullrun noob met 0,123213021340034024%anti elppa schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:31:
[...]
Dat je daar uberhaubt nog naar kijkt joh. Heb die sheet al 10 maanden niet meer open gedaan. Gok dat het 30% waard is van wat het een jaar terug was. Maar weet ook dat het 123213021340034024% is van wat het in 2013 was. Lekker boeiend dus allemaal.
Oja en over 2 jaar is het 1243234233294432954359454325943%. geen financieel advies
Edit: weerstand gebroken. 0,123213021340034025%
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 26-10-2022 11:52 ]
Op die manier, ik had het anders geïnterpreteerd , klopt maar dat is niet anders dan nu met rentes, obligaties , aandelen etc. Het hele gebeuren valt nu nog onder de noemer risk assets (even voor het gemak). En gaat mee met de meest risicovolle beleggingen. Ik noem een chip industrie (ook iets dat naar mijn mening veel volatieler is dan het zou moeten zijn, immers zonder chips werkt niets meer) , binnen de crypto en blockchain space zullen er zijn die lijken op een echte commoditie , en meer op obligaties en alles wat ertussen zit.Wiley99 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:42:
[...]
Je hebt gelijk (beide aspecten) maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel / vroeg of de koersen niet toch steeds meer op aandelenkoersen gaan lijken omdat grotere beleggers en nieuwe instrumenten (zoals futures) op BTC en andere crypto gewoon hetzelfde effect zullen hebben als op alle andere 'commodities' die op beurzen verhandeld worden. Meer handelaren en bots, dus ook nog meer de emotie van de virtuele beursvloer.
Het is als categorie echter wel iets wat op zichzelf moet staan. Omdat het niet met aandelen en ander categorieën te vergelijken is. De prijsvorming zou dus ook anders moeten zijn in mijn beleving. Nu hangt het aan het sentiment op de grote beurzen. Er zit nog weinig echte prijsvorming in, dat kan wellicht ook niet omdat er nog te korte geschiedenis achter zit.
Mede daardoor denk ik dat we nog maar aan het begin staan, en de grote ontwikkelingen nog plaats moeten vinden. Ook op het gebied van perceptie in de huidige markten.
Je ziet nu overigens al zaken gebeuren die voorheen niet als de norm worden gezien, zoals de loskoppeling van obligatie markten en de aandelen markt. Niets is wat dat betreft nog volgens de 'oude wetten'. Alleen daarom al is er een behoefte aan een andere benadering, oftewel meer diversificatie. En blockchain en crypto zou daar zeker in thuis moeten horen.
oh dacht dat jij ook al langer met die magische internet munten aan het stoeien wasDarrell schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:50:
[...]
Ik ben dan ook geen OG maar een maart '21 bullrun noob met 0,123213021340034024%
Edit: weerstand gebroken. 0,123213021340034025%
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja zeker wetenYES schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:06:
HEX anyone?
Was het maar zo en had ik maar...anti elppa schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:02:
[...]
oh dacht dat jij ook al langer met die magische internet munten aan het stoeien was
Ik heb in mei 2018 een coinbase account aangemaakt. Toen bij KYC aangekomen gedacht, nee dat doe ik niet. Toen volgde 2019 en dacht ik goed dat ik niet ingestapt ben.
Interesse verloren, tot Musk en Tesla...
oh oke, nou dat had ik ook hoor. Iemand heel close bij mij kocht een hele lading eind 2012. Heb toen ook op het punt gestaan te kopen. Maar na wat gekloot vond ik het allemaal teveel gedoe. Was ook verre van makkelijk om BTC te kopen en op de slaan op een wallet. "Helaas" kocht ik toen pas in 2013 een paar maanden voor de top. Heb toen ook van eind 2013 tot half 2014 gemined. Machtig mooie tijden en heel erg veel geleerd.Darrell schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:07:
[...]
Was het maar zo en had ik maar...
Ik heb in mei 2018 een coinbase account aangemaakt. Toen bij KYC aangekomen gedacht, nee dat doe ik niet. Toen volgde 2019 en dacht ik goed dat ik niet ingestapt ben.
Interesse verloren, tot Musk en Tesla...
Wat ik er mee wil zeggen, over 2 runs denk je vast nog eens terug aan het "laat inkopen"
Het is nog vroeg. When moon?
999k euro. Spannend.Darrell schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:26:
Waarde van mijn portfolio zit wel tegen een zware weerstand aan te hikken.
Cool, eerste verkooporder gehitr6aw schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:40:
Bam dat was de 20.5
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lekker man.
Mijn eerste verkoop order zit net voor de 140k. Hopelijk halen we die ook nog binnenkort.
Verwijderd
Ik heb wel een klein trade potje, momenteel gevuld met LINK. Die gaat er toch wel weer uit zodra bitcoin eindelijk weer eens lekker stijgt.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:13:
snap niet dat men in bear uberhaupt verkoopt. Ik blijf elke munt kopen tot we de 5 triljoen overall marketcap aantikken
De rest in principe HODL idd.
Nopheros schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:12:
[...]
Lekker man.
Mijn eerste verkoop order zit net voor de 140k. Hopelijk halen we die ook nog binnenkort.
:strip_exif()/f/image/FwftKXkIL4ph2uzcyeJbesve.jpg?f=fotoalbum_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
alles onder de 40k bijkopen, alles boven de 50k verkopenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:13:
snap niet dat men in bear uberhaupt verkoopt. Ik blijf elke munt kopen tot we de 5 triljoen overall marketcap aantikken
nothing stops this train
:strip_exif()/f/image/AQNWXnIgosRoocvb0aBinrvN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pgdz6qO6JaaPBTeei516RGH9.jpg?f=fotoalbum_large)
Je zou zeggen er ligt een mooie bodem....
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/icon/
Pump it or Dump it ?
nothing stops this train
Dikke eindbaas!Kol Nedra schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:10:
720 candies met de Binance spel, das echt wel dikke Lambo toch?
Ik had er bij m'n 2e poging 200nogwat dus ik hou t voor gezien
Ik lul ook zomaar wat
hoe krijg je die koersen erop ?AlterBridge schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:04:
[Afbeelding]
Nieuwe achtergrond ingesteld na een iOS 16 update. Nu kan ik nog makkelijker de koers volgen. Moon!
Wat is de(ze) Binance spel.Kol Nedra schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:10:
720 candies met de Binance spel, das echt wel dikke Lambo toch?
I.p.v. steeds hogere toppen zie ik alleen maar lagere toppen. Ik zou zeggen kijk eens naar Bitcoin, die doe het een stuk beterGipsy King schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:41:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je zou zeggen er ligt een mooie bodem....
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/icon/
Pump it or Dump it ?
Toegangscherm ingedrukt houden dan kun je naar ‘pas aan’. Daarna ging ik klooien met vanalles maar kwam erop neer dat ik bij ‘universum’ deze gegevens al kreeg. Daar kon ik vervolgens kiezen tussen aarde, maan en sterrenstelsel.
ja dat heb ik ook, maar dat je de koersen van btc en zo zietAlterBridge schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:22:
[...]
Toegangscherm ingedrukt houden dan kun je naar ‘pas aan’. Daarna ging ik klooien met vanalles maar kwam erop neer dat ik bij ‘universum’ deze gegevens al kreeg. Daar kon ik vervolgens kiezen tussen aarde, maan en sterrenstelsel.
Die koersen komen van de widget Aandelen die je standaard in iOS hebt. Gegevens komen van Yahoo en je kunt ook BTC en dergelijke toevoegen door te zoeken en BTC-EUR of BTC-USD in te typen. Daarna het plusje en de volgorde aanpassen door te slepen. De eerste drie zijn standaard zichtbaar in de widget en als je er meer wilt zien dan dien je Aandelen zelf te openenjasper7878 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:30:
[...]
ja dat heb ik ook, maar dat je de koersen van btc en zo ziet
hoofdscherm in de app en dan ff scrollen in de bovendste bar (info/reclame sectie)
nothing stops this train
Jullie mogen tenminste. Ik mag van mijn moeder helegaar geen gure shitcoins aannemen van vreemde Chinezen.Wowhead schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:04:
lol binance spelletjes om snoepjes voor tokens te winnen, haha stelletje gok verslaafde
Maktub
Niet echt inclusief van mams maar wel begrijpelijk.MrMrq schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:15:
[...]
Jullie mogen tenminste. Ik mag van mijn moeder helegaar geen gure shitcoins aannemen van vreemde Chinezen.
Heb je een duimpje gegeven.knakworst schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:24:
Bijna 15.30 uur. Ben benieuwd of we een dumpje krijgen of verder gaan moonen.
Account under risk review due to suspicious behavior.
Beetje hodlen en koersen checken is schijnbaar verdacht.
Hoe zou prijsvorming dan moeten? Door het een andere categorie te noemen verandert de reden waarom mensen het willen hebben of juist weer verkopen toch niet?CornermanNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:59:
[...]
Het is als categorie echter wel iets wat op zichzelf moet staan. Omdat het niet met aandelen en ander categorieën te vergelijken is. De prijsvorming zou dus ook anders moeten zijn in mijn beleving. Nu hangt het aan het sentiment op de grote beurzen.
Ik denk ook dat adoptie juist zal betekenen dat de invloed van sentiment op de prijs alleen maar zal groeien en ben bang dat die prijs daarmee weinig meer te maken zal hebben met de echte waarde van het middel.
Zoals de reële economie vaak ver weg staat van wat er in de de financiële sector gebeurt totdat de emotie naar beneden sijpelt.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wen in Televaag?anti elppa schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:19:
wel mooi dit, stonks rood, piramide internet muntje dik in het groen
soon, maar dan wel met een side note that ie veel hoger stond, het een piramide scam is, en veel mensen rekt gegaan zijn
Ik ben nog niet klaar met beren.
Met dank aan @Darrell heb ik gewonnen van BTCsjorremans schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:18:
21k is coming baby!
* sh4d0wman loopt de Bruna weer uit....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
* Must not look at charts!*
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Simpel voorbeeld : vroeger was de obligatiemarkt tegengesteld aan de aandelen markt zodra de economie tankte , gingen de prijzen van obligaties omhoog omdat de vergoeding omhoog ging. Aparte klassen aparte prijsvorming.Wiley99 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 15:34:
[...]
Hoe zou prijsvorming dan moeten? Door het een andere categorie te noemen verandert de reden waarom mensen het willen hebben of juist weer verkopen toch niet?
Ik denk ook dat adoptie juist zal betekenen dat de invloed van sentiment op de prijs alleen maar zal groeien en ben bang dat die prijs daarmee weinig meer te maken zal hebben met de echte waarde van het middel.
Zoals de reële economie vaak ver weg staat van wat er in de de financiële sector gebeurt totdat de emotie naar beneden sijpelt.
Crypto gedraagt zich nog niet als een aparte klasse , dus hangt het vast aan de hoogste risico profielen in de aandelenmarkten.
BTC , als we dat als voorbeeld nemen , is het ‘goud’ (slechte vergelijking want goud levert historische gezien niets op) van de crypto wereld dan zou het als het slecht gaat moeten stijgen.
Zeker omdat er zoveel fiat in omloop is , dat nu nergens meer rendement gaat maken. Dood geld kost geld in de vorm van inflatie.
Dan zou je nu moon moeten gaan.
Nov 10, 2021 (12 maanden)
Dit kan ook een rol spelen wat betreft de huidige FOMO. Het is bijna een jaar geleden...
[ Voor 84% gewijzigd door _Gast_ op 26-10-2022 17:43 ]
dood geld kost idd geld, maar omdat alle roeptoeters roepen dat we 12k gaan zien houdt iedereen zijn geld nog aan de zijlijn.CornermanNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:57:
[...]
Simpel voorbeeld : vroeger was de obligatiemarkt tegengesteld aan de aandelen markt zodra de economie tankte , gingen de prijzen van obligaties omhoog omdat de vergoeding omhoog ging. Aparte klassen aparte prijsvorming.
Crypto gedraagt zich nog niet als een aparte klasse , dus hangt het vast aan de hoogste risico profielen in de aandelenmarkten.
BTC , als we dat als voorbeeld nemen , is het ‘goud’ (slechte vergelijking want goud levert historische gezien niets op) van de crypto wereld dan zou het als het slecht gaat moeten stijgen.
Zeker omdat er zoveel fiat in omloop is , dat nu nergens meer rendement gaat maken. Dood geld kost geld in de vorm van inflatie.
dit zal vast ook bij de aandelen zijn, men wacht nog op een flinke drop..... het zal geweldig zijn dat ie niet komt, zodat merendeel hoger gaan instappen 👍
nothing stops this train
Jep op de 28K instappen en dan bam alsnog 12K op de tellert. Daarom werkt DCA ook zo mooi.Kol Nedra schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:18:
[...]
dood geld kost idd geld, maar omdat alle roeptoeters roepen dat we 12k gaan zien houdt iedereen zijn geld nog aan de zijlijn.
dit zal vast ook bij de aandelen zijn, men wacht nog op een flinke drop..... het zal geweldig zijn dat ie niet komt, zodat merendeel hoger gaan instappen 👍
Leuke examen vraag voor Bitcoin
U wilt door de 21K heen, mag dat?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Wel handig m'n nieuwe mobiel, die een notificatie geeft bij een tag. Maar dat terzijde,
Ik vroeg het aan Wilson, je weet wel, die kale negert die de interviews doet in die korte filmpjes. En hij zegt dat ze wachten op de 16k
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1585289008850309120?t=FBuP329MU5vfY1ngo8eP9Q&s=19]
nothing stops this train
De pf staat er mooi voor idd
De short ook net niet laten liquideren en is omgezet in een veel grotere long, die inmiddels het verlies van de short ruimschoots heeft goedgemaakt.
Wel alert en voorzichtig blijven, er loopt een belangrijk lijntje op het huidige prijspunt: de volgende horde zoals ik gisteren aangaf.
/f/image/OROGGO2AUlbWY11cSCF9fq9N.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De bandbreedte waarin de koers kan stuiteren wordt krapper en krapper. Een marge van 17,8 naar 23,8k. Ben benieuwd naar de echte uitbraak. Omhoog doorknallen naar de 28k of omlaag doorknallen: ik ben benieuwd.
A man of culture
[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 26-10-2022 17:59 ]
Oké op die manier. Maar ja, je zegt al terecht 'vroeger', door de unieke omstandigheden van jarenlange absurd lage rentes zijn zelfs obligaties nu een probleem bij stijgende rente en/of afkoelende economie.CornermanNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:57:
[...]
Simpel voorbeeld : vroeger was de obligatiemarkt tegengesteld aan de aandelen markt zodra de economie tankte , gingen de prijzen van obligaties omhoog omdat de vergoeding omhoog ging. Aparte klassen aparte prijsvorming.
Maar ik zie BTC nog niet zo snel 'obligatie-achtig' worden. Daarvoor is er simpelweg te weinig zekerheid (of dus teveel risico).
Het is afwachten, maar als er niet snel iets gaat bewegen, dan gaan we de volgende crisis niet kunnen bezweren met bijprinten. Die truc is nu wel over. Het geld moet worden aangewend om de volgende reeële crisis te bezweren. De klimaatcrisis. Dan heeft het geld weer een functie , en dat mag eigenlijk alles kosten.Wiley99 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:05:
[...]
Oké op die manier. Maar ja, je zegt al terecht 'vroeger', door de unieke omstandigheden van jarenlange absurd lage rentes zijn zelfs obligaties nu een probleem bij stijgende rente en/of afkoelende economie.
Maar ik zie BTC nog niet zo snel 'obligatie-achtig' worden. Daarvoor is er simpelweg te weinig zekerheid (of dus teveel risico).
Maar gaat het weer bejaarde bedrijven in en zorgt het alleen maar voor het opblazen van prijzen van oude dode industrie dan heeft het geen functie.
BTC en andere blockchain technologie vormen dan als vanzelf een tegenwicht, is het nu nog speculatief , zeker. Maar het gaat veranderen, in de korte tijd dat het er is , is er al behoorlijk in geïnvesteerd. En dat kan niet met pure goudzoekers.
@Taro Green candles aan het chasen?Taro schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:47:
[...]
De pf staat er mooi voor idd
De short ook net niet laten liquideren en is omgezet in een veel grotere long, die inmiddels het verlies van de short ruimschoots heeft goedgemaakt.
Wel alert en voorzichtig blijven, er loopt een belangrijk lijntje op het huidige prijspunt: de volgende horde zoals ik gisteren aangaf.
[Afbeelding]
Zit in een mooie long sinds 18.8.
Wel even lastig dit. Deeltje sluiten en breakeven onder de 16K is ook wel nice. Lastig lastig.
When moon?
Een dikke long op $20.5k? Opzich wel dapperTaro schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:47:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Met de short -> long wel, maar puur omdat ik zag dat de volgende horde aan de beurt was.
Verder heb ik al voldoende ingeslagen voordat de groene candles zichtbaar werden, alleen het bijkopen van QNT had ik achteraf gezien beter niet kunnen doen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/slJgJtUrO2bcgV6OaGgOSN7e.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat je zegt klopt: in plaats van printen (Geld voor Iedereen) moeten we prioriteren (Geld voor het Goede).CornermanNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:15:
[...]
Het geld moet worden aangewend om de volgende reeële crisis te bezweren. De klimaatcrisis. Dan heeft het geld weer een functie, en dat mag eigenlijk alles kosten.
Maar gaat het weer bejaarde bedrijven in en zorgt het alleen maar voor het opblazen van prijzen van oude dode industrie dan heeft het geen functie.
Maar… geld wordt verdeeld door de politiek en politiek werkt democratisch en dus voor iedereen. Tenzij iedereen over zijn eigen schaduw stapt - but that ain’t gonna happen.
Het haast onvermijdelijke gevolg is dat iedereen graan moet/wil meepikken - en dat de politiek dat dan maar honoreert. ‘De economie moet blijven draaien, jongens, anders is er sowieso geen geld voor klimaat.’
Maktub
Die ging niet
zet de chart op 15 minuten, nog steed een higher low neergezet dus kan nog steedsPlanR schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:04:
Kennen jullie de mop van de BTC die door de 21 heen zou gaan vandaag?
Die ging niet
nothing stops this train
Als je het aan capo vraagt is de target bereikt, en knallen we vanaf hier waarschijnlijk naar beneden.PlanR schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:04:
Kennen jullie de mop van de BTC die door de 21 heen zou gaan vandaag?
Die ging niet
Ben benieuwd!
Nebraskangooner lijkt het hier ook mee eens zijnDon Guacamole schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:07:
[...]
Als je het aan capo vraagt is de target bereikt, en knallen we vanaf hier waarschijnlijk naar beneden.
Ben benieuwd!
Alleen die poppe is zo bullish as hellMoiety schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:17:
[...]
Nebraskangooner lijkt het hier ook mee eens zijn
Capo schreeuwt dit al maandenDon Guacamole schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:07:
[...]
Als je het aan capo vraagt is de target bereikt, en knallen we vanaf hier waarschijnlijk naar beneden.
Ben benieuwd!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, ik geloof er ook niks van maar vind t wel bijzonder dat ie het zo uit tekentsjorremans schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Capo schreeuwt dit al maandenals je het maar lang genoeg roept krijg je misschien ooit wel eens gelijk
:fill(white):strip_exif()/f/image/OHf3b5k6314gb7vlM1qIB6hu.png?f=user_large)
Je bedoelt het "zo maximaal lang en laag mogelijk inkopen voordat de bullrun weer begint" scenario?Moiety schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:30:
Zelfs Taro vreest voor het Max Pain scenario 😛
Dat zou vervelend zijn zeg. Denken we allemaal sell low gedaan te hebben, komt er nog een dipperdedipdipdipTaro schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:42:
[...]
Je bedoelt het "zo maximaal lang en laag mogelijk inkopen voordat de bullrun weer begint" scenario?

Pas op. Nu denk je met sell low verlies gemaakt te hebben, kan je dankzij de dipperdedipdip nóg meer kopen. Gevaarlijke strategie!YES schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:43:
[...]
Dat zou vervelend zijn zeg. Denken we allemaal sell low gedaan te hebben, komt er nog een dipperdedipdipdip![]()
Stack Sats
En?Taro schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:23:
Ah, een goed teken! De short die inmiddels >1 maand openstaat gaat er mogelijk aan.
[...]
Zie een van mijn berichten hierboven.
Buy high sell low. Toegang tweakers slowchat goedgekeurd.
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2022 21:21 ]
nothing stops this train
nothing stops this train
Een tijd geleden stond alles in Binance Auto Invest dik in het groen, en nu ziet het er zo uit:
/f/image/JmwfSeqlThyceTVVi8rWr2BP.png?f=fotoalbum_large)
Heb overigens FTM en 2 anderen eruit gemikt.
Jou Maticjes zien er wel heul boeliesj uit…Taro schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:49:
Tjah, moet je nou winst nemen en duikelt alles spoedig weer naar beneden, of is dit het begin van de volgende run?
Een tijd geleden stond alles in Binance Auto Invest dik in het groen, en nu ziet het er zo uit:
[Afbeelding]
Heb overigens FTM en 2 anderen eruit gemikt.
:strip_exif()/f/image/MiVn9c37ueSXj3Qv00tU2LaM.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
https://charts.aggr.trade/
Gerapporteerd wegens……FUDBurnerT schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 23:54:
Ik zie allemaal positieve berichten maar jongens. Over een paar min is het donderdag.... Straks is het weer alles rood
Winstnemingen of projecten waar je geen vertrouwen meer in hebt voor een DCA strategie?
Gelukszoekr schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:27:
[...]
Een dikke long op $20.5k? Opzich wel dapper
/f/image/sE85kYVNNXA83c6M9wQG0dCK.png?f=fotoalbum_large)
Terugtest van de range high, oftewel het bovenste rode lijntje dat ik gister tekende. Niet zo gek toch, voor een scalp, that is.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
DOGE pump check.cooLopke schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 07:25:
DOGE pump. 100% REKT incoming??
SHIB pump check.
Bearish.
FTM heeft alleen een opleving gehad in het superdegen tijdperk en gaat nu langzaam naar de 0,1 cent. Dan is dca geen goed idee.AlterBridge schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 00:45:
[...]
Winstnemingen of projecten waar je geen vertrouwen meer in hebt voor een DCA strategie?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!